Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Реферативна база даних (69)Книжкові видання та компакт-диски (79)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>A=РАСТРИГІНА$<.>+<.>A=АЛЛА$<.>+<.>A=МИКОЛАЇВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Аллагі Аніс 
Особливості неонатальної адаптації та оптимізація виходжування передчасно народжених дітей шляхом збагачення раціону харчування їх матерів препаратами йоду: автореф. дис. ... канд. мед. наук : 14.01.10 / Аллагі Аніс ; Харк. мед. акад. післядиплом. освіти. — Х., 2010. — 19 с. — укp.

Вивчено особливості адаптації у неонатальному періоді передчасно народжених дітей з малою масою. Запропоновано оптимізацію виходжування дітей цієї групи шляхом збагачення раціону матерів-годувальниць в період лактації препаратами йоду. Показано, що у таких матерів в два рази частіше зустрічається патологія щитоподібної залози за даними УЗД. Виявлено у пуповинній крові їх дітей значно знижений рівень гормонів щитоподібної залози, що за умов дефіциту йодного забезпечення матері може негативно впливати на адаптацію новонародженого. Доведено, що збагачення раціону харчування матерів-годувальниць, що народили передчасно маловагових дітей, йодовмістними препаратами значно покращує лактацію, достовірно підвищуючи добову кількість молока та тривалість годування грудьми дитини на першому році життя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р732.4 + Р714.8
Шифр НБУВ: РА373803 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Растригіна А.М. 
Розвиток теорії вільного виховання у вітчизняній і зарубіжній педагогіці кінця XIX - першої половини XX століття: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / А.М. Растригіна ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2004. — 41 с. — укp.

Науково обгрунтовано концепцію педагогіки свободи як особливого напряму гуманістичної педагогіки, що базується на інваріантних принципах вільного виховання, аспектом вивчення даної науки є теоретичні та практичні засади розвитку внутрішньої свободи особистості, її суб'єктності, самосвідомості, здатності до свідомого та відповідального самовизначення, самостійного вибору та реалізації власного життєвого шляху. На підставі узагальнення ідей вільного виховання виділено систему інваріантних принципів, які складають концептуальну основу педагогіки свободи, розроблено параметричну модель типів виховного середовища, в якій локалізовано педагогічні позиції провідних представників теорії вільного виховання. У контексті педагогіки свободи розроблено модель виховного простору вільного самовизначення особистості, описано її компоненти (просторово-предметний, соціально-психологічний, організаційно-педагогічний) та умов ефективної реалізації. Розширено та уточнено наукові уявлення про внутрішню свободу як мету виховання особистості, доведено можливість ефективного застосування найголовніших принципів даної науки в сучасних виховних системах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(0)52-28 + Ч33(4УКР)52-2 +
Шифр НБУВ: РА331906

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського