2. |
Подсолонко М. В. Актуалізація маркетингу в кластерній організації рекреаційного підприємництва: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / М. В. Подсолонко ; Тавр. нац. ун-т ім. В.І. Вернадського. — Сімф., 2010. — 21 с. — укp.Проведена актуалізація маркетингу в процесах формування рекреаційних кластерів обгрунтована як мультиплікатор у створенні та розвитку малих підприємств і посиленні зайнятості у них місцевого населення, в освоєнні нових рекреаційних територій та розвитку на них підприємництва у сільських районах Криму. Сформована на підставі узагальнення світового досвіду парадигма випереджального маркетингу кластерної організації рекреаційного підприємництва має основну стратегічну мету соціальної спрямованості - покращання якості життя, підвищення добробуту та зростання продуктивної зайнятості місцевого населення. Запропонована графічна модель взаємодії мереж спеціалізованих малих підприємств у складі рекреаційних кластерів дозволяє органам місцевого самоврядування та населенню обгрунтовано вибирати види діяльності у загальній системі рекреаційного підприємництва. Запропоновано змістовно структуру кадрового та компетенційного забезпечення процесів створення та функціонування малих підприємств у складі спеціалізованих мереж рекреаційних комплексів і кластерів. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-6КРИ)291.9 Шифр НБУВ: РА376326 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|