Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (6)Реферативна база даних (21)Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>K=ГЕНІАЛЬНІСТЬ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Клюєва С.Д. 
Девіантність творчої особистості: Автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.03 / С.Д. Клюєва ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2007. — 19 с. — укp.

Проведено соціально-філософський аналіз девіантності творчої особистості. Висвітлено погляди сучасних зарубіжних і вітчизняних дослідників на проблему девіантності. Розглянуто феномен творчої особистості у межах художньої діяльності як середовища й умови її самореалізації. Визначено загальні характеристики девіантності як соціального явища. Виявлено, що девіантність є відхиленням від конвенційної за своїм характером соціальної норми як необхідного елемента соціальної практики, інструмента соціального регулювання та контролю, що історично встановлена як межа дозволеності у суспільстві. Простежено особливості прояву девіантності творчої особистості у соціокультурному дискурсі. Наведено визначення та розглянуто різні форми позитивної девіантності (геніальність, талант, обдарованість) творчої особистості у художній діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*311.2 + Ю6*327.3*311.2 + С5*36 +
Шифр НБУВ: РА348629

Рубрики:

      
2.

Макаренко Г.Г. 
Музика - як метамистецтво в ірраціоналістичній естетиці XIX століття: Автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.08 / Г.Г. Макаренко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2000. — 16 с. — укp.

Проаналізовано музичне мистецтво в контексті ірраціоналістичної філософії XIX ст.З метою визначення ірраціоналізму як відповідь на кризу традиційної раціоналістичної філософії, виокремлено естетичні погляди А.Шопенгауера, Ф.Ніцше, аргументовано погляд на музику як вид мистецтва, здатний виконати функцію метамистецтва. Наведено концепцію, підсилену зверненням до творчої спадщини Ріхарда Вагнера. Видатний німецький композитор, захоплюючись ідеями А.Шопенгауера, водночас, мав значний вплив на формування естетико-мистецтвознавчої позиції Ф.Ніцше. Використовуючи логіку теоретичної спадкоємності "Шопенгауер - Вагнер - Ніцше", розкрито значення таких естетичних проблем, як художня обдарованість, геніальність, міфологічне мислення, створення та сприймання художнього образу. Органічно поєднано теоретичний аналіз із розглядом практики розвитку музичного (оперного) мистецтва.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю812.453.1 + Ю812.291.1 + Ю8г(0)5
Шифр НБУВ: РА309227 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського