Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Наукова електронна бібліотека (4)Реферативна база даних (59)Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>K=TQM$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
1.

Решміділова С.Л. 
Забезпечення якості продукції на основі соціального управління якістю роботи: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / С.Л. Решміділова ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2002. — 19 с. — укp.

Розроблено класифікацію факторів, що впливають на якість роботи працівників. Досліджено динаміку впливу якісних показників роботи на якість продукції та ефективність виробництва. Запропоновано адаптацію міжнародних стандартів ISO 9000: 2000 і концепції TQM до вимог вітчизняних підприємств. Розглянуто основні положення соціального управління якістю роботи, висвітлено можливість їх застосування в процесі забезпечення якості продукції. Розкрито структуру синергетичної діяльності працівників в управлінні якістю роботи. Описано спосіб оцінки факторів якості роботи на основі евристичного прогнозування. Побудовано математичну модель ранжування показників якості продукції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)300-823.2
Шифр НБУВ: РА319318 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Ткач В. М. 
Методи та моделі адаптивного управління якістю освітньої діяльності вищого навчального закладу: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.11 / В. М. Ткач ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2010. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано концепцію організації системи адаптивного управління якістю освіти ВНЗ, яке базується на основних вимогах міжнародних стандартів якості ISO 9001 та філософії загального управління якістю TQM. З її допомогою можна управляти якістю освіти на різних рівнях управління ВНЗ з найнижчого - комунікативного рівня, на підставі зворотного зв'язку від об'єкта управління, а також зовнішнього середовища. Запропоновано комунікативні моделі оцінювання й управління якістю освіти ВНЗ рівня "викладач - студент", методи та моделі оцінювання потреб ринку праці з урахуванням вимог до спеціалістів як результату освітньої діяльності ВНЗ. Розкрито моделі прогнозування якості освіти. Визначено принцип мотивації студентів щодо підвищення навчальної успішності як складової системи якості освіти. Розроблено практичні рекомендації щодо управління якістю освіти ВНЗ на основі симуляції, проведеної з застосуванням методів і моделей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) к 94 + У9(4УКР)49:Ч30/49
Шифр НБУВ: РА376995 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Чук О. В. 
Облік та аналіз використання виробничих запасів олійно-жирових підприємств: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.09 / О. В. Чук ; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". — К., 2011. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано теоретичні та методичні положення управлінського обліку виробничих запасів за процесно-функціональним підходом узагальнення та розподілу фактичних витрат трьох типів процесів із формування їх первісної вартості. Вдосконалено класифікацію виробничих запасів за ознакою видів економічної діяльності олійно-жирового підприємства, що дозволяє розробити робочий план рахунків та облікові процедури реєстрації даних із руху виробничих запасів. Встановлено управлінські моделі мінімізації витрат та оптимізації розмірів замовлень закупівлі виробничих запасів на основі АВС-аналізу їх структури й аналізу сезонності закупівельних цін олійно-жирових підприємств у розрізі витрат трьох типів процесів, що складають їх первісну вартість за принципами системи JIT (Just - In - Time) "система своєчасного виробництва" та системи підтримки відповідного рівня якості TQM (Total Quality Management) "система тотального управління якістю".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)230.675.19-145.720 + У053.9(4УКР)306.751.9-596
Шифр НБУВ: РА382336 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Івченко О.В. 
Управління якістю інструментальної підготовки виробництва багатономенклатурного машинобудівного підприємства: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.01.02 / О.В. Івченко ; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. — К., 2009. — 20 с. — укp.

На базі процесного підходу та принципів TQM запропоновано універсальну процесно-орієнтовану модель управління якістю системи інструментальної підготовки виробництва (ІПВ) машинобудівних підприємств (МП), яка дозволяє інтегрувати процедури управління інструментальним забезпеченням в загальну систему управління МП. На базі процесно-орієнтованих стандартів обгрунтовано систему наукових принципів і положень, що забезпечують формування раціональних структур управління ІПВ МП. Розроблено модель оцінювання якості ІПВ МП, яка дозволяє аналізувати діяльність підприємства за трьома головними напрямками, а саме: результативності, ефективності та технічного рівня ІПВ. Запропоновано методологічні підходи до оцінювання вагомості показників якості перебігу ключових процесів системи ІПВ МП, які дозволяють комплексно оцінити результативність діяльності підприємства з ІПВ щодо відповідності вимогам стандартів ДСТУ ISO 9001, ДСТУ ISO 14001 та ДСТУ OHSAS 18001.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К5-5 +
Шифр НБУВ: РА364677

Рубрики:

      
5.

Ільяшенко В.А. 
Формування конкурентоздатності підприємств АПК в ринкових умовах: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / В.А. Ільяшенко ; Харк. нац. аграр. ун-т ім. В.В.Докучаєва. — Х., 2004. — 20 с. — укp.

Розроблено науково-методологічні засади формування конкурентоспроможності підприємств АПК. Досліджено основні принципи становлення ринкових відносин у аграрній сфері. Визначено системоутворюючі фактори маркетингового середовища діяльності підприємств АПК. Наведено оцінку та обгрунтовано економічну сутність конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств, визначено основні напрями її підвищення за ринкових умов. Удосконалено організаційну структуру консультаційної служби для підприємств АПК регіону та систему якості відповідно до вимог TQM.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321.0-13 +
Шифр НБУВ: РА332408

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Траченко Л. А. 
Формування систем управління якістю на підприємствах сфери інжинірингових послуг. / Л. А. Траченко. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційна робота присвячена вирішенню важливої наукової проблеми – формуванню систем управління якістю на підприємствах сфери інжинірингових послуг.Розроблено концептуальну модель формування систем управління якістю підприємств сфери інжинірингових послуг. Створено логіко-структурну схему експертного оцінювання процесів систем управління якістю і бізнес-процесів підприємств сфери інжинірингових послуг.Сформовано специфічні принципи управління якістю підприємств сфери інжинірингових послуг. Систематизовано критерії управління якістю за концепцією TQM і міжнародними стандартами ISO 9000. Запропоновано складові забезпечення якості бізнес-процесів підприємств сфери інжинірингових послуг.Побудовано логіко-структурну схему формування систем управління якістю підприємств сфери інжинірингових послуг. Запропоновано методичні аспекти застосування процесного і ризик-орієнтованого підходів та модель оптимізації організації системи бізнес-процесів підприємств сфери інжинірингових послуг.Розроблено логіко-структурну схему моніторингу результативності процесів систем управління якістю підприємств сфери інжинірингових послуг. Обґрунтовано методичні підходи до оцінки системи управління якістю.^UThe dissertation is devoted to solving an important scientific problem – the formation of quality management systems at enterprises in the field of engineering services.The study of existing approaches to the development of quality management made it possible to define the sixth stage of quality management in the 21st century – the quality management system in the context of the requirements of the international standard ISO 9001 (2000 – present) and to justify the feasibility of its implementation. As a result of the study of the theoretical aspects of quality management, the substantive and meaningful interpretation of the concepts of "quality management system", "quality planning", "quality assurance", "quality control", "quality improvement" has been clarified.The expediency of introducing international standards into quality management systems of enterprises is substantiated on the basis of the proposed author's approach to systematization of quality management criteria according to TQM concepts and international standards ISO 9000 with their integral assessment and taking into account weight coefficients. It is proven that the application of international standards ISO 9000 is a means of transforming the quality management systems of enterprises in the field of engineering services into a determining commercial factor that allows them to form the commercial conditions they need.The formation of specific principles of quality management, the implementation of which will allow to respond quickly and adequately to the impact of existing negative external and internal factors on quality management systems and the activities of companies in general, is justified.The components of the quality of business processes in the formation of quality management systems for enterprises in the field of engineering services are proposed, which will ensure the proper quality of work (services), the integration of quality systems into business processes and general management.A conceptual model has been developed for the formation of quality management systems for enterprises in the field of engineering services in accordance with the requirements of the international standard ISO 9001: 2015, which contains clearly structured management and control subsystems aimed at ensuring continuous improvement of their processes and integration into the general management of companies.Methodological aspects of the formation of quality management systems at enterprises in the field of engineering services are proposed in the context of the requirements of ISO 9001: 2015 based on a process approach to defining the context using SWOT analysis, assessment of identified threats and a matrix of threats, analysis of the needs of stakeholders using method "stakeholder analysis". The application of these techniques will make it possible to form effective quality management systems, to set strategic goals aimed at improving the activities of enterprises in the field of engineering services.A logic and structural scheme for expert assessment of quality management processes and business processes of enterprises in the field of engineering services has been developed using simple statistical methods, which allows establishing a cause-and-effect relationship to improve the efficiency of the functioning of quality systems.A toolkit for improving such business processes as project designing, electrical installation work, production of electrical equipment is proposed. The algorithms of business process and operating procedures, which contain goals, tasks, functions, quality criteria, responsibility of officials for every stage of work, are developed.A logic and structural scheme for the formation of the quality management systems of enterprises in the field of engineering services in accordance with the requirements of the international standard ISO 9001: 2015 and the use of the process approach.The use of the economic and mathematical model of the optimal organization of the system of business processes as an important tool for the formation of effective quality management systems for enterprises in the field of engineering services has been developed. Calculations performed allowed for the optimal combination of business processes with restrictions on the costs of their implementation and in relation to the personnel involved in their implementation.A logic and structural scheme of monitoring the processes of quality management systems for the enterprises in the field of engineering services with the identification of their performance criteria.The expediency of using a balanced scorecard for evaluating the efficiency of quality management systems for enterprises in the field of engineering services and based on the results of analyzing the costs of their business processes has been substantiated.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
7.

Федорова Я. Ю. 
Процесно-орієнтований девелопмент будівельних підприємств / Я. Ю. Федорова. — Б.м., 2022 — укp.

Дисертація присвячена формуванню теоретико-методичних положень і прикладних засад процесно - орієнтованого девелопменту будівельних підприємств, спрямованих на удосконалення процедурного та інструментального підґрунтя прийняття економіко-управлінських рішень в умовах динамічного бізнес-середовища реалізації інвестиційно-будівельних проектів. Впровадження процесного підходу дозволяє системно поєднати між собою функціональні напрямки діяльності, побудувати прозорі та зрозумілі для працівників підприємства схеми реалізації управлінських завдань, оцінити та оптимізувати ресурси. Здатність менеджменту формувати та використовувати систему показників та критеріїв оцінки ефективності реалізації управлінських рішень у кожному здійснюваному процесі, на кожній стадії виробничого чи управлінського ланцюжка дає змогу оперативно виявляти небажані відхилення від заданих стандартів діяльності та усувати їх, ліквідовуючи слабкі ланки бізнес-процесів, які знижують загальну ефективність господарської діяльності. Інтерактивність, орієнтованість на взаємодію та коопераційну соорганізацію функцій учасників економіко-виробничої системи підприємства обумовили висвітлення в дисертації поведінкової складової підтримки процесної стійкості організаційного розвитку, віддзеркаленням якої постало врахування узгодженості економічних інтересів суб'єктів організаційного розвитку та створення багатофакторних моделей оптимізації складових таких інтересів з огляду на критерії організаційно-комунікаційної стійкості. Отримані залежності дозволили ідентифікувати рівні локальної, тактичної та глобальної стійкості бізнес-процесів будівельних підприємств та виявити потребу постійного провадження процесних трансформацій під час розвитку та розширення діяльності, а також дозволили верифікувати гіпотезу щодо доречності формування моделі процесно-орієнтованого девелопменту будівельних підприємств на основі поєднання процесної архітектури економіко-виробничої системи будівельного підприємства зі стадіями життєвого циклу інвестиційно-будівельного проекту. При впровадженні зазначеної моделі характерними є здійснення процесних трансформацій структури підприємства на основі суб'єктного та об'єктного підходу. Суб'єктний підхід виходить із визнання принципової можливості та певної доцільності максимального включення до процесу обґрунтування організаційних змін широкого кола внутрішніх перетворень (виробничо-технологічних, економічних, соціокультурних та ін.), тобто такого роду трансформації вважаються відображенням (рефлексивною реакцією) підприємства на об'єктивно існуючі виклики, джерелом виникнення яких стають зміни у зовнішньому середовищі. З позиції ж об'єктного підходу, причини та передумови здійснення організаційних змін не мають чітко і однозначно визначених критеріїв доцільності або ефективності, оскільки повинні розглядатися тільки в контексті рамок, що встановлюються сформованою в ході стратегічного планового процесу системою цілей і обмежень, а також відповідних до них завдань. Розроблені моделі процесно-орієнтованого девелопменту дозволяють: вирішувати завдання вибору оптимальної мережевої організаційної структури за критерієм максимальної ефективності використання процесних зв'язків між учасниками проєкту; здійснювати оцінку ефекту від спільного запровадження інформаційного моделювання в будівництві й інтегрованої реалізації будівельного проєкту; проводити комплексне дослідження та оптимізацію інформаційної та комунікаційної мережі учасників реалізації будівельного проекту, що передбачає створення на підприємстві стратегічної системи раннього виявлення слабких ринкових сигналів та оперативної системи раннього попередження про відхилення від запланованих показників, та підвищує адаптогенність підприємства; а також технологію обґрунтування вибору бізнес-моделі процесно-орієнтованого девелопменту будівельного підприємства, яка передбачає під час реалізації основних етапів (від генерування сценаріїв розвитку процесів до їх економічного оцінювання) використання у поєднанні методів MRP (Планування ресурсів виробництва). TQM (Загальне управління якістю), BPR (Реінжиніринг бізнес-процесів), КМ (Управління знаннями). Інтеграції знань учасників реалізації проєкту здатна забезпечити краще розуміння процесів, мінімізувати негативний вплив недоліків, що виникають через фрагментацію етапів будівництва, знизити ймовірність внесення змін у складові «залізного трикутника проєкту» (обсяг робіт (scope)+час (time)+ресурси (resources) = якість (quality)) і в подальшому дозволить підвищити ефективність будівельних проєктів.^UThe dissertation is devoted to the formation of theoretical and methodological provisions and applied principles of process - oriented development of construction enterprises, aimed at improving the procedural and instrumental basis of economic management decisions in a dynamic business environment for investment and construction projects. Implementation of the process approach allows to systematically combine functional areas of activity, to build transparent and understandable for employees of the enterprise schemes for the implementation of management tasks, evaluate and optimize resources. The ability of management to form and use a system of indicators and criteria for evaluating the effectiveness of management decisions in each process, at each stage of the production or management chain allows you to quickly identify undesirable deviations from set standards and eliminate them, eliminating weaknesses in business processes that reduce overall efficiency of economic activity. Interactivity, focus on interaction and cooperative co-organization of functions of participants of economic and production system of the enterprise caused coverage in the dissertation of behavioral component of support of process stability of organizational development, which was reflected in criteria of organizational and communication stability. The obtained dependences allowed to identify the levels of local, tactical and global sustainability of business processes of construction companies and identify the need for continuous process transformations during development and expansion, as well as to verify the hypothesis of appropriateness of process-oriented development of construction companies. economic and production system of a construction enterprise with stages of the life cycle of an investment and construction project. In the implementation of this model is characterized by the implementation of process transformations of the enterprise structure on the basis of subjective and object-oriented approach. The subjective approach is based on the recognition of the fundamental possibility and a certain expediency of maximum inclusion in the process of justification of organizational change of a wide range of internal transformations (industrial, technological, economic, socio-cultural, etc.) effectively existing challenges, the source of which are changes in the external environment. From the point of view of the objective approach, the reasons and preconditions for organizational change do not have clearly defined criteria of expediency or effectiveness, as they should be considered only in the context of the framework established by the system of goals and constraints. their tasks. The developed models of process-oriented development allow: to solve the problem of choosing the optimal network organizational structure by the criterion of maximum efficiency in the use of process links between project participants; to assess the effect of the joint introduction of information modeling in construction and integrated implementation of the construction project; to conduct a comprehensive study and optimization of information and communication network of participants in the construction project, which provides for the creation of a strategic early detection of weak market signals and an operational early warning system of deviations from planned indicators, and increases the adaptability of the enterprise; as well as the technology to justify the choice of business model of process-oriented development of a construction company, which provides for the implementation of the main stages (from generating scenarios to their economic evaluation) to use a combination of MRP methods: TQM (Total Quality Management), BPR (Business Process Reengineering), KM (Knowledge Management). Integration of project participants' knowledge can provide a better understanding of processes, minimize the negative impact of shortcomings arising from the fragmentation of construction phases, reduce the likelihood of changes in the "iron triangle of the project" (scope of work + time + resources) = quality and in the future will increase the efficiency of construction projects.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського