1. |
Сараєва О.В. Педагогічна система В.О.Сухомлинського в науковому доробку вітчизняних учених: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.В. Сараєва ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2007. — 21 с. — укp.Розглянуто організацію навчально-виховного процесу у Павлинській середній школі як педагогічну систему В.Сухомлинського. Здійснено цілісний історико-педагогічний аналіз праць вітчизняних учених, предметом вивчення яких вона є. Установлено факт існування сухомлиністики як окремого напряму історико-педагогічних досліджень. Виявлено зміст, напрями, тенденції її розвитку та зв'язку з історико-педагогічними знаннями. На підставі вивчення монографій, дисертаційних досліджень, навчальних посібників, публікацій у періодичних виданнях, матеріалів педагогічних читань "Василь Сухомлинський і сучасність" (1993 - 2005 рр.) виділено й охарактеризовано основні історичні періоди розвитку сухомлиністики (1948 - 1990 рр. - радянський; 1991 - 2000 рр. - пострадянський; 2001 - 2005 рр. - сучасний). Розкрито цілі звертання їх авторів до ідей та досвіду педагога. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Шифр НБУВ: РА350046
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
2. |
Сараєва І.Ю. Удосконалення процесу діагностування циліндро-поршневої групи та герметичності клапанів бензинового двигуна автомобіля: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / І.Ю. Сараєва ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2006. — 20 с. — укp.Розроблено автоматизовану систему діагностування циліндро-поршневої групи та герметичності клапанів двигуна, що дозволяє фіксувати зміну тиску в циліндрі на кожному градусі повороту колінчатого вала, а також відтворювати, довгостроково зберігати та передавати по каналу Internet діагностичну інформацію в цифровому, графічному та текстовому вигляді. З використанням методів математичної статистики досліджено результати діагностування двигунів різних марок автомобілів ВАЗ, Opel, Audi, Ford, Skoda, ZAZ-Daewoo, BMW, Mazda, Mitsubishi, Honda зі ступенем стиску 9,5 - 10,5 одиниць, з робочим обсягом 1,2 - 2,8 л., з двома, чотирма та п'ятьма клапанами на циліндр. Одержано теоретичний закон розподілу випадкової величини компресії для даних двигунів, а також регресійні моделі, що описують зв'язок між частотою обертання колінчатого вала й випадковою величиною компресії. Встановлено нижню межу допустимої величини компресії. Удосконалено метод діагностування, що передбачає оцінку технічного стану циліндро-поршневої групи та герметичності клапанів одночасно за трьома діагностичними параметрами: різницею компресії між циліндрами, тиском картерних газів і темпом наростання компресії. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: О353-082.1/9 + Шифр НБУВ: РА345412
Рубрики:
|