Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (38)Книжкові видання та компакт-диски (30)Журнали та продовжувані видання (15)
Пошуковий запит: (<.>A=СЕЙК$<.>+<.>A=НАТАЛІЯ$<.>+<.>A=АНДРІЇВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Сейко Н.А. 
Доброчинність у сфері освіти України (XIX - початок XX століття): автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.05 / Н.А. Сейко ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2009. — 44 с. — укp.

Проаналізовано головні теоретико-методологічні засади доброчинності у сфері освіти. Визначено три етапи розвитку доброчинності у сфері освіти, а саме: фундушовий (1803 -1832 рр.), люстраційний (1832 - 1864 рр.), і системних тенденцій (1864 - 1918 рр.). Висвітлено роль і значення приватної та громадської ініціативи в підтримці освіти. Розкрито можливості доброчинної підтримки побуту учнів, благоустрою та забезпечення бібліотек у різних навчальних закладах України, визначено головні етноконфесійні характеристики доброчинності у сфері освіти України даного періоду. Проаналізовано місце та роль різних прошарків у суб'єктній структурі доброчинної підтримки сфери освіти. Визначено значення земств в організації доброчинності у сфері освіти України. Простежено розвиток системних тенденцій у доброчинній підтримці початкових,середніх навчальних закладів і закладів соціальної опіки дітей. Проаналізовано сучасний стан доброчинності у сфері освіти в Україні. Визначено сутність фандрайзингу як перспективної стратегії доброчинної підтримки сфери освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 +
Шифр НБУВ: РА368341

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Сейковський О.В. 
Лікування поєднаних трахео-стравохідних захворювань та пошкоджень: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.03 / О.В. Сейковський ; Нац. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П.Л.Шупика {Київ}. — К., 2006. — 21 с. — укp.

Розглянуто проблему підвищення ефективності діагностики та лікування хворих з поєднаними захворюваннями трахеї та стравоходу непухлинної етіології та трахео-стравохідними пошкодженнями. Проведено обстеження та лікування 50-ти хворих з рубцевими стенозами трахеї і залученням до процесу стінки стравоходу, трахео-стравохідними норицями, поєднаними трахео-стравохідними пошкодженнями. Визначено ефективність різних методів діагностики, показано переваги та недоліки кожного з них. Обгрунтовано, що в лікуванні хворих з трахео-стравохідними захворюваннями та пошкодженнями необідно надавати перевагу одномоментному хірургічному пластичному органозберігальному втручанню, спрямованому на відновлення фізіологічної функції відповідних органів. З'ясовано, що паліативні втручання, такі як трахеостома та гастростома, необхідно виконувати лише у виключних випадках, якщо нема можливості проведення радикального втручання. Показано недоліки, ускладнення та складність наступного радикального лікування після таких видів втручань. У разі поєднання стенозу трахеї з трахео-стравохідною норицею для одномоментної ліквідації патології цих органів як операцію вибору запрпоновано резекцію рубцево зміненої ділянки трахеї з пластикою дефекту стравоходу клаптями з мембрани трахеї.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р685.266.5 + Р457.365.608 +
Шифр НБУВ: РА344969

Рубрики:

      
3.

Сейко Н.А. 
Педагогічні та етносоціологічні засади розвитку польського шкільництва на Волині-Житомирщині у 1905-1938 рр.: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.А. Сейко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 1999. — 16 с. — укp.

Дисертація присвячена історико-педагогічному структурно-змістовому та етносоціологічному аналізу функціонування системи польського шкільництва на Волині-Житомирщині, результатом чого стала побудова варіантів типових моделей освіти етнонаціональних меншин у поліетнічному організмі. Проаналізовано шляхи становлення, розвитку та занепаду освіти польських етнонаціональних меншин в регіоні, сформульовано і введено в науковий обіг терміни "освітня деформація" та "квазінституційна система освіти", що характеризують розвиток польського шкільництва.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР1)

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Єршов М. В. 
Тенденції розвитку IT-освіти в незалежній Україні / М. В. Єршов. — Б.м., 2023 — укp.

У дисертації обґрунтовано теоретичні, історіографічні та компаративні засади дослідження ІТ-освіти незалежної України як історико-педагогічного феномена (розглянуто наукові підходи до вивчення досліджуваного феномена, вивчено його історіографію, досліджено зарубіжний досвід розвитку, з’ясовано місце й роль вітчизняної IT-освіти на ринку світової IT-індустрії). Здійснено ретроспективний аналіз соціально-економічних, правових та історико-педагогічних передумов становлення та розвитку ІТ-освіти незалежної України, виявлено й охарактеризовано основні етапи й тенденції розвитку. Досліджено особливості формування цифрових навичок у випускників закладів загальної середньої освіти. Виявлено специфіку ІТ-підготовки здобувачів професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти до професійної діяльності в умовах цифровізації сучасного ринку праці. Показано основні проблеми підготовки IT-фахівців профільних і непрофільних спеціальностей у закладах вищої освіти та їх готовності до діяльності в IT-індустрії. Виконано порівняльний аналіз напрямів вітчизняної IT-освіти: формальної (інституалізованої), неформальної (курси, семінари, майстер-класи, тренінги) та інформальної (освіта у сім’ї, на виробництві, корпоративне навчання, самоосвіта). Здійснено прогностичне обґрунтування розвитку IT-освіти в умовах повоєнного відновлення економіки та реформування системи освіти України.^UThe dissertation substantiates the theoretical, historiographic and comparative foundations of the study of IT education in independent Ukraine as a historical-pedagogical phenomenon (scientific approaches to the study of the studied phenomenon are considered, its historiography is studied, foreign experience of development is researched, the place and role of domestic IT education in the market of the global IT industry is clarified). A retrospective analysis of socio-economic, legal and historical-pedagogical prerequisites for the formation and development of IT education in independent Ukraine is carried out, the main stages and trends of development are identified and characterized. The peculiarities of the formation of digital skills among graduates of general secondary education institutions are studied. The specifics of IT training of vocational (professional-technical) and professional pre-higher education for professional activities in the conditions of digitalization of the modern labor market have been revealed. The main problems of training IT specialists in specialized and non-specialized specialties in institutions of higher education and their readiness for activity in the IT industry are shown. A comparative analysis of the directions of domestic IT education is performed: formal (institutionalized), informal (courses, seminars, master classes, trainings) and informal (education in the family, at work, corporate training, self-education). Prognostic substantiation of the development of IT education in the conditions of post-war economic recovery and reform of the education system of Ukraine is carried out.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського