Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (176)Книжкові видання та компакт-диски (78)Журнали та продовжувані видання (7)
Пошуковий запит: (<.>A=ШУБІН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія: Науки про Землю   
1.

Шубін Ю.П. 
Геологічні критерії оцінки схованого гідротермального зруднення Північної антикліналі Донбасу: Автореф. дис... канд. геол. наук: 04.00.11 / Ю.П. Шубін ; Нац. гірн. акад. України. — Д., 2001. — 19 с. — укp.

Вивчено особливості тектоніки кристалічного фундаменту та осадового чохла, мінералого-геохімічну спеціалізацію окремих подовжніх диз'юнктивів, а також вузлів їх перетинання. Встановлено особливості просторового розповсюдження мінералів і хімічних елементів. Досліджено гідротермальну мінералізацію рудопроявів і ділянок підвищеної мінералізації. Детально охарактеризовано типоморфні властивості окремих мінералів, особливості мінералоутворення та літологічний, структурно-тектонічний і мінерало-геохімічні критерії оцінки гідротермальної мінералізації Північної антикліналі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Д450.011 + Д59(45УКР5-4ДОН)45
Шифр НБУВ: РА317914 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Шубін О.О. 
Економічна стратегія підприємств в умовах конкурентного середовища: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.02.03 / О.О. Шубін ; НАН України. Ін-т економіки пром-сті. — Донецьк, 2004. — 32 с.: рис. — укp.

Наведено результати дослідження ролі промислового комплексу України в економіці країни. Обгрунтовано необхідність удосконалення господарського механізму управління промисловим комплексом, який є одним з найважливіших елементів економічної стратегії управління. Визначено особливості виробництва у хімічній промисловості, які спричинюють застосування системного підходу до розробки економічної стратегії підприємств, створення адаптивної моделі стратегічного управління господарюючих суб'єктів, а також управління конкурентоспроможністю галузі в цілому та окремих його сегментів. Створено економічний підхід до формування маркетингового механізму управління підприємствами та наведено методи оцінки використання маркетингового інструментарію. Визначено суть понятття "екологічний менеджмент". Запропоновано удосконалену інтерпретацію оцінки рівня шкідливості впливу підприємств на навколишнє середовище. Побудовано тривимірну матрицю оцінки ступеня необхідності впровадження комплексної системи екологічного менеджменту на підприємстві. Розроблено модель екологічного менеджменту, яка дає змогу враховувати формування базових елементів системи екологічної безпеки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-21 +
Шифр НБУВ: РА329956

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Шубіна Т.Є. 
Квантово-хімічне дослідження механізмів реакцій алканів з електрофілами: Автореф. дис... канд. хім. наук: 02.00.03 / Т.Є. Шубіна ; НАН України. Ін-т орган. хімії. — К., 2003. — 16 с.: рис. — укp.

Проведено структурний аналіз катіон-радикалів, які утворюються під час іонізації ряду каркасних вуглеводнів (адамантану та його алкілпохідних, протоадамантану). Оцінено можливі шляхи перетворення вуглеводневих катіон-радикалів (конкурентних C - H та C - C фрагментацій) в газовому та конденсованому середовищах. В реакціях C - H зв'язків аканів з карбокатіонами та позитивованими галогенами локалізовано ключові мінімуми та перехідні структури, оцінено роль переносу електрона в цих перетвореннях, значення бар'єрів, порядків реакцій та кінетичних ізотопних ефектів. Виявилось, що перехідні структури мають лінійні геометрії, значний перенос заряду з вуглеводню на електрофіл (H-зв'язаний електронний перенос). Установлено, що з незарядженими електрофілами (метал-оксо реагенти) реалізується аналогічний механізм.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Г241.1-27 +
Шифр НБУВ: РА325633

Рубрики:

      
4.

Шубін Є.В. 
Метод синтезу топологічної структури мережі передачі даних за критерієм мінімальної вартості з використанням генетичного алгоритму: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.12.02 / Є.В. Шубін ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2005. — 20 с. — укp.

Викладено основні вимоги до методів синтезу топологічної структури мережі передачі даних (МПД), серед яких: отримання високої точності рішень, врахування надійності структурних елементів МПД, врахування особливостей сучасного мультимедійного трафіку. Аналіз відомих методів синтезу топологічної структури МПД показав, що жоден з них не задовольняє повною мірою висунуті вимоги. Відповідно до вказаних вимог розроблено метод синтезу топологічної структури МПД за критерієм мінімальної вартості підсистеми каналів зв'язку, який грунтується на принципах генетичного алгоритму та враховує статистично самоподібний характер сучасного трафіку. Розроблено програмний комплекс, який надає можливість здійснювати синтез нових та оптимізацію існуючих топологічних структур МПД за критерієм мінімальної вартості в автоматичному та інтерактивному режимі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.31-020 +
Шифр НБУВ: РА340361

Рубрики:

      
5.

Шубін С.П. 
Політичні конфлікти: зміст та маркетинговий аналіз: Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / С.П. Шубін ; Миколаїв. держ. гуманіт. ун-т ім. П.Могили. — Миколаїв, 2006. — 16 с. — укp.

Наведено наукове обгрунтування процесу виникнення політичних конфліктів (ПК), виявлено суб'єкти конфліктної спрямованості. З'ясовано ступінь наукової розробки даної проблеми, проаналізовано стан джерельної бази. Визначено умови, етапи виникнення та розвитку ПК як чинника політичного процесу, його динаміку, спрямованості. Показано роль, яку відіграють соціально-політичні конфлікти у суспільстві, розкрито суть політичного маркетингу як інноваційного й ефективного методу дослідження політичних процесів. Висвітлено завдання теоретичного маркетингового аналізу з виявлення суб'єктів і об'єктів політичного процесу, які спроможні стати генераторами конфліктних дій. Досліджено різні варіанти побудови моделей розвитку конфліктних процесів на підставі даних, одержаних внаслідок політичного маркетингового аналізу ситуації, що склалася.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф043.2 + Ф080 + Ф053 +
Шифр НБУВ: РА342711

Рубрики:

      
6.

Шубін О.О. 
Управління системою бізнес-взаємодії металургійних підприємств: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.О. Шубін ; НАН України. Ін-т економіки пром-сті. — Донецьк, 2008. — 20 с. — укp.

Узагальнено сучасні напрями менеджменту та маркетингу, з урахуванням яких визначено характер, переваги та відмінності основних форм співпраці за умов трансформаційних змін. Доведено появу сучасних форм організації співпраці промислових підприємств на основі процесів бізнес-взаємодії, основні з яких - бізнес-взаємодія у процесі виробництва, бізнес-взаємодія у процесі збуту та бізнес-взаємодія як забезпечення перших двох. З урахуванням галузевої специфіки та масштабів діяльності металургійних підприємств доведено пріоритетність першої групи процесів. Показано, що збутова орієнтація системи бізнес-взаємодії підприємств зумовила розробку підходів до ранжування основних груп клієнтів з метою більшої за обсягом взаємодії з ними (VIP, Lux, Medium або Light-клієнтів). Запропоновано методичні рекомендації щодо оцінювання послуг даних підприємств на базі SERVQUAL-методу. Визначено концептуальні підходи до підвищення ефективності системи бізнес-взаємодії, а саме: формування мережевої системи бізнес-взаємодії промислових підприємств, в якій найбільш значуще значення має структура маркетингу; використання потенційних резервів інформаційної складової - технології, забезпечення, продуктів; багатокритеріальну систему оцінювання ефективності системи бізнес-взаємодії металургійних підприємств, яка характеризує рівень взаємодії з персоналом, постачальниками, споживачами, клієнтами, контактними аудиторіями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.51-131-21 +
Шифр НБУВ: РА356820

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Шубіна О. П. 
Розвиток креативності вихованців у закладах позашкільної освіти засобами STEM-технологій.: автореферат дис. ... д.філософ : 011 / О. П. Шубіна. — Б.м., 2023 — укp.

У роботі здійснено аналіз проблеми розвитку креативності вихованців закладів позашкільної освіти засобами STEM-технологій у психолого-педагогічній літературі та практичній діяльності закладів позашкільної освіти. Уточнено сутність базових понять дослідження. У результаті ґрунтовного аналізу понять «творчість», «творчі здібності» «креативність» виділено та узагальнено їх особливості, що дало підстави стверджувати про наявну суттєву різницю між цими поняттями. Зокрема, творчість тлумачиться як особливий процес, який спонукає до створення нового продукту. Основною ознакою творчої особистості є здатність до генерування нових ідей. Креативна особистість характеризується здатністю створити новий результат, виготовити новий продукт. Методом контент-аналізу сформовано визначення поняття «креативність»: креативність – це здатність особистості до встановлення нових зв’язків між ідеями або подіями, формування нових навичок та зміни стилів поведінки, які призводять до нового, конкретного та корисного в заданих умовах результату.Охарактеризовано показники креативності вихованців закладів позашкільної освіти. З'ясовано, що вона має такі елементи, які слугують критеріями для її виявлення: оригінальність формальна (ОрФ), розробленість-асиметрія (Р1), розробленість-деталізація (Р2), оригінальність тематична (ОрТ), назва (Н). Окреслено потенціал закладів позашкільної освіти щодо питання розвитку креативності вихованців. Завдяки особливостям організації освітнього процесу (високий рівень мотивації вихованців, спеціальна матеріально-технічна база, включення їх у креативне середовище, можливість розвиватися у власному темпі, відсутність жорсткого оцінювання, гнучкий механізм вибору навчальної програми педагогом, спеціально підготовлені вузькопрофільні педагоги-практики тощо) заклади позашкільної освіти мають значні можливості для розвитку креативності вихованців, порівняно з іншими закладами освіти.Узагальнено інформацію про розвиток STEM-освіти в Україні та зарубіжних країнах, нормативно-правове забезпечення впровадження STEM у нашій державі.Проаналізовано специфіку STEM-освіти, з’ясовано, що інтегрований зміст STEM відображає мультидисциплінарний характер проблем, які існують у реальному житті, STEM-освіта забезпечує учнів навичками, що дозволяють встановлювати зв’язки між отриманими знаннями та проблемами, які виникають у реальному світі. Окрім цього, застосування STEM-технологій в освітньому процесі сприяє розвитку креативності внаслідок того, що вони є практико орієнтованими. Розроблено авторську модель розвитку креативності вихованців у закладах позашкільної освіти засобами STEM-технологій, яка має такі складові: методологічний компонент (мета, завдання, наукові підходи та принципи); ціннісно-мотиваційний компонент (зовнішні та внутрішні мотиви, потреби, розвиток інтересу до власної креативності, її розвитку); організаційно-технологічний компонент (етапи реалізації моделі в освітньому просторі, структура освітнього процесу, STEM-технології, засоби реалізації);результативно-оцінний компонент (відповідний рівень розвитку креативності).Подальшого розвитку набули положення щодо впровадження в освітній процес закладів позашкільної освіти STEM-технологій (дослідницько-пізнавальне навчання, метод навчальних проєктів і мейкерство) та підготовка педагогічних працівників щодо їх реалізації.^UThe paper analyzes the problem of creativity development of students of out-of-school education institutions by means of STEM-technologies in psychological-pedagogical literature and practical activities of out-of-school education institutions. The essence of the basic concepts of the study has been specified.As a result of a thorough analysis of the concepts of "creative activity", "creative abilities", "creativity", their features were highlighted and summarized, which gave grounds to assert that there is a significant difference between these concepts. Thus, creative activity is interpreted as a special process that leads to the creation of a new product. The main feature of a creative personality is the ability to generate new ideas. A creative personality is characterized by the ability to create a new result, produce a new product. The definition of the concept of "creativity" was formed using the method of content analysis: creativity is the ability of an individual to establish new connections between ideas or events, the formation of new skills and changes in behavior styles, which lead to a new, specific, and useful result in given conditions.The indicators of creativity of students of out-of-school education institutions are characterized. It was found that it includes the following elements, which serve as criteria for its detection: formal originality (FrO), elaboration-asymmetry (R1), elaboration-detailing (R2), thematic originality (ThO), name (N).The potential of out-of-school education institutions regarding the development of students' creativity is outlined. Due to the peculiarities of the organization of the educational process (high level of motivation of students, a special material and technical support, inclusion of students and educators in a creative environment, the opportunity to develop at their own pace, the absence of strict evaluation and assessment, a flexible mechanism for choosing the programme by the teacher, availability of specially trained narrow-profile teachers-practitioners, etc.), out-of-school education institutions have significant opportunities for the development of students' creativity, compared to other educational institutions.The information on the development of STEM-education in Ukraine and foreign countries, regulatory and legal support for the implementation of STEM in our country has been summarized.The features of STEM-education were analyzed,it was found that the integrated content of STEM reflects the multidisciplinary nature of problems that exist in real life, STEM-education provides students with skills that allow establishing connections between the acquired knowledge and problems that arise in the real world. In addition, the use of STEM technologies in the educational process contributes to the development of creativity since they are practically oriented.An author's model of the development of creativity of students of out-of-school education institutions using STEM-technologies has been developed, which includes the following components: a methodological component (purpose, tasks, scientific approaches and principles); value-motivational component (external and internal motives, needs, development of interest in one's own creativity and its development); organizational-technological component (stages of implementing the model in the educational space, structure of the educational process, STEM-technologies, means of implementation); result-evaluation component (appropriate level of creativity development).Provisions regarding the introduction of STEM-technologies (research-cognitive learning, the method of educational projects and making) into the educational process of out-of-school education institutions and the training of teaching staff regarding their implementation have gained further development.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського