Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (79)Книжкові видання та компакт-диски (60)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=СОТНІКОВ$<.>+<.>A=ЄВГЕНІЙ$<.>+<.>A=ГЕОРГІЙОВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
1.

Сотніков В.С. 
Динаміка роторів з автобалансирами-демпферами для віброзахисту: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.02.09 / В.С. Сотніков ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". — К., 2002. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано новий метод віброзахисту роторів, заснований на одночасному зрівноважуванні ротора та демпфіруванні його кутових вібрацій. Створено пасивні автобалансири-демпфери (АБД), досліджено динаміку ротора й АБД. Запропоновано конструкції пристроїв, в яких використовуються корегувальні вантажі певної форми з нерухомою точкою на поздовжній осі ротора. Визначено габаритні розміри, балансувальну ємність та інші технічні характеристики нових пристроїв. Динаміку ротора й АБД досліджено теоретично й експериментально. За допомогою теорії стійкості усталених рухів нелінійних автономних систем і методу розкладання коренів поліному за степенями малого параметру встановлено працездатність пристроїв на зарезонансних швидкостях обертання ротора. Вивчено ефективність зрівноваження ротора та вплив сил сухого тертя на величину залишкового дисбалансу. Досліджено роботу АБД за різних режимів руху ротора та за умов зрівноваження різних дисбалансів. Підтверджено працездатність пристроїв на зарезонасних швидкостях обертання ротора.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К412,024
Шифр НБУВ: РА318122 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Сотнікова Ю.В. 
Економічна оцінка інноваційної діяльності підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Ю.В. Сотнікова ; Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2006. — 20 с. — укp.

Проаналізовано тенденції сучасного розвитку та результатів інноваційної діяльності промислових підприємств. Досліджено умови впровадження науково-технічного прогресу у виробництво, дано економічну оцінку ефективності інноваційних проектів та визначено основні фактори, що впливають на неї. Обгрунтовано теоретичні засади вибору критеріїв економічної ефективності інноваційної діяльності підприємств, які забезпечують оцінку актуальності та повноту моделювання інноваційного процесу. Визначено доцільність використання приведених витрат як критерію оцінки макроекономічної ефективності інноваційних проектів та доведено необхідність відмови від цього критерію у розрахунках мікроекономічної ефективності таких проектів за умов ринкової економіки. Описано методичний підхід до оцінки пріоритетності інноваційних проектів з урахуванням їх ефективності на мікро- та макроекономічному рівнях. Вдосконалено метод корегування критерію чистого приведеного доходу, який враховує тривалість життєвого циклу використання інновацій і величину їх прибутковості. Обгрунтовано методику визначення оптимального терміну впровадження інноваційного проекту з урахуванням фаз життєвого циклу традиційної та інноваційної технологій. Запропоновано модель визначення терміну повернення кредиту залежно від терміну окупності проектних інвестицій, ставок за кредитом та існуючої ставки податку на прибуток підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-55-07 +
Шифр НБУВ: РА343270

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Сотніков Г.В. 
Електродинаміка плазмових та плазмоподібних уповільнюючих структур для НВЧ-генераторів великих потужностей та високоградієнтних прискорювачів: автореф. дис... д-ра фіз.-мат. наук: 01.04.08 / Г.В. Сотніков ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2007. — 36 с. — укp.

Розроблено лінійну та нелінійну електродинаміку структур, які дозволяють генерувати більші потужності та збуджувати надвисокі прискорювальні градієнти поля у прискорювачах. За результатами дослідження показано, що одержати великі потужності та надвисокі поздовжні електричні поля можливо на основі гібридних плазмових уповільнювальних структур і за допомогою збудження кільватерних полів інтенсивними згустками заряджених частинок у плазмі, плазмово-діелектричних і діелектричних системах. Розглянуто практичні способи реалізації переваг гібридних уповільнювальних структур. Виконано розрахунки та наведено рекомендації щодо перевірки основних принципів високоградієнтного прискорення частинок з використанням кільватерних полів. Розроблено концепцію кільватерного прискорювача з використанням діелектричного резонатора.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В333.1,022 + В333.1,022 + В333.1,022
Шифр НБУВ: РА353771

Рубрики:
  

      
4.

Сотнікова К.В. 
Методологічні аспекти дослідження конфліктогенності процесів європейської та євроатлантичної інтеграції України: автореф. дис. ... канд. політ. наук : 21.01.01 / К.В. Сотнікова ; Рада нац. безпеки і оборони України, Нац. ін-т пробл. міжнар. безпеки. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено основні теоретико-методлологічні засоби аналізу факторів, які обумовлюють конфліктний характер відносин ключових суб'єктів, інтереси яких прямо або опосердковано пов'язані з реалізацією інтеграційних стратегій України. Із використанням системного підходу побудовано структурні моделі систем відносин учасників інтеграційних процесів, проаналізовано питання забезпечення нейтралітету України, розглянуто внутрішньополітичні процеси в країні, а також її відносини з НАТО, ЄС і РФ. Обгрунтовано принципи формування об'єднаних моделей аналізу взаємодії елементів різнопорядкових систем, розглянуто логіку трансформаційних процесів. Розкрито специфіку переходу подібних систем з конфліктного стану до безконфліктного.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф4(4УКР)64
Шифр НБУВ: РА372527 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Сотнікова Н.В. 
Науково-методичні підходи до мінімізації ризиків на ринку дієтичних добавок: автореф. дис... канд. фармац. наук: 15.00.01 / Н.В. Сотнікова ; Нац. фармац. ун-т. — Х., 2007. — 20 с. — укp.

Розроблено науково обгрунтовані напрямки оцінювання та мінімізації ризиків для виробників, дистриб'юторів і споживачів дієтичних домішок. Визначено основні фактори ризику, які впливають на фінансово-господарську діяльність суб'єктів ринку даних товарів. Досліджено особливості збуту, формування асортиментної політики аптек, позиціювання та просування дієтичних домішок в Україні. Запропоновано заходи щодо їх оптимізації. Проаналізовано нормативно-правове регулювання ринку дієтичних домішок в Україні та за кордоном. Наведено рекомендації щодо вдосконалення вітчизняної законодавчої бази. Досліджено споживчі переваги. Виявлено особливості та пріоритети подальшого формування вітчизняного ринку даних товарів з метою зниження ризиків для всіх його суб'єктів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Р11 + У9(4УКР)421.211.22 +
Шифр НБУВ: РА354095

Рубрики:
  

Географічні рубрики:

      
6.

Сотніков О.Л. 
Попередження відхилень параметрів коливального руху кристалізатора МБЛЗ на основі розвитку методів діагностики механізму хитання: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.08 / О.Л. Сотніков ; Держ. вищ. навч. закл. "Донец. нац. техн. ун-т". — Донецьк, 2008. — 21 с. — укp.

Вперше встановлено залежність радіуса хитання кристалізатора машини безперервного лиття заготівок (МБЛЗ) (радіуса дуги кола - траєкторії руху точки робочої грані гільзи кристалізатора з великим радіусом кривизни) від амплітуд коливання столу хитання. Удосконалено метаметичну модель механізму хитання кристалізатора МБЛЗ із зазорами у підшипниках шарнірів шляхом автоматичного синтезу рівнянь руху. З використанням даної моделі встановлено закономірності відхилення параметрів коливального руху кристалізатора МБЛЗ у разі зміни технічного стану підшипників шарнірів механізму хитання (збільшення радіального зазору). На підставі встановлених закономірностей визначено припустиме значення сумарного зазору в підшипниках шарнірів механізму хитання. Удосконалено діагностичну модель механізму хитання кристалізатора МБЛЗ. Визначено діагностичні параметри, розроблено базові правила розпізнавання та встановлено межі розрізнення несправних станів підшипників шарнірів механізму хитання на основі дискримінантних функцій параметрів коливального руху кристалізатора МБЛЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К616.33-5-02 +
Шифр НБУВ: РА362655

Рубрики:

      
7.

Сотніков А. Г. 
Теорія уповільнення електромагнітних хвиль слабкої інтенсивності у бозе-конденсаті газу атомів лужних металів: автореф. дис. ... канд. фіз.-мат. наук : 01.04.02 / А. Г. Сотніков ; Харків. фіз.-техн. ін-т НАН України. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Узагальнено на випадок відгуку низькотемпературної водневоподібної плазми на збурення зовнішнім електромагнітним полем формалізм функцій Гріна. Одержано залежність температури переходу газу до стану з бозе-ейнштейнівським конденсатом від параметрів енергетичного спектру водневоподібних атомів. Визначено умови експериментального спостереження сильного уповільнення електромагнітних сигналів слабкої інтенсивності оптичного та мікрохвильового діапазону спектру в бозе-конденсаті атомів лужних металів. Досліджено залежність параметрів поширення електромагнітного сигналу у конденсаті від напруженості зовнішнього сталого однорідного магнітного поля. Вивчено вплив температурних ефектів на оптичні характеристики розріджених газів у конденсованому стані.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В317.233,022
Шифр НБУВ: РА371388 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
8.

Сотніков Є. Г. 
Удосконалення складу газотермічних ущільнювальних покриттів деталей турбіни для підвищення ефективності газотурбінних двигунів / Є. Г. Сотніков. — Б.м., 2019 — укp.

Об'єкт дослідження - процеси формування та структуроутворення ущільнювальних газотермічних покриттів деталей гарячого тракту газотурбінного двигуна. Предмет дослідження - структурно-фазові перетворення в удосконалених ітрійвмісних ущільнювальних покриттях деталей ГТД та характер зміни їх властивостей під час високотемпературної експлуатації. Метою роботи було вирішення науково-технічної задачі щодо розробки складу ущільнювального покриття на деталі газотурбінних двигунів, які тривало експлуатуються в умовах дії агресивного розігрітого газового потоку при підвищених температурах. Методи дослідження. Для вирішення поставлених завдань і одержання основних результатів роботи використовували наступні методи: рентгеноструктурні дослідження - для вивчення фазових перетворень в матеріалі; металографічні методи з використанням растрової електронної та оптичної мікроскопії - для аналізу трансформації структури покриття під час нанесення та в процесі подальшої експлуатації; методи дослідження механічних властивостей - для оцінки експлуатаційної надійності виробів; методи дослідження теплофізичних властивостей - для прогнозування поведінки матеріалу під впливом температурного фактору; методи моделювання процесу експлуатації лабіринтного ущільнення - для оцінки впливу інтенсивності зношування покриттів і збільшення величини радіальних зазорів на витрати палива та отримання рекомендацій щодо вибору раціонального складу ущільнювальних покриттів. Дослідження проводилися на кафедрі "Фізичне матеріалознавство" Запорізького національного технічного університету спільно з ПАТ "Мотор Січ". Результати роботи. Виконано актуальне завдання розробки хімічного складу ущільнювального покриття турбіни з високою експлуатаційною стійкістю в умовах дії високотемпературного газового потоку. Методами моделювання встановлено, що застосування даного покриття дозволяє підвищити коефіцієнт корисної дії двигуна за рахунок зменшення витоку газів при збереженні розміру радіальних зазорів та знизити витрати палива за годину на 2,3 кг, що приводить до загального зниження річних витрат авіаційного палива на 184 т. Результати роботи впроваджені у діюче виробництво АТ"Мотор Січ" (м.Запоріжжя) та у навчальний процес на кафедрі фізичного матеріалознавства ЗНТУ.^UThe matter for scientific inquiry is the processes of formation and structurization of the gas-thermal sealing coatings of the hot gas path parts of the gas turbine engine. The subject of the research is the structural and phase transformations in the improved yttrium-containing sealing coatings of the gas turbine engine parts and the nature of the changes in their properties in high-temperature environment. The objective of the research was to solve the scientific and technical problem of developing the composition of the sealing coating for the parts of gas turbine engines that are exploited for a long time under the influence of an aggressive, warmed up gas flow at elevated temperatures.Methods of research. In order to solve the identified problems and obtain the basic results of the research, the following methods were applied: X-ray diffraction study was used to examine the phase transformations in the material; metallographic methods with the scanning electron and optical microscopy were exploited to analyze the transformations in the structure of the coating when applying it and during further operation; methods for the study of mechanical properties were used to evaluate the service reliability of the products; methods for the research of thermophysical properties were applied to forecast the behavior of the material under the influence of the temperature factor; methods for modeling the process of a labyrinth sealing use were applied to evaluate the impact of the coatings wear-our rate and increase of the radial clearances on fuel consumption and get recommendations on the choice of the optimal composition of the sealing coatings.The research was carried out at the Department of Physical Material Science, Zaporizhzhia National Technical University, in collaboration with Motor Sich JSC.Results of the study. The topical problem of developing the chemical composition of the sealing coating for the turbine with high service durability under the influence of a high-temperature gas flow was solved. By applying the modeling methods, it was found out that the usage of this coating enables to increase the efficiency of the engine due to the decrease of gas leakage while retaining the size of the radial clearances and reduce fuel consumption by 2,3 kg per hour, which results in the general reduction of the annual consumption of aviation fuel by 184 tons. The results of the study are implemented in the manufacturing process at Motor Sich JSC (Zaporizhzhia) and in the educational process at the Department of Physical Material Science, ZNTU.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського