Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (23)Книжкові видання та компакт-диски (30)
Пошуковий запит: (<.>A=МИРОШНІЧЕНКО$<.>+<.>A=ІЛОНА$<.>+<.>A=МИХАЙЛІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Мирошніченко Н.О. 
Соціально-педагогічні умови інтегрування молоді з функціональними обмеженнями в сучасне середовище: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Н.О. Мирошніченко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 23 с. — укp.

Проаналізовано актуальну проблему соціально-педагогічного інтегрування молоді з функціональними обмеженнями в сучасне середовище. Проведено теоретичний аналіз існуючих підходів щодо вирішення проблем інтегрування. Досліджено проблеми реалізації прав інвалідів. Розкрито сутність понять "інтегрування", "соціально-педагогічне інтегрування". Визначено критерії, показники та рівні соціально-педагогічного інтегрування молоді з функціональними обмеженнями. Розроблено модель даного процесу, охарактеризовано її складові й обгрунтовано методики та умови реалізації, експериментально встановлено їх ефективність. До складу даної моделі включено технології соціально-педагогічного інтегрування молоді з функціональними обмеженнями за соціальним, психологічним, фізичним і педагогічним напрямками. Обгрунтовано об'єктивну необхідність створення соціально педагогічних умов інтегрування молоді з функціональними обмеженнями, якими є інформування громадськості про проблеми інвалідів і необхідність їх інтегрування у сучасне середовище; створення комфортного психологічного мікросередовища в клубах спілкування; забезпечення активної участі інвалідів у процесі інегрування; підготовка волонтерів та ровесників, які не мають вад розвитку, до соціально-педагогічної роботи з інвалідами. Розроблено пакет методичних матеріалів підготовки молодих інвалідів до соціально-педагогічного інтегрування в соціальне середовище: навчально-методичну програму для студентів ВНЗ "Соціально-педагогічне інтегрування інвалідів у соціальне середовище"; тренінг для волонтерів "Соціально-педагогічне інтегрування молодих інвалідів у соціальне середовище"; тренінг для інвалідів "Молодь з обмеженими функціональними можливостями за рівні права та можливості".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312(4УКР) + С5*148:Ч30 +
Шифр НБУВ: РА356726

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Мирошніченко Ю. Б. 
Формування астрономічних знань старшокласників засобами інформаційно-комунікаційних технологій: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Ю. Б. Мирошніченко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Вперше запропоновано методичну систему підвищення кваліфікації учителів астрономії, побудовану на основі комплексного застосування інформаційно-комунікаційних (ІКТ) і традиційних освітних технологій та оволодіння вчителями методами аналізу й оцінювання програмно-педагогічних та телекомунікаційних засобів, прийомами роботи з інтерактивними моделями та телекомунікаціями "On-line" моделювальними середовищами, досвідом розробки моделей уроків з застосуванням ІКТ навчання та пошуку інформації в мережі Internet. Удосконалено методику організації навчальної діяльності старшої школи з астрономії, що базується на цих освітніх технологіях і враховують варіативність, індивідуалізацію загальної освіти та спрямовані на розвиток пізнавальної самостійності учнів. Удосконалено вимоги до сучасних ІКТ навчання астрономії в старшій школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В6 р(4УКР)2-36,022
Шифр НБУВ: РА381288 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Мирошніченко І. М. 
Фразеосемантичне поле "праця/неробство" в польській мові: автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.03 / І. М. Мирошніченко ; Ін-т мовознав. ім. О.О. Потебні НАН України. — К., 2010. — 19 с. — укp.

Наведено теоретико-методологічні основи дослідження, його термінологічний апарат. Проаналізовано ієрархічну структуру фразеосемантичного поля "праця/неробство". Змодельовано фразеосемантичні мікрополя, встановлено їх ядерні та периферійні зони. Проаналізовано системні зв'язки у межах фразеосемантичного поля "праця/неробство" - варіантність, синонімію, антонімію, полісемію. Розкрито внутрішню форму фразеологізмів досліджуваних тематичних груп і простежено її зв'язок з етнокультурними факторами. Проведено спробу уточнити етимологію окремих фразеологізмів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.53-33
Шифр НБУВ: РА375448 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Мирошніченко В. О. 
Формування мотивації студентів до фізичного виховання у освітньому процесі аграрних закладів вищої освіти / В. О. Мирошніченко. — Б.м., 2022 — укp.

На основі аналізу розробленості досліджуваної проблеми у працях з педагогіки й психології визначено основні напрями формування мотивації студентів до фізичного виховання: просвітницька діяльність щодо здорового способу життя, демонстрація привабливості фізичної активності, гармонізація фізично-оздоровчої діяльності із особистими цілями майбутніх фахівців, пропозиція дифереційованих завдань у межах навчальної програми, цілеспрямована підтримка активної фізкультурної діяльності студентів, формування позитивного ставлення до занять фізичними вправами, розширення сфери фізкультурної діяльності студентів за рахунок активного залучення до занять в спортивних секціях, прищеплення інтересу до занять спортом, стимулювання до участі у змаганнях з улюблених видів спорту, пробудження у студентів потреби до самостійних занять фізичною культурою і спортом. Уточнено ключове поняття дослідження «мотивація студентів до фізичного виховання», під яким розуміється цілеспрямована діяльність щодо впливу на мотиваційну сферу студентів у ціннісному, потребнісному й цільовому аспектах з метою стимулювання їх до занять фізичним вихованням і спортом. З'ясувано сутність і структуру мотивації студентів до фізичного виховання. Уточнено критерії, показники і рівні сформованості мотивації студентів до фізичного виховання. Вперше визначено, обґрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови, які сприятимуть формуванню мотивації студентів до фізичного виховання в освітньому процесі аграрних закладів вищої освіти. Розроблено структурнологічну схему процесу формування мотивації студентів до фізичного виховання в освітньому процесі аграрних закладів вищої освіти, яка передбачає поетапність впливу на мотиваційну сферу майбутніх фахівців. Подальшого розвитку набули ідеї вдосконалення методики викладання фізичного виховання в аграрних закладах вищої освіти. Розроблено і впроваджено у процес фізичного виховання студентів аграрних закладів вищої освіти прикладний комплекс фізичних вправ,створений з урахуванням спеціальності майбутнього фахівця і пов'язаних з нею видами фізичної активності. Визначено відповідні педагогічні умови, при цьому здійснено врахування особистих потреб, інтересів, прагнень і досвіду майбутніх працівників аграрної галузі.^UIt is determined that since agricultural institutions of higher education train specialists in professions, the vast majority of which are classified as a type of interaction "man-nature" and "man-technology", the performance of professional duties by these specialists has its own specificity in terms of motor activity, type and intensity of physical overload, rehabilitation, etc. Based on the analysis of the development of the problem under study inpedagogy and psychology the main directions of students' motivation to physical education have been defined: awareness-raising activities on healthy lifestyle, demonstration of attractiveness of physical activity, harmonization of physical and health activity with personal goals of future specialists, offering differentiated tasks within the curriculum, purposeful support of students' active physical activity, formation of a positive attitude towards physical activity, expansion of the scope of students' physical activity through active involvement in sports clubs, inculcation of interest in sports activities, encouragement to participate in competitions in favourite sports, awakening the need for independent physical activity and sports in students. The key research concept "students' motivation for physical education" is clarified, which is understood as a purposeful activity to influence the motivational sphere of students in the value, needs and target aspects in order to stimulate their engagement in physical education and sport. The essence and structure of students' motivation for physical education was revealed. The criteria, indicators and levels of students' motivation for physical education are specified. For the first time pedagogical conditions that will promote the formation of students' motivation for physical education in the educational process of agricultural institutions of higher education have been identified. A flowchart of the process of students' motivation formation for physical education in the educational process of agrarian institutions of higher education, which provides a phased impact on the motivational sphere of prospective professionals has been developed. The ideas of improving the methods of teaching physical education in agrarian institutions of higher education have been further developed. Applied complex of physical exercises, created taking into account the specialty of the prospective specialist and related types of physical activity has beendeveloped and implemented in the process of physical education of students of agrarian institutions of higher education. In order to intensively influence the motivational sphere of the students, appropriate pedagogical conditions have been identified, and the personal needs, interests, aspirations and experiences of future employees of the agricultural sector have been taken into account.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського