Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (3)Реферативна база даних (25)Книжкові видання та компакт-диски (14)
Пошуковий запит: (<.>K=В'ЇЗДУ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Снігур В.М. 
Міграційний режим в Україні: автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / В.М. Снігур ; Київ. нац. ун-т внутр. справ. — К., 2008. — 16 с. — укp.

Проведено комплексне дослідження механізму забезпеченя міграційного режиму на сучасному етапі розвитку українського суспільства. Проаналізовано існуючі світоглядні та наукові уявлення щодо адміністративно-правових режимів взагалі та міграційного зокрема. Обгрунтовано визначення поняття механізму забезпечення міграційного режиму, наведено його сутнісну характеристику. Досліджено проблеми правового регулювання забезпечення міграційного режиму в Україні, зокрема, процес формування українського законодавства у даній сфері та практику його застосування. Проаналізовано діяльність органів державної влади та місцевого самоврядування, під юрисдикцією яких перебуває управління міграційними процесами. Визначено коло суб'єктів правовідносин у сфері забезпечення міграційного режиму в Україні. Розглянуто різні концепції щодо застосування адміністративного примусу в механізмі забезпечення міграційного режиму. Встановлено класифікаційні підстави поділу заходів адміністративного запобігання та припинення у механізмі забезпечення міграційного режиму в Україні, досліджено проблеми їх практичного застосування. Визначено систему та мету, загальні засади та процедуру застосування адміністративних стягнень за порушення міграційного режиму в Україні. Розроблено рекомендації щодо удосконалення теоретико-правових положень і практики застосування заходів адміністративного примусу у протидії порушенням правил міграційного режиму в Україні. Наведено пропозиції щодо внесення змін і доповнень до міграційного законодавства України, зокрема до Кодексу України про адміністративні правопорушенян, Постанови Кабінету Міністрів України "Про Правила в'їзду іноземців та осіб без громадянства в Україну, їх виїзду з України та транзитного проїзду її територією", а також Закону України "Про правововий статус іноземців та осіб без громадянства".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.033 +
Шифр НБУВ: РА357964

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Качурець Ч.І. 
Міграційні проблеми в зовнішній політиці України: автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.04 / Ч.І. Качурець ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено вплив міграційних проблем на формування та реалізацію зовнішньої політики України. Проаналізовано концептуальні підходи до розгляду міграційної складової зовнішньої політики держави з урахуванням сучасних українських реалій. Визначено передумови та внутрішні мотиви зовнішньої міграції українців та в'їзду іноземних громадян на територію України. Проаналізовано динаміку міжнародних міграційних переміщень, в яких активну роль відіграє Україна. Виявлено вплив зовнішньої трудової міграції на прийняття зовнішньополітичних рішень держави. Розглянуто можливі наслідки неконтрольованої транзитної міграції для національної безпеки України. Висвітлено зарубіжний досвід протидії незаконній міграції та захисту біженців. Розкрито значення підписання угоди про реадмісію між Україною та ЄС. Проведено комплексний аналіз стану виконання двосторонніх угод з найбільшими країнами-реципієнтами українських трудових мігрантів. Оцінено ефективність співпраці з міжнародними організаціями у сфері захисту прав мігрантів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф4(4УКР)64 в2:Х
Шифр НБУВ: РА371107 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Курилюк Ю. Б. 
Адміністративно-правові та кримінологічні засади забезпечення правопорядку в прикордонній сфері України / Ю. Б. Курилюк. — Б.м., 2020 — укp.

спеціальностями 12.00.07 – адміністративне право та процес; фінансове право; інформаційне право; 12.00.08 – кримінальне право та кримінологія; кримінально-виконавче право. – Класичний приватний університет, Запоріжжя, 2020.Дисертація є першим у вітчизняній юридичній науці комплексним дослідженням адміністративно-правових і кримінологічних засад забезпечення правопорядку в прикордонній сфері України.Визначено роль, місце й поняття правопорядку в прикордонній сфері; розкрито ознаки та систему органів охорони правопорядку України, а також зміст діяльності Держприкордонслужби як органу охорони правопорядку в спеціально визначеній для неї сфері – прикордонній. Значну увагу приділено окремим аспектам впливу глобалізації на забезпечення правопорядку у вказаній сфері. Розкрито критерії та основні ознаки, за якими відмежовуються злочини й адміністративні правопорушення в прикордонній сфері України. Проаналізовано положення ст. 332-1, 332-2 КК та ст. 204-1, 204-2 КУпАП; надано деліктологічну характеристику осіб, які вчиняють незаконне перетинання державного кордону України та порушують порядок в'їзду на тимчасово окуповану територію Україну або виїзд з неї, використання завідомо підробленого документа під час перетинання державного кордону України.^UThe dissertation for obtaining of Doctor of Law Science on specialty 12.00.07 – Administrative law and process; financial law; informative law, 12.00.08 – Criminal law and criminology; criminal executive law”. – Classic Private University, Zaporozhye, 2020.The dissertation is the first complex research in the domestic legal science on legal and administrative, and criminological grounds of ensuring the legal order in the border sphere of Ukraine.The role, place and definition of the legal order in the border sphere have been defined; the interdependence of the legal order on the clearly defined, legally settled and properly protected sovereign State border, which is the first principle of the value of the legal order of any state have been defined; it has been determined that the legal regulation of activities regarding ensuring the legal order in the border sphere of Ukraine covers influence of means of the various branches of law, the basic of which is the administrative law. It has been proven that border legal relations are relatively free, due to their compulsion and significant discretionary powers of border guards. The features and system of the legal order protection agencies of Ukraine have been revealed, as well as the content of the activity of the State Border Guard Service of Ukraine as a legal order protection agency in the specially designated sphere that is border sphere has been revealed.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Деркач В. Г. 
Кримінальна відповідальність за порушення порядку в'їзду на тимчасово окуповану територію України та виїзду з неї / В. Г. Деркач. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації вирішено комплексне наукове завдання, що полягає у визначенні кримінально-правової характеристики елементів і ознак складу кримінального правопорушення, передбаченого ст. 332-1 КК України, та встановлення відсутності соціальної обумовленості встановлення кримінальної відповідальності за порушення порядку в'їзду на тимчасово окуповану територію України та виїзду з неї.Зокрема, вперше на підставі вивчення матеріалів правозастосовної практики, зарубіжного досвіду кримінально-правової охорони державних кордонів, особливо тих країн, частини яких були або є окупованими, доведена доцільність декриміналізації порушення порядку в'їзду на тимчасово окуповану територію та виїзду з неї як злочину, передбаченого ст. 332-1 КК України.Доведена доцільність застосування у кримінально-правовій науці методу аналогії у тому випадку, коли дослідження певного нового кримінально-правового явища, поняття чи категорії вимагає досліджувати схожі за змістом уже усталені кримінально-правові норми (ст. 332-1 КК України «Порушення порядку в'їзду на тимчасово окуповану територію та виїзду з неї» є унікальною, а тому вона досліджувалася у сукупності із нормами кримінальних законів, направлених на охорону державних кордонів вцілому). Удосконалено положення науки кримінального права щодо наперед хибного рішення законодавця у контексті постійних спроб вирішити гострі соціально-економічні проблеми шляхом внесення змін та доповнень до КК України. Розвинуто доктринальне положення про те, що якщо об'єктивні сторони адміністративного і кримінального правопорушення співпадають, то це наділяє правозастосовника надмірними повноваженнями самостійно відносити кожен факт порушення порядку в'їзду на тимчасово окуповану територію та виїзду з неї або до адміністративного, або до кримінального правопорушення, оскільки мета заподіяння шкоди інтересам держави є занадто широким поняттям та на практиці стосується в основному перевезення або пронесення продуктів харчування. Дістало подальшого розвитку твердження про те, що якщо у результаті дослідження підстав та принципів криміналізації будь-якого кримінального правопорушення буде з'ясовано, що більшості з них воно не відповідає, тобто не є соціально обумовленою, така стаття кримінального закону підлягає виключенню.^UIn the dissertation the complex scientific task consisting in definition of the criminal-legal characteristic of elements and signs of structure of the criminal offense provided by Art. 332-1 of the Criminal Code of Ukraine, and the establishment of the absence of social conditionality of criminal liability for violation of the procedure for entry into and exit from the temporarily occupied territory of Ukraine.In particular, for the first time on the basis of studying the materials of law enforcement practice, foreign experience of criminal law protection of state borders, especially those countries whose parts were or are occupied, the expediency of decriminalization of entry into and exit from the temporarily occupied territory was proved as a crime. Art. 332-1 of the Criminal Code of Ukraine.The expediency of applying the method of analogy in criminal law science in the case when the study of a new criminal law phenomenon, concept or category requires to investigate similar in content already established criminal law (Article 332-1 of the Criminal Code of Ukraine "Violation of order in ' driving to and leaving the temporarily occupied territory ”is unique, and therefore it was studied in conjunction with the provisions of criminal law aimed at protecting state borders as a whole).The position of the science of criminal law on the preliminary wrong decision of the legislator in the context of constant attempts to solve acute socio-economic problems by amending the Criminal Code of Ukraine has been improved.A doctrinal provision has been developed that if the objective aspects of an administrative and criminal offense coincide, it gives the law enforcer excessive powers to independently attribute each violation of the order of entry into and exit from the temporarily occupied territory to either an administrative or criminal offense. as the purpose of harming the interests of the state is too broad a concept and in practice concerns mainly the transport or carrying of foodstuffs.It has been further argued that if a study of the grounds and principles of criminalization of any criminal offense reveals that most of them do not comply, ie are not socially conditioned, such an article of criminal law should be excluded.Consideration of objective and subjective signs of violation of the order of entry into and exit from the temporarily occupied territory of Ukraine showed that under the main direct object of violation of the order of entry into and exit from the temporarily occupied territory of Ukraine is - public relations in the field of regulated legal regime in the temporarily occupied territory of Ukraine, additional - public relations in the field of official activity (Part 2 of Article 332-1 of the Criminal Code of Ukraine).The victim of a violation of the order of entry into and exit from the temporarily occupied territory of Ukraine is the state whose interests have caused or may have caused minor damage.The objective side of the violation of the order of entry and temporary occupation of the territory of Ukraine and exit from it is characterized by the action of the form of action, and consists in entering and leaving the temporarily occupied territory of Ukraine. The criminal offense is considered completed from the moment of illegal crossing of the conditional line in the area between the temporarily occupied and controlled territories of Ukraine.The subject of violation of the order of entry into the temporarily occupied territory of Ukraine and departure may be both general and special. For part 1 and part 3 of Art. 332-1 of the Criminal Code of Ukraine, a natural sane person who at the time of committing a criminal offense has reached 16 years of age is subject to criminal liability. In accordance with Part 2 of Art. 332-1 of the Criminal Code of Ukraine, a special subject of a criminal offense is subject to criminal liability, namely an official who used his official position.From the subjective point of view, violation of the procedure for entering and leaving the temporarily occupied territory of Ukraine is committed only in the form of direct intent. The purpose of violating the order of entry into and exit from the temporarily occupied territory of Ukraine is to harm the interests of the state. However, the purpose of harming the interests of the state is too broad a concept, which in turn leads to a combination of administrative and criminal liability for violating the order of entry into and exit from the temporarily occupied territory of Ukraine.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського