Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Реферативна база даних (331)Книжкові видання та компакт-диски (209)Журнали та продовжувані видання (23)
Пошуковий запит: (<.>A=СУЩЕНК$<.>+<.>A=ОЛЕКСАНДР$<.>+<.>A=МИКОЛАЙОВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Сущенко Р. В. 
Державне регулювання розвитку залізничного транспорту України: автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / Р. В. Сущенко ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2010. — 20 с. — укp.

Узагальнено теоретичні основи становлення державного регулювання розвитку залізничного транспорту (ЗТ). Розглянуто світовий досвід державного регулювання розвитку ЗТ. З'ясовано необхідність системно-стратегічного підходу до державного регулювання розвитку ЗТ. Проаналізовано тенденції розвитку ЗТ України. Досліджено нормативно-правове забезпечення державного регулювання розвитку ЗТ України та визначено організаційні форми його забезпечення. Запропоновано розробку концептуальної моделі державного регулювання розвитку ЗТ України та пропозиції щодо створення стратегії реформування та розвитку ЗТ України. Вдосконалено механізм державного регулювання адаптації залізничної галузі до умов її розвитку. Надано концептуальну модель державного регулювання розвитку ЗТ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-21,01 + Х819(4УКР)125.2
Шифр НБУВ: РА377920 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Олександренко І.В. 
Іноземний капітал в структурі джерел фінансування інвестиційних ресурсів регіону: автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.05 / І.В. Олександренко ; Луц. нац. техн. ун-т. — Луцьк, 2009. — 21 с. — укp.

Обгрунтовано шляхи вирішення проблеми формування інвестиційних ресурсів регіону у процесі залучення іноземного капіталу, що дозволить забезпечити збільшення обсягів його інвестиційної діяльності за умов відсутності внутрішніх джерел її фінансування. Розкрито зміст поняття інвестиційних ресурсів регіону, удосконалено їх класифікацію, визначено джерела формування. Проаналізовано вплив іноземного капіталу на соціально-економічний розвиток регіону, в який залучено іноземні інвестиції. З використанням розробленого методичного інструментарію проаналізовано й оцінено стан забезпечення регіонів інвестиційними ресурсами, охарактеризовано джерела фінансування інвестиційного процесу у регіонах України. Сформовано підхід щодо вибору типу стратегії залучення іноземного капіталу у регіони України. Розроблено модель прогнозування та планування обсягів надходжень іноземних коштів на Волинь. Проведено комплексне моделювання впливу залучених прямих іноземних інвестицій на економічний розвиток регіону.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР-4ВОЛ) 60-56 + У9(4УКР-4ВОЛ)0-56 +
Шифр НБУВ: РА367225

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Олександренко В.П. 
Механохімія і реологія зносостійкості механічних трибосистем: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.02.04 / В.П. Олександренко ; Хмельниц. нац. ун-т. — Хмельниц., 2006. — 35 с. — укp.

У контексті дисипативної природи явищ, що ініціюються зовнішнім навантаженням, комплексно розглянуто механічні реакції та реологічні процеси контактної взаємодії та їх вплив на триботехнічні характеристики сполучених поверхонь. Установлено взаємозв'язок між проявом механічних і фізико-хімічних релаксаційних процесів і швидкісно-навантажувальними та температурними умовами динамічного контактування за однонаправленого та реверсивного (фреттинзі) тертя. Наведено механіко-хімічну модель процесу тертя та зношування. Вивчено вплив фреттинг-корозії на чутливість сталі та корозійного розтріскування. Досліджено ефективність існуючих та запропоновано нові методи обробки поверхонь тертя та регулювання газовмісту рідинного середовища з метою підвищення зносостійкості та тривалості міцності металів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К413.1 +
Шифр НБУВ: РА345980

Рубрики:

      
4.

Олександров Ю.М. 
Саморегуляція як чинник психологічного благополуччя студентської молоді: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01 / Ю.М. Олександров ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2010. — 19 с. — укp.

Уперше запропоновано інтегративно-особистісну модель саморегуляції, характерною ознакою якої є введення блоку інтеграції та прийняття рішення. Уточнено наукові уявлення щодо змісту поняття, структури та механізму психологічного благополуччя, розглянуто його основні аспекти (ресурсний, процесуальний, результативний, структурний, оціночний). Розкрито сутність поняття та структуру особистісного потенціалу, визначено роль розуміння у блоці самовизначення. Проаналізовано взаємозв'язки системи саморегуляції та психологічного благополуччя. Виявлено, що система саморегуляції найбільше взаємопов'язана з ресурсним і результативним аспектами психологічного благополуччя. Розглянуто чинники та вияви різних рівнів основних складових психологічного благополуччя. Виділено характеристики, що відрізняють суб'єктів з високим, середнім і низьким рівнем задоволеності життям, а також показники психологічного благополуччя особистості й особистісного потенціалу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю935.22-39
Шифр НБУВ: РА372467 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Сущенко 
Соціально-психологічні особливості особистості підлітків та молоді, схильних до протиправної поведінки: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.06 / Наталя Олександрівна Сущенко ; Харківський національний ун-т внутрішніх справ. — Х., 2007. — 16 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х883.9(4УКР)52:Ю9 + Ю947.1-734 + Ю983.620.2-81
Шифр НБУВ: РА359800

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
6.

Сущенко Л.О. 
Стимулювання професійного самовдосконалення вчителів початкових класів у системі післядипломної освіти: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.О. Сущенко ; Держ. вищ. навч. закл. "Ун-т менеджменту освіти" АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

На підставі аналізу існуючих концепцій і підходів до проблеми професійно-особистісного зростання визначено вагомість і значущість даного феномену у формуванні позитивної мотивації до безперервного професійного самовдосконалення вчителя початкової ланки освіти. Розкрито суть поняття "професійне самовдосконалення", аргументовано концептуальні підходи, організаційно-педагогічні мови та шляхи стимулювання професійного самовдосконалення вчителів у системі післядипломної освіти. Розроблено методичні рекомендації вчителям початової ланки освіти, викладачам ВНЗ, керівникам шкіл. Впроваджено спецкурс для слухачів під час курсової перепідготовки "Професійне самовдосконалення вчителів".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ю952.2 +
Шифр НБУВ: РА362869

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Сущенко Л.П. 
Теоретико-методологічні засади професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту у вищих навчальних закладах: Автореф. дис. д-ра пед. наук: 13.00.04 / Л.П. Сущенко ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2003. — 45 с. — укp.

Визначено й обгрунтовано основні періоди становлення і розвитку вітчизняної системи професійної підготовки фахівців фізичного виховання та спорту. Здійснено ретроспективний аналіз розвитку мети та завдань фізичного виховання на різних історичних етапах. Виявлено характерні особливості щодо сутності, змісту та структури професійної підготовки фахівців фізичного виховання та спорту в різних історичних періодах. Розроблено і теоретично обгрунтовано концепцію й модель особистісно орієнтованої професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту у вищих навчальних закладах. Виявлено й обгрунтовано критерії ефективності особистісно орієнтованої професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту. Визначено організаційно-методичні умови особистісно орієнтованої професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту: узгодження цілей особистісно орієнтованої професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту із загальними цілями вищої фізкультурної освіти; реалізація принципу наступності в змісті й організаційних формах професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту у вищих навчальних закладах; впровадження педагогічних технологій, зокрема інформаційних, спрямованих на реалізацію особистісно орієнтованого підходу до професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту. Розроблено навчально-методичний комплекс щодо забезпечення особистісно орієнтованої професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту для студентів і викладачів вищих навчальних закладів України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р31(4УКР) + Ч51 р31(4УКР)
Шифр НБУВ: РА327990

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Сущенко А.В. 
Удосконалення дуттьових режимів та пристроїв кисневих конверторів на основі дослідження процесів у реакційній зоні: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.16.02 / А.В. Сущенко ; Приазов. держ. техн. ун-т. — Маріуполь, 2002. — 20 с. — укp.

Наведено результати аналітичних та експериментальних досліджень тепло-масообмінних, фізико-хімічних і гідродинамічних процесів у реакційній зоні кисневого конвертора, взаємозв'язків між ними. На даній основі розроблено дуттьові режими і пристрої кисневих конверторів, що забезпечують поліпшення техніко-економічних показників виплавки сталі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К327.203.02
Шифр НБУВ: РА318201 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
9.

Сущенко О.М. 
Фінансові пріоритети зовнішньоторговельних відносин між Україною та ЄС: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.08 / О.М. Сущенко ; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". — К., 2009. — 20 с. — укp.

Проаналізовано фінансові пріоритети зовнішньоторговельних відносин між Україною та ЄС. У контексті теорії та методології фінансової науки розкрито роль і шляхи впливу зовнішньої торгівлі між Україною та країнами ЄС на фінансовий стан України. Проведено економіко-математичний аналіз фінансово-економічного розвитку України з урахуванням потенціального створення зони вільної торгівлі між Україною та ЄС. Аргументовано важливість виконання певних умов, які дозволяють одержати максимальний позитивний ефект від економічної інтеграції України в єдиний європейський простір. Доведено необхідність узгодження зовнішньоторговельної, фіскальної, монетарної та кредитної політики як складових державної макроекономічної політики. Розкрито важливе значення координації дій між Міністерством економіки України, Міністерством фінансів України та Національним банком України у процесі формування відповідних складових державної макроекономічної політики. Узагальнено світовий досвід дослідження впливу зовнішньої торгівлі на фінансово-економічний розвиток країни, розроблено пропозиції щодо його використання в українській фінансовій практиці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)843 +
Шифр НБУВ: РА362972

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Сущенко О.А. 
Формування стратегічного потенціалу підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О.А. Сущенко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2002. — 20 с.: рис. — укp.

Розглянуто стратегічні напрямки розвитку підприємства та визначено особливості їх ресурсного забезпечення. Систематизовано за ступенем впливу на процес формування стратигічного потенціалу підприємства (СПП) головні чинники його зовнішнього та внутрішнього середовища. Визначено складові СПП. Для оцінки структурних складових СПП використано ієрархічний аналіз. Розроблено принципи та алгоритм формування потенціалу підприємств. Розраховано інтегральні оцінки СПП з урахуванням показника інтегрального ризику. Виділено властивості структури СП: моделюємість, адвптивність, цілісність та упорядкованість. Удосконалено підходи до інформаційного забезпечення процесу формування СПП та розроблено принципи побудови його оптимальної структури. Розглянуто можливості використання окремих стратегій розвитку підприємства з урахуванням відповідного рівня його стратегічного потенціалу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290 +
Шифр НБУВ: РА321274

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Омельяненко В. В. 
Формування професійно-етичної компетентності майбутніх бакалаврів з правознавства у процесі фахової підготовки / В. В. Омельяненко. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертація присвячена теоретичному й експериментальному дослідженню проблеми формування професійно-етичної компетентності майбутніх бакалаврів з правознавства у процесі фахової підготовки. Визначено й науково обґрунтовано авторську концепцію формування професійно-етичної компетентності здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 081 «Право».Теоретично обґрунтовано, розроблено й експериментально перевірено структурно-функціональну модель формування професійно-етичної компетентності18майбутніх бакалаврів з правознавства у процесі фахової підготовки. Розроблено організаційно-педагогічні умови відповідного педагогічного процесу, зокрема: розвиток емоційно-ціннісної сфери майбутніх бакалаврів з правознавства через інтеріоризацію морально-етичних цінностей юридичної професії; створення етично орієнтованого середовища, спрямованого на успішне розв'язання професійних ситуацій і завдань з високою продуктивністю на засадах морального кодексу поведінки правника; педагогізація професійної підготовки здобувачів правової освіти шляхом ампліфікації взаємопов'язаних дисциплін навчального плану морально-етичним змістом на підставі застосування креативно-рефлексивних методів та форм викладання; набуття й збагачення морально-духовного досвіду майбутніх фахівців з юридичною освітою через актуалізацію розвивальної суб'єкт-суб'єктної взаємодії в аудиторній, позааудиторній роботі та виробничій практиці.Розроблено програму та навчально-методичне забезпечення авторського спецкурсу «Професійно-етична компетентність фахівця-правника»; методичні матеріали для проведення практичних занять із застосуванням рефлексивно-інноваційних форм навчання. Подано результати експериментальних досліджень^UThe dissertation is devoted to the formation of ethical competence of future bachelors in jurisprudence in the process of professional training.Theoretical foundations of forming ethical competence of future bachelors in jurisprudence in professional training through the prism of pedagogy, psychology, philosophy, sociology, and cultural studies are revealed. The concepts, that make up conceptual and categorical apparatus of the research, such as «competence», «professional competence», «ethics», «morality», «ethical competence», «professional culture», «professional ethical competence of future bachelors in jurisprudence» have been defined, their interconnectedness and interdependence have been identified.The component structure of professional ethical competence of future bachelors in law is identified, studied and substantiated. It includes motivational, personal, operational-activity and evaluation-reflexive components, each of which is characterized by a specific content.The system of special pedagogical measures aimed at forming professional ethical competence of future bachelors in jurisprudence in the process of professional training is presented in our dissertation as a structural-functional model, which includes purpose and objectives, principles, approaches, component structure of the process under study, conception, organizational and pedagogical conditions, content, forms and methods of implementation; criteria and indicators, levels of ethical competence of future lawyers and the final result. Structural and functional model of formation of professional ethical competence of future bachelors in jurisprudence in the process of professional training reflects holistic, polystructural and synergistic nature of the legal educational process


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
12.

Сущенко О. М. 
Розвиток професійної компетентності майбутніх магістрів з фізичної терапії, ерготерапії у процесі виробничої практики / О. М. Сущенко. — Б.м., 2019 — укp.

Об'єкт дослідження – професійна підготовка майбутніх магістрів з фізичної терапії, ерготерапії. Мета дослідження – теоретичне обґрунтування, розробка та експериментальна перевірка моделі розвитку професійної компетентності майбутніх магістрів з фізичної терапії, ерготерапії у процесі виробничої практики. Наукова новизна полягає у тому, що вперше обґрунтовано модель розвитку професійної компетентності майбутніх магістрів з фізичної терапії, ерготерапії у процесі виробничої практики, яка складається з теоретико-методологічного, аналітичного, процесуального та критеріально-результативного блоків, базується на компетентнісному, акмеологічному, біоетичному, валеологічному, соціокультурному, професійно-діяльнісному, системному і особистісно-орієнтованому підходах, специфічних принципах, передбачає удосконалення змісту, форм, методів, безпосередній контакт з реабілітантом, моделювання реальних ситуацій та засобів; визначено критерії розвитку професійної компетентності, показники та рівні розвитку професійної компетентності майбутніх магістрів з фізичної терапії, ерготерапії у процесі виробничої практики; уточнено компоненти професійної компетентності майбутніх магістрів з фізичної терапії, ерготерапії, що отримують свій розвиток у процесі виробничої практики; зміст поняття «розвиток професійної компетентності майбутніх магістрів з фізичної терапії, ерготерапії у процесі виробничої практики»; удосконалено завдання й принципи організації виробничої практики для розвитку компонентів професійної компетентності майбутніх магістрів з фізичної терапії, ерготерапії.^UObject of research is professional training of future masters in physical therapy, ergotherapy. The purpose of the study is theoretical substantiation, development and experimental verification of the model of development of professional competence of future masters in physical therapy, ergotherapy in the process of production practice. The scientific novelty is in the fact that for the first time the model of professional competence development of future masters in physical therapy, ergotherapy in the process of production practice, which consists of theoretical-methodological, analytical, procedural and criterion-effective blocks, is grounded; based on competence, acmeological, bioethical, valeological, sociocultural, professional-activity, system and person-oriented approaches, specific principles, provides for improvement of content, forms, methods, direct contact with the rehab, simulation of real situations and means; criteria of development of professional competence, indicators and levels of development of professional competence of future masters in physical therapy, ergotherapy in the process of production practice are determined; the components of professional competence of future masters of physical therapy, ergotherapy, which are getting their development in the process of production practice, are specified; content of the concept "development of professional competence of future masters in physical therapy, ergotherapy in the process of production practice"; the task and principles of organization of production practice for the development of components of professional competence of future masters in physical therapy, ergotherapy were improved.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
13.

СУЩЕНКО В. А. 
Конституційно-правові підстави вимушеного тимчасового обмеження державними органами прав і свобод людини та громадянина в Україні в умовах проведення антитерористичних заходів / В. А. СУЩЕНКО. — Б.м., 2020 — укp.

Дисертація являє собою комплексне наукове дослідження, що висвітлює, відповідаючи на виклик часу, складну проблему щодо детермінування конституційно-правових підстав обмеження прав і свобод людини та громадянина в умовах проведення антитерористичних заходів. У роботі досліджено вплив антитерористичних заходів на конституційні права і свободи як комбінований правовий феномен, який з одного боку переслідує мету захисту конституційних прав і свобод людини та громадянина, оскільки намагається подолати терористичну загрозу, а з іншого - супроводжується обмеженнями таких прав і свобод. Встановлено, що наразі обмеження та гарантії конституційних прав і свобод в умовах антитерористичних заходів майже не врегульовано на конституційно-правовому рівні. У зв'язку з цим запровадження таких заходів не завжди узгоджується з конституційними правозахисними засадами та створює загрозу порушення прав, які вони покликані захищати. Науково доведено неузгодженість конкретних обмежень конституційних прав і свобод в умовах антитерористичних заходів з положеннями Основного Закону України. Вказано на потребу у додатковому правовому врегулюванні гарантій конституційних прав і свобод людини, які зазнають негативного впливу у зв'язку з проведенням антитерористичних заходів. Запропоновано визначити конституційно-правовий статус антитерористичних заходів як однієї з підстав для вимушеного тимчасового обмеження конституційних прав і свобод людини та громадянина. Обґрунтовано нагальну потребу у такому визначенні для забезпечення можливості надання оцінки правообмеженням цих заходів на предмет конституційності та дотримання стандартів у сфері прав людини. Враховуючи національні конституційні засади та міжнародні стандарти у сфері захисту прав людини, автором розроблено пропозиції щодо вдосконалення норм чинного законодавства, правотворчої та правоохоронної діяльності з метою запобігання протиправним обмеженням конституційних прав і свобод при застосуванні антитерористичних заходів.^UThe thesis is a comprehensive research study, that highlights, answering the call time, complex problem of determination on constitutional and legal grounds for restricting the rights and freedoms of human and citizen in terms of counter-terrorist measures. The influence of anti-terrorist measures on constitutional rights and freedoms is investigated as a combined legal phenomenon, which, on the one hand, pursues the goal of protecting the constitutional rights and freedoms of human and citizen, as it overcomes the terrorist threat, and on the other hand, is accompanied by restrictions on such rights and freedoms. It is established that at present the restrictions and guarantees of constitutional rights and freedoms in the context of counter-terrorist activities are hardly regulated at the constitutional and legal level. In this regard, the imposition of such measures is not always consistent with constitutional human rights principles and threatens to violate the rights, they are called upon to protect. The inconsistency of particular restrictions on constitutional rights and freedoms in the context of counter-terrorist measures with the provisions of the Basic Law of Ukraine has been scientifically proven. The need for additional legal regulation of the guarantees of constitutional rights and freedoms, which are adversely affected by counter-terrorist activities, is pointed out. It is proposed to define the constitutional and legal status of counter-terrorist measures as one of the grounds for the forced temporary restriction of the constitutional rights and freedoms of human and citizen. The urgent need for such a definition is justified in order to enable the assessment of the limitations of these measures on the subject of constitutionality and the observance of human rights standards. Taking into account the national constitutional principles and international standards in the field of human rights protection, the author propose improvement of the norms of the current legislation, law-making and law enforcement activities in order to prevent the unlawful restriction of constitutional rights and freedoms in the application of counter-terrorist measures.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
14.

Омок Г. А. 
Підготовка майбутніх бакалаврів з фізичної культури та спорту до професійно-педагогічної діяльності в умовах ПТНЗ / Г. А. Омок. — Б.м., 2020 — укp.

У дисертації досліджено наукову проблему підготовки майбутніх бакалаврів з фізичної культури та спорту до професійно-педагогічної діяльності в закладах ПТО йзапропоновано авторське її вирішення. Уточнено дефінітивний апарат дослідження, що надало змогу сформулювати авторське визначення поняття «готовність майбутнього бакалавра з фізичної культури та спорту до професійно-педагогічної діяльності в умовах ПТНЗ»,виокремити й операціоналізуватикомпоненти, критерії, показники та рівні сформованості цієї готовності. Науково обґрунтованоорганізаційно-педагогічні умовипідготовки до професійно-педагогічної діяльності: моделювання акмеологічногопрофесійно орієнтованого освітнього середовища в ЗВО з проєкцією на роботу в умовах ПТНЗ; інтеріоризація емоційно-ціннісних позицій успішних майстрів виробничого навчання засобами недерективного впливу; організація квазіпрофесійної діяльності майбутніх фахівців з фізичної культури та спорту з екстраполяцією в практику роботи в ПТНЗ. Запропоновано модель, що містить цільовий, організаційно-методологічний, змістово-реалізаційний та результативний блоки й націлена на забезпечення ефективностіпроцесу підготовки до професійно-педагогічної діяльності в закладах ПТО.Подано та проаналізовано результати експериментальних досліджень, які підтвердили ефективність упроваджених в освітній процес авторських інновацій (організаційно-педагогічних умов, моделі та методики цілеспрямованого формування готовності до професійно-педагогічної діяльності).^UThe dissertation investigates the scientific problem of preparing future bachelors majoring in physical culture and sports for professional and pedagogical activities in vocational education institutions and presents the author's solution. The relevance of the study is confirmed by the fact that for individuals who acquire vocational qualifications, physical training is particularly acute, as it helps to strengthen their health and physical endurance. That is why one of the important tasks of higher education in the field of physical culture and sports is the preparation of future teachers for professional and pedagogical activities in the conditions of vocational and technical educational institutions.It has been stated that there are some negative tendencies in the sphere of higher education of future sports and physical culture professionals. The basic contradiction, in particular, is between the public expectation for future teachers to be able to perform professional, pedagogical activities and interact effectively with students of vocational schools and the fact that the prevailing part of preparation of future bachelors in physical culture and sports narrowly specializes on sports methodical, technical and purely physical orientation.Clarification of the definitive apparatus of the study allowed to determine that the readiness of future teachers is associated with such important characteristics as psychological and pedagogical competence, pedagogical abilities, pedagogical skills, pedagogical creativity, pedagogical culture.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
15.

Дерстуганова Н. В. 
Формування готовності майбутніх бакалаврів з теології до комунікативної взаємодії у професійній діяльності. / Н. В. Дерстуганова. — Б.м., 2020 — укp.

Дисертацію присвячено проблемі формування готовності майбутніх бакалаврів з теології до комунікативної взаємодії у професійній діяльності. Досліджено теоретико-педагогічні засади формування готовності майбутніх бакалаврів з теології до комунікативної взаємодії у професійній діяльності. Визначено, науково обґрунтовано та експериментально перевірено комплекс організаційно-педагогічних умов формування готовності майбутніх бакалаврів з теології до комунікативної взаємодії впрофесійній діяльності. Розроблено та теоретично обґрунтовано структурно-функціональну модель формування готовності майбутніх бакалаврів з теології до комунікативної взаємодії у професійній діяльності. Розроблено програму та навчально-методичне забезпечення авторського спецкурсу «Основи комунікативної взаємодії теологів у професійній діяльності», комплекс науково-методичних матеріалів для викладачів закладів вищої освіти щодо формування готовності майбутніх бакалаврів з теології до комунікативної взаємодії в професійній діяльності.^UThe thesis presents a new solution to the problem of formation of future bachelor's degree recepients in theology for communicative interaction in professional activity. It is stated that in the conditions of formation of the new Ukrainian system of education, oriented towards entering into the world educational space, we are searching for the ways that allow us to preserve the spiritual-moral and cultural-historical traditions of education and the education of future theologians as specialists, capable of finding and assimilating newknowledge with the ability to generate new ideas and initiatives, to bring them into life in order to make society aware of the importance of eternal values, to clearly formulate the meaning of life on the Earth, to acquire a solid basis for fulfillment of daily human activity. The motivational and target component of the future bachelor's degree recepients in theology for communicative interaction in professional activity is outlined as a clearly formed system of moral and value attitude to the chosen profession. It is defined in the awareness of the importance of communicative engagement for the professional fulfillment of professional responsibilities; internal spiritual motivation; the need for preaching to awaken faith; the need to achieve high performance in future professional activity; persistence in finding effective ways to solve professional problems; the need for continuous improvement of theoretical knowledge and practical skills for communicative interaction in professional activities. The cognitive-operational component of future bachelor's degrees recepients in theology for communicative engagement in professional activity is defined as the set of theoretical knowledge and practical skills necessary to successfully complete professional duties in standard and unpredictable situations. The personality-reflexive component of the willingness of future bachelors degree recepients in theology for communicative interaction in professional activity is characterizedwith the ability to use theological knowledge in the process of continuous own spiritual and moral development; responsive, attentive, caring attitude to a person as to the image and likeness of the God; the implementation of the God's twofold commandment of love; skills of self-observation, introspection, self-assessment, self-control, self-correction; aspiration for self-development, self-realization, use of creative potential; the ability to demonstrate beliefs while maintaining respect and love for a person who has the opposite views; readiness for ongoing «feedback».


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
16.

Кузьменко Ю. А. 
Підготовка майбутніх магістрів з управління навчальним закладом до фінансово-економічної діяльності / Ю. А. Кузьменко. — Б.м., 2020 — укp.

У дисертації викладено обґрунтування та авторське розв'язання наукової проблеми підготовки майбутніх магістрів з управління навчальним закладом до фінансово-економічної діяльності. Визначено й операціоналізовано необхідні та достатні організаційно-педагогічні умови підготовки: екстраполяція перспективних модулів професійної освіти сучасних підприємців у зміст підготовки майбутніх магістрів з управління навчальним закладом до фінансово-економічної діяльності; стимулюваннялідерської позиції в ході контекстної практичної підготовки та стажування; пошук авторських ідей щодо фінансово-економічної модернізації закладу освіти в процесі написання магістерської роботи; використання авторської моделі, що інтегрує мету, завдання, етапи (профорієнтаційний, початковий, базовий, практичний, рефлексивний) і стандартизовану сукупність очікуваних результатів фінансово-економічної складової навчання. Подано та проаналізовано результати експериментальних досліджень, які продемонстрували ефективність авторських інновацій за обраними критеріями, показниками й рівнями сформованості готовності майбутніх магістрів до фінансово-економічної діяльності.^UThe dissertation presents the substantiation and provides the solution for the problem of training future masters in management of educational institution for financial and economic activity. Our analysis of numerous significant research findings in training future managers of educational institutions shows that both theoretical studies and empirical practice carry certain contradictions that reduce the quality of professional education. Those contradictions are the following: – between the rapid development of scientific ideas about financial and economic determinants of efficient management and current pedagogical tradition of professional training of educational managers, in which entrepreneurial culture of educational institution heads, their ability to technological and economical management is presented as a matter of secondary importance; – between traditional stimulation of academic discipline and subordination of futuremasters (Specialty 073 Management), and the growing need to demonstrate leadership in real management of educational institutions and their structural units; – between specific requirements to display professional subjectivity and creative abilities of educational establishments heads in their real profession and the abstract nature of practical training and internship of masters in management of educational institution in terms of obtaining real financial and economic experience. Readiness for financial and economic activity of the heads of educational institutions is described as an essential output of training masters (Specialty 073 Management), theessence and content of its main components are analysed. Terminological basis of the problem under study, in particular, readiness for financial and economic activity of educational institutions heads is presented as their specific characteristic, which determines their ability and desire for efficient management, multiplying and saving material and mental values of educational institutions.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
17.

Ганзюк А. Л. 
Підвищення зносостійкості трибосистем в умовах малоамплітудного фретингу із застосуванням легкоплавких сплавів / А. Л. Ганзюк. — Б.м., 2020 — укp.

У дисертації вирішена науково-технічна задача підвищення зносостійкості трибосистем номінально-нерухомих з'єднань в умовах малоамплітудного фретингу із застосуванням легкоплавких сплавів з урахуванням оточуючого середовища. Запропоновано аналітичну залежність для визначення величини енергії, яка витрачається на збільшення густини дислокацій в одиничному об'ємі і визначається по різниці густини дислокацій до та після фретингу. На основі принципів нерівноважної термодинаміки (незворотних процесів) запропоновані нові теоретичні уявлення фізико-хімічної механіки фрикційного контакту, що стосується природи і взаємовпливу процесів, які викликають фретинг-корозію металів. Запропоновано модель динамічної поведінки трибосистеми на основі методу математичного моделювання та комп'ютерної симуляції. Експериментально встановлено, що внаслідок фретингу змінюється відносний елементний склад взаємодіючих поверхонь. Експериментально встановлено, що зношування матриці, при введенні в зону контакту легкоплавкого сплаву, починається лише після 0,15х106N до 0,3х106N циклів, і зносостійкість при фретингу пари тертя матеріалів, що досліджувались збільшується в 2-3 рази. Запропоновано рекомендації по боротьбі із ФП у номінально-нерухомих з'єднаннях деталей машин, технологію і конструкцію обладнання для нанесення легкоплавкого сплаву (Bi-Sn-Pb-Cd) на поверхні номінально-нерухомих з'єднаних деталей машин.^UThe scientific and technical tasks of increase of wearproofness of tribosystems nominally immobile connections in the conditions of littlepeak fretting with application of fusible alloys taking into account an environment are solved in the dissertation. In theory, from positions of physical chemistry of solid, it is investigated experimentally that an application of soft coverages on the basis of lead, tin, cadmium which have low resistance of fluidity and ability to change the coefficient of friction on contacting surfaces and also can take in certain part of energy of vibration is a perspective direction against FP in nominally immobile connections of details of machines. On the basis of principles of non-equilibrium thermodynamics (irreversible processes) new theoretical presentations of physical and chemical mechanics of friction contact, that touches nature and reciprocally of processes that cause the frettage of metals, are offered. The evolutional model of dynamic conduct of tribosystem is offered on the basis of method of mathematical design and computer simulation. Experimentally mode of dynamic clutch-slippage for FP, as the most dangerous from point of maximal friction and oscillation activity in a contact. It is investigated that relative element composition of interactive surfaces changes as a result of fretting. Moreover, it is investigated that the wear of matrix, at introduction to the area of contact of fusible alloy, begins only after 0,15х106N to the 0,3х106N cycles, and the wearproofness of pair of friction at fretting of the probed materials is increased in 2-3 times. Recommendations against FP in nominally immobile connections of details of machines, method, technology and construction of equipment, for causing of fusible alloy (Bi-Sn-Pb-Cd) on-the-spot nominally immobile the united details of machines are offered.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
18.

Мирошниченко О. А. 
Формування цифрової компетентності майбутніх педагогів вищої школи у процесі фахової підготовки / О. А. Мирошниченко. — Б.м., 2020 — укp.

У дисертації викладено теоретико-методичне обґрунтування та авторське розв'язання наукової проблеми формування цифрової компетентності майбутніх педагогів закладів вищої освіти в умовах діджиталізації освітнього простору.Теоретично обґрунтовано та розроблено структурно-функціональну модель формування цифрової компетентності майбутніх педагогів закладів вищої освіти, що включає методологічний, структурно-змістовий, операціонально-діяльнісний та діагностично-результативний блоки. Ядром структурно-функціональної моделі є комплекс організаційно-педагогічних умов, які забезпечують ефективний розвиток зазначеного феномену: діджиталізація освітнього простору університету, що забезпечує формування в магістрантів позитивної мотивації до опанування цифровою компетентністю; моделювання магістрантами педагогічної діяльності викладача, насиченої застосуванням цифрових засобів навчання; розвиток здатностей магістрантів до роботи із цифровими ресурсами й засобами навчанняВиділено базові інваріанти цифрової компетентності педагогів закладів вищої освіти у вигляді інформаційної, комунікативної, когнітивної та безпеково-ціннісної здатностей.^UStructural and functional model of formation digital competence of the future teachers of higher educational institutions that consists of methodological, structural-semantic, operational-activity and diagnostic-effective blocks is theoretically substantiated and developed in the thesis. The core of structural and functional model is a complex of organizational and pedagogical conditions of formation of digital competence future teachers of higher educational institutions: digitalization of the educational space of the university, that provides the undergraduates formation of positive motivation to master digital competence; modeling by the undergraduates the pedagogical activity of the teacher saturated with the usage of digital means of training; the development of masters' abilities to work with digital resources and teaching aids.The basic invariants of digital competence of teachers of higher educational institutions in the form of the following abilities are highlighted: information (ability to search, understand, process, organize and archive digital information, its critical thinking); communicative (ability to communicate online with colleagues and students in various forms); cognitive (ability to create, develop and apply in the process of professional educational activity content with the usage a digital resource); safety-value (the ability to use computers, software, computer training programs in professional activities safely and adhere to academic integrity).


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
19.

Карпенко Ю. М. 
Формування готовності майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії до професійної діяльності в реабілітаційних центрах / Ю. М. Карпенко. — Б.м., 2021 — укp.

Об'єкт дослідження – професійна підготовка майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії у закладах вищої освіти. Мета дослідження полягає у розробці, теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці ефективності моделі формування готовності майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії до професійної діяльності в реабілітаційних центрах. Наукова новизна і теоретичне значення одержаних результатів дослідження полягає у тому, що: вперше розроблено, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено модель формування готовності майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії до професійної діяльності в реабілітаційних центрах, що складається з цільового, теоретико-методологічного, процесуального й критеріально-оцінювального блоків, базується на методологічних підходах та принципах, описує форми, методи, засоби й етапи; обґрунтовано педагогічні умови ефективної реалізації моделі формування готовності майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії до професійної діяльності в реабілітаційних центрах (оновлення змісту професійно-орієнтовних дисциплін з урахуванням специфіки професійної діяльності в реабілітаційних центрах; використання інноваційних технологій в освітньому процесі; інтеграція теоретичної та практичної підготовки у процесі проведення практик у реабілітаційних центрах); визначено критерії (мотиваційний, інформаційно-когнітивний, операційний, професійно-особистісний), показники та рівні (низький, середній, високий) сформованості готовності майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії до професійної діяльності в реабілітаційних центрах і розкрито діагностичний інструментарій їх вимірювання; уточнено сутність понять «реабілітаційний центр», «готовність майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії до професійної діяльності в реабілітаційних центрах» та «формування готовності майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії до професійної діяльності в реабілітаційних центрах»; виявлено структурні компоненти готовності майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії до професійної діяльності в реабілітаційних центрах (мотиваційно-ціннісний, пізнавальний, діяльнісно-практичний, особистісний).^UObject of study – professional training of future specialists in physical therapy, occupational therapy in higher education institutions. The purpose of the study is to develop, theoretically substantiate and experimentally test the effectiveness of the model of forming the readiness of future specialists in physical therapy, occupational therapy for professional activities in rehabilitation centers. The scientific novelty and theoretical significance is that for the first time the model of formation of readiness of future specialists in physical therapy, occupational therapy for professional activity in rehabilitation centers is developed, theoretically substantiated and experimentally tested. This model consists of purpose, theoretical and methodological, procedural and criterion-evaluation blocks, is based on methodological approaches and principles, describes the forms, methods, means and stages. Pedagogical conditions of effective implementation of the model of formation of readiness of future specialists in physical therapy, occupational therapy for professional activity in rehabilitation centers (updating the content of professional-oriented disciplines taking into account the specifics of professional activity in rehabilitation centers; the using of innovative technologies in the educational process) level of higher education in the field of knowledge 22 "Health" specialty 227 "Physical therapy, occupational therapy"; integration of theoretical and practical training in the process of internships in rehabilitation centers) are justified. Criteria (motivational, information-cognitive, operational, professional-personal), indicators and levels (low, medium, high) of readiness of future specialists in physical therapy, occupational therapy for professional activity in rehabilitation centers and diagnostic tools for their measurement are revealed. The essence of the concepts «rehabilitation center», «readiness of future specialists in physical therapy, occupational therapy for professional activities in rehabilitation centers» and «the formation of readiness of future specialists in physical therapy, occupational therapy to professional activity in rehabilitation centers» is specified. The structural components of readiness of future specialists in physical therapy, occupational therapy for professional activity in rehabilitation centers (motivational-value, cognitive, activity-practical, personal) are revealed.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
20.

Захаріна А. Г. 
Формування готовності майбутніх фахівців з туризму до анімаційної діяльності в рекреаційно-оздоровчій сфері / А. Г. Захаріна. — Б.м., 2021 — укp.

У роботі досліджено проблему формування готовності майбутніх фахівців з туризму до анімаційної діяльності в рекреаційно-оздоровчій сфері. Вперше виявлено, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутніх фахівців з туризму до анімаційної діяльності в рекреаційно-оздоровчій сфері (оптимізація змісту професійної підготовки майбутніх фахівців з туризму відповідно до особливостей проведення анімаційної діяльності в рекреаційно-оздоровчої сфері; сприяння професійному та особистісному розвитку майбутніх фахівців з туризму в процесі застосування інноваційних освітніх технологій; становлення професійної майстерності майбутніх фахівців з туризму щодо проведення анімаційної діяльності під час виробничих практик). Розроблено авторську модель формування готовності майбутніх фахівців з туризму до анімаційної діяльності в рекреаційно-оздоровчій сфері, змістовим ядром якої є виявлені та теоретично обґрунтовані організаційно-педагогічні умови. Здійснено моніторинг результатів сформованості готовності майбутніх фахівців з туризму до анімаційної діяльності в рекреаційно-оздоровчій сфері з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.^UThe thesis studied the problem of formation of readiness of future tourism specialists to animation activities in recreational and health sphere.For the first time, the organizational and pedagogical conditions of formation of readiness of future tourism specialists to animation activities in recreational and heath sphere are outlined, theoretically grounded and experimentally verified (optimization of the content of professional training of future tourism specialists in accordance with the peculiarities of animation activities implementation in the recreational and health sphere; contribution to professional and personal development of future tourism specialists in the process of application of innovative educational technologies; evolvement of professional skills of future tourism specialists in conducting animation activities in the process of job training).The author's model of formation of readiness of future tourism specialists to animation activities in recreational and health sphere, which consists of target, theoretical and methodological, content, procedural and evaluation subsystems, has been developed. The target subsystem of the model contains a goal and tasks of formation of readiness of future tourism specialists to animation activities in recreational and health sphere. The theoretical and methodological subsystem of the model contains methodological approaches (competence-based, qualitological, qualimetric, culturological, acmeological) and principles (of humanization, cultural correspondence, unity of traditions and innovation, educational reflection, self-development, creativity). The content subsystem of the model includes structural components (motivational, intellectual, activity-related, communicative and productive, as well as reflexive) of readiness of future tourism specialists to animation activities in recreational and health sphere. The procedural subsystem of the model includes forms, methods, means, stages and functions of formation of readiness of future tourism specialists to animation activities in recreational and health sphere. The evaluation subsystem included criteria (motivational and value, cognitive, procedural, communicative, reflexive), indicators and levels (high, average and low) of formedness of readiness of future tourism specialists to animation activities in recreational and health sphere. The result is the formed readiness of future tourism specialists to the animation activities in recreational and health sphere.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського