Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (2)Наукова електронна бібліотека (15)Реферативна база даних (353)Книжкові видання та компакт-диски (83)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>K=БРЕНДИНГ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Лео М. В. 
Брендинг у системі маркетингу підприємств на ринку комерційної нерухомості: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / М. В. Лео ; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. — К., 2011. — 19 с. — укp.

Досліджено сутність та місце брендингу у системі маркетингу підприємств, концептуальні підходи до позиціювання брендів, суб'єктно-об'єктний підхід до структуризації ринку комерційної нерухомості. Сформовано методику дослідження кон'юнктури ринку комерційної нерухомості, визначено основні індикатори розвитку. Проведено детермінантний аналіз формування стратегій позиціювання брендів підприємств на ринку комерційної нерухомості та стратегічне оцінювання технологій брендингу об'єктів комерційної нерухомості. Обгрунтовано нові підходи до брендингу підприємств на ринку комерційної нерухомості, розроблено конкретні пропозиції щодо впровадження адміністрування брендингу інтегрованої маркетингової технології й організаційного механізму брендингу підприємств на ринку комерційної нерухомості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 + У9(4УКР)421.21
Шифр НБУВ: РА381353 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Атаманюк Е. А. 
Використання трудового потенціалу сільського населення України: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.07 / Е. А. Атаманюк ; НАН України, Ін-т демографії та соц. дослідж. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано стан реалізації трудового потенціалу сільського населення України та виявлено особливості життєдіяльності й основні проблеми сільських мешканців у соціальній та економічній сферах, що негативно позначаються на використанні їх трудового потенціалу. Розроблено напрями покращення реалізації трудового потенціалу сільського населення на рівні територіальної громади й окремого суб'єкта господарювання. Запропоновано механізм вдосконалення державної політики регулювання реалізації трудового потенціалу сільського населення та розвитку сільських територій загалом із застосуванням технології брендингу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-640
Шифр НБУВ: РА371366 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Шандренко О.М. 
Віртуальні виміри моди XX ст.: автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 26.00.01 / О.М. Шандренко ; Київ. нац. ун-т культури і мистец. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Досліджено феномен моди XX ст. у контексті віртуальної реальності, зроблено його реконструкцію в історіографічному та культурному аспектах. Виявлено креативні витоки virtus моди, проаналізовано її тілесні практики у контексті virtus. Розглянуто модні інновації XX ст. в контексті мистецьких практик. Досліджено світ моди від кутюр та прет-а-порте в аспекті віртуальної реальності. З'ясовано, що віртуальні виміри моди відображають весь спектр її репрезентацій як певної комунікативної технології: брендингу, флеш-іміджу, реклами, мас-медіа моди.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: М4-22г + Щ126.63(0)6 + Т3(0)6-7 +
Шифр НБУВ: РА357332

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Завгородня Т. В. 
Глобальні бренди в сучасних маркетингових технологіях : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02 / Т. В. Завгородня ; Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана. — К., 2010. — 18 с. — укp.

Проведено комплексний аналіз маркетингових технологій створення та розвитку глобальних брендів. Обгрунтовано ключові напрями, пріоритетні моделі й інструменти їх побудови на корпоративному та державному рівнях. Розглянуто сутнісну характеристику бренда та визначено його місце в системі міжнародного маркетингу компанії. Проведено маркетингову типізацію брендів у міжнародній економічній діяльності. Досліджено вплив глобального бренда на життєвий цикл товару на світовому ринку. Визначено передумови виникнення, рушійні сили та сучасні тенденції розвитку глобального брендинга. Проведено порівняльний аналіз експлікативних моделей управління брендами та систематизовано методи визначення цінності та вартості брендів у міжнародній економічній діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У584.30-803.43 + У9(4УКР)421.0-803.43
Шифр НБУВ: РА370843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Мельник 
Інтегрований брендинг як стратегія медіа-діяльності: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Інна Валеріївна Мельник ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. — К., 2007. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в 05 + У9(4УКР)421.0-803.43
Шифр НБУВ: РА349585

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Соковніна Д. М. 
Маркетингове управління інтелектуальним капіталом наукоємних підприємств АПК: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Д. М. Соковніна ; Вінниц. нац. аграр. ун-т. — Вінниця, 2010. — 19 с. — укp.

Досліджено теоретичні основи маркетингового управління інтелектуальним капіталом наукоємних підприємств і розроблено науково-методичні та практичні рекомендації з їх вдосконалення на підприємствах агропромислового комплексу (АПК). Узагальнено різні підходи до визначення категорії "інтелектуальний капітал підприємства". Досліджено стан маркетингового управління інтелектуальним капіталом на наукоємних підприємствах АПК, проведено маркетинговий аналіз ринку інтелектуальної власності в Україні. Вдосконалення маркетингового управління інтелектуальним капіталом включає: бізнес-модель, програму маркетингу, алгоритм формування стратегії маркетингу, впровадження брендингу та франчайзингу на базі сучасних інформаційних технологій. Запропоновано в межах розробки бренду на наукоємну продукцію створювати власний сайт в мережі Інтернет.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-141.1-21
Шифр НБУВ: РА374551 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Файвішенко Д. С. 
Оцінка ефективності брендингу на основі функціонального підходу: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Д. С. Файвішенко ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. — Донецьк, 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Визначено сутність і показано роль брендингу у сучасному бізнесі. Розкрито та проаналізовано аксіологію бренду, визначено його атрибути, які впливають на споживчий вибір. Досліджено існуючі методи оцінювання цінності бренду, виявлено їх переваги та недоліки. Узагальнено теоретичний досвід і показано сферу використання методології функціонального підходу. Розкрито функціональну природу бренду й удосконалено класифікацію його функцій. Обгрунтовано доцільність, визначено можливості та специфіку застосування функціонального підходу до оцінювання ефективності брендингу. Розкрито діалектику взаємозв'язку позиціювання та функціональної структури бренду. Проаналізовано та систематизовано фактори, які впливають на ефективність бренду. Розроблено методичні положення щодо оцінювання ефективності брендингу на основі функціонального підходу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43
Шифр НБУВ: РА384218 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Бук Л.М. 
Оцінювання і розвиток брендингової діяльності підприємств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Л.М. Бук ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2006. — 21 с. — укp.

Вирішено задачу запровадження, оцінювання та розвитку брендингової діяльності підприємств споживчої кооперації. На засадах узагальнення літературних джерел систематизовано види та функції торгової марки. Розроблено складові визначення значущості марки для покупців і підприємств. На підставі аналізу поглядів науковців, дослідження діяльності підприємств споживчої кооперації сформовано комплекс показників для оцінювання товарного знаку даної кооперації та марок її підприємств. Запропоновано методичні положення щодо визначення результату комунікативного впливу марки на місці продажу на підставі коефіцієнтів, що одержують в результаті дослідження, та способи його посилення. Розроблено концептуальну модель запровадження та розвитку брендингової діяльності підприємств споживчої кооперації. Запропоновано методичні підходи до її оцінювання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 +
Шифр НБУВ: РА346783

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Родіонов О.В. 
Проблеми формування ділової репутації підприємств борошномельно-круп'яної промисловості: автореф. дис. ... д-ра екон. наук: 08.00.04 / О.В. Родіонов ; Луган. нац. аграр. ун-т. — Луганськ, 2010. — 36 с. — укp.

Розроблено теоретико-методологічну базу формування ділової репутації підприємств (ДРП) борошномельно-круп'яної промисловості. Висвітлено особливості та передумови розвитку ДРП галузі, розкрито її економічну сутність, вплив на їх розвиток, доведено концепцію її формування й розвитку, визначено й обгрунтовано основні інструменти. Встановлено й доведено сукупність складових ДРП, описано процедуру її формування. Обгрунтовано доцільність організації специфічної системи менеджменту підприємств, яка здійснює функції з управління і забезпечення якості процесів і продукції для розвитку їх ДР. Визначено структуру й процедуру формування іміджу підприємств, розроблено механізм інструментів брендингу. Доведено вагомість інформаційного забезпечення (ІЗ), сутність процесу, його цілісність і значущість для формування й розвитку ДРП галузі, розкрито сутність та особливості ІЗ, удосконалено структуру та завдання механізму управління інформаційними ресурсами підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.5
Шифр НБУВ: РА371124 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Штовба О.В. 
Товарний брендинг підприємств та шляхи забезпечення його ефективності: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О.В. Штовба ; Хмельниц. нац. ун-т. — Хмельниц., 2006. — 20 с. — укp.

Визначено соціоекономічну природу, закономірності та тенденції брендингу. Запропоновано систему класифікації товарних брендів. Обгрунтовано доцільність застосування нечіткої теорії прийняття рішень та методу парних порівнянь для багатокритеріального аналізу бренд-проектів. Наведено модель узгодження експертних парних порівнянь й економіко-математичну модель конкурентоспроможності марочного товару. Формалізовано постановки менеджерських задач зі збільшення ефективності експлуатації товарного бренда. Результати дослідження є науковою базою для вирішення практичних брендингових задач формування ефективних стратегій розвитку вітчизняних підприємств під час створення, виведення на ринок і експлуатації власних торгових марок.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 +
Шифр НБУВ: РА345992

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Єранкін О.О. 
Трансформація маркетингу агропромислових формувань в умовах глобалізації: автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / О.О. Єранкін ; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. — К., 2010. — 33 с. — укp.

Обгрунтовано шляхи вирішення теоретичних і практичних аспектів забезпечення формування та трансформації маркетингу агропромислових формувань України на основі розробки інструментарію впровадження його сучасних концепцій з урахуванням впливу на їх розвиток процесу глобалізації. Досліджено еволюцію та сучасні тенденції розвитку маркетингу. Висвітлено логіку трансформації концепції маркетингу в історико-цивілізаційному аспекті. Обгрунтовано концептуальні засади формування парадигми маркетингу за умов глобалізації. Виявлено закономірності трансформації маркетингових концепцій в АПК України, розроблено періодизацію евоюції маркетингу, досліджено процес утворення нових типів агропромислових формувань. Розроблено методику визначення рівня консолідації та глобалізації агропродовольчих ринків, виявлено основні закономірності цих процесів в АПК України. Досліджено вплив глобальних проблем і державної аграрної політики України на формування маркетингових стратегій вітчизняних підприємств АПК, визначено перспективи розвитку агробізнесу в Україні у контексті глобальної продовольчої проблеми. Розглянуто трансформацію маркетингового середовища агробізнесу в Україні за умов глобалізації та світової економічної кризи. Розкрито сутність процесу спотворення цінових трендів і запропоновано методологію їх ідентифікації. Розроблено концептуальні засади розвитку сучасної концепції маркетингу підприємств АПК різних типів, визначено перспективи капіталізації агробізнесу та брендингу в АПК України, розглянуто методики маркетингових досліджень кон'юнктури аграрних ринків з урахуванням впливу глобалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321.43-211.1
Шифр НБУВ: РА371732 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Кушнарьов В.В. 
Туристична реклама в соціокультурному просторі сучасної України: автореф. дис. ... канд. культурології : 26.00.01 / В.В. Кушнарьов ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Охарактеризовано іміджологію, брендинг, міфодизайн як чинники формування стратегій маркетингових комунікацій і реклами в туризмі. Проаналізовано соціодинаміку трансформацій рекламних комунікацій туризму. Визначено подієві, етичні, естетичні ознаки рекламних комунікацій у туризмі. Проаналізовано інфраструктуру рекламних комунікацій у ЗМІ, інтегровані маркетингові комунікації та реклами послуг і дестинацій. Вивчено особливості інтеграції комунікативного простору реклами в культурному туризмі. Надано модельно-проектну характеристику інтегрованих маркетингових комунікацій і реклами в контексті дизайнерських технологій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164 + Ч518.14(4УКР) в2:Ч62
Шифр НБУВ: РА374226 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Яцюк Д.В. 
Управління рекламною діяльністю в системі брендингу на ринку продовольчих товарів: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Д.В. Яцюк ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Визначено сутність та особливості управління рекламною діяльністю. Обгрунтовано концепцію та принципи бренд-орієнтованої рекламної діяльності. Запропоновано модель управління рекламою в системі брендингу. Досліджено рекламну активність брендів мінеральних вод. Розроблено класифікацію рекламних стратегій і проаналізовано стадії життєвого циклу брендів. Наведено пропозиції щодо покращання управління бренд-орієнтованою рекламною діяльністю та формування системи брендингу на ринку продовольчих товарів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 +
Шифр НБУВ: РА357648

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Гевко О.Б. 
Формування стратегії брендингу машинобудівного підприємства: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.Б. Гевко ; Терноп. держ. техн. ун-т ім. І.Пулюя. — Т., 2009. — 20 с. — укp.

Розроблено науково-методичні засади та практичні рекомендації щодо формування стратегії брендингу на прикладі машинобудівних підприємств. Удосконалено теоретичну та методичну базу аналізування брендингу, досліджено стан упровадження концепції брендингу на вітчизняних машинобудівних підприємствах. Систематизовано фактори, які визначають його стратегію. Запропоновано підхід до аналізування портфеля брендів, розроблений на основі моделі GE/cKinsey. За результатами дослідження стратегій успішних вітчизняних і зарубіжних брендів сформульовано принципи формування стратегії брендингу. Розроблено концептуальну модель її формування, вдосконалено модель споживчої корисності бренду. Запропоновано оцінювати стратегію брендингу на основі п'яти груп індикаторів і принципів нечіткої логіки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1 + У9(4УКР)421.0-803.43 +
Шифр НБУВ: РА364138

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Ніфатова О. М. 
Методологічні засади розвитку брендингу в інтегрованих структурах бізнесу. / О. М. Ніфатова. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертацію присвячено обґрунтуванню теоретико-методичних та прикладних засад розвитку брендингу інтегрованих структур бізнесу в національній економіці.Науково обґрунтовано й запропоновано: концептуальні положення розвитку брендингу інтегрованих структур бізнесу; компоненти моделі формування бренд-капіталу інтегрованих структур за допомогою інструментарію сценаріїв «економіки спільної участі»; методологічні основи кластерної архітектоніки бренду інтегрованих структур бізнесу. Удосконалено класифікацію інтегрованих структур бізнесу; методичний підхід до оцінювання потенціалу інтелектуального синергізму інтегрованої структури бізнесу; науково-методичні положення та практичні рекомендації для оцінювання інтеграційних змін в архітектоніці брендів; теоретико-методичні засади формування інтегрованих структур бізнесу на основі ко-брендингу. Запропоновано науковий підхід до структурно-динамічної ідентифікації та визначення параметричних характеристик інтеграційних процесів в економіці.^UThe thesis is devoted to the substantiation of theoretical, methodological and applied foundations of branding of integrated business structures in the national economy.The methodical approach to estimating the potential of the intellectual synergy of the integrated business structure is proposed. Based on the results of the evaluation it is proved that the potential of intellectual synergism is realized through the harmonious combination of the components of the intellectual potential of business units.The conceptual principles of the development of integrated business structures based on the branding approach are substantiated. It is shown that the creation of the corresponding institutional conditions is one of the most important tasks of forming a balanced organizational and economic basis for innovation-oriented development of the combined brands, since they should set certain parameters of its resistance to the current economic challenges and determine the innovative vector of the economy in the context of increasing its Competitiveness in the domestic and foreign markets.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
16.

Кабанова О. О. 
Концептуальні основи формування іміджевої економіки / О. О. Кабанова. — Б.м., 2019 — укp.

У дисертації розвинуто теоретичні підходи до визначення поняття іміджевої економіки як частини національної економіки країни на основі визначення її детермінант як системи відносин між суб'єктами національної економіки, які створюють та розвивають позитивний імідж і бренд-орієнтоване виробництво з метою отримання довгострокового інтересу.Систематизовано методичні підходи до формування детермінант іміджевої економіки в системі національної економіки на основі алгоритму застосування методологічного інструментарію щодо аналізу, оцінювання та формування іміджевої економіки через її детермінанти. Удосконалено підхід до розвитку детермінант іміджевої економіки шляхом визначення етапів їх формування на основі запропонованої системі заходів.Удосконалено концептуальну модель побудови позитивного іміджу національної економіки країни, яка базується на його головних ознаках (доцільності, проективності та упізнаваності) і включає інтегровані компоненти (системотвірний, функціональний, процесний (національний брендинг) та управлінський блоки).Удосконалено стратегію розвитку іміджевої економіки як частини національної економіки, що базується на розвитку бренд-орієнтованого виробництва завдяки реалізації державної економічної політики, спрямованої на підвищення рівня конкурентоспроможність національної економіки країни.Запропоновано систему заходів щодо розвитку бренд-орієнтованого виробництва як основи формування іміджевої економіки, яка включає цілі та завдання, інструменти реалізації державної програми розвитку іміджевої економіки й систему комплексного бренд-орієнтованого управління на підприємствах.^UThe theoretical approaches of the concept of image economy and its determinants as a part of the national economy of the country are developed. The image economy is a system of relations between the subjects of the national economy, which create and develop a positive image and brand-oriented production in order to obtain long-term interest. The methodical approaches of the formation of the image economy and its determinants in the system of the national economy are systematized. It is based on the algorithm of applying methodological tools for analyzing, evaluating and shaping of the image economy through its determinants. The conceptual model of constructing a positive image of the national economy of the country is considered. It includes features (feasibility, projectiveness and recognition) and integrated components (system-generating, functional, process (national branding) and management blocks).The strategy of the image economy as part of the national economy is improved. It is based on the development of brand-oriented production through the implementation of state economic policy which is aimed at increasing the competitiveness of the national economy.The measures of the development of brand-oriented production as a basis for the formation of a image economy are proposed. It includes goals and tasks, tools for implementing the state program for the development of the image economy and a system of integrated brand-oriented management at the enterprises.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
17.

Добровольська К. А. 
Брендинг у виробничо-торговельних ланцюгах / К. А. Добровольська. — Б.м., 2020 — укp.

Дисертацію присвячено удосконаленню теоретико-методичних положень і розробленню науково-практичних рекомендацій стосовно здійснення брендингу у виробничо-торговельних ланцюгах. За результатами проведеного дослідження розвинено теоретичні підходи до визначення сутності бренда як ідентифікованого символу з додатковою корисністю, що визначає його вибір споживачем і посилює конкурентні позиції власника. Удосконалено трактування брендингу як інструменту стратегічної маркетингової поведінки підприємства на ринку в процесі управління його брендом на шляху досягнення цілей. Удосконалено концептуальний підхід до визначення та формування виробничо-торговельних ланцюгів. Обґрунтовано теоретико-методичні підходи щодо визначення ролі і місця брендингу у виробничо-торговельному ланцюзі, що уможливило ідентифікування властивостей брендингу як управлінського процесу і дозволило врахувати його складові при формуванні ко-бренда виробничо-торговельного ланцюга. Набуло подальшого розвитку застосування аналітичного інструментарію проведення маркетингових досліджень, що базується на комплексному застосуванні кабінетних, польових та інтернет-досліджень у поєднанні з прогностичними методами для виявлення впливу комунікативно-інформаційних технологій на поширення брендингу. Запропоновано науково-методичний підхід щодо оцінювання ефективності брендингу у виробничо-торговельних ланцюгах. Сформовано комплексний підхід до побудови механізму брендингу у виробничо-торговельних ланцюгах, який базується на запровадженні уніфікованих для всіх ринків і виробів процесу планування, термінологічної бази, структури даних для стратегічного аналізу, стратегічних моделей і програм. Розвинено науково-практичний підхід щодо прийняття стратегічних рішень здійснення брендингу у виробничо-торговельних ланцюгах, що уможливило підвищення ефективності їх маркетингової діяльності.^UThe dissertation is devoted to the improvement of theoretical and methodological provisions and the development of scientific and practical recommendations for the implementation of branding in production and trade chains. According to the results of the study, theoretical approaches to defining the essence of the brand as an identified symbol with additional usefulness, which determines its choice by the consumer and strengthens the competitive position of the owner. Improved interpretation of branding as a tool for strategic marketing behavior of the enterprise in the market in the process of managing its brand on the way to achieving goals. The conceptual approach to the definition and formation of production and trade chains has been improved. Theoretical and methodological approaches to determining the role and place of branding in the production and trade chain, which allowed to identify the properties of branding as a management process and allowed to take into account its components in the formation of a co-brand production and trade chain. The application of analytical tools for marketing research, based on the integrated use of office, field and Internet research in combination with prognostic methods to identify the impact of communication and information technologies on the spread of branding, has been further developed. A scientific and methodological approach to evaluating the effectiveness of branding in production and trade chains is proposed. A comprehensive approach to building a branding mechanism in production and trade chains, based on the introduction of unified for all markets and products of the planning process, terminology base, data structure for strategic analysis, strategic models and programs. A scientific and practical approach to making strategic decisions on branding in production and trade chains has been developed, which has made it possible to increase the efficiency of their marketing activities.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
18.

Гайворонська І. В. 
Теоретико-методичні засади брендинг-маркетингового управління підприємствами туристичної дестинації / І. В. Гайворонська. — Б.м., 2020 — укp.

В диссертации разработаны теоретические и методические основы брендинг-маркетингового управления предприятиями туристической дестинации, уточнены категории «туристические дестинации», «брендинг дестинации» и «брендинг-технологии», определены концептуальные основы брендинг-маркетингового управления предприятиями туристической дестинации, обоснованы внутренние и внешние предпосылки к формирование стратегии управления предприятиями туристической дестинации с использованием технологии форсайта, формализованы процессы брендинга по уровням управления: стратегического, оперативного и административно-организационного, предложены методические основы управления предприятиями туристической дестинации, как сложной организационной системой, разработан сетецентрический подход для обеспечения управления развитием предприятий, функционирующих на территории дестинации, с целью балансирования интересов всех участников взаимодействия, включая государство и государственные институты.^UThe author developed methodological principles of branding and marketing management of tourist destination enterprises as a complex organizational system, based on a network-centric approach based on marketing relationships in selected areas of interaction, which forms value chains at each level, and branding technology for tourism management for promotion of tourist services. A method for monitoring the sustainable development of destination tourism has been developed. A method for identifying factors that are important for a particular tourist destination has been developed.Criteria of efficiency of management of branding of the tourist enterprise are allocated. Conceptual principles of branding and marketing management of tourist destination enterprises have been developed, which are based on the concept of brand orientation in combination with the principles of marketing interaction, embodied in a paradigm of relationships that differ from existing ones: (1) concretization of the function of branding - building relationships "company - consumer", which serves to create meaning and values of the brand; (2) an integrated approach to the use of new information and communication technologies within the community paradigm, which acts as a tactical component of branding; (3) supplementing the classic set of principles of the reproduction process of the regional tourism product with new (principles of holism, focus on creating values and their meanings (meanings), balancing the goals of all groups of stakeholders and customer orientation); (4) grouping the main attribute of the tourist product generated by the tourist destination, which correspond to the concept of destination branding and systematization of key roles of brands and branding strategies in the development of tourist destinations.The author has improved the methodological tools of branding and marketing management of enterprises operating in the destination, with the selection of the following components: (1) monitoring the results of the implementation of the goals of sustainable development of the tourist destination by means of monitoring to ensure "situational awareness" and balancing the interests of all participants in the interaction, including the state and state institutions; (2) branding management of the tourist enterprise, the effectiveness of which is determined by the selected criteria; (3) a system of customer relationship management in selected areas of interaction, which forms value chains at each level and, accordingly, requires managerial influence. This allows you to choose the target vector of further strategic management and a set of elements to promote the full range of tourism products, services and individual tourism brands of the tourist destination through communication channels. Criteria of efficiency of management of branding of the tourist enterprise are allocated. The strategic structure of CRM (Customer Relationship Management - system for customer relationship management) for the tourist enterprise has been developed. It is believed that the basic basis of such a structure is the consistency of such business processes: strategy development, value creation, information management, multi-channel integration and performance evaluation. It is proposed to monitor key indicators that become CRM indicators using a balanced scorecard (BSC).A methodical approach to forecasting the development of tourism using a theoretical and game model in the form of hierarchical cognitive maps, which, in contrast to existing ones, allows to identify the interests and meanings of stakeholders and justify the role of brands in network-centric approach to tourism destination management. tourist destination with the external environment, to analyze their structural properties, sustainability, dynamics of development. This will form an adequate and scientifically sound branding strategy for the development of a tourist destination and coordinate the actions of national, regional and municipal authorities in developing programs to support enterprises of the tourist destination.It is proved that the methodological principles of substantiation of the choice of market-oriented strategy by a tourist enterprise should take into account the transformation of the digital structure of the business with the use of foresight technology. 6 main directions of transformation of digital structure of business for achievement of high competitiveness of the enterprises of a tourist destination are offered. The technique of cognitive theoretical and game modeling for intelligent decision support systems with a network-centric approach to the management of tourist destinations is presented.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
19.

Олійник О. М. 
Місто як культурно-комунікаційний простір / О. М. Олійник. — Б.м., 2020 — укp.

У дисертації досліджено особливості, взаємозв'язок та динаміку феноменів, які концептуалізують уявлення про місто як культурно-комунікацій¬ний простір. Удосконалено розуміння ідентичності міста та ідентичності містянина як взаємозалежних феноменів, запропоновано визначення комунікації у місті крізь призму поняття «інтеракція», сформульовано розуміння міста як культурно-комунікаційного простору. Досліджено низку міських феноменів: міська культура, міська гостинність, міська мода тощо. З'ясовано особливості динаміки культурно-комунікаційних феноменів міського простору, а також роль брендингу і бренду у формуванні його культурно-комунікаційної привабливості. Зазначено, що концептуалізація уявлення про місто як соціокультурний, комунікаційний та ідентифікаційний феномен уможливлює вироблення рекомендацій для формування культурної політики, планування соціально-економічного та культурного розвитку простору міста у контексті визначення стратегічних орієнтирів соціокультурного розвитку територій на загальнодержавному рівні насамперед в інтегруючому значенні. Акцентовано на формуванні нової ціннісної основи загальнодержавної ідентичності, що відображала б повноту культурно-комунікаційних взаємодій на всіх рівнях та враховувала необхідність раціонально-прагматичного наповнення міської ідентичності соціальним та практично-орієнтованим політичним сенсом.Ключові слова: місто, культурно-комунікаційний простір, інтеракція, комунікація, міська культура, міська ідентичність, бренд міста, культурна політика.^UIn the dissertation, the main system and integrative characteristics of the сity as a cultural and communication space are considered in the context of the peculiarities of its functioning and transformations in the conditions of the sociocultural changes.The author shows that the world science has accumulated a lot of knowledge about cultural space, communication, a city and the phenomena, dealt with it.The dominance of the anthropological tools in all approaches is stated, since the space of the city is not the abstract category whereas it is the space of human existence. In general, the studies of cultural space and the city are the interdisciplinary problems.Taking into account the culturally significant symbols of the сity, the author has analysed the phenomena of urban space that form urban culture. The cultural space of the city is considered as a form of the embodiment of the culture as a system that is constantly changing. It produces new values, signs and symbols, and enrich itself by the heritage of other cultures.In addition, the basic value-meaning and content-structural constants of the urban identity as the interdependent on the cultural-communicative space of the city and on the self-determination of the mysterious phenomenon have been investigated. The space of the city is a total cultural and communication system. Its main characteristics are embodied in cultural, structure-forming, integrative and other functions taking into account the socio-cultural and communicative-anthropological meaning of all processes that take place in its environment and are projected into the cultural space of the state. There are the following interactions: inhabitants ofсitys, their creation activities and the elements that provide it such as streets, traditions, cultural monuments, etc. The cultural and communication space of the сity is the part of reality. It is the communicative field of the interaction among individuals within a particular environment, which is formed and maintained by the communication and cooperation. It is a complex, dynamic, multifunctional time-space continuum. Its main structural and system-forming component is the transformative activity of people at the material, physical and spiritual levels.It is emphasized that the civilizational processes actualize the search for the new approaches to the forms of the social development that influence the urban hospitality. The main cultural and historical factors of the formation and transformation of the urban hospitality are analysed. The peculiarities of branding, in particular of Ukrainian cities, taking into account cultural phenomena mental values are researched. Emphasis is placed on the formation of a new value basis of national identity, which would reflect the fullness of cultural and communicative interactions at all levels and take into account the need for rational and pragmatic filling of urban identity with social and practice-oriented political meaning.Key words: city, cultural and communication space, interaction, communication, urban culture, urban identity, city brand, cultural policy.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
20.

Пиртко М. С. 
Стимулювання інвестиційної привабливості територіальних громад / М. С. Пиртко. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертацію присвячено науковому обґрунтуванню теоретичних засад і методичних положень щодо стимулювання інвестиційної привабливості територіальних громад (ТГ) та розроблення практичних рекомендацій його реалізації.У першому розділі розкрито сутність складових змісту поняття «інвестиційна привабливість ТГ» (стимулювання, потреби ТГ, інвестиційна діяльність ТГ тощо), та фактори впливу на неї; ідентифіковано методи залучення інвестицій ТГ; визначено зміст державного регулювання інвестиційної привабливості ТГ в Україні. Структурування потреб ТГ дозволило розвинути класичні положення А. Маслоу і сформувати блоки «базові потреби», «потреби в комфорті», «потреби в рекреації та розвитку» та визначити їх змістове наповнення. Ідентифікування пріоритетності задоволення таких потреб сприяло виокремленню ключових чинників формування інвестиційної привабливості ТГ. Дослідження фінансових потреб ТГ надало змогу структурувати та ув'язати їх з можливими джерелами задоволення задля обрання оптимального варіанту розподілу існуючих і перспективних джерел фінансування новостворених ТГ. Встановлено, що ТГ є інтегрованим утворенням, яке має ознаки територіальної, інтелектуальної, майнової, фіскальної автономії та вимагає відповідного державного регулювання інвестиційної привабливості і формує певний синергетичний результат, завдяки якому створюється можливість отримання соціального ефекту на рівні суспільства, держави.У другому розділі охарактеризовано стан використання виробничого та природно-ресурсного потенціалів ТГ; проаналізовано фінансове забезпечення діяльності ТГ; оцінено ринкові можливості соціальної інфраструктури ТГ. Розроблений методичний підхід до інтегрального оцінювання інвестиційної привабливості ТГ, що базується на ідентифікуванні та оцінюванні параметрів її природно-ресурсного та виробничого потенціалу на підставі результатів опитування керівників ТГ та подальшому проведенні комплексного SWOT-аналізу, дозволив встановити унікальність природно-ресурсного потенціалу Рівненської області, який забезпечуватиме перехід економіки ТГ на інтенсивні засади розвитку. Оцінювання виробничого потенціалу за інтегральним показником показало слабкий розвиток виробничої інфраструктури, за винятком ТГ міст обласного значення. На підставі показників діяльності ТГ сформовано загальний рейтинг окремих ТГ Рівненської області, що дозволило розвинути класифікацію ТГ з точки зору їх фінансової спроможності. Задля аналізу прозорості інвестиційної діяльності органів влади ТГ удосконалено методичний підхід порівняльного оцінювання діяльності органів управління ТГ безвідносно до їх груп та уніфікувати структуру критеріїв їх оцінювання. Результати аналізу соціальної інфраструктури ТГ удосконалені науково-прикладними положеннями порівняльної оцінки за методичною, культурною, освітньою, побутовою складовими та дозволяють стверджувати, що у більшості ТГ Рівненської області недостатньо розвинута логістична інфраструктура, члени ТГ не забезпечені достатньою кількістю освітніх закладів, не всі громади мають необхідний рівень медичного забезпечення, що є актуальним, особливо в умовах пандемії. У третьому розділі розглянуто механізм стимулювання громадської активності ТГ з точки зору його впливу на їх інвестиційну привабливість; ідентифіковано маркетингові інструменти залучення інвестицій; обґрунтована доцільність електронного врядування ТГ з метою підвищення прозорості рішень органів управління ТГ. Досліджено взаємозв'язок громадянської активності членів ТГ та їх бажання об'єднуватися. Встановлено, що громадські організації є невід'ємною частиною зрілого громадянського суспільства, що забезпечує необхідні умови для зростання політичної свідомості та активізує громадську позицію членів ТГ. Обґрунтована важливість використання маркетингової концепції у функціонуванні територій, на яких розміщені ТГ, комплекс інструментів якої дозволяє досягнути цілей брендингу, який дозволяє чітко позиціювати певні об'єкти, зокрема території, у свідомості споживачів (зокрема інвесторів), забезпечуючи при цьому їх кращу ідентифікацію та корелюють із загальною стратегією її соціально-економічного розвитку. Оцінювання впливу основних напрямків використання е-демократії на інвестиційну привабливість територій ТГ запропоновано здійснювати з урахуванням позитивних перспектив, наявності переваг та наростаючого поширення світового досвіду поведінкової і цифрової економіки, а також рефлексивного реагування на потреби членів ТГ та інвесторів.Робоча гіпотеза дослідження підтвердилася, а розроблені науково-прикладні та методичні рекомендації зі стимулювання інвестиційної привабливості ТГ забезпечують їм можливості для підвищення власної фінансової спроможності, рівня лояльності інвесторів, якості взаємодії із зовнішніми та внутрішніми стейкхолдерами в умовах несприятливої дії демографічного та політичного факторів середовища. Апробація розробок підтвердила їх результативність.^UThe thesis is devoted to the scientific substantiation of theoretical and methodological bases and methodical provisions on stimulation of investment attractiveness of territorial communities (ТС) and development of practical recommendations on its realization.The first section reveals the essence of the components of the content of the concept of «investment attractiveness of TC» (incentives, needs of TC, investment activities of TC, etc.), and factors influencing it; methods of attracting TC investments are identified; the content of state regulation of investment attractiveness of TC in Ukraine is determined. Structuring the needs of TC allowed to develop the classic provisions of A. Maslow and to form blocks «basic needs», «comfort needs», «needs for recreation and development» and to determine their content. Identifying the priority of meeting such needs helped to identify key factors in shaping the investment attractiveness of TC. The study of financial needs of TC made it possible to structure and link them with possible sources of satisfaction in order to choose the best option for the distribution of existing and promising sources of funding for newly created TC. It is established that TC is an integrated entity that has the features of territorial, intellectual, property, fiscal autonomy and requires appropriate state regulation of investment attractiveness and forms a certain synergetic result, which creates the possibility of obtaining a social effect at society, state.The second section describes the state of use of production and natural resource potentials of TC; the financial support of TC activity is analyzed; market opportunities of TC social infrastructure are estimated. A methodical approach to integrated assessment of investment attractiveness of TC, based on the identification and evaluation of parameters of its natural resource and production potential based on the results of the survey of TC managers and further comprehensive SWOT-analysis, allowed to establish the uniqueness of natural resource potential of Rivne region. transition of TC economy to intensive principles of development. Assessment of production potential by the integrated indicator showed a weak development of production infrastructure, with the exception of TC cities of regional importance. Based on the indicators of TC activity, the general rating of individual TC of Rivne region was formed, which allowed to develop the classification of TC in terms of their financial capacity. In order to analyze the transparency of investment activities of TC authorities, the methodological approach of comparative evaluation of TC management activities regardless of their groups has been improved and the structure of criteria for their evaluation has been unified. The results of the analysis of the social infrastructure of TC are improved by scientific and applied provisions of comparative assessment of methodological, cultural, educational, household components and suggest that most TC Rivne region is underdeveloped logistics infrastructure, TC members are not provided with sufficient educational institutions, not all communities have the necessary the level of medical care that is relevant, especially in a pandemic.The third section considers the mechanism of stimulating public activity of TC in terms of its impact on their investment attractiveness; identified marketing tools to attract investment; the expediency of e-government of TC in order to increase the transparency of decisions of TC management bodies is substantiated. The relationship between the civic activity of TC members and their desire to unite has been studied. It has been established that public organizations are an integral part of a mature civil society, which provides the necessary conditions for the growth of political consciousness and activates the public position of TC members. The importance of using the marketing concept in the functioning of territories where TC are located is substantiated with the general strategy of its social and economic development. It is proposed to assess the impact of the main directions of e-democracy on the investment attractiveness of TC territories taking into account the positive prospects, the benefits and growing dissemination of global experience of behavioral and digital economy, as well as reflective response to the needs of TC members and investors.The working hypothesis of the study was confirmed, and the developed scientific and applied and methodological recommendations to stimulate the investment attractiveness of TC provide them with opportunities to increase their financial capacity, investor loyalty, quality of interaction with external and internal stakeholders in the face of demographic and political environmental factors. Approbation of developments confirmed their effectiveness.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського