Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (22)Реферативна база даних (977)Книжкові видання та компакт-диски (82)
Пошуковий запит: (<.>K=КОНФІГУРАЦІЯ$<.>+<.>K=ЛІТАКА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 113
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Міщенко Л.А. 
Вплив домішки ванадію на дефектоутворення в телуриді кадмію: Автореф. дис... канд. фіз.-мат. наук: 01.04.07 / Л.А. Міщенко ; НАН України. Ін-т фізики напівпровідників. — К., 1998. — 16 с. — укp.

Дисертацію присвячено вивченню дефектів ванадію у телуриді кадмію. Визначена конфігурація, енергія іонізації дефектів ванадію та їх вплив на електричні, фотоелектричні, оптичні та магнітні властивості CdTe. Досліджено концентраційний вплив ванадію у розплаві на властивості CdTe. Встановлено існування критичної концентрації ванадію у розплаві CdTe, при якій починається утворення комплексних дефектів з участю ванадію. Досліджено вплив різних обробок, таких як термічна та ультразвукова, на електричні та фотоелектричні властивості кристалів CdTe:V. Показано, що значний вклад у формування електричних та фотоелектричних властивостей кристалів після ультразвукової обробки вносить тонкий приповерхневий шар, збагачений електронами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В379.222,022

Рубрики:

      
2.

Ковтун І.І. 
Діагностика міцності нероз'ємних елементів конструкцій методом акустичної емісії: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.02.02 / І.І. Ковтун ; Технол. ун-т Поділля. — Хмельницький, 1998. — 17 с. — укp.

Містяться експериментальні дослідження акусто-емісійних властивостей різнорідних матеріалів, деталей і нероз'ємних елементів конструкцій, що застосовуються в машинобудуванні й інших галузях техніки, у результаті яких розроблено засоби та методики неруйнівного діагностування: міцності склопластикових заготовок, які використовуються для виготовлення насосних штанг; міцності та герметичності корпусів мікрозборок НВЧ в процесі виробництва і в процесі експлуатації, коли корпуси, встановлені на борту літака, піддаються перепадам внутрішнього тиску за пульсуючим циклом; міцності нероз'ємних з'єднань різноманітних композиційних матеріалів на прикладі конструкції компаундованих керамічних конденсаторів К15-5, які працюють в умовах термоциклювання; зміни міцності металу після обробки за технологією водневого окрихчення та твердосплавних ріжучих пластин після обробки за технологією іонного азотування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К441.1-7с

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Годованюк Г.В. 
Визначення параметрів руху літального апарату під час розслідування авіаційних подій: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.09 / Г.В. Годованюк ; Київ. міжнар. ун-т цив. авіації. — К., 1999. — 20 с. — укp.

Розроблено методику та алгоритми достовірної оцінки кінематичних параметрів у просторовому русі повітряних суден. Задача оцінки параметрів зведена до розв'язання задачі послідовної умовної параметричної оптимізації. На прикладі аналізу авіаційної пригоди, що відбулась при посадці літака, була підтверджена працездатність і ефективність розробленого алгоритму. Запропоновано модифікацію нелінійного фільтра Калмана, що дозволяє визначити оцінки як вхідних, так і вихідних перемінних при наявності у вимірах аддитивних похибок у вигляді нормальних випадкових процесів. Розроблено метод і алгоритм оцінки посадочної маси і центрування літака при посадці на основі даних засобів об'єктивного контролю і використання процедур математичного моделювання. Працездатність підтверджується на прикладі аналізу конкретної авіаційної події.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-015

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Українець Є.О. 
Аеродинамічні характеристики несучих систем літальних апаратів з співосними гвинтовими рушіями: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.01 / Є.О. Українець ; Київ. міжнар. ун-т цив. авіації. — К., 1999. — 16 с. — укp.

Дисертацію присвячено розробці методики та розрахунку аеродинамічних характеристик несучих систем літальних апаратів з співосними гвинтовими рушіями. В роботі знаходить свій подальший розвиток метод дискретних вихорів з замкнутою вихровою рамкою як дискретною особливістю. Досліджено поля швидкостей, індуковані гвинтовими рушіями, вплив струменів від гвинтових рушіїв на аеродинамічні характеристики крила, мотогондоли, оперення в сліді. Досліджено вплив на моментні характеристики літака зміни режиму роботи гвинтових рушіїв, відхилення механізації крила, наближення до поверхні розділу, наявності ковзання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О533.5-02

Рубрики:

      
5.

Андреєва І.В. 
Індивідуальна анатомічна мінливість диплоїчних вен і товщини кісток склепіння черепа: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.03.01 / І.В. Андреєва ; Харк. держ. мед. ун-т. — Х., 2000. — 19 с. — укp.

Проведено комплексне дослідження індивідуальної анатомічної мінливості, вікових і статевих особливостей диплоїчних вен склепіння черепа людини та їх взаємозв'язку з товщиною кісток у прикладному аспекті. Виявлено крайні форми та діапазон індивідуальної анатомічної мінливості диплоїчних вен склепіння черепа людини. Вони представлені сітьовидно-анастомозуючою і магістральною малоанастомозуючою формами, а також проміжними варіантами лівого та правого діапазонів. Встановлено, що кількість, положення, морфометричні параметри і характер анастомозування між басейнами диплоїчних вен корелюють з формою черепа, віком і статтю людини. Доведено, що диплоїчні вени та притоки 1-го порядку проходять у тонких дільницях кісток склепіння черепа та формують одноплощинну внутрішньокісткову судинну мережу. З'ясовано, що притоки 2 - 3 порядків формують двох- і/або трьохплощинну судинну мережу та проходять у товстих та тонких дільницях кісток склепіння черепа. Встановлено, що каркас склепіння черепа утворюється дільницями кісток із більшою товщиною, що мають вигляд арок, зорієнтованих у сигнальній та фронтальній площинах. Зазначено, що конфігурація та поширеність елементів каркаса склепіння черепа зумовлені формою черепа, віком та статю людини. Визначено сумарну площу поперечного перетину внутрішньокісткових венозних колекторів, кількісні показники калібру диплоїчних вен та їх приток. Проаналізовано ці показники відповідно до форми черепа, віку та статі людини.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р634.477
Шифр НБУВ: РА308730 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Чичкан А.О. 
Розробка елементів теорії та технології виробництва швелерів з використанням у фасонних калібрах перемінного згину стінки: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.03.05 / А.О. Чичкан ; Донец. держ. техн. ун-т. — Донецьк, 2000. — 21 с. — укp.

Дисертацію присвячено актуальним питанням розширення діючих сортаментів прокатних станів з метою збільшення габаритних розмірів вироблених швелерів без реконструкції головних ліній робочих клітей. На основі аналізу способів прокатки фланцевих профілів сформульовано принцип конструювання швелерних калібрів, що мають перемінний згин стінки, який полягає в тому, що конфігурація калібра повинна забезпечувати сполучення під час послідовного проходження процесів розтягування стінки й обтиснення її за висотою. Розроблено методику побудови швелерних калібрів зі змінним згином стінки, на базі якої отримано математичну модель технологічного процесу виробництва швелерів. З використанням нової методики розроблено спосіб виробництва швелерів, що дозволяє за умов невеликих збільшень горизонтальної проекції середньої лінії стінки одержати її значне уширення. Проведено теоретичні й експериментальні дослідження температурного режиму прокатки швелерів за звичайним і запропонованим способами. Уточнено формули визначення кутових коефіцієнтів випромінювання елементів розкату. Досліджено напружено-деформований стан профілю під час розгинання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К621.3
Шифр НБУВ: РА310758 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Виноградський П.М. 
Методика оцінювання впливу зливових опадів на аеродинамічні характеристики літальних апаратів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.07. / П.М. Виноградський ; Київ. міжнар. ун-т цив. авіації. — К., 2000. — 20 с.: рис. — укp.

Оцінено вплив зливових опадів на аеродинамічні характеристики літаків за результатами трубних експериментів. Розроблено методики та створено установки для моделювання зливових опадів, реєстрації їх параметрів і оцінки похибок. Удосконалено методику статичних вагових виробувань, яка включає апроксимацію нульових навантажень та обробку даних у потоці з використанням імпульсної декомпозиції та модифікованої робасної процедури Х'юбера X84 у реальному часі, що зменшило похибки вимірювання та підвищило ефективність експерименту на 30 - 50 %. За умов еквівалентної інтенсивності опадів 1000 та 1700 мм/год. отримано кількісні дані щодо впливу зливових опадів на аеродинамічні характеристики крила кінцевого розмаху та моделі літака у польотній, злітній та посадочній конфігураціях, представлених у вигляді функціональних залежностей відносних додатків до аеродинамічних коефіцієнтів від безрозмірного кута атаки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-042-011 + О571.7
Шифр НБУВ: РА310401 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
8.

Бандирська О.В. 
Стандартизація безнадлишкових рядів методом оптимальних структурних пропорцій: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.01.02 / О.В. Бандирська ; Держ. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2000. — 20 с. — укp.

Запропоновано нову різновидність безнадлишкових багатозначних мір (ББМ) і шкал, які базуються на комбінаторних конфігураціях із нееквідистантною структурою, що дає змогу в n-1 разів розширити діапазон відтворювання величин у порівнянні з аналогічними рівномірними шкалами на n градацій. Особливу увагу приділено удосконаленому методу відтворювання ряду значень електричних та фізичних величин, який полягає у мінімізації базових мір у впорядкованих наборах мір (мінімізації числа поділок шкал), що дозволяє поліпшувати техніко-економічні показники виробництва та забезпечити якість і конкурентоспроможність продукції. Розроблено нову методику синтезу ББМ і шкал, яка зводиться до використання методу множників або властивостей розширення полів Галуа, що дає змогу будувати ББМ та безнадлишкові шкали із сотнями й більшою кількістю градацій. Запроваджено систему нових термінів у галузі метрологічної науки про безнадлишковий ряд, яка базується на понятті оптимальних структурних пропорцій, що сприяє розвитку та вдосконаленню науково-технічної термінології.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.ц
Шифр НБУВ: РА309774 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
9.

Рогачов Є.П. 
Розробка технології виготовлення листових ошипованих деталей літака з високоміцних алюмінієвих сплавів із застосуванням наплавлення: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.04 / Є.П. Рогачов ; Держ. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2000. — 18 с. — укp.

Створено високоефективну технологію виготовлення листових ошипованих деталей зі сплавів Д16АТ і В95 із застосуванням дугового наплавлення і формоутворення виступів. Плавлення електрода зі сплаву АК-5 і формування крапель заданої маси здійснюється з застосуванням тепловідвідного мундштука. Для переносу крапель використано газодинамічний спосіб. Визначено умови і режими наплавлення, за яких у деталях відсутнє тріщиноутворення. Формоутворенням отримано шипи різної форми: конічні, трапецієподібні, з насічкою, з пірамідальними виступами. Вивчено механічні та корозійні характеристики з'єднань. Розроблено експериментальне та промислове обладнання для виготовлення листових ошипованих деталей. Наплавлення вступів здійснюється в автоматичному режимі за заданою програмою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-061/069
Шифр НБУВ: РА310736 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
10.

Данилюк І.А. 
Метод та засоби відновлення квазіоптичних зображень літаків в експертній системі комплексної обробки вимірювальної інформації: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / І.А. Данилюк ; Одес. нац. політехн. ун-т. — О., 2001. — 20 с. — укp.

Розглянуто питання розробки експертної системи (ЕС) відновлення зображень повітряних об'єктів за даними технічних засобів систем управління повітряним рухом і військ протиповітряної оборони. Розроблено динамічну базу знань закономірностей перетворення радіолокаційно вимірювальних параметрів об'єкта спостереження в параметри його квазіоптичного зображення (КОЗ). На підставі інформації, отриманої технічними засобами та на базі знань про взаємозв'язок виміряних його параметрів і типів елементів квазіоптичного зображення літака розроблено метод відновлення КОЗ літака. Наведено результати роботи ЕС відновлення КОЗ літаків. Визначено основні шляхи підвищення якості прийняття рішень про елемент КОЗ літака. Наведено метод оцінки ефективності функціонування експертної системи відновлення КОЗ літаків за розмірами зони невизначеності прийняття рішень, який дозволяє оцінити потрібну точність вимірювання параметрів повітряного об'єкта, що спостерігається.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571.55-5
Шифр НБУВ: РА316712 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
11.

Мельниченко А.В. 
Пасивне керування захистом трас електропроводки повітряних суден від непрямого впливу блискавки: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.03 / А.В. Мельниченко ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Запропоновано методики керування зменшенням наводок, структуру й алгоритми системи автоматизованого проектування оптимальної схеми прокладки трас електропроводки (ТЕ) повітряних суден (ПС). На підставі аналізу робіт щодо захисту електронного устаткування від впливу полів електричної блискавки запропоновано зображення задачі керування процесом ослаблення впливу блискавки на електронне устаткування як задачі оптимального розміщення ТЕ літака. Для її розв'язання розроблено ієрархічну структуру керування процесом розміщення ТЕ на літаку, що дає можливість звести вихідну задачу до набору окремих задач: визначення точок контакту літака з каналом блискавки та розподілу струмів блискавки по обшивці літака, визначення наведень, що викликає блискавка в ТЕ, оптимізації розміщення ТЕ ПС (пошук оптимального маршруту). Для визначення точок контакту літака з каналом лінійної блискавки розроблено електростатистичний метод, що базується на моделюванні процесу розвитку блискавки поблизу літака. Наведено методику та алгоритм визначення точок вираження ПС, які дають можливість визначати ймовірні точки контакту за любих значень кутів крену й тангажу та початкового положення лідера блискавки. Для розв'язання задачі оптимального розміщення запропоновано багатокритеріальний підхід, для якого розроблено систему критеріїв якості. Визначено алгоритм оптимального розміщення, що базується на скаляризації векторного критерію оптимальності (у зв'язку з цим обгрунтовано вибір нормувальних дільників для складових адитивного критерію) та алгоритми Форда - Беллмана знаходження найкоротшого шляху в навантаженому графі. На підставізапропонованих методів і алгоритмів розроблено програмне забезпечення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571.9
Шифр НБУВ: РА315709 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія:    
12.

Яцевич С.Є. 
Взаємозв'язок характеристик розсіяного сигналу з параметрами поверхні при багаточастотних методах дистанційного зондування: Автореф. дис... канд. фіз.-мат. наук: 01.04.03 / С.Є. Яцевич ; НАН України. Ін-т радіофізики та електрон. ім. О.Я.Усикова. — Х., 2001. — 16 с. — укp.

Експериментально досліджено характеристики розсіяного сигналу за умов багаточастотного зондування параметрів грунтів і рослинного покриву. Експерименти проведено за допомогою дистанційних методів у широкому діапазоні частот з борта літака-лабораторії ІЛ-18. Для обробки результатів експериментів використано дані радіолокаторів бічного огляду 3-х см, 23-х см і 180-ти см діапазонів, а також дані скануючого радіометра 8-ми мм діапазону. Використано дані контактних вимірів. Показано переваги багаточастотного радіолокаційного зондування над одноканальними методами для оцінки параметрів грунтів і рослинного покриву. Установлено зв'язки відбитого сигналу з гранулометричним складом грунтів, щільністю та вологістю. Показано можливості багатоканальної ідентифікації агрокультур і визначення ряду їх біометричних параметрів. Наведено результати застосування космічної інформації РБО ШСЗ "Січ-1" для оцінки агрометеорологічної ситуації в осінньо-зимовий період року.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: з841.2 + Д23с141.25
Шифр НБУВ: РА315315 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
13.

Півень В.В. 
Професійна підготовка пілотів до ведення радіообміну на міжнародних повітряних трасах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.В. Півень ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2001. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано ефективність організаційно-технологічних і дидактичних основ процесу навчання курсантів-пілотів проведенню радіообміну англійською мовою за умов моделювання польотів на комплексній електронній тренажерній системі літака Ан-24. За результатами експериментальних досліджень виявлено високу ефективність розробленої моделі організації та дидактики процесу навчання курсантів-пілотів проведенню радіообміну англійською мовою. Запроваджено нову технологію навчання, що сприяє покращанню якості пілотування за умов сумісної діяльності пілота під час проведення радіообміну англійською мовою. Завдяки практичному застосуванню досліджень підвищився рівень безпеки польотів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О5р(4УКР)3
Шифр НБУВ: РА313171 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Географічні рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
14.

Шмирьов В.Ф. 
Проектування літакових повітряних розподільних мереж з урахуванням їх газодинамічних і ресурсних характеристик: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.02 / В.Ф. Шмирьов ; Авіац. наук.-техн. комплекс "Антонов". — К., 2002. — 20 с. — укp.

Запропоновано метод проектування літакових повітряних розподільних мереж (ЛПРМ), до яких входять повітропроводи систем: кондиціонування повітря, підготовки повітря, протиобліднювальна система крила та інші подібні системи, які є невід'ємною частиною сучасного літака та визначають його конкурентоздатність. Метод розроблено з метою визначення основних конструктивних параметрів повітроводів: матеріалу, геометричних розмірів і технологій їх виготовлення за заданими характеристиками повітря (витратами, тиском, температурою) та заданим ресурсом всієї мережі. Висвітлено питання розробки та реалізації системи конструктивно-технологічних рішень, які забезпечують підтримання газодинамічних і ресурсних характеристик ЛПРМ під час їх виготовлення та цільового використання для переходу від виробу до виробу та при проектуванні нових типів літаків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О563-02
Шифр НБУВ: РА318618 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
15.

Толмачов М.Г. 
Проектування керованих гасителів енергії в амортизаційних системах шасі літаків: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.02 / М.Г. Толмачов ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2002. — 17 с.: рис. — укp.

Обгрунтовано необхідність застосування керованих гасителів енергії (КГЕ) в амортизаційних системах шасі літаків. Встановлено закони включення та відключення КГЕ з урахуванням максимальної ефективності їх використання. Розроблено новий метод додаткового гасіння посадочної енергії керованими гасителями, які забезпечують зниження коливальності процесу ударів за часом загасання коливань на 2 - 5 с і за величиною амплітуд переміщень і перевантажень у два та більше разів, а також зменшення циклічності навантаження за умов переміщення літака по руліжних доріжках і перевантажень за другого та наступних ударів. Запропоновано нові фізичну та математичну моделі, що враховують роботу КГЕ та дають змогу оцінити їх вплив на перехідні процеси за навантаженнями та переміщеннями під час посадок літака.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-046-02 + О53-046-02
Шифр НБУВ: РА323512

Рубрики:

      
16.

Усов В.В. 
Фрактальна природа анізотропії фізичних властивостей деформованих металевих систем з кубічними решітками: Автореф. дис... д-ра фіз.-мат. наук: 01.04.01 / В.В. Усов ; Одес. нац. політехн. ун-т. — О., 2002. — 36 с. — укp.

Досліджено природу виникнення анізотропії макроскопічних властивостей (електро- та теплопровідність, теплове розширення, які є ізотропними у бездефектних кристалах), що описуються тензорами другого рангу, в деформованих металевих системах з кубічними решітками. Розроблено фізичну модель структури деформованих металевих систем, яка базується на понятті фрактала. Проаналізовано методику розрахунку електро- та теплопровідності, теплового розширення, пружних властивостей деформованих матеріалів, яка базується на фрактальній моделі та ідеях ренорм - групових перетворень. На підставі проведеного комп'ютерного моделювання поширення крихкої тріщини в металевих системах виявлено, що конфігурація тріщин є фракталом. Доведено, що кристалографічна текстура та її неоднорідність є однією з основних причин виникнення анізотропії ударної в'язкості та зниження опору руйнування під час розвитку шарувато-крихких тріщин нормального відриву в низьколегованих сталях з феритною структурою після контрольованої прокатки за умов зниження температури випробувань. Виявлено анізотропію повернення дефекту модуля Юнга у разі відпалу деформованих металевих систем з кубічними решітками. Відзначено, що анізотропія є проявленням фрактальної природи формування кристалічних дефектів у процесі деформування та їх заліковування в процесі відпалювання. Встановлено механізми повернення модуля Юнга у разі дорекристалізаційного відпалу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В378.2,022
Шифр НБУВ: РА317990 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
17.

Семитківська Т.О. 
Методика оцінювання впливу індивідуальних особливостей на злітні характеристики повітряних суден: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.07 / Т.О. Семитківська ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2002. — 20 с.: рис. — укp.

З використанням матемтичного моделювання динаміки літака АН-24 на етапі зльоту проаналізовано вплив індивідуальних особливостей на його льотно-технічні характеристики, що впливають на рівень безпеки польотів. Наведено методики оцінки впливу стану зовнішньої поверхні та залишкових деформацій конструкції на зміну аеродинамічних коефіцієнтів підіймальної сили, лобового опору та моментів рискання та крену. Згідно з вимогами норм льотної придатності (АП-25) визначено номенклатуру злітних характеристик, зі змінаю яких досліджено вплив індивідуальних особливостей. Розроблено моделюючий комплекс і методику, а також охарактеризовано вплив даних особливостей на злітні характеристики літака. Показано, що для збереження заданого рівня льотної придатності літака АН-24 з індивідуальними особливостями необхідно коригувати значення максимальної злітної маси, отримане згідно з НЛЕ. Запропоновано методику корекції максимальної злітної маси літака АН-24, визначеної з умови дотримання нормованого градієнта набору висоти, на його індивідуальні особливості. Основні результати роботи можуть знайти застосування під час дослідження аеродинамічних характеристик повітряних суден (ПС), розробки та сертифікації моделі літака, а також підготовки льотного складу до польотів на ПС.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-011 + О53-028.12
Шифр НБУВ: РА320957 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
18.

Коновалова С.О. 
Галогенування алкілзаміщених у хіноїдному ядрі N-арилсульфоніл-1,4- бензохінонмоноімінів і 4-ароїл(арилсульфоніл)оксиміно-2,5-циклогексадієн-1-онів: Автореф. дис... канд. хім. наук: 02.00.03 / С.О. Коновалова ; Укр. держ. хім.-технол. ун-т. — Д., 2002. — 17 с.: мал. — укp.

Встановлено, що у ході галогенування ефірів n-хінонмонооксимів конфігурація атома нітрогену не змінюється. Показано, що на стійкість циклогексенових структур, що утворюються у результаті приєднання галогену за зв'язком C=C хіноїдного ядра хінонімінів, значно впливає наявність процесу Z,E-ізомеризації. Вперше доведено наявність прототропного перегрупування у продуктах приєднання одної молекули галогену за зв'язком C=C хіноїдного ядра n-хінонмоноімінів. Виявлено, що напівемпіричний метод РМЗ придатний для оцінки розподілу зарядів у хіноїдному ядрі досліджуваних сполук, а також для прогнозування процесу галогенування. Доведено, що циклогексенові структури - продукти галогенування n-хінонмоноімінів та ефірів n-хінонмонооксимів є класом сполук, здатних до спонтанного поділу на оптичні ізомери.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Г252.551.5-2 +
Шифр НБУВ: РА322143

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
19.

М'ялиця А.К. 
Технологічна підготовка літакобудівного виробництва в умовах дискретно-нестабільних програм випуску виробів: Автореф. дис. д-ра техн. наук: 05.07.04 / А.К. М'ялиця ; ВАТ "Укр. НДІ авіаційної технології". — К., 2003. — 28 с.: рис. — укp.

Розроблено методи і основи технологічної підготовки серійного авіаційного виробництва в умовах дискретно-нестабільних програм випуску, які включають як відомі поняття (математична модель і способи передачі форм і розмірів, взаємозамінність і складуваність), так і нові (аналітичний еталон (анет), тріади "конструкція - технологія - обсяг випуску", "персонал - техпроцес - обладнання"). Введено нове поняття технологічності як тріади "конструкція - технологія - обсяг випуску", яке відрізняється тим, що технологічна підготовка виробництва розглядається в аспекті створення дерева (ланцюжка) із відомих технологічних процесів, яке називають технологією випуску літака, а також технологічного забезпечення з освоєнням і підтриманням функціонування протягом життєвого циклу цієї технології випуску літака із застосуванням нових методів перенесення форм і розмірів за допомогою анетів та обладнання з числовим програмним керуванням (ЧПК). Дано строгі визначення понять складуваності та взаємозамінності. Отримано критерії застосовності залежного та незалежного утворювання розмірів замикальної ланки складального ланцюга. Показано, що рівень виробництва залежить від рівня тріади "персонал - технології - обладнання". Вперше в літакобудуванні України технологічну підготовку мотогондоли літака Ан-74ТК-300 здійснено на основі анетів та обладнання з ЧПК без створення традиційних плазів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-06-64 +
Шифр НБУВ: РА328022

Рубрики:

      
20.

Городенко Л.М. 
Засоби масової інформації у контексті громадської думки: формування, функціонування, жанрові прийоми: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Л.М. Городенко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. — К., 2003. — 19 с. — укp.

Вивчено форми, методи та прийоми впливу на громадську думку, що використовуються у засобах масової інформації (ЗМІ). Систематизовано приховані та явні можливості впливу на громадськість, а також приклади використання такого впливу українськими журналістами. Розглянуто механізм маніпулювання через пресу під час передвиборних кампаній, бо в цей період відбувається максимальне використання методів та прийомів упливу на електорат. Висвітлено вплив однієї резонансної події (катастрофи літака СУ-27 у Скнилові) на громадську думку українського народу та прослідковано варіанти її зміни завдяки ЗМІ. Запропоновано модель "Комунікативного діалогу" із субмоделями, де відображено зв'язки мас-медіа та аудиторії, визначено бар'єри (шуми), які заважають сприйняттю інформації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05 +
Шифр НБУВ: РА327611

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського