Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Наукова електронна бібліотека (6)Реферативна база даних (408)Книжкові видання та компакт-диски (201)Журнали та продовжувані видання (22)
Пошуковий запит: (<.>A=НОСК$<.>+<.>A=АНАСТАСІЯ$<.>+<.>A=МИХАЙЛІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
1.

Носко П.Л. 
Багатопараметричний синтез машинобудівних конструкцій: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.02.02 / П.Л. Носко ; Східноукр. держ. ун-т. — Луганськ, 2000. — 36 с. — укp.

Викладено розв'язання науково-технічної проблеми створення машин і механізмів із заданими технічними характеристиками шляхом розробки методу багатопараметричного скіченно-елементного синтезу машинобудівних конструкцій при статичному та вібраційному їх навантаженні. Наведено висновок основних рівнянь скінченно-елементного синтезу в пружно-лінійній постановці, а також методики пошуку раціональних параметрів стрижневих, пластинчастих, комбінованих та осесиметричних конструкцій у детермінованій і стохастичній постановках за умови забезпечення необхідної їх міцності, жорсткості, стійкості, власних частот і форм коливань, мінімальної маси. На прикладах розрахункових та експериментальних досліджень реальних об'єктів розглянуто питання модифікації деталей і вузлів машин і механізмів з урахуванням особливостей їх структури, характеру навантаження та деформування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К412.03с116
Шифр НБУВ: РА307820 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
2.

Носков Ю.В. 
Електропровідні поліанілін-полікарбонатні композиції; формування і дослідження властивостей: автореф. дис. ... канд. хім. наук : 02.00.06 / Ю.В. Носков ; Ін-т біоорганічної хімії та нафтохімії. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено нові електропровідні поліанілін-полікарбонатні (ПП) композити, доповані різними органічними кислотами. Вивчено різними методами кінетичні особливості хімічної полімеризації аніліну та вплив на неї сторонньої дисперсійної фази. Співставлено електронні спектри полімеризаційного середовища за відсутності та в присутності дисперсії наночастинок зі змінами редокс-потенціалу таких середовищ. Відстежено в процесі полімеризації аніліну появу та розвиток різних форм поліаніліну. Встановлено моменти утворення нерозчинної фази поліаніліну та формування його оболонки на поверхні частинок сторонньої дисперсії. Одержано полімерні ПП і гібридні поліанілін-SiC композити типу "ядро-оболонка". Вивчено вплив різних кислот-допантів та окисників на процес полімеризації аніліну за присутності полікарбонатної дисперсії, а також на властивості кінцевих ПП композитів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Л719.6-1
Шифр НБУВ: РА373485 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Носкова Г.П. 
Клініко-епідеміологічна характеристика синдрому жорстокого поводження з дітьми на моделі Одеського регіону: автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.10 / Г.П. Носкова ; Одес. держ. мед. ун-т. — О., 2009. — 18 с. — укp.

Вивчено епідеміологію, клінічні особливості, фактори ризику синдрому жорстокого поводження з дітьми, а також психологічні проблеми та питання психологічної підтримки дітей, постраждалих від насильства. Показано зв'язок синдрому жорстокого поводження з дітьми з соціально-економічним станом родини, особистістю батьків і особистістю дитини. Проаналізовано психологічні проблеми та аспект психологічної реабілітації дітей - жертв жорстокого поводження. Запропоновано засіб прогнозування ризику синдрому жорстокого поводження з дітьми з використанням рівняння логістичної регресії. Обгрунтовано профілактичні заходи щодо зменшення кількості випадків синдрому жорстокого поводження з дітьми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)442.861 + Ю956-994-06-734 + Ю956-998 + Ю948.4-82 +
Шифр НБУВ: РА364708

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  

      
4.

Носкова І.А. 
Кримські болгари в ХІХ - на початку ХХ століття: історія та культура: Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / І.А. Носкова ; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. — О., 2003. — 17 с. — укp.

Проведено комплексне дослідження болгарських колоній Кримського півострова в період з 1803 - 1920 рр. Розглянуто взаємозв'язок та взаємообумовленість демографічної, адміністративної, соціально-економічної, культурної сфер їх розвитку. Акцентовано увагу на виявленні історичних умов та особливостей формування кримської групи болгарського етносу. Розкрито позитивну роль болгарської колонізації Криму в процесі південноукраїнської (особливо кримської) історії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР=8БОЛ)5 + Т3(4УКР-6КРМ)5-56
Шифр НБУВ: РА327037

Рубрики:

      
5.

Носков 
Основи психогігієнічного забезпечення гуманістично орієнтованої професійної підготовки студентів: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 19.00.02 / Володимир Іванович Носков ; Інститут психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2002. — 30 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р124.412 + Ч481.354.5
Шифр НБУВ: РА320560

Рубрики:

      
6.

Носко О.А. 
Особливості структури, фазові перетворення легованого кремнію і модифікованих заевтектичних силумінів та розробка способів підвищення їх властивостей: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.16.01 / О.А. Носко ; Нац. металург. акад. України. — Д., 2006. — 20 с. — укp.

З використанням методики фізико-хімічного моделювання проведено розрахунок значень енергії зв'язку та зарядової щільності кремнію за умов мікролегування B, Al, Cu, Sn, Ge, Hf, Zr і комплексами B - Sn і B - Mo. Елементи поділено на три групи, а саме: перша - Mo, Hf, Zr - елементи, що посилюють енергію взаємодії атомів кремнію; друга - Sn, Ge - елементи, що слабо впливають на енергію взаємодії атомів у гратці кремнію; третя - B, Al, Cu - елементи, що різко знижують енергію взаємодії атомів у гратці кремнію. Вивчено вплив легувальних елементів на температурні інтервали фазових перетворень у напівпровідниковому кремнії. Виявлено взаємозв'язок між мікротвердістю і часом життя нерівноважних носіїв заряду легованого Cz - Si відносно енергії взаємодії атомів кремнію у кристалічній гратці. Вивчено структуру, форми росту первинних кристалів. Визначено кількісні параметри структури заевтектичних силумінів у разі введення бору, олова, композиції бор - олово та бор - олово - скандій. Показано, що найкращі кількісні параметри структури серед усіх сплавів, що досліджені, забезпечуються в силуміні, модифікованому комплексом B - Sn. Розроблено та рекомендовано для дослідно-промислового випробування режими термічної обробки Cz - Si, легованого Sn, Ge, Zr, Hf й заевтектичних силумінів, легованих композицією B - Sn, які забезпечують підвищення електрофізичних і механічних властивостей відповідно.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К233.108 +
Шифр НБУВ: РА345809

Рубрики:

      
7.

Носкова О.В. 
Подружня дезадаптація при хронічних запальних гінекологічних захворюваннях та її психокорекція: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.16 / О.В. Носкова ; Укр. НДІ соц. і суд. психіатрії та наркології. — К., 2005. — 15 с. — укp.

На основі системного підходу до вивчення подружньої дезадаптаптації вперше досліджено причини та механізми розвитку невротичних розладів і порушень сексуальної функції у жінок з хронічним аднекситом. Охарактеризовано клінічні особливості виявлених патологічних відхилень. Вивчено психічний стан, зміни міжособистісних стосунків подружжя та особистісні зміни за наявності дезадаптації. Досліджено роль соматогенних, психогенних і негативних соціально-психологічних чинників у розвитку даної патології. Виділено різні форми подружньої дезадаптації та визначено специфіку їх клінічних проявів. Вперше запропоновано диференційно-діагностичні критерії виявлених форм порушення подружньої адаптації та розроблено адекватні методи їх психотерапевтичної корекції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р715.011-57 + Р698-57 +
Шифр НБУВ: РА334585

Рубрики:

      
8.

Носков В.О. 
Створення і впровадження пресового обладнання для брикетування дрібнофракційних металургійних відходів: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.05.08 / В.О. Носков ; Нац. металург. акад. України. — Д., 2001. — 40 с. — укp.

Вирішено проблеми підготовки брикетуванням дрібнофракційних металургійних відходів, створення вітчизняного пресового обладнання для брикетування та науково-методичних основ розробки його параметрів. Обгрунтовано та вибрано фізико-механічні характеристики дрібнофракційних шихт, які визначають їх поведінку шляхом брикетування в валкових пресах. Розвинено наукові основи розробки механізму деформації та параметрів брикетування шихт у валках з формувальними елементами. Наведено математичну модель прогнозного розрахунку величини та характеру розподілу ущільнення по перерізу формувального елемента з урахуванням його розмірів і конфігурації. Створено методику розрахунку основних параметрів валкового пресу з програмою реалізації на ПЕОМ, яка дозволяє визначити виникаючі навантаження в його основних вузлах і механізмах. На підставі одержаних результатів, сформульованих вимог і нових технічних рішень розроблено та впроваджено на підприємствах конструкцію валкового пресу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К301.31-52 + К309
Шифр НБУВ: РА315116 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
9.

Носков В.І. 
Створення тягового електроприводу моторвагонних поїздів на базі сучасних інформаційних технологій: автореф. дис. ... д-ра техн. наук: 05.22.09 / В.І. Носков ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2009. — 37 с. — укp.

Розглянуто питання розвитку наукових основ теорії підвищення економічних, енергетичних і тягових характеристик електроприводу моторвагонних поїздів на основі створення тягового асинхронного привода (ТАП), його системи автоматичного керування і інформаційно-вимірювальної системи (ІВС). Розроблено математичну модель тягового електроприводу моторвагонного поїзда, яка оптимізує систему керування ТАП. Описано сучасну ІВС, яка підвищила ефективність і надійність роботи ТАП. Викладено основи теорії синтезу оптимальних за критерієм узагальненої роботи регуляторів за умов керування під знаками безперервних функцій, основи теорії застосування нейронних мереж в ТАП і нові нейронні мережі для розв'язання задач керування, контролю і діагностики стану ТАП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О232-042.2 +
Шифр НБУВ: РА370034 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
10.

Носко М.О. 
Теоретичні та методичні основи формування рухової функції у молоді під час занять фізичною культурою та спортом: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.09 / М.О. Носко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2003. — 53 с. — укp.

Розроблено й теоретично обгрунтовано класифікацію фізичних вправ відносно вектора гравітації, тобто виконання фізичних вправ різного рівня гравітаційного навантаження. Установлено вплив даних вправ на моторику молоді у порівнянні з тими, хто не займається фізичною культурою та спортом. Висвітлено кількісні характеристики просторового положення тіла школярів та молоді за різних умов гравітаційного навантаження. Вивчено кількісні характеристики біомеханічних властивостей м'язів, які беруть найактивнішу участь під час виконання техніки вправ різного рівня гравітаційного навантаження, вплив якого на стан серцево-судинної системи організму молоді експериментально доведено. Визначено коефіцієнти потужності роботи та частоти її скорочень. Розроблено методику та засоби впливу на покращання стану здоров'я, фізичного розвитку, фізичної підготовленості молоді. Набули подальшого розвитку дослідження вікових особливостей розвитку моторики школярів різних вікових груп і молоді, яка займається фізичною культурою та спортом, а також умови формування складних структур рухових дій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.143 + Ч511.483 +
Шифр НБУВ: РА325673

Рубрики:

      
11.

Долінська Л. В. 
Розвиток професійної компетентності фахівців технічного профілю в системі освітнього середовища коледжу / Л. В. Долінська. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертаційна робота присвячена теоретичному обґрунтуванню, експериментальній перевірці педагогічних умов і моделі розвитку професійної компетентності фахівців технічного профілю в системі освітнього середовища коледжу. Уточнено термінологічний апарат досліджуваної проблеми. Виокремлено компоненти розвитку професійної компетентності, які є найбільш динамічними в системі освітнього середовища коледжу: теоретико-інформа¬ційний, діяльнісно-практичний, мотиваційно-ціннісний. У відповідність до цих компонентів, визначено критерії (когнітивний, діяльнісний, мотиваційний), а також показники, що їх характеризують. Кількісна оцінка показників здійснювалася шляхом проведення тестів, анкетування, опитування учасників педагогічного експерименту. Виокремлені наступні педагогічні умови. Перша – науково-методичний супровід – випливає з необхідності розширення професійно-комунікативних можливостей для передачі науково-методичного та педагогічного досвіду безпосередньо під час перших років практичної роботи. Другою умовою є наявність організаційно-інформаційної системи. Ця умова передбачає поглиблення теоретичної підготовки педагога і ґрунтується на координації і гармонізації зв'язків зі студентами і колегами. Третя педагогічна умова – це супровід з організаційно-виховної роботи, який передбачає роботу викладача, як асистента куратора студентської групи, асистента психолога, організатора виставок методичних і творчих робіт та ін. Запропонована модель розвитку професійної компетентності фахівців технічного профілю в системі освітнього середовища коледжу. Практична реалізація моделі здійснювалася шляхом проведення констатувального та формувального етапів педагогічного експерименту. Проведена статистична обробка отриманих даних. Зроблено висновок про ефективність запропонованих дій і впровадження практичних заходів щодо розвитку професійної компетентності фахівців технічного профілю в системі освітнього середовища коледжу.^UThe dissertation is devoted to theoretical substantiation and experimental verification of the proposed pedagogical conditions and the model of development of professional competence of technical specialists in the system of the educational environment of the college. The conceptual-terminological apparatus of the investigated problem is specified. The components of development of professional competence are singled out. Namely: theoretical-informational, activity-practical, motivational-value. They are the most dynamic in the college educational system. In accordance with these components, criteria are defined (cognitive, motivational, activity), as well as indicators that affect their change. Quantitative evaluation of indicators was carried out by conducting tests, questionnaires, interviewing participants in a pedagogical experiment. The following pedagogical conditions are determined. The first is a scientific and methodological support. It follows from the need to create appropriate conditions for mastering pedagogical skills and skills during the first years of practical work. The second condition is the availability of organizational information system. It involves deepening the teacher's theoretical training. This condition is undermined by the coordination and harmonization of relationships with students and colleagues. The third pedagogical condition is the support of organizational and educational work, which involves the work of a teacher, as an assistant curator of a student group, assistant psychologist, organizer of exhibitions methodological and creative works, etc. The model of development of professional competence of technical specialists in the system of educational environment of the college is offered. The practical realization of the model was carried out by holding the recording and forming stages, as well as the stage of statistical processing of the data of the experiment. The conclusion is made on the effectiveness of the proposed actions and measures to develop the professional competence of technical specialists in the college educational system


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
12.

Носко Ю. М. 
Система професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до викладання фізичної культури / Ю. М. Носко. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційне дослідження присвячено теоретичному узагальннню та практичному розв'язанню наукової проблеми формування готовності майбутніх учителів початкових класів до викладання фізичної культури.У дисертації визначено сутність та структуру феномену, розроблено та науково обґрунтовано концепцію і педагогічну систему підготовки майбутніх учителів початкових класів до викладання фізичної культури на засадах креативно-оздоровчої педагогіки, спроєктовано її модель, що унаочнює процес поетапного формування готовності майбутніх учителів початкових класів до викладання фізичної культури. Визначено й обґрунтовано педагогічні умови, які сприятимуть формуванню готовності майбутніх учителів початкових класів до викладання фізичної культури. Перевірено ефективність запропонованої педагогічної системи підготовки майбутніх учителів початкових класів до викладання фізичної культури, розробленої на засадах креативно-оздоровчої педагогіки.^UThe dissertation provides the theoretical generalization and offers practical solution to the scientific problem of forming the future primary school teachers' readiness to teach physical education.The dissertation defines the essence and structure of the phenomenon, developed and scientifically substantiated the concept and pedagogical system of preparation of future primary school teachers for teaching physical culture on the basis of creative and health pedagogy, designed its model, which illustrates the process of gradual formation of future primary school teachers. . The pedagogical conditions which will promote formation of readiness of future teachers of initial classes for teaching of physical culture are defined and proved. The efficiency of the proposed pedagogical system of preparation of future primary school teachers for teaching physical culture, developed on the basis of creative and health pedagogy, is checked.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
13.

Шолох О. А. 
Формування ціннісного ставлення до професійної діяльності майбутніх психологів у процесі фахової підготовки / О. А. Шолох. — Б.м., 2021 — укp.

Дослідження присвячено проблемі формування ціннісного ставлення до професійної діяльності майбутніх психологів у процесі фахової підготовки. Проаналізовано основні положення щодо організації фахової підготовки майбутніх психологів відповідно до сучасних тенденцій реформування освіти; досліджено особливості формування ціннісного ставлення до професійної діяльності майбутніх психологів на сучасному етапі; позиціоновано зміст, визначено складові компоненти та етапи формування ціннісного ставлення до професійної діяльності майбутніх психологів. Визначено наукові підходи, які дозволяють розкрити сутнісні характеристики успішного формування ціннісного ставлення до професійної діяльності майбутніх психологів в умовах фахової підготовки. Обґрунтовано організаційно-педагогічні умови та розроблено модель формування ціннісного ставлення майбутнього психолога до професійної діяльності.Діагностичний інструментарій дозволив здійснити експериментальну перевірку результативності моделі формування ціннісного ставлення до професійної діяльності майбутніх психологів у процесі фахової підготовки. Достовірність результатів експериментального дослідження підтверджено за допомогою розробленої кваліметричної моделі педагогічного прогнозування соціальної успішності професійного психолога у сучасному соціумі.Ключові слова: освітній процес, майбутні психологи, структурно-функціональна модель, організаційно-педагогічні засади , освіта, професійна діяльність, професійна компетентність, процес, фахова підготовка, ціннісне ставлення до професійної діяльності.^UThe research is devoted to the problem of formation of value attitude to the professional activity of future psychologists in the process of professional training. The main provisions on the organization of professional training of future psychologists in accordance with modern trends in education reform are analyzed; the peculiarities of formation of value attitude to professional activity of future psychologists at the present stage are investigated; the content is positioned, the components and stages of formation of value attitude to the professional activity of future psychologists are determined. Scientific approaches are defined that allow to reveal the essence characteristics of the successful formation of value attitude to the professional activity of future psychologists in the conditions of professional training: axiological, competent, personal-oriented, systemic, competitive, culturological, psychological, human-cerebric, humanistic, reflexive and complex.The phenomenon of formation of value attitude of the individual to the future profession is positioned not only as a psychological and pedagogical problem, but also as a process that has a certain structure, the set of components of which makes it possible to achieve the goal – to develop a new quality of personality of the future psychologist, to position the value attitude of students to professional activity in the conditions of university education.The experiment was based on the criteria of readiness of future psychologists to form a value attitude to professional activity in the process of their preparation: motivation to the future profession (motivational); awareness of value attitude to the future profession in modern society (socio-value); formation of value attitude to future professional activity (cognitive); feelings of novelty and critical thinking (reflexive). On the basis of the identified criteria and their indicators, three levels of the forming of socially significant qualities of future psychologists are determined and characterized: reproductive (low), productive (medium) and creative (high) levels. The main organizational and pedagogical conditions for the successful formation of value attitude to the professional activity of future psychologists are defined as: providing motivation for the value attitude to the professional activity of future professional; intensification of independent educational and cognitive activities of future psychologists based on the reflexive assessment of own activities; formation of communicative competence as a professional tool for future psychologists.In the model of formation a value attitude to the professional activities of future psychologists the idea of unity of purpose, content, forms and methods of education is given its logical certainty. The methods used in this model include: (case method) method of analysis of histories and past real problematic occupational situations; method of analysis of business communication; method of case analysis; method of incident analysis; method of specific situation analysis.The introduction of a model of formation of value attitude to the professional activity of future psychologists in the process of professional training involves the usage of modern educational technologies and the provision of organizational and methodological support.Diagnostic tools allowed to carry out an experimental check of the effectiveness of the structural and functional model of formation of value attitude to the professional activity of future psychologists in the process of professional training. The reliability of the results of the experimental study is confirmed with the help of the developed qualimetric model of pedagogical forecasting of the social success of a professional psychologist in modern society.Keywords: educational process, future psychologists, structural and functional model, organizational and pedagogical principles, education, professional activity, profes¬sional competence, process, professional training, value attitude to professional activity.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського