Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (24)Книжкові видання та компакт-диски (30)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Черкашина Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Черкашина Т.Ю. 
Наративні особливості художньо-біографічної прози: автор і читач: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.06 / Т.Ю. Черкашина ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2007. — 20 с. — укp.

Проведено грунтовне дослідження наративних особливостей художньо-біографічної прози, інтер-суб'єктивних відношень у художньо-біографічному тексті. Виявлено найбільш характерні форми взаємодії автора та читача за всіма текстовими рівнями. Розглянуто паратекстуальні особливості художньої біографіки. Уперше докладно проаналізовано особливості авторського контролювання читацького сприйняття твору, стимулювання автором дослідницької діяльності читачів, зміну текстової стратегії автора та читача, авторське вторгнення до фабульного простору твору, уперше досліджено експерименти авторів щодо форми, а також форми та змісту художньо-біографічного твору.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш401.448.2 + Ш5(0)-334 +
Шифр НБУВ: РА349115

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Черкашина Т.В. 
Формування культури взаємин між викладачами і студентами у навчально-виховному процесі технікуму: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Т.В. Черкашина ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2008. — 20 с. — укp.

На підставі аналізу передового психолого-педагогічного досвіду та проведеного дослідження процесу формування культури відносин між викладачами та студентами констатовано, що на сучасному етапі розвитку свідомості людини та її взаємозв'язків у соціумі самопізнання та самовдосконалення є найбільш ефективним способом утримання рівня культури в суспільстві від його подальшого зниження. На підставі узагальнення результатів педагогічного дослідження зроблено висновок, що у процесі визначення окремих складових культурного фону та побудови на основі одержаних результатів констатувального визначення, так званої "карти культурного фону" зафіксовано шість рівнів, чотири з яких розташовані у межах "карти", а два виходять за її межі. Зазначено, що висвітлені рівні у межах "карти культурного фону" відображають внутрішні якості суб'єктів педагогічного процесу, які об'єднують їх у групи на основі прийнятої "норми" та забезпечують можливість адекватного педагогічного впливу на кожну з них. Ефективність запропонованої системи з формування культури взаємин засвідчують суб'єкти експериментальної групи, що за досить короткий проміжок часу (2005 / 2006 навчальний рік) виявила здатність до самообмеження у вигляді добровільної відмови від використання нецензурних слів у повсякденні (12 %). З урахуванням логіки педагогічного експерименту установлено, що на стан культурного фону суб'єктів педагогічного процесу може позитивно впливати викладач, який свідомо ввійшов в систему самопізнання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.352.25 + Ю952.2 + Ю959.0-994 +
Шифр НБУВ: РА360706

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського