1. |
Копитчук М.Б. Теоретичні основи побудови і засоби практичної реалізації інтегрованих інформаційних систем обліку вантажопотоків: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.13.06 / М.Б. Копитчук ; Одес. нац. політехн. ун-т. — О., 2003. — 35 с.: рис. — укp.Створено теоретичні засади побудови інтегрованих інформаційних систем обліку вантажопотоків з підвищеною пропускною спроможністю та розширеними функціональними можливостями. З метою дослідження особливостей функціонування таких систем у реальному часі запропоновано інформаційну модель, яка дає змогу розрахувати пропускну спроможність елементів системи за заданими інтенсивностями реальних вантажопотоків на транспортних магістралях. Розроблено математичні моделі інформаційних сигналів, які характеризують вантажопотоки, і на їх підставі створено ефективні алгоритми визначення інформативних параметрів цих сигналів. Розроблено агрегований комплекс апаратно-програмних засобів для побудови інтегрованих інформаційних систем обліку вантажопотоків на базі мережі багатофункціональних пунктів вагового обліку. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: О184.024 + Шифр НБУВ: РА325434
|
2. |
Кіркін О.П. Удосконалення технології нерегулярних промислових вантажопотоків з використанням методів віртуального підприємства: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.12 / О.П. Кіркін ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2007. — 20 с. — укp.Досліджено фактори нерегулярності промислових вантажопотоків, які зумовили розподілення їх за класифікаційною ознакою. Запропоновано нові наукові положення щодо організації зовнішніх промислових транспортних процесів для класу задач роботи рухомого складу за умов нерегулярності, ситуаційності та прийняття обмежених часом рішень. Сформульовано концепцію віртуального транспортного підприємства, яка визначає подальший напрямок удосконалення технології нерегулярних промислових вантажопотоків, для оперативної побудови адаптованих до впливу зовнішнього середовища транспортних процесів. Розвинуто теоретичне положення оперативної адаптації щодо впливу збурюючих або непередбачених факторів у транспортних процесах, що дозволяє особі, яка приймає рішення з урахуванням накопиченого досвіду автоматизувати процес прийняття рішень. Удосконалено інформаційну модель транспортних процесів, що керує перевезенням промислових вантажів за рахунок розробки принципів погодження ланок логістичного ланцюга нерегулярного потоку вантажів, якому притаманні, окрім факторів нерегулярності, часткова несумісність інформаційних систем і незалежність взаємодіючих систем транспортного процесу різних форм власності. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-813 + О184.02 + Шифр НБУВ: РА353634
Географічні рубрики:
|