Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Реферативна база даних (32)Книжкові видання та компакт-диски (46)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=ПОЛИВАН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Поливана Л.А. 
Облік і аналіз фінансових результатів підприємств роздрібної торгівлі: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.09 / Л.А. Поливана ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено процес формування фінансових результатів діяльності підприємств роздрібної торгівлі. Висвітлено теоретичні аспекти обліку фінансових результатів за умов ринкової трансформації економіки. Уточнено економічну сутність поняття "прибуток". Упорядковано багаторівневу ієрархію нормативно-законодавчої бази з обліку фінансових результатів. Запропоновано поглиблену класифікацію витрат для підприємств галузі. Наведено пропозиції щодо удосконалення аналітичного обліку доходів, витрат і фінансових результатів діяльності підприємств роздрібної торгівлі, їх документального оформлення. Обгрунтовано рекомендації щодо формування облікової політики в частині обліку фінансових результатів, визначено її основні елементи та порядок документального оформлення. Уточнено структуру звіту про фінансові результати. Запропоновано модель організацї процесу бюджетування для підприємств роздрібної торгівлі. Розроблено методичні підходи до складання статичних бюджетів з застосуванням електронних таблиць Microsoft Excel, які рекомендовано до впровадження на підприємствах торгівлі. З метою визначення найвірогіднішого діапазону активності суб'єкта господарювання на наступний період для підприємств роздрібної торгівлі розроблено методичні підходи до складання гнучких бюджетів. Рекомендовано до впровадження матрицю центрів відповідальності, функцій та осіб, що приймають рішення. Розроблено алгоритм прийняття рішень щодо проблемних секторів торговельної мережі. Побудовано та запропоновано для впровадження на підприємствах торгівлі оболонку ERP-системи для автоматизації обліку фінансових результатів підприємств роздрібної торгівлі. З метою застосування інформаційних технологій на підприємствах торгівлі та гармонізації обліку фінансових результатів запропоновано графічну модель організації фінансового й управлінського обліку фінансових результатів у комп'ютеризованій системі підприємств роздрібної торгівлі. Визначено послідовність обробки інформації під час моніторингу. Сформовано оптимальну систему оцінних показників моніторингу та багаторівневу систему детермінованого факторного аналізу. Проведено статистичний аналіз з застосуванням методу кореляційно-регресійного аналізу. Побудовано модель взаємозв'язку рентабельності продаж з факторними чинниками.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)242.12-149.3 + У053.9(4УКР)421.21-93
Шифр НБУВ: РА371545 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Поливанюк В.Д. 
Особливості розслідування злочинів, вчинених у банківській системі України з використанням сучасних інформаційних технологій: автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.09 / В.Д. Поливанюк ; Київ. нац. ун-т внутр. справ. — К., 2008. — 17 с. — укp.

Вивчено актуальні питання, взаємопов'язані з криміналістичною характеристикою, виявленням, плануванням і організацією розслідування, слідчими ситуаціями, особливостями проведення окремих слідчих дій, використанням спеціальних знань у розслідуванні злочинів, вчинених у банківській системі України з використанням сучасних інформаційних технологій. Сформульовано основні положення методики розслідування зазначених злочинів з використанням цих технологій. Наведено пропозиції та рекомендації, спрямовані на підвищення ефективності боротьби органів внутрішніх справ зі злочинами, вчиненими у банківській системі України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х881.9(4УКР)117.4 + Х894.9(4УКР)311.7 +
Шифр НБУВ: РА355155

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Поливанюк В. В. 
Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту Збройних сил України.: автореферат дис. ... д.філософ : 011 / В. В. Поливанюк. — Б.м., 2023 — укp.

Дисертацію присвячено теоретико-експериментальному вирішенню наукового завдання у педагогічній теорії та практиці, що полягає у формуванні професійної компетентності майбутніх офіцерів - фахівців із фізичної культури і спорту Збройних сил України, а для цього обґрунтовано й експериментально перевірено результативність педагогічних умов її формування у системі вищої військової освіти. Проаналізовано стан дослідженості проблеми формування професійної компетентності майбутніх офіцерів – фахівців із фізичної культури і спорту Збройних сил України у науково-педагогічній теорії і практиці та обґрунтовано на провідних ідеях і положеннях системного, компетентнісного, діяльнісного, інтегрованого, контекстного і суб’єктного методологічних підходів сутність поняття «професійна компетентність майбутнього офіцера – фахівця із фізичної культури і спорту ЗС України». Професійна компетентність майбутнього офіцера – фахівця із фізичної культури і спорту ЗС України як складне інтегративне професійно важливе утворення є результатом професійної підготовки у ВВНЗ і проявляється у його підготовленості, здатності та готовності успішно виконувати функціональні обов’язки щодо організації фізичної підготовки і спорту у військово-професійному середовищі, що ґрунтується на його позитивному ставленні та схильності до цієї діяльності, мотивації, професійно важливих якостях, професійних знаннях, вміннях і навичках.Обґрунтовано компоненти професійної компетентності майбутнього офіцера – фахівця із фізичної культури і спорту ЗС України, а саме: ціннісно-мотиваційний, когнітивний, праксеологічний, індивідуально-психічний і суб’єктний. Узагальнення педагогічної літератури з проблеми дослідження та застосування методу експертного оцінювання уможливили висновок про те, що формування професійної компетентності майбутніх офіцерів – фахівців із фізичної культури і спорту ЗС України у системі вищої військової освіти буде результативним за обґрунтування та впровадження таких педагогічних умов: забезпечення ціннісно-мотиваційного ставлення майбутніх офіцерів - фахівців із фізичної культури і спорту ЗС України до формування професійної компетентності в процесі професійної підготовки у ВВНЗ; педагогічне моделювання процесу формування професійної компетентності майбутніх офіцерів - фахівців із фізичної культури і спорту ЗС України у системі вищої військової освіти; удосконалення професійно орієнтованої методики формування професійної компетентності майбутніх офіцерів - фахівців із фізичної культури і спорту ЗС України; конкретизація й уточнення критеріїв і показників оцінювання сформованості професійної компетентності майбутніх офіцерів - фахівців із фізичної культури і спорту ЗС України у системі вищої військової освіти.Обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічну модель формування професійної компетентності майбутніх офіцерів – фахівців із фізичної культури і спорту ЗС України у системі вищої військової освіти, яка складається з цільово-методологічного, змістовного, суб’єктного, методичного та оцінно-результативного блоків. Розроблено методику формування професійної компетентності майбутніх офіцерів – фахівців із фізичної культури і спорту ЗС України, яка передбачає мотиваційний, пізнавально-діяльнісний і оцінювально-рефлексивний етапи. Конкретизовано та уточнено критерії та показники оцінювання сформованості професійної компетентності майбутніх офіцерів – фахівців із фізичної культури і спорту ЗС України у системі вищої військової освіти: аксіологічно-спонукальний (прагнення опанувати обрану професію; бажання у подальшому проходити військову службу за обраною професією; прагнення до професійного становлення; цінності професійної діяльності; готовність захищати Україну); пізнавально-знаннєвий (військово-професійні знання (відображають підготовку військового фахівця – офіцера тактичного рівня); військово-спеціальні знання (відображають специфіку конкретної предметної сфери професійної діяльності (спеціалізації); результати навчальної діяльності (академічна успішність); операційно-діяльнісний (вміння вирішувати військово-професійні завдання; комунікативні та організаторські вміння); індивідуально-психічний (фізична підготовленість, психічний та емоційний стани); рефлексивний (рефлексія (саморефлексія); суб’єктність, самоефективність). Результати педагогічного експерименту уможливлюють висновок про те, що запропоновані педагогічні умови є результативними і можуть бути рекомендовані для впровадження у професійну підготовку майбутніх офіцерів – фахівців фізичної культури і спорту ЗС України. Ключові слова: професійна компетентність, військовослужбовці, курсанти, вищий військовий навчальний заклад, майбутні офіцери – фахівці із фізичної культури і спорту ЗС України, професійна діяльність, фізичне виховання, фізична підготовка, педагогічні умови, показники оцінювання, педагогічний експеримент, компонент, метод.^UThe dissertation is devoted to the theoretical and experimental solution of a scientific task in pedagogical theory and practice. It consists of the formation of professional competence of future commissioned officers  specialists in physical culture and sports (hereinafter  PC&S) of the Armed Forces of Ukraine (hereinafter  AFU), and for this reason, the effectiveness of pedagogical conditions of its formation in the system of higher military education was substantiated and experimentally verified.The state of research on the problem of the formation of professional competence of future commissioned officers – specialists in PC&S of the AFU in scientific and pedagogical theory and practice is analysed. The essence of the concept is based on the leading ideas and provisions of systemic, competence, activity, integrated, contextual and subject methodological approaches ‘professional competence of a future commissioned officer – specialist in PC&S of the AFU’. The components of the professional competence of the future commissioned officer – a specialist in PC&S of the AFU are substantiated, namely: value-motivational, cognitive, praxeological, individual-psychological and subject.The application of the method of expert evaluation and the generalization of pedagogical literature on the research problem made it possible to conclude that the formation of professional competence of future commissioned officers – specialists in in PC&S of the AFU in the system of higher military education will be effective for substantiating and implementing the following pedagogical conditions: ensuring value-motivational attitude of future commissioned officers specialists in to the formation of professional competence in the process of professional training at HMEI; pedagogical modeling of the process of formation of professional competence of future commissioned officers - specialists in PC&S of the AFU in the system of higher military education; improvement of professionally oriented methods of formation of professional competence of future commissioned officers specialists in physical culture and sports of the AFU; specification of criteria and indicators for assessing the formation of professional competence of future commissioned officers – specialists in physical culture and sports of the AFU in the system of higher military education.The pedagogical model of formation of professional competence of future commissioned officers – specialists in physical culture and sports of the AFU in the system of higher military education, which consists of target-methodological, substantive, subject, methodical, evaluation-resultative blocks, has been substantiated and experimentally verified.A methodology for the formation of professional competence of future commissioned officers – specialists in physical culture and sports of the AFU has been developed, which includes motivational, cognitive-active and evaluative-reflective stages.The criteria and indicators for assessing the formation of professional competence of future commissioned officers – specialists in physical culture and sports of the AFU in the system of higher military education are specified: axiological-motivational (the desire to master the chosen profession; the desire to continue military service in the chosen profession; the desire for professional development; values professional activity; readiness to defend Ukraine); cognitive-knowledge (military-professional knowledge (reflects the training of a military specialist – tactical level officer); military-special knowledge (reflects the specifics of a specific subject area of professional activity (specialization); results of educational activities (academic success); operational-activity (ability to solve military -professional tasks; communicative and organizational skills); individual-mental (physical fitness, mental and emotional states); reflexive (reflection (self-reflection); subjectivity, self-efficacy).The results of the pedagogical experiment enable the conclusion that the proposed pedagogical conditions are effective and can be recommended for implementation in the professional training of future commissioned officers – specialists of the PC&S of the AFU.Keywords: professional competence, servicemen, cadets, higher military educational institution, future commissioned officers - specialists in physical culture and sports of the Armed Forces of Ukraine, professional activity, physical education, physical fitness, pedagogical conditions, evaluation indicators, pedagogical experiment, component, method.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського