Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (2)Тематичний інтернет-навігатор (1)Наукова електронна бібліотека (137)Реферативна база даних (5450)Книжкові видання та компакт-диски (919)Журнали та продовжувані видання (8)
Пошуковий запит: (<.>K=КОМБІНОВАНИЙ$<.>+<.>K=ДВИГУН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 701
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія: Транспорт   
1.

Васильєв І.Ю. 
Проблеми оптимізації довготривалих пілотованих космічних польотів: Автореф. дис... канд. фіз.-мат. наук: 01.02.01 / І.Ю. Васильєв ; НАН України. Ін-т механіки ім. С.П.Тимошенка. — К., 1998. — 16 с. — укp.

В межах єдиної варіаційної проблеми розглянуті задачі оптимізації параметрів, вибору траєкторій польоту і оптимального керування рухом і роботою системи забезпечення життєдіяльності (СЗЖ) космічних апаратів, призначених для здійснення пілотованих міжпланетних експедицій. Досліджується ефективність активного скидання відходів СЗЖ за рахунок енергії реактивного струменя ракетних двигунів великої тяги у порівнянні з частковою регенерацією робочих речовин СЗЖ. Підтверджено принципову можливість здійснення перших пілотованих експедицій на Марс до розробки перспективних біорегенеративних СЗЖ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О62-01

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Міхно М.В. 
Зниження витрати палива та шкідливих викидів рухомим складом автомобільного транспорту раціональним вибором експлуатаційних факторів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.10 / М.В. Міхно ; Укр. трансп. ун-т. — К., 1998. — 16 с. — укp.

Висвітлено методику та математичну модель розрахунку паливної економічності та екологічних показників рухомого складу, який складає транспортний потік, котрий рухається по міській вулиці. Математична модель дозволяє проводити дослідження впливу експлуатаційних факторів, таких, як швидкість руху потоку автомобілів, застосовуваний водіями метод водіння, склад транспортного потоку за призначенням та за типами двигуна, види палива, параметри транспортного потоку на витрати палива і викиди шкідливих речовин рухомим складом. Проведені дослідження та розроблені рекомендації щодо зниження забруднення навколишнього середовища автомобільним транспортом шляхом раціонального вибору експлуатаційних факторів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33н6

      
3.

Жулай В.В. 
Порівняльна оцінка способів резекції печінки: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.03 / В.В. Жулай ; Київ. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П.Л.Шупика. — К., 1998. — 20 с. — укp.

Дисертація присвячена питанням хірургічного лікування 107 хворих з вогнищевою патологією печінки. В експерименті вивчена морфологія репаративних процесів у печінці після виконання резекції. Досліджені в динаміці показники функціонального резерву печінки після використання різних методів резекції. В результаті проведеного аналізу висвітлені вірогідні прогностичні фактори летального кінця після розширених резекцій печінки. Запропоновано малотравматичний комбінований спосіб резекції печінки, спрямований на зменшення об'єму інтраопераційної крововтрати. Розроблено новий спосіб резекції печінки у хворих з механічною жовтяницею пухлинного генезу. Впровадження малотравматичних способів виконання резекції з урахуванням виявлених факторів ризику дозволило, порівняно з традиційними способами, значно покращити результати хірургічного лікування хворих з вогнищевою патологією печінки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р457.465.51

Рубрики:

      
4.

Аркадьєва В.В. 
Оцінка перспективи попиту та стратегія реалізації продукції в електротехнічній промисловості: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.01 / В.В. Аркадьєва ; НАН України. Ін-т пробл. ринку та екон.-екол. дослідж. — О., 1998. — 16 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням прогнозування попиту на продукцію електротехнічної промисловості і управління її реалізацією. Як найбільш достовірний метод прогнозування попиту на електротехнічну продукцію розглядається комбінований метод прогнозування, який включає як складові частини якісне (експертне) і кількісне прогнозування на основі алгоритму багатомірної екстраполяції по прецедентах. Розроблені принцип розрахунку очікуваного прибутку на основі прогнозованого попиту і алгоритм вироблення стратегії підприємств електротехнічної промисловості. Запропонована удосконалена структура служби збуту підприємств електротехнічної промисловості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.512-592

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Ель-Юссеф Ібрагім Мослех 
Вплив кріогенного охолодження на параметри лінійного індукційного двигуна ударної дії: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.01 / Ель-Юссеф Ібрагім Мослех ; Харківський держ. політехнічний ун-т. — Х., 1999. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З261.632-046-01
Шифр НБУВ: РА306302

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Абу Дауд Вассім Галеб 
Моделювання та вибір параметрів двофазних асинхронних двигунів для поліпшення робочих властивостей транспортних електропередач: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.01 / Абу Дауд Вассім Галеб ; Харківський держ. політехнічний ун-т. — Х., 1999. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.22-042
Шифр НБУВ: РА304860

Рубрики:

      
7.

Бардавіль І. 
Регульований електропривод турбомеханізмів за схемою вентильного двигуна зі збудженням змінним струмом: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.03 / І. Бардавіль ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". — К., 1999. — 17 с. — укp.

Дисертація присвячена питанням вдосконалення регульованого електропривода за схемою вентильного двигуна (ВД) для турбомеханізмів. Одержані рівняння основних характеристик (механічної, електромеханічної та електромагнітного моменту) ВД на основі асинхронної машини з фазним ротором зі збудженням змінним струмом. Досліджено вплив частоти струму збудження і напрямку обертання поля на потужність перетворювачів у статорі та роторі. Встановлено, що в ВД існує оптимальне значення частоти поля збудження, при якій забезпечується мінімальна сумарна установлена потужність перетворювальних агрегатів. В запропонованій системі електропривода одержання знижених швидкостей досягається найекономічнішим способом, а саме - зміною підведеної до ротора напруги та реверсуванням напрямку обертання поля збудження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З762.22-048

Рубрики:

      
Категорія: Гірнича справа   
8.

Демченко Г.В. 
Вентильний реактивний тяговий двигун із живленням від джерела постійного струму: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.01 / Г.В. Демченко ; Донец. держ. техн. ун-т. — Донецьк, 1999. — 19 с. — укp.

Дисертацію присвячено розробці та дослідженню вентильного реактивного двигуна (ВРД) для шахтного акумуляторного електровоза. Показано шляхи визначення геометричних і електричних параметрів електромеханічного перетворювача вентильного реактивного тягового двигуна, що забезпечують отримання заданих електромеханічних характеристик у габаритах базової машини. Розроблено моделі електромагнітних досліджень ВРД. Для розрахунку магнітного поля використовується метод скінчених елементів. Результати математичного моделювання дозволили уточнити параметри ВРД і склали основу для визначення електромеханічних характеристик апробованими методами з наступною експериментальною перевіркою на повномаштабних фізичних моделях.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И164.22-533-021.1

Рубрики:

      
9.

Кизюн Г.О. 
Розробка та впровадження технології обезводнення спирту етилового: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.18.07 / Г.О. Кизюн ; Укр. держ. ун-т харч. технологій. — К., 1999. — 20 с. — укp.

Викладені результати досліджень по вивченню закономірностей процесу обезводнення спирту етилового азеотропною ректифікацією. Розроблені і впроваджені у промисловість технології і дослідно-промислові установки для виробництва спирту етилового абсолютованого, сумісного виробництва спирту етилового ректифікованого високоякісного та високооктанової кисневмісної добавки до палив для двигунів з іскровим запаленням; оптимальні параметри технологічних режимів, які гарантують виробництво високоякісних продуктів. Приведені дані про економічну ефективність розроблених технологій і установок.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Л872.2

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
10.

Кириченко О.І. 
Розробка і удосконалення технологічного процесу виробництва ГТД шляхом стохастичного аналізу головних параметрів виробів за результатами контрольних випробувань: Автореф. дис... канд. техн.наук: 05.07.04 / О.І. Кириченко ; Держ. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 1999. — 18 с. — укp.

Містяться теоретичні і експериментальні дослідження щодо забезпечення якості технології виготовлення серійних газотурбінних двигунів (ГТД), підвищення їх надійності на основі статистичного аналізу даних серійних випробувань. Розроблено математичну модель оцінки та прогнозування якості технологічного процесу виготовлення ГТД за результатами контрольних випробувань. Наведено методику оцінки впливу регламентних робіт стендового технологічного обладнання на вихідні параметри серійних ГТД. Розроблено методику еталонування випробувальних стендів без використання еталонного двигуна. Впроваджено методи, спрямовані на зміну терміну проведення регламентних робіт стендового технологічного обладнання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О551.41-06

Рубрики:

      
11.

Чигиринський В.В. 
Розвиток теорії прокатки, розробка технології та впровадження тонкостінних профілів зниженої металомісткості у промисловість: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.03.05 / В.В. Чигиринський ; Держ. металург. акад України. — Д., 1999. — 35 с. — укp.

Дисертація присвячена вирішенню проблеми задачі, пов'язаної із розробкою та впровадженням нових конструкцій полегшених профілів з врахуванням технологічних особливостей виробництва. Показано, що за рахунок кінематики течії металу можливо змінювати напружений стан в осередку деформації, впливаючи на зусилля прокатки. Регулюючи поздовжню взаємодію різнообтиснених дільниць штаби, можна знизити зусилля прокатки, створюючи тим самим технологічний резерв виробництва профілів зниженої металомісткості. Теоретична частина роботи присвячена дослідженню впливу неоднорідної деформації на параметри формозмінення. Розв'язано плоску та просторову задачі теорії пластичності. Розроблено теорію додаткових напруг, яка дозволяє ефективно оцінити вплив нерівномірного по ширині обтисання на деякі параметри процесу прокатки складних профілів. З урахуванням вказаних особливостей розроблено серію нових конструкцій полегшених профілів ободів коліс різного призначення. Проведено експериментальні дослідження процесу прокатки. Відпрацьована методика технологічної оцінки маси профілю за струмом якоря двигуна.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К621.3

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
12.

Абу Хайдар Салім Ханна 
Визначення основних функціональних параметрів авіаційних ГТД в експлуатаційних умовах: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.14 / Абу Хайдар Салім Ханна ; Київ. міжнар. ун-т цив. авіації. — К., 1999. — 16 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням оцінки основних функціональних параметрів авіаційних газотурбінних двигунів (ГТД) за параметрами, що реєструються в умовах експлуатації з використанням математичної моделі робочого процесу двоконтурних двовальних двигунів, які експлуатуються в авіакомпанії МЕА (Ливан, Бейрут). Розроблено методики оцінки та прогнозування функціональних параметрів в умовах зміни теплофізичних властивостей робочого тіла в залежності від регіонів експлуатації двигунів. Доопрацьовано методику приведення параметрів робочого процесу до стандартних умов з урахуванням індивідуальних особливостей конкретного типу ГТД, необхідну для практичної реалізації розробленого методичного забезпечення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О551.41-082

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
13.

Качан О.Я. 
Наукові основи фінішної обробки аеродинамічних поверхонь лопаток газотурбінних двигунів літальних апаратів: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.07.04 / О.Я. Качан ; Український НДІ авіаційної технології. — К., 1999. — 44 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О551.41-061/069

Рубрики:

      
14.

Волков О.В. 
Електромеханічні процеси та регулювання асинхронних електроприводів з інверторними перетворювачами частоти: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.09.03 / О.В. Волков ; Нац. гірн. акад. України. — Д., 1999. — 35 с. — укp.

Дисертація присвячена дослідженню і розрахунку електромеханічних процесів асинхронних частотно-регульованих (ч-р) електроприводів і керуванню цими електроприводами. Наведено якісний та кількісний аналіз електромеханічних процесів у стаціонарних пускових і робочих режимах асинхронного двигуна під час живлення від різних типів інверторних перетворювачів частоти (ПЧ) з урахуванням несинусоїдальності форми їх вихідних напруг (струмів) та насичення головного магнітного ланцюга двигуна. Розроблені способи керування і структури регулювання асинхронних електроприводів з інверторними ПЧ, що не потребують датчиків усередині і на валу двигуна та забезпечують ефективні режими функціонування, а також нормовані електромеханічні процеси привода.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З291.63-01

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
15.

Абдель-Багі Валід 
Підвищення ефективності роботи автомобілів ЗАЗ-110550 на промислових підприємствах Йорданії шляхом удосконалення системи охолодження: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.10 / Абдель-Багі Валід ; Харк. держ. автомоб.-дор. техн. ун-т. — Х., 1999. — 20 с. — укp.

Проведено аналіз ефективності експлуатації автомобілів ЗАЗ в умовах Йорданії, установлена недостатня ефективність роботи системи охолодження (с. о.) в період високих температур навколишнього середовища ( 313 К) і виявлені причини її зниження у процесі експлуатації. Виконані теоретичні дослідження теплопередачі у радіаторі з механічним ущільненням контакту пластин з трубками. Розроблена математична модель с. о. з радіатором, поверхня теплообміну якого обдувається вентилятором частково. Наведені експериментальні дослідження енергетичних характеристик радіаторів, вентиляторної установки і блока "радіатор-вентилятор" з урахуванням впливу основних параметрів конструкції і режимів роботи з метою уточнення математичної моделі с. о. і вибору її раціонального варіанту. Виконано аналіз з вибору раціональних параметрів, елементів конструкцій і режимів роботи с. о. Розроблено рекомендації з удосконалення с. о. двигуна, що забезпечує надійну роботу автомобілів ЗАЗ в умовах Йорданії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.41

Рубрики:

      
16.

Діатілу Педру Кума 
Обмотки з полюсами, що перемикаються, для однофазних двошвидкісних конденсаторних асинхронних двигунів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.01 / Діатілу Педру Кума ; НАН України, Інститут електродинаміки. — К., 1999. — 18 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З261.632.42-044
Шифр НБУВ: РА307690

      
Категорія: Транспорт   
17.

Ратинський В.В. 
Оцінка запасу газодинамічної стійкості компресорів авіаційних ГТД в експлуатації: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.14 / В.В. Ратинський ; Київ. міжнар. ун-т цив. авіації. — К., 1999. — 18 с. — укp.

Дисертація присвячена питанням оцінки газодинамічної стійкості компресорів авіаційних газотурбінних двигунів (ГТД) за параметрами, що реєструються бортовими системами контролю. Розроблено методику оцінки запасу газодинамічної стійкості компресорів, що базується на математичній моделі робочого процесу ГТД. Запропоновано методики перебудови характеристик компресорів і турбін при зміні їх технічного стану, а також методику визначення витрати повітря, що проходить через ГТД. Проведені експериментальні дослідження спрямовані на перевірку дієздатності розробленої математичної моделі і оцінку впливу пошкоджень проточної частини компресорів і турбін на запас газодинамічної стійкості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О551.41-082

Рубрики:

      
18.

Хандакжи К.А.Аль Мажид 
Електропривід підйомних механізмів за системою ТП-Д при аномальних режимах роботи перетворювача: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.03 / К.А.Аль Мажид Хандакжи ; Держ. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 1999. — 17 с. — укp.

Дисертація присвячена обгрунтуванню вимог до швидкодії приладів захисту силових кіл приводу за системою тиристорний перетворювач-двигун (ТП-Д) підйомних механізмів від аварійних струмів, що виникають при різноманітних аномальних режимах тиристорного перетворювача. Особлива увага приділена аварійним процесам в приводі, що відбуваються при раптовому відключенні живлючої напруги. Проведено порівняльний аналіз ефективності сучасних швидкодіючих пристроїв захисту від аварійних струмів, видані рекомендації щодо підвищення ефективності захисту. Розроблена універсальна математична модель, що дозволить досліджувати нормальні і аварійні режими приводу. Модель використовується на виробництві при аналізі процесів, що відбуваються в приводі і в науково-дослідній організації при виборі варіантів приводу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З291.53-01

      
Категорія: Транспорт   
19.

Лисенко Л.І. 
Дослідження меж використання лінійного синхронного двигуна для розвантаження системами підвісу магнітолевітного транспорту: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.01 / Л.І. Лисенко ; Харк. держ. політехн. ун-т. — Х., 1999. — 19 с. — укp.

Дисертацію присвячено синтезу тягово-левітної системи (ТЛС) екіпажа високошвидкісного наземного транспорту на магнітному підвісі на основі довгостаторного комбінованого лінійного синхронного двигуна (КЛСД) з плоскими вертикально орієнтованими статорними котушками і плоским надпровідниковим індуктором (НПІ). Особливістю обраного компонування ТЛС є вертикальний зсув подовжніх осей симетрії НПІ відносно подовжніх осей симетрії статорних котушок. Проведено оцінку ефективності виконання КЛСД функцій тяги і підйому за допомогою запропонованої методики, що базується на методології зворотних задач і використовує генетичний алгоритм та метод деформованого багатогранника. Встановлено, що компонування ТЛС на базі КЛСД для тяги і підйому є доцільним, оскільки двигун спроможний на третину розвантажити вузол електродинамічного підвісу без помітного росту повної потужності, споживаної їм із мережі. Це дозволяє досягти значної економії матеріальних ресурсів на виготовлення статорної частини системи підвісу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О232.57

Рубрики:

      
20.

Гомілко В.С. 
Обгрунтування динамічних параметрів та режимів роботи електромеханічних систем млинів примусового подрібнення: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.03 / В.С. Гомілко ; Нац. гірн. акад. України. — Д., 1999. — 19 с. — укp.

Дисертацію присвячено обгрунтуванню моделей динамічних параметрів та режимів електропривода барабанних млинів, визначенню меж ефективного використання вдодвигунного синхронного електропривода з відкритим зубчастим зачепленням та розробці пристрою компенсації впливу кінематичних збурень на навантаження гілок привода. Виявлено зв'язок між режимами та конструктивними параметрами і отримано узагальнену математичну модель механічних характеристик млинів, Відпрацьовано засоби скорочення терміну їх запуску. Одержано узагальнені параметри електромеханічних систем млинів і встановлено зв'язок між номінальною потужністю та обертами синхронних двигунів і наведеними параметрами їх моделей. Встановлено, що наведена кутова розбіжність роторів синхронних двигунів визначається терміном роботи без переналагодження та їх номінальними обертами, що дало можливість відпрацювати узагальнену модель необхідної компенсаційної здатності пристрою електричного вирівнювання. Рекомендовано використання інтегрального регулятора середніх навантажень та пристрою програмного формування напруг збудження двигунів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Л116.13-51-04

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського