Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (8)Тематичний інтернет-навігатор (2)Наукова електронна бібліотека (39)Реферативна база даних (3910)Книжкові видання та компакт-диски (2324)Журнали та продовжувані видання (2170)
Пошуковий запит: (<.>U=О2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 298
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Хахлюк А. М. 
Формування механізму залізничного комплексу України: генезис, розвиток та геоекономічні перспективи: автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.01 / А. М. Хахлюк ; НАН України ; Ін-т світ. економіки і міжнар. відносин. — К., 2011. — 31 с. — укp.

Досліджено процес зародження, становлення та розвитку залізничного будівництва на території сучасної України, формування механізму залізничного комплексу: спорудження залізниць, будівництво локомотиво- та вагонобудівних заводів, їх матеріально-технічне постачання. Вивчено процеси забезпечення залізничних перевезень вантажів і пасажирів на різних історичних етапах розвитку залізничного комплексу держави. Висвітлено участь основних галузей комплексу у Першій світовій, Громадянській та Великій Вітчизняній війнах, у післявоєнній відбудові та подальшому розвитку економіки. Проаналізовано сучасний стан і запрогнозовано геоекономічні перспективи розвитку залізничного комплексу, його інтеграцію в євразійські транспортні структури та підвищення ролі країни як транзитної території.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У03(4УКР)603.72 + У9(4УКР)315.372 + У9(4УКР)372 + О2 г(4УКР)
Шифр НБУВ: РА379826 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Константінов Д. В. 
Формування адаптивної технології приміських залізничних перевезень: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.01 / Д. В. Константінов ; Укр. держ. акад. залізн. трансп.. — Х., 2010. — 20 с.: a-рис. — укp.

Висвітлено питання удосконалення приміських пасажирських залізничних перевезень шляхом теоретичного обгрунтування можливості формування адаптивної технології на підставі оперативного регулювання приміських поїздів на станціях. Розроблено адаптивну математичну модель прогнозування приміських пасажиропотоків. Проведено аналіз існуючої технології роботи й інформаційного забезпечення приміського комплексу за умов діючої системи регулювання приміським рухом. Удосконалено функціональну схему існуючої інформаційно-керувальної системи шляхом інтегрування розробленого комплексу моделей адаптивної технології на автоматизовані робочі місця оперативних працівників з розробкою додаткових задач для формування розподіленої системи підтримки прийняття рішень. Обгрунтовано економічну доцільність впровадження адаптивної технології оперативного регулювання приміських перевезень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О285.202
Шифр НБУВ: РА377693 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Калашнікова Т.Ю. 
Формування адаптивної технології поїздоутворення: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / Т.Ю. Калашнікова ; Укр. держ. акад. залізнич. трансп. — Х., 2003. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Розроблено комплекс моделей, що дають змогу визначити в оперативному режимі оптимальну масу та час накопичення одиниць рухомого складу для виконання вимоги "доставка вантажу в строк", забезпечити безперервну взаємодію станції та прилеглих дільниць щодо колійного розвитку станції, кількості локомотивів та локомотивних бригад, а також визначити найбільш пріоритетну стратегію залізниці за умов взаємодії станції та вантажовласника та надати оцінку ефективності функціонування системи за рахунок формалізації критерію якості управління. Запропоновано інтеграцію цих моделей до комплексної системи електронного обміну даними, як додаткових функціональних задач.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.021
Шифр НБУВ: РА326906

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Придубков П.Я. 
Формування інформаційних повідомлень рухомим складом в системах автоматичного управління залізничним транспортом: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / П.Я. Придубков ; Харк. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2001. — 19 с. — укp.

Розглянуто питання вдосконалення управління залізничним транспортом шляхом досягнення повної автоматизації процесу отримання вихідної інформації системами управління залізничним транспортом. Здійснено математичне моделювання процесу формування однополярного магнітного стану обода залізничного колеса. Визначено формули залежності вектора магнітної індукції від геометричних параметрів реалізацій магнітного поля, що здійснює намагнічування коліс. Розроблено метод кодування повідомлення, що формується рухомим складом. Наведено правила щодо процесу розпізнання вагонів. Досліджено проблему самокомпенсації завад, що супроводжують процес відтворення інформації. Проведено функціональний синтез реалізації процесу формування даних рухомим складом залізниць.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.025.401
Шифр НБУВ: РА316527 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Коковіхіна О. О. 
Управління конкурентоспроможністю вагоноремонтних підприємств залізничного транспорту: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. О. Коковіхіна ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Запропоновано методику оцінювання конкурентоспроможності ремонту вантажних вагонів на основі індексів ціни, якості та тривалості ремонту. Визначено методику оцінки конкурентоспроможності вагоноремонтних підприємств залізничного транспорту за показниками конкурентної позиції та конкурентного потенціалу, в структурі якого на засадах комплексного підходу виділено управлінський та ресурсний елементи. Розроблено методичний підхід до визначення показника конкурентостійкості підприємства як основи розробки конкурентної стратегії вагоноремонтного підприємства на основі матриці, що враховує конкурентостійкість, конкурентний потенціал і вільні виробничі потужності та формує поведінкове орієнтування на ринку вагоноремонтних послуг. Запропоновано рекомендації щодо реалізації конкурентної стратегії з використанням програми підвищення конкурентоспроможності вагоноремонтного підприємства та забезпечення її реалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.854.53-13 + О24-083-6
Шифр НБУВ: РА371233 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Транспорт   
6.

Костюченко Л.М. 
Удосконалення ходових частин рухомого складу комбінованого транспорту: Автореф. дис...канд. техн. наук: 05.22.07 / Л.М. Костюченко ; Схіноукр. держ. ун-т (СУДУ). — Луганськ, 2000. — 19 с. — укp.

Визначено основні напрямки удосконалення ходових частин для спеціалізованого рухомого складу. За результатами дослідження особливостей роботи та параметрів ресорного підвішування уточнено його силову характеристику. З урахування отриманих уточнень на основі результатів динамічних розрахунків зроблено оцінку ходових якостей контейнерно-контрейлерних платформ. Сформульовано основні вимоги до перспективних ходових частин спеціалізованих вагонів для швидкісних комбінованих перевезень у міжнародному сполученні. Розроблено конструктивні пропозиції щодо поліпшення демпфіруючих властивостей ресорного підвішування ходових частин за рахунок модернізації клинового гасителя коливань. Проаналізовано технічні рішення та ефективність систем транспортних засобів для змішаних перевезень на автомобільно-залізничному ходу (бімодальні системи). Досліджено показники вертикальної динаміки бімодальних секцій із ходовими частинами різних типів. Наведено рекомендації щодо вибору раціональних конструктивних схем ходових частин для перспективного бімодального рухомого складу. Розроблено загальні технічні вимоги до ходових частин засобів бімодального транспорту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О244-046.5
Шифр НБУВ: РА309579 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Харламов П.О. 
Удосконалення характеристик системи обслуговування та ремонту перспективних маневрових тепловозів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / П.О. Харламов ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему підвищення експлуатаційної надійності маневрових тепловозів шляхом впровадження раціональної системи технічного обслуговування та ремонту з урахуванням конструкції тепловозу, регіону експлуатації, способу її виконання та виконавця. Формалізовано задачу вибору раціональної системи технічного облуговування та ремонту, одержано її цільову функцію оптимізації. Запропоновано модель мінімізації цільової функції виконання системи обслуговування та ремонту з урахуванням оптимізації міжремонтних пробігів, вибору типу системи обслуговування та ремонту, яка враховує тип рухомого складу та способи виконання ремонту, а також виконавців.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.203-08 +
Шифр НБУВ: РА351356

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Кіхтєва Ю. В. 
Удосконалення функціонування інформаційної підсистеми прикордонних передавальних станцій: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.01 / Ю. В. Кіхтєва ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено вдосконалення функціонування інформаційної підсистеми прикордонних передавальних станцій (ППС), що враховує скорочення витрат часу за непродуктивних простоїв вагонів під митними та супутніми операціями з урахуванням витрат ресурсів всіх видів. Вперше розроблено комплексний підхід визначення критерію впливу відмов у підсистемі передачі інформації міждержавного вагонопотоку на ППС України та суміжних держав для мінімізації можливості затримок експортно-імпортних вагонопотоків. Визначено модель, яка враховує комплекс заходів з вдосконалення функціонування інформаційної підсистеми ППС за рахунок об'єднання основних технологічних операцій за взаємодії ППС суміжних країн для мінімізації витрат ресурсів всіх видів на відміну від існуючих. Вдосконалено процедуру розрахунку витрат ресурсів в підсистемі передачі інформації на міждержавний вантажний вагонопотік у разі адаптації функціонування ППС до митних процедур.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.025.401
Шифр НБУВ: РА376926 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
9.

Доценко Ю. В. 
Удосконалення управління процесом просування поїздопотоків на основі стабілізації обігу вантажного вагону: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.01 / Ю. В. Доценко ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2010. — 20 с.: рис. — укp.

Висвітлено питання удосконалення процесу управління просуванням поїздопотоків на основі стабілізації обігу вантажного вагону шляхом формування комплексу моделей, що адекватно відтворюють технологію пропуску поїздопотоків на рівні залізничних підсистем. Розроблена технологія базується на автоматизованій процедурі надання пріортитів під час пропуску поїздопотоків по дільницях та інтегрована до АРМів оперативних працівників на структурі розподілених СППР. Комплекс моделей складаєься: з критерію стійкості, який дозволяє оцінити якість процесу стабілізації за період місячного планування; моделі прогнозування обігу за змінно-добовий період для місцевих, порожніх транзитних вагонів, яка грунтується на апараті нейронних мереж; моделі оперативного визначення категорій поїздів на підходах до розмежувальних пунктів; сформованої терм-множини типових станів поїзда (альтернатив) на основі використання лінгвістичних змінних з елементами, які мають наступні ознаки - вага поїзда, його довжина та категорія; формалізації процесу ідентифікації реальних поїзних ситуацій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.033.21
Шифр НБУВ: РА380434 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
10.

Горобченко О.М. 
Удосконалення тягових характеристик локомотивів шляхом підвищення коефіцієнта використання зчіпної маси: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / О.М. Горобченко ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2007. — 18 с. — укp.

Досліджено науково-прикладну задачу підвищення рівня використання тягових властивостей локомотивів. На підставі результатів дослідження їх стану та завдяки використанню технічних засобів з метою підвищення тягових якостей шляхом усунення нерівномірності струморозподілення у силовому колі та використання зчіпної маси локомотивами, що експлуатуються, установлено, що існуючі технічні засоби забезпечують низький рівень експлуатації локомотивів. Для підвищення ефективності використання локомотивів запропоновано новий спосіб регулювання тягових електродвигунів відровідно до харакеру регулювання струму навантаження. Запропоновано новий спосіб розташування колісно-моторних блоків під локомотивом, що дає змогу реалізувати додаткове тягове зусилля. Розроблено математичну модель силового кола локомотива, на базі якої здійснено експериментальні дослідження щодо підвищення ефективності використання локомотивів та доведено доцільність здійснення перестановки колісно-моторних блоків за розробленим способом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О23-011 +
Шифр НБУВ: РА350167

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
11.

Тараненко С.Д. 
Удосконалення технологій виготовлення і конструкцій стрілочних переводів сучасного виробництва в Україні: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.06 / С.Д. Тараненко ; Київ. ін-т залізн. трансп., Харк. держ. акад. залізн. трансп. — К., 2000. — 18 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням удосконалення технологій виготовлення стрілочних переводів та їх деталей і вузлів з метою підвищення надійності експлуатації даних конструкцій, збільшення строків їх служби під час роботи в колії. Виконано аналіз існуючих технологій виготовлення сучасних стрілочних переводів та розроблено конкретні рішення стосовно удосконалення існуючих і створення нових ефективних технологій. Досліджено вплив структурних характеристик та механічних властивостей марганцовистої сталі хрестовин і сердечників на експлуатаційні характеристики хрестовин під час їх роботи в залізничній колії. Розроблено теоретичне обгрунтування та основи нової технології зміцнення поверхні кочення хрестовин із застосуванням електрогідроімпульсної обробки (ЕГІО), розраховано основні параметри технології ЕГІО.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-065.81
Шифр НБУВ: РА310593 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
12.

Мокроусов С.Д. 
Удосконалення технології формування колісних пар локомотивів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / С.Д. Мокроусов ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2006. — 18 с. — укp.

Розроблено моделі нагріву й охолодження бандажів колісних пар за умов взаємодії зі змінним магнітним полем. Одержано залежності їх нагріву й охолодження залежно від часу з урахуванням температури навколишнього середовища. Сформульовано взаємозв'язок натягу та діаметра бандажу колісних пар для різних серій локомотивів. Формалізовано комплекс моделей технології формування колісних пар локомотивів на базі впровадження раціонального нагріву бандажів, впровадження нових засобів контролю їх темератури та посадки на колісні центри, який є основою для автоматизованої системи контролю у разі напресування бандажів на колісні центри. Розвинуто стратегію формування колісних пар з обондаженими колісними центрами. Розвинуто модель визначення економічного ефекту від впровадження нових технологій виготовлення колісних пар.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О23-046.5
Шифр НБУВ: ВА345166

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
13.

Селецький В.С. 
Удосконалення технології утворення вагонопотоків на сортувальній станції: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / В.С. Селецький ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2006. — 20 с. — укp.

Вперше розроблено комплекс моделей розформування та формування потягів на сортувальній станції (СС) на базі введеного нового розширення мереж Петрі з урахуванням результатів прогнозування про підхід поїздів та можливість їх відправлення. Удосконалено мову мереж Петрі з метою урахування процесів розформування та формування потягів на СС. Вперше розроблено модель оперативного планування утворення вагонопотоків на СС за умов автоматизації процесів розформування та формування потягів з урахуванням інформації про підхід поїздів та експлуатаційних показників роботи СС. За допомогою нових моделей досліджено динаміку функціонування технологічних процесів розформування та формування потягів на СС. Удосконалено моделі відображення технологічних процесів потягоутворення у динаміці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.025.432.5 +
Шифр НБУВ: РА343814

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
14.

Куденко І.О. 
Удосконалення технології технічного обслуговування та ремонту пасажирських вагонів, що вичерпали ресурс: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / І.О. Куденко ; Укр. держ. акад. залізнич. трансп. — Х., 2006. — 22 с. — укp.

Уперше систематизовано характерні механічні та корозійні пошкодження пасажирських вагонів, що вичерпали свій ресурс. Запропоновано формалізовані описання, що дозволяють оцінювати міцність і стійкість елементів конструкцій вагонів з урахуванням корозійного зношення. Доопрацьовано кінцево-елементну модель для оцінювання фактичного технічного стану кузовів пасажирських вагонів, метод оцінки технічного стану елементів конструкцій кузова пасажирського вагона з використанням інструментальних методів контролю, а також підхід до формування технології технічного обслуговування та ремонту вагонів з врахуванням технічного стану.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О245-08 +
Шифр НБУВ: РА345171

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
15.

Бондаренко В.В. 
Удосконалення технології технічного обслуговування та діагностування електрообладнання пасажирських вагонів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / В.В. Бондаренко ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2002. — 18 с.: рис. — укp.

Оцінено проектну та експлуатаційну надійність електрообладнання та визначено його найменш надійні групи, види відмов та факторів, що впливають на надійність. Розроблено методи побудови оптимальних контрольних і діагностичних тестів на базі комбінаторного підходу, що дає змогу удосконалити технологію обслуговування та діагностування електрообладнання пасажирських вагонів шляхом скорочення часу його відновлення. Розвинуто методи вирішення комбінаторних задач для скорочення часу проектування оптимальних тестів. Запропоновано оцінювати продовження контрольних і діагностичних тестів з використанням сформульованих та доведених теорем, що дозволяє скоротити час пошуку оптимальних тестів шляхом зменшення області пошуку за допомогою верхніх і нижніх меж. Наведено діагностичні моделі електронних блоків вагона, які дають змогу формалізувати умови працездатності блоків, визначити ознаки несправностей, перелік параметрів, що підлягають контролю, а також розробити алгоритми діагностування та реалізувати їх на програмному рівні. Формалізовано задачу діагностування комплексу електронних пристроїв вагона на підставі науково-обгрунтованого вибору параметрів, що підлягають контролю, та з урахуванням проектної надійності електронних блоків. Створено методику експрес-діагностування електронних блоків пасажирських вагонів, яка базується на використанні розробленого автоматизованого діагностичного пристою. Запропоновано модель оцінки ефективності діагностування комплексу електhонних пристроїв вагона за комплексними показниками надійності, яка базується на теорії масового обслуговування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О245-082.1/9
Шифр НБУВ: РА321376

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
16.

Кашуба В.І. 
Удосконалення технології та організації випробувань гальмівного обладнання вітчизняних дизель-поїздів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / В.І. Кашуба ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2003. — 19 с.: рис. — укp.

Проаналізовано існуючі гальмівні системи приміського залізничного транспорту. Запропоновано та розраховано критерії їх ефективності. Удосконалено методику розрахунку надійності гальмівної системи дизель-поїзда. Розроблено модель вибору номенклатури показників для випробувань даних систем. Розроблено стенд для стаціонарних гальмівних випробувань та їх необхідні програми й методики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О26-07 +
Шифр НБУВ: РА324880

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
17.

Топчієв М.П. 
Удосконалення технології роботи технічних засобів сортувальних станцій на основі ресурсозбереження: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / М.П. Топчієв ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2004. — 21 с. — укp.

Удосконалено технологію маневрової роботи на сортувальній станції на підставі використання ресурсозберігаючого підходу з урахуванням впливу експлуатаційних і конструктивних факторів та вибору раціональних параметрів поздовжнього профілю насувної частини сортувальних гірок. Запропоновано кореляційну математичну модель для визначення коефіцієнта стійкості функціонування сортувальної станції під час проведення маневрової роботи у парках приймання - відправлення і на сортувальній гірці. Одержано номограми залежностей основних технологічних показників у межах інтервалу довіри коефіцієнта стійкості для оперативного контролю та управління маневровою роботою за умов раціонального використання та економії паливно-енергетичних ресурсів. Запропоновано математичну модель процесу розформування потягів на сортвальній гірці як модель динамічного програмування, що дозволяє визначити раціональні конструктивні та технологічні параметри за критерієм витрат паливно-енергетичних ресурсів та одержано номограми залежностей витрат палива маневровими локомотивами від довжини потягу за різного розташування відчепів і конструктивних параметрів поздовжнього профілю насувної частини сортувальної гірки. Удосконалено методи розрахунку витрат палива під час проведення маневрових операцій за рахунок обліку множини експлуатаційних і конструктивних факторів. Уточнено структуру інтегрованої до комплексної системи електронного обміну даними локальної інформаційної мережі сортувальної станції, використання якої забезпечує виконання маневрової роботи за умов ресурсозбереження на АРМ маневрового диспетчера.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.254.3 +
Шифр НБУВ: РА333244

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
18.

Продащук С.М. 
Удосконалення технології роботи станцій з вантажними операціями шляхом оптимізації їх технічного оснащення: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / С.М. Продащук ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Формалізовано технологію роботи станцій з вантажними операціями шляхом створення багаторівневого комплексу моделей на основі мереж Петрі. Запропоновано модель для розрахунку тривалості технологічно-нестаціонарної ситуації. Розроблено моделі функціонування вантажних фронтів станції для визначення стану системи у будь-який момент часу. Удосконалено метод визначення оптимальних технічних параметрів роботи вантажних фронтів. Розвинуто моделі визначення раціонального розподілу технічних засобів і оптимального режиму функціонування даних фронтів у разі роботи за прямим варіантом. Удосконалено комплекс задач, що вирішується на автоматизованих робочих місцях оперативного персоналу станції за умов використання розроблених моделей для прийняття рішення щодо доцільності оптимізації існуючої технології роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.025.432 +
Шифр НБУВ: РА356887

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
19.

Ковальов А.О. 
Удосконалення технології роботи під'їзних колій незагального користування і вантажних станцій магістрального транспорту: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / А.О. Ковальов ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2006. — 20 с. — укp.

Вперше формалізовано технологію взаємодії промислового та магістрального залізничного транспорту на основі комплексу моделей стохастичного програмування та методу динаміки середніх. Запропоновано новий спосіб обгрунтування раціонального часу знаходження вагонів на під'їздних коліях під час виконання технологічних операцій. Одержано номограми залежностей, які дозволяють прогнозувати кількість вагонів під час здійснення кожної технологічної операції. Удосконалено метод визначення раціонального технічного рівня під'їзної колії на підставі використання моделі технології її функціонування, а також станції примикання. Запропоновано метод вибору оптимального виду доставки вантажу на підприємство з урахуванням результатів прогнозування показників роботи під'їзних колій і станцій примикання. Обгрунтовано комплекс задач, що вирішуються на АРМ оперативного персоналу вантажних станцій і транспортних цехів підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.25 +
Шифр НБУВ: РА342482

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
20.

Долгополов 
Удосконалення технології роботи залізничного вузла на основі комплексу планетарних моделей: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / Петро Віталійович Долгополов ; Українська держ. академія залізничного транспорту. — Х., 2005. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.02
Шифр НБУВ: РА340202

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського