Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (141)Книжкові видання та компакт-диски (122)Журнали та продовжувані видання (15)
Пошуковий запит: (<.>A=ШАЛІМОВ$<.>+<.>A=ОЛЕКСАНДР$<.>+<.>A=ОЛЕКСАНДРОВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
1.

Олександренко І.В. 
Іноземний капітал в структурі джерел фінансування інвестиційних ресурсів регіону: автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.05 / І.В. Олександренко ; Луц. нац. техн. ун-т. — Луцьк, 2009. — 21 с. — укp.

Обгрунтовано шляхи вирішення проблеми формування інвестиційних ресурсів регіону у процесі залучення іноземного капіталу, що дозволить забезпечити збільшення обсягів його інвестиційної діяльності за умов відсутності внутрішніх джерел її фінансування. Розкрито зміст поняття інвестиційних ресурсів регіону, удосконалено їх класифікацію, визначено джерела формування. Проаналізовано вплив іноземного капіталу на соціально-економічний розвиток регіону, в який залучено іноземні інвестиції. З використанням розробленого методичного інструментарію проаналізовано й оцінено стан забезпечення регіонів інвестиційними ресурсами, охарактеризовано джерела фінансування інвестиційного процесу у регіонах України. Сформовано підхід щодо вибору типу стратегії залучення іноземного капіталу у регіони України. Розроблено модель прогнозування та планування обсягів надходжень іноземних коштів на Волинь. Проведено комплексне моделювання впливу залучених прямих іноземних інвестицій на економічний розвиток регіону.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР-4ВОЛ) 60-56 + У9(4УКР-4ВОЛ)0-56 +
Шифр НБУВ: РА367225

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Шалімова А.С. 
Механізми розвитку хронічної серцевої недостатності при хронічній хворобі нирок: автореф. дис. ... канд. мед. наук : 14.01.02 / А.С. Шалімова ; Харк. нац. мед. ун-т. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено основні механізми розвитку хронічної серцевої недостатності (ХСН) у хворих на хронічну хворобу нирок (ХХН). Визначено основні фактори ризику розвитку ХСН у таких пацієнтів. Проаналізовано особливості перебігу ХСН у разі ХХН і гіпертонічної хвороби (ГХ), проведено їх порівняльне оцінювання. Встановлено характер структурно-функціональних змін серця у нефрологічних хворих і хворих на ГХ за різних стадій ХСН. Досліджено взаємозв'язок між рівнями C-кінцевого телопептиду проколагену I типу, мозкового натрій уретичного пептиду, структурно-функціональними змінами у міокарді та біохімічними показниками за різних стадій ХСН, поєднаної з ХХН. Виявлено кореляційні зв'язки між клінічними, біохімічними й ехокардіографічними показниками у разі ХСН різного генезу. Доведено перевагу використання фіксованих комбінацій інгібітора ангіотензинперетворювального ферменту (ІАПФ) або антагоніста рецепторів ангіотензину II (АРА II) з гідрохлортіазидом у лікуванні ХСН у разі предіалізної ХХН у порівнянні з монотерапією ІАПФ або АРА II, за умови відсутності достовірних відмінностей в їх ефективності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р410.09-5 + Р414-5
Шифр НБУВ: РА370609 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Олександренко В.П. 
Механохімія і реологія зносостійкості механічних трибосистем: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.02.04 / В.П. Олександренко ; Хмельниц. нац. ун-т. — Хмельниц., 2006. — 35 с. — укp.

У контексті дисипативної природи явищ, що ініціюються зовнішнім навантаженням, комплексно розглянуто механічні реакції та реологічні процеси контактної взаємодії та їх вплив на триботехнічні характеристики сполучених поверхонь. Установлено взаємозв'язок між проявом механічних і фізико-хімічних релаксаційних процесів і швидкісно-навантажувальними та температурними умовами динамічного контактування за однонаправленого та реверсивного (фреттинзі) тертя. Наведено механіко-хімічну модель процесу тертя та зношування. Вивчено вплив фреттинг-корозії на чутливість сталі та корозійного розтріскування. Досліджено ефективність існуючих та запропоновано нові методи обробки поверхонь тертя та регулювання газовмісту рідинного середовища з метою підвищення зносостійкості та тривалості міцності металів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К413.1 +
Шифр НБУВ: РА345980

Рубрики:

      
4.

Шалімов В.Д. 
Регуляторні та мотиваційні механізми розвитку внутрішнього ринку металопродукції України: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.05 / В.Д. Шалімов ; Ін-т пробл. ринку та екон.-екол. дослідж. НАН України. — О., 2010. — 21 с. — укp.

Проаналізовано сучасний стан внутрішнього ринку металопродукції України взагалі та в контексті окремих збільшених регіонів і областей, його відповідність потребам економіки та вимогам національної безпеки країни. Визначено й обгрунтовано основні чинники, які впливають на рівень розвитку та забезпечення даного ринку. Визначено концептуальні положення розвитку внутрішнього ринку металопродукції України за змінених умов. Розроблено мотиваційні та регуляторні механізми державної економічної політики в сфері розвитку та забезпечення внутрішнього ринку металопродукції України, які адекватні сучасним умовам його функціонування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.54
Шифр НБУВ: РА374134 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Шалімов 
РIII-фосфорильовані аміди полігалогенкарбоновних кислот: автореф. дис... канд. хім. наук: 02.00.08 / Олександр Олександрович Шалімов ; НАН України; Інститут органічної хімії. — К., 2007. — 18 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Г275.27
Шифр НБУВ: РА353289

      
6.

Олександров Ю.М. 
Саморегуляція як чинник психологічного благополуччя студентської молоді: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01 / Ю.М. Олександров ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2010. — 19 с. — укp.

Уперше запропоновано інтегративно-особистісну модель саморегуляції, характерною ознакою якої є введення блоку інтеграції та прийняття рішення. Уточнено наукові уявлення щодо змісту поняття, структури та механізму психологічного благополуччя, розглянуто його основні аспекти (ресурсний, процесуальний, результативний, структурний, оціночний). Розкрито сутність поняття та структуру особистісного потенціалу, визначено роль розуміння у блоці самовизначення. Проаналізовано взаємозв'язки системи саморегуляції та психологічного благополуччя. Виявлено, що система саморегуляції найбільше взаємопов'язана з ресурсним і результативним аспектами психологічного благополуччя. Розглянуто чинники та вияви різних рівнів основних складових психологічного благополуччя. Виділено характеристики, що відрізняють суб'єктів з високим, середнім і низьким рівнем задоволеності життям, а також показники психологічного благополуччя особистості й особистісного потенціалу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю935.22-39
Шифр НБУВ: РА372467 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Шалімова Н.С. 
Удосконалення методів обгрунтування розміру мінімальної заробітної плати: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.09.01 / Н.С. Шалімова ; НАН України. Рада по вивч. продукт. сил України. — К., 2001. — 20 с.: рис. — укp.

Висвітлено основні теорії щодо організації заробітної плати, зокрема, еволюцію поглядів на зміст категорій "заробітна плата" та "вартість робочої сили (послуг робочої сили)", а також принципи застосування показника "мінімальна заробітна плата", концептуальні підходи до визначення її розміру та підвищення соціальної та економічної ефективності. Визначено тенденції рівня та динаміки мінімальної заробітної плати в Україні на етапі трансформації економічних відносин, здійснено оцінку ефективності функціонування механізму її встановлення та регулювання, а також досліджено фактори, які впливають на визначення розміру мінімального рівня оплати праці. Методично обгрунтувано розмір мінімальної заробітної плати, зокрема, основні напрями та засоби підвищення ефективності державно-договірного її регулювання в Україні, розглянуто складові механізму забезпечення соціальної гарантованості мінімальної заробітної плати, а також запропоновано алгоритм моделювання розміру мінімальної заробітної плати за сучасних умов соціально-економічного розвитку держави.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)245
Шифр НБУВ: РА315285 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Шалімов В.В. 
Форми та методи регулювання технічної озброєності як основи підвищення продуктивності праці: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / В.В. Шалімов ; Наук.-досл. екон. ін-т М-ва економіки та з питань європ. інтегр. України. — К., 2002. — 18 с. — укp.

Досліджено закономірності впливу технічної озброєності праці на підвищення її продуктивності. Визначено зміст понять продуктивності та ефективності праці, а також роль технічного прогресу у зростанні продуктивності праці, умови ефективного використання технічних засобів праці та методи їх забезпечення. Проаналізовано динаміку продуктивності праці в агропромисловому комплексі (АПК) центрального регіону України, зокрема, досліджено вплив факторів на її підвищення, з урахуванням регіональних відмінностей АПК наведено аналітичну оцінку особливостям використання техніки. Розроблено організаційно-методичні засоби підвищення продуктивності праці в АПК, зокрема, напрямки активізації факторів технічного розвитку, організаційних форм інтенсифікації використання технічних засобів праці, механізму регулювання ефективності їх експлуатації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)0-55 + У9(4Укр)320-55
Шифр НБУВ: РА319203 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Гавриленко О. Є. 
Облік і внутрішній контроль фінансових результатів на підприємствах міського транспорту. / О. Є. Гавриленко. — Б.м., 2019 — укp.

Дослідження присвячено науковому обґрунтуванню розвитку теоретичних, методичних та організаційних положень обліку і внутрішнього контролю фінансових результатів на підприємствах міського транспорту.З'ясовано сутність та концепції формування фінансових результатів, запропоновано напрями розширення їх класифікації. Систематизовано галузеві особливості підприємств міського транспорту, їх вплив на облік і внутрішній контроль фінансових результатів.Удосконалено методичні положення обліку через розроблення підходів до визнання доходу від надання транспортних послуг, формування переліку статей калькуляції основних і допоміжних витрат, розподілу загальновиробничих витрат, окреслення переліку аналітичних рахунків щодо обліку доходів, витрат і фінансових результатів. Запропоновано регістри аналітичного обліку, форми управлінської звітності, шляхи підвищення інформативності фінансової звітності в частині формування фінансових результатів.Обґрунтовано організаційні й методичні засади системи внутрішнього контролю фінансових результатів на підприємствах міського транспорту, з огляду на специфіку їх діяльності та організаційно-правові форми господарювання.^UThe dissertation is devoted to the scientific substantiation of the development of theoretical, methodological and organizational provisions of accounting and internal control of financial results in urban transport enterprises.The expediency of using the economic categories “financial results”, “profit”, “loss”, “income”, “expenses” and “expenditure” as independent main directions of systematization and classification in financial and management accounting subsystems is substantiated and their definitions are refined. Considering the social importance of transport services in general and the social orientation of passenger transportation services, it was proposed to expand the existing approaches to the classification of financial results with classification criteria oriented to the information needs of users, namely: the order of the presentation in various forms of reports, the method of formation, significance for various groups of users, the result of control.It is substantiated that the activities of urban transport enterprises are characterized by a number of features caused by the following factors: the specifics of transport products, the specifics of contractual relations for transport services between three parties with different interests: local authorities, transport enterprises and passengers, the large number of privileged categories of citizens in general passenger traffic, the structure of income and expenses, the existence of control and regulation of urban transport enterprises by local authorities, various forms of ownership and organizational-legal forms of enterprise data management.Based on the analysis of the provisions of IFRS 15 «Revenue from Contracts with Customers» and P(S)A 15 «Income», practical approaches for applying conditions for revenue recognition and determining the degree of completeness of services at transport enterprises in providing services for the carriage of passengers using one-time and electronic tickets , season tickets and upon receipt of subventions for the transportation of privileged categories of citizens have been developed. The procedures have been developed for recognizing income at transport enterprises on the basis of two types of contracts: written agreement with the executive body of the city council for the regular transportation of passengers and verbal non-written agreement with the passenger for the provision of transport services based on a single, electronic or subscription ticket.A list of items for calculating the main and auxiliary expenses for passenger transportation was proposed, the expediency of using the transportation cost indicator of the number of passengers carried as a base for the distribution of general production expenses was justified, two options were proposed for the distribution of general production expenses. A list of analytical accounts of the accounting of costs for the transportation of passengers and the cost of transport services for enterprises of urban electric transport that transport passengers by electric and automobile transport has been developed.In order to ensure the information needs of internal and external users, directions for improving financial and internal managerial reporting have been proposed. The expansion of indicators in Income Statement in order to highlight the specific costs and incomes of urban transport enterprises has been proposed. Three forms of management statements have been elaborated.It has been substantiated that in the practical activities of transport enterprises the tasks of controlling financial results should be determined depending on the period of implementation of the control and its types: preliminary, current and subsequent, and objects of control, which include the common object of control and complimentary objects of control. It is proved that the results of the implementation of operational internal control are important for the subjects of management of transport enterprises.The matrix system of internal control of financial results in urban transport enterprises has been proposed. The system is based on the hierarchical ranking of subjects of internal control: governing bodies, special control bodies, subdivisions, departments, employees of the enterprise; specification of the types of subjects in each group depending on the organizational and legal form of management and ownership, as well as the level of their influence on each type of control – preliminary, current, subsequent; working out in detail the control functions assigned to each subject, corresponding to the specific type of control executed by them.To ensure the effectiveness of the interaction of the internal control bodies at urban transport enterprises, a list of internal regulatory documents has been proposed, which determine the procedure for exercising internal control of financial results at urban transport enterprises for each control subject.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
10.

Ганзюк А. Л. 
Підвищення зносостійкості трибосистем в умовах малоамплітудного фретингу із застосуванням легкоплавких сплавів / А. Л. Ганзюк. — Б.м., 2020 — укp.

У дисертації вирішена науково-технічна задача підвищення зносостійкості трибосистем номінально-нерухомих з'єднань в умовах малоамплітудного фретингу із застосуванням легкоплавких сплавів з урахуванням оточуючого середовища. Запропоновано аналітичну залежність для визначення величини енергії, яка витрачається на збільшення густини дислокацій в одиничному об'ємі і визначається по різниці густини дислокацій до та після фретингу. На основі принципів нерівноважної термодинаміки (незворотних процесів) запропоновані нові теоретичні уявлення фізико-хімічної механіки фрикційного контакту, що стосується природи і взаємовпливу процесів, які викликають фретинг-корозію металів. Запропоновано модель динамічної поведінки трибосистеми на основі методу математичного моделювання та комп'ютерної симуляції. Експериментально встановлено, що внаслідок фретингу змінюється відносний елементний склад взаємодіючих поверхонь. Експериментально встановлено, що зношування матриці, при введенні в зону контакту легкоплавкого сплаву, починається лише після 0,15х106N до 0,3х106N циклів, і зносостійкість при фретингу пари тертя матеріалів, що досліджувались збільшується в 2-3 рази. Запропоновано рекомендації по боротьбі із ФП у номінально-нерухомих з'єднаннях деталей машин, технологію і конструкцію обладнання для нанесення легкоплавкого сплаву (Bi-Sn-Pb-Cd) на поверхні номінально-нерухомих з'єднаних деталей машин.^UThe scientific and technical tasks of increase of wearproofness of tribosystems nominally immobile connections in the conditions of littlepeak fretting with application of fusible alloys taking into account an environment are solved in the dissertation. In theory, from positions of physical chemistry of solid, it is investigated experimentally that an application of soft coverages on the basis of lead, tin, cadmium which have low resistance of fluidity and ability to change the coefficient of friction on contacting surfaces and also can take in certain part of energy of vibration is a perspective direction against FP in nominally immobile connections of details of machines. On the basis of principles of non-equilibrium thermodynamics (irreversible processes) new theoretical presentations of physical and chemical mechanics of friction contact, that touches nature and reciprocally of processes that cause the frettage of metals, are offered. The evolutional model of dynamic conduct of tribosystem is offered on the basis of method of mathematical design and computer simulation. Experimentally mode of dynamic clutch-slippage for FP, as the most dangerous from point of maximal friction and oscillation activity in a contact. It is investigated that relative element composition of interactive surfaces changes as a result of fretting. Moreover, it is investigated that the wear of matrix, at introduction to the area of contact of fusible alloy, begins only after 0,15х106N to the 0,3х106N cycles, and the wearproofness of pair of friction at fretting of the probed materials is increased in 2-3 times. Recommendations against FP in nominally immobile connections of details of machines, method, technology and construction of equipment, for causing of fusible alloy (Bi-Sn-Pb-Cd) on-the-spot nominally immobile the united details of machines are offered.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського