1. |
Поляков А.Є. Значення рідиннокристалічного (мезоморфного) стану ліпідів у патогенезі атеросклерозу та діагностиці атерогенних дисліпідемій (клініко-експериментальне дослідження): Автореф. дис... д-ра мед. наук: 14.01.11 / А.Є. Поляков ; Харк. держ. мед. ун-т. — Х., 1999. — 35 с. — укp.Дисертація присвячена питанням атерогенезу і діагностики атерогенних дисліпідемій. Розвивається новий напрямок у рамках ліпідної теорії атеросклерозу на основі уявлення про ключову роль рідкокристалічних ліпідів у атерогенезі. Встановлено, що початок атеросклеротичного процесу асоційований з фазовим переходом ліпідів інтими з аморфного у рідкокристалічний стан; рідкокристалічні ліпіди артеросклеротичних уражень мають спонтанні електричні властивості, внаслідок чого здатні активувати клітинну проліферацію та ініціювати фіброз, що є суттю морфогенезу атеросклеротичної бляшки. Розроблено математичні моделі, що описують кристалохімічні властивості ліпідів. Дано інтерпретацію механізму посилення агрегації тромбоцитів (її I фази) при атерогенних дисліпідеміях. Запропоновано чутливий спосіб діагностики атерогенних дисліпідемій, що грунтується на визначенні здатності ліпідної фракції плазми крові до утворення рідкокристалічної фази. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Р410.210.41-3
Рубрики:
|
2. |
Поляков А.О. Педагогічні умови мотивації професійного зростання студентів педагогічних університетів у процесі неперервної освіти: автореф. дис... конд. проф. освіти: 13.00.04 / А.О. Поляков ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 20 с. — укp.Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми розвитку мотивації професійного зростання студентів у процесі непреревної освіти. Визначено суть мотивації такого зростання як сукупність їх стійких мотивів і спонукань, що визначають зміст динамічного, неперервного та гуманістично спрямованого процесу зростання внутрішньої потреби в особистісному перетворенні, готовності до професійної діяльності, здатності до актуалізації внутрішнього потенціалу й усвімленого вибору індивідуальної професійно-особистісної стратегії та освітнього маршруту впродовж життя, результатом якої є високий рівень сформованості професійної компетентності. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови, що сприяють позитивному розвитку мотивації (формування мотивів професійного зростання, розвиток потреби у постійному самовдосконаленні, використання інтерактивних методів і форм у процесі навчання). Розкрито суть понять "мотивація", "професійне зростання", "неперервна освіта", "професійна компетентність". Розвинуто напрями впровадження ідей неперервної освіти в педагогічний процес ВНЗ, а також теоретичні положення щодо формування мотивації студентів. На підставі результатів проведеної експериментальної роботи з урахуванням розроблених педагогічних умов, ідей і теоретичних положень доведено ефективність їх впровадження. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.511.207 + Шифр НБУВ: РА362435
Рубрики:
|