Пошуковий запит: (<.>A=САФАРЯН$<.>+<.>A=ГРИГОРІЙ$<.>+<.>A=ГАГІКОВИЧ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
|
| | |
|
1. |
Сафарян Підвищення достовірності вимірювань показників якості електричної енергії з урахуванням ефекту кореляції даних: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.01.02 / Григорій Гагікович Сафарян ; Севастопольський національний ун-т ядерної енергії та промисловості. — Севастополь, 2008. — 19 с. — укp. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: З280.7 Шифр НБУВ: РА359190
Рубрики:
|
|
| | |
|
2. |
Григорійчук В. І. Розриви аневризм аорти як причина раптової смерті (судово-медичний і патологоанатомічний аналіз): автореф. дис. ... канд. мед. наук : 14.03.02 / В. І. Григорійчук ; Львів. нац. мед. ун-т ім. Д.Галицького. — Л., 2010. — 20 с. — укp.Сформовано концепцію причин розвитку аневризм висхідної частини аорти. Проведено пошук етіології аневризм і встановлено вирішальну роль ксенобіотиків у їх розвитку. На підставі судово-медичного аналізу випадків аневризм встановлено обставини та місце смерті, особливості танатогенезу у разі розриву аорти. Визначено основні механізми розвитку травматичних аневризм аорти. Встановлено особливості їх патоморфологічної картини. Розроблено протокол дослідження аневризм аорти в судово-медичній та патологоанатомічній практиці. Запропоновано робочу класифікацію розривів аорти травматичного характеру. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Р410.212.036 + Р811.241 + Х893.9(4УКР)413.1 Шифр НБУВ: РА373242 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
| | |
|
3. |
Сафарян С.І. Фонові знання як засіб поглибленого вивчення художнього твору в шкільному курсі зарубіжної літератури: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / С.І. Сафарян ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2003. — 20 с.: рис. — укp.Теоретично обгрунтовано дефініцію фонових знань як методичного терміна, визначено роль, іх місце у структурі літератури як навчального предмета, встановлено ієрархічну взаємозалежність і підпорядкованість фонових знань у даній структурі. Вперше запропоновано класифікацію головних видів фонових знань, охарактеризовано їх істотні ознаки. З'ясовано психолого-педагогічні особливості сприйняття даних знань учнями різних вікових категорій. Обгрунтовано та доведено ефективність використання фонових знань у процесі поглибленого вивчення ліричних, епічних і драматичних творів як важливого органічного критерія літературного розвитку учнів 10-х класів. Встановлено та статистично підтверджено ефективність використання фонових знань для правильного та поглибленого сприйняття художнього твору. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(0) р2 + Шифр НБУВ: РА322957
Рубрики:
Географічні рубрики:
|