Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Наукова електронна бібліотека (22)Реферативна база даних (1892)Книжкові видання та компакт-диски (1754)Журнали та продовжувані видання (80)
Пошуковий запит: (<.>A=САВЧЕНК$<.>+<.>A=ВІКТОР$<.>+<.>A=АНАТОЛІЙОВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 104
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Барабашов А. П. 
Електронно-стимульовані процеси в твердому азоті / А. П. Барабашов. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертація присвячена експериментальному дослідженню електронно-стимульованих явищ у твердому азоті з акцентом на десорбцію. Було виявлено десорбцію збуджених молекул та атомів з поверхні твердого азоту та отримана інформація стосовно електронних станів десорбуючих часток. Було з'ясовано, що молекули десорбують у стані C3Πu, в той час як атоми покидають зразок у стані 4P. Визначено механізм десорбції збуджених молекул – диссоціативна рекомбінація автолокалізованих дірок. Наведено два можливих канали десорбції збуджених атомів – диссоціативна рекомбінація центрів N3+ з електронами та рекомбінація іонів N+, сформованих через збудження внутрішніх оболонок. Виявлено істотний внесок рекомбінації зарядів в електронно-стимульовану десорбцію. Отримано нові дані стосовно просторового розподілу зарядових центрів у попередньо опромінених плівках твердого азоту. Було з'ясовано, що найбільший вміст автолокалізованих (N4+) і локалізованих (N3+) дірок досягяється у шарах, близьких до інтерфейсу зразок-підкладка. Отримано дані про поведінку до цього часу не ідентифікованої смуги випромінювання на довжині хвилі 360 нм. Запропоновано можливий сценарій нейтралізації N4+ через так званий "клітинний ефект" і формування нейтрального кластера N4, як центру, відповідального за світіння на довжині хвилі 360 нм.^UThe dissertation presents the experimental study of electron-stimulated processes in solid nitrogen. The desorption of excited molecules and atoms from the surface of solid nitrogen was detected for the first time and the information on the electronic states of desorbing particles was obtained. It was found that the molecules leave the sample in the C3Πu state, while the atoms leave the sample in the 4P state. The mechanism of excited molecules desorption was determined - dissociative recombination of autolocalized holes. Two possible channels of excited atoms desorption are presented - dissociative recombination of N3+ centers with electrons and recombination of N+ ions formed by excitation of internal shells. Significant contribution of charge recombination in electronically stimulated desorption was revealed. New data on the space distribution of charge centers in pre-irradiated solid nitrogen films were obtained. It was found that the highest concentration of self-localized (N4+) and localized (N3+) holes is achieved in the layers close to the sample-substrate interface. Data on the unidentified 360 nm band were obtained. The N4+ neutralization scenario with the help of the so-called "cage effect" was proposed and the formation of a neutral cluster N4 as the center responsible for the emission near 360 nm.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
2.

Віктор І. В. 
Філософсько-антропологічний аналіз ритуалів (на матеріалі української культури) / І. В. Віктор. — Б.м., 2019 — укp.

Здійснено комплексне філософсько-антропологічне дослідження ритуалів на матеріалі української культури. Уперше проведено класифікацію основних ритуалів української культури на філософських засадах, виділені філософсько-антропологічні принципи та методики таких класифікацій (психоаналіз, міфопоетика, генетичний аналіз, феноменологія). З'ясовані природні та культурні компоненти ритуалів з точки зору «учнівства через традицію». На основі моделі паралаксу надано пояснення суперечливої сутності ритуалу, сумісності традиції і глобального ринку. Показано значення міжкультурного діалогу та включення традиційного обрядового комплексу у загальні ментальні установки українців. Знайшло подальший розвиток виявлення основних символів в українській культурній картині світу, їх реалізація в ритуалах (світове дерево, земля-мати, зерно, храм, шинок, виховання). Розкрито значення традиції для сучасної української культури. Надано філософського узагальнення соціокультурному рівню «добре знайоме суспільство». На основі концепції Б. Латура доведено, що нова антропологія постмодерну визначає ритуал як актуальну дійсну цілісність. Продемонстровано, що українська традиційна культура зберігає здатність до модернізації та адаптації. Ключові слова: герменевтика, ментальність, міжкультурний діалог, національна культура, перформативний поворот, постмодернізм, ритуал, соціокультурне конструювання, суб'єкт, суспільна міфологія, традиція, філософія культури, філософська антропологія.^UThe thesis is devoted to the complex of philosophical research of rituals on the material of Ukrainian culture. The aim is to investigate the ritual in contemporary Ukrainian society, the influence on myths and rituals of mass culture and its mechanisms, philosophical and anthropological characteristics and changes of ritual in the symbolic space of Ukrainian postmodern culture.For the first time: - the classification of the basic rituals of Ukrainian culture has been carried out, the philosophical and anthropological principles of such possible classifications have been clarified (psychoanalysis, psychoanalytic anthropology, mythopoetics, genetic analysis, initiation and phenomenological theory of ritual); - the natural and cultural components of the rituals of Ukrainian culture from the point of view of «apprenticeship through tradition» (F. Vaal) have been clarified; - the concept of «parallax» has been applied to explain the compatibility of traditional cultures and the global market, mass culture; - the significance of intercultural dialogue for the modern Ukrainian culture of the beginning of the XXI century and the inclusion of traditional ceremonial complex in general mental installations of Ukrainians has been clarified. Clarified: - the concept of ritual and rite; - cultural-anthropological and philosophical-anthropological methods of rituals research in the context of «performative turn». Further development was found: - identification of the main semantic images and symbols in the Ukrainian cultural world picture, their basic realization in rituals and holidays (the center of the world, the world tree, the earth-mother, the grain-life, the temple, the tavern-tavern, the feast as meeting with the ancestors, education as involvement in a family, etc.); - disclosure of the importance of cultural heredity, traditions for the current state of Ukrainian culture, the place of ritual culture in it; - a philosophical generalization of the socio-cultural level of «well-known society», which for a long time was represented in the Ukrainian culture by an expanded family, a sociable community, and thus the Ukrainian traditional culture maintains a high adaptive potential, a capacity for modernization.In developing the typology of rites of Ukrainian culture, the following groups of rituals will play the most important role: - rituals of agrarian direction; - family rituals; - rituals of transition and ancestors (birth, death, wedding); - rituals of the center of the world and temple space; - rituals of upbringing and life trials (initiations). Tradition as a cultural heritage can effectively support itself when simultaneously perform the function of communication and divergence. Tradition is supported as abstract principles and technologies, as well as personification, while traditionally reproduced by heroism, when certain definite principles of tradition are embodied in personalities, national heroes. Stereotypes contribute to the reproduction of traditions derived from certain national cultures, and stereotypes can function as nationally marketed in a globalized world. The concept of «parallax» can explain the compatibility of traditional cultures and the global market, mass culture. The dialectical process of the development of tradition includes the disappearance or transformation of cultural-specific (ethnic) stereotypes, as well as the spread of new myths in local traditions. A number of the ideas presented in the dissertation can contribute to further advancement in the explication of fundamental philosophical concepts (tradition, archetype, power, ideology, mass culture, myth, globalism).Key words: hermeneutics, intercultural dialogue, mentality, national culture, performative turn, philosophical anthropology, philosophy of culture, postmodernism, ritual, social mythology, sociocultural design, subject, tradition.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Вікторіна О.М. 
Лексика народної медицини і лікувальної магії у степових говірках Дніпро-Бузького межиріччя: автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.01 / О.М. Вікторіна ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. — Кіровоград, 2009. — 20 с. — укp.

Комплексно досліджено лексико-семантичні та словотвірні особливості лексики народної медицини та лікувальної магії у степових і контактних говірках Дніпро-Бузького межиріччя, що функціонують на території сучасної Кіровоградщини. Проведено паралелі між місцевим матеріалом і аналогічними одиницями в літературній мові. Виявлено спільні та відмінні семантичні значення однакових медичних назв у досліджених та інших українських говірках, а саме: закарпатських, прикарпатських, буковинських, наддністрянських, західноволинських, поліських, полтавських, нижньонаддніпрянських, східноволинських. Проаналізовано народно-медичну та лікувально-магічну лексику як об'єкт наукового вивчення. Описано склад, структуру та значення лексико-семантичних груп, способи і засоби творення однокомпонентних назв. Визначено активність таких одиниць, продуктивність словотвірних типів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-34:Р + Ш141.14-672 + Р359.2 в4 +
Шифр НБУВ: РА364884

Рубрики:

      
4.

Вікторенко І.Л. 
Формування пізнавальної активності молодших школярів у процесі організації їхнього спілкування з батьками: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / І.Л. Вікторенко ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2002. — 20 с. — укp.

Вперше на засадах цілісного підходу до формування пізнавальної активності наведено технологію педагогічно спрямованої організації спілкування батьків з молодшими школярами. Науково обгрунтовано й експериментально перевірено етапи підготовки батьків до пізнавального спілкування з дітьми та педагогічні умови стимулювання молодших школярів до пізнавальної взаємодії з батьками. Виявлено особливості впливу спілкування батьків на сформованість пізнавальної активності хлопчиків і дівчаток, їх уваги, мовленнєвої культури, мислення. Подальшого розвитку набули форми та методи взаємодії школи й сім'ї, батьків і дітей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.22 + Ч491,0
Шифр НБУВ: РА319015 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Вікторенко І. Л. 
Теоретичні і методичні засади формування інтеграційної компетентності вчителя початкових класів Нової української школи / І. Л. Вікторенко. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації представлено цілісне й системне дослідження теоретичних і методичний засад, практичного розв'язання проблеми формування інтеграційної компетентності майбутніх учителів початкових класів Нової української школи.Продовжено періодизацію генези фахової підготовки вчителя початкової школи в Україні, описано провідні тенденції її інноваційного етапу. Визначено пріоритетні напрями дослідження професійної підготовки вчителя початкових класів в сучасних умовах, обґрунтовано методологічну стратегію наукового пошуку розв'язання досліджуваної проблеми. Охарактеризовано теоретичне підґрунтя реформи НУШ, що дозволило установити його кореляцію з освітніми системами Фінляндії, Норвегії, Польщі, США та ін. Визначено, що вирішення проблеми фрагментарності та вузькоспрямованості освітнього процесу в початковій школі полягає в широкому застосуванні інтегрованого навчання, зокрема в упровадженні інтегрованого курсу «Я досліджую світ» – провідної змістової інновації НУШ. Обґрунтовано потребу оновлення змісту підготовки майбутніх учителів початкової школи, окреслено нові професійні ролі вчителя НУШ: тьютор, фасилітатор, коуч-ментор, «агент змін», едвайзер, медіапедагог, дослідник, «медик». На засадах системно-структурного підходу уточнено і надано дефініції таких понять: «професійна компетентність учителя початкових класів НУШ», «предметна методична компетентність учителя початкових класів НУШ», «предметна базова компетентність учителя початкових класів НУШ», «предметна психолого-педагогічна компетентність учителя початкових класів НУШ»; «міждисциплінарна інтеграція в професійній підготовці вчителя початкових класів НУШ». Досліджено, обґрунтовано та надано визначення ключового поняття дослідження «інтеграційна компетентність учителя початкових класів НУШ»: особистісний феномен, що полягає в здатності на високому науковому й методичному рівнях корелювати предметні базові, предметні психолого-педагогічні та предметні методичні компетентності під час планування й організації освітнього процесу на уроках з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у Новій українській школі. Упроваджено в практику авторське навчально-методичне забезпечення курсу «Методика навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ».Розроблено та теоретично обґрунтовано структурно-функціональну систему формування інтеграційної компетентності майбутнього вчителя початкових класів НУШ; визначено її педагогічні умови та експериментально перевірено в 4 етапи: теоретико-формувальний, констатувально-діагностичний, формувально-практичний, контрольно-підсумковий. На основі статистичного аналізу результатів експериментальної роботи підтверджено ефективність структурно-функціональної системи формування та розвитку інтеграційної компетентності в майбутніх учителів початкових класів НУШ.^UThe dissertation presents a holistic and systematic study of the theoretical and methodological foundations and practical solutions to the problem of integration competence formation of future teachers of the New Ukrainian School (NUS).According to the analysis of a wide range of scientific sources, regulations in the field of education, the periodization of the genesis of primary school teachers' vocational training in Ukraine is specified, the leading trends of its innovative stage are described. The study of vocational training of primary school teachers in modern conditions is represented by six of their priority directions: general pedagogical, methodological, personal and professional, historical and pedagogical and the direction “foreign theory and practice”. The methodological strategy of scientific search for solving the given problem is substantiated.Due to the analysis of scientific sources, it is found out that the implementation of state policy in the field of reforming General Secondary Education “New Ukrainian School” began with the primary stage of the education system, taking into account the experience of Finland, Norway, Poland, the USA and etc. The main factors that provided the constant and effective implementation of the reform in practice and played a certain role in initiating and implementing the reform of the national system in Ukraine are generalized. Each component of the New Ukrainian School Concept, that is the theoretical and methodological foundation of the reform “New Ukrainian School”, is a reflection of the success factors of educational systems in Finland, Norway and Poland.It is established that the challenges of the time have actualized the need for large-scale revision and improvement of educational programs, changes in the content of primary school students' training, approaches to education, which are reflected in the New Ukrainian School Concept. Solving the problem of fragmentation and narrowness of the educational process in primary school depends on the widespread use of integrated learning, in particular, the integrated course “I Explore the World”, that is a way of complex implementation of competence, activity, personally oriented and integrated approaches to learning. “Integration” and the derived concept “integrated learning” are defined as an innovative approach to the reform “New Ukrainian School”. New professional roles of the New Ukrainian School teacher are outlined: tutor, facilitator, coach-mentor, “change agent”, advisor, media educator, researcher, “practice nurse”.On the basis of the system and structural approach the definitions of such concepts as “professional competence of the NUS primary school teacher”, “subject methodical competence of the NUS teacher”, “subject basic competence of the NUS teacher”, “subject psychological and pedagogical competence of the NUS teacher”, “interdisciplinary integration in the vocational training of primary school teachers of the New Ukrainian School” are specified. The definition of the key concept of the study “integration competence of the NUS primary school teacher” is investigated, substantiated and given. It is hierarchical interaction at high scientific and methodological levels of subject basic, subject psychological and pedagogical and subject methodological competencies of higher education students in planning and organizing educational process in classes of integrated course “I Explore the World” at NUS. The structural and functional system of integration competence formation of a future primary school teacher of the New Ukrainian School as an integral complex of scientific, theoretical and methodical providing is developed, theoretically substantiated and experimentally verified. The pedagogical conditions of implementing the structural and functional system of integration competence formation of a future primary school teacher of the New Ukrainian school are defined; methodical and technological components of integration competence formation of a future primary school teacher of the New Ukrainian school are justified.The author's educational and methodical support of the course “Methods of Teaching the Integrated Course “I Explore the World” is developed and put into practice; criteria and indicators for measuring integration competence of a future primary school teacher of the New Ukrainian School and the levels of formation are determined.Experimental verification of the structural and functional system of integration competence formation of a future primary school teacher of the New Ukrainian school was carried out in 4 stages: theoretical and formative, ascertaining and diagnostic, formative and practical, control and final. The analysis of the experimental work results confirmed the effectiveness of the structural and functional system of formation and development of integration competence of future primary school teachers of the New Ukrainian School.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Вікторов Є. О. 
Гібридні еволюційні нейронні мережі та їх навчання: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.23 / Є. О. Вікторов ; Харк. нац. ун-т радіоелектрон. — Х., 2011. — 19 с. — укp.

Розроблено методи, що дозволяють подолати недоліки сучасних нейро-фаззі систем - відсутність ефективних механізмів структурної оптимізації та нездатність функціонувати в режимі реального часу. Запропоновано інші гібридні нейронні мережі, що є модифікацією каскадно-кореляційної архітектури, запропонованої Фальманом і Лєб'єром, кожна з яких має свої недоліки та переваги, серед яких можна відзначити можливість лінгвістичної інтерпретації одержаних результатів, підвищену чисельну стійкість методів навчання, простоту реалізації нейро-архітектури на платах. Розглянуто механізм самоорганізації на базі методу групового урахування аргументів, який був застосований до так званої нео-фаззі нейронної мережі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З810.22
Шифр НБУВ: РА381146 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Вікторов В.Г. 
Регулювання якості освіти як філософсько-освітянська проблема: Автореф. дис... д-ра філософ. наук: 09.00.10 / В.Г. Вікторов ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2006. — 30 с. — укp.

Проаналізовано феномен якості освіти й управління ним у структурі цілісної освітньої державної політики. Визначено, що якість освіти є категорією, яка за своєю суттю відображає різні аспекти освітнього процесу - філософські, соціальні, педагогічні, політичні, демографічні, економічні. Якість освіти трактовано як суспільний ідеал освіченості людини, результат її навчальної діяльності, процес організації навчання та виховання, критерій функціонування освітньої системи. Досліджено порядок організації та проведення моніторингу якості освіти, порівняння показників якості освіти та механізмів їх визначення. Здійснено аналіз загальної системи управління освітою та визначення специфіки "управління якістю освіти", а також системи контролювальних засобів якості освіти. Визначено роль і порядок проведення ліцензування, акредитації та атестації викладацьких кадрів закладів освіти. Визначено роль і місце управління якістю освіти у системі загальнодержавної освітньої політики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:Ч30 + Ч34(4УКР)к +
Шифр НБУВ: РА343344

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Вікторов Б. В. 
Інноваційний розвиток мережевих підприємств / Б. В. Вікторов. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертаційній роботі здійснено розробку теоретичних, методичних та практичних аспектів дослідження інноваційного розвитку мережевих підприємств у вітчизняному та міжнародному бізнесі та визначення шляхів удосконалення управління ним.Представлено систематизацію основних поглядів щодо трактування сутності поняття мережевого підприємства. З огляду на визначені сутнісні ознаки та функції мережевих підприємств сформульовано авторський підхід до трактування досліджуваного поняття. А саме, визначено, що мережеве підприємство є бізнес-структурою учасників, які об'єднуються та забезпечують взаємодію з огляду на можливість розвитку нових більш потужних бізнес-структур, досягнення цільових орієнтирів завдяки здійсненню спільної господарської діяльності, в умовах певного координування або на договірних умовах. Встановлено, що наукова новизна представленого трактування полягає в тому, що в ньому враховано основні категорії призначення (необхідності) створення та розвитку учасників мережевої структури, які основані на об'єднанні ідентифікаційних ознак мережі. Виходячи із розглянутих ознак та представленого трактування визначено авторський підхід до складу основних засад соціально-економічної необхідності мережевих підприємств, який включає: потребу забезпечення позитивної динаміки росту та / або стабілізації бізнесу за рахунок створення більш потужних бізнес-структур, можливості використання комплексних рішень в управлінській сфері та застосування інновацій різних категорій; ймовірність досягнення високих цільних орієнтирів завдяки партнерській та узгодженій взаємодії учасників, основаній на певних організаційно-економічних моделях. Визначено основні наукові підходи стосовно класифікування ознак, які визначають типи мережевих підприємств, що функціонують на сучасному етапі розвитку. Наведено пропозицію стосовно розширення традиційних наукових підходів завдяки виокремленню ознаки членства всіх учасників партнерства у якості структурних елементів, які підпорядковуються єдиному керівному центру мережі (за умов централізації) та ознаки інноваційності продукції (послуг). Дослідження основних підходів до систематизації типологічних ознак мережевих підприємницьких структур дозволило визначити власний підхід до вказаної проблеми. Вказано, що цей підхід передбачає положення наукових підходів, враховує сучасну практику розвитку мереж, які здійснюють діяльність на міжнародних ринках. Також авторська пропозиція дозволяє розширити теоретичну базу дослідження, може бути використана в процесі історіографії змін мережевої економіки країни.^UThe development of theoretical, methodical and practical aspects of the research of innovative development of network enterprises in domestic and international business and the identification of methods to improve its management have been carried out in the PhD thesis.The systematization of the basic views on the interpretation of the essence of the concept of network enterprise has been presented. Taking into account the defined essential features and functions of network enterprises, the author's approach to the interpretation of the concept under research has been formulated. In particular, it has been determined that the network enterprise is a business structure of participants, which team up and ensure interaction in view of the possibility of developing new more powerful business structures, achieving targets through joint economic activities, in terms of certain coordination or contractual terms. It has been established that the scientific novelty of the provided interpretation is that it takes into account the main categories of purpose (necessity) of creation and development of participants in the network structure, which are based on the combination of network identification features. Based on the considered features and the presented interpretation, the author's approach to the basic principles of socio-economic necessity of network enterprises, which includes the need to ensure positive growth dynamics and / or stabilization of business by establishing more powerful business structures, the possibility of using integrated management solutions and application of innovations of different categories, the probability of achieving high overall goals due to partnership and coordinated interaction of participants, based on certain organizational and economic models, has been determined.The main scientific approaches to the classification of features that determine the types of network enterprises operating at the present stage of development have been identified. The proposal to expand traditional scientific approaches due to distinguishing the indicator of membership of all partners as structural elements that subordinate to a single management center of the network (in case of centralization) and the indicator of innovation of products (services), has been presented. The research of the main approaches to the systematization of typological features of network business structures has allowed to determine the author's own approach to this problem. It has been stated that this approach provides for the provisions of scientific approaches, takes into account the current practice of developing networks operating in international markets. In addition, the author's proposal allows to expand the theoretical basis of the study, may be used in the process of historiography of changes in the network economy of the country.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
9.

Вікторова Ю.П. 
Біогенна міграція сполук ртуті в системі грунт - вода - корми - організм овець: Автореф. дис... канд. вет. наук: 16.00.06 / Ю.П. Вікторова ; Нац. аграр. ун-т. — К., 2002. — 19 с. — укp.

Одержано нові дані про кількість сполук ртуті в компонентах біосфери (грунті, воді та кормах) усіх районів Автономної Республіки Крим. Встановлено концентрацію загальної ртуті в крові та вовні овець, а також інтенсивність та основні шляхи її виведення з організму залежно від віку тварин. Визначено величину й особливості нагромадження ртуті в організмі овець та її вміст в органах і тканинах та вперше розраховано коефіцієнт біотрансформації ртуті з кормів і води до організму тварини за період вирощування. Запропоновано й експериментально підтверджено можливість використання пектиновмісного препарату з виноградних вичавок. У комплексі з аскорбіновою кислотою вивчено його вплив на виведення сполук ртуті з організму, білковий обмін, гематологічні та біохімічні показники крові овець.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П661-272.5солі ртуті + П817.1
Шифр НБУВ: РА319119 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
10.

Вікторова 
Формування професійно-термінологічної компетентності студентів вищих аграрних навчальних закладів у фаховій підготовці: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Леся Вікторівна Вікторова ; Чернігівський держ. педагогічний ун-т ім. Т.Г.Шевченка. — Чернігів, 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3 + Ш141.14-913.34
Шифр НБУВ: РА366159

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
11.

Вікторовська Ю.Ю. 
Сітки сингулярностей в оптичних полях: Автореф. дис... канд. фіз.-мат. наук: 01.04.05 / Ю.Ю. Вікторовська ; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. — Чернівці, 2007. — 20 с.: рис. — укp.

Побудовано систему сингулярностей поля вектора Умова - Поінтінга для поля загального типу. Визначено топологічні закономірності для дефектів такого типу. Аналітично й експериментально встановлено взаємозв'язок систем сингулярностей вектора Умова - Поінтінга з традиційними оптичними сингулярностями, а також між параметрами сіток особливих точок векторного поля та його традиційними усередненими характеристиками. Експериментально досліджено наявність орбітального моменту імпульсу в області поля, що містить C-точку. Одержані результати дослідження є теоретичною засадою розробки оптичних пінцетів нового типу, що дозволяють контролювати та керувати параметрами технологічних процесів, які оперують об'єктами мікронних і субмікронних розмірів, незалежно від оптичних характеристик мікрооб'єктів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В343 в641.0,022 +
Шифр НБУВ: РА348816

Рубрики:

      
12.

Деркач О. Л. 
Демпфірування нестаціонарних коливань електров'язкопружних елементів композитних конструкцій / О. Л. Деркач. — Б.м., 2019 — укp.

Об'єкт дослідження – нестаціонарні коливання дисипативних активних і пасивних елементів композитних конструкцій. Мета дослідження - розробка методу аналізу активного демпфірування нестаціонарних коливань електров'язкопружних елементів композитних конструкцій з урахуванням розсіювання енергії у матеріалах. Методи дослідження - метод скінченних елементів у частотному просторі інтегральних перетворень Фур'є, напіваналітичний метод скінченних елементів, а також експериментальні методи дослідження. На основі гіпотез Фойхта-Рейсса побудовано математичні моделі в'язкопружних і електров'язкопружних композиційних матеріалів багатошарової структури. Побудовано напіваналітичні скінченно-елементі моделі багатошарових композиційних в'язкопружних і електров'язкопружних пластин. Досліджено вплив коефіцієнтів пропорційно-диференційного закону регулювання на пружні та дисипативні властивості багатошарових композитних пластин. Встановлено закономірності впливу кутів і коефіцієнтів армування композиційних шарів пластин, а також частотно-залежного розсіювання енергії у матеріалах на ефективність активного і гібридного демпфірування. Вперше розглянуто активне демпфірування нестаціонарних коливань з урахуванням частотно-залежного розсіювання енергії в пасивних і активних електров'язкопружних матеріалах. Результати досліджень використано ТОВ "П'єзосенсор" при розробці п'єзоелектричних датчиків вібрації та Інститутом транспортних систем і технологій "Трансмаг" НАН України при проектуванні композитних лопатей вітрової турбіни.^UObject of research - transient vibrations of dissipative active and passive elements of composite structures. The aim of the study - development of the method of analysis of the active damping of transient vibrations of electro-viscoelastic elements of composite structures, taking into account the energy dissipation in materials. Using the system of Voigt-Reuss hypothesis, a mathematical model of laminated composite viscoelastic and electro-viscoelastic materials were constructed. Semi-analytical finite element models of multilayer composite viscoelastic and electro-viscoelastic plates are constructed. The influence of the coefficients for the proportional-derivative control law on the elastic and dissipative properties of the multilayer composite plates is investigated. The dependences of the influence of an angle and a reinforcement ratio and the frequency-dependent energy dissipation in the composite layers for the active and hybrid damping effectiveness of a plate are established. For the first time, active damping of transient vibrations is considered, in which taking into account the frequency-dependent energy dissipation in passive and active electro-viscoelastic materials. The results of researches were used by the "Piezosensor" Ltd during developing piezoelectric vibration sensors and used by Institute of Transport Systems and Technologies "Transmag" of the National Academy of Sciences of Ukraine during the design of composite blades of a wind turbine.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
13.

Кірюха К. І. 
Формування громадянської відповідальності учнівської молоді в умовах підготовки до майбутньої професійної діяльності / К. І. Кірюха. — Б.м., 2022 — укp.

У дисертації здійснено теоретичний аналіз проблеми й запропоновано новий варіант розв'язання наукового завдання, що полягає в теоретичному обґрунтуванні моделі формування громадянської відповідальності учнівської молоді в умовах підготовки до майбутньої професійної діяльності.Наукова новизна дослідження полягає в тому, що: вперше обґрунтовано модель формування громадянської відповідальності учнівської молоді в умовах підготовки до майбутньої професійної діяльності, яка включає ціль, завдання, етапи, зміст, педагогічні умови, прийоми, форми, методи, засоби, отриманий результат та способи його корекції, методи діагностики рівнів сформованості громадянської відповідальності учнівської молоді; визначено критерії та показники (мотиваційний, раціозорієнтований, ставленнєвий, поведінково-рефлексивний); розроблено та впроваджено в досвід роботи програму авторського факультативу «Громадянська відповідальність – мій особистий вибір»; уточнено сутність та структуру поняття «громадянська відповідальність»; подальшого розвитку набули загально-теоретичні уявлення про процес формування громадянської відповідальності учнівської молоді в умовах профільного навчання.Практичне значення одержаних результатів полягає у розробці та впровадженні моделі формування громадянської відповідальності; визначенні педагогічних умов, що мають сприяти формуванню громадянської відповідальності в умовах підготовки до майбутньої професійної діяльності; розробці методики діагностики рівнів сформованості громадянської відповідальності; створенні авторської програми курсу за вибором «Громадянська відповідальність – мій особистий вибір» та методичних матеріалів до нього; заснуванню та розробці програми діяльності Центру інтелектуального та правового зростання «Перспектива».Перспективи подальшого наукового дослідження пов'язані з деталізацією та конкретизацією педагогічної моделі формування громадянської відповідальності учнівської молоді, а також, у пошуку нових форм і методів підвищення рівня громадянської відповідальності здобувачів освіти в умовах підготовки до майбутньої професійної діяльності та реалізації власних соціальних ролей.Ключові слова: громадянська відповідальність, учнівська молодь, профільне навчання, професійна діяльність.^UIn the dissertation the theoretical analysis of a problem is carried out and the new variant of the decision of a scientific problem consisting in theoretical substantiation of model of formation of civic responsibility of student's youth in the conditions of preparation for the future professional activity is offered. Today the formation of civic responsibility of student's youth is defined as one of the cross-cutting content lines of the New Ukrainian School and reflects the significance of the problem for the education system in Ukraine. The development of specialized education provides an opportunity for the development of civic competencies of students, promotes their professional development.Experimental approbation of the pedagogical model of formation of civic responsibility of student's youth in the conditions of preparation for the future professional activity was carried out in stages: I - preparatory stage - provided development of the experimental program, acquaintance with preliminary researches on a subject, definition of the purpose and tasks of experiment; the second - ascertaining stage - provided an opportunity to diagnose the state of formation of civic responsibility in students; the third - formative stage - realization of model of formation of civic responsibility of student's youth in the conditions of profile training; the fourth - control stage - establishing a correlation between the implemented model and its result.The practical significance of the obtained results lies in the development and implementation of a model of formation of civic responsibility; determination of pedagogical conditions that should promote the formation of civic responsibility in preparation for future professional activities; development of methods of diagnostics of levels of formation of civic responsibility; creation of the author's program of the elective course "Civil responsibility - my personal choice" and methodical materials to it; establishment and development of the program of activities of the Center for Intellectual and Legal Growth "Perspective".Prospects for further research are related to detailing and concretizing the pedagogical model of civic responsibility of students, as well as finding new forms and methods to increase the level of civic responsibility of students in preparation for future professional activities and the implementation of their own social roles.Key words: civil responsibility, student youth, profile education, professional activity.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
14.

Карпова В. К. 
Формування готовності майбутніх учителів образотворчого мистецтва до використання комп'ютерної графіки у професійній діяльності / В. К. Карпова. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації здійснено теоретичний аналіз проблеми й запропоновано новий варіант розв'язання наукового завдання, що полягає в теоретичному обґрунтуванні системи формування готовності майбутніх учителів образотворчого мистецтва до використання комп'ютерної графіки у професійній діяльності. Установлено, що поняття «комп'ютерна графіка та САПР» потрактоване як сукупність засобів і прийомів, призначених для автоматизації кодування, оброблення, декодування та зберігання графічної інформації. Це багатофункційний складник графічно-інформаційних технологій, який найлегше сприймають та найшвидше обробляють (в інформаційному вимірі) і засвоюють люди, що відповідає особливостям сприйняття навколишнього середовища.Наукова новизна дослідження полягає в тому, що: уперше науково обґрунтовано сутність і структуру феномену «готовність майбутніх учителів образотворчого мистецтва до використання комп'ютерної графіки в професійній діяльності»; показники (інтерес до художньо-графічної діяльності, мотивація досягнення успіху в художньо-графічній і проєктній діяльності; володіння дизайнерськими знаннями, уміннями й сучасними комп'ютерними технологіями; володіння навичками дизайнерського та творчого мислення; самодіагностика й прагнення до дизайн-розвитку); науково обґрунтовано педагогічні умови (створення інформаційно-ресурсної бази для художньо-графічної діяльності майбутніх учителів образотворчого мистецтва за візуалізації навчального матеріалу засобами презентаційної комп'ютерної графіки; комплексне застосування методу проєктів у художньо-графічній підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва; інтеграція інформаційних технологій із дисциплінами методично-практичної підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва).Розроблено модель формування готовності майбутніх учителів образотворчого мистецтва до використання комп'ютерної графіки у професійній діяльності, що втілює компетентнісний, інформаційно-технологічний, технологічний підходи. Модель представляє взаємопов'язану сукупність елементів, структурована в цілісній системі, яка може бути реалізована відповідно до виокремлених етапів, що відображають логіку підвищення рівня готовності майбутніх учителів образотворчого мистецтва до використання комп'ютерної графіки у професійній діяльності. Ключові слова: готовність, майбутні вчителі образотворчого мистецтва, комп'ютерна графіка, професійна діяльність.^UIn the dissertation the theoretical analysis of a problem and offers a new solution to the scientific problem, which consists in the theoretical substantiation of the system of forming the readiness of future teachers of Fine Arts to use computer graphics in professional activities.We understand the concept of «computer graphics» as a set of tools and techniques designed to automate the encoding, processing, decoding and storage of graphic information. It is a multifunctional component of graphic and information technologies, it is the most easily perceived and quickly processed (in information terms) and absorbed by a person, corresponds to the peculiarities of human perception of the environment.The scientific novelty of the research is that: for the first time, the pedagogical conditions are justified (the creation of an information and resource base to ensure the artistic and graphic activities of future teachers of Fine Arts when visualizing educational material by means of presentation computer graphics; the integrated application of the project method in the artistic and graphic training of future teachers of Fine Arts; the integration of information technologies with the disciplines of methodological and practical training of future teachers of Fine Arts); a model of forming the readiness of future teachers of Fine Arts to use computer graphics in professional activities has been developed; preparation of future teachers of Fine Arts to use computer graphics in professional activities consists of the following criteria (motivational-value, cognitive-technological, reflexive).A model of forming the readiness of future teachers of Fine Arts to use computer graphics in their professional activities has been developed, which has implemented: competence-based, information technology, and technological approaches. The model is an interconnected set of elements, structured into a complete system, which is implemented in accordance with the selected stages that reveal the logic of the process of increasing the level of readiness of future teachers of Fine Arts to use computer graphics in professional activities.Keywords: readiness, future teachers of Fine Arts, computer graphics, professional activity.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
15.

Карпова В. К. 
Формування готовності майбутніх учителів образотворчого мистецтва до використання комп'ютерної графіки у професійній діяльності / В. К. Карпова. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації здійснено теоретичний аналіз проблеми й запропоновано новий варіант розв'язання наукового завдання, що полягає в теоретичному обґрунтуванні системи формування готовності майбутніх учителів образотворчого мистецтва до використання комп'ютерної графіки у професійній діяльності. Установлено, що поняття «комп'ютерна графіка та САПР» потрактоване як сукупність засобів і прийомів, призначених для автоматизації кодування, оброблення, декодування та зберігання графічної інформації. Це багатофункційний складник графічно-інформаційних технологій, який найлегше сприймають та найшвидше обробляють (в інформаційному вимірі) і засвоюють люди, що відповідає особливостям сприйняття навколишнього середовища.Наукова новизна дослідження полягає в тому, що: уперше науково обґрунтовано сутність і структуру феномену «готовність майбутніх учителів образотворчого мистецтва до використання комп'ютерної графіки в професійній діяльності»; показники (інтерес до художньо-графічної діяльності, мотивація досягнення успіху в художньо-графічній і проєктній діяльності; володіння дизайнерськими знаннями, уміннями й сучасними комп'ютерними технологіями; володіння навичками дизайнерського та творчого мислення; самодіагностика й прагнення до дизайн-розвитку); науково обґрунтовано педагогічні умови (створення інформаційно-ресурсної бази для художньо-графічної діяльності майбутніх учителів образотворчого мистецтва за візуалізації навчального матеріалу засобами презентаційної комп'ютерної графіки; комплексне застосування методу проєктів у художньо-графічній підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва; інтеграція інформаційних технологій із дисциплінами методично-практичної підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва).Розроблено модель формування готовності майбутніх учителів образотворчого мистецтва до використання комп'ютерної графіки у професійній діяльності, що втілює компетентнісний, інформаційно-технологічний, технологічний підходи. Модель представляє взаємопов'язану сукупність елементів, структурована в цілісній системі, яка може бути реалізована відповідно до виокремлених етапів, що відображають логіку підвищення рівня готовності майбутніх учителів образотворчого мистецтва до використання комп'ютерної графіки у професійній діяльності. Діагностичний зріз, виконаний після дослідницько-експериментальної роботи, підтвердив ефективність запропонованих формувальних засобів і відобразив стійку та статистично значущу динаміку впровадження експериментальної методики щодо формування готовності майбутніх учителів образотворчого мистецтва до використання комп'ютерної графіки в експериментальних групах як за окремими компонентами, так і цілісно.Перспективи подальшого наукового дослідження пов'язані з підготовкою майбутніх учителів образотворчого мистецтва до використання дизайнерського проєктування.Ключові слова: готовність, майбутні вчителі образотворчого мистецтва, комп'ютерна графіка, професійна діяльність.^UIn the dissertation the theoretical analysis of a problem and offers a new solution to the scientific problem, which consists in the theoretical substantiation of the system of forming the readiness of future teachers of Fine Arts to use computer graphics in professional activities.We understand the concept of «computer graphics» as a set of tools and techniques designed to automate the encoding, processing, decoding and storage of graphic information. It is a multifunctional component of graphic and information technologies, it is the most easily perceived and quickly processed (in information terms) and absorbed by a person, corresponds to the peculiarities of human perception of the environment.The scientific novelty of the research is that: for the first time, the pedagogical conditions are justified (the creation of an information and resource base to ensure the artistic and graphic activities of future teachers of Fine Arts when visualizing educational material by means of presentation computer graphics; the integrated application of the project method in the artistic and graphic training of future teachers of Fine Arts; the integration of information technologies with the disciplines of methodological and practical training of future teachers of Fine Arts); a model of forming the readiness of future teachers of Fine Arts to use computer graphics in professional activities has been developed; preparation of future teachers of Fine Arts to use computer graphics in professional activities consists of the following criteria (motivational-value, cognitive-technological, reflexive).A model of forming the readiness of future teachers of Fine Arts to use computer graphics in their professional activities has been developed, which has implemented: competence-based, information technology, and technological approaches. The model is an interconnected set of elements, structured into a complete system, which is implemented in accordance with the selected stages that reveal the logic of the process of increasing the level of readiness of future teachers of Fine Arts to use computer graphics in professional activities.The diagnostic cross-section conducted after the research and experimental work has confirmed the effectiveness of the proposed forming tools and reflected the stable and statistically significant dynamics of the implementation of the experimental methodology, on the formation of readiness of future teachers of Fine Arts to use computer graphics in experimental groups both for individual components and holistically.We see the prospects for further scientific research in the preparation of future teachers of Fine Arts for the application of design of project development.Keywords: readiness, future teachers of Fine Arts, computer graphics, professional activity.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
16.

Мудра Ю. С. 
Оптимізація системи ведення вагітності при гепатиті Вшляхом удосконалення діагностики та лікування.: автореферат дис. ... д.філософ : 222 / Ю. С. Мудра. — Б.м., 2023 — укp.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
17.

Онищик Л. М. 
Оптимізація тактики ведення вагітності у ВІЛ – інфікованих жінок з затримкою розвитку плода / Л. М. Онищик. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційна робота присвячена питанню зниження частоти виникнення затримки розвитку плода у ВІЛ-інфікованих вагітних шляхом удосконалення діагностики та профілактики на основі встановлення додаткових факторів ризику виникнення даної патології.^UThe thesis has been conducted with the aim of reducing the occurrence rate of fetal growth retardation in HIV-positive pregnant women due to identifying additional risk factors for this pathology by optimizing the way the patients are diagnosed and obtained prevention.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
18.

Рихлівський П. А. 
Обґрунтування параметрів робочих органів машин для збирання столових коренеплодів / П. А. Рихлівський. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертацію присвячено вирішенню актуальних питань зменшення витрат енергії та підвищенню ефективності викопування довгоплідних столових коренеплодів.За результатами проведених теоретичних та експериментальних досліджень обґрунтовано доцільність механізованого збирання довгоплідних столових коренеплодів роздільним способом, особливо в період приморозків, із застосуванням розробленого нового робочого органа, з метою зменшення витрат енергії на процес викопування.У дисертаційній роботі розроблена математична модель процесу викопування довгоплідних коренеплодів, яка описує залежність крутного моменту Мкр(t) від площі перерізу в момент взаємодії зуба деблокатора із шаром ґрунту (м2), питоме зусилля деформації ґрунту (Н˖м-2), плече еквівалентної сконцентрованої реакції ґрунту, що діє на ґрунт (м), з потужністю необхідною для приводу деблокатора.Розроблено методику визначення енергетичних показників та проведені лабораторно-польові дослідження нового робочого органа, що дозволило розрахувати залежність потужності привода від поступальної швидкості технічного засобу V=0,7…1,1 м/с та частоти обертання деблокуючого робочого органа ω = 20…60 рад ˖ с-1.За результатами науково-дослідних і дослідно-конструкторських робіт було виготовлено технічну документацію на змінний модуль з робочим органом двоярусного типу (перший ярус – зубчатий деблокатор, а другий – підкопуючий леміш) для викопування столових коренеплодів, яку передано для впровадження у виробництво у ТОВ «А3ТЕХ-Україна»^UThe dissertation is devoted to the solution of topical issues of reducing energy costs and increase the efficiency of the removal of long-term root crops.According to the results of theoretical and experimental studies, the expediency of mechanized collection of long-term root crops is substantiated in a separate way, especially during the period of frozen, with the use of a developed new working body, in order to reduce energy consumption on the process of digging.Based on the synthesis of research results, a choice of structural scheme of the working body is substantiated for the removal of long-term root crops up to 35 cm in length and tested to determine the optimal parameters and operating modes.In the dissertation, a mathematical model of the process of digging long-term root crops, which describes the dependence of the torque of Мкр(t)from the section of the cross section at the time of the interaction of the deblocked drive with a layer of soil (m 2), the specific force of soil deformation (Н˖ m -2), the shoulder of the equivalent focused the soil reaction acting on the soil (m), with a power required for a deblocked drive.It has been established that with the turn of the tooth from the vertical grows the power consumption, which is explained by an increase in the value of penetration of the tooth into the soil and, accordingly, the volume of soil, which interacts its surface. Reducing power at the end before the release of the tooth from the working area is due to a decrease in the shoulder of the soil reaction to the tooth. With an increase in angular velocity with з 20 rad ∙ s-1 to 60 rad ∙ s-1 capacity on the discharge drive increases from 600 to 700 W. Before the release of the tooth from the soil, the power decreases, which is due to a decrease in the shoulder of the soil reaction force on the tooth.Experimental studies confirmed the theoretical substantiation of the main structural and technological parameters of the working body, namely: the radius of the deblocked drive R=0,35 m, the translational speed V=0,9m / s and the angular velocity ω = 40 рад ˖ с-1, qualitative implementation of the technological process and the scientific and technical preconditions received for the development of digging workers with minimal-sufficient energy costs.The method of determination of energy indicators and laboratory tests of a new working body, which allowed to calculate the dependence of the drive power from the translational speed of the technical means V=0,7…1,1 m / s and the rotational speed of the deblocked working organ ω = 20…60 rad ∙ s-1 cThe effectiveness of the developed drive module for the removal of long-term root crops is confirmed by tests in production conditions Farm "Star Steppe" and Farm "Dawn" economic effect by reducing fuel consumption is about 43 UAH / ha.According to the results of research and research and development work, technical documentation was manufactured on a variable module with a two-tier type (first tier - a toothed deblocked drive, and the second one - a substitute share) to dig a root crops that are transferred to the introduction into production in LLC "A3TECH-Ukraine".


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
19.

Рогава І. В. 
Прогнозування і профілактика прееклампсії при вагітності після допоміжних репродуктивних технологій / І. В. Рогава. — Б.м., 2022 — укp.

Дисертаційна робота присвячена вивченню особливостей анамнезу, перебігу вагітності та гомеостазу жінки, визначенню додаткових факторів ризику прееклампсії при вагітності після допоміжних репродуктивних технологій та розробці комплексу лікувально-профілактичних заходів, спрямованих на усунення виявлених порушень з метою підвищення ефективності прогнозування та профілактики прееклампсії при вагітності після допоміжних репродуктивних технологій.^UThe thesis are devoted to the study of the anamnesis, course of pregnancy and homeostasis of women, identification of additional risk factors for preeclampsia during pregnancy after assisted reproductive technologies and development of a set of treatment and prevention measures to eliminate identified disorders to improve the prognosis and prevention of preeclampsia.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
20.

Савченко .Г.С. 
Семантична програма симфоній А.Брукнера в її жанрових і культурно-історичних зв'язках: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / .Г.С. Савченко ; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. — К., 2005. — 17 с. — укp.

З метою вивчення сутності феномену симфоній Брукнера в науковий обіг введено нове поняття семантичної програми (СП), яку досліджено у діалектичному зв'язку з класико-романтичною традицією жанру симфонії, типологічними властивостями австрійської класичної культури та світоглядними уявленнями композитора. На підставі вивчення джерел Християнської антропології, поетики австрійської культури та типології міфоритуального мислення запропоновано інваріант оригінальної СП симфоній Брукнера, виражений за допомогою категорій особистості, дійства, семантики Feierlich. Реалізацію СП розглянуто на трьох рівнях (від інтонаційної поверхні тексту до глибинних закономірностей його організації): матеріально-звуковому (інтонаційному), структурному та формування тексту. На першому рівні визначено ряд семантичних констант, які відображають основний зміст СП, на другому (з урахуванням тематичних, гармонічних, фактурних, композиційно-драматургійних і формотворчих принципів) - механізми кореляції СП і структурні особливості тексту симфоній, а на третьому рівні визначено методи його утворення (остинато, секвенцію, варіантність), їх драматургійні функції та способи реалізації. Висвітлено унікальність симфонічної концепції Брукнера та з'ясовано структурно-семантичний інваріант його симфоній, який є індивідуальною інтерпретацією жанрового інваріанта. На підставі вивчення творів Шуберта і Веберна, а також творчої спадщини Веллеса розширено межі контекстуальних смислів симфонії Брукнера. Методом структурного аналізу текстів, що належать до однієї національної музичної традиції але до різних хронологічних періодів, зроблено спробу з'ясувати загальні закономірності їх організації, що відображають властивості національної культури як певного типу мислення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.040-03(4АВС)5 + Щ313(4АВС)5-81 Брукнер А. +
Шифр НБУВ: РА334843

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського