Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (11)Реферативна база даних (774)Книжкові видання та компакт-диски (554)Журнали та продовжувані видання (23)
Пошуковий запит: (<.>A=ОМЕЛЬЧЕНК$<.>+<.>A=ТЕТЯН$<.>+<.>A=АНДРІЇВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 56
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Ільницька Н. Ф. 
Адміністративно-правове регулювання створення юридичних осіб / Н. Ф. Ільницька. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації проведено комплексне наукове дослідження адміністративно-правового регулювання створення юридичних осіб. Розкрито сутність створення юридичних осіб як предмета адміністративно-правового регулювання та його стадії. Охарактеризовано систему суб'єктів публічної адміністрації, що здійснюють адміністративно-правове регулювання створення юридичних осіб.Доведено, що публічно-правова частина процесу створення, що спрямована на узаконення юридичної особи та її діяльності, полягає у проходженні процедур державної реєстрації створення юридичної особи, ліцензування та дозвільних процедур, що є адміністративно-правовими і разом становлять процедуру легітимації юридичної особи. Охарактеризовано кожну з процедур легітимації, проаналізовано їх недоліки та запропоновано шляхи подолання.Здійснено аналіз досвіду зарубіжних країн у сфері адміністративно-правового регулювання створення юридичних осіб, виявлено проблеми такого регулювання та запропоновано шляхи їх вирішення.^UThe thesis is a comprehensive study that focuses on the administrative and legal regulation of the creation of legal entities. In the administrative and legal science, this study is one of the first comprehensive research of the administrative and legal regulation of the creation of legal entities; thus, it proves the scientific novelty of the findings.It was determined that creating a legal entity is the process of its foundation. This process requires performing certain actions and completion of the mandatory legal18procedures, that result in the creation of a legal entity, as well as in acquiring the right to operate. It was noted that the process of creating legal entities includes certain stages and is carried out in compliance with the requirements. Following the historical analysis of the domestic legislation, the author identified the particular stages of development of the legislation on creating legal entities. Besides that, the current regulatory legal acts were categorized by various criteria.The paper explores the essence of the mechanism of administrative and legal regulation of the creation of legal entities and defines its elements, such as: administrative rules and regulatory legal acts; administrative and legal relations in the field of creating legal entities, including the subjects of administrative and legal regulation; acts of implementation of subjective rights and obligations of the participants of the creation procedure, including individual acts of the subjects of public administration; forms and methods of administrative and legal regulation; procedures of legitimation of legal entities.The study confirmed that acquiring the status of a legal entity and the right to operate requires completion of the mandatory legal procedures, such as the state registration which is mandatory for all legal entities, as well as the licensing and authorization procedures in cases stipulated by law. These procedures are aimed at validating both a legal entity and its activities, and together, they make up the procedure of legitimation of a legal entity.Considering the best international practices in the administrative and legal regulation of the creation of legal entities (in Spain, Great Britain, Germany, USA and other countries) and their potential application in Ukraine, the author identified a number of problems in the administrative and legal regulation of the creation of legal entities and suggested ways to address them.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
2.

Вороненкова Т. О. 
Формування комунікативної компетентності у майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі вивчення дисциплін гуманітарного циклу / Т. О. Вороненкова. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційну роботу присвячено проблемі формування комунікативної компетентності у майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі вивчення дисциплін гуманітарного циклу.Наукова новизна дослідження полягає в тому, що: -уперше розроблено, теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено педагогічну технологію формування комунікативної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі вивчення дисциплін гуманітарного циклу, що складається з чотирьох взаємопов'язаних блоків (цільового, теоретичного, організаційно-змістовного та діагностико-результативного), ґрунтується на методологічних підходах (системний, компетентнісний, діяльнісний, особистісно-орієнтований, гуманістичний, культурологічний), принципах (загальнодидактичних: системності, наочності, доступності, наступності та перспективності, креативності, інтегративності, комунікативності, науковості, практичної спрямованості; специфічні: відкритості, варіативності, емоційності, неперервності, принцип історико-культурологічного контексту, принцип музичного сприймання, принцип демонстраційно-ілюстративний) і педагогічних умовах (формування у майбутніх учителів музичного мистецтва ціннісного ставлення до комунікації як засобу педагогічної праці; використання інтерактивних технологій (web-квести, тренінги, бінарні заняття, самостійна робота, виховні години тощо), спрямованих на вдосконалення комунікативної компетентності у майбутніх учителів музичного мистецтва; оновлення форм і методів освітнього процесу для підвищення ефективності формування комунікативної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва) та забезпечує підвищення рівня сформованості комунікативної компетентності у майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі вивчення дисциплін гуманітарного циклу; - визначено критерії й показники (мотиваційно-ціннісний: наявність у здобувачів мотивації до опанування професійними та комунікативними уміннями, знаннями та навичками, розвиток інтересу до іншомовного спілкування, до вивчення культури і мистецтва; усвідомлення цінності володіння комунікативною компетентністю; когнітивний: здатність здобувачів до спілкування з іншими здобувачами освіти, викладачами, видатними діячами мистецтва; діяльнісно-комунікативний: здатність застосовувати мовленнєві структури, прийоми, лексичні одинці, граматичний матеріал, необхідний для прийняття рішень й виконання завдань у конкретних комунікативних ситуаціях) і схарактеризовано три рівні (високий, середній, низький) сформованості комунікативної компетентності у майбутніх учителів музичного мистецтва; - удосконалено діагностувальну базу для визначення рівнів сформованості комунікативної компетентності у майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі вивчення дисциплін гуманітарного циклу;- уточнено понятійний апарат дослідження, зокрема поняття «комунікація», «комунікативна компетентність», «компетенція», «компетентнісний підхід»;- подальшого розвитку набули форми, методи й засоби формування комунікативної компетентності у майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі вивчення дисциплін гуманітарного циклу.У першому розділі «Теоретичні засади формування комунікативної компетентності у майбутніх учителів музичного мистецтва» здійснено теоретичний аналіз наукових досліджень визначення сутності й характеристики понять «комунікація» та «комунікативна компетентність» та на основі цього уточнено поняття «комунікація». У другому розділі – «Обґрунтування, розробка та експериментальна перевірка педагогічної технології формування комунікативної компетентності у майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі вивчення дисциплін гуманітарного циклу» - розроблено та теоретично обґрунтовано педагогічну технологію підвищення ефективності формування комунікативної компетентності у майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі вивчення дисциплін гуманітарного циклу; упроваджено у практику навчання у коледжах мистецтв педагогічну технологію формування комунікативної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі вивчення дисциплін гуманітарного циклу. Доведено ефективність запропонованої педагогічної технології формування комунікативної компетентності у майбутніх учителів музичного мистецтва при упровадженні їх у процес вивчення дисциплін гуманітарного циклу здобувачами коледжів мистецтв. Матеріали дисертаційного дослідження можуть бути використані у процесі професійної підготовки фахівців музичного мистецтва. Запропоновані в дисертації критерії й показники сформованості комунікативної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва можуть бути використані науковцями та викладачами вищих закладів освіти інших профілів для діагностування стану її сформованості у студентів, для корекції й удосконалення ступенів складності проблемних комунікативних завдань у процесі вивчення дисциплін гуманітарного циклу.^UThe thesis analyzes the problem of forming the methodical competence of future nursery teachers of institutions of preschool The thesis analyzes the problem of forming communicative competence of future teachers of musical art in the process of studying the disciplines of the humanities cycle. The scientific novelty of the thesis research is in the following:- for the first time the pedagogical technology of forming communicative competence of future music art teachers in the process of studying the disciplines of the humanities cycle consisting of four interrelated blocks (targeted, theoretical, organizational-content and diagnostic-effective) was developed, based on methodological approaches (systematic, competence, activity, personal-orientated, humanistic) principles (general-didactic: systemacity, clarity, accessibility, succession and prospects, creativity, integrativeness, communication, scientificity, practical orientation; specific: openness, variability, emotionality, continuity, principle of historical-cultural context, principle of musical perception, principle of demonstrative and illustrative) and pedagogical conditions (forming of valuable attitude to communication of future music teachers as a means of pedagogical work; use of interactive technologies (web-quests, trainings, binary classes, independent work, educational hours, etc.) aimed at improving communication competence in future teachers of musical art; and updating of educational process to increase the effectiveness of the formation of communicative competence of future teachers of musical art) and ensures an increase in the level of communication competence of future teachers of musical art in the process of studying the disciplines of the humanities cycle;- it is determined the criteria and indicators (motivational and value: the presence of applicants motivation to master professional and communicative skills, knowledge and skills, development of interest in foreign communication, to the study of culture and art; awareness of the value of possession of communicative competence; cognitive: ability of applicants to communicate and other students of education, teachers, prominent figures of art; activity-communicative: ability to apply speech structures, techniques, vocabulary, grammar necessary for decision-making and tasks in specific communicative situations) and characterized three levels (high, medium, low) of communication competence in future music art teachers;- it is improved the diagnostic base for determining the levels of formation of communicative competence of future music art teachers in the process of studying the disciplines of the humanities cycle;- it is clarified the conceptual apparatus of the research, in particular, the notions of «communication», «communicative competence», «competence», «competent approach»;- further development acquired forms, methods and means of forming communicative competence in future teachers of musical art in the process of studying the disciplines of the humanities cycle.In the first chapter «Theoretical principles of forming of communicative competence of future teachers of musical art» theoretical analysis of scientific researches on determining the essence and characteristics of the concepts «communication» and «communicative competence» was carried out. In the second chapter – «Substantiation, development and experimental testing of pedagogical technology of forming of communicative competence of future teachers of musical art in the process of studying disciplines of the humanities cycle» - developed and theoretically substantiated pedagogical technology to increase the effectiveness of the formation of communicative competence of future teachers of musical art in the process of studying the disciplines of the humanities cycle; the pedagogical technology of formation of communicative competence of future music art teachers in the process of studying the disciplines of the humanities cycle was introduced into the practice of studying in colleges of the arts. The effectiveness of the proposed pedagogical technology of formation of communicative competence in future teachers of musical art in their implementation in the process of studying the disciplines of the humanitarian cycle by students of arts colleges has been proved.The materials of the dissertation research can be used in the process of professional training of specialists in musical art. The criteria and indicators of communication competence of future music art teachers proposed in the dissertation can be used by scientists and teachers of higher educational institutions of other profiles to diagnose the state of its formation in students, to correct and improve the degree of complexity of problematic communicative tasks in the process of studying the disciplines of the humanitarian cycle.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Гармаш О. М. 
Формування тьюторської компетентності майбутніх учителів іноземних мов у процесі професійної підготовки. / О. М. Гармаш. — Б.м., 2020 — укp.

Об'єкт: процес професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов у закладах вищої освіти; мета: науково обґрунтувати й експериментально перевірити педагогічні умови формування тьюторської компетентності майбутніх учителів іноземних мов у процесі професійної підготовки; методи: теоретичні: аналіз, синтез та узагальнення наукової літератури з метою уточнення сутності основних понять дослідження, вивчення стану розробленості проблеми формування тьюторської компетентності майбутніх учителів у педагогічному дискурсі, з'ясування її структури, компонентів, критеріїв, показників та рівнів сформованості; індукція, дедукція, порівняння й абстрагування для обґрунтування педагогічних умов формування тьюторської компетентності; емпіричні: педагогічне спостереження, анкетування, тестування, інтерв'ювання, бесіда, аналіз продуктів творчої діяльності, метод експертних оцінок для вивчення сучасного стану сформованості тьюторської компетентності в майбутніх педагогів; педагогічний експеримент для перевірки ефективності визначених педагогічних умов формування тьюторської компетентності майбутніх учителів іноземних мов; математичні методи статистичної обробки: кількісний та якісний аналіз експериментальних даних для опрацювання результатів експериментального дослідження; критерій згоди Пірсона ( ) для оцінки статистичної значущості отриманих результатів; новизна: уперше розроблено структурні компоненти тьюторської компетентності майбутніх учителів іноземних мов (мотиваційно-ціннісний, когнітивний, діяльнісний, особистісно-рефлексивний), критерії сформованості (мотиваційний, теоретичний, практичний, рефлексивний), відповідні показники й рівні (високий, середній, низький); теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування тьюторської компетентності майбутніх учителів іноземних мов у процесі професійної підготовки (створення в закладі вищої освіти стимулювального освітнього середовища, сприятливого формуванню тьюторської компетентності; відображення в змісті освітніх компонентів (навчальних дисциплін, курсових робіт, педагогічних практик) циклу професійної підготовки вчителів іноземних мов специфіки тьюторської роботи та введення навчальної дисципліни «Основи тьюторства в закладах освіти»; застосування інтерактивних технологій навчання в процесі формування тьюторської компетентності); уточнено понятійно-категоріальний апарат дослідження, а саме: поняття «професійна підготовка вчителя», «тьютор», «тьюторська діяльність», «тьюторський супровід», «індивідуальна освітня програма», «індивідуальна освітня траєкторія», «індивідуальний освітній маршрут», «тьюторська позиція», «тьюторська компетентність»; сутність, зміст, особливості діяльності вчителя-тьютора; подальшого розвитку набули форми, методи й засоби професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов у закладах вищої освіти.^UObject: the process of professional training of future foreign language teachers in higher education institutions; purpose: to scientifically substantiate and experimentally test the pedagogical conditions for the formation of tutoring competence of future foreign language teachers in the process of professional training; methods: theoretical: analysis, synthesis and generalization of scientific literature to clarify the essence of the basic concepts of research, study the state of development of the problem of formation of tutoring competence of future teachers in pedagogical discourse, clarifying its structure, components, criteria, indicators and levels of formation; induction, deduction, comparison and abstraction to substantiate the pedagogical conditions for the formation of tutoring competence; empirical: pedagogical observation, questionnaires, testing, interviews, conversation, analysis of creative products, the method of expert assessments to study the current state of formation of tutoring competence in future teachers; pedagogical experiment to test the effectiveness of certain pedagogical conditions for the formation of tutoring competence of future foreign language teachers; mathematical methods of statistical processing: quantitative and qualitative analysis of experimental data for processing the results of experimental research; Pearson's agreement criterion to assess the statistical significance of the results; the scientific novelty is that, for the first time, it has been developed the structural components of tutor competence of future teachers of foreign languages (motivational-value, cognitive, operative, person-reflexive), criteria of formation (motivational, theoretical, practical, reflexive), the corresponding indicators and levels (high, medium, low); it has been theoretically justified and experimentally examined the pedagogical conditions to form tutor competence of future foreign language teachers in the professional training process (creating stimulating educational environment in institutions of higher education, favorable formation of tutor competence; in the content of educational components (subjects, course papers, pedagogical practice), representation of the professional cycle to train foreign language teachers the specificity of tutor's work and introduction of the subject «Basics of tutoring in educational institutions»; using interactive technologies of education in the process to form tutor competence); we have specified the conceptual-category apparatus of the research, namely “professional teacher's training”, “tutor”, “tutor activity”, “tutor assistance”, “individual educational programme”, “individual educational trajectory”, “individual educational route”, “tutor's position”, “competence”, “tutor's competence”; the matter, content of the specificity of teacher-tutor's activity; we have further developed forms, methods and means of professional training of future foreign language teachers in institutions of higher education.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Головко С. О. 
Формування управлінської культури майбутніх магістрів з менеджменту в процесі фахової підготовки. / С. О. Головко. — Б.м., 2019 — укp.

Об'єкт: процес формування управлінської культури майбутніх магістрів із менеджменту в процесі фахової підготовки. Предмет: педагогічна технологія формування управлінської культури майбутніх магістрів із менеджменту в процесі фахової підготовки. Мета полягає в науковому обґрунтуванні, розробці та експериментальній перевірці педагогічної технології формування управлінської культури майбутніх магістрів із менеджменту в процесі фахової підготовки. Відповідно до мети та предмета дослідження визначено такі завдання: на основі аналізу науково-педагогічної літератури виявити ступінь розробленості проблеми формування управлінської культури майбутніх магістрів із менеджменту в процесі фахової підготовки; розкрити сутність управлінської культури майбутніх магістрів із менеджменту як сучасного педагогічного феномену; визначити критерії й показники та діагностувати вихідний рівень управлінської культури майбутніх магістрів із менеджменту; розробити та обґрунтувати педагогічну технологію формування управлінської культури майбутніх магістрів із менеджменту та впровадити її в практику університетської освіти; експериментально перевірити та оцінити ефективність розробленої педагогічної технології формування управлінської культури майбутніх магістрів із менеджменту в процесі фахової підготовки. Із метою розв'язання проблеми та завдань дисертаційної роботи використано такі методи дослідження: теоретичні – аналіз, синтез, систематизація та узагальнення наукової, педагогічної літератури, нормативно-правових документів для з'ясування стану розробленості проблеми формування управлінської культури майбутніх магістрів із менеджменту, визначення понятійно-категоріального апарату дослідження, розробки його концепції; узагальнення прогресивних ідей та наявних недоліків у сучасній вищій освіті для обґрунтування педагогічної технології формування управлінської культури майбутніх магістрів із менеджменту; теоретичне моделювання з метою розробки структури та змісту зазначеної педагогічної технології, визначення її основних блоків, виявлення закономірностей та особливостей функціонування; емпіричні: спостереження, тестування, опитування, бесіди, експертних оцінок, педагогічний моніторинг на кожному з етапів експериментальної роботи для відстеження динаміки рівня сформованості управлінської культури майбутніх магістрів із менеджменту; педагогічний експеримент для з'ясування ефективності розробленої педагогічної технології формування управлінської культури майбутніх магістрів із менеджменту в процесі фахової підготовки; методи математичної статистики (критерії Пірсона, Фішера, Спірмена) для оцінки статистичної значущості позитивних зрушень щодо результатів експериментальної роботи.^UObject: process of formation of managerial culture of future masters in management in the process of professional training. Subject: pedagogical technology of formation of managerial culture of future masters in management in the process of professional preparation. The aim is to scientifically substantiate, develop and experimentally test the pedagogical technology of forming the management culture of future masters in management in the process of professional training. According to the purpose and subject of the research, the following tasks are defined: on the basis of analysis of scientific and pedagogical literature, the degree of development of the problem of forming the management culture of future masters in management in the process of professional training; to reveal the essence of managerial culture of future masters in management as a modern pedagogical phenomenon; to define criteria and indicators and to diagnose the initial level of managerial culture of future masters in management; to develop and substantiate the pedagogical technology of forming the managerial culture of future masters in management and to introduce it into the practice of university education; experimentally verify and evaluate the effectiveness of the developed pedagogical technology for the formation of managerial culture of future masters in management in the process of professional training. In order to solve the problem and tasks of the dissertation work, the following research methods were used: theoretical - analysis, synthesis, systematization and generalization of scientific, pedagogical literature, normative and legal documents for determining the state of development of the problem of formation of managerial culture of future masters in management, conceptual definition -category apparatus research, development of its concept; generalization of progressive ideas and existing disadvantages in modern higher education to substantiate the pedagogical technology of forming the management culture of future masters in management; theoretical modeling with the purpose of developing the structure and content of the mentioned pedagogical technology, definition of its main blocks, revealing of regularities and features of functioning; empirical: observation, testing, interviews, interviews, expert assessments, pedagogical monitoring at each stage of experimental work for tracking the dynamics of the level of formation of managerial culture of future masters in management; pedagogical experiment to find out the effectiveness of the developed pedagogical technology for the formation of managerial culture of future masters in management in the process of professional training; methods of mathematical statistics (Pearson, Fisher, Spearman criteria) to assess the statistical significance of positive changes in experimental work results.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Магда П. М. 
Формування професійно-ціннісних орієнтацій майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі вивчення предметів соціально-гуманітарного циклу / П. М. Магда. — Б.м., 2020 — укp.

Об'єкт: процес формування професійно-ціннісних орієнтацій майбутніх учителів музичного мистецтва під час вивчення предметів соціально-гуманітарного циклу; мета: теоретично обґрунтувати, змістовно розробити та експериментально перевірити педагогічні умови формування професійно-ціннісних орієнтацій майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі вивчення предметів соціально-гуманітарного циклу; методи: теоретичні: аналіз філософської, психологічної, соціологічної, навчально-методичної та педагогічної літератури з проблеми формування професійно-ціннісних орієнтацій у студентської молоді; синтез, систематизація, узагальнення, конкретизація для визначення категоріально-понятійного апарату дослідження; порівняння, зіставлення, класифікація, систематизація матеріалів з метою виявлення стану вивченості проблеми; формулювання концептуальних положень і висновків; емпіричні: діагностичні (анкетування, бесіда, інтерв'ювання, тестування, метод рейтингу, вивчення результатів навчально-пізнавальної діяльності студентів), обсерваційні (пряме й опосередковане педагогічне спостереження); педагогічний експеримент (констатувальний і формувальний), адаптований відповідно до завдань дослідження; статистичні: опрацювання отриманих даних встановлення кількісної залежності між досліджуваними явищами і процесами.новизна: вперше теоретично обґрунтовано, змістовно розроблено та технологічно упроваджено педагогічні умови формування професійно-ціннісних орієнтацій майбутніх учителів шкіл мистецтв у процесі вивчення дисциплін соціально-гуманітарного циклу, основу яких становлять: наповнення змісту навчальних дисциплін соціально-гуманітарного циклу аксіологічною тематикою, яка виходить у своїй меті з положення про пріоритетність формування у студентів коледжів мистецтв професійно-ціннісних орієнтацій як основи світогляду вчителя музичного мистецтва; орієнтація позааудиторної роботи зі студентами на розвиток системи цінностей студентів коледжів мистецтв шляхом реалізації аксіологічного потенціалу соціально-гуманітарних курсів, створення середовища взаємодії викладача і студента; набули подальшого розвитку наукові уявлення про сутність поняття «ціннісні орієнтації», визначено структурні компоненти професійно-ціннісної сфери творчо-гуманітарної особистості; критерії та рівні сформованості професійно-ціннісних орієнтацій майбутніх учителів музичного мистецтва; удосконалено форми і методи соціально-гуманітарної підготовки студентів коледжів мистецтв, добір інтерактивних технологій, заснованих на пріоритетності особистісно орієнтованого підходу; заходи позааудиторної роботи зі студентською молоддю; підготовку викладачів до ціннісно-орієнтованої навчально-виховної роботи зі студентами.^UThe object is formation of vocational-value orientations of the future teachers of music in the process of studying subjects of the social and humanities cycle. purpose: theoretically substantiate, meaningfully develop and experimentally check the pedagogical conditions for the formation of professional and value orientations of future music art teachers in the process of studying the subjects of the social and humanitarian cycle; methods: theoretical: analysis of philosophical, psychological, sociological, educational and methodological and pedagogical literature on the problem of formation of professional and value orientations in young students; synthesis, systematization, generalization, concretization to determine the categorical and conceptual research apparatus; comparison, matching, classification, systematization of materials in order to identify the state of study of the problem; formulation of conceptual provisions and conclusions; empirical: diagnostic (questionnaires, conversation, interviews, testing, method of rating, study of results of educational and cognitive activity of students), observational (direct and indirect pedagogical observation); pedagogical experiment (stating and forming), adapted in accordance with the tasks of the study; statistical: processing of the obtained data establishing quantitative dependence between studied phenomena and processes.The scientific novelty of the research is that: firstly theoretically grounded, content developed and technologically introduced pedagogical conditions of vocational value orientations of the future teachers of art schools in the process of studying subjects of social and humanity cycle, which are based on are: filling content of educational disciplines of social and humanity cycle by axiological theme that comes with its goal out of priority forming at students of art colleges vocational value orientations as the basis of worldview of musical art teachers; the orientation of extracurricular work with students to develop a system of values of students of art colleges by implementing axiological potential of social and humanity courses; were further developing scientific understanding of the essence of the concept of «value orientations» is defined structural components of professional and value sphere of creative and humanitarian personality; criteria and levels of formation of vocational value orientations of the future teachers of music; improved forms and methods of social and humanity preparation of students of art colleges, selection of interactive technologies based on the priority of personality orientation treatment; extracurricular work measures with student-age population; preparation of teachers to value orientation training and educational work with students.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Омельченко І. М. 
Особливості формування соціальної перцепції у дітей старшого дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.08 / І. М. Омельченко ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т спец. педагогіки. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено психологічний зміст структури соціальної перцепції, передумови, механізми та динаміку її розвитку. Визначено рівні й якісні особливості компонентів соціальної перцепції у дошкільників із дитячим церебральним паралічем. Доведено ефективність спеціальної методики поетапного формування компонентів соціальної перцепції у дітей дошкільного віку із дитячим церебральним паралічем.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953.1 + Ю983.401.2 + Ю948.29
Шифр НБУВ: РА373863 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Омельченко І.В. 
Синхронізація та стійкість розв'язків систем зв'язаних відображень: Автореф. дис... канд. фіз.-мат. наук: 01.01.02 / І.В. Омельченко ; НАН України. Ін-т математики. — К., 2005. — 18 с. — укp.

Досліджено сильну та слабку стійкість (нестійкість) повністю та частково синхронізованих розв'язків систем зв'язаних відображень з неоднорідними матрицями зв'язків. Запропоновано й обгрунтовано три типи матриць зв'язків. Для кожного з них досліджено випадки кусково-лінійного та квадритичного базових відображень. Доведено існування повністю та частково синхронізованих розв'язків для розглянутих систем зв'язаних відображень. Одержано необхідні умови сильної та слабкої стійкості (нестійкості) повністю та частково синхронізованих розв'язків. Визначено залежність меж областей стійкості синхронізованих розв'язків від розмірності системи зв'язаних відображень. Для випадків наявності цієї залежності одержано аналітичні вирази для критичних значень розмірності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В161.617.1,0 +
Шифр НБУВ: РА338637

Рубрики:

      
8.

Омельченко І.К. 
Основи створення і продуктивного використання інтенсивних типів насаджень яблуні в Лісостепу України: Автореф. дис... д-ра с.-г. наук: 06.01.07 / І.К. Омельченко ; Нац. аграр. ун-т. — К., 1999. — 38 с. — укp.

Висвітлено результати комплексного дослідження впливу екологічних умов і клонових підщеп на ріст і продуктивність садів. Дано оцінку ефективності насаджень на насіннєвих, середньо- та слаборослих клонових підщепах, а також на насіннєвих із вставками слаборослих. Розроблено нові підходи у визначенні районів і північних меж високоінтенсивної культури яблуні на основі відповідності термічних ресурсів біологічним вимогам сортів і підщеп, створенні нових слаборослих типів насаджень, які забезпечують скороплідність та сталу врожайність і високу якість плодів. Встановлено залежність продуктивності та зимостійкості сортів яблуні від тепло- та вологозабезпеченості вегетаційного періоду, градієнтів низьких температур грунту взимку, способів формування дерев та щільності їх садіння. Визначено економічну та енергетичну ефективність нових інтенсивних типів насаджень. Основні результати праці знайшли практичне застосування у створенні та продуктивному використанні інтенсивних типів насаджень яблуні в Лісостепу України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П255.1-4(4УКР),022

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Науки про Землю   
9.

Омельченко А. М. 
Геологічна позиція та формаційна приналежність сублужних базитових дайкових комплексів східної частини Волинського мегаблоку Українського щита: автореф. дис. ... канд. геол. наук : 04.00.01 / А. М. Омельченко ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка, Геол. ф-т. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Вперше для східної частини Волинського мегаблока Українського Щиту (УЩ) виділено три вікових групи сублужних базитових дайок, що принципово відрізняються геологічною позицією, віком вкорінення й особливостями речовинного складу. Доведено, що їх вкорінення пов'язане з трьома головними етапами тектоно-магматичної активації в регіоні: формування Осницько-Мікашевицького магматичного поясу, становленням інтрузій Коростенського анортозит-рапаківігранітного плутону та закладенням Овруцького палеорифту. Проведено формаційну типізацію дайок, на підставі чого запропоновано нову схему розчленування та кореляції дайкових утворень Волинського мегаблока УЩ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Д342(45УКР)116 + Д59(45УКР)34
Шифр НБУВ: РА379149 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Науки про Землю   
10.

Омельченко А.А. 
Моделі й алгоритми геоінформаційної системи автоматизації будування геологічних розрізів шахтного поля: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / А.А. Омельченко ; Харк. нац. ун-т радіоелектрон. — Х., 2002. — 18 с.: рис. — укp.

Запропоновано концепцію створення геоінформаційної системи (ГІС) автоматизації побудови геологічних розрізів з використанням просторової моделі шахтного поля, яка розвиває концепцію проектування інформаційних систем, що грунтується на теорії категорій, дозволяє формалізовано описати всі етапи створення ГІС та скоротити термін її проектування. Розроблено об'єктно-орієнтовану просторову модель шахтного поля як основу ГІС автоматизації побудови геологічних розрізів, яка враховує взаємозв'язок і взаємозалежність моделей природних і техногенних об'єктів, які її складають, що дозволяє авоматизувати розрахунок їх геометричних і семантичних властивостей, формалізувати процес побудови геологічних і семантичних властивостей, формалізувати процес будування геологічних розрізів і обгрунтувати технологію їх автоматизованої побудови. Удосконалено заснований на тріангуляції метод формування моделей пластів, що використовуються в ГІС автоматизації побудови геологічних розрізів шахтного поля, з застосуванням локального критерію оптимізації побудови тріангуляції, який полягає в мінімізації кута між нормаллю до площини формованого трикутника та нормаллю до поверхні тренда, що дозволяє виключити невизначеність вибору апроксимуючих трикутників і за рахунок цього підвищити точність моделювання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Д391.6 + Д443.4 +
Шифр НБУВ: РА321457

Рубрики:

      
11.

Омельченко А.В. 
Франко-німецькі політичні відносини у контексті євроінтеграційних процесів (друга половина 40-х - друга половина 60-х років XX ст.): Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.02 / А.В. Омельченко ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2007. — 19 с. — укp.

Проведено комплексне дослідження проблеми політичних відносин між Францією та Федеративною Республікою Німеччиною у контексті інтеграційних процесів, що відбувалися на європейському континенті у другій половині 1940-х - другій половині 1960-х рр. Проаналізовано ідеологічні передумови євроінтеграції. Простежено розвиток європейських інтеграційних ідей у 1920 - 1950-х рр. Показано вплив релігійного фактора на процес європейського об'єднання. Визначено особливості формування суспільно-політичної думки Франції та Німеччини щодо євроінтеграції та двосторонніх відносин. Розглянуто зовнішньополітичні концепції правлячих кіл обох країн. Висвітлено погляди державного керівництва Франції та Німеччини щодо майбутнього Європи. Досліджено внутрішні й зовнішні чинники впливу на франко-німецькі стосунки у контексті європейського об'єднавчого процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4ФРА)6-64(4ГЕР) + Т3(4ГЕР)6-64(4ФРА) +
Шифр НБУВ: РА348871

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
12.

Омельченко В.А. 
Аконфліктність і аконфліктна драматургія в художній культурі XX століття європейської традиції (на прикладі розвитку музичного мистецтва). Культурологічний аспект: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.01 / В.А. Омельченко ; Харк. держ. акад. культури. — Х., 1998. — 16 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням культурологічного фундаменту художніх новацій XX століття. На прикладі музики розроблено концепцію аконфліктності як системоутворюючого логічного і естетичного фундаменту ряду композиторських технік і аконфліктної драматургії як самостійного типу музичної драматургії. Це дозволило з позитивних позицій оцінити процеси кардинальних змін образомовних складових у європейській (за художньою традицією) музиці XX століття, виявити їх еволюційну закономірність. Дослідження розширює уявлення щодо конфліктності в європейській культурі постренессансу. Водночас розроблено ряд питань культурологічного характеру, висвітлючих стан найважливіших духовно-художніх течій XX століття, зокрема у слов'янській культурі, котрі грунтуються на ідеях аконфліктності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю812.26

Рубрики:

      
13.

Омельченко В.В. 
Соціальний механізм відтворення наукової еліти в умовах сучасної України: автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / В.В. Омельченко ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Розроблено концепцію соціального механізму відтворення наукової еліти за умов сучасної України, відповідно до якої діяльність соціальних суб'єктів відтворення (вчених, науково-дослідних, науково-педагогічних колективів) визначається взаємопов'язаними, взаємообумовленими чинниками, які мають об'єктивну й суб'єктивну, зовнішню та внутрішню природу та виявляються на макро-, мезо- та мікрорівнях соціальної взаємодії. Як чинник макрорівня розглянуто інтелектуальну міграцію, мезорівня - функціонування інституту вищої освіти, мікрорівня - зміни ціннісних орієнтацій і суттєве зростання соціально-професійних домагань студентської молоді. На основі інтеграції статусно-функціонального, ціннісно-нормативного та меритократичного підходів запропоновано визначення поняття наукової еліти. З застосуванням методу порівняльного аналізу зроблено розмежування понять і феноменів наукової й інтелектуальної еліти, уточнено їх спільні ознаки та відмінності. На підставі сучасних концепцій інтелектуальної міграції охарактеризовано її фактори, властиві сучасному українському суспільству, проаналізовано вплив даного процесу на відтворення вітчизняної наукової еліти. Описано форми інтелектуальної міграції, участь у яких можна розглядати як умову відновлення якісних характеристик і кількісного складу наукової еліти. Виокремлено чинники негативного впливу на функціонування вищої освіти як складової механізму відтворення наукової еліти. Методом типологічного аналізу визначено групи студентства, які є найперспективнішими для поповнення наукової переделіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*672*422.12 +
Шифр НБУВ: РА360239

Рубрики:

      
Категорія: Науки про Землю   
14.

Омельченко В.Г. 
Виділення регіональної покришки в карбонатних відкладах верхньої крейди Причорноморсько-Кримської нафтогазоносної провінції за пластовими тисками: Автореф. дис... канд. геол. наук: 04.00.17 / В.Г. Омельченко ; Івано-Франків. держ. техн. ун-т нафти і газу. — Івано-Франківськ, 1998. — 16 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням прогнозу нафтогазоносності в перспективних на нафту і газ карбонатних відкладах Причорноморсько-Кримської нафтогазоносної провінції шляхом якісного виділення порід-покришок. В дисертації розроблено методику виділення покришок за пластовими тисками. За результатами інтерпретації промислово-геофізичних даних побудовані карти покрівлі та товщини екрануючої товщі у відкладах верхньої крейди Причорноморсько-Кримської нафтогазоносної провінції. Складено карту перспектив нафтогазоносності карбонатних відкладів верхньої крейди в залежності від товщини виділеної покришки. Запропоновано алгоритм моделювання умов збереження та розформування покладу вуглеводнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Д432.633(45УКР7)-53

Рубрики:

      
15.

Омельченко В.Ф. 
Патологічна анатомія гострих ерозивно-виразкових уражень шлунка у хворих на генералізований атеросклероз і нешлункові злоякісні пухлини: автореф. дис. ... канд. мед. наук: 14.03.02 / В.Ф. Омельченко ; Харк. нац. мед. ун-т. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Наведено результати макроскопічних, органометричних досліджень шлунків, аналізу морфо-функціонального стану епітеліальних клітин за допомогою гістологічних, гістохімічних, цитофотометричних, імуногістохімічних і морфометричних методів дослідження, а також охарактеризовано електронно-мікроскопічні особливості різних класів епітеліальних клітин слизової оболонки шлунка. У хворих на генералізований атеросклероз і злоякісні нешлункові новоутворення найбільший відсоток локалізації ерозивно-виразкових уражень припадає на тіло шлунка, з однаковою частотою виявлено виразки й ерозії, а у разі злоякісних нешлункових новоутворень домінують виразки шлунка. У слизовій оболонці шлунка таких хворих відзначено зниження захисної й репаративної функцій фовеолярних епітеліоцитів, пригнічення проліферативної активності шийкових епітеліоцитів більше за рахунок мікроциркуляторних порушень. У слизовій оболонці шлунка хворих на злоякісні нешлункові новоутворення виявлено тяжкі дистрофічні й деструктивні зміни зі зниженням морфо-функціональної активності фовеолярних епітеліоцитів і більше вираженим пригніченням проліферативних процесів у шийкових епітеліоцитах у порівнянні із змінами за генералізованого атеросклерозу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р413.203.2-2 + Р562.4-5 + Р410.210.41-5
Шифр НБУВ: РА370706 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
16.

Омельченко В.Я. 
Логістична стратегія розвитку світової економіки в умовах глобалізації: автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.00.02 / В.Я. Омельченко ; Донецьк. Нац. ун-т. — Донецьк, 2009. — 39 с. — укp.

Вперше сформульовано логістичну парадигму розвитку світової та національної економіки за умов глобалізації, яка розглядає процеси суспільного відтворення через систему потоків матерії, енергії та інформації. Узагальнено механізми логістичного управління як стратегії підвищення конкурентоспроможності країн на міжнародних ринках. Досліджено принципи гносеології логістики, вперше запропоновано визначення категорії "логістична економіка". Узагальнено механізми системного підходу в глобальній логістиці і на цих засадах створено модель життєвого (логістичного) циклу глобальної економічної організації. Проаналізовано сучасний рівень розвитку світового ринку логістичних послуг, визначено пріоритети інноваційних процесів у сфері глобальної логістики. Систематизовано стратегічні підходи щодо формування міжнародних логістичних систем. Обгрунтовано процеси моделювання стратегії розвитку міжнародних логістичних систем, принципів формування аутсорсингу логістичних послуг, сформульовано критеральний апарат для оцінки ефективності функціонування глобальних логістичних систем. Досліджено потенціал і позиції України у світовій глобальній економіці, сформульовано концепцію розробки національної довгострокової програми продовження економічних реформ в Україні на основі логістрації, розроблено організаційно-економічний механізм формування логістичних систем у експортно-орієнтованих корпораціях України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У540 + У9(4УКР)400 +
Шифр НБУВ: РА363735

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Омельченко Е.М. 
Шлюбно-міграційна компонента генетичної структури популяцій деяких міст України: Автореф. дис... канд. мед. наук: 03.00.15 / Е.М. Омельченко ; Укр. наук. гігієн. центр. — К., 1999. — 17 с. — укp.

Вперше проведено генетико-демографічне вивчення двох районів м.Києва та м.Шостка і м.Тростянець Сумської області. Вирахувані генетико-демографічні показники популяцій (коефіцієнти шлюбної асортативності за національністю та професією: всі вони більші за одиницю, що свідчить про відсутність повної панміксії; міграції, ендогамії: від 0,05 в Дарницькому р-ні і 0,14 в Московському р-ні м.Києва в 1960 р. до 0,34 і 0,35 в 1992 р. та від 0,12 і 0,39 в 1960 р. до 0,28 і 0,34 в 1992 р.у Шостці і Тростянці; шлюбні радіуси: за покоління середня шлюбна відстань знизилась в районах м.Києва з 402 і 332 км до 309 і 319 км та зросла в Шостці з 271 до 372 км і в Тростянці з 194 до 257 км). Вивчено шлюбний вік: він склав 23,8 і 24,7 у наречених та 25,4 і 26,8 у женихів вищевказаних районів м.Києва в 1960 р., 23,4 і 23,6 та 25,2 і 25,7 відповідно у м.Шостка і м.Тростянець, а в 1992 р. середній вік вкладання шлюбу становив 24,0 і 24,4 у наречених та 26,0 і 26,6 у женихів в районах Києва та 23,0 і 22,2 та 24,7 і 23,5 відповідно у Шостці та Тростянці. Встановлені тенденції в динаміці вищезазначених показників: відмічено стабільну популяційну структуру міста Тростянець; виявлено порушення шлюбної структури м.Шостка в зв'язку з міграційним потоком генів; виявлено, що протягом останніх 15-ти років відбувається стабілізація основних параметрів, що характеризують шлюбну структуру київської та шосткинської популяції. Показаний зв'язок між генетико-демографічними характеристиками і ступенем урбанізації районів міста Київа. Вирахуваний відносний ризик захворіти цукровим діабетом у м.Шостка. Результати можуть бути використані для медико-генетичного консультування, визначення груп ризику в акушерстві та ендокринології і прогнозування рівнів захворюваності в популяції, що дасть можливість правильно планувати обсяги медико-соціальної допомоги.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)09

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Омельченко З.І. 
Фітохімічне вивчення Setaria italica та створення на її основі лікарських засобів: автореф. дис... канд. фармац. наук: 15.00.02 / З.І. Омельченко ; Нац. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П.Л.Шупика. — К., 2008. — 22 с. — укp.

Проведено фітохімічне дослідження трави та плодів Setaria italica L. сорту Дніпровська й обгрунтовано можливість створення на їх основі лікарських засобів протизапальної та діуретичної дії. Визначено якісний склад і кількісний вміст різних груп біологічно активних речовин у рослинній сировині. Вперше у траві та плодах чумизи ідентифіковано 56 речовин, з яких виділено в індивідуальному стані й описано структуру 18-ти фенольних сполук; 2-х ангідроцукрів; 24-х жирних кислот; 12-ти стеринів, а також встановлено наявність і кількісний вміст 16-ти амінокислот, 27-ми мікро- та макроелементів. Розроблено спосіб одержання рідкого екстракту з трави чумизи. Доведено, що за параметрами гострої токсичності даний препарат відноситься до практично нетоксичних речовин та виявляє виражену протизапальну та діуретичну активність. Розроблено проекти аналітично-нормативної документації на лікарську рослинну сировину "Трава чумизи", "Плоди чумизи" та "Рідкий екстракт з трави чумизи".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р282.111 чумиза +
Шифр НБУВ: РА357972

Рубрики:

      
19.

Омельченко К. Ю. 
Підвищення прибутковості підприємств хлібопекарної промисловості з використанням антиінерційної факторної моделі розвитку: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / К. Ю. Омельченко ; Нац. ун-т харч. технологій. — К., 2010. — 21 с. — укp.

Розкрито концептуальні підходи до сутності понять прибутку та прибутковості підприємства. Систематизовано класифікаційні ознаки, види, значення та характеристики прибутку. Уточнено принципи та методи визначення прибутковості підприємств. Розглянуто характерні особливості методичних підходів до визначення показників прибутковості та рентабельності. Проаналізовано показники виробничо-комерційної діяльності підприємств хлібопекарної промисловості. Проведено оцінювання їх показників витрат, прибутку, прибутковості та рентабельності. Запропоновано напрями підвищення прибутковості: використанням антиінерційної факторної моделі розвитку. Обгрунтовано антиінерційну методику прогнозування економічних показників, зокрема, прибутковості. Розроблено прогноз валового прибутку, чистого доходу та собівартості продукції для аналізованих підприємств галузі на 2009 - 2013 рр., надано прогноз складу змінних витрат хлібопекарних підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.61-846
Шифр НБУВ: РА376948 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Омельченко Л.М. 
Соціально-педагогічні умови подолання конфліктів у молодій сім'ї: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Л.М. Омельченко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Здійснено аналіз філософської, соціологічної, психологічної, педагогічної літератури. Розкрито суть поняття "молода сім'я". Охарактеризовано психолого-педагогічні процеси молодої сім'ї. Виявлено причини, функції та динаміку міжособистісних конфліктів у молодій сім'ї. З'ясовано структуру готовності членів молодих подружніх пар до подолання конфліктів. Визначено критерії її вимірювання. Обгрунтовано й експериментально перевірено соціально-педагогічні умови подолання конфліктів у молодій сім'ї. Розроблено методичні рекомендації щодо соціально-педагогічного консультування молодих шлюбних пар.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.358 + С5*148:430 + С5*644*333.7 +
Шифр НБУВ: РА348431

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського