Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (181)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>K=СЕГМЕНТУВАНН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Савченко О.П. 
Вибір цільового ринку підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О.П. Савченко ; Східноукр. нац. ун-т. — Луганськ, 2001. — 24 с.: рис. — укp.

Висвітлено питання, пов'язані з вибором цільового ринку підприємства. Визначено етапи стратегії цільового маркетингу. Охарактеризовано сутність цільового ринку та визначено його основні категорії, зовнішнє оточення. Запропоновано класифікацію видів сегментування, що враховує його характер, тип споживачів, параметри продукції та конкурентне становище підприємства на ринку. Систематизовано методи оцінки конкурентного становища підприємств на цільовому ринку й обгрунтовано доцільність їх застосування вітчизняними підприємствами. Введено поняття маркетингової конкурентної переваги, що визначає особливості діяльності підприємств на ринку з урахуванням комплексу елементів маркетингу. Наведено концептуальну схему сегментування, оцінки та вибору цільового ринку підприємства. Проаналізовано кон'юнктуру ринку підприємств легкої промисловості. Створено методику розрахунку ємності цільового ринку як багаторівневої системи. За допомогою запропонованих показників і змінних досліджено та проаналізовано маркетингові конкурентні переваги підприємств легкої промисловості. Розроблено профілі регіональних споживчих сегментів взуттєвої продукції, визначено на основі стратегій вибору цільового ринку та критеріїв ефективного сегментування цільові сегменти для АТЗТ "Лугань". Обгрунтовано необхідність і запропоновано алгоритм і основні параметри щодо побудови карт позиціонування підприємств на цільовому ринку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4УКР)290-592
Шифр НБУВ: РА315287 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Мязіна Н. Б. 
Глобальний маркетинг агропромислової продукції: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02 / Н. Б. Мязіна ; Терноп. нац. екон. ун-т. — Т., 2011. — 20 с. — укp.

Узагальнено теоретичні основи формування системи глобального маркетингу. Досліджено вплив процесів глобалізації на аграрний сектор. Виділено структурні особливості функціонування світового аграрного ринку. Визначено місце вітчизняного аграрного ринку в системі глобальних зв'язків і маркетингову позицію вітчизняних підприємств на глобальному ринку сільськогосподарської продукції Запропоновано корекції маркетингових методик аналізу ринку агропродукції. Розроблено систему сегментування ринків аграрної сировини та запропоновано варіанти маркетинг-мікс для конкретних сегментів глобального ринку агропромислової продукції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.151 + У9(4УКР)421.51
Шифр НБУВ: РА382931 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Колбасін Є. С. 
Державна підтримка автомобілебудування в Україні: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / Є. С. Колбасін ; НАН України, Н.-д. центр індустр. пробл. розв. — Х., 2011. — 19 с. — укp.

Досліджено основні тенденції та проблеми розвитку автомобілебудування в Україні й інших країнах світу, проаналізовано законодавчу базу й існуючі програмні документи розвитку автомобілебудівної галузі з урахуванням світового досвіду, а також існуючий механізм державної підтримки галузі автомобілебудування. Запропоновано організаційну схему державної підтримки галузі автомобілебудування України на основі програмно-цільового підходу. Проведено сегментування продукції автомобілебудування з урахуванням споживчого попиту та стану платоспроможності основних верств населення, яке дозволяє зробити обгрунтований вибір пріоритетів державної підтримки галузі. Здійснено оцінювання технічного рівня продукції галузі в обраних пріоритетних сегментах, а також її позиціонування в просторі "ціна - технічний рівень", що дозволяє обгрунтувати вибір першочергових заходів підтримки галузі автомобілебудування з боку держави. Вдосконалено механізм державної підтримки галузі шляхом поєднання важелів державного регулювання на макро-, мезо-, та мікрорівнях економіки, що дозволяє упорядкувати програмні заходи, які спрямовані на вихід автомобілебудування з кризового стану.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.527.31-21,01
Шифр НБУВ: РА380402 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Мохаммед Собхі Кдеір Хавамлех 
Державне регулювання галузі туристичних послуг як стратегія розвитку національних конкурентних переваг: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.03 / Мохаммед Собхі Кдеір Хавамлех ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

На основі визначення методологічних підходів до аналізу державного впливу на формування національних конкурентних переваг у провідному за сучасних умов третинному секторі, виділення основних тенденцій розвитку галузі туристичних послуг як складової цього сектору сформовано матрицю моделей державного регулювання галузі туризму за змістом механізмів регулювання з виділенням умов їх реалізації та ризиків моделей. Доведено, що моделі державного регулювання галузі туристичних послуг мають бути історично обумовленими етапами його розвитку. Удосконалено класифікацію функцій держави в регулюванні економіки за умов постіндустріального розвитку шляхом виділення фундаментальної та актуальної їх структури. Модернізовано класифікацію моделей державного регулювання туризму за історичними параметрами, регіональними ознаками та змістом механізмів регулювання. Дістали подальшого розвитку стратегія вибору привабливих галузей для формування національних конкурентних переваг на основі застосування складових SWOT-аналізу, сегментування галузі туристичних послуг за сучасних умов шляхом застосування алгоритму ідентифікації базового ринку Д. Абелля за параметрами: потреби, споживачі, технології. Розвинуто систему методів державного регулювання сфери туристичних послуг, зокрема, обгрунтовано ефективність створення спряжених кластерів, що породжує синергетичний ефект. Здійснено порівняльний аналіз моделей державного регулювання туризму та виявлено ефективні напрями його удосконалення, грунтуючись на узагальненні досвіду Йорданії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358-21,01 +
Шифр НБУВ: РА368275

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Хрупович С.Є. 
Економічне оцінювання та управління збутовою діяльністю підприємств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / С.Є. Хрупович ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2005. — 22 с. — укp.

Визначено місце збуту в господарській діяльності підприємства, уточнено категорії збутової діяльності, розкрито сутність, мету і принципи побудови системи управління збутовою діяльністю. На підставі проведеного маркетингового дослідження ринку пива аргументовано стратегію позиціонування товару і сегментування для невеликих виробників. Удосконалено методичні положення щодо контролювання збутової діяльності. Дістали подальшого розвитку економічні оцінювання кон'юнктурного стану ринку із застосуванням аналітичних методів маркетингу. Розроблено модель організаційної структури управління відділом маркетингу та логістики на засадах інтеграції функцій маркетингу і логістики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.752.6-592-21 +
Шифр НБУВ: РА340241

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Серебренніков Б.С. 
Маркетингова цінова політика на електроенергетичному ринку: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Б.С. Серебренніков ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2005. — 17 с. — укp.

Розглянуто питання формування та реалізації маркетингової цінової політики на роздрібному ринку електроенергії. Удосконалено класифікацію товарних характеристик електроенергії. Визначено фактори, що впливають на ефективність цінової політики енергопостачальних компаній. Обгрунтовано систему критеріїв та запропоновано методику сегментування роздрібного ринку електроенергії. Розроблено маркетинговий метод формування диференційованих у часі цін на енергію, індивідуальних для окремих споживачів та сегментів ринку. Запропоновано концепцію комплексної цінової пропозиції для енергоспоживачів. Створено алгоритм поліваріантного аналізу економічних вигод споживачів за умови впровадження диференційованих цін залежно від ступеня регулювання ними попиту на енергію у часі. Розроблено методику оцінки ефективності диференційованої маркетингової цінової політики енергопостачальних компаній.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.7-861-18 +
Шифр НБУВ: РА339508

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Богданов Г.Ю. 
Маркетинговий аналіз та прогнозування ринку трубної продукції: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Г.Ю. Богданов ; Укр. акад. зовніш. торгівлі. — К., 2000. — 16 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням комплексного аналізу та прогнозуванню використання одного з провідних видів продукції металургійного комплексу - сталевої трубної продукції. Здійснено аналіз і сегментування внутрішнього та зовнішнього ринків збуту сталевої трубної продукції, структури її фактичного використання. Розроблено методику комплексного аналізу та прогнозування попиту на сталеві труби. На основі розробленої методики одержано прогноз використання трубної продукції до 2005 р.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)305.551.51 + У9(4Укр)421.523.54 + У9(4Укр)843
Шифр НБУВ: РА308396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Сай Д. В. 
Маркетингові стратегії підприємств на фармацевтичному ринку: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Д. В. Сай ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2010. — 21 с. — укp.

Доведено, що стратегії фармацевтичних підприємств мають передбачати багатоаспектність, консеквентність і виявлятися у логічному виокремленні сегментів (лікарів, фармацевтів, споживачів) для рецептурних і безрецептурних фармацевтичних продуктів. Визначено, що конститутивними компонентами процесу формування маркетингових стратегій є сегментування, таргетування, позиціонування в межах дезидератів соціальної відповідальності фармацевтичного бізнесу. Удосконалено методичний підхід оцінки зв'язку сегментування, таргетування, позиціонування та формування конкурентних маркетингових стратегій підприємств на основі використання методу рейтингової оцінки сегментів. Запропоновано процедуру, яка на відміну від існуючих, передбачає використання інтерактивного дослідження вибіркової сукупності незалежних фахівців. Встановлено, що найбільш сутнісними чинниками успіху фармацевтичного підприємства та його товару на ринку є: виробництво та продаж продуктів, які відповідають європейським стандартам, висока якість, ефективність яких доведена довгостроковими медичними дослідженнями, висококваліфіковані медичні представники, використання оптимальних методів просування товару. Запропоновано уведення трейд-маркетингу для впроваджування стратегій маркетингу за сучасних умов зростаючої конкуренції з боку вітчизняних і закордонних підприємств і розроблено систему формування функцій та бюджету даного структурного підрозділу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.952.1-211.1
Шифр НБУВ: РА375872 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Падафет Ю.Г. 
Механізм формування іміджу державної установи: Автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / Ю.Г. Падафет ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України, Харк. регіон. ін-т держ. упр. — Х., 2005. — 16 с. — укp.

Визначено та обгрунтовано основні структурні елементи процесу становлення цілісного іміджу органу державної влади (ідентифікаційну індивідуальність, рейтинг об'єктивних показників, репутацію, атрибутивний компонент) та доведено їх взаємну залежність. Установлено послідовність формування іміджу державної установи, яка складається з етапів: первинних асоціацій, оціночного, порівняльного, цільового, кінцевого. Досліджено питання удосконалення механізму формування даного іміджу шляхом визначення методів управління для кожної з груп корпоративної аудиторії, що дає змогу підвищити рівень довіри населення до владних установ за результативністю, моральністю, турботливістю їх діяльності. Запропоновано методику створення організаційної культури державної установи на підставі визначення місії та стратегії діяльності органу державної влади, що забезпечує підвищення рівня ефективності його функціонування. Розкрито зміст поняття "імідж державної установи", виявлено внутрішню та зовнішню форми його існування, а також здійснено сегментування корпоративної аудиторії на різні групи. Висвітлено технологію впливу основних факторів у їх цілісності та взаємозв'язку (засобів масової інформації, кадрової політики та організаційної культури) на формування іміджу державної установи. Розвинуто методичний апарат виявлення характеру діяльності державної установи та її службовців, що впливає на механізм формування цілісного іміджу владної інституції, за допомогою соціологічного обстеження на підставі факторного та кластерного аналізу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)012.01:Ю7 +
Шифр НБУВ: РА335071

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Очкас М.В. 
Моделювання маркетингових рішень в управлінні виробничим комплексом: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / М.В. Очкас ; Донец. держ. ун-т. — Донецьк, 2000. — 18 с. — укp.

Досліджено питання прийняття маркетингових рішень на основі економіко-математичного моделювання процесів з метою найкращого виявлення ринкових потреб та врахування споживчих пріоритетів. Розглянуто та проаналізовано основні концепції управління маркетингом, доповнені механізмами, методами та моделями маркетингового управління. Розроблено моделі структурної сталості промислового комплексу на підставі синергетичного ефекту, моделі поведінки споживачів та виробників. Висвітлено методи вибору маркетингових рішень у разі формування цільової аудиторії, оптимізації витрат на рекламу, сегментування ринку, рівноважного ціноутворення та принципи створення інтегрованої системи підтримки маркетингових рішень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.в611 + У9(4УКР)210.301
Шифр НБУВ: РА310518 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
11.

Лідовський Ю.А. 
Моделювання маркетингової стратегії підприємства (на прикладі продукції виробничо-технічного призначення): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / Ю.А. Лідовський ; Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2005. — 20 с. — укp.

Розроблено комплекс економіко-математичних моделей і теоретичних принципів обгрунтування та вибору маркетингової стратегії підприємства на ринках продукції виробничо-технічного призначення. На підставі застосування структурно-логічного підходу уточнено сутність понять "маркетингова стратегія", "сегментація", "позиціонування" та "цільовий ринок". Обгрунтовано концептуальну модель і теоретичні засади визначення та вибору маркетингової стратегії підприємства з використанням моделі оцінки ситуації на ринку та комплексу економіко-математичних моделей сегментування споживачів і позиціонування продукції. Розроблено теоретичні засади й економіко-математичні моделі сегментування ринку споживачів продукції на основі сформульованих принципів і вимог. Обгрунтовано пріоритетні принципи й економіко-математичні моделі позиціонування продукції. Удосконалено теоретичні засади здійснення оцінки ринкової ситуації на базі використання структурно-логічної моделі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 +
Шифр НБУВ: РА336895

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Андренко І.Б. 
Організаційно-економічні аспекти розвитку готельного господарства регіону: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.10.01 / І.Б. Андренко ; Харк. держ. акад. міськ. госп-ва. — Х., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Удосконалено методичні засади сегментування ринку споживачів для готельних підприємств як однієї з сучасних ринкових стратегій. Обгрунтовано необхідність прогнозування попиту для даних підприємств з урахуванням сезонних коливань. Запропоновано використання контрольних карт Шухарта оцінки контрольованості та неконтрольованості процесу з метою урахування ризику у разі встановлення тарифів на готельні послуги. Досліджено особливості формування конкурентоспроможного готельного комплексу на прикладі Харківського регіону та запропоновано теоретичні та практичні рекомендації щодо його розвитку. Розроблено класифікацію ділового туризму. Запропоновано модель формування та розрахунку конференц-пакету, а також створення в регіоні системи взаємного інформування та викладено механізм її роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.357 + У9(4УКР-4ХАР)441.357
Шифр НБУВ: РА326889

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Чимшит С.І. 
Організаційно-методичні засади формування стратегічного потенціалу підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / С.І. Чимшит ; Дніпропетр. ун-т економіки та права. — Д., 2002. — 23 с.: рис. — укp.

Вперше систематизовано тенденції розвитку бізнес-середовища та на їх основі доведено, що класичні положення у галузі управління, конкуренції та маркетингу не завжди цілком відповідають сучасним вимогам, а також не дають комплексної та системної оцінки подій, що відбуваються. На підставі результатів дослідження впливу сучасних тенденцій розвитку зовнішнього середовища на механізми конкурентної боротьби розроблено два методи вибору стратегії розвитку підприємства та стратегічного управління (балансовий метод, стратегічної карти), що грунтуються на основі таких інструментів як SWOT-аналіз, матричний або портфельний аналіз, метод вивчення профілю об'єкта. Удосконалено систематизовану модель товару та його цінності, відповідно до якої товар розглядається як складний багаторівневий процес формування цінності для споживача. Запропоновано концепцію розвитку попиту на ринку у довгостроковому періоді, що полягає в узагальненні та доповненні відомих теорій еволюції ринків і галузей, а також відбиває зміни у структурі потреб та інтенсивності споживання товарів і послуг у зв'язку з розвитком ринка. Розглянуто концепцію формування маркетингової стратегії, що базується на нерозривності процесів сегментування ринку та позиціонування товарів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-21 +
Шифр НБУВ: РА322236

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Бойко А.А. 
Преса православної церкви в Україні кінця ХІХ - початку ХХ століття: тематика і проблематика: Автореф. дис... д-ра філол. наук: 10.01.08 / А.А. Бойко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2002. — 31 с. — укp.

Вивчено значну кількість бібліографічного та архівного матеріалу, а також укладено покажчик православної преси в Україні. Введено до наукового обігу оригінальні, маловідомі або забуті факти з історії журналістики. Обгрунтовано специфічні ознаки православної преси. Проведено сегментування преси православної церкви та її систематизацію за аудиторним принципом. Висвітлено загальну концепцію відображення історичних подій на шпальтах церковних часописів. Виявлено роль окремих особистостей - представників духівництва, філософів, публіцистів - до процесу становлення та розвитку преси православної церкви в тогочасному журналістському контексті. Встановлено залежності концепцій видань від позицій офіційної церкви. Визначено місце періодики православної церкви у журналістському процесі кінця XIX - початку XX ст.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.3(4УКР)5 + Э372.27-35-021.7 +
Шифр НБУВ: РА321988

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Капінус Л.В. 
Реклама як чинник управління поведінкою споживачів (на матеріалах підприємств з виробництва безалкогольних напоїв): автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Л.В. Капінус ; Нац. ун-т харч. технол. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено процес підвищення ефективності управління поведінкою споживачів через рекламне звернення. Конкретизовано сутність понять "управління поведінкою споживачів" і "реклама". Доповнено існуючі класифікаційні ознаки реклами, зокрема, такі, як тип рекламного часу (активний і пасивний часові періоди), спосіб сприйняття споживачем (звукова, візуальна, на дотик, аромореклама), тип візуалізації (динамічна та статична). Удосконалено модель поведінки споживачів, в якій враховано споживчий ризик під час процесу прийняття рішення про покупку, а також фактор часу. Досліджено споживчі переваги з метою сегментування ринку, акцентовано увагу на відповідності стилю рекламного звернення кожному сегменту. Оцінено ставлення споживачів до рекламного звернення й інших атрибутів торговельної марки за допомогою різних методичних підходів: методики "SERVQUAL", моделі Фішбейна, методів ідеальної позначки та Богомаз - Зозульова. Запропоновано удосконалену модель Фішбейна, яка допоможе підприємствам виявити споживче ставлення до повторних покупок з метою підвищення ефективності управління поведінкою споживачів. Із викорстанням методу розрахунку й алгоритму підвищення продуктивності реклами, матриці "продуктивність реклами - ставлення споживачів" розроблено методичні рекомендації щодо проведення заходів, спрямованих на зростання продуктивності підприємства. Розроблено процес управління поведінкою споживачів через рекламне звернення, в якому виділено такі етапи: планування поведінки споживачів, організація й управління поведінкою споживачів через рекламне звернення, контроль за їх поведінкою, ставленням до товару та рекламною діяльністю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.752.8 + У9(4УКР)421.0-803.81
Шифр НБУВ: РА372786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Гаркавенко С.С. 
Розвиток наукових основ проектно-технологічних робіт на стадії створення конкурентоспроможної продукції взуттєвої та шкіргалантерейної галузі: автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.18.18 / С.С. Гаркавенко ; Київ. Нац. ун-т технологій та дизайну. — К., 2009. — 36 с. — укp.

Вперше запропоновано концепцію формування стратегічних напрямів підвищення конкурентоспроможності на етапі технологічної підготовки виробництва виробів зі шкіри. Удосконалено методологію інформаційного забезпечення процесу технологічної підготовки виробництва, запропоновано концептуальну модель формування інформаційної бази даних передпроектних досліджень, визначено напрями поглиблення сегментування ринку за умов перенасиченості ринку. Вперше запропоновано концептуальну модель формування структури асортименту взуття за умов невизначеності та математичну модель визначення асортименту за видами взуття на базі ANOVA та ANCOVA-моделей. Узагальнено напрями інновацій конструкцій і технологій виготовлення виробів зі шкіри, удосконалено методологію визначення рівня диференції базових моделей взуття. Запропоновано концептуальну модель вибору технології виготовлення взуття в системі розробки конкурентоспроможної продукції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: М55-64 + М564-64 +
Шифр НБУВ: РА363743

Рубрики:

      
17.

Хмурковський Г.В. 
Системно-оптимізаційні моделі товару в маркетингових стратегіях малих підприємств: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Г.В. Хмурковський ; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". — К., 2007. — 20 с. — укp.

Наведено вдосконалену класифікацію малих підприємств (МП) за показниками ризикованості їх діяльності, орієнтації на задоволення обмеженого/масового попиту, співробітництва з великими підприємствами. Доведено, що для підприємств, які не мають інтеграційних зв'язків з потужними підприємствами, найменш ризикованою є діяльність нішерів. Обгрунтовано алгоритм планування оптимального товару за критерієм співвідношення корисності для споживача та витрат ресурсів МП. Алгоритм базується на твердженні про необхідність орієнтації МП на реалізацію стратегії нішера. Визначено особливості та значущість інформаційної системи "сегментування - планування нового товару" для МП, яка дозволяє здійснювати аналіз послідовності "ідея товару - концепція - дослідний зразок" як єдиний етап, що зумовлює економію часу та ресурсів. Створено систему моделей оптимізації техніко-економічних параметрів товарів МП. Наведені моделі дозволяють конкретизувати параметри нового виробу за максимізації можливого рівня корисності для споживачів за фіксованого рівня питомих затрат на виготовлення виробу, мінімізації питомих затрат на виготовлення виробу за планового рівня корисності технічних параметрів виробу, мінімізації питомих затрат на виготовлення виробу за планового рівня корисності технічних параметрів з урахуванням ціни виробу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)291.9-211.1 +
Шифр НБУВ: РА354569

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Верхомій С.О. 
Удосконалення процесу проектування чоловічої верхньої сорочки з використанням методу структурного синтезу: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.18.19 / С.О. Верхомій ; Хмельниц. нац. ун-т. — Хмельниц., 2009. — 20 с. — укp.

Удосконалено процес проектування чоловічої верхньої сорочки з використанням методу структурного синтезу. Установлено, що сегментування споживчого ринку за антропо-психологічними характеристиками має підвищити рівень адаптації промислового проектування до вимог споживача. З метою досягнення "психологічної" готовності розроблено організаційну структуру етапів колористичного проектування. Запропоновано етапи модифікування оптимальної базової конструкції чоловічої сорочки. На підставі результатів комплексного диференційованого оцінювання модифікованих силуетних конструкцій підтверджено високий рівень якості виробу й ефективність розробленого методу та завдяки впровадженню на ЗАТ "Каштан" - доцільність і переваги впровадження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: М413.6-2 +
Шифр НБУВ: РА361962

Рубрики:

      
19.

Шандрівська О.Є. 
Управління газотранспортними компаніями на засадах маркетингу та логістики: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О.Є. Шандрівська ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2002. — 20 с. — укp.

Досліджено вплив елементів макро- та мікросередовищ на функціонування газових компаній. Проведено структуризацію учасників ринку газу, сформульовано додаткові ознаки сегментування ринку газу, оцінено перспективи розвитку газової промисловості України. Обгрунтовано необхідність реформування газотранспортних компаній у логістичні системи завдяки проведеній регіоналізації ринку газу, дослідженим особливостям газопотоку на регіональному рівні, запропонованим заходам організаційного забезпечення управління газопотоком у регіональних газотранспортних компаніях і комплексу завдань щодо їх інформаційного забезпечення. Розроблено складові технології адаптації логістичної системи до ринкових умов господарювання. Наведено рекомендації для удосконалення товарної, цінової, дистрибуційної та комунікаційної політики газотранспортних компаній.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)377.6-21
Шифр НБУВ: РА317740 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Кривещенко В.В. 
Управління комерційною діяльністю підприємств по збуту продукції: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / В.В. Кривещенко ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2003. — 17 с.: рис. — укp.

Систематизовано чинники, які впливають на розвиток комерційної діяльності стосовно збуту продукції. Обгрунтовано та досліджено територіальну диференціацію попиту. Розроблено механізм інтеграційної моделі сегментування ринку кондитерських виробів. Запропоновано рекомендації щодо вдосконалення керування комерційною діяльністю підприємств зі збуту продукції. Обгрунтовано критерії вибору стратегічної зони господарювання та збутових стратегій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-592 + У9(4УКР)306.751.7-592 +
Шифр НБУВ: РА326424

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського