Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Тематичний інтернет-навігатор (1)Наукова електронна бібліотека (196)Реферативна база даних (6860)Книжкові видання та компакт-диски (7035)Журнали та продовжувані видання (391)
Пошуковий запит: (<.>A=МОСКАЛЕНК$<.>+<.>A=АНДР$<.>+<.>A=ВЛАДИСЛАВОВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 377
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Андрейко В.І. 
Чесько-Словацькі міждержавні відносини: особливості становлення і розвитку (1990-ті - 2005 рр.): Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.02 / В.І. Андрейко ; Нац. ун-т "Києво-Могилян. акад.". — К., 2007. — 22 с. — укp.

На базі системного підходу комплексно досліджено історичний процес становлення та розвитку міжнародно-договірної бази, механізму, видів, основних напрямів і форм міждержавного співробітництва Чеської Республіки та Словацької Республіки періоду 1990-х - 2005 рр. як цілісної системи. Розкрито специфіку формування засад чесько-словацької співпраці на початку 1990-х рр. за умов розпаду Чеської та Словацької Федеративної Республіки. Виділено основні етапи розвитку чесько-словацького міждержавного співробітництва у зовнішньо-політичній і зовнішньоекономічній сферах у 1990-х - 2005 рр. Узагальнено історичний досвід чесько-словацької взаємодії у процесі розширення ЄС і НАТО на Схід.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4ЧЕХ)64-6 + Т3(4СЛО)64-6 +
Шифр НБУВ: РА351116

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Андрейцева О.Б. 
Цивільно-правові способи захисту прав на об'єкти промислової власності: автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.03 / О.Б. Андрейцева ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено актуальні проблеми правового регулювання цивільно-правових способів захисту прав на об'єкти промислової власності, систему таких способів і особливості їх застосування. Визначено специфіку правовідносин щодо захисту даних прав. Проаналізовано закріплені законодавством способи захисту прав на об'єкти промислової власності. Обгрунтовано нормативну концепцію трирівневої системи способів захисту. З'ясовано специфіку правової природи й особливості застосування певних способів захисту. Висвітлено судову практику застосування цивільно-правових способів щодо захисту прав на об'єкти промислової власності. Розглянуто питання національного та міжнародно-правового регулювання даних способів захисту, а також досвід зарубіжних країн.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)340.6 + Х892.19(4УКР)189.4 +
Шифр НБУВ: РА361975

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Москаленко М.А. 
Церебральний параліч у дітей, які народжені від матерів з серопозитивним та серонегативним варіантом антифосфоліпідного синдрому: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.15 / М.А. Москаленко ; Харк. мед. акад. післядиплом. освіти. — Х., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Доведено, що одним з етіологічних чинників церебрального паралічу в дитини є антифосфоліпідний синдром матері. Уперше виявлено клінічні особливості зазначеної хвороби, мозкового кровообігу та структурних змін головного мозку в дітей, народжених від матерів з серопозитивним та серонегативним варіантом антифосфоліпідного синдрому. Розроблено принципи ранньої діагностики церебрального паралічу в цих дітей, які базуються на виявленні передгравідарних і гравідарних, пре- і перинатальних факторів ризику та клінічних особливостей захворювання. Запропоновано модель патогенезу з урахуванням основних чинників розвитку органічного ураження центральної нервової системи в дітей, народжених від матерів з антифософліпідним синдромом: фетоплацентарна недостатність, трансплацентарний перехід антифосфоліпідних антитіл і малий строк гестації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.627.709.3-2 +
Шифр НБУВ: РА327761

Рубрики:

      
Категорія: Релігія   
4.

Андросова В.І. 
Хасидський рух Хабад у процесі адаптації до суспільно-політичних і соціокультурних реалій українського соціуму: автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.11 / В.І. Андросова ; НАН України, Ін-т філос. ім. Г.Сковороди. — К., 2009. — 16 с. — укp.

Проаналізовано процес адаптації хасидського руху Хабад до суспільно-політичних і соціокультурних реалій українського соціуму. З'ясовано, що як і поява всього східноєвропейського хасидизму, Хабад не був детермінований винятково соціальними умовами. Доведено, що хасидизм сформував нову парадигму духовно-практичного освоєння традиційного іудаїзму. Встановлено, що Хабад Любавич як органічна частина феномену хасидизму відрізняється збалансованим поєднанням емоційної та раціональної складових. Виявлено, що на початку третього тисячоліття Хабад Любавич стає головною силою відновлення релігійної традиції на всьому пострадянському просторі, зокрема в Україні. Встановлено, що Хабад Любавич зміг імплементувати до сучасного українського контексту механізми залучення світського єврейства до релігійного життя, актуалізувати духовну, культурну та соціальну роль релігійної громади у сучасному соціумі. Доведено, що Хабад Любавич репрезентує цінності ортодоксального іудаїзму, в якому традиціоналізм і консерватизм не трансформується в агресивний фундаменталізм і ксенофобію. Зроблено висновок, що спрямованість на активний діалог з суспільством дає можливість руху Хабад Любавич успішно конкурувати і перемагати інших представників іудаїзму в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Э368 +
Шифр НБУВ: РА362950

Рубрики:

      
5.

Андрусяк В. Б. 
Функції органів досудового слідства в кримінальному процесі України: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.09 / В. Б. Андрусяк ; Харк. нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2011. — 20 с. — укp.

Розкрито теоретичні та практичні аспекти, пов'язані з проблемами реалізації органами досудового слідства їх основної кримінально-процесуальної функції - розслідування кримінальної справи. Досліджено гносеологічну природу виникнення функцій органів досудового слідства, визначено їх місце в системі інших функцій кримінального процесу. Обгрунтовано положення про те, що поряд з основною кримінально-процесуальною функцією розслідування на слідчого покладено виконання додаткових функцій (правозахисної, координаційної, кримінологічної). Запропоновано зміни до законодавчих актів України в аспекті даної проблеми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х893.9(4УКР)722.013
Шифр НБУВ: РА379764 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Андріюк О.П. 
Функції на одновимірних многовидах: Автореф. дис... канд. фіз.-мат. наук: 01.01.01 / О.П. Андріюк ; НАН України. Ін-т математики. — К., 2007. — 18 с. — укp.

Для неперервних функцій зі скінченною кількістю екстремумів, заданих на відрізку та колі, побудовано інваріанти, які описують їх з точністю до топологічної еквівалентності. Побудовано комбінаторну діаграму, яка описує з точністю до топологічної еквівалентності гладкі функції в крузі зі скінченним числом сідел. Знайдено достатні умови, які гарантують гладке продовження без критичних точок всередину круга неперевної функції зі скінченною кількістю екстремумів, яка задана на колі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В161.461.1,0 + В182.43,0 +
Шифр НБУВ: РА349148

Рубрики:

      
7.

Андрющенко Т.К. 
Формування ціннісного ставлення до власного здоров'я в дітей старшого дошкільного віку: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / Т.К. Андрющенко ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Розкрито суть поняття "ціннісне ставлення до власного здоров'я" у контексті його формування в дітей старшого дошкільного віку. Досліджено педагогічні умови, що сприяють формуванню ціннісного ставлення до власного здоров'я, а саме: підготовку вихователів до зазначеної діяльності; співпрацю педагогів і батьків з питань збереження, зміцнення та відновлення здоров'я дітей; впровадження до навчально-виховного процесу методики, розробленої відповідно до суті дослідженого поняття. Визначено критерії, показники та діагностовано рівні його сформованості в дітей. Розроблено методичні рекомендації для вихователів і батьків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334 + Ч411.354.2 + Р128.93-3 +
Шифр НБУВ: РА349172

Рубрики:

      
8.

Дорошенко О. М. 
Формування у системі післядипломної педагогічної освіти готовності вчителів до інклюзивного навчання учнів початкової школи / О. М. Дорошенко. — Б.м., 2020 — укp.

У дослідженні проаналізовано інклюзивне навчання як психолого-педагогічну проблему, зарубіжний і вітчизняний досвід післядипломної педагогічної освіти вчителів початкової школи, презентовано сучасні ідеї підготовки вчителів до інклюзивного навчання дітей молодшого шкільного віку.Обґрунтовано сутність основних понять дослідження: «інклюзивне навчання учнів початкової школи», «готовність учителів до інклюзивного навчання учнів початкової школи», «система післядипломної педагогічної освіти».Виокремлено компоненти готовності вчителів до інклюзивного навчання учнів початкової школи: мотиваційний, когнітивний, діяльнісний та рефлексивний. Відповідно до зазначених компонентів, визначено критерії і їхні показники: мотиваційно-ціннісний, змістово-інтелектуальний, процесуально-творчий, оцінно-результативний. Згідно з критеріями й показниками, диференційовано низький, середній і високий рівні формування готовності вчителів до інклюзивного навчання учнів початкової школи.Наголошено на необхідності створення обґрунтованих педагогічних умов, що сприяють успішному формуванню в системі післядипломної педагогічної освіти готовності вчителів до інклюзивного навчання учнів початкової школи, серед яких: формування позитивної мотивації вчителів початкової школи до професійного самовдосконалення і досягнення успіху в запроваджені інклюзивного навчання; формування вмінь і навичок у вчителів початкової школи щодо створення сприятливого освітнього середовища для інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами шляхом збагачення практичного досвіду на базі інклюзивно-ресурсних центрів; формування позитивного образу вчителя інклюзивного навчання.Розроблено, теоретично обґрунтовано й експериментально доведено ефективність структурно-функціональної моделі формування в системі післядипломної педагогічної освіти готовності вчителів до інклюзивного навчання учнів початкової школи, яка складається з трьох взаємопов'язаних блоків: організаційного, змістового-практичного й оцінно-результативного. Складовими моделі є: мета; зміст, наукові підходи, принципи навчання, завдання; педагогічні умови, форми, методи, засоби; компоненти, критерії, рівні (з коригуванням) та результат – сформована готовності вчителів до інклюзивного навчання учнів початкової школи.^UThe study analyzed the main trends and features of the theory and practice of postgraduate teacher education. The need to create appropriate conditions for the professional development and self-improvement of primary school teachers. A new solution to the problem of teachers' readiness for inclusive primary education has been proposed.The basic concepts of the research – "inclusive education of primary school learners", "readiness of teachers for inclusive education of primary school learners", "system of postgraduate pedagogical education" are justified.Components have been identified for building teachers' readiness for inclusive primary education: motivational, cognitive, action-oriented and reflexive. In accordance with the low, medium and high levels of teacher readiness for inclusive primary education of the above-mentioned components, criteria and their indicators have been defined: motivational, intellectual, procedural, creative and evaluativeeffective. According to criteria and indicators, differentiated/The pedagogical conditions have been established, contributing to the successful development of teachers' readiness for inclusive post-secondary education in primary schools through the development of a sustainable motivation for professional self-improvement and success in the implementation of inclusive learning. The creation of a favourable educational environment for the inclusive education of children with special educational needs and their normal development peers by enriching the practical experience of primary schoolteachers through inclusive resource centres.The structural and functional model for the preparation of teachers for the inclusive education of primary school pupils has been conceptually established, and the design of educational activities is being used, ensuring that the process of professionalizing primary school teachers in post-secondary education is effective. The structural and functional model encompasses the theoretical and methodological foundations for the preparation of teachers for inclusive primary education. The structural and functional model is based on goals, objectives, content, principles, components, criteria and their indicators, levels of readiness of teachers for inclusive primary education, pedagogical conditions, methods and forms, stages, results.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
9.

Андрєєв М.В. 
Формування толерантності вчителя загальноосвітньої школи: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / М.В. Андрєєв ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2009. — 23 с. — укp.

Вперше обгрунтовано систему роботи загальноосвітньої школи (ЗОШ) щодо формування толерантності вчителя та охарактеризовано напрями її реалізації - багатовекторну взаємодію вчителя із суб'єктами педагогічного процесу: учнями, учителями, батьками учнів, адміністрацією та психологом, а також у процесі здійснення самоосвіти та самовиховання. Виявлено педагогічні умови, за яких зазначені форми та методи мали оптимальний результат, та чинники сприятливого толерантного середовища, які впливають на результати взаємодії суб'єктів педагогічного процесу. Уточнено сутність поняття "толерантність вчителя ЗОШ" як засновану на ціннісних і гуманістичних орієнтаціях його професійну здатність зрозуміти, визнати й прийняти суб'єктів педагогічного процесу - учнів, учителів, адміністрацію школи, батьків учнів - такими, якими вони є, - носіями інших цінностей, логіки мислення, форм поведінки, суб'єктного досвіду, встановлювати відносини співробітництва в процесі взаємодії з суб'єктами, аналізувати й критично оцінювати суб'єктний досвід та поведінку. Виявлено її структурні компоненти (когнітивно-ціннісний, перцептивно-ціннісний, перцептивний, рефлексивно-поведінковий),; уточнено критерії (когнітивно-ціннісний, перцептивний, рефлексивно-поведінковий) та показники (високий, достатній, адаптивний) сформованості толерантності вчителя. Подальшого розвитку набули форми та методи формування толерантності в процесі діяльності ЗОШ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.42 + Ю702.39 +
Шифр НБУВ: РА368680

Рубрики:

      
10.

Андрєєва М.В. 
Формування собівартості пасажирських залізничних перевезень далекого сполучення в тарифних цілях: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / М.В. Андрєєва ; Укр. держ. акад. залізн. трансп.. — Х., 2002. — 16 с.: рис. — укp.

Проаналізовано методи розрахунку собівартості перевезень пасажирів (РСПП). Розроблено порядок розподілу витрат пасажирських перевезень далеких сполучень. Удосконалено методику РСПП шляхом використання логічних та математичних підходів щодо розподілу адміністративних та загальногосподарських витрат, коригування собівартості за типами поїздів та вагонів. Запропоновано способи визначення постійних і непостійних витрат щодо мінімального значення пасажирських тарифів. Створено інформаційні бази собівартості. Розроблено математичні схеми та порядок оперативного коригування собівартості в періоди між офіційно встановленими розрахунками.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-814-862
Шифр НБУВ: РА321587

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Скрипник О. С. 
Формування професійного іміджу майбутніх учителів хореографії у процесі фахової підготовки / О. С. Скрипник. — Б.м., 2020 — укp.

У роботі досліджено основні тенденції й особливості формування професійного іміджу майбутніх учителів хореографії у процесі фахової підготовки. Упродовж своєї діяльності вчитель постійно навчається, удосконалює свою науково-методичну базу, розв'язуючи різноманітні освітні завдання. Від того наскільки вчитель хореографії здатний емоційно і переконливо передати сенс рухів та почуттів, від його художньо-естетичного смаку, внутрішньої харизми та інтуїції залежить підготовка молодого покоління, вмотивованість та подальша діяльність студентів – майбутніх учителів хореографії. У структурі підготовки до створення професійного іміджу виокремлено та обґрунтовано три взаємопов'язані компоненти – мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, функціонування яких в освітньому процесі утворюють складне та багатоаспектне явище – професійний імідж майбутнього учителя хореографії. У формуванні професійного іміджу майбутніх учителів хореографії виокремлено три критерії – особистісно-аксіологічний (відповідає мотиваційному компоненту), професійно-педагогічний (відповідає когнітивному компоненту), зовнішньо-поведінковий (відповідає діяльнісному компоненту). Відповідно до критеріїв диференційовано високий, середній та низький рівні сформованості професійного іміджу. У процесі наукового пошуку розроблено й теоретично обґрунтовано структурно-функціональну модель формування професійного іміджу майбутніх учителів хореографії, яка складається з чотирьох взаємопов'язаних блоків – концептуально-цільового, організаційно-змістового, операційно-технологічного та результативно-оцінювального. Виходячи з мети, змісту і завдань формування професійного іміджу майбутніх учителів хореографії, визначено основні методологічні підходи та принципи (загальнодидактичні та специфічні) структурно-функціональної моделі; обґрунтовано три взаємопов'язані етапи процесу формування професійного іміджу (початковий, основний, заключний), які призводять до гарантованого результату навчання – сформованого професійного іміджу майбутнього вчителя хореографії та здатності до його удосконалення. Упровадження розробленої моделі передбачало вдосконалення змісту та створення додаткових педагогічних умов у процесі формування професійного іміджу майбутніх учителів хореографії під час вивчення фахових дисциплін відповідно до визначених критеріальних показників. Апробація моделі засвідчила доцільність її впровадження експериментально, достовірність отриманих результатів доведена за допомогою методів математичної статистики. В експериментальній групі виявлено суттєву позитивну динаміку формування професійного іміджу майбутніх учителів хореографії у процесі фахової підготовки.^UThe thesis generalizes the main tendencies and features of formation of professional image of future teachers of choreography in the process of professional training. Professional development of teacher is a long process that requires constant improvement of professional competencies. The preparation of the young generation, motivation and further activity of students – future teachers of choreography depend on the extent to which the teacher of choreography is able to emotionally and convincingly convey the meaning of movements and feelings, artistic and aesthetic taste of the teacher, charisma and pedagogical intuition. In the structure of preparation for creating a professional image, three interrelated components were identified and substantiated – motivational, cognitive and activity, the functioning of which in the educational process form a complex and multifaceted phenomenon – the professional image of the future teacher of choreography. In the formation of the professional image of future teachers of choreography three criteria were defined – personal-axiological (corresponds to the motivational component), professional-pedagogical (corresponds to the cognitive component), external-behavioral (corresponds to the activity component). According to the criteria, high, medium and low levels of professional image formation were differentiated.In the process of the scientific research the structural-functional model of formation of professional image of future teachers of choreography was developed and theoretically substantiated, which consists of four interconnected blocks – conceptual-target, organizational-semantic, operational-technological and result- evaluative. Based on the purpose, content and tasks of forming the professional image of future teachers of choreography, the main methodological approaches and principles (general didactic and specific) of the structural-functional model were determined; three interrelated stages of the process of professional image formation (initial, basic, final) were substantiated, which lead to a guaranteed learning outcome – the formed professional image of the future teacher of choreography and the ability to improve it. The practical implementation of the structural-functional model in the educational process took place with the help of educational and methodological support for the formation of the professional image of future teachers of choreography. The indicators of systematization, validity and depth of knowledge of future teachers of choreography who studied using the author's developed methods were higher than those who studied according to the traditional study program, which is confirmed by the results of the pedagogical experiment.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
12.

Андрійчук І.П. 
Формування позитивної Я-концепції особистості майбутніх практичних психологів у процесі професійної підготовки: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / І.П. Андрійчук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Розкрито значення Я-концепції особистості у контексті підготовки майбутнього фахівця у галузі практичної психології. Виявлено показники й особливості Я-концепції особистості студентів у процесі навчання у вузі. Обгрунтовано можливість гармонізації Я-концепції особистості на основі активізації у студентів процесів самопізнання, самоаналізу та саморегуляції. Сформульовано теоретичні положення, що лежать в основі формування позитивної Я-концепції особистості майбутніх практичних психологів, а саме: орієнтація на цінність особистісного досвіду як важливого компонента змісту освіти, активізація суб'єктності як умова становлення зрілої особистості, стимуляція осмисленого учіння у навчальній діяльності, реалізація суб'єкт-суб'єктної взаємодії викладачів і студентів у навчально-виховному процесі. Створено та апробовано концептуальну психолого-педагогічну модель особистісної підготовки майбутніх практичних психологів, яка включає систему організації роботи щодо гармонізації Я-концепції особистості майбутніх практичних психологів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.29 + Ю952.2 +
Шифр НБУВ: РА324261

Рубрики:

      
13.

Демченко І. В. 
Формування мотивації іноземців – майбутніх фахівців авіаційної галузі до професійної комунікації. / І. В. Демченко. — Б.м., 2020 — укp.

У роботі виконано теоретичне узагальнення та практичне розв'язання означеної проблеми. Розкрито сутність зазначеної мотивації майбутніх іноземних фахівців авіаційної галузі. Визначено компоненти (ціннісний, когнітивний, комунікативний, рефлексивний), критерії (мотиваційно-ціннісний, когнітивно-діяльнісний, інтерактивно-мовленнєвий, рефлексивний), показники й рівні (низький, середній, високий) сформованості мотивації іноземців – майбутніх фахівців авіаційної галузі до професійної комунікації. Виявлено, теоретично обґрунтовано, експериментально перевірено і доведено ефективність трьох педагогічних умов формування мотивації іноземців – майбутніх фахівців авіаційної галузі до професійної комунікації: розвиток критичного мислення у процесі оволодіння професійною англомовною комунікацією; комплексне упровадження інформаційно-комунікативних технологій в освітній процес; оптимізація самостійної роботи іноземних студентів під час вивчення англійської мови.^UThe thesis generalizes and proposes theoretical and methodological bases for solving the problem of formation of foreigners' motivation – future aviation specialists to professional communication in the process of education in the flight establishment of higher education. The concept of «motivation of foreigners – future aviation professionals for professional communication» as «a system of external and internal motives interacting in certain communication situations, which is characterized by specific content of aviation environment's activity and needs of foreing students». The content components of preparation for forming motivation for professional communication were characterized: valuable, cognitive, communicative, personal. According to these components, criteria (motivational-value, cognitive-activity, interactive-speech, reflexive) and their indicators are defined. According to the criteria and indicators, low, medium and high levels of motivation of foreigners – future aviation specialists to professional communication was differentiated. It was distinguished the pedagogical conditions of formation of foreigners' motivation – future aviation specialists to professional communication such as: the development of critical thinking in the process of forming positive motivation for professional English-speaking communication; the usage of information and communication technologies into the educational process of foreign students; optimization of foreign students' independent work in the process of foreign language studying, which will promote a harmonious educational process and formation of positive motivation for professional communication of future foreign aviation specialists.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
14.

Москаленко В.О. 
Формування кадрового потенціалу на підприємствах харчової промисловості України: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / В.О. Москаленко ; Нац. ун-т харч. технологій. — К., 2009. — 21 с. — укp.

Уточнено теоретико-методичні засади та розроблено науково-практичні рекомендації щодо застосування прогресивних методів формування та розвитку кадрового потенціалу підприємств харчової промисловості, які забезпечують можливість їх ефективного функціонування. Оцінено сучасний стан формування та розвитку кадрового потенцілу, розроблено класифікацію показників його оцінювання. Ідентифіковано та розширено типологію кадрових стратегій. Розроблено механізм обрання кадрової стратегії. Запропоновано модель формування кадрового потенціалу, обгрунтовано напрями його посилення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.71-640 +
Шифр НБУВ: РА369294

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Андрощук І.В. 
Формування естетичної культури майбутніх викладачів спеціальних дисциплін професійних навчальних закладів швейного профілю: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.В. Андрощук ; Ін-т пед. освіти і освіти дорос. АПН України. — К., 2008. — 21 с. — укp.

Розкрито суть естетичної культури майбутніх викладачів спеціальних дисциплін швейного профілю за умов зростання вимог до підготовки інженерно-педагогічних працівників. Визначено місце естетичної культури у структурі професійної підготовки даних фахівців. Проаналізовано стан формування естетичної культури у ВНЗ. Теоретично обгрунтовано концептуальні засади формування естетичної культури майбутніх викладачів спеціальних дисциплін швейного профілю. Обгрунтовано й експериментально перевірено модель, педагогічні умови та засоби її формування. Створено та структуровано зміст навчального курсу "Організація і методика виховної роботи". Визначено критерії та рівні сформованості естетичної культури даних студентів. Розроблено та впроваджено у практику діяльності ВНЗ, що здійснюють підготовку викладачів спеціальних дисциплін швейного профілю, методичні рекомендації щодо формування естетичної культури, а також навчальний курс "Організація та методика виховної роботи".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч489.511.355 + М4 р(4УКР)3-2 +
Шифр НБУВ: РА360582

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
16.

Андропова О. В. 
Формування геометрії проєктного простору в забудові при вирішенні задач інсоляції / О. В. Андропова. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.01.01 "Прикладна геометрія, інженерна графіка" – Київський національний університет будівництва і архітектури, Київ, 2021.Дисертаційна робота присвячена моделюванню геометричної форми інсоляції об'єктів за умов непорушення нормативних вимог до інсоляції в існуючих будівлях та на прилеглій території. Введено поняття «Проектного простору», в межах якого архітектор може створювати новий будинок не хвилюючись про порушення інсоляційних норм на існуючих об'єктах. Побудова проєктного простору є зворотною задачею інсоляційних розрахунків. Пряма задача вирішує питання перевірки впливу вже запроєктованої будівлі на інсоляцію оточуючих архітектурних об'єктів. І якщо нова будівля порушує інсоляційні норми в існуючих будинках та на майданчиках, то виникає необхідність корегування, інколи дуже суттєвого, проєктного рішення нової будівлі, а інколи, навіть, зовсім відмовлятися від його будівництва. Вирішення зворотної задачі – геометричного моделювання проєктного простору майбутньої забудови, дозволяє оптимізувати зусилля та час на виконання проєкту та подальше будівництво. Розроблені методи геометричного моделювання проєктного простору нової будівлі або групи будівель та території в існуючій забудові дають можливість ще на початкових етапах проєктування врахувати містобудівні інсоляційні обмеження, що впливають на проєкт. Розроблено дві моделі і алгоритми побудови геометричної форми проєктованого об'єкта за допомогою сонячної карти: визначення максимальних позначок секцій при відомому плані нового будинку та визначення форми проєктного простору над ділянкою забудови.В дисертаційній роботі проведено аналіз основних методів розрахунку інсоляції, показані відмінності методів, їх недоліки та переваги. Встановлено, що при інсоляційних розрахунках прийнято вважати, що час інсоляції приміщень дорівнює часу інсоляції певної розрахункової точки (РТІ), яка, найчастіше приймається у центрі світлопрорізу. Однак бувають випадки коли РТІ не інсолюється, але сонячні промені потрапляють у приміщення, перетинаючи певну граничну поверхню в межах світлопрорізу (ГПІ), тобто приміщення інсолюється. Це призводить до похибок. У зв'язку з цим розроблено математичну модель перетворення простору, при якому ГПІ стискається у РТІ, а оточуючи затінюючи елементи отримають форму, при яких тривалість інсоляції РТІ дорівнює тривалості інсоляції ГПІ. Це дає можливість визначити повну тривалість інсоляції на основі сонячних карт. Для реалізації перетворення простору в комп'ютерних програмах розроблено математичну модель перетворення простору, що дозволило автоматизувати побудови МТМ, наданий аналіз побудов для різного типу світлопрорізів. Приклади побудов створені в програмному комплексі Mathematica.^UThe dissertation on competition of a scientific degree of the candidate of technical sciences on a specialty 05.01.01 "Applied geometry, engineering graphics" - Kiev national university of building and architecture, Kiev, 2021.The dissertation is devoted to modeling the geometric shape of insolation of objects under conditions of non-violation of regulatory requirements for insolation in existing buildings and the surrounding area. The concept of "Project Space" has been introduced, within which an architect can create a new house without worrying about violations of insolation regulations on existing facilities. Construction of the design space is the inverse of the insolation calculations.The direct task is to check the impact of the already designed building on the insolation of the surrounding architectural objects. And if the new building violates the insolation standards in the existing buildings and on the sites, then there is a need to adjust, sometimes very significant, the design solution of the new building, and sometimes even to abandon its construction altogether. Solving the inverse problem - geometric modeling of the design space of future construction, allows you to optimize the effort and time for project implementation and further construction. Developed methods of geometric modeling of the design space of a new building or group of buildings and areas in existing buildings make it possible at the initial stages of design to take into account urban insolation constraints that affect the project.Two models and algorithms for constructing the geometric shape of the projected object with the help of a solar map have been developed: determining the maximum marks of sections with a known plan of a new house and determining the shape of the project space above the building site. In the dissertation the analysis of the basic methods of calculation of insolation is carried out, differences of methods, their lacks and advantages are shown. It is established that in insolation calculations it is considered that the insolation time of the premises is equal to the insolation time of a certain calculation point of insolation (CPI), which is most often taken in the center of the aperture. However, there are cases when RT is not insolated, but the sun's rays enter the room, crossing a certain boundary surface of insolation within the aperture (BSI), so the room is insolated. This leads to errors. In this regard, a mathematical model of space transformation has been developed, in which BSI is compressed in CPI, and the surrounding shading elements will take the form in which the duration of CPI insolation is equal to the duration of BSI insolation. This makes it possible to determine the total duration of insolation based on solar maps. To implement the transformation of space in computer programs developed a mathematical model of the transformation of space, which allowed to automate the construction of maximum shading map, provided an analysis of constructions for different types of openings. Examples of constructions are created in the Mathematica software package.A mathematical model of the construction of a shadow mask of an opening on the celestial sphere and its projection on a horizontal plane with the center of projection in the nadir is developed. This model is implemented in the Mathematica software package. An algorithm for selecting the simplest method of calculating insolation depending on the initial conditions is proposed. A method of constructing a project space using the boundary surface of insolation is proposed. A model for constructing reflections of sunlight from building facades to obtain zones of overheating in the environment has been developed.Based on the selection from the congruence of reflected rays of the surfaces of rays reflected from the flat lines of generatrises on the analytical surfaces of reflectors, a mathematical model of reflections of sunlight from different types of reflective screens is proposed. This model is used to model areas of overheating of premises or building areas by reflected sunlight from the surfaces of facades.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
17.

Андрєєва Я.Ф. 
Формування в учнів старших класів прийомів діалогічного читання художнього тексту: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Я.Ф. Андрєєва. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Досліджено питання формування в учнів старших класів навичок діалогічного читання тексту, які є провідними чинниками, що впливать на результативність читацької діяльності. Визначено структуру та психологічні механізми діалогічного читання. Виявлено психологічні характеристики тексту, що зумовлюють активну взаємодію з ним читача. Обгрунтовано критерії сформованості комунікативної читацької компетентності, яка є однією з складових загальної читацької компетентності. Виявлено комплекс психолого-педагогічних умов, що забезпечують формування прийомів діалогічного читання в процесі вивчення творів художньої літератури. Розроблено та апробовано програму їх закріплення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.132.3 + Ш12-912.331 + Ш409.1
Шифр НБУВ: РА321037

Рубрики:

      
18.

Андрущенко Н. О. 
Формування базових управлінських компетенцій у майбутніх менеджерів економічного профілю засобами інтерактивних технологій: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. О. Андрущенко ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. — Вінниця, 2011. — 19 с. — укp.

Визначено та теоретично обгрунтовано базові управлінські компетенції майбутніх менеджерів економічного профілю (компетенції планування, аналізу та прийняття рішення, комунікативна компетенція та компетенція контролю конфліктних ситуацій), що їх мають формувати викладачі управлінських дисциплін. Теоретично обгрунтовано, розроблено та реалізовано в практиці навчання методику формування базових управлінських компетенцій майбутніх менеджерів засобами інтерактивних технологій. Уведено до наукового обігу поняття "базові управлінські компетенції". Уточнено поняття "управлінська компетентність", "інтерактивні технології навчання" та взаємозв'язок між поняттями "інноваційні методи навчання", "інтерактивні технології навчання" й "інтерактивні методи навчання". Вдосконалено інтерактивні технології навчання студентів економічних спеціальностей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)212.14 р
Шифр НБУВ: РА381859 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Андрощук Л.М. 
Формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.М. Андрощук ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми формування індивідуального стилю діяльності майбутньго вчителя хореографії. Розкрито сутність понять "індивідуальність", "індивідуальний стиль діяльності". Встановлено вимоги до індивідуальності педагога, розроблено типологію індивідуальних стилів діяльності. Визначено місце творчості як основи формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії. Розроблено й експериментально перевірено модель формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії. Виявлено, що впровадження даної моделі сприяє суттєвому підвищенню рівня сформованості індивідуального стилю діяльності майбутніх педагогів-хореографів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 +
Шифр НБУВ: РА362934

Рубрики:

      
20.

Андросович 
Формування і розвиток ринку прісноводної риби: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.03 / Тетяна Юріївна Андросович ; Національний ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4КИЇ)351 + У9(4УКР-4КИЇ)421.511.2
Шифр НБУВ: РА366130

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського