Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (101)Книжкові видання та компакт-диски (121)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=ПІДДУБНА$<.>+<.>A=ТЕТЯН$<.>+<.>A=ДМИТРІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
1.

Піддубна Н.В. 
Формування номенклатури назв релігійних споруд в українській мові: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.01 / Н.В. Піддубна ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2000. — 19 с. — укp.

Досліджено питання формування частини релігійної лексики - лексико-семантичної групи (ЛСГ) "назви релігійних споруд та їх частин" в українській мові. Доведено, що релігійна лексика відображає у мовній картині світу одну з суттєвих складових концептуальної картини світу - міфолого-релігійну. Розглянуто системні відношення всередині даної ЛСГ, з'ясовано її склад і структуру. Виявлено особливості вживання елементів ЛСГ "назви релігійних споруд та їх частин" у різних стилях української мови, зокрема, у релігійному. З'ясовано ступінь фонетичної та граматичної адаптації в українській мові іншомовних лексичних запозичень, що входять до складу даної ЛСГ. Визначено екстра- та інтралінгвальні чинники, які впливали на формування української релігійної лексики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-315.5 + Э2В3
Шифр НБУВ: РА311134 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
2.

Піддубна Л.І. 
Технологічна конкурентоспроможність у зовнішньоекономічній діяльності підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Л.І. Піддубна ; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2002. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано організаційно-економічні передумови формування технологічної конкурентоспроможності підприємств промисловості України та розроблено рекомендації щодо вдосконалення організаційно-методичного забезпечення процесу управління технологічною конкурентоспроможністю підприємства. Досліджено походження та особливості технологічної конкуренції як нової форми конкурентної взаємодії на зовнішніх ринках, визначено зміст і причини визначення технології як головного фактора сучасного економічного розвитку та засіб формування конкурентних переваг підприємств. Виявлено зміст і структурне походження технологічної конкурентоспроможності підприємства. Розроблено концептуальну модель процесу управління технологічною конкурентоспроможністю підприємства. Запропоновано методичні підходи щодо вдосконалення його організаційно-методичного забезпечення та методу розробки стратегії технологічного розвитку підприємства, який грунтується на використанні спіральної моделі життєвого циклу етапів розробки. Обгрунтовано доцільність використання моделей "витрати - результати" та "ефефктів приросту" у вирішенні проблеми оптимізації зовнішніх джерел технологічного розвитку підприємства, його ресурсного забезпечення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)290 + У9(4Укр)80
Шифр НБУВ: РА319009 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Релігія   
3.

Піддубна С.М. 
Розвиток християнської писемної культури в Україні: етно-конфесійна специфіка: Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.11 / С.М. Піддубна ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2003. — 18 с. — укp.

Обгрунтовано етно-конфесійну специфіку християнської писемної культури в Україні як певний культурний процес, який дозволяє прослідкувати зміни в часі й стані таких об'єктів писемної культури, якими є християнська православна паристика, ораторська, агіографічна, паломницька література, полемічні, повчальні твори, а також твори художньої літератури, в яких є наявною християнська символіка. Показано історичні шляхи Священного Писання в українській писемній культурі та визначено його найважливіші віхи. Висвітлено етно-конфесійні прояви формування української писемної культурної традиції в християнській літературі, які вплинули на формування менталітету як сфери певних моральних, соціально-психологічних орієнтацій, що складають специфіку світовідчуття, сприймання та світобачення українського народу на певних історичних етапах його розвитку. Виявлено етно-конфесійні прояви біблійних мотивів і символів у сучасній українській художній літературі, які несуть велике моральне навантаження й застосовуються авторами літературних творів для того, щоб акцентувати увагу читача на етичному аспекті твору, щоб викликати відповідну реакцію моральної свідомості адресатів їх літературного звернення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Э370.9(4УКР)-117.3 + Ш5(4УКР)-304 +
Шифр НБУВ: РА327655

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Гірнича справа   
4.

Піддубна Т.Д. 
Екологічні і геолого-економічні параметри максимального безпечного промислового освоєння розсипних титано-цирконієвих родовищ України: Автореф. дис... канд. геол. наук: 04.00.19 / Т.Д. Піддубна ; НАН України. Ін-т геохімії навколиш. середовища. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Проаналізовано проблему екологічної безпеки розробки розсипних титано-цирконієвих родовищ України, здійснено геолого-економічну оцінку природовідтворних заходів у районі їх експлуатації. На прикладі Малишевського родовища досліджено джерела та об'єкти техногенної дії, розглянуто питання екологічної якості основних компонентів геологічного середовища (титано-цирконієвих руд, покривних порід, відкладів хвостосховищ), проведено оцінку екологічно оптимального та доцільного режиму рекультивації порушених земель для забезпечення найменшого впливу техногенного навантаження на довкілля. Обгрунтовано показники для розрахунку економічної ефективності природоохоронних заходів. Визначено шляхи та можливість технологічно безпечного освоєння розсипних титано-цирконієвих родовищ України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И336.51 +
Шифр НБУВ: РА332275

Рубрики:

      
5.

Піддубна О.М. 
Обгрунтування мікробіологічних критеріїв важкості перебігу поєднаної травми опорно-рухової системи і головного мозку: Автореф. дис... канд. мед. наук: 03.00.07 / О.М. Піддубна ; АМН України. Ін-т мікробіології та імунології ім. І.І.Мечникова. — Х., 2004. — 23 с. — укp.

Встановлено динаміку змін показників нормальної мікрофлори (НМФ) слизових оболонок зіва та носа, а також поверхні шкіри протягом травматичної хвороби (ТХ) і визначено мікробіологічні критерії важкості її перебігу у постраждалих з поєднаною травмою опорно-рухової системи (ОРС) і головного мозку (ГМ). Визначено показники НМФ слизових оболонок зіва та носа, а також поверхні шкіри для умовно-здорових людей, що мешкають у Донецькому регіоні України. У постраждалих обстежених осіб виявлено значний дисбаланс кількісних показників і видового складу НМФ слизових оболонок зіва та носа, а також поверхні шкіри в динаміці ТХ, ступінь прояву якого залежить від загальної важкості стану хворого, локалізації домінуючого пошкодження та терміну ТХ. Встановлено взаємозв'язок між змінами НМФ слизової оболонки зіва у перший день після травми з наступним підвищенням частоти виникнення посттравматичних ускладнень. Досліджено видовий склад мікрофлори осередків запалення у разі інфекційних ускладнень поєднаної травми ОРС і ГМ залежно від виду домінуючого пошкодження. Визначено чутливість виділених збудників до деяких антибіотиків. Виявлено зв'язок між змінами НМФ слизових оболонок зіва та носа, а також поверхні шкіри в першу добу ТХ та підвищення частоти летальних випадків у термінальних хворих. Доведено можливість використання змін показників НМВ як мікробіологічних критеріїв оцінки важкості стану постраждалих, діагностики домінуючого пошкодження, прогнозування імовірного розвитку ускладнень, перебігу та результату ТХ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р458.148.83-3 + Р638.77-3 +
Шифр НБУВ: РА334423

Рубрики:

      
6.

Піддубна О.П. 
Характеристики ЕЕГ та реактивності серцево-судинної системи як показники адаптаційних можливостей організму у дітей: Автореф. дис... канд. біол. наук: 03.00.13 / О.П. Піддубна ; НАН України. Ін-т фізіології ім. О.О.Богомольця. — К., 2006. — 24 с. — укp.

З використанням кількісних методів аналізу електроенцефалографії (ЕЕГ), кардіоінтервалографії (КІГ) та реоенцефалографії (РЕГ) одержано нові дані про онтогенетичні особливості електричної активності мозку, церебральну гемодинаміку та вегетативну реактивність у дітей різного віку у нормі та деяких патологічних станах (за наявності бронхіальної астми (БА) у фазах загострення та ремісії). Вперше на підставі результатів комп'ютерного періодометричного аналізу ЕЕГ з використанням нових оригінальних програмних засобів одержано кількісні параметри, які характеризують часову структуру ЕЕГ-активності дітей шкільного віку та запропоновано об'єктивну класифікацію ЕЕГ-патернів, яка відображає вікові закономірності формування корово-підкоркових взаємовідносин в онтогенезі. У здорових дітей виділено та описано п'ять типів ЕЕГ, продемонстровано зміну їх представленості залежно від віку та ступеня вираженості адаптаційних порушень. Обгрунтовано можливість використання періодометричних показників для характеристики динамічних змін ЕЕГ під час проведення функціональних проб та за умов розвитку патологічного стану (у пацієнтів з БА у фазах ремісії та загострення). Вперше встановлено кореляцію характеристик ЕЕГ-активності та реактивності серцево-судинної системи у дітей у різних фізіологічних та патологічних станах. Запропоновано якісні та кількісні критерії, що дозволяють комплексно та динамічно оцінювати рівень адаптаційних можливостей дитячого організму на підставі використання простих, безпечних та високоінформативних методів апаратурного дослідження (ЕЕГ, КІГ та РЕГ).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.410-433.71 + Р733.627-433.75 +
Шифр НБУВ: РА342639

Рубрики:

      
7.

Піддубна А.І. 
Розвиток управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства на основі системного та стратегічного підходів: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / А.І. Піддубна ; Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2006. — 20 с. — укp.

Розроблено й обгрунтовано системно-праксеологічний підхід до визначення економічної суті конкурентоспроможності. Запропоновано методичний підхід до системного факторного аналізу міжнародної конкурентоспроможності підприємства. Виявлено причини, що обумовлюють структурну та функціональну недосконалість діючої в Україні системи управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства. Обгрунтовано модель системної організації цього управління як інтегрованої цілісності підсистем регулювання й управління, які взаємодіють між собою завдяки модулю вибору, а також методичні засади розвитку інформаційного забезпечення систем управління. Наведено концептуальну модель розвитку управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства, а також метод оцінки його ефективності, що грунтується на розрахунку потенціалу зростання міжнародної конкурентоспроможності підприємства з використанням множинного регресійного аналізу та математичного апарату теорії графів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-13-21 +
Шифр НБУВ: РА341944

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Піддубна Д.В. 
Правове регулювання обліку платників податків як елемент податкової діяльності держави: автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / Д.В. Піддубна ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблеми правового регулювання обліку платників податків в Україні. Наведено науково обгрунтовані висновки та розроблено пропозиції щодо вдосконалення національного законодавства у цій сфері з метою підвищення ефективності функціонування системи оподаткування в Україні. Розкрито суть правової природи обліку платників податків. Запропоновано визначення обліку платників податків, досліджено його роль, місце та значення у системі податкового контролю. Розроблено визначення понять "податкова реєстрація", "облікові повноваження державних органів", "система законодавства з обліку платників податків", "правовідносини у сфері обліку платників податків", "платники податків як учасники правовідносин з обліку у сфері оподаткування". Визначено місце та значення юридичних фактів у правовідносинах з податкової реєстрації. Наведено пропозиції щодо внесення змін і доповнень до нормативно-правових актів, що регулюють облік платників податків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х829(4УКР)201 +
Шифр НБУВ: РА359877

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Піддубна В.Ф. 
Релігійні організації як суб'єкти цивільних правовідносин: автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.03 / В.Ф. Піддубна ; Нац. юрид. акад. України ім. Я.Мудрого. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Розкрито суть релігійних організацій як учасників цивільного обороту. Досліджено проблему стосовно ознак, за якими повинно охарактеризовуватися соціальне утворення, щоб визнаватися релігійною організацією, щодо правових моделей запровадження для участі цих організацій у цивільних відносинах, а також організаційно-правової форми юридичних осіб, за якої вони можуть створюватися. Досліджено процес виникнення цих організацій, цивільно-правову природу статуту як локального акта, а також суть релігійної організації як юридичної особи. Розкрито зміст спеціальної правоздатності релігійних організацій, а саме: майнові та немайнові права, які його визначають (право на найменування, право на здійснення культової та позакультової та підприємницької діяльності). Визначено різновиди релігійних організацій та проведено розмежування релігійних і громадських організацій. Сформульовано пропозиції щодо вдосконалення законодавства у сфері регулювання правового становища релігійних організацій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)901.5:э + Э372.09(4УКР)-115.8 +
Шифр НБУВ: РА361912

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Піддубна О.М. 
Народна художня творчість у фаховій підготовці майбутнього вчителя образотворчого мистецтва: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.М. Піддубна ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2009. — 20 с. — укp.

Розглянуто науково-теоретичні засади використання народної художньої творчості у фаховій підготовці майбутнього вчителя образотворчого мистецтва. Уточнено поняттєво-категоріальний апарат дослідження. Проаналізовано стан проблеми фахової підготовки майбутнього вчителя образотворчого мистецтва до застосування народної художньої творчості, визначено критерії, показники рівнів готовності студентів до визначеного виду педагогічної діяльності. Обгрунтовано модель фахової підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва засобами народної художньої творчості. Доведено, що впровадження авторської моделі на основі поетапної її реалізації сприяє позитивним змінам у рівнях готовності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва до професійної діяльності засобами народної художньої творчості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ10 р(4УКР)3 + Щ12 р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА369573 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Піддубна В.В. 
Полонізми в українській лексикографії 20 - 40-х рр. ХХ ст.: автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.01 / В.В. Піддубна ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2009. — 18 с. — укp.

Проаналізовано лексикографічні джерела міжвоєнного 20-річчя з погляду наявності запозичень з польської мови. Проведено поділ запозичень на граматичні класи з погляду етимології. На підставі структурно-семантичного методу здійснено лексико-семантичний аналіз полонізмів і одиниць, що потрапили до української мови через польське посередництво з інших мов. Досліджено регіональну приналежність запозичень з польської мови. Розглянуто особливості графічної, фонетичної, поморфемної, морфологічної та семантичної адаптації полонізмів на українському грунті.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.53-05 + Ш141.14-322 +
Шифр НБУВ: РА368940

Рубрики:

      
12.

Піддубна Л. І. 
Теоретико-методологічне забезпечення міжнародної конкурентоспроможності підприємства: автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / Л. І. Піддубна ; Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2010. — 36 с. — укp.

Обгрунтовано системну концепцію та розроблено системно-праксеологічну модель міжнародної конкурентоспроможності підприємства. Визначено передумови формування та сутність міжнародної конкурентоспроможності підприємства як поняття, що відображає наявність позитивно-релевантних властивостей потенціалу зовнішньоекономічної взаємодії підприємства, адекватних властивостям потенціалу розвитку зовнішнього ринку та відбиває стан його ресурсно-факторної, технологічної, управлінської, інтелектуальної, фінансово-економічної, інформаційної й інституційної компонент. Досліджено концепцію розвитку управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства та розроблено його комплексне методологічне та методичне забезпечення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)829.0-13-21 + У9(4УКР-4ХАР)830.585.11-13-21
Шифр НБУВ: РА373171 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Піддубна В. Г. 
Маркетинг банківських інновацій в умовах фінансової нестабільності. / В. Г. Піддубна. — Б.м., 2020 — укp.

У дисертації представлено вирішення важливого науково-практичного завдання – обґрунтування теоретико-методичних засад та розробка практичних рекомендацій з використання маркетингу банківських інновацій для забезпечення діяльності й розвитку банків в умовах фінансової нестабільності. У дослідженні доведено, що поява нового напряму (складової) банківського маркетингу, а саме – маркетингу інновацій – обумовлена об'єктивними, незалежними від маркетингової діяльності банків чинниками: глобальними умовами розвитку конкуренції під впливом цифрової трансформації на ринках банківських продуктів, зміною ролі банків на фінансовому ринку, дезінтермедіацією тощо. У дисертації запропоновано визначення поняття «маркетинг банківських інновацій».Визначено й зворотній вплив стану банківської системи на рівень запровадження банківських інноваці. У дисертації здійснено концептуалізацію науково-методичних підходів до формування стратегії маркетингу інновацій банків. На цій основі запропоновано авторське визначення концепції маркетингу інновацій. За результатами оцінювання розвитку та впровадження банківських інновацій на вітчизняному ринку визначені етапи розвитку банківських інновацій в Україні. У дослідженні удосконалені методичні підходи до оцінки комплексу маркетингу банківських інновацій в України. Зокрема обґрунтовано показники для аналізу продуктової, збутової, цінової політик та політики просування, у тому числі за інноваційною складовою; проведено їхнє кількісне вимірювання; розроблено інтегральний показник та визначено вплив на рівень банківської рентабельності і ринкової частки. Авторським внеском стало включення до оцінки складових комплексу маркетингу інноваційної складової та визначення їхнього впливу на показники ринкової частки та прибутковості банків. Використання розроблених методичних підходів дає змогу визначати ключові складові комплексу маркетингу банківських інновацій, які чинять позитивний вплив на частку банку в ринковому прибутку. На основі проведеного емпіричного дослідження надані власні оцінки впливу маркетингу банківських інновацій на фінансову стабільність банків України. У дослідженні вдосконалено інструментарій оцінки впливу маркетингу банківських інновацій на фінансову стабільність банків: обґрунтовано розрахунок індикатору фінансової стабільності та побудовано регресійні моделі для оцінки впливу складових комплексу маркетингу (у т.ч. інноваційних) на фінансову стабільність банків. Для оцінки фінансової стабільності використано показник адекватності регулятивного капіталу та розроблено узагальнюючий індикатор фінансової стабільності банків. Узагальнюючий індикатор побудовано з урахуванням наступних складових: достатність власного капіталу, якість активів, дохідність, ліквідність та чутливість до ринкового ризику. Встановлено, що активність запровадження банками складових комплексу банківських інновацій не чинить статистично значущого впливу на фінансову стабільність банків, проте окремі складові комплексу банківських інновацій чинять незначний негативний вплив на показники достатності власного капіталу банків. Результати реалізації запропонованого інструментарію оцінки впливу маркетингу банківських інновацій на фінансову стабільність банків можуть бути використані при раціоналізації регуляторних вимог та при розробці стратегії маркетингу банківських інновацій. Доведено, що наявність незначного негативного впливу активності запровадження банками складових комплексу банківських інновацій на показники достатності власного капіталу не повинно стати причиною обмеження інноваційної діяльності банків; водночас обмежувати цей потенційний негативний вплив необхідно шляхом раціонального використання відповідних регуляторних вимог, які б спрямували банківську конкуренцію не в область якості активів й кредитних стандартів, а натомість у сферу якості обслуговування. У дисертації удосконалено методологічні засади розробки стратегії маркетингу банківських інновацій. Визначено зміст та типологію стратегій маркетингу банківських інновацій. Встановлено, що успішна реалізація стратегії потребує ідентифікації та оцінки ризиків маркетингу банківських інновацій. Встановлено, що впровадження в банках запропонованих підходів сприятиме формуванню системи ідентифікації та оцінки ризиків, а також прийняттю відповідних заходів щодо мінімізації негативних наслідків ризиків маркетингу банківських інновацій. Ефективне використання стратегії маркетингу банківських інновацій потребує розвитку комплексного науково-методичного підходу щодо обґрунтування інструментарію її реалізації. На цій основі в роботі систематизовано інструменти реалізації стратегії маркетингу банківських інновацій за складовими маркетингового комплексу «4-Р». Доведено, що використання розроблених підходів сприятиме фінансовій стабільності банку на засадах раціонального використання інструментарію реалізації стратегій маркетингу банківських інновацій.^UThe dissertation provides the solution of the important scientific and practical task – substantiation of theoretical and methodological principles and development of practical recommendations on the use of marketing of bank innovations to ensure the activities and development of banks in conditions of financial instability. It has been proved in the study that the necessity of a new direction (component) of banking marketing – innovation marketing – is determined by the objective reasons, which are independent of bank marketing activity. They are global conditions of competition development under the influence of digital transformation in banking market, changing of the bank role in financial market, disintermediation, etc.The dissertation proposes the definition of “marketing of bank innovations”.In the dissertation the conceptualization of scientific and methodical approaches to formation of strategy of marketing of innovations in banks is carried out. On this basis, the author's definition of the innovation marketing concept is proposed.According to the results of the assessment of the development and implementation of bank innovations in the domestic market, the stages of development of banking innovations in Ukraine are determined.The research improves the methodological approaches to the assessment of the marketing mix of bank innovations in Ukraine. In particular, the indicators for the analysis of product, place, pricing and promotion policies, including the innovation component, are substantiated. The quantitative measurement of the policies assessment is carried out. An integrated indicator has been developed and the impact on the level of bank profitability and market share has been determined. The author's contribution was the inclusion in the assessment of the marketing mix components of the innovative component and determining their impact on market share and profitability of banks. The usage of the developed of methodological approaches allows to identify the key components of the marketing mix of bank innovations that have a positive impact on the bank's share in the market profit of the banking industry.On the basis of the conducted empirical research own estimations of influence of marketing of bank innovations on financial stability of Ukrainian banks are given. The study improves the tools for assessing the impact of marketing of bank innovations on the financial stability of banks: the calculation of the financial stability indicator is substantiated and regression models are built to assess the impact of marketing components (including innovation) on financial stability of banks. To assess financial stability, the regulatory capital adequacy ratio was used and a integral indicator of financial stability of banks was developed. The integral indicator is based on the following components: capital adequacy, asset quality, earnings, liquidity and market risk sensitivity. It is established that the activity of implementation by banks of components of the bank innovation complex does not have a statistically significant impact on the financial stability of banks, but some components of the banking innovation complex have a slight negative impact on banks' capital adequacy ratios. The results of the implementation of the tools proposed for assessing the impact of marketing of bank innovations on the financial stability of banks can be used in improving regulatory requirements and in developing a marketing strategy for banking innovations. It is proved that the presence of insignificant negative impact of the activity of introduction by banks of the components of the complex of bank innovations on the indicators of capital adequacy should not be a reason to limit the innovative activity of banks; at the same time, it is necessary to limit this potential negative impact by rational use of appropriate regulatory requirements that would direct banking competition not in the area of asset quality and credit standards, but instead in the area of service quality. Effective usage of marketing strategy of bank innovations requires the development of a comprehensive scientific and methodological approach to justify the toolkit for its implementation. On this basis, the toolkit for implementing the marketing strategy of bank innovations on the marketing mix components has been systematized in the thesis. It is proved that the use of the developed approaches will contribute to the financial stability of the bank on the basis of rational use of toolkit for the implementation of marketing strategies for bank innovations.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського