Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (35)Реферативна база даних (218)Книжкові видання та компакт-диски (279)Журнали та продовжувані видання (18)
Пошуковий запит: (<.>A=ХУН$<.>+<.>A=МЕЙ$<.>+<.>A=ЛАНЬ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
1.

Ланько 
Бойове застосування новітніх засобів збройної боротьби в локальних війнах 90-х років XX ст.: автореф. дис... канд. іст. наук: 20.02.22 / Олег Миколайович Ланько ; Національний ун-т "Львівська політехніка". — Л., 2008. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц35(0)63 + Ц1,8(4/8)
Шифр НБУВ: РА367949

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Мейтус В.Ю. 
Категорні методи в теорії мовних перетворювачів: автореф. дис... д-ра фіз.-мат. наук: 01.05.03 / В.Ю. Мейтус ; НАН України. Ін-т кібернетики ім. В.М.Глушкова. — К., 2008. — 27 с. — укp.

Розроблено, досліджено та використано нові методи в теорії мовних перетворювачів, які застосовуються під час вирішення проблем, пов'язаних з різними напрямками інформатики, а також теорії та практики моделювання систем. Розроблено методологію використання теоретико-категорних форм для дослідження проблем теорії формальних мов і перетворення мовної інформації. Ця методологія дозволяє здійснювати категорне подання синтаксису та семантики мов, побудову категорних автоматів, аналіз проблем обчислюваності категорій. Запропоновано декілька різних варіантів мовних перетворювачів, які використовують різні схеми пам'яті. Розроблено метод категоріальних систем, що дозволяє послідовно будувати перетворювачі з заданими ознаками та досліджувати їх особливості. Вирішено проблему розв'язуваності існування несинхронного скінченного перетворювача, який відображає одну регулярну мову на іншу. У загальному вигляді вирішено проблему еквівалентності детермінованих магазинних автоматів, що дозволило вирішити певні інші проблеми, які належать до різних напрямків теоретичної інформатики - теорії мов, схем програм, теорії формальних граматик. Розроблено методологію застосування мовних перетвоювачів до проблем автоматизації проектування систем управління, пов'язаних з задачами моделювання систем і формалізацією процесів автоматизованої обробки інформації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З973-018.210 +
Шифр НБУВ: РА356973

Рубрики:

      
3.

Хунов Ю.А. 
Наукове обгрунтування стратегічних напрямів реформ охорони здоров'я на регіональному рівні: Автореф. дис. д-ра мед. наук: 14.02.03 / Ю.А. Хунов ; Нац. мед. ун-т ім. О.О.Богомольця. — К., 2003. — 46 с. — укp.

Виявлено особливості медико-демографічної ситуації, стану здоров'я різних груп населення регіону, з'ясовано його залежність від впливу комплексу екологічних, професійних, медичних та поведінкових чинників, зроблено прогноз динаміки медико-демографічних показників на перспективу. Досліджено обсяг і характер лікувально-практичної допомоги населенню регіону на різних рівнях управління, її якість і доступність, показники, що їх формують. Розраховано прогнозну потребу в кадровому забезпеченні регіональної системи охорони здоров'я та запропоновано заходи щодо його поліпшення. Визначено резерви підвищення ефективності управління регіональною системою охорони здоров'я та поліпшення фінансування медичної сфери шляхом запровадження багатоканальності фінансування. Науково обгрунтовано концептуальні підходи до формування регіональної політики у сфері охорони здоров'я, опрацьовано та впроваджено принципи стратегічного та програмно-цільового планування, доведено їх високу медичну, економічну та соціальну ефективність. Розроблено регіональну комплексну програму розвитку охорони здоров'я, що базується на партнерстві та міжсекторальній взаємодії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) к +
Шифр НБУВ: РА328375

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Лань Давей 
Оцінка і використання рекреаційних ресурсів провінції Хебей (Китай) для цілей спортивно-оздоровчого туризму: автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання та спорту : 24.00.02 / Лань Давей ; Харк. держ. акад. фіз. культури. — Х., 2011. — 21 с. — укp.

Виявлено основні закономірності формування територіальної системи задоволення рекреаційних потреб населення й основи її функціонування. На підставі рекреаційного оцінювання гірських природно-територіальних комплексів і гідрологічної мережі регіону розроблено маршрути з деяких (найбільш популярним) видів спортивно-оздоровчого туризму. Встановлено навантаження на рекреаційні території під час використання їх для активного відпочинку та спорту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч518.115(54КИТ1-4) + Ч511.172
Шифр НБУВ: РА383249 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Мейзерська І.В. 
Прийменник в українській тлумачній лексикографії II половини XX століття: автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01 / І.В. Мейзерська ; Ін-т укр. мови НАН України. — К., 2010. — 19 с. — укp.

Досліджено прийменники сучасної української мови на засадах системної лексикографії. Обгрунтовано статус прийменника як службової частини мови з власною системою семантичних і граматичних характеристик і широкими зв'язками в мові, що потребують лексикографічного опрацювання. Проаналізовано у складі прийменників сучасної української мови підсистему первинних і давніх вторинних прийменників, що належать до питомого лексичного шару. Розглянуто підсистему складених прийменникових одиниць, що розвивається і постійно поповнюється, збагачує сферу номінації відношень. Вивчено досвід лексикографічного опрацювання прийменників в українській тлумачній лексикографії, осмислено його переваги та вади. Враховано їх у виробленні комплексної словникової моделі прийменника.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-212.71
Шифр НБУВ: РА373502 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Мейта О.В. 
Система моніторингу та управління дробильно-помольним комплексом: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.09.03 / О.В. Мейта ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". — К., 2010. — 19 с. — укp.

Розглянуто використання математичного апарату штучних нейронних мереж. Розроблено модель послідовно працюючих агрегатів подрібнення для визначення параметрів оптимального за завданим критерієм режиму роботи комплексу з метою зменшення електроспоживання комплексу за рахунок вибору оптимального режиму для подрібнення речовини.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Л116.1-5-42
Шифр НБУВ: РА370249 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Мейтус 
Управління політичною партією як соціально-філософська проблема: Автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.03 / Віктор Володимирович Мейтус ; АПН України; Інститут вищої освіти. — К., 2005. — 18 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*45
Шифр НБУВ: РА346291

Рубрики:

      
8.

Мей Ф. -. 
Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в університетах КНР та України: автореферат дис. ... д.філософ : 011 / Ф. -. Мей. — Б.м., 2024 — укp.

У дисертації здійснено порівняльний аналіз теоретичних положень та практичного досвіду застосування інформаційно-комунікаційних технологій у фаховій підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва в університетах КНР та України для визначення напрямів імплементації практики використання інформаційно-комунікаційних технологій в університетах КНР у сучасних умовах фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в університети України. Актуальність дослідження зумовлена такими основними чинниками, як: інформаційні технології створили нове музичне середовище, змінивши спосіб отримання доступу до музики та її прослуховування, відбулося зростаюче переважання нових технологічних засобів у поширенні та збереженні музики; інформаційні технології докорінно змінили традиційну концепцію музичної освіти, зміст, форми та методи викладання музики; інформаційні технології у музичній освіті уможливили не тільки спілкування студентів один з одним, розширили можливості обирати свою улюблену музику з безлічі ресурсів, розвивати власні унікальні музичні смаки; надали можливість для аналізу недоліків у власній підготовці, та відкрили можливості для її створення; інформаційні технології актуалізували увагу до збереження ціннісної функції музики, що має тенденцію до послаблення, оскільки музика стала більш Мей Фан 3 розважальною і комерційною, що може призвести до зниження рівня сприйняття музики та погіршення музичного смаку. На основі аналізу наукових джерел висвітлено основні шляхи наукового осмислення порушеної проблеми в китайській та українській психологопедагогічній літературі, проаналізовано й уточнено сутність основних понять, що стосуються проблеми дослідження: «технологія», «навчальна технологія», «інформаційно-комунікаційні технології», «інформаційно-комунікаційні технології в освіті», «інформаційно-комунікаційні технології у фаховій підготовці учителів музичного мистецтва» та супутні поняття «інновації», «інтеграція», оскільки інтеграція інформаційних технологій у процес фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва змінює традиційний режим викладання і стає центром інновацій. Визначено, що інтеграція ІКТ в освіту відбувається у якості: об’єкта вивчення, інструмента пізнання та засобу навчання. Проаналізовано основні шляхи застосування інформаційнокомунікаційних технологій у процесі фахової підготовку майбутніх учителів музичного мистецтва в університетах КНР та України за науковими розвідками, що дозволило зробити висновок: у працях китайських науковців широку розробку отримали проблеми інформатизації освіти мистецького спрямування, від питань історичних передумов до становлення, розвитку та прогнозування інтеграції інформаційних технологій у підготовку вчителів музичного мистецтва; у нашій країні, робота спрямована на систематичне, планомірне, багатовекторне дослідження ролі, можливостей та функцій інформаційних технологій у підготовці вчителів музичного мистецтва. Визначено наукове підгрунтя впровадження ІКТ у процес фахової підготовки вчителів музичного мистецтва в університетах КНР та України, виявлено шляхи збагачення змісту, форм та методів фахової підготовки вчителів музичного мистецтва завдяки використанню інформаційнокомунікаційних технологій та сполученість вимог до підготовки вчителів музичного мистецтва в університетах та музичною освітою в початковій і Мей Фан 4 середній школі в КНР та Україні; окреслено перспективні напрями імплементації педагогічно цінних теоретичних і практичних доробок китайських фахівців з використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в університетах КНР в університети України.^UIn the dissertation, a comparative analysis of the theoretical provisions and practical experience of using information and communication technologies in the professional training of future music teachers in the universities of the People's Republic of China and Ukraine was carried out in order to determine the directions of implementation of the practice of using information and communication technologies in the universities of the PRC in the modern conditions of the professional training of future music teachers in universities of Ukraine. The relevance of the research is determined by such main factors as: information technologies have created a new musical environment, changing the way of obtaining access to music and listening to it, there has been a growing predominance of new technological means in the distribution and preservation of music; information technologies have fundamentally changed the traditional concept of music education, the content, forms and methods of teaching music; information technologies in music education have made it possible not only for students to communicate with each other, have expanded the opportunities to choose their favorite music from a variety of resources, to develop their own unique musical tastes; provided an opportunity to analyze shortcomings in one's own training, and opened opportunities for its creation; information technologies have actualized attention to preserving the value function of music, which has a tendency to weaken, as music has become more entertaining and commercial, which can lead to a decrease in the level of music perception and deterioration of musical taste. Based on the analysis of scientific sources, the main ways of scientific understanding of the raised problem in Chinese and Ukrainian psychological and pedagogical literature are highlighted, the essence of the main concepts related to the research problem is analyzed and specified: «technology», «educational technology», «information and communication technologies», «information and communication technologies in education», «information and communication technologies in the professional training of music teachers» and related concepts Мей Фан 11 «innovation», «integration», since the integration of information technologies in the process of professional training of future music teachers changes the traditional mode of teaching and becomes a center of the innovations. It was determined that the integration of ICT in education takes place as: an object of study, a tool of knowledge and a means of learning. The main ways of using information and communication technologies in the process of professional training of future music teachers in the universities of the People's Republic of China and Ukraine were analyzed according to scientific research, which allowed us to draw a conclusion: in the works of Chinese scientists, the problems of informatization of art education were widely developed, from issues of historical prerequisites to until today, development and forecasting of the integration of information technologies in the training of music teachers; in Ukraine, the work is aimed at a systematic, planned, multi-vector study of the role, possibilities and functions of information technologies in the training of music teachers. The scientific basis for the introduction of ICT in the process of professional training of music teachers in the universities of the People's Republic of China and Ukraine has been identified, ways of enriching the content, forms and methods of professional training of music teachers thanks to the use of information and communication technologies and the combination of requirements for the training of music teachers in universities and music education have been identified in primary and secondary school in China and Ukraine; outlined perspective directions of implementation of pedagogically valuable theoretical and practical experience of Chinese specialists in the use of information and communication technologies in the process of professional training of future music teachers in universities of the People's Republic of China in universities of Ukraine.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського