Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (182)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>K=СЕГМЕНТУВАНН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Шапошник А. О. 
Послуги в інноваційній сфері та їх договірно-правове забезпечення. / А. О. Шапошник. — Б.м., 2022 — укp.

Дисертаційна робота присвячена дослідженню правової природи послуг в інноваційній сфері, а також розробці теоретичних підходів до господарсько-правового, зокрема договірного, регулювання відносин, пов'язаних з їх наданням, та формуванню на їхній основі висновків, пропозицій та рекомендацій для подальшого розвитку господарського законодавства з цих питань. У процесі вдосконалення матеріального та нематеріального виробництва у економічно розвинених країнах особливу увагу приділено технологічній модернізації, що ґрунтується на диджиталізації, кластеризації креативних індустрій та закладів вищої освіти, високому рівні фінансування наукових досліджень та розробок, використанні нових знань та технологій, здатних створювати та комерціалізувати інновації, виробництві інноваційної продукції тощо.Світ, перебуваючи на порозі Четвертої промислової революції, зосереджує споживчі акценти на товарах та послугах, які не тільки задовольняють споживчі потреби, але й приносять новий та / або додатковий соціально-економічний ефект від їх використання. Здебільшого ці послуги пов'язані з інформаційно-комунікаційними засобами і технологіями, які наразі є однією з основних рушійних сил у світовій економіці. Сучасний рівень модернізації економіки провідних країн демонструє динамічний розвиток різних видів наукоємних послуг, де домінує інноваційна складова, що, як наслідок, створює нові сектори економіки в цілому та розвиває сферу послуг зокрема. У сучасних умовах господарювання покращення механізму управління якістю інноваційних технологій є невід'ємною складовою оптимізації соціально-економічних процесів в країні. Авторкою отримано нові результати у вигляді наукових висновків щодо розуміння юридичної природи послуг в інноваційній сфері. У межах понятійного апарату інноваційного права як підгалузі господарського права запропоновано розмежування послуг в інноваційній сфері на інноваційні (послуги, що є різновидом інноваційної продукції) та допоміжні (послуги, що підвищують ефективність та результативність інноваційного процесу). Критерієм такого розмежування визначено характер співвідношення означених послуг з інноваційним процесом (циклом). У роботі встановлено, що інноваційні послуги є товароспроможним результатом кінцевого етапу інноваційного процесу (циклу), на який поширюється режимні вимоги щодо провадження інноваційної діяльності, безпосереднім об'єктом якої вони є; допоміжні послуги можуть надаватися на кожному з етапів інноваційного процесу (циклу) задля його оптимізації, зокрема створення нових об'єктів інноваційної діяльності.Авторкою запропоновано авторське визначення поняття інноваційної послуги як конкурентоспроможної нової або технологічно вдосконаленої (більш високої якості) послуги, процес надання якої засновано на інноваційній технології / технологіях (кваліфікованих за результатом державної експертизи уповноваженим органом як інноваційні технології), що забезпечує можливість отримання нових та / або додаткових соціально-економічних ефектів в третинному секторі економіки. Допоміжними в інноваційній сфері є послуги, що надаються в межах інноваційної інфраструктури з метою оптимізації інноваційного циклу шляхом створення необхідного організаційно-майнового забезпечення інноваційних процесів.У роботі визначено, що ознаками інноваційних послуг є: прямий зв'язок з інноваційною діяльністю, товароспроможним результатом якої вони є; здатність до створення соціально-економічних ефектів на мікро- та макрорівнях; відповідний рівень новизни (інноваційності) з точки зору галузевого сегментування вітчизняної економіки; відповідний рівень новизни (інноваційності) з точки зору технологічної складової – технологічного процесу надання послуг.^UThe thesis is devoted to the study of the legal nature of services in the innovation sphere, as well as the development of theoretical approaches to economic law, including contractual, regulation of relations related to their provision, and formation of conclusions, proposals and recommendations for further economic legislation development on these issues.In the process of improving tangible and intangible production in economically developed countries, special attention is paid to technological modernization based on digitalization, clustering of creative industries and higher education institutions, high funding for research and development, use of new knowledge and technologies capable of creating and commercializing innovations, production of innovative products, etc.The world, being on the verge of the Fourth Industrial Revolution, is shifting consumer emphasis to goods and services that not only meet consumer needs, but also bring new and/or additional social and economic effects from their use. Most of these services are related to information and communication methods and technologies, which are currently one of the main driving forces in the world economy. The current level of modernization of the economy of major powers demonstrates the dynamic development of various types of science-intensive services, dominated by the innovation component, which, in turn, creates new sectors of the economy in general and develops particular services. In modern economic conditions, improving the quality management mechanism of innovative technologies is an integral part of optimizing social and economic processes in the country. The author obtained new results in the form of scientific conclusions on understanding the legal nature of innovation services. Within the conceptual apparatus of innovation law, as a sub-branch of commercial law, it is proposed to distinguish services in the innovation area into innovative (services that are a kind of innovative products) and ancillary (services that increase the efficiency and effectiveness of the innovation process). The criterion of such differentiation determines the nature of the ratio of these services with the innovation process (cycle). The paper establishes that innovation services are a viable result of the final stage of the innovation process (cycle), which is subject to the regime of requirements for innovation activities, at which they are directed; Ancillary services can be provided at each stage of the innovation process (cycle) to optimize it, including the creation of new innovation objects.The author proposes the author's definition of innovative service as a competitive new or technologically advanced (higher quality) service, the process of providing which is based on innovative technology/technologies (qualified by the state body as innovative technologies), which provides new and/or additional social and economic effects in the tertiary sector of the economy. Services provided within the innovation infrastructure in order to optimize the innovation cycle by creating the necessary organizational and property support of innovation processes are ancillary in the field of innovation.The paper identifies that the features of innovative services are: direct connection with innovative activities, the marketable result of which they are; ability to create social and economic effects at the micro and macro levels; appropriate level of novelty (innovation) in terms of sectoral segmentation of the domestic economy; appropriate level of novelty (innovation) in terms of technological component - the technological process of providing services.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
2.

Стецюк М. В. 
Методи та засоби забезпечення відмовостійкості та живучості спеціалізованих інформаційних технологій в умовах впливів зловмисного програмного забезпечення. / М. В. Стецюк. — Б.м., 2022 — укp.

Вирішення задачі підтримання постійної доступності та актуальності інформації в умовах впливів зловмисного програмного забезпечення (ЗПЗ), є однією із важливих наукових задач в сфері інформаційних технологій (ІТ), орієнтованих на побудову та подальшу експлуатацію спеціалізованих інформаційних систем (ІС).У дисертації здійснено аналіз загроз від ЗПЗ для функціонування ІС, розроблено методи забезпечення відмовостійкості, живучості та захисту інформації спеціалізованих ІТ, які покращують їх стійкість до впливів ЗПЗ, розроблено відповідні засоби і проведено з ними експериментальні дослідження.Об’єктом дослідження є процес забезпечення відмовостійкості, живучості та захисту інформації спеціалізованих ІТ в умовах впливів ЗПЗ.Предметом дослідження є методи та алгоритми забезпечення відмовостійкості, живучості та захисту інформації спеціалізованих ІТ в умовах впливів ЗПЗ.Метою дисертаційного дослідження є покращення відмовостійкості, живучості та захисту інформації спеціалізованих ІТ при впливах ЗПЗ.Наукова новизна одержаних результатів:1)розроблено метод забезпечення відмовостійкості ІТ згідно інтеграції компонентів надмірностей, який на відміну від відомих методів, надає змогу розширити можливості ІТ в частині їх адаптивності до реконфігурації, що дозволяє створювати відмовостійкі ІТ щодо впливів ЗПЗ; 2)розроблено метод забезпечення живучості спеціалізованих ІТ згідно аналізу маркерів та збереженої інформації для самодослідження, який на відміну від відомих методів, зберігає інформацію про ключові процеси та здійснює їх самоаналіз, що покращує забезпечення живучості ІТ в умовах впливів ЗПЗ;3)розроблено метод забезпечення захисту інформації спеціалізованих ІТ, який на відміну від відомих, поєднує організаційні заходи з інтеграцію в ІТ методів сегментування мережі, криптографічного захисту, двофакторної автентифікації програмного забезпечення, створення хибних об’єктів атаки, резервного копіювання, що дозволяє створювати засоби з покращеним захистом інформації в умовах впливів ЗПЗ;4)вперше розроблено метод забезпечення відмовостійкості, живучості та захисту інформації спеціалізованих ІТ, який на відміну від відомих, полягає в інтеграції в ІТ методів забезпечення відмовостійкості, живучості та захисту інформації згідно їх збігів в станах при реагуванні на впливи ЗПЗ, що дозволило створювати ІС з покращеними характеристиками відмовостійкості, живучості та захисту інформації.Практичне значення результатів досліджєення. Розроблено засоби забезпечення відмовостійкості, живучості та захисту інформації спеціалізованих ІТ, в які інтегровано розроблені методи стікості згідно їх збігів в станах при реагуванні на впливи ЗПЗ. Це дозволило розробляти ІС з покращеними характеристиками відмовостійкості, живучості та захисту інформації. Ефективність методу забезпечення відмовостійкості ІТ по показниках надмірності та автоматичної зміни конфігурації склала 87%., а при інтеграції в ІТ методу забезпечення відмовостійкості, живучості та захисту інформації 67%.Теоретичні та практичні результати дослідження впроваджені в ІС ХНУ, при створенні ІТ в ТОВ «ІТТ» та ТОВ «Деймос», в освітньому процесі ХНУ.У вступі обгрунтованно актуальність наукової задачі. Представлено зв’язок тематики дослідження з науковими роботами відомих дослідників цієї проблеми в світі та відображено основні наукові результати роботи та її практичне значення.У першому розділі здійснено аналіз предметної області дослідження, виконано постановку задачі дослідження.У другому розділі представлено розробку методу забезпечення відмовостійкості ІТ згідно інтегрованого залучення компонентів резервування та надмірностей, обгрунтовано його ефективність.У третьому розділі представлено метод забезпечення живучості спеціалізованих ІТ згідно аналізу маркерів та інформації для самодослідження, обгрунтовано його ефективність. Також, представлено метод забезпечення захисту інформації спеціалізованих ІТ, який поєднує із організаційними заходами інтегроване в ІТ залучення механізмів сегментування мережі, криптографічного захисту, двофакторної автентифікації програмного забезпечення, хибних об’єктів атаки, резервного копіювання, що покращує рівень захищеності інформації.У четвертому розділі розроблено метод забезпечення відмовостійкості, живучості та захисту інформації спеціалізованих ІТ, який полягає в інтегруванні в ІТ механізмів забезпечення відмовостійкості, живучості та захисту інформації згідно їх збігів в станах при реагуванні на впливи ЗПЗ та комп’ютерних атак, що надало змогу створювати спеціалізовані ІС стійкі до цих впливів та представлено архітектуру засобів, в які він імплементований та його ефективність.У висновках представлено отримані наукові та практичні результати дослідження.^USolving the problem of maintaining the constant availability and relevance of information under the influence of malware is one of the important scientific problems in the field of information technology (IT), focused on the construction and further operation of specialized information systems (IS).In the dissertation, an analysis of the threats posed by PPE for the functioning of IS was carried out, methods were developed to ensure fault tolerance, survivability and information protection of specialized IT, which improve their resistance to the effects of PPE, appropriate tools were developed and experimental research was carried out with them.The object of the study is the process of ensuring fault tolerance, survivability and protection of information of specialized IT in the conditions of the effects of PPE.The subject of the research is methods and algorithms for ensuring fault tolerance, survivability and information protection of specialized IT in the conditions of the effects of PPE.The aim of the dissertation research is to improve the fault tolerance, survivability and information protection of specialized IT under the effects of PPE.Scientific novelty of the obtained results:1) a method of ensuring IT fault tolerance according to the integration of redundancy components has been developed, which, in contrast to known methods, makes it possible to expand the capabilities of IT in terms of their adaptability to reconfiguration, which allows creating fault-tolerant IT with respect to the effects of PPE;2) a method of ensuring the survivability of specialized IT has been developed according to the analysis of markers and stored information for self-examination, which, unlike known methods, stores information about key processes and carries out their self-analysis, which improves ensuring the survivability of IT in the conditions of the effects of PPE;3) a method of ensuring the protection of specialized IT information was developed, which, unlike the known ones, combines organizational measures with the integration into IT of methods of network segmentation, cryptographic protection, two-factor authentication of software, creation of false attack objects, backup, which allows creating means of improved protection of information in the conditions of the effects of PPE;4) for the first time, a method of ensuring fault tolerance, survivability and protection of information of specialized IT was developed, which, unlike the known ones, consists in the integration into IT of methods of ensuring fault tolerance, survivability and protection of information according to their coincidences in states when responding to the effects of ZPZ, which made it possible to create IS with improved fault tolerance, survivability and information protection characteristics.Practical significance of research results. Means of ensuring fault resistance, survivability and protection of information of specialized IT have been developed, which integrate developed methods of fluidity according to their coincidences in the states when responding to the effects of ZPZ. This made it possible to develop IS with improved fault tolerance, survivability and information protection characteristics.The effectiveness of the method of ensuring IT fault tolerance according to the indicators of redundancy and automatic configuration change was 87%, and when integrating the method of ensuring fault tolerance, survivability and information protection into IT, it was 67%.The theoretical and practical results of the research are implemented in the IS of KhNU, during the creation of IT in LLC "ITT" and LLC "Deimos", in the educational process of KhNU. The relevance of the scientific problem is justified in the introduction.The connection of the research topic with the scientific works of famous researchers of this problem in the world is presented, and the main scientific results of the work and its practical significance are reflected. In the first chapter, the analysis of the subject area of the study was carried out, and the statement of the research task was performed.The second chapter presents the development of a method for ensuring IT fault tolerance according to the integrated involvement of redundancy components and redundancies, and its effectiveness is substantiated.In the fourth chapter, a method of ensuring fault tolerance, survivability and information protection of specialized IT is developed, which consists in the integration into IT of mechanisms for ensuring fault tolerance, survivability and protection of information according to their coincidences in states when responding to the effects of cyber attacks and computer attacks, which made it possible to create specialized ICs are resistant to these influences, and the architecture of the tools in which it is implemented and its effectiveness are presented. The scientific and practical results of the research are presented in the conclusions.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Маковейчук О. М. 
Моделі, методи та інформаційна технологія побудови і використання візуальних інформаційних структур доповненої реальності / О. М. Маковейчук. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертаційній роботі вирішена актуальна наукова проблема розробки теоретичних основ створення моделей, методів та інформаційної технології побудови і використання візуальних інформаційних структур в системах доповненої реальності для застосування в різних сферах обробки інформації, що має істотне значення в галузі технічних наук.Вперше розроблено модель стійких мозаїчних стохастичних маркерів доповненої реальності та метод їх формування, який базується на процедурах масштабування зображення-повідомлення методом найближчого сусіда, перемішування пікселів за допомогою відомої псевдовипадкової перестановки та їх кодування кольором клітинок зображення маркера, які розділяються рамкою, що дозволяє забезпечити стійку передачу даних та коректне відображення візуальних об'єктів доповненої реальності.Вперше розроблено метод виявлення мозаїчних стохастичних маркерів доповненої реальності, який на підставі бінаризації локальної дисперсії детектує область маркера на вихідному зображенні та знаходить маски біт-контейнерів шляхом сегментування та подальшої морфологічної фільтрації маскованої області зображення, що дозволяє в умовах несприятливих зовнішніх впливів коректно декодувати повідомлення.Вперше розроблено метод визначення параметрів проективного перетворення мозаїчних стохастичних маркерів, який реалізує знаходження чотирьох опорних точок, ітеративно максимізуючи суму дисперсій середніх значень об'єднання масок біт-контейнерів, розрахованих по рядках і стовпцях без врахування додаткової апріорної інформації, що дозволяє забезпечити уніфіковане виявлення та декодування незалежно від умов реєстрації маркера.Вперше розроблено метод декодування мозаїчних стохастичних маркерів доповненої реальності, який на підставі запропонованої системи показників визначає розміри матриці бітів маркера, будує матрицю бітів маркера із трансформованого зображення біт-контейнера, визначає зсув у повній матриці бітів та реалізує фільтрацію пермутованого зображення, що дозволяє в умовах несприятливих зовнішніх впливів забезпечити коректне відтворення та візуалізацію інформації.Отримали подальший розвиток теоретичні основи побудови і використання візуальних інформаційних структур доповненої реальності, які, на відміну від відомих, базуються на науково-обґрунтованих моделях та методах системного формування, перетворення та декодування візуальної інформації, що забезпечує в умовах несприятливих зовнішніх впливів стійке функціонування систем доповненої реальності.Удосконалено модель візуальних інформаційних структур доповненої реальності, яка, на відміну від відомих, побудована шляхом введення надлишковості, проведення стохастичного перевпорядкування та контейнеризації даних, що забезпечує стійке відновлення інформації в умовах втрати частини даних.Отримав подальший розвиток метод проеціювання віртуальних об'єктів на площину маркера доповненої реальності, який, на відміну від відомих, реалізує запропоновані процедури калібрування камери по наявному зображенню мозаїчного стохастичного маркера, що дозволяє візуалізувати тривимірні об'єкти та рендерінг відео-потоку в області маркера та забезпечує універсальність та уніфікацію незалежно від фізичних та геометричних властивостей засобів реєстрації зображення.Удосконалено інформаційну технологію побудови і використання маркерів доповненої реальності, в якій, на відміну від відомих, застосовуються моделі та методи обробки стійких мозаїчних стохастичних маркерів, що дозволяє задовільнити зростаючі вимоги до візуальних інформаційних структур доповненої реальності, формалізувати та автоматизувати процес побудови візуальних об'єктів в проектах створення нових інформаційних систем доповненої реальності.Впровадження розроблених у дисертаційній роботі моделей і методів в модернізацію існуючих і розробку перспективних систем доповненої реальності дозволить забезпечити стійке функціонування інформаційних технологій та систем доповненої реальності шляхом побудови і використання мозаїчних стохастичних маркерів.^UThe actual scientific problem of the development of a theoretical base for the creation of models, methods, and information technology of designing and use of visual information structures in augmented reality systems for application in various spheres of information processing that has essential value in technical sciences is solved in the thesis.For the first time, there have been developed a model and method of forming stable mosaic stochastic augmented reality markers. For the first time, there has been developed a method for detecting mosaic stochastic augmented reality markers. For the first time, there has been developed a method for determining the parameters of the projective transformation of mosaic stochastic markers. For the first time, there has been developed a method for decoding mosaic stochastic augmented reality markers. Theoretical bases of the designing and use of visual information structures of augmented reality received further development. The model of visual information structures of augmented reality has been improved. The method for projecting virtual objects on the plane of the augmented reality marker has been further developed. The information technology of the designing and use of augmented reality markers has been improved. The introduction of models and methods developed in the dissertation in the modernization of existing systems and in the development of advanced augmented reality systems will ensure the sustainable operation of information technology and augmented reality systems by designing and using mosaic stochastic markers. The obtained practical results are confirmed by acts of implementation and prove the correctness of the theoretical provisions of the dissertation, the high quality of the developed methods and information technology.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Дашевська Т. Ш. 
Маркетингове управління інноваційною діяльністю підприємства / Т. Ш. Дашевська. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Університет митної справи та фінансів. – Дніпро, 2021.Визначено принципи побудови та функціонування механізму інноваційного розвитку підприємства. Обґрунтовано доцільність орієнтації механізму інноваційного розвитку на дотримання маркетингового принципу конкурентного сегментування інновацій. Проведено порівняльне узагальнення характеристик парадигмальних зрізів концептів управління інноваційним розвитком підприємства. Обґрунтовано теоретичні положення щодо реалізації концепції маркетингового управління в інноваційній сфері діяльності підприємства.Проведено аналіз динаміки інноваційної активності вітчизняних підприємств. Дано оцінку результативності використання маркетингових факторів активізації інноваційної діяльності вітчизняних підприємств. Розроблено методичний підхід щодо оцінки рівня інтегрованості маркетингового управління в організаційно- економічне забезпечення інноваційної діяльності підприємства. Сформовано методичне забезпечення маркетингового обґрунтування пріоритетів активізації інноваційної підприємницької діяльності на основі на комплексного узагальнення характеристик стану факторів, які визначають зміст та характер потреб у інтенсифікації інноваційних процесів. Удосконалено технологію формування інноваційної політики підприємства через урахування взаємної підтримки проектів інновацій за параметрами комплементарності в результативній, функціональній, маркетингово-операційній сферах. Обґрунтовано положення щодо формування організаційного забезпечення системи маркетингового управління інноваційною діяльністю. Ключові слова: інновація, інноваційна діяльність, інноваційний розвиток, маркетинг, маркетингове управління, механізм інноваційного розвитку, організаційне забезпечення, активізація інноваційного розвитку.^UThe dissertation for obtaining the Candidate's degree in Economy, speciality 08.00.04 – Economy and Company Management (by type of activity). – University of Customs and Finance, Ministry of Education and Science of Ukraine, Dnipro, 2021.The approaches to the generalization of the economical implication of the innovation (object-efficient, process-technocratic) have been examined. The structure of the conceptual and categorical framework of the subject area of the innovations, innovative activity and innovative development of the enterprise has been conducted. The components are determined; the peculiarities of the organization of the innovative enterprise development are established. The key marketing concepts of the organization the mechanism of the innovative enterprise development (social and ethical customer orientation; behavior reflection; balance of the influence, implication; situationality) have been summarized. The practicability of the orientation of the mechanism of innovative development to observance of the marketing principium of the competitive segmentation of the innovation has been justified. The comparative generalization of the characteristics of paradigmatic vision of the managing concepts of the innovative enterprise development has been accomplished. The theoretical thesis related to the realization of the concept the marketing management in the innovative enterprise activity has been established. The characteristic of the types of organizational structures of the managing the innovative enterprise activity has been consolidated.The analysis of the innovative activity dynamic of the indigenous enterprises has been realized. The assessment of the level of implementation the innovations by the industrial Ukrainian enterprises have been given. It has been proved that the most fundamental obstacle for the realization of the innovative activity of the majority of the industrial enterprises has been the high capital capacity of the scientific-research and experimental design assignments. The progress of the usage of the marketing attributes of the activation the innovative activity of the industrial enterprises has been evaluated. The dependence of the volume of producing the added value and other indicators of business activity from the technological level of the enterprise has been submitted. The dynamic of the changes of conditions of the activity diary sub-branch of the food industry enterprise in Ukraine has been evaluated. It has been estimated that the food industry as a part of national economy belongs to the department where the traders have been demonstrating really high rate of the economic growth for a long time even in case of significant increase of the market competition. The contradictory character of the dynamic of the indicators of the sales and distribution activity of the industrial diary enterprises has been noted.It has been estimated that the realization of the marketing approach to the management of the innovative activity make more sense to accomplish on the basement of the implementation of the marketing purposes, competence, infrastructure in the mechanism of the decision- making. The methodological approach due to the valuation of the integrative level of the marketing management into the organizational and economic assurance of the innovative enterprise activity has been exploited.The methodical assurance of the marketing priority setting of the activation of the innovative enterprise activity on the basement of the complex generalization of the characteristics of the factors status that determine the content and the character of the requirements in the sphere of the intensification of the innovative processes has been organized. The technology of the formation the innovative politics of the enterprise due to taking into account the brotherhood of the innovation projects with the complementarity parameter in the functional, marketing and operational spheres has been improved. The status of the formation the organizational assurance of the marketing management system of the innovative activity through the construction of the temporary active innovative committees with the specific mandate in the sphere has been proved. It has been submitted that the incumbency of the innovative committee should be determined by the competitive segmentation of the innovations with the characteristic of the targeting to the changes enterprise competitiveness in the target market or in the resource market.Key words: the innovation, the innovative activity, the innovative development, marketing, marketing management, the mechanism of the innovative development, organizational maintenance, the activation of the innovative development.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Хорошун Ю. В. 
Інвестиційне забезпечення стратегічного розвитку аграрного сектору національної економіки / Ю. В. Хорошун. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційну роботу присвячено подальшому розвитку теоретичних та методичних засад інвестування аграрного сектору національної економіки та розробці концептуальних підходів і практичних заходів щодо інвестиційного забезпечення агросектору для досягнення стратегічних цілей соціально-економічного розвитку держави. У роботі узагальнено внесок основних наукових шкіл економічної науки у розвиток теоретичних основ інвестиційного забезпечення економіки та її секторів. За результатами вивчення національних особливостей досвіду країн-лідерів в розвитку аграрного сектору конкретизовано заходи інвестиційного забезпечення діяльності аграріїв, які доцільно імплементувати в українську практику стратегічного інвестування агровиробництва. Запропоновано методику параметричного аналізу стану та тенденцій розвитку аграрного сектору економіки України та його інвестиційного забезпечення. Сформований комплекс параметрів (показників) представлено трьома блоками індикаторів, відповідно до визначених етапів аналізу: аналіз тенденцій розвитку аграрного сектору сучасної світової економіки та визначення місця України в стратегічних змінах; аналіз обсягу, структури та джерел капітальних і прямих іноземних інвестицій; аналіз обсягу та структури інвестицій за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, обсягу та структури інвестицій за результатами угод на ринку злиттів і поглинань в аграрній сфері. Визначено стан та тренди розвитку аграрного сектору української економіки у контексті світових тенденцій. Запропоновано технологію комплексного оцінювання регулюючого впливу держави та ринкових сил на інвестиційне забезпечення в агросекторі економіки. У межах запропонованого управлінського підходу до встановлення впливу інвестицій в аграрний сектор на результати його функціонування здійснено оцінювання кількісної міри щільності зв'язку та якісної характеристики сили зв'язку між результатами діяльності та інвестиціями агросектору із застосуванням інструментів кореляційно-регресійного аналізу. Як результативні ознаки обрано обсяг валової доданої вартості виду діяльності «Сільське, лісове та рибне господарство», обсяг продукції сільського господарства у господарствах усіх категорій, зокрема рослинництва та тваринництва. Як факторні величини визначено: капітальні інвестиції, капітальні інвестиції підприємств, капітальні інвестиції у матеріальні активи, капітальні інвестиції у нематеріальні активи, прямі інвестиції, кредити, надані нефінансовим корпораціям, процентні ставки за кредитами нефінансовим корпораціям, касові видатки за функціональною класифікацією видатків та кредитування державного і місцевих бюджетів, касові видатки за програмною класифікацією видатків та кредитування державного бюджету, чистий прибуток підприємств. Застосовано методику сегментування регіонів національної економіки для цілей стратегічного розвитку агросектору. Сегментування проведено за критерієм регіональної подібності-відмінності моделей функціонування економіки агросектору кожного регіону. За результатами оцінювання регіони поділено на чотири групи: із значними обсягами виробництва і значною кількістю зайнятих, із незначними обсягами виробництва та незначною кількістю зайнятих, значними обсягами виробництва та незначною кількістю зайнятих, незначними обсягами виробництва та значною кількістю зайнятих. Для груп регіонів із відповідною моделлю агросектору визначено пріоритети та обґрунтовано орієнтири стратегічного інвестування.Окреслено концептуальні підходи до інвестиційного забезпечення аграрного сектору на засадах міжрегіонального партнерства. Визначена послідовність формування концептуальних підходів до інвестзабезпечення агросектору України.^UThe dissertation is devoted to further development of the theoretical and the methodological bases investment in the national economy the agricultural sector. The development of conceptual approaches and practical measures for investment is supporting the agricultural sector to achieve strategic goals of the socio-economic development at the state.The paper summarizes the contribution of the main scientific economics schools to the development the theoretical foundations of investment support of the economy. According to the studying results the national peculiarities of the experience the leading countries in the development of the agricultural, the measures of investment agrarians support are specified. The method of the parametric analysis the state and the trends of development at the agricultural sector of the economy of Ukraine and its investment support is offered. The formed set of parameters (indicators) is represented by three blocks of indicators, in accordance with the defined stages of analysis: the analysis of trends in the agricultural sector of the modern world economy and determining the place of Ukraine in strategic changes; analysis of the volume, structure and the capital sources and the foreign direct investment; the analysis of the volume and the investments structure at the expense of state and local budgets, the volume and structure of investments as a result of the agreements on the mergers market and the acquisitions in the agricultural sector. The state and trends of the development the Ukrainian economy agricultural sector in the context of world trends are determined. The technology of complex assessment of the regulatory influence of the state and market forces on investment provision in the agricultural sector of the economy is proposed. A managerial approach to establishing the impact of investment in the agricultural sector on the results of its operation is proposed. Regression analysis tools were used to establish the effectiveness of investment support of the agricultural sector of the economy. A rather weak degree of dependence of the indicators of gross value added of the agricultural sector, agricultural products, crop production and animal husbandry on investments from various sources directed to the agricultural sector was revealed. The only exception is bank lending. According to the analysis of the dynamics of the investment attractiveness index of Ukraine in the rating of the European Business Association, it is established that the efficiency of investing in its economy is negatively affected by non-transparency of the judiciary and corruption, as well as other factors. lack of motivation of strategic and insecurity of real investors.Within the proposed management approach to establishing the impact of investment in the agricultural sector on the results of its operation, the quantitative measure of the communication density and the qualitative characteristics of the strong relationship between performance and investment in the agricultural sector using correlation and regression analysis tools. The volume of gross value added of the type of activity "Agriculture, forestry and fisheries", the volume of the agricultural products in farms of all categories, including crop production and animal husbandry, were chosen as effective features. The factor values are capital investment, capital enterprises investment, capital investment intangible assets, capital investment in intangible assets, direct investment, loans to non-financial corporations, interest rates on loans to non-financial corporations, cash expenditures by functional classification of expenditures, and lending to government and local budgets, cash expenditures according to the program classification of the expenditures and crediting of the state budget, net profit of enterprises. The method of the segmentation region of the national economy for the strategic development of the agricultural sector is applied. The segmentation was carried out according to the criterion of the regional models similarity-differences the functioning of the economy the agricultural sector of each region. According to the evaluation, the regions are divided into four groups: with significant production volumes and a significant number of employees, with insignificant production volumes and a small number of employees, significant production volumes and a small number of employees, insignificant production volumes, and a significant number of employees. For groups of regions with the appropriate model of the agricultural sector, priorities have been identified and guidelines for strategic investment have been substantiated.Conceptual approaches to investment support of the agricultural sector based on interregional partnership are outlined. The sequence formation of the conceptual approaches to investment provision of the agricultural sector of Ukraine is determined


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Худов В. Г. 
Методи тематичного сегментування зображень з бортових систем оптико-електронного спостереження на основі мурашиних алгоритмів / В. Г. Худов. — Б.м., 2019 — укp.

У дисертаційній роботі вирішено актуальне наукове завдання розробки методів тематичного сегментування зображень з бортових систем оптико-електронного спостереження на основі мурашиних алгоритмів. Об'єктом дослідження є процес тематичного сегментування зображень з бортових систем оптико-електронного спостереження. Предметом дослідження є методи тематичного сегментування зображень з бортових систем оптико-електронного спостереження. Метою роботи є підвищення якості обробки зображень з бортових систем оптико-електронного спостереження шляхом застосування методів тематичного сегментування зображень на основі мурашиних алгоритмів. Методи теорії ймовірності, математичної статистики, кластеризації даних, еволюційних обчислень, ройові методи, математичний апарат теорії матриць, методи диференційного числення, математичного моделювання, цифрової обробки зображень, математичної логіки, створення інформаційних технологій, теорії оптимізації, методи цифрової обробки зображень, математичного моделювання, аналітичні та емпіричні методи порівняльного дослідження. Результати та їх новизна: удосконалено метод тематичного сегментування зображень з бортових систем оптико-електронного спостереження на основі мурашиного алгоритму, у якому, на відміну від відомих, враховані особливості формування зображення, для тематичного сегментування застосовується мурашиний алгоритм, а сегментування зображення зведено до розрахунку цільової функції, сукупності ділянок руху агентів, концентрації феромону на маршрутах руху агентів, що підвищує якість обробки зображень. Отримав подальший розвиток метод багатомасштабної обробки зображень з бортових систем оптико-електронного спостереження, в якому, на відміну від відомих, тематичне сегментування зображень з різним значенням масштабу проводиться на основі мурашиного алгоритму, здійснюється перемасштабування сегментованих зображень з різним значенням масштабу до вихідного розміру та розраховується зображення-фільтр, а результуюче сегментоване зображення є попіксельним добутком вихідного зображення та зображення-фільтру, що знижує похибки першого та другого роду й підвищує інформаційні показники тематичного сегментування зображень. Удосконалено прикладну інформаційну технологію тематичного сегментування зображень з бортових систем оптико-електронного спостереження, в якій, на відміну від відомих, передбачається визначення кількості та масштабності зображень, кольорового простору представлення зображень, виділення каналів яскравості кожного кольорового простору, застосування для тематичного сегментування зображень методів на основі мурашиних алгоритмів. Отримані практичні результати підтверджені актами впровадження і доводять коректність теоретичних положень дисертаційної роботи, високу ефективність розроблених методів та інформаційної технології.^UThe actual scientific task of developing methods of thematic segmentation of images from on-board systems of optical-electronic observation on the basis of ant algorithms is solved in the thesis. The object of research is the process of thematic segmentation of images from on-board systems of optical-electronic observation. The subject of research is the methods of thematic segmentation of images from on-board systems of optical-electronic observation. The aim of the work is to improve the quality of processing of images from on-board systems of optical-electronic observation by applying methods of thematic segmentation of images based on ant algorithms. Methods of probability theory, mathematical statistics, data clustering, evolutionary calculus, quantum methods, mathematical apparatus of the theory of matrices, methods of differential calculus, mathematics digital modeling, digital imaging, mathematical logic, information technology, optimization theory, methods for digital imaging, mathematical modeling, analytical and empirical methods of comparative research. Results and their novelty: the method of thematic segmentation of images from on-board systems of optical-electronic observation on the basis of an ant algorithm is improved, which, unlike the known ones, takes into account the peculiarities of image formation, the ant algorithm is used for thematic segmentation, and the segmentation of the image is reduced to the calculation of the target function, the totality the areas of motion of agents, the concentration of pheromone on the routes of agents, which increases the quality of image processing. The further development of the method of large-scale image processing from on-board systems of optical-electronic observation, in which thematic segmentation of images with different scale values is made on the basis of an ant algorithm, unlike in the known ones, and the scaling of segmented images with different scale values to the original size and filter image is calculated, and the resulting segmented image is a pixel-by-pixel product of the original image and filter image, which reduces errors and increases information indicators of thematic segmentation of images. The applied information technology for the thematic segmentation of images from on-board systems of optical-electronic observation is improved, which, unlike the known ones, are supposed to determine the quantity and magnitude of images, the color representation of images, the allocation of the brightness channels of each color space, the application for the thematic segmentation of image-based methods on the basis ant algorithms. The obtained practical results are confirmed by the acts of implementation and prove the correctness of the theoretical positions of the thesis, high efficiency of the developed methods and information technology.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
7.

Мязіна Н. Б. 
Глобальний маркетинг агропромислової продукції: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02 / Н. Б. Мязіна ; Терноп. нац. екон. ун-т. — Т., 2011. — 20 с. — укp.

Узагальнено теоретичні основи формування системи глобального маркетингу. Досліджено вплив процесів глобалізації на аграрний сектор. Виділено структурні особливості функціонування світового аграрного ринку. Визначено місце вітчизняного аграрного ринку в системі глобальних зв'язків і маркетингову позицію вітчизняних підприємств на глобальному ринку сільськогосподарської продукції Запропоновано корекції маркетингових методик аналізу ринку агропродукції. Розроблено систему сегментування ринків аграрної сировини та запропоновано варіанти маркетинг-мікс для конкретних сегментів глобального ринку агропромислової продукції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.151 + У9(4УКР)421.51
Шифр НБУВ: РА382931 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Колбасін Є. С. 
Державна підтримка автомобілебудування в Україні: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / Є. С. Колбасін ; НАН України, Н.-д. центр індустр. пробл. розв. — Х., 2011. — 19 с. — укp.

Досліджено основні тенденції та проблеми розвитку автомобілебудування в Україні й інших країнах світу, проаналізовано законодавчу базу й існуючі програмні документи розвитку автомобілебудівної галузі з урахуванням світового досвіду, а також існуючий механізм державної підтримки галузі автомобілебудування. Запропоновано організаційну схему державної підтримки галузі автомобілебудування України на основі програмно-цільового підходу. Проведено сегментування продукції автомобілебудування з урахуванням споживчого попиту та стану платоспроможності основних верств населення, яке дозволяє зробити обгрунтований вибір пріоритетів державної підтримки галузі. Здійснено оцінювання технічного рівня продукції галузі в обраних пріоритетних сегментах, а також її позиціонування в просторі "ціна - технічний рівень", що дозволяє обгрунтувати вибір першочергових заходів підтримки галузі автомобілебудування з боку держави. Вдосконалено механізм державної підтримки галузі шляхом поєднання важелів державного регулювання на макро-, мезо-, та мікрорівнях економіки, що дозволяє упорядкувати програмні заходи, які спрямовані на вихід автомобілебудування з кризового стану.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.527.31-21,01
Шифр НБУВ: РА380402 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Капінус Л.В. 
Реклама як чинник управління поведінкою споживачів (на матеріалах підприємств з виробництва безалкогольних напоїв): автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Л.В. Капінус ; Нац. ун-т харч. технол. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено процес підвищення ефективності управління поведінкою споживачів через рекламне звернення. Конкретизовано сутність понять "управління поведінкою споживачів" і "реклама". Доповнено існуючі класифікаційні ознаки реклами, зокрема, такі, як тип рекламного часу (активний і пасивний часові періоди), спосіб сприйняття споживачем (звукова, візуальна, на дотик, аромореклама), тип візуалізації (динамічна та статична). Удосконалено модель поведінки споживачів, в якій враховано споживчий ризик під час процесу прийняття рішення про покупку, а також фактор часу. Досліджено споживчі переваги з метою сегментування ринку, акцентовано увагу на відповідності стилю рекламного звернення кожному сегменту. Оцінено ставлення споживачів до рекламного звернення й інших атрибутів торговельної марки за допомогою різних методичних підходів: методики "SERVQUAL", моделі Фішбейна, методів ідеальної позначки та Богомаз - Зозульова. Запропоновано удосконалену модель Фішбейна, яка допоможе підприємствам виявити споживче ставлення до повторних покупок з метою підвищення ефективності управління поведінкою споживачів. Із викорстанням методу розрахунку й алгоритму підвищення продуктивності реклами, матриці "продуктивність реклами - ставлення споживачів" розроблено методичні рекомендації щодо проведення заходів, спрямованих на зростання продуктивності підприємства. Розроблено процес управління поведінкою споживачів через рекламне звернення, в якому виділено такі етапи: планування поведінки споживачів, організація й управління поведінкою споживачів через рекламне звернення, контроль за їх поведінкою, ставленням до товару та рекламною діяльністю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.752.8 + У9(4УКР)421.0-803.81
Шифр НБУВ: РА372786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Лагоцька Н. З. 
Формування механізму партнерського маркетингу у сфері консалтингових послуг: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Н. З. Лагоцька ; Терноп. нац. екон. ун-т. — Т., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні та практичні засади механізму партнерського маркетингу в сфері консалтингових послуг. Проаналізовано та систематизовано теоретичні аспекти маркетингу консалтингових послуг. Розкрито зміст концепції партнерського маркетингу та визначено складові його механізму. Проаналізовано підходи до використання маркетингу у сфері консалтингових послуг України й обгрунтовано необхідність застосування партнерського маркетингу на сучасному етапі. У межах формування механізму партнерського маркетингу консалтингових послуг розроблено стратегічну карту та систему збалансованих показників для оцінювання досягнення стратегічних цілей консалтингових підприємств, запропоновано методику розробки програм лояльності, підхід до сегментування ринку за критеріями відношення клієнтів до фірми, рекомендації щодо використання інструментів для вдосконалення організаційної поведінки консалтингових компаній.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)293.2-211.1
Шифр НБУВ: РА376707 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Сай Д. В. 
Маркетингові стратегії підприємств на фармацевтичному ринку: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Д. В. Сай ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2010. — 21 с. — укp.

Доведено, що стратегії фармацевтичних підприємств мають передбачати багатоаспектність, консеквентність і виявлятися у логічному виокремленні сегментів (лікарів, фармацевтів, споживачів) для рецептурних і безрецептурних фармацевтичних продуктів. Визначено, що конститутивними компонентами процесу формування маркетингових стратегій є сегментування, таргетування, позиціонування в межах дезидератів соціальної відповідальності фармацевтичного бізнесу. Удосконалено методичний підхід оцінки зв'язку сегментування, таргетування, позиціонування та формування конкурентних маркетингових стратегій підприємств на основі використання методу рейтингової оцінки сегментів. Запропоновано процедуру, яка на відміну від існуючих, передбачає використання інтерактивного дослідження вибіркової сукупності незалежних фахівців. Встановлено, що найбільш сутнісними чинниками успіху фармацевтичного підприємства та його товару на ринку є: виробництво та продаж продуктів, які відповідають європейським стандартам, висока якість, ефективність яких доведена довгостроковими медичними дослідженнями, висококваліфіковані медичні представники, використання оптимальних методів просування товару. Запропоновано уведення трейд-маркетингу для впроваджування стратегій маркетингу за сучасних умов зростаючої конкуренції з боку вітчизняних і закордонних підприємств і розроблено систему формування функцій та бюджету даного структурного підрозділу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.952.1-211.1
Шифр НБУВ: РА375872 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Гаркавенко С.С. 
Розвиток наукових основ проектно-технологічних робіт на стадії створення конкурентоспроможної продукції взуттєвої та шкіргалантерейної галузі: автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.18.18 / С.С. Гаркавенко ; Київ. Нац. ун-т технологій та дизайну. — К., 2009. — 36 с. — укp.

Вперше запропоновано концепцію формування стратегічних напрямів підвищення конкурентоспроможності на етапі технологічної підготовки виробництва виробів зі шкіри. Удосконалено методологію інформаційного забезпечення процесу технологічної підготовки виробництва, запропоновано концептуальну модель формування інформаційної бази даних передпроектних досліджень, визначено напрями поглиблення сегментування ринку за умов перенасиченості ринку. Вперше запропоновано концептуальну модель формування структури асортименту взуття за умов невизначеності та математичну модель визначення асортименту за видами взуття на базі ANOVA та ANCOVA-моделей. Узагальнено напрями інновацій конструкцій і технологій виготовлення виробів зі шкіри, удосконалено методологію визначення рівня диференції базових моделей взуття. Запропоновано концептуальну модель вибору технології виготовлення взуття в системі розробки конкурентоспроможної продукції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: М55-64 + М564-64 +
Шифр НБУВ: РА363743

Рубрики:

      
13.

Вітренко О.В. 
Управлінський облік витрат основної діяльності підприємств машинобудівної галузі: методологія і організація: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.09 / О.В. Вітренко ; Тернопіл. Нац. екон. ун-т. — Т., 2009. — 20 с. — укp.

Здійснено дослідження організацій управлінського обліку витрат основної діяльності підприємств машинобудівної галузі у двох напрямах: теоретико-методологічному та теоретико-прикладному. Теоретико-методологічний напрямок спрямований на формування наукової концепції теорії та методології управлінського оліку. Теоретико-прикладний аспект дослідження полягає в розробці оригінальних методик організації та технології управлінського обліку витрат основної діяльності за функціями діяльності і формування управлінської інформації за господарськими сегментами. Розроблено класифікацію методід оцінки витрат незавершеного виробництва. Запропоновано галузеву методику оцінки та контролю витрат незавершеного виробництва і непродуктивних витрат діяльності. Визначено принципи та підходи щодо організації та технології обліку витрат основної діяльності на підставі уточненої та доповненої системи методів управлінського обліку - моделювання, сегментування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)230.585.1-148.6в +
Шифр НБУВ: РА364288

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Верхомій С.О. 
Удосконалення процесу проектування чоловічої верхньої сорочки з використанням методу структурного синтезу: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.18.19 / С.О. Верхомій ; Хмельниц. нац. ун-т. — Хмельниц., 2009. — 20 с. — укp.

Удосконалено процес проектування чоловічої верхньої сорочки з використанням методу структурного синтезу. Установлено, що сегментування споживчого ринку за антропо-психологічними характеристиками має підвищити рівень адаптації промислового проектування до вимог споживача. З метою досягнення "психологічної" готовності розроблено організаційну структуру етапів колористичного проектування. Запропоновано етапи модифікування оптимальної базової конструкції чоловічої сорочки. На підставі результатів комплексного диференційованого оцінювання модифікованих силуетних конструкцій підтверджено високий рівень якості виробу й ефективність розробленого методу та завдяки впровадженню на ЗАТ "Каштан" - доцільність і переваги впровадження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: М413.6-2 +
Шифр НБУВ: РА361962

Рубрики:

      
15.

Мохаммед Собхі Кдеір Хавамлех 
Державне регулювання галузі туристичних послуг як стратегія розвитку національних конкурентних переваг: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.03 / Мохаммед Собхі Кдеір Хавамлех ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

На основі визначення методологічних підходів до аналізу державного впливу на формування національних конкурентних переваг у провідному за сучасних умов третинному секторі, виділення основних тенденцій розвитку галузі туристичних послуг як складової цього сектору сформовано матрицю моделей державного регулювання галузі туризму за змістом механізмів регулювання з виділенням умов їх реалізації та ризиків моделей. Доведено, що моделі державного регулювання галузі туристичних послуг мають бути історично обумовленими етапами його розвитку. Удосконалено класифікацію функцій держави в регулюванні економіки за умов постіндустріального розвитку шляхом виділення фундаментальної та актуальної їх структури. Модернізовано класифікацію моделей державного регулювання туризму за історичними параметрами, регіональними ознаками та змістом механізмів регулювання. Дістали подальшого розвитку стратегія вибору привабливих галузей для формування національних конкурентних переваг на основі застосування складових SWOT-аналізу, сегментування галузі туристичних послуг за сучасних умов шляхом застосування алгоритму ідентифікації базового ринку Д. Абелля за параметрами: потреби, споживачі, технології. Розвинуто систему методів державного регулювання сфери туристичних послуг, зокрема, обгрунтовано ефективність створення спряжених кластерів, що породжує синергетичний ефект. Здійснено порівняльний аналіз моделей державного регулювання туризму та виявлено ефективні напрями його удосконалення, грунтуючись на узагальненні досвіду Йорданії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358-21,01 +
Шифр НБУВ: РА368275

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Хтей Н.І. 
Формування системи логістичного обслуговування клієнтів промислового підприємства в ланцюгу поставок: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Н.І. Хтей ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2007. — 24 с.: рис. — укp.

Науково обгрунтовано та розроблено теоретичні та методичні засади формування системи логістичного обслуговування клієнтів промислового підприємства у сфері поставок. Розкрито роль обслуговування споживачів в управлінні поставками, розкрито суть, з'ясовано елементи та показники системи логістичного обслуговування у діяльності промислового підприємства. Обгрунтовано роль цього обслуговування у формуванні партнерських стосунків з клієнтами. Визначено напрями маркетингової оцінки системи логістичного обслуговування. Надано способи й ознаки сегментування ринку у дослідженні даної системи, а також суть її оцінки. Класифіковано стратегії логістичного обслуговування у взаємозв'язку з конкурентними стратегіями промислового підприємства. Розроблено методичні положення щодо вибору стратегії даного обслуговування клієнтів. Запропоновано положення щодо обгрунтування оптимального рівня та розробки стандартів логістичного обслуговування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-591 +
Шифр НБУВ: РА348501

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Хмурковський Г.В. 
Системно-оптимізаційні моделі товару в маркетингових стратегіях малих підприємств: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Г.В. Хмурковський ; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". — К., 2007. — 20 с. — укp.

Наведено вдосконалену класифікацію малих підприємств (МП) за показниками ризикованості їх діяльності, орієнтації на задоволення обмеженого/масового попиту, співробітництва з великими підприємствами. Доведено, що для підприємств, які не мають інтеграційних зв'язків з потужними підприємствами, найменш ризикованою є діяльність нішерів. Обгрунтовано алгоритм планування оптимального товару за критерієм співвідношення корисності для споживача та витрат ресурсів МП. Алгоритм базується на твердженні про необхідність орієнтації МП на реалізацію стратегії нішера. Визначено особливості та значущість інформаційної системи "сегментування - планування нового товару" для МП, яка дозволяє здійснювати аналіз послідовності "ідея товару - концепція - дослідний зразок" як єдиний етап, що зумовлює економію часу та ресурсів. Створено систему моделей оптимізації техніко-економічних параметрів товарів МП. Наведені моделі дозволяють конкретизувати параметри нового виробу за максимізації можливого рівня корисності для споживачів за фіксованого рівня питомих затрат на виготовлення виробу, мінімізації питомих затрат на виготовлення виробу за планового рівня корисності технічних параметрів виробу, мінімізації питомих затрат на виготовлення виробу за планового рівня корисності технічних параметрів з урахуванням ціни виробу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)291.9-211.1 +
Шифр НБУВ: РА354569

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Лялюк А.М. 
Управління розвитком вищого навчального закладу на засадах маркетингу і логістики: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / А.М. Лялюк ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2006. — 22 с. — укp.

На підставі дослідження особливостей розвитку вищої освіти за ринкових умов розроблено концепцію стратегічного розвитку вищого навчального закладу на засадах маркетингу та логістики, суть якої полягає у реалізації причинно-наслідкового зв'язку: стратегія розвитку вищого навчального закладу - комплекс маркетингу - система логістики - користь освітньої послуги. Розроблено методичні рекомендації для обгрунтування логістичних рішень у вищому навчальному закладі. Для виявлення специфіки структурних особливостей мікросередовища запропоновано використовувати методи соціологічного опитування серед випускників шкіл і роботодавців. Для підвищення ефективності управління розвитком вищого навчального закладу запропоновано нові методи оцінки його конкурентоспроможності. Сформульовано пропозиції щодо застосування особливостей сегментування підприємств та установ як основних потребувачів випускників вузів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Ч30/49 + Ч484(4УКР) к2 +
Шифр НБУВ: РА342360

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Лідовський Ю.А. 
Моделювання маркетингової стратегії підприємства (на прикладі продукції виробничо-технічного призначення): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / Ю.А. Лідовський ; Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2005. — 20 с. — укp.

Розроблено комплекс економіко-математичних моделей і теоретичних принципів обгрунтування та вибору маркетингової стратегії підприємства на ринках продукції виробничо-технічного призначення. На підставі застосування структурно-логічного підходу уточнено сутність понять "маркетингова стратегія", "сегментація", "позиціонування" та "цільовий ринок". Обгрунтовано концептуальну модель і теоретичні засади визначення та вибору маркетингової стратегії підприємства з використанням моделі оцінки ситуації на ринку та комплексу економіко-математичних моделей сегментування споживачів і позиціонування продукції. Розроблено теоретичні засади й економіко-математичні моделі сегментування ринку споживачів продукції на основі сформульованих принципів і вимог. Обгрунтовано пріоритетні принципи й економіко-математичні моделі позиціонування продукції. Удосконалено теоретичні засади здійснення оцінки ринкової ситуації на базі використання структурно-логічної моделі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 +
Шифр НБУВ: РА336895

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Хрупович С.Є. 
Економічне оцінювання та управління збутовою діяльністю підприємств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / С.Є. Хрупович ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2005. — 22 с. — укp.

Визначено місце збуту в господарській діяльності підприємства, уточнено категорії збутової діяльності, розкрито сутність, мету і принципи побудови системи управління збутовою діяльністю. На підставі проведеного маркетингового дослідження ринку пива аргументовано стратегію позиціонування товару і сегментування для невеликих виробників. Удосконалено методичні положення щодо контролювання збутової діяльності. Дістали подальшого розвитку економічні оцінювання кон'юнктурного стану ринку із застосуванням аналітичних методів маркетингу. Розроблено модель організаційної структури управління відділом маркетингу та логістики на засадах інтеграції функцій маркетингу і логістики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.752.6-592-21 +
Шифр НБУВ: РА340241

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського