Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (54)Реферативна база даних (46)Книжкові видання та компакт-диски (161)Журнали та продовжувані видання (20)
Пошуковий запит: (<.>U=О335.52-08$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
1.

Пустовойтенко С.В. 
Забезпечення якості послуг в автосервісі на основі оптимізації виробничих процесів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.22 / С.В. Пустовойтенко ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2003. — 18 с.: рис. — укp.

Запропоновано науковий підхід до проблеми забезпечення якості послуг завдяки впровадженню проектів управління виробничими процесами на базі їх оптимізації. Розроблено модель розвитку виробництва з надання послуг, що базується на процесному підході та враховує сучасні принципи управління якістю: орієнтація на замовника, лідерство, залучення працівників, системний підхід до управління, постійне покращання якості, взаємовигідні стосунки з постачальниками, прийняття рішення на підставі фактів. Запропоновано структуру змінних внутрішніх та зовнішніх чинників ефективного функціонування автосервісних підприємств (АСП). Розроблено техніко-економічний метод оцінки внутрішньої ефективності роботи АСП, критерієм якої є прибуток, а також систему оцінки виробничої діяльності АСП, що дає змогу обгрунтувати порядок надходження замовлень на надання послуг та стратегію обслуговування. Визначено структуру АСП з оптимальною потужністю виробництва з надання послуг. Запропоновано графічний метод оцінки ефективності системи контролю якості послуг. Розроблено методику формування кадрового потенціалу АСП та оцінки економічної ефективності від її реалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.31-823.2 + О335.52-08-6 +
Шифр НБУВ: РА323883

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Транспорт   
2.

Горбік Ю. В. 
Методи системного розрахунково-аналітичного та стендового діагностування легкових автомобілів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.20 / Ю. В. Горбік ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано результати раніше проведених теоретичних та експериментальних досліджень в області діагностування автомобілів за оцінюванням їх основних експлуатаційних показників. Доведено, що трудомісткість та витрати за їх оцінювання можна істотно знизити для реальних дорожніх і транспортних умов без втрати точності виміру. Розроблено нові розрахункові методи для визначення індикаторних та ефективних коефіцієнтів корисної дії (к.к.д.) двигунів, ккд трансмісії та підвіски, а також аналітичні залежності щодо визначення витрати палива, за загальним к.к.д. автомобіля, масою автомобіля й коефіцієнтом якості дорожнього руху. Наведено принципово нову енергетичну модель розрахунку витрати палива, яка дозволяє встановлювати індивідуальні розрахунково-експлуатаційні норми загальної й індикаторної витрати палива за умов роботи й якості застосовуваного палива.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52-082.05
Шифр НБУВ: РА371021 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Саєд Юсоф 
Методика формування раціональної структури підприємств різної потужності у системі автосервісу: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / Саєд Юсоф ; Харків. держ. автомоб.-дор. техн. ун-т. — Х., 2000. — 18 с. — укp.

Розглянуто питання вирішення завдань оптимального розвитку автосервісної системи як техноценозу. Розроблено моделі формування раціональної потужнісної структури її підприємств, які забезпечують вимоги гіперболічного розподілу їх видів за повторністю і стійкий розвиток системи. Теоретично досліджено та за допомогою комп'ютерного моделювання обгрунтовано оптимальне співвідношення автосервісних підприємств (АСП) за потужністю для систем промислових центрів. Запропоновано методику, моделі та програми оптимізації потужності мобільних автосервісних засобів і пропускної здатності АСП (зони усунення несправностей) під час організації профілактики та ремонту автомобілів згідно з системою "ОР-Д-УН". Для Кабула розроблено схему перспективної автосервісної системи управління їх працездатністю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52-08
Шифр НБУВ: РА312051 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Биков О. М. 
Оцінка залишкового ресурсу кузова легкового автомобіля у експлуатаційних умовах: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.20 / О. М. Биков ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено чинники, які впливають на зміну геометричних параметрів кузова легкового автомобіля. Розроблено нові методи оцінки ресурсу кузова легкового автомобіля залежно від узагальнювальних параметрів оцінки ресурсу транспортних машин за різних умов експлуатації. Надано методику прогнозування терміну служби кузова, яка враховує його індивідуальні особливості та програму для автоматизованого розрахунку та прогнозування залишкового ресурсу кузова легкового автомобіля. Проведено експериментальну перевірку теоретичних положень з визначення та прогнозування залишкового ресурсу кузова легкового автомобіля.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52-082.1/9
Шифр НБУВ: РА372371 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Петров О.В. 
Поліпшення показників курсової стійкості руху транспортних засобів з урахуванням технічного стану їх шин: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / О.В. Петров ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано можливість прогнозування та покращання показників курсової стійкості руху легкових автомобілів шляхом раціонального розташування шин зі зносом протектора та регулювання в них внутрішньго тиску повітря. З метою визначення показників курсової стійкості руху легкового автомобіля складено систему диференціальних рівнянь, що описує модель його руху з урахуванням параметрів керуючого колісного модуля. Виявлено, що дана система дозволяє дослідити вплив на курсову стійкість руху ступеня зносу протектора шин, встановлених на автомобіль, та тиску повітря в них. Експериментально визначено характеристики бічного відведення шин, які використано в процесі розробки математичної моделі. На підставі результатів дорожніх випробувань автомобіля підтверджено результати теоретичних досліджень. Встановлено, що параметри курсової стійкості тісно пов'язані з пружними властивостями шин, які мають знос протектора. Доведено, що раціональне розташування шин з різним ступенем зносу протектора на вісях автомобіля та регулювання тиску повітря в шинах збільшують критичну швидкість руху транспортного засобу. Результати наукового дослідження з прогнозування показників курсової стійкості руху легкових автомобілів впроваджено у ДП "ДЕРЖАВТОТРАНСНДІПРОЕКТ" та відділення автотехнічних експертиз і товарознавчої діяльності науково-дослідного експертно-криміналістичного центру при УМВС України на Донеччині.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52-082.266 +
Шифр НБУВ: РА358861

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Кудін Р.А. 
Прогнозування потреб в послугах з технічного обслуговування і ремонту парку легкових автомобілів в проектах розвитку підприємств автосервісу: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.22 / Р.А. Кудін ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2004. — 18 с.: рис. — укp.

Досліджено питання удосконалення процесів надання послуг з технічного обслуговування (ТО) та ремонту парку автомобілів індивідуальних власників шляхом врахування його вікової структури під час планування розвитку виробничих потужностей підприємств автосервісу. Побудовано математичну модель, що дає змогу визначити взаємозв'язок характеристики потреб у послугах з ТО і ремонту в автомобіле-заїздах, а також вікову структуру парку автомобілів індивідуальних власників. Визначено залежності від віку автомобілів пробігу з початку експлуатації, обсягів робіт з ТО і ремонту в автомобіле-заїздах, інтенсивності відвідування СТО та структури замовлень ремонтних послуг. Одержано залежності обсягів робіт кожного виду від середнього віку групи автомобілів, що дозволило визначити раціональну структуру виробничих потужностей універсальних станцій технічного обслуговування. Спрогнозовано темпи старіння кожного сегменту парку та розроблено рекомендації щодо пріоритетних напрямків розвитку ремонтних потужностей автосервісу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52-08 +
Шифр НБУВ: РА332422

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Мармут І.А. 
Розробка науково-методичних основ проектування універсальних пересувних станцій діагностики легкових автомобілів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / І.А. Мармут ; Харк. держ. автомоб.-дор. техн. ун-т. — Х., 2001. — 20 с.: рис. — укp.

Вивчено питання підвищення безпеки дорожнього руху легкових автомобілів шляхом поліпшення якості перевірки їх технічного стану (особливо гальмових систем) відповідно до вимог чинних стандартів за допомогою пересувних діагностичних станцій. Обгрунтовано оптимальний склад і варіант пересувної станції діагностики. Розроблено методику вибору раціонального використання пересувної станції. Запропоновано критерії вибору наведеної інерційної маси стенда з біговими барабанами та діаметра барабанів. Створено моделі з розрахунку нормативів параметрів гальмових систем, де враховано конструкції стенда та особливості випробувань і режимів. Наголошено на необхідності індивідуального підходу під час застосування нормативних значень діагностичних параметрів для стендових випробувань, які визначаються за допомогою математичних моделей, що дозволяє здійснити перехід від середньостатистичних до нормативів для конкретної моделі автомобіля.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52-082.05-4-02
Шифр НБУВ: РА314177 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Ларін О.М. 
Теоретичні основи оцінки працездатності шин легкового автомобіля в експлуатації: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.20 / О.М. Ларін ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2001. — 32 с. — укp.

Створено наукові основи методів і засобів діагностування, контролюючих правильність експлуатації автомобільних шин, що дозволяють підвищити ефективність і безпеку експлуатації рухомого складу автомобільного транспорту. Розроблено новий напрямок оцінки залишкового ресурсу шини - за наявності втомливого дефекту, за величиною її поверхневої температури, - який грунтується на одержаних залежностях між температурою та міжшаровими деформаціями всередині шини. Встановлено, що інфрачервоний метод діагностування працездатності шини можливо застосовувати у процесі контролю її виробництва. Запропоновано конструкції діагностичного обладнання та проаналізовано конструкції шин легкового автомобіля для їх подальшого вдосконалення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52-082.266
Шифр НБУВ: РА314204 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського