Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (11)Реферативна база даних (866)Книжкові видання та компакт-диски (626)Журнали та продовжувані видання (35)
Пошуковий запит: (<.>A=ТИМЧЕНК$<.>+<.>A=ГАЛИН$<.>+<.>A=МИКОЛАЇВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 39
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Дмитренко Н. В. 
Іконографія, семантика та стиль сюжету "Таємна вечеря" у візантійському мистецтві: автореферат дис. ... д.філософ : 023 / Н. В. Дмитренко. — Б.м., 2023 — укp.

Дмитренко Н. В. Іконографія, семантика та стиль сюжету «Таємна вечеря» у візантійському мистецтві. – Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософії зі спеціальності 023 – Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація. – Національна академія образотворчого мистецтва і архітектури, Київ, 2022.Дисертація є першим комплексним дослідженням іконографії сюжету «Таємна вечеря» у мистецтві Візантійської імперії. Мета роботи полягає в дослідженні особливостей поетапного формування іконографії, семантики та стилю сюжету «Таємна вечеря» від зародження християнства до падіння Візантійської імперії в 1453 році, із зверненням до порівняльного аналізу зразків Західної, Східної та Південної Європи задля виявлення особливостей, притаманних кожному періоду, з урахуванням стилевих змін і впливу історичних чинників.Проведене дослідження було здійснено на основі колекцій Бібліотеки та музею Моргана (Нью-Йорк), Гессенської державної та університетської бібліотек (Дармштадт), Державної бібліотеки Бадена (Карлсруе), Британської бібліотеки (Лондон), Державного історичного музею (Москва), Інституту стародавніх рукописів імені Месропа Машоца (Єреван), Музею Конде (Шантільї), Бібліотеки Банкрофта (Каліфорнія), Колекції Думбартон Оакс (Вашингтон), Клівлендського музею мистецтв (Клівленд, Огайо), Національної бібліотеки Франції (Париж), Національної бібліотеки Шотландії (Единбург), Національного музею мистецтв «Київська картинна галерея» (Київ), Національного музею мистецтв імені Богдана та Варвари Ханенків (Київ), Національного музею мистецтв Бразилії (Ріо-де-Жанейро), Музею Уолтерса (Балтимор), Музею Лувру (Париж), Єпархіальних музеїв (Салерно, Фрайзинг, Россано), Бібліотеки коледжу Корпус-Крісті (Кембридж), Міланської скарбниці кафедрального собору (Мілан), Музею Брешиї (Брешия), Музею Дж. П. Гетті (Лос-Анджелес), Національного музею Рима, Цифрової бібліотеки Іспанії та Центру дослідження рукописів Нового Заповіту. Віднайдено та уточнено атрибуцію сюжетів у фресковому ансамблі Гелатського монастиря (Кутаїсі, Грузія), церкви Святого Нікіти у с. Чучер (Скоп’є, Македонія) авторства Євтихія та Михаїла Атрапаса. Відфотографовано наживо та доповнено фоторяд монументального живопису церкви Панагії Форвіотісси Асіну в с. Нікітарі (Нікосія, Кіпр).Віднайдено аналоги та запозичення між ранньохристиянським мистецтвом катакомб та книжковою мініатюрою Західної Європи. Систематизовано та розглянуто пам’ятки, в яких містяться аналоги символіки, застосованої як у монументальному живописі, так і в мистецтві книжкової мініатюри, на прикладі фресок та грецьких кодексів ХІІ ст. Наукова новизна дисертації полягає у введенні до наукового обігу порівняльного аналізу іконографії творів, аналізі композиції та стилістичних особливостей пам’яток із зображенням сюжету «Таємної вечері» в мистецтві книжкової мініатюри, монументальному живописі та декоративно-прикладному мистецтві.Досліджено низку пам’яток із сюжетом «Таємної вечері» в мистецтві книжкової мініатюри, які було створено на теренах Візантійської імперії, починаючи з VI ст.; перші пам’ятки, створені після періоду іконоборства і до другої половини ХІV ст., зі зверненням до пізніших творів ХV ст., серед яких – Псалтирі, Євангелія та Кодекси. У роботі введено до наукового обігу додаткові фотографії та ілюстративний ряд монументального живопису церкви Панагії Форвіотісси Асіну в с. Нікітарі (Нікосія, Кіпр), опрацьовано типологію різних варіантів іконографії сюжету «Таємна вечеря» (Додаток В).Розкрито основні дискусійні питання, які було пов’язано із територіальними взаємовпливами між зразками латинської та грецької традицій іконографії на прикладі пам’яток книжкової мініатюри, монументального живопису та декоративно-прикладного мистецтва. Запропоновано розрізнення типології з частішим використанням різних типів іконографії із сюжетом «Таємна вечеря». Проведено візуальне дослідження та здійснено мистецтвознавчий аналіз творів із сюжетом «Таємна вечеря», визначено контекст створення пам’яток, особливості застосованої іконографії та виділено художньо-образні спільні та відмінні їхні риси.Практичне значення отриманих результатів полягає у тому, що сформульовані теоретичні здобутки надалі допоможуть каталогізувати твори мистецтва з сюжетом «Таємна вечеря». Заповнення бібліографічних лакун сприятиме подальшому ґрунтовнішому дослідженню пам’яток. Положення можуть бути використані науково-дослідними установами, навчальними закладами як матеріал для лекційного курсу з історії мистецтва Візантії, музейними установами – для інформаційного та наукового доповнення каталогів, програм спеціалізованих екскурсій і турів.Ключові слова: синтез мистецтв, стиль, реставрація, мистецтвознавчий аналіз, образотворче мистецтво, декоративно-прикладне мистецтво, Київська Русь, церква, мистецькі традиції, іконографія, образи апостолів, мистецтво, «Таємна вечеря», Візантія, мініатюра, монументальний живопис, сакральне мистецтво.^UN. V. Dmytrenko. Iconography, semantics and style of the Last Supper in Byzantine art. – Qualifying scientific work on the rights of the manuscript. The dissertation to obtain an academic degree of the Doctor of Philosophy in a specialty 023 – Fine Arts. – National Academy of Fine Arts and Architecture, Kyiv, 2022. The thesis is the first comprehensive study of the iconography of the Last Supper in the art of the Byzantine Empire. The aim of the work is to study the peculiarities of the gradual formation of the iconography, semantics and style of the Last Supper plot from the birth of Christianity to the fall of the Byzantine Empire in 1453, with reference to a comparative analysis of samples from Western, Eastern and Southern Europe to identify the peculiarities inherent in each period, taking into account stylistic changes and the influence of historical factors. The research was based on the collections of the Morgan Library and Museum (New York), Hessian State and University Libraries (Darmstadt), State Library of Baden (Karlsruhe), British Library (London), State Historical Museum (Moscow), Mesrop Mashots Institute of Ancient Manuscripts (Yerevan), Conde Museum (Chantilly), Bancroft Library (California), Dumbarton Oaks Collection (Washington), Cleveland Museum of Art (Cleveland, Ohio), Bibliothèque nationale de France (Paris), National Library of Scotland (Edinburgh), National Museum of Art "Kyiv Art Gallery" (Kyiv), National Museum of Art named after Bohdan and Varvara Khanenko (Kyiv), National Museum of Art of Brazil (Rio de Janeiro), Walters Museum (Baltimore), Louvre Museum (Paris), Diocesan Museums (Salerno, Freising, Rossano), Corpus Christi College Library (Cambridge), Treasury of the Cathedral of Milan (Milan), Museo di Brescia (Brescia), J.P. Getty Museum (Los Angeles), and the Museum of the American Art Museum (New York). P. Getty Museum (Los Angeles), the National Museum of Rome, the Digital Library of Spain, and the New Testament Manuscript Research Centre. The attribution of scenes in the fresco ensemble of the Gelati Monastery (Kutaisi, Georgia) and the Church of St Nikita in the village of Chucher (Skopje, Macedonia) by Eutychius and Michael Atrapas was found and clarified. The monumental paintings of the Church of Panagia Forviotissa Asinou in the village of Nikitari (Nicosia, Cyprus) were photographed live and supplemented with a series of photographs. Analogues and borrowings between the early Christian catacomb art and the book miniature of Western Europe are found. The monuments containing analogues of symbols used in both monumental painting and book miniature art are systematised and examined, using the example of twelfth-century frescoes and Greek codices. The scientific novelty of the dissertation is the introduction of a comparative analysis of the iconography of works, the analysis of the composition and stylistic features of monuments depicting the plot of the Last Supper in the art of book miniature, monumental painting and decorative and applied arts. The article examines a number of monuments with the "Last Supper" plot in the art of book miniature, which were created in the Byzantine Empire starting from the sixth century; the first monuments created after the period of iconoclasm and until the second half of the fourteenth century, with reference to later works of the fifteenth century, including the Psalms, Gospels and Codices. The paper introduces additional photographs and illustrative series of monumental paintings of the church of Panagia Forviotissa Asinou in the village of Nikitari (Nicosia, Cyprus), and elaborates the typology of various variants of the iconography of the Last Supper (Appendix B).The main controversial issues related to the territorial interactions between the examples of the Latin and Greek traditions of iconography are revealed on the example of monuments of book miniature, monumental painting and decorative and applied art. The author proposes a distinction of typology with a more frequent use of different types of iconography with the Last Supper plot. A visual study and an art historical analysis of the works with the "Last Supper" plot are carried out, the context of the creation of monuments, the features of the applied iconography are determined, and their artistic and figurative common and distinctive features are highlighted. The practical significance of the results obtained is that the theoretical achievements formulated will further help to catalogue works of art with the Last Supper plot. Filling in the bibliographic gaps will facilitate further in-depth research of the monuments. The provisions can be used by research institutions, educational institutions as material for a lecture course on the history of Byzantine art, and by museum institutions for informational and scientific supplementation of catalogues, programmes of specialised excursions and tours.Key words: synthesis of arts, style, restoration, art historical analysis,


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
2.

Шашкова А. О. 
Іконопис І. С. Їжакевича 1940–1950-х років: Особливості атрибуції та реставрації: автореферат дис. ... д.філософ : 023 / А. О. Шашкова. — Б.м., 2023 — укp.

Дисертація присвячена вивченню іконопису І. Їжакевича, створеному у 1940–1950-х роках для храмів міста Києва та околиць. Мета роботи – виявити нові та систематизувати наявні відомості стосовно ікон І.С. Їжакевича 1940–1950-х років, їх художніх особливостей, техніки та технології; охарактеризувати живописну манеру останнього періоду його творчості; на основі отриманих результатів уточнити атрибуцію ряду ікон, що йому приписуються; сформулювати методологію реставрації творів сакрального живопису І. Їжакевича, виходячи з виявлених у процесі дослідження особливостей.Аналіз наукової розробки обраної теми підтвердив відсутність ґрунтовних праць та наявність значних розбіжностей у попередніх дослідженнях, що спираються здебільшого на згадки парафіян та служителів храмів та/або поверховому візуальному дослідженні в несприятливих умовах діючих храмів. Усебічне дослідження ікон 1940–1950-х рр. здійснено в діючих храмах: Покрова Пресвятої Богородиці на Пріорці, Свято-Макаріївській на Татарці, Свято-Покровській Подільській церкві. Додатково розглядаються ікони, відповідність яких періоду, що досліджується, поки не була підтверджена: окремі ікони храмів Вознесіння Господнього на Деміївці, Серафима Саровського в Пущі-Водиці та іконостасу домової церкви митрополичої резиденції (нині – Патріархії УПЦ КП), що знаходиться на вул. Євгена Чикаленка, 36 (нині в приміщені Патріархії діє Парафія Святого Філарета Милостивого).Для уточнення атрибуції залучені архівні джерела – документи та твори, що зберігаються у Центральному державному архіві-музеї літератури та мистецтва України, Інституті рукопису Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського, Центральному Державному історичному архіві України, а також окремі твори з Національного художнього музею України, Музею однієї вулиці (м. Київ), Національного музею ім. А. Шептицького (м. Львів); дипломні та курсові роботи кафедри техніки та реставрації творів мистецтва та кафедри теорії та історії мистецтв Національної академії образотворчого мистецтва та архітектури.Наукова новизна полягає у тому, що вперше проаналізовано й узагальнено наявні матеріали стосовно сакральної спадщини І. Їжакевича 1940–1950-х років; досліджено відмінні риси живописної манери митця зазначеного періоду, що дозволило визначити експертні ознаки його індивідуального творчого почерку, розрізнити ікони майстра та його учнів; здійснено ґрунтовне взаємодоповнююче мистецтвознавче та техніко-технологічне дослідження ікон 1940–1950-х років в означених храмах; досліджено стилістичні особливості іконопису І. Їжакевича пізнього періоду та її кореляцію зі всією творчістю митця; на базі отриманих результатів створено актуальні рекомендації стосовно зберігання ікон І. Їжакевича в умовах діючих храмів й особливостей їх консервації та реставрації.^UThe dissertation is devoted to the study of the icon painting by I. Yizhakevych created in the 1940s and 1950s for churches located in Kyiv and its surroundings. The purpose of the paper is to discover new and systematise existing information about the icons by I. S. Yizhakevych of the 1940s-1950s, their artistic peculiarities, technique and technology; characterise the painting style of the last period of his work; establish the attribution of a number of icons attributed to him based on the obtained results; formulate the methodology of the restoration of sacred art pieces by I. Yizhakevych, based on the peculiarities revealed in the process of research.The analysis of the scientific development of the chosen topic confirmed the lack of thorough works and the presence of significant discrepancies in previous studies, which are mostly based on the mentions of parishioners and church ministers and/or superficial visual research under unfavourable conditions of operating temples. A comprehensive research of the icons of the 1940s and 1950s took place at operating churches: Church of the Intercession of the Holy Mother of God in Priorka, Church of St. Macarius in Tatarka, Podilskyi Church of the Intercession. In addition, the paper considers the icons that have not yet been confirmed to be related to the researched period: Individual icons of the Churches of the Ascension of the Lord in Demiivka, Church of St. Seraphim of Sarov in Pushcha-Vodytsia, the iconostasis of the church of the metropolitan residence (now – Ukrainian Orthodox Church – Kyiv Patriarchate) located at 36 Yevhena Chykalenka Str. (now the Parish of Saint Philaret the Merciful operates in the premises of the Patriarchate).To establish the attribution, archival sources were involved – documents and works stored at the Central State Archives Museum of Literature and Art of Ukraine, the Institute of Manuscript of V. I. Vernadskyi National Library of Ukraine, the Central State Historical Archives of Ukraine, as well as individual works from the National Art Museum of Ukraine, the One Street Museum, (Kyiv), A. Sheptytskyi National Museum (Lviv); thesis and term papers of the department of techniques and restoration of works of art and the department of theory and history of art of the National Academy of Fine Arts and Architecture.The scientific novelty consists in the fact that the available materials, related to the sacral heritage of I. Yizhakevych dated back to the 1940s and 1950s., have been analysed and summarised for the first time; distinctive peculiarities of the artist’s painting style of the specified period were studied, which made it possible to determine the expert signs of his individual creative technique, distinguish the icons of the artist and his students; a thorough complementary art historical, as well as technical and technological study of the icons of the 1940s-1950s in the specified temples was carried out; the stylistic features of I. Yizhakevych’s icon painting of the late period and its correlation with the artist’s entire work were studied; based on the obtained results, relevant recommendations were created regarding the storage of I. Yizhakevych’s icons at operating churches and taking into account the peculiarities of their conservation and restoration.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Хребтенко М. С. 
Іконопис Лівобережної України та Київщини другої половини XVII – першої половини XVIII ст. Особливості техніки, технології та реставрації / М. С. Хребтенко. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація присвячена професійному українському іконопису, створеному на теренах Лівобережної України і Київщини у другій половині XVII – першій половині XVIII століть. Мета роботи – виявити нові відомості і систематизувати уже наявну інформацію про матеріальну структуру іконопису, способи створення зображення, послідовність накладання фарбових шарів, а також поширені види пошкоджень та методики реставрації.Методика дослідження включала безпосереднє візуальне обстеження творів неозброєним оком та із застосуванням портативного USB-мікроскопа, огляд і фотографування в ультрафіолетових та інфрачервоних променях. Отриману інформацію було співставлено з даними із опублікованих та архівних джерел. Було застосовано методи порівняльного аналізу для встановлення іноземних впливів на техніко-технологічному рівні.Основу джерельної бази склали ікони з колекції Національного художнього музею України, ікони з іконостасів Спасо-Преображенської церкви с.Великі Сорочинці, Троїцької Надбрамної церкви Києво-Печерської Лаври, Софійського собору у Києві, ікона Богоматері Єлецької, що зберігається у Свято-Успенському Єлецькому монастирі м. Чернігів, ікони з колекції НАІЗ «Чернігів стародавній» та інші. З архівних матеріалів – паспорти реставрації творів іконопису, що зберігаються у Національному художньому музеї України, Національному науково-дослідному реставраційному центрі України, на кафедрі техніки та реставрації творів мистецтва Національної академії образотворчого мистецтва і архітектури.Наукова новизна полягає у тому, що вперше у центрі спеціального дослідження постала матеріальна будова й техніка іконопису Лівобережної України та Київщини у другій половині ХVII – першій половині XVIII століття. Виявлено низку варіацій створення живописного зображення, встановлено хронологічні межі застосування окремих матеріалів, прийомів живопису і декорування на іконах означеного регіону й періоду. Введено у науковий обіг ряд архівних джерел, що містять інформацію про проведені фізико-хімічні дослідження ікон та процес їхньої реставрації. Доповнено й узагальнено відомості щодо пігментного складу живопису. Уточнено особливості структури ікон Лівобережжя, такі як: матеріали, конфігурація, форма, товщина, спосіб обробки основ, вид паволоки та її локалізація, склад, товщина і обробка ґрунтового шару; уточнено інструменти, які використовувались для обробки основ та створення рельєфних візерунків на поверхні ґрунту. Проаналізовано методики і матеріали, застосовані для реставрації ікон Лівобережної України. Подальшого розвитку набули дослідження стану збереженості іконописної спадщини України, його співвідношення з реставраційними втручаннями у минулому, а також аналіз наслідків цих втручань для візуального сприйняття творів глядачем і доступності автентичних частин для подальших досліджень.Дисертація складається зі вступу, чотирьох розділів з висновками до кожного, загальних висновків, списку використаних джерел. Окремий том становлять додатки з ілюстраціями.Перший розділ присвячений історіографії, розкриттю основних методологічних засад проведеного дослідження, означенню джерельної бази й з'ясуванню значень спеціальних термінів.У другому розділі пошарово розглянуто структуру ікон Лівобережної України та Київщини у другій половині ХVII – першій половині XVIII століття. З'ясовано матеріали й інструменти, які використовувались для підготовки основ і обробки ґрунту;різновиди основ і їхнє поширення на Лівобережжі; види й особливості застосування паволоки; склад ґрунту, фарбового і покривного шару; уточнено перелік пігментів, застосованих українськими іконописцями.Третій розділ присвячено виконанню зображення: нанесенню підготовчого малюнка і процесам роботи з фарбами. Розглянуто матеріали й способи виконання малюнка, виявлено основні варіанти створення живописного шару, з'ясовано ознаки впливу на український іконопис технік живопису країн Західної і Східної Європи. З'ясовано значення, роль і способи виконання золочення.У четвертому розділі проаналізовано основні методики консервації, розкриття та естетичної реінтеграції, які застосовувались до іконопису досліджуваного періоду на різних історичних етапах. Підкреслено важливе значення збереження усіх елементів будови ікони, які розкривають технологію її створення.Ключові слова: український іконопис, бароко, техніка, технологія, інкарнат, золочення, пігменти, в'язиво, реставрація іконопису, Лівобережна Україна.^UThe thesis is devoted to professional Ukrainian iconography created in the territory of Left-bank Ukraine and Kyiv Region during the second half of the 17th - first half of the 18th centuries. The purpose of the work is to reveal new information and systematise the already-existing information about the material structure of iconography, ways of creating an image, the sequence of applying paint layers, as well as common types of damage and restoration techniques.The research methodology included direct visual examination of the works with the naked eye and with the use of a portable USB microscope, as well as examination and photography under ultraviolet and infrared rays. The information obtained was compared with data from published and archival sources. In addition, comparative analysis methods were used to establish foreign influences on technical and technological levels.The core of the source base are icons from the collection of the National Art Museum of Ukraine, from the iconostasis of the Church of the Savior Transfiguration in the village of VelykiSorochyntsi, Trinity Gate Church of the Kiev-PecherskLavra, St. Sophia Cathedral in Kyiv, the icon of Our Lady of Yelets stored in the Holy Dormition Yelets Monastery in Chernihiv, icons from the collection of National Architectural and Historical Reserve "Ancient Chernihiv" and others. Among archival materials - passports of restoration of works of iconography stored in the National Art Museum of Ukraine, the National Scientific and Research Restoration Centre of Ukraine, the National Academy of Fine Arts and Architecture.The scientific novelty is that for the first time the material structure and technique of iconography in Left-bank Ukraine and Kyiv Region in the second half of the 17th - first half of the 18th centuries is at the centre of special research. A number of options for the creation of picturesque images are revealed, and chronological limits are established on the application of certain materials, methods of painting and decoration on icons of the specified region and period. For the first time, a number of archival sources have been introduced into scientific circles, which contain information about the physico-chemical studies of icons and the process of their restoration. Information concerning the pigment composition of the painting has been supplemented and generalised. The peculiarities of the structure of the Left-bank icons are specified, such as: materials, configuration, shape, thickness, method of processing the bases, type of canvas and its localisation, composition, thickness and processing of the primer layer; the tools used for processing the bases and creating relief patterns on the primer surface have been specified. The methods and materials used for the restoration of the icons in Left-bank Ukraine have been analysed. Further development was achieved through research into the state of preservation of the iconographic heritage of Ukraine and its correlation with restoration interventions in the past, as well as analysis of the consequences of these interventions for visual perception of works by the audience and the availability of authentic pieces for further research.The thesis consists of an introduction, four chapters with conclusions to each, general conclusions, a list of references and appendices with illustrations. The first chapter is devoted to historiography, the basic methodological principles of the study, listing of references and clarification of the meanings of special terms.The second section considers the structure of the icons in Left-bank Ukraine and Kyiv Region in the second half of the 17th - first half of the 18th centuries in layers. The materials and tools which were used to prepare the bases and refine the primer have been clarified: varieties of bases and their distribution in the Left Bank, types and peculiarities of canvas application, composition of the primer, paint and coating layers; the list of pigments used by Ukrainian icon painters has been specified.The third chapter is devoted to the execution of the image on the primer surface: the application of a preparatory drawing and the processes of working with paints. Materials and methods of drawing are considered, the main options for creating a paint layer are identified, and the signs of the influence of painting techniques of Western and Eastern Europe on Ukrainian iconography are clarified. The meaning, role and methods of gilding are clarified.The fourth section analyses the main methods of preservation, disclosure and aesthetic reintegration, which were applied to the iconography of the period at different historical stages. The importance of preserving of all the structural elements of the icon, which reveal the technology of its creation, is emphasised.Keywords: Ukrainian iconography, Baroque, technique, technology, incarnat, gilding, pigments, binder, restoration of iconography, Left-bank Ukraine.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Тимченко О.В. 
Аутоагресивна поведінка працівників органів внутрішніх справ України (соціально-психологічні детермінанти виникнення, методи превенції та профілактики): Автореф. дис. канд. психол. наук: 19.00.06 / О.В. Тимченко ; МВС України. Нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2003. — 18 с. — укp.

Досліджено природу аутоагресивної поведінки працівників органів внутрішніх справ, визначено її структуру, причини та приводи. На основі аналізу випадків самогубств працівників органів внутрішніх справ (ОВС) України за 1996 - 2000 рр. складено соціально-демографічний портрет суїцидента. Визначено та класифіковано соціально-психологічні причини та приводи суїцидальної поведінки працівників ОВС. Розроблено систему превентивно-профілактичних заходів щодо запобігання аутоагресивній поведінці працівників міліції. Запропоновано алгоритм діяльності практичного психолога щодо попередження аутоагресивної поведінки працівників міліції, який складається з прогнозування, превенції та психопрофілактики. Уточнено систематизацію поглядів щодо проблеми самогубств в контексті основних наук про людину. Поглиблено сучасні уявлення про ефективні методи і форми виявлення, профілактики і корекції аутоагресивної поведінки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.011 + Ю937-953.6 + Ю952.14 +
Шифр НБУВ: РА327941

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
5.

Тимченко І.В. 
Вдосконалення системи комп'ютеризованого екологічного моніторингу перевантаження шкідливих рідин в акваторіях морських портів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 21.06.01 / І.В. Тимченко ; Нац. ун-т кораблебудування ім. адмірала Макарова. — Миколаїв, 2010. — 20 с. — укp.

Розглянуто питання підвищення екологічної безпеки функціонування морських портів шляхом вдосконалення та впровадження системи комп'ютеризованого екологічного моніторингу перевантаження шкідливих рідин (ПШР). Показано, що вона функціонує в режимі екологічного контролю процесів перевантаження та дозволяє формувати заходи з забезпечення екологічної безпеки на етапі запобігання аварійній ситуації та приймати рішення з ліквідації аварійних розливів нафти у реальному часі. Сформовано комплексний критерій екологічної небезпеки процесів ПШР на основі системного підходу й удосконалено механізм оптимального розподілу ресурсів за умов вибору заходів з забезпечення екологічної безпеки з урахуванням даного критерію. Запропоновано критерій оптимізації процесів поповнення, зберігання та розвантаження нафти та нафтопродуктів у акваторіях морських портів з урахуванням екологічних наслідків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 с7,022 + Б1 в641.8,022 + О486.404
Шифр НБУВ: РА375158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Тимченко Ю. О. 
Вербалізація простору в новелах М. Коцюбинського (у контексті українського мовно-літературного процесу кінця ХІХ - початку ХХ ст.): автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01 / Ю. О. Тимченко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2010. — 19 с. — укp.

Проаналізовано художні тексти М. Коцюбинського з погляду мовної картини світу письменника. Розглянуто мовні особливості вербалізації простору в новелах письменника в контексті української новелістики кінця XIX - початку XX ст. Вперше окреслено мовні засоби вираження імпресіоністичного сприймання в художньому тексті письменника. Висвітлено особливості творчого методу автора, виокремлено новаторські засоби змалювання простору, розширено уявлення про роль і місце письменника в контексті українського мовно-літературного процесу кінця XIX - початку XX ст.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)53-334 + Ш5(4УКР)5-4 Коцюбинський М. М. 534
Шифр НБУВ: РА375500 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Тимченко Р. В. 
Взаємовідносини Української Народної Республіки й Західно-Української Народної Республіки (листопад 1918 - квітень 1920 рр.): автореф. дис. ... канд. іст. наук : 07.00.01 / Р. В. Тимченко ; Ін-т історії України НАН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено проблеми взаємовідносин УНР і ЗУНР у 1918 - 1920 рр., визначено передумови та причини об'єднавчого процесу, охарактеризовано події, пов'язані з умовами укладання Акту злуки, проведено їх оцінювання. Розкрито основні організаційні заходи з втілення ідей соборної єдності України в економічній, політичній і військовій сферах, висвітлено розбіжності в зовнішньополітичних орієнтаціях політичних лідерів УНР і ЗУНР. Проаналізовано спільну боротьбу українських армій у Наддніпрянщині. Визначено мотиви та наслідки укладання договорів лідерами УНР і ЗУНР з Добрармією та Польщею. На підставі відомостей, одержаних у ході дослідження, з'ясовано причини та наслідки нереалізованості об'єднавчих зусиль УНР і ЗУНР.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)611-32 + Т3(4УКР3)612-32
Шифр НБУВ: РА377747 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Тимченко Б.П. 
Вплив тіньової економіки на формування доходів населення в умовах ринкової трансформації: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.01.01 / Б.П. Тимченко ; Харків. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2003. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Відзначено, що за умов ринкової трансформації економіки формується нова модель доходів населення - факторна, основні доходи створюються за чинниками виробництва: працею, власністю, землею, підприємницькими здібностями. Виявлено, що створення, розподіл і перерозподіл доходів знаходиться під впливом тіньової економіки, яка набула в Україні масштабно-вибухового характеру. Тому саме потенціал факторних складових не одержав свого розвитку. Зазначено, що тіньові процеси стали невід'ємною рисою способу життя населення країни. Сформовано нові моделі поведінки - тіньові практики як стійкі та масові взаємодії суб'єктів різного рівня (макро-, мезо-, мікро-), спрямовані на одержання прихованого доходу та пов'язані з порушенням законів та інших формально-правових норм. Виявлено основні причини поглиблення та розширення тіньової економіки у перехідній економіці, де головними чинниками є тривала криза доходів, інституціональна несформованість факторних доходів, неефективність державного регулювання доходів. Показано, що серед тіньових доходів населення переважають такі, які сформувалися у сфері розподілу та перерозподілу, а не у сфері виробництва. Систематизовано основні методи оцінки масштабів тіньової економіки. Виявлено основні напрямки її впливу на доходи населення. Надано пропозиції стосовно мінімізації цього впливу на сукупні доходи населення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.336 + У9(4УКР)0-942 +
Шифр НБУВ: РА326256

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Біологічні науки   
9.

Тимченко Н.М. 
Вплив температури та складу середовища на фетальний гемоглобін і гемоглобін донорської крові: Автореф. дис... канд. біол. наук: 03.00.19 / Н.М. Тимченко ; НАН України. Ін-т проблем кріобіології і кріомедицини. — Х., 2004. — 17 с. — укp.

Досліджено вплив температури, розчинів солей, кріопротекторів на гемоглобін А та фетальний гемоглобін, а також взаємодію даних білків з модельними ліпосомальними мембранами. Методом спектрофотометрії виявлено, що заморожування - відтавання призводить до збільшення вмісту метформ гемоглобінів, а розчини солей - до розпаду гемоглобіну F на димери за менших концентрацій солей, ніж для гемоглобіну A. З'ясовано, що за низькотемпературного впливу на гемоглобіни A та F 1,2-пропандіол змінює конформацію фетального гемоглобіну та не впливає на гемоглобін A. Виявлено, що заморожування - відтавання оксигемоглобінів A та F не впливає на кінетику взаємодії з ліпосомальними мембранами, сформованими з кардіоліпіну та фосфатидилхоліну.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е70*732.2*716-636-601.2
Шифр НБУВ: РА331063

Рубрики:

      
10.

Тимченко М.І. 
Вторинні алюмінієві сплави для корпусів гідронасосів з різним залишковим ресурсом машин: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.02.01 / М.І. Тимченко ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2004. — 20 с. — укp.

Проведено статистичне дослідження експлуатаційної стійкості корпусів гідронасосів типу НШ 32У-2 та встановлено причини виникнення їх технічних ушкоджень. Виявлено, що фізико-механічні та експлуатаційні властивості корпусів з вторинних алюмінієвих сплавів суттєво залежать від хімічного складу використаного брухту. Наведено оцінку хімічного складу, мікроструктури та властивостей одержаних вторинних алюмінієвих сплавів. Розроблено прогнозуючі математичні моделі для забезпечення необхідного наробітку корпусів гідронасосів з різних композицій алюмінієвого брухту шляхом обгрунтування складових частин сплаву. Зазначено, що розроблена методика дозволяє прогнозувати диференційовану якість корпусів насосів, виготовлених за умов переробки брухту. Обгрунтовано можливість виробництва та ефективного використання п'яти категорій якості корпусів гідронасосів типу НІШ під час проведення ремонтних робіт машин різного терміну експлуатації. Показано вплив механічних та експлуатаційних показників, а також хімічного складу на визначення категорії якості. Встановлено можливість мінімізації вартості корпусу гідронасосів та її визначення з розрахунку забезпечення необхідного залишкового ресурсу машини.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К500.147.3-3 +
Шифр НБУВ: РА339761

Рубрики:

      
11.

Тимченко О.Г. 
Естонська модель ринкової трансформації національної економіки: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.05.01 / О.Г. Тимченко ; НАН України. Ін-т світ. економіки і міжнар. відносин. — К., 2000. — 16 с. — укp.

Визначено головні параметри методології та практики естонської моделі економічної трансформації у співставленні з іншими моделями реформ у постсоціалістичних країнах. Обгрунтовано можливість використання концепції "шокової терапії", а також проаналізовано специфічні риси її естонського варіанта. Значну увагу приділено особливостям приватизаційного процесу, реструктиризації господарського потенціалу та формуванню стабільної фінансової системи за умов створення відкритої економіки невеликої країни. Доведено схему взаємозалежності між перебудовою естонської економіки та переорієнтацією зовнішньоекономічної політики Естонії. Визначено позитивні та негативні сторони естонської трансформаційної моделі у контексті можливості використання даного досвіду в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Ест)0-183
Шифр НБУВ: РА310640 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Тимченко Ю.В. 
Застосування краніоцеребральної гіпотермії у комплексному лікуванні ранніх гестозів (блювання) вагітних: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.01 / Ю.В. Тимченко ; Харк. держ. мед. ун-т. — Х., 2002. — 16 с. — укp.

Проведено обстеження та лікування 120 вагітних із ранніми гестозами в термінах 5-14 тижнів. Доведено ефективність немедикаментозного холодового впливу при лікуванні даного виду акушерської патології. Розроблено та застосовано при лікуванні вагітних із ранніми гестозами (блюванням) немедикаментозний метод лікування з використанням поверхневої краніоцеребральної гіпотермії. Проведено аналіз 120 обмінних карт вагітності.На підставі проведених досліджень встановлено, що краніоцеребральна гіпотермія сприяє нормалізації кислотно-лужної рівноваги, газового складу крові. Отримано дані про динаміку клінічної картини захворювання в процесі лікування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р716.213-544
Шифр НБУВ: РА321291

Рубрики:

      
13.

Тимченко Г.А. 
Застосування на госпітальному етапі електромагнітних хвиль дециметрового та міліметрового діапазонів при лікуванні хворих на ревматизм: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.33 / Г.А. Тимченко ; Укр. НДІ мед. реабілітації та курортології. — О., 2006. — 28 с. — укp.

Обгрунтовано можливість підвищення ефективності лікування на госпітальному етапі хворих на ревматизм, що характеризується в'ялим перебігом, у поєднанні з ішемічною хворобою серця (ІХС) шляхом застосування у комплексній терапії електромагнітних хвиль деци- (ДМХ) та міліметрового (ММХ) діапазонів. На підставі результатів клінічних, лабораторних й інструментальних досліджень доведено, що ревматизм у сполученні з ІХС характеризується більш тяжким перебігом, особливо у зимовий період, та потребує посилення терапії на даному етапі. Показано, що ДМХ- та ММХ-терапія на ділянку проекції печінки в комплексі з фармакологічними методами обумовлює однонаправлену дію - поліпшує загально-клінічний стан хворих, позитивно впливає на гемодинаміку, скоротливу функцію міокарда, нормалізує імунологічний статус, поліпшує ліпідний обмін, перекисне окиснення ліпідів та антиоксидантну систему, реологічні властивості крові, має протизапальну та анальгезуючу дію. На фоні виражених змін в ліпідному обміні, ознак запалення, реологічних властивостей крові, антиоксидантних процесів, що відмічаються у хворих у період активізації патологічного процесу (взимку) рекомендовано застосування ДМХ-терапії. На підставі безпосередніх і віддалених результатів лікування хворих на ревматизм у сполученні з ІХС з застосуванням ДМХ та ММХ-терапії на ділянку печінки залежно від активності патологічного процесу встановлено ефективність запропонованих терапевтичних методів. Показано, що їх застосування сприяє зменшенню рецидивів захворювання, стабілізації стану хворих з переходом до довготривалої ремісії та поліпшенню якості їх життя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р419.1-5 +
Шифр НБУВ: РА348154

Рубрики:

      
14.

Тимченко М. Є. 
Комплексне лікування неспроможності анастомозів в хірургії тонкої кишки. / М. Є. Тимченко. — Б.м., 2021 — укp.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
15.

Тимченко Ю.В. 
Кооперативні організації в господарській системі України в період непу: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.01 / Ю.В. Тимченко ; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". — К., 2007. — 19 с. — укp.

Досліджено теорію та практику функціонування кооперації у роки непу з позицій інституціональної економічної теорії та системно-синергетичної парадигми. Виявлено вплив економічних інститутів, що існували в межах економічної системи періоду непу, на стан і розвиток всіх форм кооперативних організацій в Україні. Розглянуто історичні передумови виникнення кооперативних організацій у світі та в Україні. Проаналізовано досвід розвитку теорії та практики вітчизняного кооперативного руху у 1920-ті рр. Зазначено про необхідність врахування позитивного та негативного досвіду діяльності кооперативних організацій за умов еволюції інституціонального середовища у даний період для обгрунтування шляхів формування національної кооперативної системи як важливої складової ринкової системи економіки в Україні на сучасному етапі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У03(4УКР)610.08 +
Шифр НБУВ: РА354123

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Тимченко Г.М. 
Лінійні та геометрично нелінійні вільні коливання багатошарових пластин та пологих оболонок зі складною формою плану: автореф. дис... канд. техн. наук: 01.02.04 / Г.М. Тимченко ; Ін-т пробл. машинобуд. ім. А.М. Підгорного НАН України. — Х., 2008. — 19 с. — укp.

Розроблено ефективний метод дослідження вільних лінійних і геометрично нелінійних коливань елементів тонкостінних конструкцій, які модулюються багатошаровими пластинами та пологими оболонками довільної форми. Запропонований метод базується на теорії R-функції, варіаційних методах та методі Бубнова - Гальоркіна. Розроблений метод дозволяє звести початково-нелінійну систему рівнянь руху пологої оболонки до задачі Коші, його необхідно використовувати для певних постановок задачі, а саме: у межах класичної теорії та уточненої - типу Тимошенка. Створено програмне забезпечення для системи POLE-RL, за допомогою якого розв'язано нові задачі з лінійних і нелінійних коливань багатошарових пологих оболонок і пластин складної форми за різних способів закріплення, укладки шарів і властивостей матеріалу. Наведений метод застосовано для розв'язання практичних задач.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В251.103.5,022 + В251.6,022 +
Шифр НБУВ: РА360401

Рубрики:

      
17.

Тимченко О. І. 
Людина в мовному просторі української загадки : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01 / О. І. Тимченко ; НАН України, Ін-т мовознав. ім. О.О. Потебні. — К., 2010. — 16 с. — укp.

Визначено компоненти глибинної структури загадок. Досліджено антропоморфні загадки, об'єктом кодування яких виступають образи явищ природи, рослин, тварин і предметів. Визначено в загадках про людину лексичні одиниці з семантичних сфер, пов'язаних з явищами природи, рослинами, тваринами та предметами, назви яких ужиті для кодування образу людини. Охарактеризовано механізм створення метафоричного та метонімічного кодування. З'ясовано, що загадки як одиниці, якими кодуються образи відгадок за допомогою опису певної життєвої ситуації, змодельовано та класифіковано у вигляді фреймів. Обгрунтовано розмитість категорій буття у мовному просторі даних текстів. Показано аніропоцентризм людського світобачення та поглиблено вивчення семантики паремійних текстів, культурних стереотипів і механізмів категоризації дійсності в мові.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-315 + Ш3(4УКР)-654
Шифр НБУВ: РА369968 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Тимченко В.М. 
Мартенситні перетворення в порошках та кераміці на основі ZrOV2D, ініційовані зовнішнім механічним напруженням: Автореф. дис... канд. фіз.-мат. наук: 01.04.07 / В.М. Тимченко ; НАН України. Донец. фіз.-техн. ін-т ім. О.О.Галкіна. — Донецьк, 2002. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К390.44-18 + Л42-106.201
Шифр НБУВ: РА320817 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
19.

Шевчук О. В. 
Моделі інформаційної технології процесів суміщення фарб в рулонних друкарських машинах / О. В. Шевчук. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація присвячена вирішенню актуальної наукової задачі розроблення моделей інформаційної технології системи контролю і управління суміщенням фарб рулонних друкарських машин на основі створення інформаційних моделей багатополюсних компонентів для дослідження, розрахунку і вдосконалення елементів та систем рулонних друкарських машин довільної структури.Проведено системний аналіз контролю процесу суміщення фарб та існуючих систем. Показано, що на даний час відсутні моделі суміщення фарб в абсолютних координатах та дослідження динамічних процесів суміщення фарб. Розвинуті нові підходи до опису електромеханічних систем, основані на багатополюсних інформаційних моделях компонент електромеханічних і стрічкопровідних систем. Електромеханічна і стрічкопровідна система друкарської машини представлена у вигляді шестиполюсних інформаційних компонентів та зв'язків між ними. Проведено дослідження властивостей ділянки паперової стрічки як в'язкопружної системи при дії зовнішнього постійного та змінного навантаження. Отримано основне співвідношення, що описує властивості стрічкопровідної системи з в'язкопружною стрічкою в усталеному режимі. Досліджено вплив явища повзучості та перехідні характеристики натягу, зокрема газетного і журнального паперу. Оптимізація системи натягу із застосуванням ПІД-регулятора дозволила зменшити збурення у 2,5 рази. Отримані результати дослідження стали основою для побудови ієрархічної структури інформаційної технології системи контролю і управління суміщенням фарб багатосекційних РДМ на основі багатополюсних компонентів.Ключові слова: інформаційна технологія, інформаційна модель, багатополюсні компоненти, стрічкопровідна система, система суміщення фарб, рулонна друкарська машина.^UThe dissertation is devoted to the decision of an actual scientific problem of development of models of information technology of system of control and management of combination of paints of rolled printing machines on the basis of creation of information models of multipolar components for research, calculation and improvement of elements and systems of rolled printing machines of arbitrary structure. It is shown that currently there are no models of color matching in absolute coordinates and dynamic processes of color matching. New approaches to the description of electromechanical systems based on creation of multipolar information models of components of electromechanical and tape systems are developed. The electromechanical and tape system of the printing machine is presented in the form of six-pole information models of components and connections between them. The properties of the paper tape section as a viscoelastic system under the action of external constant and variable load have been studied. The basic relation describing the properties of a tape-conducting system with a viscoelastic tape in a steady state is obtained. The influence of the phenomenon of creep and transient characteristics of tension, in particular newsprint and magazine paper are investigated. Optimization of the tension system with the use of PID regulator allowed to reduce the disturbance by 2.5 times. The expediency of dividing the control area into an active dynamic and stationary fixed part, which is respectively provided by PI and PD regulators, is indicated. The corresponding block diagram of the digital regulator of combination of paints is offered.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
20.

Тимченко Д. О. 
Моделі та методи управління проєктом створення офісу трансферу технологій у закладі вищої освіти / Д. О. Тимченко. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація присвячена вирішенню актуального та важливого науково-прикладного завдання, яке полягає у розробці та дослідженні моделей та методів управління проєктом створення офісу трансферу технологій у закладі вищої освіти.У результаті проведеного дослідження запропоновано концептуальну модель управління проєктом створення офісу трансферу технологій, організаційну модель офісу трансферу технологій, інформаційну модель процесу управління проєктом створення офісу трансферу технологій, метод створення офісу трансферу технологій з елементами дизайн-мислення, метод визначення відповідності прототипу офісу трансферу технологій потребам стейкхолдерів з урахуванням специфіки функціонування закладу вищої освіти.^UThe thesis is devoted to the solution of the current and important scientific and applied problem which consists in the development and research of models and methods of project management of the establishment of a technology transfer office in a higher education institution.The terminology of project management was expanded by clarifying the concepts of «innovative technology», «technology transfer», «technology transfer office», the peculiarity of which is to take into account the project approach, as well as by introducing new concepts: «technology transfer project», «portfolio of technology transfer projects», «technology transfer project management». As a result of the analysis of the features of project management and project portfolios in a higher education institution, the types of projects and project portfolios implemented in a higher education institution are identified, and it is suggested to separate technology transfer projects and technology transfer project portfolios into a separate group. A conceptual model of project management of technology transfer office establishment in a higher education institution is built, which takes into account the specifics of higher education institution operation and includes seven stages for successful project implementation. The block diagram of project initialization of technology transfer office establishment taking into account features of higher education institution is suggested. Stakeholders of the project of technology transfer office establishment in a higher education institution are identified. The organizational technology transfer office model is developed, which includes the Organizational Breakdown Structure template of the project of technology transfer office establishment in a higher education institution, the template of technology transfer office's organizational structure in a higher education institution. The functions of the team members of the project of technology transfer office establishment in a higher education institution, the functions of technology transfer office's employees and the place of technology transfer office in the organizational structure of higher education institution are also determined. An information model of the project management of technology transfer office establishment in a higher education institution is developed, which will increase the efficiency of this project management and provide for high-quality and efficient communication between project stakeholders. This model includes a context chart and a level 1 chart built on DFD notation. Within the framework of the suggested model, information flows between stakeholders in the process of project management of technology transfer office establishment in a higher education institution in general and at each stage of the management process in particular are determined. The author suggests a method of technology transfer office establishment in a higher education institution with elements of design thinking, the main task of which is to determine the needs and interests of project stakeholders in establishing cooperation between a higher education institution and business, including observation and survey methods, and creation of a prototype of the project product taking into account the identified needs. The method developed by the author to determine the compliance of the technology transfer office's prototype in a higher education institution with the needs of stakeholders will provide feedback on the functioning of the technology transfer office's prototype in higher education institution and help to make the decision on the further functioning of this organizational structure. Within the framework of this method, the author has formulated ten criteria for compliance of the technology transfer office's prototype in a higher education institution with the needs of stakeholders and proposed a 5-point scale for evaluating these criteria. A formula is also suggested to determine the total numerical score of each criterion based on the responses received from the respondents. Based on the obtained summary estimates, it is substantiated the need to build a Pareto chart that would determine, which of the criteria do not meet or do not fully meet the needs of stakeholders. This, in turn, would determine the direction of improving technology transfer office's work. It is suggested by methods of A/B testing and usability testing application to determine the compliance of the additional product of the project created during the project implementation of technology transfer office establishment in a higher education institution – the website's section devoted to technologies and developments. The thesis presents the practical application of models and methods of project management of technology transfer office establishment in a higher education institution.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського