Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (10)Книжкові видання та компакт-диски (14)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Оболенська Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Оболенська Т.Є. 
Маркетинг у сфері освітніх послуг: Автореф. дис... д-ра екон. наук : 08.06.02 / Т.Є. Оболенська ; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2002. — 33 с. — укp.

Розроблено теоретичні засади визначення сутності та змісту маркетингового підходу до управління діяльністю суб'єктів ринку та необхідністю застосування його в сфері освіти в трансформаційний період економіки України. Запрпоновано концепцію соціально-відповідального маркетингу. Сформульовано зміст і сутність категорії освітньої послуги як специфічного маркетингового товару. Розкрито зміст місії соціального-відповідального маркетингу в сфері освіти як формування та реалізацію стратегії нарощування цінності людини. Обгрунтовано принципи стратегій маркетингу в сфері освіти, зорієнтовані на дихотомію пріоритетності співробітництва між навчальними закладами. Висвітлено ефективність конкуренції між виробниками освітніх послуг, що значно посилює вплив особистісного фактора викладача. Розроблено методичний підхід до формування конкретних рекомендацій щодо вибору напрямків, послідовності та змісту робіт зі становлення і підтримки маркетингу, з організації роботи маркетингової служби й управління її діяльністю в навчальному закладі. Визначено принципи та напрямки сприяння розвитку маркетингу в освіті зі сторони державних і місцевих органів управління, інших соціальних інституцій. Запропоновано методику рейтингового оцінювання вищого навчального закладу. Доведено високу значущість і необхідність участі державних і місцевих органів управління в розвитку освіти. Акцентовано увагу на створенні рівноправних умов діяльності для навчальних закладів різних форм власності на ринку освітніх послуг.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)49:430/49 + Ч34(4УКР)к94
Шифр НБУВ: РА318723 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Шевцов Є. Д. 
Розвиток глобальних маркетингових комунікацій / Є. Д. Шевцов. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційну роботу присвячено теоретичному узагальненню домінант вдосконалення глобальних маркетингових комунікацій, зокрема в Україні, на основі комплексного узагальнення і модернізації теоретичних засад їх здійснення, виявленню трендів розвитку та результативних практик. Розкрито сутність та виокремлено етапи розвитку глобальних маркетингових комунікацій, систематизовано актуальні методи маркетингових комунікацій у сучасному глобальному середовищі, ідентифіковано та охарактеризовано функції суб'єктів глобальних комунікаційних процесів. Сформульовано визначення глобальних маркетингових комунікацій. Здійснено бенчмаркінг глобальних маркетингових комунікацій у бренд-менеджменті, виявлено та проаналізовано комунікаційні тренди у глобальному маркетингу, охарактеризовано напрями використання глобальних маркетингових комунікацій у формуванні позитивного іміджу країни. Визначено умови адаптації маркетингових комунікацій до глобального цифрового середовища, запропоновано інструменти оптимізації корпоративних систем маркетингових комунікацій, обґрунтовано напрями вдосконалення глобальних маркетингових комунікацій, зокрема в Україні.^UThe thesis is devoted to the identification of trends connected with global marketing communications, their modernization, and the application of theoretical and practical adjustments to modern communicational strategies on the corporate, governmental, and public levels in the context of international economic relations. The conceptual basis for the study researches the effectiveness and improvement of global marketing communications in Ukraine and abroad.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського