Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (24)Книжкові видання та компакт-диски (10)
Пошуковий запит: (<.>K=ВАРІАТОР$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
1.

Субботіна М.І. 
Динаміка і методика розрахунку імпульсних редукторів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.02.02 / М.І. Субботіна ; Одес. нац. політехн. ун-т. — О., 2004. — 20 с. — укp.

Досліджено динаміку імпульсних редукторів з механізмом вільного ходу (МВХ), удосконалено методи їх проектування. Проаналізовано існуючі конструкції імпульсних редукторів. Розроблено методи визначення передатного відношення імпульсного редуктора з урахуванням пружності ланок перетворного механізму, МВХ і параметрів робочої машини, виконано дослідження ступеня впливу на його величину кожного з даних факторів. Створено математичні моделі й одержано аналітичні рішення імпульсних редукторів з урахуванням пружності ланок перетворного механізму та з коливальним елетроприводом. Виконано аналітичний опис динаміки повного циклу руху ланок імпульсного редуктора, розроблено алгоритм її розрахунку, а також імпульсних варіаторів у періоді редукування. Експериментально підтверджено адекватність одержаних результатів. Запропоновано програму для розрахування закону руху веденого вала за повний цикл, найбільших навантажень на МВХ і динамічних характеристик редуктора та проведення досліджень без створення фізичних моделей. Розроблено методику розрахунку імпульсного редуктора з перетворним механізмом з урахуванням пружності ланок за заданим середнім передатним відношенням редуктора та коефіцієнтом нерівномірності руху веденого вала.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К446.1-02 +
Шифр НБУВ: РА331870

Рубрики:

      
2.

Лавінський В.І. 
Методи розрахунку на міцність і жорсткість структурно зв'язаних механічних систем при електромагнітному і контактному навантаженнях: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.02.09 / В.І. Лавінський ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2001. — 35 с. — укp.

Запропоновано нові математичні моделі та розрахункові схеми структурно зв'язаних механічних (СЗМ) систем, що адекватно описують конструктивні та технічні особливості складних об'єктів нової техніки. Досліджено нові зубчасті варіатори швидкості, складені матриці для видавлювання, електромагнітні системи токамаків і торсатронів, індукторні системи для магнітно-імпульсного штампування. Нові розробки надають можливість уточненого врахування складних механізмів деформування таких систем. За результатами дослідження встановлено нові закономірності властивостей міцності та жорсткості СЗМ систем з елементами різної мірності за лінійних, нелінійно-пружних і конструктивно-нелінійних деформувань за умов контактного й електромагнітного навантажень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К415
Шифр НБУВ: РА316622 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Красноштан О.М. 
Моделювання та визначення основних характеристик автомобільної трансмісії із зубчасто-важільним варіатором: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / О.М. Красноштан ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2007. — 23 с. — укp.

Удосконалено систему "двигун-трансмісія" автомобіля за рахунок введення до її складу безступінчастого зубчасто-важільного варіатора. Вперше виявлено взаємозв'язки, які дозволяють визначити оптимальні параметри зубчасто-важільного варіатора для оптимізації тягово-швидкісних властивостей і паливної економічності автомобіля. Розроблено алгоритм визначення граничних значень параметрів варіатора та передаточного числа головної передачі автомобіля з автоматичною безступінчастою трансмісією на базі зубчасто-важільного варіатора. Удосконалено алгоритм синтезу зубчасто-важільного варіатора з урахуванням його призначення для автомобільної трансмісії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.25 +
Шифр НБУВ: РА351107

Рубрики:

      
4.

Дубинець О.І. 
Наукові основи механіки клинопасових варіаторів, як системи з керуючими в'язями: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.02.02 / О.І. Дубинець ; Одес. нац. політехн. ун-т. — О., 2004. — 29 с.: рис. — укp.

Досліджено голономні зв'язки однохідчастих та двохідчастих клинопасових варіаторів на базі функцій положення. Розроблено узагальнену модель клинопасового варіатора, наведено її математичний опис. Отримано принципово нові залежності для розпірних зусиль, що відіграють суттєву роль у процесах керування вібраторами. На основі узагальнених диференціальних рівнянь отримано аналітичні залежності для опису керувальних зусиль. Розроблено методику вибору керувального електродвигуна та синтезу параметрів керувального варіатора. Вирішено завдання відшукання керувальних зусиль за умови оптимального швидкодійного розгону агрегату за допомогою варіатора за наявності обмежень на прискорення і ривок веденої системи. Наведено опис динамічних навантажень ременя на однохідчастих та двохідчастих варіаторах. Для автоматичних клинопасових варіаторів розроблено методики синтезу кулачкового профілю відцентрованого регулятора з урахуванням інерційних параметрів агрегату і машини, обмежень на момент завантаження та обмежень на ривок під час розгону. Запропоновано, розроблено та досліджено відцентрований регулятор, що дозволяє компенсувати осьове зусилля і створює підвищене зусилля в зоні максимального передатного відношення. Виконано аналіз різних схем автоматичних клинопасових варіаторів з додатковими регуляторами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К445.712-02 +
Шифр НБУВ: РА328893

Рубрики:

      
5.

Паніна В.В. 
Обгрунтування трансміссії малогабаритного машинного агрегату для фермерських господарств: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / В.В. Паніна ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2005. — 19 с. — укp.

Уперше одержано математичну модель процесу руху малогабаритного машинного агрегату в автоматичною безступінчатою трансмісією у період розгону з урахуванням витрат у клинопасовому варіаторі. Розроблено методику розрахунку його параметрів. Розвинуто методику узгодження параметрів автоматичної безступінчастої трансмісії з характеристиками двигуна. Експериментально одержано математичні моделі тяглової здатності та витрат палива для даного машинного агрегату.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П072,11 +
Шифр НБУВ: РА337521

Рубрики:

      
6.

Аванесьянц Г.А. 
Силовий розрахунок та швидкодія автоматичних клинопасових варіаторів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.02.02 / Г.А. Аванесьянц ; Одес. нац. політехн. ун-т. — О., 2003. — 22 с.: рис. — укp.

Удосконалено силові методи розрахунку автоматичних клиноременних варіаторів (АКВ) та розроблено метод підвищення їх швидкодії. Розглянуто АКВ, що містять на ведучому шківі відцентровий регулятор, а на відомому - регулятор за моментом. Уперше одержано рівняння, що зв'язує осьові переміщення рухливих дисків циклів і показує, що вони залежать тільки від двох геометричних параметрів варіатора. Розглянуто задачу забезпечення однакових осьових переміщень дисків за рахунок змінності кута клинової канавки ведучого шківа. Розроблено методику синтезу геометричних параметрів варіатора. Одержано залежність для посилення натягу ременя по дузі обхвату, що задовольняє різні умови роботи передачі. На базі цієї залежності отримано вираз для пружної складової розпірного зусилля ведучого шківа за постійного та перемінного кута клинової канавки. З використанням одержаних залежностей розроблено методику синтезу параметрів відцентрових регуляторів. Винайдено залежності для визначення твердості та попередньої деформації пружин шківів. Одержано диференційне рівняння, що описує зміну кутової швидкості відомого вала АКВ, до якого в явному вигляді входить зусилля відцентрового регулятора, що дає змогу виявляти його вплив на швидкодію. На підставі аналізу схем відцентрових регуляторів з обертовими вантажними ланками виявлено найбільш раціональні. Розроблено метод підвищення швидкодії АКВ за рахунок особливого профілю кулачка відцентрового регулятора.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К445.712-02 +
Шифр НБУВ: РА327479

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського