Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Реферативна база даних (181)Книжкові видання та компакт-диски (152)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=ЧЕМЕРИС$<.>+<.>A=ІНГРІДА$<.>+<.>A=АЛЬГІМАНТІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія: Будівництво   
1.

Чемерис М.М. 
Бетони з комплексними модифікаторами пластифікуюче-прискорюючої дії: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.05 / М.М. Чемерис ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2006. — 19 с. — укp.

Досліджено питання розробки теоретичних засад одержання пластифікованих бетонів з комплексними модифікаторами пластифікувально-прискорювальної дії на основі сульфованих нафталінформальдегідних поліконденсатів, полікарбоксилатів і високорозчинних електролітів - натрію тіосульфату та роданіту, установлено закономірності їх структуроутворення та твердіння. Досліджено фізико-хімічні особливості гідратації та твердіння портландцементних систем за присутності комплексних хімічних домішок поліфункціональної дії, що завдяки направленому структуроутворенню цементних систем вирішує проблему одержання високорухомих бетонних сумішей, які забезпечують у процесі твердіння задані значення ранньої та марочної міцностей бетонів. З'ясовано оптимальні склади модифікованих портландцементних композицій для бетонів з покращеними експлуатаційними властивостями. Доведено ефективність їх використання за зимового монолітного бетонування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н331.001.4 +
Шифр НБУВ: РА346312

Рубрики:

      
2.

Чемерис 
Особливості формування токсикозу та обгрунтування методу детоксикаційної та органопротекторної терапії у хворих на токсикодермії: автореф. дис... канд. мед. наук: 14.03.06 / Мар'яна Мирославівна Чемерис ; ДП Інститут екогігієни і токсикології ім. Л.І.Медведя. — К., 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р601.29-5
Шифр НБУВ: РА366322

Рубрики:

      
3.

Чемерис О.А. 
Педагогічні умови забезпечення якості фундаментальної підготовки майбутніх учителів математики: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.А. Чемерис ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2007. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено нову технологію забезпечення якості фундаментальної підготовки майбутніх учителів математики. За допомогою факторного аналізу визначено педагогічні умови, які впливають на рівень якості фундаментальної підготовки майбутніх учителів математики. Удосконалено категоріально-понятійний апарат наукового дослідження. Експериментально підтверджено ефективність запропонованої технології забезпечення якості фундаментальної підготовки майбутніх учителів математики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21 р3 +
Шифр НБУВ: РА352783

Рубрики:

      
4.

Чемерис І.А. 
Формування екологічного стану лісових біогеоценозів в зоні впливу хімічних підприємств м. Черкаси: автореф. дис... канд. біол. наук: 03.00.16 / І.А. Чемерис ; Дніпропетр. нац. ун-т. — Д., 2007. — 21 с. — укp.

Досліджено сучасний стан лісових борових біогеоценозів Черкаського та Притясминського борів, які знаходяться під впливом аерополютантів Черкаської промислової агломерації. На підставі вивчення фітостроми сосни звичайної (Pinus sylvestris L.) виявлено хронічне ушкодження Черкаського бору аеротоксикантами, про що свідчать зміни фотосинтетичного апарату, морфологічні порушення деревостану, морфолого-анатомічні зміни хвоїнок, порушення репродуктивної функції внаслідок пригнічення чоловічого гаметофіту та підвищення кислотності кори. Доведено можливість використання ряски малої (Lemna minor L.) як тест-індикатора у разі закиснення природних вод. Запропоновано засоби підвищення стійкості лісових екосистем до шкідливої дії аерополютантів. Визначено особливості формування зеленої зони міст за умов хронічного закиснення атмосферного повітря.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П342.5(4УКР-4ЧЕР) +
Шифр НБУВ: РА352687

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Чемерис І.М. 
Формування професійної компетентності майбутніх журналістів засобами іншомовних періодичних видань: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.М. Чемерис ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально доведено необхідність використання іншомовних періодичних видань у процесі навчання іноземної мови майбутніх журналістів з метою формування їх професійної компетентності. Здійснено науково-педагогічний аналіз проблеми застосування іншомовних масовокомунікативних джерел у теорії та практиці навчання майбутніх журналістів. Уточнено зміст понять "компетентність", "компетенція" та "професійна компетентність журналіста", визначено їх структуру. Розкрито специфіку англомовних масмедійних видань щодо використання їх у навчальному процесі з метою формування професійної компетентності майбутніх журналістів. Обгрунтовано й експериментально перевірено ефективність технології формування професійної компетентності майбутніх журналістів засобами іншомовних періодичних видань. Розроблено методику застосування іншомовних періодичних джерел у процесі професійної підготовки майбутніх журналістів у ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 р(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА355432

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Чемерис Г. Ю. 
Формування графічної компетентності майбутніх бакалаврів з комп'ютерних наук / Г. Ю. Чемерис. — Б.м., 2020 — укp.

У дисертаційному дослідженні розглянуто актуальну проблему формування графічної компетентності майбутніх бакалаврів з комп'ютерних наук.У процесі дослідження проаналізовано здобутки закордонних та українських вчених щодо проблеми формування графічної компетентності майбутніх бакалаврів з комп'ютерних наук, а також нормативні документи, що регламентують освітній процес у закладах вищої освіти. Отримані результати дали змогу визначити зміст поняття "графічна компетентність майбутніх бакалаврів з комп'ютерних наук", сформулювати категоріальний апарат дослідження та уточнити поняття "графічні здібності", "графічна діяльність", "графічна підготовка", "графічна мова" в контексті формування графічної компетентності під час професійної підготовки майбутніх бакалаврів з комп'ютерних наук.Зокрема визначено зміст, сутність та структуру графічної компетентності майбутнього бакалавра з комп'ютерних наук. Як структурні компоненти графічної компетентності майбутніх бакалаврів з комп'ютерних наук було виокремлено орієнтацію на практичну діяльність, мотивацію, просторову уяву, рефлексію, емпатію, системне мислення, креативність, естетичний смак, здатність застосувати принципи ергономіки, здатність до здійснення наукових досліджень у дизайн-проектуванні, здатність застосовувати модель AIDA (Attention, Interest, Desire, Action – модель, що описує кроки залучення в процес "увага → інтерес → потреба → дія") та автоматизацію вирішення задач у графічних редакторах. Поділ графічної компетентності на структурні компоненти дозволив систематизувати не тільки матеріал, що викладається, але й процес формування графічної компетентності в цілому.Визначено критерії, показники й рівні сформованості графічної компетентності майбутніх бакалаврів з комп'ютерних наук. Для виявлення рівнів сформованості компонентів графічної компетентності майбутнього бакалавра з комп'ютерних наук нами було визначено когнітивно-емоційний, особистісно-креативний, мотиваційно-діяльнісний і аналітично-рефлексивний критерії та їх показники. Використання цих критеріїв у професійному навчанні майбутніх бакалаврів з комп'ютерних наук дає змогу підвищити ефективність навчального процесу та результатів їх професійної діяльності. Для диференціювання ступеня сформованості компетентності нами було визначено чотири рівні сформованості графічної компетентності майбутніх бакалаврів з комп'ютерних наук: 1-й рівень – критичний (інтуїтивний), 2-й рівень – допустимий (репродуктивний) рівень, 3-й рівень – достатній (продуктивний) та 4-й рівень – високий (креативний). Обґрунтовано і спроектовано педагогічну технологію формування графічної компетентності майбутніх бакалаврів з комп'ютерних наук. Педагогічна технологія формування графічної компетентності майбутніх бакалаврів з комп'ютерних наук являє собою сукупність найбільш доцільних і методично скомпонованих навчальних способів, прийомів, форм професійної підготовки, принципів і правил їх застосування, послідовних методичних і технологічних дій щодо досягнення поставлених цілей професійної підготовки, інтегральним результатом якої є сформованість графічної компетентності.Компонентний зміст спроектованої педагогічної технології містить концептуально-методологічний блок (дозволяє визначити методологічні засади здійснення педагогічної діяльності); предметно-змістовний (виявляє загальні й конкретні цілі технології і змісту навчального матеріалу та навчальних дисциплін та являє собою інформаційно-освітні матеріали, що дозволяють ефективно формувати графічну компетентність), організаційно-процесуальний (містить опис використання технології і включає в себе моделі викладання, навчання й емоційно-інтелектуальної взаємодії викладача та студента), оціночно-результативний (моніторинг та діагностування результативності навчально-пізнавальної діяльності студентів) та прогностично-регулюючий (дає змогу керувати процесом формування графічної компетентності, сприяє та уможливлює прогнозування шляхів його подальшого розвитку та корекції) блоки.Запропонована технологія передбачає дослідження всіх аспектів навчально-виховного процесу від постановки цілей, проектування та організації навчального процесу до перевірки ефективності створеної педагогічної технології та відповідає основним методологічним вимогам за означеними критеріями технологічності (концептуальність, системність, науковість, структурованість, ефективність, керованість та відтворюваність).З метою перевірки ефективності спроектованої педагогічної технології формування графічної компетентності майбутніх бакалаврів з комп'ютерних наук впродовж 2017-2019 н. рр. проведено дослідно-експериментальну роботу, яка включала чотири етапи: пошуковий, констатувальний, формувальний та аналітико-узагальнюючий. Гіпотеза дослідження полягала в тому, що рівень формування графічної компетентності майбутніх бакалаврів з комп'ютерних наук.^UThe dissertation research deals with the actual problem of formation of graphic competence of future bachelors in computer science.The research analyzes the achievements of foreign and Ukrainian scientists in the formation of graphic competence of future bachelors in computer science, as well as regulations, Ukrainian and foreign, regulating the educational process in higher education. The obtained results made it possible to formulate a categorical apparatus of research, in particular to clarify the concepts of "graphic skills", "graphic activity", "graphic training", "graphic language", "graphic training" in the context of graphic competence formation during professional training of future bachelors in computer science. and define the meaning of the term "graphic competence of future bachelors in computer science".In particular, the content, essence and structure of graphic competence of the future bachelor of computer science are determined. As structural components of graphic competence of future bachelors in computer science the orientation on practical activity, motivation, spatial imagination, reflection, empathy, system thinking, creativity, aestheticonsiders thec taste, ability to apply principles of ergonomics, ability to carry out scientific researches in project design were singled out, ability to apply the AIDA model and automation of problem solving in graphic editors. The division of graphic competence into structural components allowed to structure not only the taught material, but also the process of formation of graphic competence as a whole.Criteria, indicators and levels of formation of graphic competence of future bachelors in computer science are determined. To identify the levels of formation of the components of graphic competence of the future bachelor of computer science, we have identified cognitive-emotional, personal-creative, motivational-activity and analytical-reflexive criteria and their indicators. The use of these criteria in the professional training of future bachelors in computer science increase the efficiency of the educational process and professional results.To differentiate the degree of competence, we have identified four levels of graphic competence of future bachelors in computer science: critical (intuitive) level, acceptable (reproductive) level, sufficient (productive) level and high (creative) level.The pedagogical technology of formation of graphic competence of future bachelors in computer sciences is substantiated and designed. methodical and technological actions to achieve the goals of their training, the integral result of which there should be the formation of graphic competence.The component content of the designed pedagogical technology contained a conceptual and methodological block that allows to determine the methodological principles of pedagogical activity; subject-content (identifies general and specific goals of technology and content of educational material and disciplines and is an informational and educational materials that allow you to effectively form graphic competence), organizational and procedural (contains a description of the use of technology and includes models of teaching, learning and emotional and intellectual interaction of teacher and student), evaluative-effective (monitoring and diagnosing the effectiveness of educational and cognitive activities of students) and prognostic-regulative (allows you to manage the process of formation of graphic competence promotes and enables prediction of ways to further develop and correction) blocks.The proposed technology involves the study of all aspects of the educational process from goal setting, design and organization of the educational process to verify the effectiveness of the created pedagogical technology, and meets the basic methodological requirements for these criteria (conceptuality, system, science, structure, efficiency, controllability and reproducibility).In order to test the effectiveness of the designed pedagogical technology for the formation of graphic competence of future bachelors in computer science during 2017-2019. Research and experimental work was carried out in the 1930's, which included four stages: exploratory, ascertaining, formative, and analytical-generalizing. The hypothesis of the study was that the level of formation of graphic competence of future bachelors in computer science (including cognitive-emotional, personal-creative, motivational-activity and analytical-reflexive criteria) can be increased by applying the designed pedagogical technology.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
7.

Сушко С. В. 
Методи оптимального розпаралелювання програм мікропроцесорних систем для підвищення їх ефективності / С. В. Сушко. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертаційній роботі отримано нові науково-прикладні результати щодо підвищення ефективності виконання комп'ютерних програм за рахунок використання методу розбиття обчислювальних циклів на блоки з підбором кращих розмірів блоків розбиття. Отримані експериментальні дані свідчать про прискорення швидкодії та енергоефективності обчислень для більшості тестових програм при використанні запропонованого методу, що отримав назву метод інтелектуального блочного розбиття.Об'єктом дослідження є процес оптимізації програмного коду операторів циклів мікропроцесорних програм. Метою роботи є підвищення ефективності функціонування мікропроцесорних систем за рахунок розпаралелювання та оптимізації програмного забезпечення. Предметом дослідження є комплекси автоматичної розробки програмного забезпечення мікропроцесорних систем. Методи досліджень базуються на використанні теорії множин, методах трансформації обчислювальних циклів та еволюційних оптимізаційних методах.Новизна наукових положень та результатів, отриманих особисто здобувачем, полягає в наступному:Розроблено метод інтелектуального блочного розбиття, що виконує пошук оптимальних розмірів прямокутних блоків розбиття ітераційного простору операторів циклу мікропроцесорних програм.Запропоновано загальний підхід до розпаралелювання операторів циклів мікропроцесорних програм, який спрямовано на пошук оптимального рішення щодо розбиття ітераційного простору на окремі блоки.Запропоновано комплексну оцінку якості розпаралелювання/оптимізації програми, яка базується на енергоефективності обчислень.Удосконалено метод оцінки часу виконання тестових програм при використанні різноманітних методів розбиття на блоки, який базується на автоматичному послідовному багаторазовому запуску тестових програм і фіксації отриманих результатів швидкодії, що можуть бути в подальшому проаналізовані.Удосконалено дискретний метод рою часток шляхом визначення коефіцієнтів методу та шляхом визначення кращих початкових позицій часток.Результати роботи впроваджені в ТОВ «Дельта СПЕ».Результати дисертаційної роботи можуть бути використані для оптимізації комп'ютерних програм, що написані мовою програмування С або С++ з метою прискорення їх швидкодії. Метод інтелектуального блочного розбиття є універсальним щодо призначення програми, яку потрібно прискорити, апаратної платформи та використаного компілятора.^UIn the Ph.D. thesis new scientific and applied results to increase of execution efficiency of software by using of tiling method with choice of the best sizes of tiles are received. The obtained experimental data indicate an acceleration of processing and energy efficiency of calculations for most of test programs by using of the proposed method, named Smart Tiling Method.The object of research is a process of software optimization of loops' operators of microprocessor programs. The aim of the work is to increase of efficiency of microprocessor systems through parallelization and optimization of software. The subject of research is complexes of automatic software development of microprocessor systems. Research methods are based on set theory, computational loop transformation methods and evolutionary optimization methods.The novelty of scientific statements and results obtained personally by the applicant is as follows:Smart Tiling Method was developed which searches for optimal dimensions of rectangular tiles of iterative space of microprocessor loop operators.The general approach of parallelization of loop operators of microprocessor programs is proposed, which is aimed to find an optimal solution for dividing of iterative space of loop operator into tiles.The comprehensive assessment of parallelization/optimization quality of applied software was proposed which is based on energy efficiency of calculations.The method of estimation of execution time of test programs was improved by using of variety of tiling methods, which is based on automatic sequential multiple runs of test programs and storing of results which can be further analyzed.Discrete Particle Swarm Optimization Method was improved by determining of method's coefficients and by determining of best initial particles' positions.Results of the work are implemented in LLC “Delta SPE”.Results can be applied in optimization of computer programs written in the C or C++ programming language to accelerate their execution time. Smart Tiling Method is universal in terms of program's purpose to be accelerated, hardware platform and used compiler.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського