Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (7)Реферативна база даних (274)Книжкові видання та компакт-диски (160)
Пошуковий запит: (<.>K=ТЕПЛОВОЗ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 44
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія: Транспорт   
1.

Бухтіяров І.Ю. 
Асинхронний мотор-вентилятор з широким діапазоном робочого ковзання для тепловозів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.01 / І.Ю. Бухтіяров ; Донец. держ. техн. ун-т. — Донецьк, 2000. — 19 с. — укp.

Створено асинхронний регулюємий мотор-вентилятор із широким діапазоном робочого ковзання для охолоджуючого пристрою дизеля тепловозу з метою зниження витрат енергії на привід вентиляторів охолоджуючого пристрою та підвищення надійності дизеля тепловоза. Існуючі системи плавного регулювання повітря: з поворотними лопатями, частотне регулювання мотор-вентиляторів, а також двошвидкісний електропривід вентиляторів не відповідають вимогам надійності, технологічності, вартісним показникам. Запропоновано плавний фазовий спосіб регулювання, який у 3,7 рази економічніший, ніж серійний релейний спосіб. Частота обертання мотор-вентилятора регулюється зміною напруги на обмотці статора фазовим способом за допомогою тиристорного перетворювача напруги. Встановлено, що обмотка ротора складається з мідних стрижнів та феромагнітних короткозамкнених кілець.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-041.4-01
Шифр НБУВ: РА309656 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Артеменко В.В. 
Вдосконалення ефективності контролю при ремонті тягових електричних машин в умовах депо: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / В.В. Артеменко ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2006. — 19 с. — укp.

Охарактеризовано метод комплексної оцінки факторів, що впливають на скорочення технічного стану тягових електричних машин у разі подовження їх терміну служби. Наведено модель визначення межових значень параметрів енергетичної установки тепловоза, які впливають на стан тягових електричних машин і лімітують їх термін служби. Розроблено комплексну модель вдосконалення системи контролю технічного стану тягових електричних машин, яка базується на принципі самонавчання та запропоновано шляхи її практичної реалізації. Проаналізовано метод вібромоніторингу вузлів тягових електричних машин на принципово новій апаратній основі із використанням ПЕОМ, а також створенням віповідної бази даних за браковочними параметрами. Розроблено методику теплового контролю вузлів тягових електричних машин із застосуванням нових засобів на базі інфрачервоних пірометричних приладів. Висвітлено питання створення теоретичних і практичних передумов щодо організації проведення вихідного контролю, які дозволяють на більш якісному рівні визначати технічний стан тягових електричних машин і забезпечувати їх надійність у разі подовження терміну служби.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О232-083.1/9-7 +
Шифр НБУВ: РА342730

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Матяш В.О. 
Вдосконалення методики організації та визначення дислокації пунктів комплексного діагностування магістральних тепловозів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / В.О. Матяш ; Харк. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2000. — 19 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням підвищення ефективності експлуатації магістральних тепловозів шляхом вдосконалення технології їх обслуговування та ремонту з діагностуванням. Виконано розробки типових сполучень додаткових робіт на ділянках технічного обслуговування (ТО-3) та поточного ремонту (ПР-1) магістральних тепловозів із діагностуванням. Проведено моделювання раціональної організації робіт на ділянках ТО і ПР тепловозів та отримано залежності програми обслуговувань і ремонтів від впливу експлуатаційних факторів. Розроблено методику та проведено розрахунки щодо визначення дислокації пунктів комплексного діагностування (ПКД), а також технічні вимоги з метою створення й оснащення ПКД магістральних тепловозів. Визначено основні параметри функціонування ПКД. Наведено приклади практичної реалізації результатів досліджень щодо організації роботи ПКД і оснащення його стаціонарними і пересувними засобами. Запропоновано методику оцінки економічної ефективності з визначенням прогнозованих термінів окупності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-08-6
Шифр НБУВ: РА308480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Боровик М.В. 
Вдосконалення технології виробництва маслотних виливків поршневих кілець з високоміцного чавуну для дизельних двигунів тепловозів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.16.04 / М.В. Боровик ; НАН України. Фіз.-технол. ін-т металів та сплавів. — К., 2006. — 16 с. — укp.

Досліджено проблему покращення техніко-економічних показників і стабілізації якості чавуну з кулястим графітом у литих заготівках (маслотах) поршневих кілець за відцентрового лиття у кокіль шляхом, насамперед, використання раціональних режимів модифікування, оптимізації хімічного складу металу та скорочення термічної обробки виливків. Досліджено ефективність використання сфероїдизувальних модифікаторів у вигляді лігатур (сплавів на основі кремнію, заліза, міді, нікелю) та брикетів (запресованих сумішей матеріалів дрібних фракцій). Випробовано спосіб графітизувальної обробки розплаву чавуну в ливарній формі у процесі її обертання. Вивчено фізико-механічні властивості комплексно легованого чавуну та рекомендовано його оптимальний хімічний склад для поршневих кілець. Проведено виробничі випробування розроблених технологічних рішень і зроблено оцінку їх ефективності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-061/-069 +
Шифр НБУВ: РА345599

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Батюшин І.Є. 
Вдосконалення технології і організації заводського ремонту тепловозів з урахуванням зменшення витрат некапітального характеру: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / І.Є. Батюшин ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2003. — 19 с.: рис. — укp.

Установлено статистичну залежність динаміки відновлення вузлів і деталей тепловозів. Доопрацьовано метод вибору маршрутів, який визначає основні напрямки формування технологічних процесів відновлення, дефектації та утилізації вузлів і деталей тепловозів за умов заводського ремонту, розроблено модель, яка використовує формалізацію визначення якісних властивостей стосовно їх придатності до використання на підставі стохастичних зв'язків між виявленими дефектами. Науково обгрунтовано маршрутну технологію відновлення на підставі визначення "узагальненої деталі" за альтернативними ознаками. Запропоновано раціональні маршрути відновлення деталей на підставі виявлення сполучених дефектів у вузлах і деталях тепловозів у разі проведення заводського ремонту. Досліджено динаміку виключення тепловозів з інвентарю та визначено характерні пошкодження у вузлах тягових електричних машин, за якими розроблено методику, що дає змогу кількісно оцінити втрати кольорових і чорних металів у вузлах тепловозів, які розробляються на металобрухт. Запропоновано механізм оцінки витрат некапітального характеру, зумовлені вдосконаленням технології та організації заводського ремонту тепловозів і визначено шляхи його впровадження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-083-6 +
Шифр НБУВ: РА324766

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Сергієнко М.І. 
Вибір та наукове обгрунтування техніко-економічних показників тепловозних дизелів для локомотивного парку України: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.03 / М.І. Сергієнко ; Харк. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2000. — 16 с. — укp.

Висвітлено теорію математичного моделювання характеристик теплових чотиритактних двигунів типу Д80 з оптимізацією їх конструктивних і регулювальних параметрів. Розроблено методику розрахунку та оцінено економічний ефект від модернізації тепловозного парку Укрзалізниці одним типорядом дизелів Д80. Наведено результати стендових та експлуатаційних випробувань дизелів 1Д80Б і 4Д80Б. Запропоновано усереднену гістограму режимів завантаження дизеля маневрового тепловоза, одногодинний експлуатаційний цикл з метою проведення реостатних випробувань. Вперше експериментальним методом визначено значення коефіцієнта, який враховує вплив перехідних процесів на середньоексплуатаційні витрати палива дизеля маневрового тепловоза.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-041.4
Шифр НБУВ: РА310619 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
  

      
7.

Боровський Б. Р. 
Гігієнічні принципи формування високої професійної придатності учнів і студентів навчальних закладів залізничного транспорту: автореф. дис. ... канд. мед. наук : 14.02.01 / Б. Р. Боровський ; Ін-т медицини праці АМН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Визначено та науково обгрунтовано гігієнічні принципи формування високої професійної придатності учнів і студентів НЗ залізничного транспорту. Розроблено психофізіограми та психограми таких професій, як машиніст електровоза та тепловоза, фахівець з обслуговування залізничних споруд та об'єктів колійного господарства, фахівець з експлуатації та ремонту підйомно-транспортних, будівельних і шляхових машин та обладнання. Встановлено закономірності розвитку провідних показників функціонального стану організму учнів і студентів за природних умов професійного навчання. Науково обгрунтовано методику визначення психофізіологічної готовності організму учнів і студентів щодо успішного виконання професійної діяльності у сфері залізничного транспорту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.94 + О2 р(4УКР)
Шифр НБУВ: РА375223 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Шпаковський В.В. 
Науково-технічні основи поліпшення показників ДВЗ застосуванням поршнів з корундовим шаром: автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.05.03 / В.В. Шпаковський ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2010. — 37 с. — укp.

Обгрунтовано підвищення технічного рівня двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ) шляхом застосування поршнів з поверхневим корундовим шаром малої товщини. Виявлено ефект позитивного впливу часткової динамічної теплоізоляції поршнів поверхневим корундовим шаром малої товщини на процес згоряння палива в ціліндрах дизеля, показники робочого процесу, паливну економічність. Встановлено підвищення ресурсу ДВЗ. Визначено раціональну товщину корундового шару поршнів з алюмінієвих сплавів, що забезпечує підвищення техніко-економічних показників ДВЗ та одержано експериментальні й експлуатаційні підтвердження покращення показників паливної економічності та ресурсу двигунів з поршнями з корундовим шаром. Застосовано наукові основи підвищення ефективності ДВЗ і технології гальваноплазменої обробки поршнів для маневрового тепловоза ЧМЕ - 3, тракторів Білорусь з двигунами Д240Л.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З365-042.1
Шифр НБУВ: РА374008 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
9.

Ноженко О. С. 
Підвищення енергетичної ефективності тепловоза активацією робочих середовищ: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.07 / О. С. Ноженко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2010. — 19 с. — укp.

Запропоновано метод використання енергії електродинамічного гальмування тепловоза для активації робочих середовищ, що дозволить підвищити його енергетичну ефективність. Одержано емпіричні залежності зміни фізикс-кінетичних властивостей дизельного палива (густини, в'язкості, "умовної" енергії активації передполум'яних реакцій) в результаті озонування від концентрації озону, що подається у паливо, і часу його зберігання для визначення економічних та екологічних характеристик роботи силової енергетичної установки тепловоза. Встановлено межі допустимих значень концентрації озону, що подається у паливо, і часу його зберігання відповідно до рівня економічних та екологічних параметрів роботи енергетичної установки, шляхом врахування залежності зміни "умовної" енергії активації передполум'яних реакцій дизельного палива під час озонування в математичній моделі робочого процесу енергетичної установки тепловоза. Одержала подальший розвиток математична модель електродинамічного гальмування тепловоза, що базується на взаємозв'язку енергетичного балансу тягового електродвигуна й умов руху поїзда з опором озонатора, що дозволяє встановити резерв використання енергії гальмування для активації робочих середовищ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-041.4-014
Шифр НБУВ: РА377400 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
10.

Афанасов Г. М. 
Підвищення ефективності масляної системи тепловозу встановленням пристрою для обробки моторних олив електростатичним полем: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.07 / Г. М. Афанасов ; Укр. держ. акад. залізн. транспорту. — Х., 2010. — 20 с.: a-рис. — укp.

Розглянуто питання підвищення ефективності масляної системи тепловоза шляхом встановлення пристрою для обробки моторних олив електростатичним полем. Запропоновано нову технологію покращання експлуатаційних характеристик моторних олив масляної системи тепловоза за рахунок обробки їх електростатичним полем з метою підвищення русурсу дизелів. Теоретично й експериментально доведено доцільність використання пристрою для обробки моторних олив електростатичним полем у масляній системі тепловоза.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-041.407
Шифр НБУВ: РА373375 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
11.

Ігнатьєв О.Л. 
Підвищення ефективності тепловоза застосуванням водомасляного пластинчатого теплообмінника: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / О.Л. Ігнатьєв ; Східноукр. держ. ун-т. — Луганськ, 1999. — 19 с. — укp.

Запропоновано застосування у тепловозах нової конструкції водомасляного теплообмінника, що дозволяє замінити коштовні теплообмінні поверхні з мідних трубок малого діаметра більш дешевшими сталевими листами із гофрами спеціального профілю та корисним застосуванням змушеної вібрації для інтенсифікації теплообміну, внаслідок чого досягається економічний ефект.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-041.406
Шифр НБУВ: РА307917 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
12.

Бикадоров В.В. 
Підвищення ефективності тепловозів шляхом використання в охолоджувальному пристрої секцій радіатора з сітчастим оребренням: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / В.В. Бикадоров ; Східноукр. держ. ун-т. — Луганськ, 1999. — 16 с. — укp.

Вирішуються завдання підвищення ефективності тепловозів шляхом використання в системі охолодження водоповітряних секцій радіатора з сітчастим оребренням, які дозволяють звести до мінімуму використання гостродефіцитних кольорових металів і сплавів. Повідомляється про аналітичну залежність, що характеризує зв'язок інтенсивності тепловіддачі сітчастої поверхні до питомого теплоутримання потоку, тобто число Стантона для сітчастого оребрення водоповітряних секцій радіатора.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-041.406

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
13.

Башнак Фаді 
Підвищення ефективності тепловозних систем охолоджування оптимізацією температурних режимів теплоносіїв: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / Башнак Фаді ; Східноукр. держ. ун-т. — Луганськ, 1999. — 17 с. — укp.

Міститься теоретичне обгрунтування і експериментальне підтвердження ефективності розроблених засобів оптимізації температурних ріжимів теплоносіїв тепловозу за рахунок зменшення термодинамічної похибки пневматичних регуляторів. На базі запропонованих математичних моделей та експериментальних досліджень розроблений ряд патентоспроможних конструкцій, застосування яких в регуляторах температури теплоносіїв тепловозу та інших промислових установках, дозволили зменшити термодинамічну похибку цих приладів. Основні результати роботи знайшли застосування при проектуванні систем автоматичного регулювання температури теплоносіїв перспективного тепловозу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-041.406

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
14.

Кравець А.М. 
Підвищення працездатності паливної апаратури тепловозних дизелів гідродинамічним диспергуванням палива: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / А.М. Кравець ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2004. — 20 с.: рис. — укp.

З метою підвищення працездатності паливної апаратури тепловозних дизелів запропоновано подрібнювати механічні домішки, що входять до складу дизельного палива, до розмірів менших, ніж робочі зазори у парах тертя, що значно покращує протизношувальні властивості палива. Для подрібнення механічних домішок рекомендовано використовувати гідродинамічний диспергатор. Теоретично обгрунтовано доцільність диспергування дизельного палива шляхом встановлення зв'язку між гранулометричним складом забруднень палива та зношенням пар тертя, які змащуються цим паливом. Виявлено позитивний вплив гідродинамічного диспергування на протизношувальні, антифрикційні та антикорозійні властивості дизельного палива. Встановлено, що швидкість зношення пар тертя реальної паливної апаратури під час роботи на диспергованому паливі зменшується у 1,4 рази. Надано практичні рекомендації щодо застосування диспергатора на тепловозах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-041.401.404.2 +
Шифр НБУВ: РА331354

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
15.

Горбань 
Підвищення ресурсозбереження тепловозних дизелів активацією змащувальних олив: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / Валентина Геннадіївна Горбань ; Українська держ. академія залізничного транспорту. — Х., 2007. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-082.1/9
Шифр НБУВ: РА353616

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
16.

Клюєв О.О. 
Підвищення техніко-економічних показників тепловозів удосконалюванням аеродинамічної схеми охолоджуючого пристрою: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / О.О. Клюєв ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2004. — 20 с.: рис. — укp.

Вперше одержано аналітичні залежності розподілу поля швидкостей за висотою панелі секцій радіатора від геометричних (довжини секції радіатора та ступеня дифузорності шахти) та режимних (витрат повітря через шахту ОП) чинників ОП нагнітального типу з радіально-кільцевим дифузором. З використанням виявлених закономірностей удосконалено аеродинамічну схему шахти. Виконано оцінку впливу нерівномірностей розподілу повітряного потоку по панелі радіатора на її теплорозсіювальну здатність в ОП зазначеного типу та наведено рекомендації щодо використання методики енергетичного розрахунку ОП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-041.406 +
Шифр НБУВ: РА331602

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
17.

Ремень В.І. 
Підвищення техніко-економічної ефективності пристроїв регулювання температури теплоносіїв систем охолодження тепловозів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / В.І. Ремень ; Східноукр. держ. ун-т. — Луганськ, 2000. — 20 с. — укp.

Висвітлено питання підвищення економічності системи охолодження тепловозів шляхом застосування позиціонерів із клапанами підсилювачами, призначених для підтримки оптимальних температур теплоносіїв у кожному режимі роботи теплоенергетичної установки. На базі запропонованих математичних моделей та експериментальних досліджень розроблено ряд перспективних конструкцій підсилювально-перетворюючих устроїв, застосування яких у системах охолодження тепловозів та інших промислових установок дозволить поліпшити якість регулювання, збільшити область усталеності системи, а також підвищити ефективність охолодних устроїв.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-041.406
Шифр НБУВ: РА309662 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
18.

Нестеренко В.І. 
Поліпшення динамічних показників пасажирського тепловоза шляхом вибору раціональних характеристик силових зв'язків в екіпажі: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / В.І. Нестеренко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2007. — 23 с. — укp.

Вперше встановлено залежність між поперечною буксовою жорсткістю та параметрами кінетостатики екіпажа з урахуванням поперечної жорсткості зв'язків з колісними парами та сил тертя в буксових підшипниках. Удосконалено метод прогнозування динамічних якостей екіпажа на базі системного аналізу теоретично-експериментальних досліджень та математичного моделювання з урахуванням трибомеханічних і силових характеристик ходових частин, уточнених за допомогою імітаційного моделювання. Вперше одержано залежність оптимального коефіцієнта відносного демпфірування з урахуванням рівності пружньої та розсіюваної енергій. Здійснено теоретично-експериментальне прогнозування ресурсу роботи гумово-металевої опори залежно від профілю рейкової колії та швидкості руху. Вперше одержано залежність кута перекосу вісі колісної пари з урахуванням поздовжнього переміщення її коліс від швидкості руху.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.205-046-01 +
Шифр НБУВ: РА351349

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
19.

Сукачов І.І. 
Поліпшення паливної економічності форсованих дизелів шляхом узгодження характеристик вприскування палива та форми камери згоряння: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.03 / І.І. Сукачов ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2005. — 20 с. — укp.

Розглянуто особливості процесів сумішоутворення та згортання у форсованих дизелях та вибору раціональних параметрів характеристик впорскування палива та форми камери згортання. Об'єктом дослідження є судові та тепловозні дизелі типу ЧН25/27, ЧН25/34, ЧН26/34, ЧН26/27 і ЧН32/32. Розглянуто специфіку й особливості процесів сумішоутворення та згоряння у форсованих дизелях. Виявлено основні причини зниження швидкостей випарювання та згоряння збільшених циклових порцій палива та визначено методи та способи узгодження характеристик впорскування палива та форми камери згоряння. Розроблено математичну модель циклу дизеля, комплекс програмного забезбечення щодо розрахунку робочого процесу, в тому числі, характеристик впорскування палива, розподілу палива в струмені та камері згоряння, характеристик сумішоутворення та згоряння. Виконано розрахунково-експериментальні дослідження щодо погодження характеристик впорскування палива та камер згоряння, які дозволили обгрунтовано вибрати раціональні параметри паливної апаратури, характеристик впорскування палива та форми камери згоряння, що забезпечили зниження експлуатаційної витрати палива в досліджених дизелях нп 1,5 - 3 %.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О155.4-01 +
Шифр НБУВ: РА343693

Рубрики:

      
20.

Авраменко А.М. 
Поліпшення теплонапруженого стану головок циліндрів форсованих дизелів шляхом локального охолодження: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.03 / А.М. Авраменко ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Проведено розрахунково-експериментальний аналіз шляхів покращання теплонапруженого та деформованого стану теплонапружених елементів головок циліндрів сучасних перспективних ДВЗ. Як основний засіб зниження складових теплонапруженого та деформованого стану головки циліндрів розглянуто локальне повітря охолодження зони вогневого днища головки, зокрема, перетенки між сідлами клапанів, а також охолодження випускних клапанів і спрямовувальних втулок. Проведено розрахунково-експериментальне дослідження елементів головок циліндрів двигуна 4ЧН 12/14 і тепловозного дизеля Д80. Обгрунтовано необхідність уточнення граничних умов задач теплопровідності та механіки під час розв'язання задач теплонапруженого стану елементів головок циліндрів з урахуванням можливостей сучасних програмних комплексів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З365-046 +
Шифр НБУВ: РА357055

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського