Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (32)Книжкові видання та компакт-диски (28)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Макаренко Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Макаренко Г.В. 
Завдаток як спосіб забезпечення зобов'язань: автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.03 / Г.В. Макаренко ; Одес. нац. юрид. акад. — О., 2008. — 18 с. — укp.

Досліджено формування, цивільно-правову характеристику та функції способу забезпечення виконання зобов'язань - завдатку. Проаналізовано стан цивілістичних наукових і практичних джерел, які містять результат досліджень способів забезпечення виконання зобов'язань. Охарактеризовано існуючі види способів забезпечення виконання зобов'язань і місце завдатку як їх виду у цивільному праві. Проаналізовано умови застосування завдатку у різних правочинах. Розкрито зміст договорів про завдаток, які можуть використовуватися на практиці. Сформульовано визначення поняття щодо завдатку та розглянуто функції, які виконує завдаток, його механізм дії. Запропоновано шляхи вдосконалення чинного законодавства стосовно забезпечення завдатком договірних зобов'язань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)208.2 +
Шифр НБУВ: РА362429

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Макаренко Г.Г. 
Музика - як метамистецтво в ірраціоналістичній естетиці XIX століття: Автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.08 / Г.Г. Макаренко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2000. — 16 с. — укp.

Проаналізовано музичне мистецтво в контексті ірраціоналістичної філософії XIX ст.З метою визначення ірраціоналізму як відповідь на кризу традиційної раціоналістичної філософії, виокремлено естетичні погляди А.Шопенгауера, Ф.Ніцше, аргументовано погляд на музику як вид мистецтва, здатний виконати функцію метамистецтва. Наведено концепцію, підсилену зверненням до творчої спадщини Ріхарда Вагнера. Видатний німецький композитор, захоплюючись ідеями А.Шопенгауера, водночас, мав значний вплив на формування естетико-мистецтвознавчої позиції Ф.Ніцше. Використовуючи логіку теоретичної спадкоємності "Шопенгауер - Вагнер - Ніцше", розкрито значення таких естетичних проблем, як художня обдарованість, геніальність, міфологічне мислення, створення та сприймання художнього образу. Органічно поєднано теоретичний аналіз із розглядом практики розвитку музичного (оперного) мистецтва.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю812.453.1 + Ю812.291.1 + Ю8г(0)5
Шифр НБУВ: РА309227 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
3.

Макаренко Г.Г. 
Творчість диригента в контексті інтегративного підходу: Автореф. дис... д- ра мистецтвознав.: 17.00.01 / Г.Г. Макаренко ; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. — К., 2006. — 34 с. — укp.

З використанням інтегративного підходу здійснено максимально повне досліження актуальних проблем творчості диригента з урахуванням естетичних, мистецтвознавчих, культурологічних, психологічних, етичних та інших аспектів даного виду діяльності. Проаналізовано концептуальні праці XX ст., присвячені розгляду проблем художньої творчості й обгрунтовано методологічний інструментарій дослідження складного та багатогранного явища евристичної діяльності диригента музичного театру та симфонічного оркестру. Значну увагу приділено розгляду історичного шляху розвитку оркестру, який визнано головним чинником виникнення нового типу виконавця. На підставі дослідження різних способів керування оркестром визначено основні етапи становлення професії диригента та детально проаналізовано сучасний період її розвитку. З метою виявлення професійно-ремісничих і творчих принципів диригентського мистецтва здійснено осмислення значного обсягу теоретичних напрацювань у галузі диригентозавства від початкових спроб у контексті вирішення загальномузикознавчих проблем до найсучасніших наукових досліджень. Висвітлено професійні здобутки української школи диригування із залученням теоретичних праць мистецтвознавців з усіх регіонів України. Досліджено явище трансформації загальних особливостей художньої творчості у процес диригування на базі вивчення типології й етапів творчого процесу, специфіки створення художнього образу й основних структурних компонентів. Із використанням останніх досягнень гуманітарних наук розглянуто естетико-мистецтвознавчі, морально-естетичні, естетико-психологічні та інші фактори диригентської творчості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.1-7 + Щ315.1-73(4УКР)6 +
Шифр НБУВ: РА344618

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського