Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (49)Тематичний інтернет-навігатор (1)Наукова електронна бібліотека (134)Реферативна база даних (7605)Книжкові видання та компакт-диски (2156)Журнали та продовжувані видання (75)
Пошуковий запит: (<.>K=МАРКЕТИНГОВ$<.>+<.>K=ЛОГІСТИКА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 842
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Косар Н.С. 
Адаптація енергопостачальних компаній до ринкових умов функціонування на засадах маркетингу: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Н.С. Косар ; Держ. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 1999. — 19 с. — укp.

Дисертація присвячена питанням виробничо-господарської діяльності енергопостачальних компаній в умовах енергоринку. Встановлено необхідність і доцільність використання концепції маркетингу з метою адаптації цієї діяльності до ринкових умов з урахуванням впливу на неї факторів макро- та мікросередовища. Визначено передумови адаптації енергопостачальних компаній до умов територіальних роздрібних ринків електроенергії, які полягають в організаційному та інформаційному забезпеченні цієї адаптації. Розроблено методичні рекомендації щодо реалізації маркетингових технологій в аспекті складових комплексу маркетингу (проведення сегментозорієнтованих товарної, цінової, дистрибуційної та комунікаційної політики) з урахуванням необхідності здійснення політики управління попитом на електроенергію - демаркетингу та синхромаркетингу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)405.46

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Ковальчук С.О. 
Адаптація маркетингової товарної стратегії до нових умов господарювання (на прикладі швейних підприємств): автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / С.О. Ковальчук ; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. — К., 2009. — 21 с. — укp.

Науково обгрунтовано теоретико-методичні та прикладні засади адаптації маркетингових товарних стратегій швейних підприємств до нових умов господарювання на ринку України. Розроблено категоріально-понятійний апарат формування маркетингових товарних стратегій і систематизовано відповідний науково-методичний інструментарій. Визначено особливості нових умов господарювання підприємств сектору пошиття одягу у контексті інтеграції України до світового економічного простору, розкрито зміст процесу адаптації товарних стратегій підприємств до даних умов. На підставі аналізу тенденцій розвитку українського ринку одягу ідентифіковано товарні стратегії провідних стратегічних груп виробників та оцінено їх ефективність. Розроблено методику визначення відповідності маркетингових товарних стратегій підприємств умовам ринку та наведено рекомендації щодо її підвищення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.51-211.1 +
Шифр НБУВ: РА362955

Рубрики:
  

Географічні рубрики:

      
3.

Аронова В.В. 
Адміністрування змін в маркетинговій діяльності підприємств м'ясопереробної галузі: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / В.В. Аронова ; Луган. нац. аграр. ун-т. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

Розглянуто особливості маркетингової діяльності (МД) підприємств м'ясопереробної галузі. Обгрунтовано елементи змін в МД даних підприємств. Визначено передумови, сутність, характеристики адміністрування змін в МД м'ясопереробних підприємств. Досліджено стан ринку продукції м'ясопереробної галузі. Вивчено проблеми, що перешкоджають їх успішному функціонуванню та визначено напрями покращання їх діяльності. Запропоновано методику щодо визначення стану МД підприємств галузі. Систематизовано комплекси операцій і визначено зміст інформаційно-аналітичного забезпечення адміністрування змін в МД цих підприємств. Побудовано алгоритм формування комплексу інформаційно-аналітичного забезпечення адміністрування змін в МД підприємств м'ясопереробної галузі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.21-211.1
Шифр НБУВ: РА370547 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Собко О.М. 
Активізація інноваційної діяльності промислових підприємств (на прикладі машинобудівних підприємств Західного регіону України): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О.М. Собко ; Терноп. акад. нар. госп-ва. — Тернопіль, 2002. — 20 с. — укp.

Висвітлено питання активізації інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств за умов ринкової трансформації економіки. Досліджено поняття інноваційної діяльності, інновації та інноваційного процесу, а також розглянуто стан і визначено перспективи розвитку інноваційної діяльності вітчизняних підприємств машинобудування західного регіону України. Розроблено методику та запропоновапно використання ряду показників для здійснення комплексної оцінки інноваційної діяльності та ефективності нововведень. Виявлено чинники активізації інноваційної діяльності підприємств, обгрунтовано доцільність взаємодії підприємств різного розміру на етапах інноваційного процесу для зменшення ризиковості інноваційних проектів і скорочення терміну їх розробки й упровадження у виробництво. Визначено напрямки вдосконалення державної підтримки інноваційної діяльності підприємств, встановлено взаємозв'язки у маркетинговій та інноваційній діяльності підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)300-55 + У9(4Укр3)305.851-55
Шифр НБУВ: РА318559 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Співак А.О. 
Активізація маркетингової діяльності машинобудівного підприємства: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / А.О. Співак ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2008. — 18 с. — укp.

Розглянуто теоретичні положення та розроблено практичні рекомендації щодо ативізації маркетингової діяльності машинобудівного підприємства. Досліджено стан сучасних машинобудівних підприємств. Вивчено проблеми, що перешкоджають їх успішному функціонуванню. Проаналізовано основні напрями покращання діяльності підприємств даної галузі. Доведено, що активізація їх маркетингової діяльності є одним з малодосліджених напрямів. Визначено передумови, суть, характеристики активізації маркетингової діяльності машинобудівного підприємства та фактори, що впливають на неї. Уточнено визначення маркетингового потенціалу машинобудівного підприємства. Запропоновано процедуру щодо визначення рівня використання даного потенціалу. Побудовано організаційно-економічний механізм активізації маркетингової діяльності машинобудівного підприємства. Розроблено інформаційне й організаційне його супроводження. Запропоновано варіанти маркетингових програм відповідно до умов її активізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У914УКР)305.851.1-211.1 +
Шифр НБУВ: РА357105

      
6.

Глоба О.Є. 
Аналітичні центри як суб'єкти дослідження публічної політики: автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.01 / О.Є. Глоба ; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О.Гончара. — Д., 2009. — 18 с. — укp.

Розкрито суть і висвітлено форми діяльності аналітичних центрів як суб'єктів дослідження публічної політики. На підставі аналізу праць вітчизняних і зарубіжних фахівців з використанням комплексної методики визначено, що аналітичний центр є громадською, незалежною, неприбутковою організацією, дослідницька діяльність якої полягає у вивченні суспільно важливих проблем і розробці шляхів їх вирішення. Аналітичні центри мать чітко виражену маркетингову орієнтацію, працюють на особливому ринку послуг - ринку політичного аналізу. У взаємовідносинах з державою дані центри є суб'єктами дослідження публічної політики та її агентами. Зазначено, що сучасні аналітичні центри активно використовують традиційні (співпрацю з засобами масової інформації, взаємодію з органами державної влади, співробітництво між аналітичними центрами), а також новітні, засновані на мережевних технологіях, форми діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф02 + Ф.е(4УКР)л +
Шифр НБУВ: РА363699

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Романенко Л.Ф. 
Банківський маркетинг: теорія, методологія, організація: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.06.02 / Л.Ф. Романенко ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2002. — 33 с. — укp.

Здійснено комплексне теоретико-методологічне дослідження банківського маркетингу за умов реформування фінансово-банківської системи України з метою вирішення проблем удосконалення функціонування комерційних банків. Висвітлено еволюцію розвитку маркетингу у суспільстві з ринковою економікою, визначено місце маркетингу у системі економічних наук. Розглянуто організаційну, дослідну та заключну стадії процесу маркетингової діяльності, які характеризують маркетинг як динамічну систему економічних знань про діяльність суб'єктів господарювання, що розкривають суть явищ господарської діяльності з метою оптимізації їх у суспільстві з ринковою та соціально орієнтованою економікою для підвищення добробуту людей. Комплексно представлено банківський маркетинг як методологію формування політики, стратегії та тактики банку, призначену ефективно задовольняти та вирішувати проблеми клієнтів шляхом реалізації на ринку банківських продуктів, управління активами та пасивами, прибутками та витратами, ризиком, ліквідністю з використанням комп'ютерних технологій. Стратегічний маркетинг та його економіко-математичне моделювання у банківській діяльності висвітлено з залученням досвіду діяльності українських банків. Розроблено рекомендації щодо запровадження економіко-математичних моделей і запобігання ризикам і банкротству фінансових закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)262.181.3-211.1
Шифр НБУВ: РА318835 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Приходченко Я.В. 
Бренд-менеджмент торговельних підприємств в умовах маркетингової орієнтації: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Я.В. Приходченко ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2009. — 19 с. — укp.

Досліджено проблеми теоретичних, методичних і практичних аспектів бренд-менеджменту торговельних підприємств. Розкрито суть поняття "бренд торговельного підприємства". Обгрунтовано концепцію бренд-менеджменту торговельних підприємств. Визначено складові елементи бренду підприємства (бренд товару й імідж підприємства). Встановлено, що концептуальною основою бренд-менеджменту торговельних підприємств за умов маркетингової орієнтації є система бренд-менеджменту. Проведено діагностування спроможності торговельних підприємств щодо реалізації бренд-менеджменту. Досліджено систему бренд-менеджменту та оцінено ефективність бренд-менеджменту даних підприємств. Розроблено комплексну систему бренд-менеджменту на підставі маркетингу та рекомендації щодо впровадження її складових систем, підсистем і елементів у практичну діяльність. Розроблено стратегічний набір бренд-менеджменту для підприємств, використання яких має сприяти підвищенню ефективності їх діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 +
Шифр НБУВ: РА363405

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Лео М. В. 
Брендинг у системі маркетингу підприємств на ринку комерційної нерухомості: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / М. В. Лео ; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. — К., 2011. — 19 с. — укp.

Досліджено сутність та місце брендингу у системі маркетингу підприємств, концептуальні підходи до позиціювання брендів, суб'єктно-об'єктний підхід до структуризації ринку комерційної нерухомості. Сформовано методику дослідження кон'юнктури ринку комерційної нерухомості, визначено основні індикатори розвитку. Проведено детермінантний аналіз формування стратегій позиціювання брендів підприємств на ринку комерційної нерухомості та стратегічне оцінювання технологій брендингу об'єктів комерційної нерухомості. Обгрунтовано нові підходи до брендингу підприємств на ринку комерційної нерухомості, розроблено конкретні пропозиції щодо впровадження адміністрування брендингу інтегрованої маркетингової технології й організаційного механізму брендингу підприємств на ринку комерційної нерухомості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 + У9(4УКР)421.21
Шифр НБУВ: РА381353 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Каращук О.С. 
Валовий дохід торгівлі: джерела формування, напрямки використання та проблеми оптимізації: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.05 / О.С. Каращук ; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі. — Донецьк, 1999. — 19 с. — укp.

Дисертацію присвячено проблемам формування, розподілу та використання валового доходу торгівлі в умовах ринкової трансформації економіки України. Запропоновано новий напрямок обгрунтування стратегії виходу торговельної галузі з економічної кризи і забезпечення переходу до розвитку на основі оптимізації валового доходу. Розроблено науково-методичні і практичні рекомендації до стратегічного аналізу та планування валового доходу торговельних підприємств з різним рівнем рентабельності. Вони передбачають впровадження двох підходів до визначення валового доходу - загальноекономічного і галузевого, удосконалення системи моніторингу, використання алгоритмів оптимізації торговельного доходу, застосування маркетингового і логістичного підходів до обгрунтування торговельних надбавок, відбір ефективних цінових знижок. Викладена послідовність застосування методики оптимізації торговельного доходу підприємств з різним запасом фінансової міцності в законодавчому полі України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.31-968.52

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Олійник С.С. 
Вдосконалення механізму просування промислових товарів на ринку: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / С.С. Олійник ; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2000. — 20 с. — укp.

Розглянуто сутність механізму просування товарів промислового призначення на ринку, проведено аналіз об'єктивних законів і закономірностей, що впливають на нього, встановлено чинники, які зумовлюють дію цих законів і закономірностей. Запропоновано оригінальні формалізовані процедури, методичні розробки та раціональні математично обгрунтовані рішення з науково-орієнтованого планування стратегій просування і подальшого їх контролю під час реалізації, а також нові методичні підходи щодо оцінки і розрахунку економічної ефективності механізму просування. Розроблено ряд критеріїв, що використовуються для кількісного вибору альтернатив у процесі планування стратегії просування. Опрацювання питань дисертації здійснено відносно до товарів промислового призначення, які є особливою групою товарів з відмінними від товарів широкого попиту маркетинговими характеристиками.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)300-592 + У9(4УКР)421.5
Шифр НБУВ: РА311241 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Смолінський В.Б. 
Вдосконалення функціонування ринку молока (на прикладі Львівської області): автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / В.Б. Смолінський ; Львів. держ. аграр. ун-т. — Л., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні та методичні засади й обгрунтовано практичні рекомендації щодо формування та функціонування ринку молока на державному та регіональному рівнях. Охарактеризовано розвиток економічних відносин у молочному підкомплексі Львівщини. Проаналізовано залежність економічної ефективності виробництва молока від якісних параметрів молочного скотарства у сільськогосподарських підприємствах. Обгрунтовано напрями державної політики щодо регулювання ринку молока. Запропоновано підходи до функціонування такого регіонального ринку, які передбачають вдосконалення маркетингових каналів просування продукції від виробника до споживача, поліпшення інформування споживачів про якісні характеристики товару на підставі уніфікації рекламного забезпечення. Розроблено схему функціонування інфраструктури ринку молока на регіональному рівні. Базуючись на зміцненні кормової бази й удосконаленні технології виробництва продукції, розроблено систему заходів щодо нарощування обсягів виробництва молока, підвищення його економічної ефективності на прикладі окремого підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4ЛЬВ)421.511.5 +
Шифр НБУВ: РА354551

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Суха І.В. 
Вибір стратегій для забезпечення конкурентоспроможності підприємств молочної промисловості: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / І.В. Суха ; Нац. ун-т харч. технологій. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні та прикладні аспекти забезпечення конкурентоспроможності молокопереробних підприємств. На основі узагальнення теоретичного матеріалу визначено суть понять "конкуренція", "конкурентоспроможність підприємства", "організаційно-економічний механізм забезпечення конкурентоспроможності молокопереробних підприємств", "стратегія", "маркетингова конкурентна стратегія". Систематизовано існуючі підходи до оцінювання конкурентоспроможності підприємств. На підставі проведеного аналізу сучасного стану виробництва молока визначено проблеми, які необхідно вирішити, враховуючи ратифікацію угоди щодо вступу України до СОТ. З'ясовано рівень конкурентоспроможності вітчизняних підприємств, перспективи їх подальшого розвитку. Апробовано методику її інтегрального оцінювання щодо молочної продукції певних торгових марок, що дозволило з використанням певних характеристик продукції оцінити їх популярність. Розроблено методику вибору певним підприємством привабливих для розвитку сегментів. Визначено підходи до формування набору маркетингових конкурентних стратегій з урахуванням цілей підприємства, його потенційних можливостей, зміни зовнішнього середовища, прогнозу розвитку ринкових сегментів. Запропоновано використовувати комбінацію методик оцінювання конкурентоспроможності для з'ясування правильності вибору сегментів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.353.1-13 +
Шифр НБУВ: РА361579

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Савченко О.П. 
Вибір цільового ринку підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О.П. Савченко ; Східноукр. нац. ун-т. — Луганськ, 2001. — 24 с.: рис. — укp.

Висвітлено питання, пов'язані з вибором цільового ринку підприємства. Визначено етапи стратегії цільового маркетингу. Охарактеризовано сутність цільового ринку та визначено його основні категорії, зовнішнє оточення. Запропоновано класифікацію видів сегментування, що враховує його характер, тип споживачів, параметри продукції та конкурентне становище підприємства на ринку. Систематизовано методи оцінки конкурентного становища підприємств на цільовому ринку й обгрунтовано доцільність їх застосування вітчизняними підприємствами. Введено поняття маркетингової конкурентної переваги, що визначає особливості діяльності підприємств на ринку з урахуванням комплексу елементів маркетингу. Наведено концептуальну схему сегментування, оцінки та вибору цільового ринку підприємства. Проаналізовано кон'юнктуру ринку підприємств легкої промисловості. Створено методику розрахунку ємності цільового ринку як багаторівневої системи. За допомогою запропонованих показників і змінних досліджено та проаналізовано маркетингові конкурентні переваги підприємств легкої промисловості. Розроблено профілі регіональних споживчих сегментів взуттєвої продукції, визначено на основі стратегій вибору цільового ринку та критеріїв ефективного сегментування цільові сегменти для АТЗТ "Лугань". Обгрунтовано необхідність і запропоновано алгоритм і основні параметри щодо побудови карт позиціонування підприємств на цільовому ринку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4УКР)290-592
Шифр НБУВ: РА315287 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Хромець О.Л. 
Виборчі технології як чинник політичних трансформацій у пострадянських країнах (на прикладі України та Росії): автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / О.Л. Хромець ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено сутність та особливості виборчих технологій як чинника політичних трансформацій у пострадянських країнах. Акцентовано увагу на детальному аналізі та зіставленні особливостей впливу виборчих технологій на демократичну трансформацію в Україні та Росії. Проаналізовано психологічний, соціологічний, епістемологічний, культурологічний та маркетинговий підходи. Виокремлено основні типи виборчих технологій, які є домінуючими за демократичного ладу та демократичної трансформації: аналітичні або оцінки електорального поля, технології формування іміджу, технології рекламно-агітаційного напряму, технології організаційно-масового напряму або польові. Відзначено ризик здійснення політичного маніпулювання через виборчі технології, що значною мірою підвищує ризик зміни вектора політичних трансформацій в країнах пострадянського простору на авторитарний або тоталітарний.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф052 + Ф024 +
Шифр НБУВ: РА367629

Рубрики:

      
16.

Злобін І.В. 
Визначення інтеграційних пріоритетів України в контексті використання потенціалу старопромислових регіонів: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.02 / І.В. Злобін ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2008. — 19 с. — укp.

Досліджено процес інтеграції України до світового господарства з урахуванням економічного потенціалу регіонів. Проаналізовано участь України в міжнародних об'єднаннях. Розглянуто сучасні теорії інтеграції та зроблено висновок про неможливість застосування зазначених теорій у наявному вигляді. З'ясовано напрямки найбільш ефективної реалізації інтеграційних зусиль. Досліджено вплив на інтеграційні процеси окремих регіональних утворень. Відзначено, що на інтеграцію України найбільший вплив здійснюють старопромислові регіони. Проаналізовано залучення значної частини даних регіонів до експортно-імпортних операцій. Розроблено механізм інтеграції України до світового господарства з використанням економічного потенціалу старопромислових регіонів. Запропоновано стратегії інтеграції української економіки з застосуванням інформаційної системи на основі маркетингового інструментарію.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У580.3 + У9(4УКР)80 +
Шифр НБУВ: РА360385

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Капітанець Ю.О. 
Визначення та забезпечення конкурентоспроможності підприємства: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Ю.О. Капітанець ; Терноп. нац. екон. ун-т. — Т., 2009. — 20 с. — укp.

Розкрито сутність і розроблено теоретико-методологічні засади забезпечення конкурентоспроможності підприємств макаранної галузі. Запропоновано класифікацію основних теоретико-методологічних підходів щодо визначення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств. Розроблено механізм стратегічної адаптації підприємств макаронної галузі до зовнішнього середовища. Удосконалено підхід до кількісного оцінювання конкурентоспроможності макаранної продукції на основі використання коефіцієнтів конкурентоспроможності за якісними та маркетинговими показниками та загального коефіцієнта конкурентоспроможності. Обгрунтовано підхід щодо кількісного визначення пріоритетів можливих джерел інформації для оцінювання обсягу регіонального ринку макаронних виробів з використанням методу аналізу ієрархій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.81-13 +
Шифр НБУВ: РА362979

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Присяжнюк С.В. 
Виробничий маркетинг на підприємствах олійно-жирової галузі України: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / С.В. Присяжнюк ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2003. — 21 с.: рис. — укp.

Розроблено засади інтегрованого виробничого маркетингу на олійно-жирових комбінатах, що синтетично поєднує види маркетингу та менеджменту. Здійснено системну адаптацію інтегрованого виробничого маркетингу до дослідження процесу формування якості готової продукції на олійному виробництві. Запропоновано методичні засоби використання такого маркетингу на промисловому виробництві досліджуваного профілю: змістовну економічну модель оцінки кінцевої якості продукції; систему інтегральних маркетингових оцінок, що утворюють "інформаційний модельний дублікат" конкретного підприємства (тезаурус економічних оцінок); структуру формування класифікатора таких оцінок та покроковий алгоритм їх формування. Для обстеженої групи підприємств проведено структурний розподіл угруповань споживачів і відповідних сегментів цільового ринку; розкрито спосіб використання матриці керування стосовно контролю якості сировини та готової продукції у процесі промислової переробки насіння соняшнику, сої, ріпаку та технологічної схеми виготовлення відповідних товарних продуктів (олії та шроту). Запропоновано матричну систему функціональної діагностики та контролю за формуванням якості олійно-жирової продукції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.9-211.1 +
Шифр НБУВ: РА324523

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Гуменна О.В. 
Виставкова діяльність в АПК: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.02 / О.В. Гуменна ; Нац. наук. центр "Ін-т аграр. економіки" УААН. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Досліджено проблеми сучасного стану розвитку й удосконалення управління виставковою діяльністю в АПК України. Визначено роль цієї діяльності у системі інвестиційно-інноваційного розвитку АПК та маркетингових комунікацій. Проаналізовано вітчизняний і закордонний досвід організації сільськогосподарських виставок та функціонування сучасного економічного механізму здійснення даної діяльності в Україні. Визначено особливості організації й управління виставковою діяльністю на підставі оцінки стану мікро- та макросередовища проведення виставок, визначення впливу сільськогосподарських заходів на впровадження науково-технічних розробок в Україні та розвиток підприємств АПК, а також аналізу господарської діяльності спеціалізованого виставкового центру. Обгрунтовано систему прийняття рішень щодо участі агропромислових підприємств у виставках, яка передбачає планування розподілу витрат на участь у виставці та модель результативності виставкової кампанії. Розроблено методичні рекомендації з підвищення ефективної діяльності виставкового підприємства шляхом формування функціональної моделі управління виставковими процесами на рівні виставкового центру, удосконалення елементів механізму врахування інтересів організаторів, експонентів і відвідувачів виставки, а також органів місцевого самоврядування, держави, галузі АПК.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)32 л612 +
Шифр НБУВ: РА338993

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Шевченко Н.В. 
Вища освіта як механізм формування кар'єрного ресурсу спеціаліста: Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / Н.В. Шевченко ; Харк. нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2007. — 17 с. — укp.

Обгрунтовано значення вищої освіти як механізму формування кар'єрного ресурсу спеціаліста. Із використанням системно-структурного, діяльнісного, компетентнісного та соціокультурноного підходів розкрито сутність кар'єри як соціального феномена, а також як результату та процесу активної поведінки, що сприяє формуванню конкурентоспроможності випускників ВНЗ на ринку праці. Виявлено, що за сучасних умов освіта позиціонується молоддю як ресурс соціальної мобільності та засіб освоєння нових соціальних ролей, а також як система, що визначає процес і порядок розвитку кар'єрного ресурсу студента. Встановлено, що за допомогою самоменджменту організації кар'єри та маркетингових інструментів оптимізації кар'єрного ресурсу випускник виявляється здатним реалізовувати стратегічні кар'єрні цілі та підвищувати ефективність розв'язання тактичних задач розвитку кар'єрних ліній за умов конкуренції на ринку праці. Виявлено, що в результаті системних трансформацій ВНЗ перетворюється на засіб конструювання способу життя молодого спеціаліста, в структуру, що формує у випускника навички безперервного пристосування та розвитку кар'єрного ресурсу за умов конкуренції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*674 + С5*342*151.411 +
Шифр НБУВ: РА350383

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського