Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (17)Книжкові видання та компакт-диски (12)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Проскурняк О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Проскурняк О.П. 
Психологічна структура та особливості прояву феномену готовності до материнства: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01 / О.П. Проскурняк ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Встановлено, що готовність до материнства (ГдМ) складне, динамічне психічне утворення, що включає стійку позитивну мотивацію до материнства, актуалізацію знань, формування соціально-психологічних умінь і навичок, необхідних для реалізації базових функцій материнства, розвиток особистісних якостей матері, її здатності до емоційного розуміння дитини та самовладання, конструктивної поведінки з дитиною. Виявлено, що у більшості опитаних матерів компоненти ГдМ є сформованими, а у частини вагітних і, особливо, заміжніх жінок, що ще не вагітніли, вони знаходяться в процесі становлення. Розроблено систему психолого-педагогічних засобів підвищення рівня готовності до материнства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.31-5
Шифр НБУВ: РА371526 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Проскурняк О.І. 
Соціально-психологічна адаптація учнів молодших класів допоміжної школи-інтернату: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.08 / О.І. Проскурняк ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. — К., 2004. — 18 с. — укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми соціально-психологічної адаптації розумово відсталих дітей, здійснене на основі вивчення психолого-педагогічних умов забезпечення корекційного впливу на учнів початкових класів допоміжної школи інтернату під час проведення позакласної виховної роботи. З'ясовано сутність соціально-психологічної адаптації розумово відсталих дітей, визначено та вивчено її структурні компоненти (спілкування, міжособистісні стосунки, психологічний клімат), досліджено прояви дезадаптації. Розроблено адаптаційно-розвивальну програму для учнів молодших класів, спрямовану на усунення проявів дезадаптації, розвиток адаптаційних можливостей та підвищення рівня адаптації, доведено ефективність її використання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.14-734 + Ю948.25 + Ч435.221 +
Шифр НБУВ: РА331249

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського