Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (3)Наукова електронна бібліотека (4)Реферативна база даних (165)Книжкові видання та компакт-диски (208)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>A=ЧЕРНЯКОВ$<.>+<.>A=ЮЛІЯ$<.>+<.>A=ГЕОРГІЇВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
1.

Черняков Б.І. 
Зображальна журналістика в друкованих засобах масової інформації від виникнення до середини XIX століття: Автореф. дис... д-ра філол. наук: 10.01.08 / Б.І. Черняков ; Київ. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 1998. — 37 с. — укp.

Аналізується розвиток ілюстрування вітчизняних і зарубіжних періодичних видань від ХVII до середини ХІХ століття як складової зародження і формування зображальної журналістики. Показано вплив соціокультурних факторів на типологію періодики. Розглянуто еволюцію та особливості ілюстрування газет і журналів, а також альманахової літератури на ранніх етапах їх типологічної диференціації, вироблення сталих форм словесно-зображального синтезу і початкових форм зображальної публіцистики, специфіку застосування засобів художньо-поліграфічного оформлення видань, діяльність видавців, редакторів і художників-ілюстраторів, еволюцію технологій ілюстрування, особливості розвитку ілюстрування видань в Україні. Виклад результатів дослідження проведено в контексті висунутої автором концепції становлення і функціонування зображальної журналістики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.3(4РОС)

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Чернякова А. В. 
Організаційно-педагогічні засади запобігання та подолання насильства в загальноосвітніх школах США: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / А. В. Чернякова ; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка. — Суми, 2011. — 20 с. — укp.

В межах висвітлення теоретико-педагогічних засад проведено аналіз розробленості проблеми шкільного насильства у порівняльних психолого-педагогічних дослідженнях. Визначено сутність і види шкільного насильства. Систематизовано основні концепції детермінації насильства серед учнівської молоді у зарубіжній психолого-педагогічній науці. На основі історико-хронологічного аналізу виокремлено етапи розвитку державної політики у напрямі запобігання та подолання насильства в загальноосвітніх школах США. Охарактеризовано адміністративно-правові засади вирішення досліджуваної проблеми, зокрема, документи реформ, законодавчі ініціативи, які регулюють функціонування американської школи як соціально безпечного навчального середовища. Проаналізовано організаційні засади освітньо-профілактичної роботи в загальноосвітніх школах США: принципи, підходи, напрями, форми, методи та цільові групи. Обгрунтовано методичні засади реалізації педагогічних стратегій запобігання та подолання насильства в американських школах, зокрема, проективних, реактивних і комплексних стратегій. Висвітлено можливості використання прогресивного досвіду вирішення досліджуваної проблеми в загальноосвітніх школах України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(7СПО) + С5*674.2*333.73
Шифр НБУВ: РА385392 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Чернякова Ю.Г. 
Релятивістський розрахунок характеристик діелектронних сателітів спектральних ліній багатозарядних іонів: Автореф. дис... канд. фіз.-мат. наук: 01.04.05 / Ю.Г. Чернякова ; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. — О., 2005. — 16 с. — укp.

Розроблено новий, високочастотний метод до релятивістського розрахунку характеристик діелектронних сателітів спектральних ліній багатозарядних іонів, який базується на квантово-електродинамічній теорії збурень для трьохквазічастинкових атомних систем з використанням калібровочно-інваріантних базисів релятивістських орбіталей. Значну частину спектральних даних одержано уперше і може бути використано у широкому колі застосувань в оптиці і спектроскопії плазми, лезерній фізиці, астрофізиці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В344.325,022 +
Шифр НБУВ: РА339852

Рубрики:

      
4.

Чернякова Т.М. 
Удосконалення економіко-організаційного процесу оподаткування підприємств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Т.М. Чернякова ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2003. — 18 с.: рис. — укp.

Представлено розгорнуту характеристику активних форм податкового планування. Уточнено поняття податкового поля підприємства. Доведено, що удосконалення економіко-організаційного процесу оподаткування підприємств можна досягти шляхом використання принципів і методів податкової оптимізації. Розроблено модель оптимізації економіко-організаційного процесу оподаткування підприємств. Здійснено формалізацію моделі з використанням методів податкового аналізу та удосконалених показників абсолютного та відносного податкового тиску та заборгованості підприємства стосовно податків і зборів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)261.413.3 +
Шифр НБУВ: РА326326

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Чернякова В.Е. 
Управління навчально-художньою діяльністю учнів початкових класів ліцею мистецтв: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / В.Е. Чернякова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Вперше теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено комплекс засобів управління навчально-художньою діяльністю учнів початкових класів, до складу якого входять логіко-смислова модель і модель евристики як системне графічне об'єднання логічного, змістового компонента з загальною стратегією найбільш раціонального пошуку вирішення завдання на рівні прямого, спів- і самоуправління цією діяльністю. Застосовано методику поетапного введення та циклічного використання комплексу засобів управління навчально-художньою діяльністю у поєднанні з поступовим впровадженням повного циклу переходу від прямого до самоуправління навчально-художньою діяльністю учнів зі збільшенням рівня складності завдань залежно від рівня управління у кожному класі та віку учнів початкових класів. Уточнено структуру навчально-художньої діяльності учнів початкових класів (зокрема, визначено мотив, мету, суб'єкт, об'єкт, предмет, художні засоби, продукт, результат, змістову структуру, способи одержання продукту) та її специфічні функції (пізнавальну, освітню, естетичну; розвивальну, креативну, орієнтовно-ціннісну, збагачувальну, самореалізації). Розкрито сутність дефініції "навчально-художня діяльність учнів початкових класів" як синтетичної діяльності, спрямованої на формування емоційно-ціннісного ставлення до світу, на самозміну учнями самих себе, продуктом якої є художній образ, в якому втілено суб'єктивний досвід учня, та її змістова структура як єдність емоційного, мотиваційного когнітивного та діяльнісного компонентів, що відображають специфіку даної діяльності. Уточнено уявлення про ліцей мистецтв як загальноосвітній навчальний заклад нового типу з органічним поєднанням навчального й естетичного циклів і специфічними характеристиками: організаційно-педагогіними, дидактичними, соціально-педагогічними, що надає йому статусу чинника системного естетичного формування культури учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Щ10 р(4УКР)31-3 +
Шифр НБУВ: РА360235

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського