Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (8)Тематичний інтернет-навігатор (2)Наукова електронна бібліотека (39)Реферативна база даних (3867)Книжкові видання та компакт-диски (2302)Журнали та продовжувані видання (2168)
Пошуковий запит: (<.>U=О2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 298
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія: Транспорт   
1.

Довганюк С.С. 
Дослідження спільної роботи гальм рухомого складу залізниць Польщі в поїздах Укрзалізниці: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / С.С. Довганюк ; Дніпропетр. держ. техн. ун-т залізн. трансп. — Д., 1998. — 24 с. — укp.

Дисертація присвячена питанням теоретичних та експериментальних досліджень по проблемі спільної роботи гальм пристосованого до безперевантажувального руху рухомого складу залізниць Польщі з повітророзподільниками Est3f в поїздах Укрзалізниці. З метою прогнозування динамічної навантаженості рухомого складу з різними гальмівними системами розроблена математична модель комбінованого поїзда, який має різні міжвагонні зв'язки (автозчепки з поглинаючими апаратами та гвинтовий тяговий пристрій з буферами). Опрацьована математична модель пневмомеханічної системи повітророзподільника N 483, що дозволить в подальшому досліджувати динаміку поїздів при гальмуванні з урахуванням впливу на процеси в гальмівній мережі самих повітророзподільників. Приведені результати експериментальних досліджень комбінованих поїздів. На основі їх опрацьована "Инструкция по обслуживанию тормозов цистерн ДЭЦ в поездах УЗ (для осмотрщиков вагонов и машинистов локомотивов)".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О261.16-045

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Лисенко Л.І. 
Дослідження меж використання лінійного синхронного двигуна для розвантаження системами підвісу магнітолевітного транспорту: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.01 / Л.І. Лисенко ; Харк. держ. політехн. ун-т. — Х., 1999. — 19 с. — укp.

Дисертацію присвячено синтезу тягово-левітної системи (ТЛС) екіпажа високошвидкісного наземного транспорту на магнітному підвісі на основі довгостаторного комбінованого лінійного синхронного двигуна (КЛСД) з плоскими вертикально орієнтованими статорними котушками і плоским надпровідниковим індуктором (НПІ). Особливістю обраного компонування ТЛС є вертикальний зсув подовжніх осей симетрії НПІ відносно подовжніх осей симетрії статорних котушок. Проведено оцінку ефективності виконання КЛСД функцій тяги і підйому за допомогою запропонованої методики, що базується на методології зворотних задач і використовує генетичний алгоритм та метод деформованого багатогранника. Встановлено, що компонування ТЛС на базі КЛСД для тяги і підйому є доцільним, оскільки двигун спроможний на третину розвантажити вузол електродинамічного підвісу без помітного росту повної потужності, споживаної їм із мережі. Це дозволяє досягти значної економії матеріальних ресурсів на виготовлення статорної частини системи підвісу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О232.57

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Ігнатьєв О.Л. 
Підвищення ефективності тепловоза застосуванням водомасляного пластинчатого теплообмінника: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / О.Л. Ігнатьєв ; Східноукр. держ. ун-т. — Луганськ, 1999. — 19 с. — укp.

Запропоновано застосування у тепловозах нової конструкції водомасляного теплообмінника, що дозволяє замінити коштовні теплообмінні поверхні з мідних трубок малого діаметра більш дешевшими сталевими листами із гофрами спеціального профілю та корисним застосуванням змушеної вібрації для інтенсифікації теплообміну, внаслідок чого досягається економічний ефект.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-041.406
Шифр НБУВ: РА307917 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Бикадоров В.В. 
Підвищення ефективності тепловозів шляхом використання в охолоджувальному пристрої секцій радіатора з сітчастим оребренням: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / В.В. Бикадоров ; Східноукр. держ. ун-т. — Луганськ, 1999. — 16 с. — укp.

Вирішуються завдання підвищення ефективності тепловозів шляхом використання в системі охолодження водоповітряних секцій радіатора з сітчастим оребренням, які дозволяють звести до мінімуму використання гостродефіцитних кольорових металів і сплавів. Повідомляється про аналітичну залежність, що характеризує зв'язок інтенсивності тепловіддачі сітчастої поверхні до питомого теплоутримання потоку, тобто число Стантона для сітчастого оребрення водоповітряних секцій радіатора.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-041.406

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Ткаченко В.П. 
Розрахунок та прогнозування шляхового фрикційного опору руху рейкових екіпажів: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.07 / В.П. Ткаченко ; Східноукр. держ. ун-т. — Луганськ, 1999. — 31 с. — укp.

Розглянуто проблеми зменшення витрат енергоносіїв на тягу поїздів. Виконано комплекс досліджень шляхового фрикційного опору руху рухомого складу, обумовленого кінематикою та динамікою фрикційної взаємодії колісних пар і шляху. Розвиваються положення теорії замкнутих силових контурів щодо кінематичних ланцюгів спрямування колісних пар рейковою колією. Запропоновано методику розрахунку та прогнозування шляхового фрикційного опору руху і одержані його характеристики для більшості типів серійного рухомого складу. Одержані експериментальні характеристики зчеплення і кінематичного опору руху в системі "колесо-рейка" при двокрапковому контактуванні. Запроваджено поняття та сформульовано критерій поперечної керованості рейкових екіпажів. Визначені принципи проектування екіпажів із пониженим опором руху.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О22-011.13

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Венгер Д.І. 
Удосконалення реостатних випробувань тепловозів в умовах депо: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / Д.І. Венгер ; Харк. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 1999. — 20 с. — укp.

Робота присвячена дослідженню основних закономірностей обкатки основного та допоміжного обладнання тепловоза при проведенні реостатних випробувань в умовах депо, взаємовпливу ступеня обкатки дизеля та допоміжних агрегатів, визначенню оптимальної тривалості проведення реостатних випробувань і контролю стану припрацювання деталей та вузлів. Запропонована математична модель по визначенню механічних втрат у двигуні враховує сумарні механічні втрати допоміжного обладнання, оскільки його обкатка в умовах депо відбувається сумісно, що забезпечує функціонування не тільки ДГУ, але і тепловоза в цілому. Розглянуто комплексний підхід контролю стану припрацювання вузлів тертя по стабілізації основних параметрів і показників. Для оцінки зміни повної потужності дизеля і допоміжних агрегатів в період експлуатаційної обкатки проводилось дослідження сумарних механічних втрат дизеля та допоміжного механічного обладнання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-07

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Кузьменко С.В. 
Удосконалення системи опалення і вентиляції кабіни машиніста локомотива використанням пристрою аеродинамічного нагріву повітря: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / С.В. Кузьменко ; Східноукр. держ. ун-т. — Луганськ, 1999. — 16 с. — укp.

Дисертація присвячена дослідженню підвищення ефективності системи опалення і вентиляції при застосуванні пристрою аеродинамічного нагріву повітря як опалювально-вентиляційного агрегату. Міститься теоретичне обгрунтування й експериментальне підтвердження ефективності розробленого пристрою. Розроблена математична модель розрахунків аеродинамічних характеристик пристрою, на підставі яких визначені раціональні геометричні показники пристрою, що дозволяють підвищити його потужність в заданих габаритних розмірах. Пристрої такого типу екологічно чисті, надійні в експлуатації, пожежо- і електробезпечні, мають набагато більший термін експлуатації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О23-048.3

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Котнов О.С. 
Розробка і дослідження охолоджувального пристрою регенеративного типу для тепловоза: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / О.С. Котнов ; Східноукр. держ. ун-т. — Луганськ, 1999. — 17 с. — укp.

Дисертація присвячена дослідженню й розробці теплообмінників регенеративного типу для охолоджувального пристрою (ОП) тепловоза і містить теоретичне обгрунтування й експериментальне підтвердження ефективності їх застосування. Розроблено математичну модель регенеративного теплообмінника. На базі запропонованої моделі розроблені методика і розрахунки ОП регенеративного типу для тепловоза 2ТЕ116. Упровадження запропонованого ОП дозволить знизити витрати гостродефіцитних кольорових металів в 6...7 разів у порівнянні з базовим.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-41.406

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
9.

Гусєвський Ю.І. 
Наукові основи створення ефективних систем тягового електроприводу з тиристорними перетворювачами для автономних локомотивів: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.07 / Ю.І. Гусєвський ; Харк. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 1999. — 36 с. — укp.

Приведені основні результати робіт, зв'язаних з підвищенням ефективності перспективних автономних локомотивів і таких, що модернізуються, за рахунок застосування тиристорних перетворювачів в системах тягового електроприводу. З єдиних методологічних позицій проаналізовано можливі варіанти побудови більш досконалих систем тягового електроприводу змінно-постійного та змінного струму з урахуванням специфіки їх застосування на автономних локомотивах. Показано, що застосування статичних перетворювачів придає тяговому електроприводу нові інтегративні властивості. Зроблено теоретичний аналіз робочих процесів в основних вузлах та в перспективних системах автономного тягового електроприводу в цілому, приведені результати експериментальних досліджень на імітаційних моделях, натурних стендах та на макетних і дослідних локомотивах. На підставі одержаних в роботі результатів дано рекомендації по утворенню ефективних систем автономного тягового електроприводу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О23-048.9

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
10.

Клименко Л.А. 
Розробка способів та засобів зменшення часу обробки і передачі відеоданих в АСУЗТ: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.12.02 / Л.А. Клименко ; Харк. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 1999. — 16 с. — укp.

Дисертація присвячена питанню розробки способів та засобів компактного представлення зображень у автоматизовані системи управління залізничним транспортом (АСУЗТ), які дозволять обробляти і здійснювати передачу зображень у реальному масштабі часу з повним збереженням інформації, забезпечувати високий коефіцієнт стиснення при відсутності будь-яких погрішностей. Розробляються математична і інформаційна моделі, які дозволять здійснювати дослідження імовірних і інформаційних характеристик відеоданих у аналітичній формі при усуненні статистичного надміру відеоданих. Розроблений спосіб кодування "гнучкою" розрядною сіткою, який дозволяє підвищити коефіцієнт стиску і зменшити обсяг відеоданих. Запропонований метод представлення відеоданих із виокремленням серій максимальної довжини, який містить 3 етапи кодування та 2 етапи відновлення. Для підвищення коефіцієнта стиску запропоновані алгоритми адаптації під тип зображень довжин серій. Дослідження містить патентно-здатні технічні рішення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О275.7

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
11.

Шатаєв В. М. 
Творчість О.П.Бородіна в контексті розвитку техніки рухомого складу залізниць України (друга половина ХІХ ст.): Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.07 / В. М. Шатаєв ; НАН України. Центр дослідж. наук.-техн. потенціалу та історії науки ім. Г.М.Доброва. — К., 1999. — 16 с. — укp.

У дисертації подається аналіз наукової, інженерної, організаційної, освітянської і громадської діяльності відомого вітчизняного інженера шляхів сполучення, вченого-залізничника, фахівця в галузі техніки залізничного транспорту О.П.Бородіна, його історичного значення і заслуг у розвитку рухомого складу залізниць в останні десятиліття XIX ст. Cистематизувавши різноманітний джерельний матеріал, автор змальовує картину розвитку науки і техніки залізничного транспорту в Україні, співставляє цей процес із зарубіжним.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О2д(4УКР) Бородін, О. П.

Географічні рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
12.

Башнак Фаді 
Підвищення ефективності тепловозних систем охолоджування оптимізацією температурних режимів теплоносіїв: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / Башнак Фаді ; Східноукр. держ. ун-т. — Луганськ, 1999. — 17 с. — укp.

Міститься теоретичне обгрунтування і експериментальне підтвердження ефективності розроблених засобів оптимізації температурних ріжимів теплоносіїв тепловозу за рахунок зменшення термодинамічної похибки пневматичних регуляторів. На базі запропонованих математичних моделей та експериментальних досліджень розроблений ряд патентоспроможних конструкцій, застосування яких в регуляторах температури теплоносіїв тепловозу та інших промислових установках, дозволили зменшити термодинамічну похибку цих приладів. Основні результати роботи знайшли застосування при проектуванні систем автоматичного регулювання температури теплоносіїв перспективного тепловозу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-041.406

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
13.

Афанасов А.М. 
Автоматизація управління системою змащування гребенів коліс локомотивів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / А.М. Афанасов ; Дніпропетр. держ. техн. ун-т залізн. трансп. — Д., 1999. — 16 с. — укp.

Розглянуто шляхи оптимізації управління режимами змащування гребенів колісних пар локомотивів бортовими лубрикаторами. Запропоновано раціональний алгоритм управління змащуючими приладами, що забезпечує значну економію змащувальних матеріалів, зниження ступеня забруднення мастилом екіпажної частини локомотива та ймовірності боксування колісних пар в режимі змащування при високому ступені зниження інтенсивності зношування гребенів. Розроблено систему автоматичного управління, що реалізує оптимальний алгоритм регулювання режимів змащування, а також методику вибору раціональних параметрів управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О23-082.056

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
14.

Абу Дауд Вассім Галеб 
Моделювання та вибір параметрів двофазних асинхронних двигунів для поліпшення робочих властивостей транспортних електропередач: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.01 / Абу Дауд Вассім Галеб ; Харківський держ. політехнічний ун-т. — Х., 1999. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.22-042
Шифр НБУВ: РА304860

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
15.

Бабаєв М.М. 
Методологія інформаційного забезпечення вантажних та пасажирських перевезень на основі автоматизації процесів розпізнавання рухомих об'єктів залізничного транспорту: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.08 / М.М. Бабаєв ; Харк. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 1999. — 36 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням удосконалення методів управління перевізним процесом на базі створення автоматизованих систем розпізнавання транспортних засобів. Розвивається новий напрямок у побудові подібних систем, який грунтується на впровадженні інформаційних технологій, орієнтованих на незамкнені транспортні потоки. Запропоновано алгоритми роботи і синтезовано пристрої, які формують образ рухомого складу, що контролюється. Представлено оптимальний за критерієм максимуму апостеріорної ймовірності пристрій визначення кількості колісних пар вагонів. Розглянуто методологію застосування пристроїв інформаційного забезпечення перевізного процесу в системах управління перевезеннями для регіонів, напрямів дороги, сортувальних станцій і метрополітенів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.31-5-05

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
16.

Разгонов А.П. 
Методологія підвищення надійності систем залізничної автоматики і телемеханіки: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.08 / А.П. Разгонов ; Харк. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 1999. — 31 с. — укp.

Розглянуто методи і засоби підвищення надійності систем залізничної автоматики і телемеханіки (ЗАТ), проблеми забезпечення безпеки руху поїздів, теоретичні основи оптимізації профілактики із застосуванням автоматизованих вимірювальних комплексів, досліджень на надійність, призначення допусків і вибору номіналів параметрів об'єктів ЗАТ. Висвітлено аналітичні методи впливу відмов на експлуатаційні показники залізничної дільниці і ефективність систем ЗАТ, рівні імпульсних перешкод тягового струму, які впливають на рейкові кола в режимі горіння дуги на пантографі при ожеледицях. Описано методи аналізу і синтезу рейкових ланцюгів (РЛ) в умовах пониженого опору ізоляції, рейкової лінії. Зроблено розрахунок перетворювачів частоти - джерел сигнального струму із заданими характеристиками. Представлено результати аналітичних і експериментальних досліджень (РК і його елементи, перетворювачі частоти, колійні приймачі з підвищеним коефіцієнтом повернення, нормалі на проектування РК та ін.). Встановлено, що впровадження розробок і рекомендацій підвищує надійність і ефективність функціонування систем ЗАТ, а запропонованих методів профілактики регулювання і технічного обслуговування - скорочує експлуатаційні витрати галузі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О275-021.1

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
17.

Момот О.І. 
Підвищення ефективності експлуатації рухомого складу залізниць України шляхом уніфікації електричних реле: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / О.І. Момот ; Дніпропетр. держ. техн. ун-т залізн. трансп. (ДІІТ). — Д., 2000. — 20 с. — укp.

Розглянуто питання підвищення техніко-економічних показників експлуатації рухомого складу залізниць шляхом уніфікації реле за умов одночасного підвищення рівня їх безвідмовної роботи. На підставі аналізу застосування різних типів електричних реле однакового функціонального призначення показано дуже низький рівень їх уніфікації. Уніфікацію проміжних реле запропоновано здійснити на основі параметричних рядів у вигляді арифметичних, геометричних прогресій у відношенні до головного параметра (в якості останнього прийнято кількість контактів). З метою вибору оптимального параметричного ряду запропоновано застосовувати цільову функцію. Встановлено обмеження головного параметра, розроблено методику застосування цільової функції, знайдено раціональний ряд проміжних реле. Показано, що сучасна елементна база дозволяє уніфікувати сприймаючі та вихідні органи реле, які належать до масивів реле різних видів (часу, струму, напруги, диференційні, проміжні), водночас, суттєво підвищити рівень безвідмовної роботи релейних пристроїв.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О22-082-6
Шифр НБУВ: РА310662 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
18.

Землянов В.Б. 
Енергооптимальні технології аналізу та регулювання електроспоживання на тягу поїздів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.09 / В.Б. Землянов ; Дніпропетр. держ. техн. ун-т залізнич. трансп. — Д., 2000. — 20 с. — укp.

Розроблено інтегровані енергооптимальні технології залізничного транспорту та багаторівневу систему регулювання реального виміру часу, що поєднує дані про процеси перевезень і витрати електроенергії на тягу поїздів, призначену для їх зниження. Виконано експериментальні дослідження, розроблено одно- та двокритеріальні моделі регулювання електроспоживанням за умов застосування диференційованих тарифів. Запропоновано методики й алгоритми формування інформаційних баз і перетворення даних на структури продукційних експертних систем, які автоматизують процеси регулювання електроспоживанням. Створено математичні, методичні, інформаційні та програмні засоби реалізації інтегрованих технологій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О217.007
Шифр НБУВ: РА313262 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
19.

Павленко А.А. 
Динаміка і підвищення тягово-зчіпних якостей приводів локомотивів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / А.А. Павленко ; Східноукр. держ. ун-т. — Луганськ, 2000. — 19 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням підвищення тягово-зчіпних та поліпшення динамічних якостей приводів локомотивів за рахунок створення і впровадження більш ефективних протибоксуючих систем, а також зниження паливно-енергетичних та ремонтних витрат. Розроблено і реалізовано якісно новий підхід до створення конструкцій притибоксуючих систем, заснований на використанні визначених у роботі особливостей динамічних процесів у тягових приводах локомотивів, найважливішою з яких є автоматична зміна структури підсистем кутових коливань приводів у момент досягнення колісними парами граничних сил їх зчеплення з рейками та у зворотньому переході. На базі зазначеної властивості створено конструкцію універсальної системи виявлення граничних сил зчеплення рейкових транспортних засобів, натурні випробування промислових зразків якої довели її високу ефективність у порівнянні з протибоксуючими системами, що експлуатуються зараз. Запропонована система дозволяє попередити можливий розвиток процесів боксування без зниження тягового моменту на колісних парах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О23-048.9
Шифр НБУВ: РА307946 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
20.

Прогонний О.М. 
Розробка та дослідження електромагнітного уповільнювача-прискорювача для підгіркових колій залізничних станцій: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / О.М. Прогонний ; Харк. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2000. — 19 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням забезпечення якості сортувального процесу за рахунок удосконалення виконавчих пристроїв систем автоматичного регулювання швидкості відчепів на підгіркових коліях шляхом розробки простого і надійного електромагнітного уповільнювача-прискорювача, що не має рухомих частин і складається з ряду тягових ланок. Запропоновано методики розрахунку магнітної системи пристрою, зокрема, для визначення необхідної магніторушійної сили обмотки збудження. Удосконалено математичну модель тягової ланки уповільнювача-прискорювача. Обгрунтовано конструктивні розміри та інтервал розташування тягових електромагнітів. Одержано основні експлуатаційні характеристики розробленого технічного засобу. Синтезовано електромагнітний уповільнювач-прискорювач у вибраному варіанті технічного оснащення підгіркових колій. Визначено фактори, що впливають на точність регулювання швидкості відчепів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О213.45-041.124
Шифр НБУВ: РА308808 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського