Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (49)Тематичний інтернет-навігатор (1)Наукова електронна бібліотека (134)Реферативна база даних (7747)Книжкові видання та компакт-диски (2175)Журнали та продовжувані видання (75)
Пошуковий запит: (<.>K=МАРКЕТИНГОВ$<.>+<.>K=ЛОГІСТИКА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 842
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Єгорова Л.І. 
Стратегія антикризового проактивного управління підприємством: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Л.І. Єгорова ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2003. — 16 с.: рис. — укp.

Запропоновано механізм моніторингу слабких сигналів кризового характеру в системі керування підприємством, а також механізм антикризового проактивного керування, який базується на результатах моніторингу й ідентифікації слабких сигналів зовнішнього та внутрішнього середовищ підприємства. Зазначено, що застосування цих механізмів дає змогу коректувати фактори внутрішнього середовища шляхом змін у діючій стратегії або проводити її заміну на стратегію, адаптовану до нового організаційного середовища. Розроблено комплекс моделей і методів антикризового проактивного керування підприємством: методику його тестування щодо наявності ознак стратегічного дрейфу, що дає змогу обгрунтувати аналітичні висновки щодо ранніх ознак розвитку кризової ситуації; модель оцінки наслідків слабких сигналів кризового характеру; метод антикризоорієнтованого аналізу економічного стану підприємства, що дозволяє проводити оцінку виробничої, збутової, організаційної, маркетингової та фінансової складових його потенціалу з урахуванням неформалізованих та слабкоформалізованих чинників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-21 +
Шифр НБУВ: РА327753

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Єгорова Н.Ю. 
Формування та розвиток регіонального ринку насіння озимої пшениці та ярового ячменю: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.03 / Н.Ю. Єгорова ; Нац. наук. центр "Ін-т аграр. економіки" УААН. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено особливості регіонального ринку насіння зернових колосових культур, його вплив на стабілізацію зернового ринку, основні принципи його формування та розвитку. Обгрунтовано оптимальні обсяги виробництва та реалізації насіння озимої пшениці та ярого ячменю на регіональному ринку. Визначено невідповідність реалізаційної ціни на насіння вищих репродукцій відповідно до витрат на його виробництво, сортування та реалізацію. Наведено методичні рекомендації щодо визначення доцільних договірних реалізаційних цін на насіння з урахуванням нижньої та верхньої межі, що забезпечує одержання прибутку для розширеного відтворення виробництва насіннєвого та товарного зерна. Обгрунтовано раціональну структуру витрат за умов виробництва елітного та репродуктивного насіння озимої пшениці та ярого ячменю, перспективи розвитку регіонального ринку насіння. Висвітлено проблеми підвищення конкурентоспроможності сортів озимої пшениці та ярого ячменю, основні напрями маркетингової діяльності. Обгрунтовано інноваційний напрям технологій, який сприяє повному використанню генетичного потенціалу сортів і підвищує рентабельність виробництва насіння.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.51 +
Шифр НБУВ: РА361383

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Єранкін О.О. 
Трансформація маркетингу агропромислових формувань в умовах глобалізації: автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / О.О. Єранкін ; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. — К., 2010. — 33 с. — укp.

Обгрунтовано шляхи вирішення теоретичних і практичних аспектів забезпечення формування та трансформації маркетингу агропромислових формувань України на основі розробки інструментарію впровадження його сучасних концепцій з урахуванням впливу на їх розвиток процесу глобалізації. Досліджено еволюцію та сучасні тенденції розвитку маркетингу. Висвітлено логіку трансформації концепції маркетингу в історико-цивілізаційному аспекті. Обгрунтовано концептуальні засади формування парадигми маркетингу за умов глобалізації. Виявлено закономірності трансформації маркетингових концепцій в АПК України, розроблено періодизацію евоюції маркетингу, досліджено процес утворення нових типів агропромислових формувань. Розроблено методику визначення рівня консолідації та глобалізації агропродовольчих ринків, виявлено основні закономірності цих процесів в АПК України. Досліджено вплив глобальних проблем і державної аграрної політики України на формування маркетингових стратегій вітчизняних підприємств АПК, визначено перспективи розвитку агробізнесу в Україні у контексті глобальної продовольчої проблеми. Розглянуто трансформацію маркетингового середовища агробізнесу в Україні за умов глобалізації та світової економічної кризи. Розкрито сутність процесу спотворення цінових трендів і запропоновано методологію їх ідентифікації. Розроблено концептуальні засади розвитку сучасної концепції маркетингу підприємств АПК різних типів, визначено перспективи капіталізації агробізнесу та брендингу в АПК України, розглянуто методики маркетингових досліджень кон'юнктури аграрних ринків з урахуванням впливу глобалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321.43-211.1
Шифр НБУВ: РА371732 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Єрьоміна Л.О. 
Управління закупівельною діяльністю на основі маркетингу в умовах формування ринкової економіки України: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Л.О. Єрьоміна ; Донец. держ. комерц. ін-т. — Донецьк, 1998. — 16 с. — Бібліогр.: 5 назв. — укp.

Розглядаються питання вдосконалення управління закупівельною діяльністю торговельних підприємств України в умовах маркетингової орієнтації. В дисертаційній роботі розглянуті сутність, задачі та проблеми управління закупівельною діяльністю на етапі формування ринкових відносин. Проведено маркетингове дослідження існуючої практики управління закупівельною діяльністю в торговельних підприємствах України. Здійснено аналіз ризиків у менеджменті закупівельної діяльності. Розроблена та рекомендована блок-схема управління закупівельною діяльністю та рекомендовано алгоритм процесу управління закупівельними ризиками у торговельних підприємствах в умовах маркетингової орієнтації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)421.0-803.2

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Іванюта В.Ф. 
Резерви і шляхи забезпечення конкурентоздатності селянських (фермерських) господарств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.02 / В.Ф. Іванюта ; Харк. держ. аграр. ун-т ім. В.В.Докучаєва. — Х., 2001. — 21 с. — укp.

Обгрунтовано економіко-організаційну сутність селянських (фермерських) господарств. Розмежовано організаційно-правові особливості селянських (фермерських) господарств і приватних підприємців, що виробляють, переробляють і продають сільськогосподарську продукцію. Уточнено методику оптимізації розмірів селянських (фермерських) господарств, зважаючи на їх спеціалізацію та регіональні умови. Доведено, що конкурентоздатність селянських (фермерських) господарств забезпечується низкою чинників, основними з яких є стратегія підприємництва, спеціалізація виробництва, освоєння прогресивних технологій, висока якість продукції, оптимізація виробничих витрат, маркетингова діяльність. Запропоновано моделі конкурентоздатних спеціалізованих селянських (фермерських) господарств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321.4-13
Шифр НБУВ: РА315085 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Івашина 
Розробка системи підтримки стратегічного планування маркетингової діяльності металургійного підприємства (на прикладі ВАТ "Нікопольський завод феросплавів"): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / Андрій Миколайович Івашина ; Дніпропетровський національний ун-т. — Д., 2002. — 16 с.: рис., табл. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.5-211.1-23
Шифр НБУВ: РА326504

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Іващенко О. В. 
Управління маркетингом сільськогосподарських підприємств на ринку товарного зерна: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. В. Іващенко ; Харк. нац. аграр. ун-т ім. В.В. Докучаєва. — Х., 2011. — 20 с. — укp.

Наведено теоретико-методичні положення та практичні рекомендації щодо вдосконалення управління маркетингом сільськогосподарських підприємств на ринку товарного зерна. Розглянуто економічну сутність управління маркетингом, здійснено аналіз і виявлено основні проблеми їх мікро- та макросередовища, визначено місце товаровиробників у структурі каналів розподілу зерна на ринку. Запропоновано методичний підхід до оцінки маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств зернового напряму. Обгрунтовано шляхи вдосконалення управління маркетингом сільськогосподарських підприємств-виробників на ринку товарного зерна та необхідність зміни їх ринкової позиції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)325.151.0-211.1 + У9(4УКР)421.51
Шифр НБУВ: РА380101 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Івченко А. В. 
Маркетингові та фармакоекономічні підходи до визначення конкурентного потенціалу торговельних марок противиразкових лікарських препаратів: автореф. дис. ... канд. фармац. наук : 15.00.01 / А. В. Івченко ; Нац. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П.Л.Шупика. — К., 2010. — 22 с. — укp.

Обгрунтовано маркетингові та фармакоекономічні підходи щодо визначення конкурентного потенціалу торговельних марок противиразкових лікарських препаратів на підставі результатів аналізу динаміки захворюваності на виразкову хворобу шлунку та дванадцятипалої кишки, моніторингу ринку противиразкових препаратів, особливостей позиціонування торговельних марок та їх виробників у конкурентному середовищі вітчизняного фармацевтичного ринку, відмінностей споживання противиразкових ліків в областях України. Запропоновано підхід щодо визначення стратегічної ринкової позиції торговельних марок лікарських препаратів. Розроблено модель формування конкурентного потенціалу торговельних марок аналізованої групи препаратів з урахуванням існуючого рівня розвитку та факторів впливу на формування перспективного потенціалу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)26 к4 + У9(4УКР)421.0-803.43
Шифр НБУВ: РА373369 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Івченко Ю. А. 
Забезпечення інноваційно–інвестиційного потенціалу підприємства в умовах постконфліктної трансформації: автореферат дис. ... д.філософ : 051 / Ю. А. Івченко. — Б.м., 2024 — укp.

Дисертаційну роботу присвячено вирішенню актуального науково-прикладного завдання розроблення і наукового обґрунтування теоретико-методичних засад та організаційно-економічних положень щодо забезпечення інноваційно–інвестиційного потенціалу підприємства в умовах постконфліктної трансформації.В роботі вперше запропоновано модель забезпечення інноваційно-інвестиційного потенціалу підприємства, яка передбачає імплементацію новітніх організаційних структур управління, бізнес-процесів, підходів до оцінювання інноваційно-інвестиційного потенціалу, механізму забезпечення, заходів з посилення економічної безпеки у практику підприємницької діяльності. Удосконалений теоретико-методичний підхід до оцінювання інноваційно-інвестиційного потенціалу підприємства в умовах пост конфліктних трансформацій на відміну від існуючих, крім оцінювання ресурсів, включає оцінку здатності суб’єкта підприємництва до провадження інноваційно-інвестиційної діяльності. Це надає можливість підприємству не тільки оцінити наявні ресурси і можливості їх реалізації, а й визначити ступінь здатності до системних перетворень, що є особливо актуальним для підприємств з великою історією, досвідом, які працюють у традиційних галузях і слабо налаштовані на зміни. Крім того, підхід передбачає оцінювання специфічних ризиків, які виникають в умовах постконфліктних трансформацій і раніше не враховувались. Застосування даного підходу дозволяє з’ясувати рівень інноваційно-інвестиційного потенціалу підприємства на основі визначення чотирьох оцінок: ресурсів, можливостей, здатностей і ризиків. При цьому перші три показники мають бути максимізованими, а ризики – мінімізованими.В роботі запропоновано розширити класифікаційні ознаки при систематизації інноваційно-інвестиційних ризиків підприємства шляхом виокремлення ознаки «Ризики постконфліктних трансформацій». Це дозволяє включати до аналізу нові види ризиків, які виникають в в соціо-політико-економічному середовищі в нових умовах господарювання. Така пропозиція дозволяє підвищити якість аналітичної діяльності підприємства та мінімізувати можливий руйнівний вплив нових видів ризиків.Поглиблено теоретико-методичний підхід до формування системи цілей управління інноваційно-інвестиційною діяльністю підприємства, який, на відміну від існуючих, дозволяє деталізувати управлінські дії/рішення на стратегічному, тактичному й операційному рівнях та конкретизувати тактичні функціональні цілі у розрізі фінансової, виробничої, маркетингової сфер, сфери управління персоналом та сфери інформаційно-технічного забезпечення.Набула подальшого розвитку ідентифікація елементів системи забезпечення економічної безпеки інноваційно–інвестиційного потенціалу підприємства в частині розмежування управлінських рішень на функціональні та змістовні реакції та їх деталізації в контексті дій у ризикових ситуаціях, що дозволяє посилити економічну й інформаційну складові, обґрунтовано управляти ризиками, нарощувати власну наукову діяльність.Набуло подальшого розвитку визначення структурно-логічної сутності дефініції інноваційно-інвестиційного потенціалу підприємства, під яким запропоновано розуміти складну динамічну систему взаємопов’язаних елементів (ідей, задумів, новацій, нових знань, ресурсів, факторів, умов, результатів тощо), яка визначає рівень здатності підприємства здійснювати інноваційну та інвестиційну діяльності в умовах, визначених можливостями зовнішнього і внутрішнього середовища. Таке визначення, на відміну від існуючих, дозволяє враховувати при оцінці потенціалу ідеї, задуми, новації, нові знання тощо; детерміновані можливості, які є відмінними для різних ринків, різних періодів тощо та конкретизувати рівень здатності здійснювати таку діяльність.Розвинуто структурно-логічну сутність дефініції організаційно-економічного забезпечення управління інноваційно–інвестиційним потенціалом підприємства в умовах постконфліктної трансформації шляхом: удосконалення категорійно-понятійного апарату та уточнення елементів механізму. Під організаційно-економічним механізмом управління інноваційно–інвестиційним потенціалом підприємства в умовах постконфліктної трансформації запропоновано розуміти таку систему фінансових, технологічних та організаційних рішень, принципів, форм, методів, підходів і органів управління, які дозволяють здійснювати ефективний вплив на інноваційні та інвестиційні бізнес-процеси підприємства. Таке формулювання, на відміну від існуючих, дозволяє включати у систему організаційних і економічних зв’язків принципово нові технологічні рішення, які є необхідними саме в змінених умовах підприємництва; також, забезпечення інноваційно-інвестиційного потенціалу підприємства у визначенні конкретизоване у нових інноваційних, інвестиційних, технологічних, інформаційних та інших бізнес-процесах, що надає можливість уточнити й у подальшому формалізувати таку діяльність.^UThe dissertation is dedicated to the solution of the actual scientific and applied task of developing and scientific substantiation of theoretical and methodological principles and organizational and economic provisions for ensuring the innovation and investment potential of the enterprise in the conditions of post-conflict transformation.In the work, for the first time, a model of ensuring the innovation and investment potential of the enterprise is proposed, which involves the implementation of the latest organizational management structures, business processes, approaches to the assessment of innovation and investment potential, the mechanism of provision, measures to strengthen economic security in the practice of entrepreneurial activity. An improved theoretical and methodological approach to the assessment of the innovation and investment potential of an enterprise in the conditions of post-conflict transformations, in contrast to the existing ones, in addition to the assessment of resources, includes the assessment of the ability of the business entity to carry out innovation and investment activities. This enables the enterprise not only to assess the available resources and the possibilities of their implementation, but also to determine the degree of ability to system transformations, which is especially relevant for enterprises with a long history and experience that work in traditional industries and are weakly adjusted to changes. In addition, the approach provides for the assessment of specific risks that arise in the conditions of post-conflict transformations and were not taken into account before. The application of this approach allows you to find out the level of innovation and investment potential of the enterprise based on the definition of four assessments: resources, opportunities, abilities and risks. At the same time, the first three indicators should be maximized, and risks should be minimized.In the work, it is proposed to expand the classification features in the systematization of innovation and investment risks of the enterprise by distinguishing the feature "Risks of post-conflict transformations". This makes it possible to include in the analysis new types of risks that arise in the socio-political-economic environment in new economic conditions. Such a proposal allows you to improve the quality of the enterprise’s analytical activities and minimize the possible destructive impact of new types of risks.An in-depth theoretical and methodological approach to the formation of a system of goals for the management of innovative and investment activity of the enterprise, which, unlike the existing ones, allows to detail managerial actions/decisions at the strategic, tactical and operational levels and to specify tactical functional goals in terms of financial, production, and marketing spheres, areas of personnel management and areas of information and technical support.The identification of the elements of the system for ensuring the economic security of the enterprise’s innovation and investment potential has gained further development in terms of the division of management decisions into functional and meaningful reactions and their detailing in the context of actions in risky situations, which allows to strengthen the economic and informational components, reasonably manage risks, and increase one’s own scientific activity.The definition of the structural and logical essence of the definition of the innovation and investment potential of the enterprise, under which it is proposed to understand a complex dynamic system of interconnected elements (ideas, ideas, innovations, new knowledge, resources, factors, conditions, results, etc.), which determines the level of ability, has gained further development enterprises to carry out innovative and investment activities in the conditions determined by the possibilities of the external and internal environment. This definition, unlike the existing ones, allows you to take into account ideas, innovations, new knowledge, etc. when evaluating the potential; deterministic capabilities that are distinct for different markets, different periods, etc. and specify the level of ability to carry out such activities.The structural and logical essence of the definition of the organizational and economic management of the innovation and investment potential of the enterprise in the conditions of post-conflict transformation has been developed by: improving the categorical and conceptual apparatus and clarifying the elements of the mechanism.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
10.

Ігнатенко М.В. 
Економічні регулятори ефективного розвитку промислових підприємств: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.05 / М.В. Ігнатенко ; Ужгород. нац. ун-т. — Ужгород, 2008. — 20 с. — укp.

Розроблено теоретичні положення, стратегію й технологію ефективного економічного розвитку промислових підприємств Київського регіону за умов трансформаційної економіки, проаналізовано актуальні проблеми їх гнучкості та запропоновано комплекс показників оцінки розвитку. Розглянуто інноваційну політику підприємств регіону за умов маркетингової орієтації як об'єктів інноваційного менеджменту. Досліджено показники виміру економічного потенціалу як регулятора ефективного розвитку промислових підприємств регіону. Охарактеризовано джерела інвестиційного процесу. Обгрунтовано стратегію формування інвестиційних ресурсів у регіонально-галузевому вимірі. Розроблено методичний підхід щодо вартісної оцінки та використання трудового потенціалу. Встановлено вплив податкової й амортизаційної політики на механізм розвитку підприємства. Удсоконалено методичні підходи та розроблено модель ефективного економічного механізму регулювання розвитку промислових підприємств регіону за умов ринкових перетворень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4КИЇ)301-96-07 +
Шифр НБУВ: РА355439

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Ігнатко М. І. 
Система механізмів управління інноваційним розвитком агропромислового виробництва України / М. І. Ігнатко. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертаційній роботі узагальнено науково-теоретичні, методичні та прикладні засади вдосконалення системи механізмів управління інноваційним розвитком агропромислового виробництва України. Систематизовано існуючі класифікації інновацій та агроінновацій. Узагальнено та доповнено етапи інноваційного процесу в агропромисловому виробництві. Досліджено стан та динаміку розвитку агропромислового виробництва України. Здійснено комплексний аналіз інноваційного розвитку агропромислового виробництва України та виявлено окремі негативні тенденції, що пов'язані, насамперед, з низькою інноваційною активністю підприємств агропромислового комплексу та скороченням кількості установ, які займаються науково-дослідними роботами. Надано оцінку інноваційній діяльності провідних українських сільськогосподарських підприємств. Виокремлено можливості та переваги вітчизняних систем автоматизації та оптимізації агробізнесу. Ідентифіковано організаційно-правовий, економічний, соціальний та маркетинговий підмеханізми механізму управління інноваційним розвитком агропромислового виробництва. Проведено PEST-аналіз чинників, що впливають на інноваційний розвиток агропромислового виробництва України, та з огляду на особливості аграрної сфери, запропоновано доповнити його ще однією важливою складовою En (environmental) – природним впливом. Здійснено аналіз кадрової, інформаційної, науково-дослідної та матеріально-технічної складової інноваційного розвитку підприємств АПК. Розроблено модель організаційно-управлінського забезпечення інноваційних процесів аграрної сфери. Виокремлено стратегічні напрями стимулювання інноваційної діяльності агропромислового виробництва України. Удосконалено інноваційну інфраструктуру агропромислового комплексу через моделювання інноваційного парку у вигляді міжгалузевого об'єднання аграрного бізнесу, ІТ-сфери та наукових установ під керівництвом держави. Обґрунтовано переваги такої синергії для всіх учасників інноваційного парку. Здійснено таксономічний аналіз, за допомогою якого побудовано багатофакторну регресійну модель інноваційного розвитку агропромислового виробництва України. За результатами проведених розрахунків встановлено, що найбільший вплив на інноваційний розвиток АПК мають соціальні та економічні чинники. Визначено стратегічні цілі інноваційного розвитку агропромислового виробництва України. Проаналізовано та виявлено особливості моделей інноваційного розвитку зарубіжних країн (США, ЄС, Японії, Південної Кореї, Чилі та Китаю). Розглянуто міжнародний досвід управління інноваційним розвитком аграрної сфери. Запропоновано напрями адаптації механізмів управління інноваційним розвитком агропромислового виробництва зарубіжних країн для українського АПК. Удосконалено систему підмеханізмів організаційно-економічного механізму управління інноваційним розвитком агропромислового виробництва, зокрема, вважається за доцільне виокремлення як основних соціального та маркетингового.^UThe thesis seeks to provide a comprehensive theoretical and methodological study as well as to conduct applied research to enhance the management mechanisms for supporting innovative agro-industrial production in Ukraine. The study also provides a generalized summary on the current classifications of innovations and agroinnovations along with contributing to better understanding of agroindustry innovation process by identifying specific steps in its structure and thus complementing the modern innovation process paradigm. Based on the in-depth study of the current state and the dynamics of the agro-industrial production in Ukraine. The study provides a comprehensive assessment of the agricultural industry innovation performance in Ukraine along with identifying particular negative trends which refer in the first instance to the lack of innovation-driven activities in agribusiness and a drop in institutions engaged in R&D, as well as offers the evaluation results on the innovation rate of the leading Ukrainian agricultural enterprises and discusses the opportunities and benefits of the domestic automation systems to foster agribusiness optimization. Further, the organizational, legal, economic, social and marketing sub-mechanisms in the overall management toolkit framework to enhance the innovative development of agro-industrial production have been identified. The PEST-analysis of the factors affecting the innovative development of agro-industrial production in Ukraine has been performed which enabled to reveal another critical impact factor embedded in the agriculture specifics that can contribute to the analysis quality, i. e. the En (environmental) – (environmental) effects. Apart from the above, the following structural elements contributing to agribusiness innovation development have been evaluated: human resources, information, research and procurement potentials along with designing an organizational and managerial support framework to facilitate innovation-based processes in the agricultural sector. In addition, the study suggests a range of innovation strategies and identifies specific areas to encourage agro-industrial innovations in Ukraine. Within the scope of the research, an upgraded innovation infrastructure for the agro-industrial sector has been suggested by designing a model of an innovation park in the form of a government-led cross-sector partnership of agribusiness, IT industry and research institutions as well as unfolding the benefits of such synergy for all the participants of such innovation park. Based on taxonomic analysis, a multifactor regression model of innovative development of agro-industrial production in Ukraine has been constructed. According to the calculations performed, it is verified that social and economic factors have the greatest effects on innovative development of the agro-industrial sector. The study identifies strategic goals of the innovative development of agro-industrial production in Ukraine. Insights are provided on the specifics of innovation development models in selected countries (such as USA, EU, Japan, South Korea, Chile, and China) along with exploring the international best practices in managing innovations in agribusiness. The author suggests the areas for the harmonization of international management mechanisms to support agroinnovations with the Ukrainian settings. It is argued that in the context of improving the system of sub-mechanisms within the organizational and economic framework of the integrated management mechanism to support innovative development of agro-industrial production, social and marketing perspectives should be identified as the primary ones, by their critical significance.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
12.

Ілляшенко Н.С. 
Формування організаційно-економічних засад інноваційного маркетингу на промислових підприємствах: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Н.С. Ілляшенко ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2009. — 20 с. — укp.

Розв'язано задачу розробки та науково обгрунтовано організаційно-економічні засади інноваційного маркетингу промислових підприємств на основі забезпечення узгодженої взаємодії їх інноваційної та маркетингової діяльності. Визначено сутність і зміст економічної категорії "інноваційний маркетинг", його роль і місце серед інших концепцій ведення бізнесу. Запропоновано класифікацію різновидів маркетингу на основі їх історичного розвитку та доповнення складу елементів комплексу маркетингу. Обгрунтовано складові організаційно-економічного механізму управління підприємством на основі застосування концепції інноваційного маркетингу. Розроблено теоретико-методичний підхід до визначення стратегічного вектору розвитку ринкових особливостей машинобудівних підприємств. Запропоновано карту позиціонування "стадія життєвого циклу товару-ціна" для визначення рівня задоволення запитів споживачів товару. Обгрунтовано доцільність вибору інноваційних проектів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-55-211.1 +
Шифр НБУВ: РА368041

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Ільченко Н.М. 
Механізми реалізації державної політики у сфері засобів масової інформації (регіональний рівень): автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / Н.М. Ільченко ; Акад. муніцип. упр. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено механізми формування та реалізації державної політики у сфері засобів масової інформації (ЗМІ) на регіональному рівні як основну складову інформаційної політики держави. Проаналізовано стучасний стан і тенденції розвитку ЗМІ на національному та регіональному рівнях. Узагальнено проблемні питання взаємодії владних структур і ЗМІ у аспекті відкритості інформації. Обгрунтовано напрями вдосконалення інформаційної політики на регіональному рівні через взаємодію всіх складових комунікаційного процесу (влади, інформаційного середовища, ЗМІ, суспільства). Доведено необхідність використання технологій маркетингового підходу до формування та реалізації державної політики у сфері ЗМІ з метою вдосконалення соціально орієнтованого інформаційного забезпечення громадян різних категорій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.4(4УКР) + Ф018 + Х849(4УКР)112.1 +
Шифр НБУВ: РА360175

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
14.

Ільясова М.К. 
Удосконалення механізму регулювання регіонального ринку готельних послуг (на прикладі Автономної Республіки Крим): автореф. дис...канд. екон. наук : 08.00.05 / М.К. Ільясова ; ДВНЗ "Ужгород. нац. ун-т". — Ужгород, 2009. — 20 с. — укp.

Розроблено теоретичні основи й обгрунтовано практичні рекомендації щодо формування інституційної моделі регулювання регіонального ринку готельних послуг. Наведено результати дослідження попиту послуг з розміщення у районах готельної агломерації Кримського регіону, потенціалу послуг з розміщення у розрізі районів. Виявлено депресивні та переобтяжені туристськими відвідинами рекреаційні райони. Визначено залежність ефективності їх функціонування від різних чинників впливу зовнішнього та внутрішнього середовища. Розроблено маркетинговий підхід до дослідження попиту на готельні послуги, проведений з застосуванням СТЕП і SWOT-аналізу, аналіз багатофакторного попиту та стану послуг. Запропоновано принципи регіонального районування готельних послуг на основі попиту. Проаналізовано шляхи вдосконалення інституційної моделі регулювання ринку готельних послуг в АРК.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР-6КРИ)684.413.57 + У9(4УКР-6КРИ)441.357 +
Шифр НБУВ: РА367249

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Ільяшенко В.А. 
Формування конкурентоздатності підприємств АПК в ринкових умовах: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / В.А. Ільяшенко ; Харк. нац. аграр. ун-т ім. В.В.Докучаєва. — Х., 2004. — 20 с. — укp.

Розроблено науково-методологічні засади формування конкурентоспроможності підприємств АПК. Досліджено основні принципи становлення ринкових відносин у аграрній сфері. Визначено системоутворюючі фактори маркетингового середовища діяльності підприємств АПК. Наведено оцінку та обгрунтовано економічну сутність конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств, визначено основні напрями її підвищення за ринкових умов. Удосконалено організаційну структуру консультаційної служби для підприємств АПК регіону та систему якості відповідно до вимог TQM.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321.0-13 +
Шифр НБУВ: РА332408

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Ілясова Ю.В. 
Експортний маркетинг виноробної продукції: автореф. дис... канд. екон. наук.: 08.00.04 / Ю.В. Ілясова ; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". — К., 2009. — 20 с. — укp.

Розкрито суть понять "експортний потенціал підприємства" та "експортний маркетинг продукції". Визначено принципову схожість отаннього з внутрішнім маркетингом підприємства. Запропоновано алгоритм оцінювання експортної діяльності підприємства, який дозволяє її визначити залежно від різних витрат і доходу, одержаного підприємством на зовнішніх ринках. На підставі аналізу зовнішньоекономічної діяльності виноробних підприємств Криму зроблено висновок, що лідером серед них є Національне виробниче аграрне об'єднання "Масандра". Відзначено, що конкурентна спроможність виноробної продукції підприємств Криму на зовнішніх ринках не є високою через надмірно велику собівартість і нетипову для зовнішніх ринків структуру виробництва вин (перевагу міцних і солодких вин). Вмзначено основні складові експортної маркетингової стратегії - пріоритетні ринки, ефективну структуру асортименту виноробної продукції. З використанням розробленої методики зроблено прогноз розвитку світового ринку вина та визначено перспективи експортної діяльності виноробних підприємств Криму.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-6КРИ)843.58 +
Шифр НБУВ: РА362254

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Іщенко О.А. 
Маркетинговий механізм управління розвитком підприємств сфери послуг: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.06.01 / О.А. Іщенко ; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2006. — 33 с. — укp.

Обгрунтовано, що значення маркетингу послуг у національній економіці полягає в тому, що вона повинна забезпечити реальні структурні зрушення, поглибити ринкові відносини у змішаній економіці, забезпечити на належному рівні поповнення бюджету та високу зайнятість населення. За результатами дослідження розроблено парадигму розвитку сфери послуг в Україні, принципи, критерії, методи та моделі, на яких грунтуються умови формування маркетингового механізму управління розвитком цієї сфери. Досліджено організацію управління розвитком на цільовому ринку телекомунікаційних послуг. Запропоновано модель трансформації стратегії маркетингу професійних послуг на регіональному рівні, концепцію синтезу маркетингового механізму управління спортивно-оздоровчими комплексами регіону, методи розробки й аналізу процесу маркетингу послуг. Обгрунтовано положення, які визначають важливість упровадження сучасних технологій комунікації до практики підприємств сфери послуг, зокрема, аутоторсингу та латерального маркетингу. Обгрунтовано методологічний підхід до організації й управління концептуальними проектами у рамках надання професійних послуг.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)442.1-211.1 +
Шифр НБУВ: РА342028

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Авдієнко Я. А. 
Субконтрактація як форма маркетингової діяльності промислових підприємств. / Я. А. Авдієнко. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертаційну роботу присвячено вирішенню наукового завдання розроблення теоретичних і методичних засад застосування субконтрактації в сучасних умовах розвитку економіки. Удосконалено поняття «субконтрактація», яке, в порівнянні з попередніми тлумаченнями, враховує зміни ринку в умовах цифрової економіки та базується на інформаційно- комунікаційних технологіях. Розвинуто класифікаційні ознаки субконтрактних відносин прийнятих в сучасних міжнародних бізнес-моделях, які включили додаткову ознаку – «використання учасниками субконтрактації інформаційних технологій».На основі комплексу економічних показників, використовуючи кластерний аналіз і картографічний метод, запропонована методика вибору промислових регіонів, в яких є потенціал для формування субконтрактаційних відносин між промисловими підприємствами.З урахуванням промислового потенціалу міста висунуті і обґрунтовані гіпотези створення Центру субконтрактації як інфраструктурної організації з надання маркетингових послуг. Запропоновано методичні основи визначення економічного ефекту від впровадження субконтрактації для підприємств- учасників Центру, які раніше не враховували витрати на маркетинг.^UThe dissertation is devoted to solving the scientific problem of elaboration theoretical and methodical principles of subcontracting in modern conditions of economic development. The urgency of innovative forms application FOR management of industrial enterprises in the conditions of globalization, economic crisis and competition growth on local and international markets is substantiated. A competitive analysis of the production cooperation main forms was carried out, the role of subcontracting and the necessity of its adaptation in modern market conditions was identified. Among the authors there is no unanimity about the essence of the "subcontracting" concept in the modern economy, the algorithm for calculating economic efficiency from the implementation of this industrial cooperation method is not sufficiently elucidated, and also there are no developments regarding the marketing component that becomes one of the main in the current market in the infrastructure provision of subcontract relationships. The concept of "subcontracting" has been improved, in comparison with previous interpretations, this definition takes into account market changes in the digital economy and is based on information and communication technologies. A chain of preferences for a subcontractor and contractor who applies a subcontract is represented. The world experience of subcontracting relations in the countries of Europe, America and Japan is analyzed, the future own vector of subcontracting development for Ukrainian business are defined due to modern classifications and classification marks. Classification features of subcontracting relations adopted BY modern international business models are developed, an additional feature - "USING of information technologies by subcontracting participants " is included. Thanks to international experience in the implementation of subcontracting, the establishment of links between different companies, the use of scientific and technological progress and new communication opportunities, there is a chance to restore the potential of enterprises on a new technological basis and ensure the transition to the release of modern competitive products.To confirm the appropriateness of subcontracting in Ukraine, the authors analyzed the economic indicators of the various industrial enterprises activities in Ukraine in general for 2013-2017. The problem of reviving positive tendencies in the development of the machine-building industry on a new technological basis and using digital technologies IS arisen. To identify industrialized regions with accumulation of enterprises and the greatest potential for the development of subcontracting relations, large-scale industrial enterprises in 24 regions of Ukraine were structured on the basis of a socio-economic development indicators set. The method of selecting industrial regions based on a group of economic indicators is proposed, cluster analysis and cartographic method, which has the potential for forming subcontracting relations between industrial enterprises are applyed. The in-depth analysis of the combined clustering results on the base of socio-economic indicators the allocation of 3 clusters of industrial enterprises that could become potential participants in subcontracting relations with the corresponding economic potential are allowed: "industrial giants", "strong positioners", "kids". Each cluster is characterized by a specific structure of enterprises in size and reflects the features of the subcontracting functioning. As the Odessa region is included in the cluster of most industrialized regions of Ukraine, it is expedient to organize an infrastructure unit that would allow improvement the efficiency of the industrial enterprises activity.The methods, principles and possibilities of subcontracting centers financing with the help of international investors are described. A summary of the possible international investors of the Subcontracting Centers is presented.The hypotheses concerning creation of possible variants of the Center of subcontracting as an infrastructure unit, taking into account the industrial potential of the city are put forward.The theoretical and methodological foundations of Subcontracting Center organization, the organizational structure, the principle and the scheme of its work are proposed. The basics of the Center for subcontracting within the framework of the grant programs implementation supporting the development of entrepreneurship in Ukraine, which are funded by the EU, are proposed. Target groups that may be interested in creating a Subcontracting Center are specified. The marketing functions necessary for the functioning of the Center are described. The synergistic effect from subcontracting is shown.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
19.

Айяд Рйяд Абдулла Антар 
Формування стратегії маркетингу рибних товарів: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Айяд Рйяд Абдулла Антар ; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі. — Донецьк, 2000. — 18 с. — укp.

Проаналізовано споживчу цінність рибних товарів, їх упакування, ціну, попит, пропозиції та місткості ринку. Визначено тенденції, можливі варіанти, прогностичні моделі та розрахункові показники прибутків населення, рівня споживання й цін, місткості внутрішнього ринку та ймовірного експорту рибних товарів, вилову й переробки риби і морепродуктів, а також інвестицій у розвиток рибної промисловості Республіки Йємен на тривалу перспективу. Розроблено концепцію пріоритетного розвитку виробництва та збуту рибних товарів Йємену в довгостроковому періоді й маркетингову стратегію розвитку підприємства з метою їх переробки та реалізації, а також рекомендації щодо їх практичного здійснення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(5ЙЕМ)421.511.2
Шифр НБУВ: РА309334 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
20.

Акаєв Ш.М. 
Інформаційно-аналітичне забезпечення прийняття управлінських рішень з оновлення продукції: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Ш.М. Акаєв ; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі. — Донецьк, 1999. — 23 с. — укp.

Розроблено комплексну систему управління інноваційною діяльністю підприємства, що складається з підсистем збору даних, включаючи маркетингові дослідження; прийняття управлінського рішення виходячи з методів і моделей його обгрунтування; контролю за реалізацією управлінського рішення на основі аналізу процесу відновлення виробів і його впливу на економічні показники.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)24

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського