Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Реферативна база даних (65)Книжкові видання та компакт-диски (45)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=САПРОНОВ$<.>+<.>A=СВЕТЛАН$<.>+<.>A=ЮРЬЕВН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Сапронов Ю.В. 
Ефективні опори високовольтних ліній електропередачі для України: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.01 / Ю.В. Сапронов ; Донбас. держ. акад. буд-ва і архіт. — Макіївка, 2001. — 18 с. — укp.

Запропоновано новий підхід до розробки ефективних конструктивних форм опор повітряних ліній електропередачі відповідно до запропонованої розрахункової моделі повітряної лінії, як єдиної системи з проміжними опорами портального типу. Наведено методику визначення аварійних навантажень на елементи повітряних ліній з портальними проміжними опорами. Дійсні аварійні навантаження на проміжні опори повітряних ліній електропередачі напругою (35 - 110) кВ визначено за допомогою системи автоматизованого проектування, виконаної за розробленою методикою. Проведено числові та експериментальні дослідження напружено-деформованого стану елементів повітряних ліній електропередачі. На підставі проведених досліджень розроблено нові конструкції ефективних опор повітряних ліній електропередачі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: з279-043.3(4УКР)
Шифр НБУВ: РА315335 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Сапронов О.В. 
Кримінальна відповідальність за насильницьке донорство: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.08 / О.В. Сапронов ; Нац. акад. внутр. справ України. — К., 2005. — 16 с. — укp.

Здійснено аналіз історичного розвитку донорства та використання крові, а також правового регулювання в Україні. Детально розглянуто об'єктивні та суб'єктивні ознаки цього злочину, зокрема кваліфікувальні та особливо кваліфікувальні. Установлено момент закінчення насильницького донорства. На підставі результатів дослідження сформульовано пропозиції щодо удосконалення положень чинного кримінального закону, що передбачають відповідальність за насильницьке донорство. Запропоновано нову редакцію статті Кримінального кодексу України, що передбачає відповідальність за вказаний злочин.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х881.9(4УКР)112 + Х881.9(4УКР)112 + Х881.9(4УКР)112
Шифр НБУВ: РА336254

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Сапронова С.Ю. 
Розрахунок характеристик поперечних коливань залізничних екіпажів з урахуванням двоточкового контактування коліс із рейками: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / С.Ю. Сапронова ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Удосконалено математичну модель двоточкового фрикційного контакту колеса з рейкою з урахуванням перерозподілу параметрів контактування між контактами та координат контактів. Запропоновано віджаття рейкової нитки використовувати як позиційний аргумент під час проведення розрахунку перерозподілу параметрів контактування між контактами. Задовільна збіжність теоретичних розрахункових характеристик горизонтальної динаміки та результатів випробувань дизель-поїзда ДЕЛ01 дає підставу вважати розроблену математичну модель взаємодії колісних пар і колії адекватною та робить можливим її застосування для порівняльної оцінки рівня характеристик горизонтальної динаміки під час руху екіпажу в режимах вибігу, тяги та гальмування. Виконано теоретичне порівняння можливостей високошвидкісного руху поїздів ДПЛ1, ДПЛ2 та ДЕЛ01. Обгрунтовано шляхи покращання характеристик горизонтальної поперечної динаміки дизель-поїздів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.4-015.6 +
Шифр НБУВ: РА324580

Рубрики:

      
4.

Сапронов О. О. 
Наукові засади спрямованого керування структуроутворенням, фізико-механічними і експлуатаційними властивостями покриттів з епоксикомпозитів для захисту технологічного устаткування водного транспорту / О. О. Сапронов. — Б.м., 2020 — укp.

Вперше розроблено наукові принципи формування модифікованих матриць для захисних покриттів суднового устаткування, які враховують зв'язки між критичним вмістом синтетичних модифікаторів у епоксидному олігомері ЕД-20, структурою і властивостями, що дозволило підвищити показники адгезійної міцності у 1,7 рази, когезійної міцності у 2,0 рази нанесених покриттів функціонального призначення. Показано, що використання модифікатора1,4-біс(n,n-діетилдитіокарбамато)¬бензену, який містить молекули з активними атомами азоту, забезпечує їх взаємодію з додатковими електронами атомів бокових груп епоксидного олігомеру. У цьому випадку спостерігали катіонний механізм міжфазової взаємодії, який дозволяє регулювати густину зшивання системи «епоксидний олігомер ЕД-20 – модифікатор», внаслідок цього суттєво поліпшуються властивості матеріалів. Це у свою чергу дозволяє формувати нові композитні матеріали функціонального призначення для використання у багатьох галузях промисловості. Результати роботи впроваджено на: ПП «Інженерне бюро» «Корвет», ТОВ «Херсонське суднобудівне підприємство» (м. Херсон); ТОВ «ОСП Корпорація ВАТРА» (м. Тернопіль); на підприємстві LECH-POL DYSTRYBUCJA (Польша).^UFor the first time scientific principles of formation of modified matrices for protective coatings of ship equipment, which take into account the connection between the critical content of synthetic modifiers in the epoxy oligomer ED-20, structure and properties, which allowed to increase the adhesive strength by 1.7 times, the cohesive strength by 2.0 times of the applied coatings of functional purpose. It has been shown that the use of the modifier 1,4-bis (n,n-diethyldiothiocarbamate)-benzene, which contains molecules with active nitrogen atoms, provides their interaction with additional electrons of the atoms of the side groups of the epoxy oligomer. In this case, the cationic mechanism of interphase interaction was observed, which allows to adjust the crosslinking density of the system «epoxy oligomer ED-20 – modifier», as a result of which the properties of the materials are substantially improved. This, in turn, enables the formation of new functional composite materials for use in many industries. Thus, the results of the work were implemented at: PE "Engineering Bureau" "Corvette", LLC "Kherson Shipbuilding Enterprise" (Kherson); LLC OSP Corporation VATRA (Ternopil); to the company LECH-POL DYSTRYBUCJA (Poland).


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Сапронова А. В. 
Закономірності впливу неорганічних хімічних компонентів на властивості епоксидних захисних покриттів / А. В. Сапронова. — Б.м., 2021 — укp.

Науковий інтерес по розробленню і дослідженню, епоксидних композитів пов'язаний з вагомою проблемою багатьох галузей промисловості – захист технологічного устаткування і металоконструкцій, які експлуатують в умовах впливу агресивних середовищ, змінних температур, статичних і динамічних навантажень. Тому, для забезпечення суттєвого підвищення довговічності устаткування і металоконструкцій необхідно створювати нові захисні покриття, які повинні забезпечувати комплекс властивостей. Вирішення цієї проблеми можливо шляхом фізико-хімічного модифікування зв'язувача, що забезпечить спрямоване керування процесом структуроутворення і дозволить забезпечити необхідний комплекс адгезійних, фізико-механічних властивостей, корозійну тривкість, що у свою чергу дозволить розширити область використання нових полімерних матеріалів.Мета роботи – встановити основні закономірності впливу інгредієнтів на активацію процесів структуроутворення при формуванні епоксикомпозитних захисних покриттів з підвищеними антикорозійними характеристиками.^UScientific interest in the development and research of epoxy composites is associated with a significant problem in many industries – the protection of technological equipment and metal structures that operate under the influence of aggressive environments, variable temperatures, static and dynamic loads. Therefore, to ensure a significant increase in the durability of equipment and metal structures, it is necessary to create new protective coatings that should provide a set of properties. The solution to this problem is possible by physical and chemical modification of the binder, which will provide targeted control of the structure formation process and will provide the necessary set of adhesive, physical and mechanical properties, corrosion resistance, which in return will expand the use of new polymeric materials.The purpose of the thesis is to establish the basic regularities of the ingredients influence on the activation of the processes of the structure formation in the creation of the epoxy composite protective coatings with increased corrosion resistance.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Кошель О. О. 
Прогнозування залишкового ресурсу та продовження строку експлуатації несівних конструкцій спеціального рухомого складу залізничного транспорту: автореферат дис. ... д.філософ : 273 / О. О. Кошель. — Б.м., 2023 — укp.

Дана дисертаційна робота присвячена прогнозуванню залишкового ресурсу несівних конструкцій та продовженню строку експлуатації спеціального рухомого складу залізничного транспорту і є актуальною для залізничної галузі, зокрема забезпеченню безпечної експлуатації даного типу рухомого складу.Наукова новизна отриманих результатів.Вперше запропоновано в якості додаткового розрахункового режиму навантаження елементів несівних конструкцій думпкарів (вагонів-самоскидів) в процесі дослідження їх міцності режим, який імітує випадок навантаження конструкції при відмові (заклинюванні) одного з пневматичних приладів розвантажування, враховуючи, що при однократному навантаженні в цьому режимі може мати місце зародження первинних тріщин в найбільш напружених точках. Удосконалено:-?принцип визначення точок контролю параметрів напруження при експериментальних дослідженнях міцності думпкарів на основі врахування даних про втомні дефекти несівних елементів протягом експлуатації;-?науковий підхід до методів підвищення конструкційної міцності елементів несівних конструкцій думпкарів та хопер-дозаторів – на основі аналізу додаткових концентраторів напружень, що виникають після посиленням небезпечних перетинів.-?формулу для прогнозування граничного терміну експлуатації вагонів, на основі врахування експериментальних даних вимірювання напружень та напружень отриманих при 3D-моделюванні;-?ефективний коефіцієнт концентрації напружень, що враховує зниження опору втомі шляхом введення коригуючих коефіцієнтів у кожній точці вимірювання в порівнянні із даними отриманими розрахунковим методом у зоні безпосередньої близькості до точки наклеювання тензодатчика.Дістала подальшого розвитку теорія втомної міцності на основі врахування механізму утворення первинних дефектів елементів несівних конструкцій, які стали причиною зародження втомних тріщин, заснованого на статистичному аналізі наднормативних навантажень конструкції протягом експлуатації.Практичне значення отриманих результатів:-?запропонований додатковий (аварійний) розрахунковий режим навантаження елементів несівних конструкцій думпкарів в процесі дослідження їх міцності, що імітує випадок навантаження конструкції при відмові (заклинюванні) одного з пневматичних циліндрів розвантажування, при якому можуть зароджуватися первинні тріщини в найбільш напружених точках;-?нове конструкторсько-технічне рішення з удосконалення конструкції думпкарів (вагонів-самоскидів), яке захищене державним патентом України на корисну модель №151144 та може бути використане при проєктуванні вагонів нового покоління або модернізації існуючих;-?уточнена формула для прогнозування граничного терміну експлуатації вагонів, заснована на порівнянні експериментальних даних вимірювання напружень та напружень отриманих при 3D-моделюванні;-?на основі результатів проведених розрахунків на міцність запропоновано зміни до Внутрішнього нормативного документу ЦВ-0033 «Керівництво на капітальний ремонт вагонів-самоскидів (думпкарів) моделей 5ВС-60, 6ВС-60», а саме – п. 10.2 в частині технології усунення дефектів на нижній рамі.Основні результати дисертаційної роботи впроваджено: -?у філії «НДКТІ» АТ «Укрзалізниця» при проведенні міцнісних розрахунків та аналізу несправностей вагонів спеціального рухомого складу, написанні програми та методики технічного діагностування думпкарів (вагонів-самоскидів) та хопер-дозаторів з метою продовження строку експлуатації;-?програма та методика технічного діагностування вагонів-самоскидів (думпкарів), міцнісні розрахунки, аналіз несправностей вагонів спеціального рухомого складу в навчальному процесі ДУІТ на кафедрі «Вагони та вагонне господарство» в лекційному курсі навчального освітнього компоненту «Надійність та технічне діагностування вантажних вагонів» для підготовки студентів 2-го освітнього ступеня Магістр за спеціальністю 273 «Залізничний транспорт»;-?у Департаменті вагонного господарства АТ «Укрзалізниця» при проєктуванні нових думпкарів (вагонів-самоскидів), міцнісні розрахунки нижньої рами вагона, спосіб підвищення конструкційної міцності несівних конструкцій, інженерні рішення при написанні нормативних документів на виконання планових видів ремонту.Відповідно до теми дисертаційної роботи опубліковано: 4 наукові статті в українських виданнях, які входять до затвердженого МОН України переліку наукових фахових видань, 1 наукова стаття у виданні, що індексується в науко-метричній базі даних Scopus, 8 статей та тез доповідей, які додатково відображають результати роботи, 1 патент України на корисну модель та 1 авторське право на твір.^UThe dissertation is devoted to the solution of an actual scientific question regarding the possibility of determining the residual resource and extending the period of operation of the load-bearing structures of the special rolling stock of railway transport (dump cars and hopper-dispensers) for further safe operation during the shortage of freight rolling stock in JSC «Ukrzaliznytsia».This dissertation work is devoted to the forecasting of the residual resource of load-bearing structures and the extension of the service life of special rolling stock of railway transport and is relevant for the railway industry, in particular, ensuring the safe operation of this type of rolling stock.Scientific novelty of the obtained results.For the first time, it was proposed as an additional design mode for loading elements of load-bearing structures of dump cars (self-dumping cars) in the process of studying their strength, a mode that simulates the case of loading a structure in the event of a failure (jamming) of one of the pneumatic unloading devices, given that even with a single load in this mode, to take place the initiation of primary fatigue cracks at the most stressed points.Improved:- the principle of determining points of control of stress parameters during experimental studies of the strength of dump wagons based on taking into account data on fatigue defects of load-bearing elements during operation;- a scientific approach to the methods of increasing the structural strength of the elements of load-bearing structures of dump cars and hopper-dosers – based on the analysis of additional stress concentrators that arise after the strengthening of dangerous intersections.- a formula for predicting the maximum service life of wagons, based on taking into account experimental data of stress measurements and stresses obtained during 3D modeling;- the effective coefficient of stress concentration, which takes into account the reduction of fatigue resistance by introducing correction coefficients at each measurement point in comparison with the data obtained by the calculation method in the area in close proximity to the point of gluing the strain gauge.The theory of fatigue strength was further developed based on the consideration of the mechanism of formation of primary defects in the elements of load-bearing structures, which caused the initiation of fatigue cracks, based on the statistical analysis of excess structural loads of the structure during operation.Practical significance of the obtained results:- proposed additional (emergency) calculated mode of loading of load-bearing structures of dump cars during the study of their strength, which simulates the case of structural loading in case of failure (jamming) of one of the pneumatic unloading cylinders, in which case primary fatigue cracks may appear at the most stressed points;- a new design and technical solution for improving the construction of dump cars (self-dumping cars), which is protected by the state patent of Ukraine for utility model No. 151144 and can be used in the design of new generation wagons or the modernization of existing ones;- a refined formula for predicting the maximum service life of wagons, based on the combination of experimental stress measurement data and stresses obtained during 3D modeling;- on the basis of the results of strength calculations, changes are proposed to the Internal regulatory document DW-0033 «Guidelines for overhaul of self-dumping cars (dump cars) models 5ВС-60, 6ВС-60», namely, clause 10.2 in the part of the technology for eliminating defects on the lower frame.The main results of the dissertation have been implemented:- at the branch «SEI» of JSC «Ukrzaliznytsia» in carrying out strength calculations and analysis of malfunctions of special rolling stock wagons, writing programs and techniques for technical diagnostics of dump cars (self-dumping cars) and hopper-dispensers with the aim of extension of the period of operation;- the program and technique of technical diagnostics of dump cars (self-dumping cars), strength calculations, analysis of malfunctions of wagons of special rolling stock in the educational process of the SUIT at the department «Wagons and wagon management» in the lecture course of the educational component «Reliability and technical diagnostics of freight cars» for the preparation of students of the 2nd educational degree Master's degree in specialty 273 «Railway transport»;- at the Department of Wagon Management of joint stock company «Ukrainian railways» during the design of new dump cars (dump wagons), strength calculations of the lower frame of the wagon, the method of increasing the structural strength of load-bearing structures, engineering solutions when writing normative documents for the implementation of planned types of repairs.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського