Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (247)Книжкові видання та компакт-диски (177)Журнали та продовжувані видання (9)
Пошуковий запит: (<.>U=О384$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
1.

Помазков М. В. 
Забезпечення ресурсозбереження самоскидів в маршрутах утилізації металургійних шлаків і шламів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.12 / М. В. Помазков ; ДВНЗ "Приазов. держ. техн. ун-т". — Маріуполь, 2011. — 19 с.: рис., табл. — укp.

Розглянуто проблему, пов'язану з необхідністю мінімізації витрат на експлуатацію великовантажних автотранспортних самоскидів, які обслуговують вантажопотоки металургійних шлаків і шламів шляхом рівномірного використання їх ресурсу. Проаналізовано транспортні потоки вітчизняних і закордонних праць та висвітлених в них рішень проблеми ресурсозбереження роботи рухомого складу. Проведено оцінювання впливу промислового підприємства на ресурсні можливості автосамоскидів. Розглянуто методику перехідних рівнорозподілених ресурсів парку самоскидів, що забезпечують економну технологію утилізації шлаків і шламів. Набула подальшого розвитку теорія оптимізації термінів довговічності самоскидів для призначення їх роботи в критичних, некритичних і перехідних маршрутах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К3-44 + О384.023
Шифр НБУВ: РА384941 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Черевко Ю. М. 
Зниження динамічних навантажень в основних елементах колісних транспортних машин і вантажах шляхом їх пружного зчленування: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.02.09 / Ю. М. Черевко ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Обгрунтовано доцільність заміни поздовжнього жорсткого зчленування основних елементів колісних транспортних машин (КТМ) і вантажів на пружно-демпферне з'єднання. Узагальнено математичну модель руху елементів КТМ і вантажів, яка на відміну від відомих одночасно враховує: інерційні характеристики основних елементів КТМ і вантажів, їх взаємне розташування та габарити, пружно-демпферні характеристики кріплень між собою, механічну характеристику силового агрегата, характеристики доріг складного профілю з пошкодженим покриттям і бездоріжжям. Наведено результати досліджень динамічних навантажень на основні елементи та вантажі модернізованого автомобіля ЗИЛ-131 під час руху дорогами складного профілю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.4-04-01 + О384.04
Шифр НБУВ: РА384743 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Дідик О.К. 
Інтелектуальна система динамічного зважування автомобілів для автоматизації управління запасами на сільськогосподарському підприємстві: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.07 / О.К. Дідик ; Кіровогр. нац. техн. ун-т. — Кіровоград, 2007. — 19 с. — укp.

Розроблено методи та засоби підвищення точності процесу динамічного зважування двоосних автомобілів, що забезпечують можливість оперативного одержання достовірної інформації про кількість продукції для автоматизації управління запасами на сільськогосподарському підприємстві. Запропоновано використовувати поєднання нейронної мережі й оптимальної багатовимірної фільтрації для оцінки маси автомобіля за динамічного зважування. На підставі експериментальних даних і результатів моделювання визначено динамічні характеристики сигналів, які виникають у процесі зважування автомобіля. Проведено дослідження граничних меж якості оцінки маси нейронною мережею за ідеальних умов. Розроблено частковий метод синтезу багатовимірних систем фільтрації, який поширює ідеї комплексування на випадок, якщо корисний сигнал - регулярний, а перешкода - багатовимірний стаціонарний випадковий процес. Проведено господарські випробування та підтверджено ефективність використання запропонованої інтелектуальної системи динамічного зважування для автоматизації управління запасами на сільськогосподарському підприємстві.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О384.891.105-52 +
Шифр НБУВ: РА352685

Рубрики:

      
4.

Тригуба А.М. 
Параметри транспортно-заготівельної інфраструктури молокопереробного підприємства: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.22 / А.М. Тригуба ; Львів. держ. аграр. ун-т. — Л., 2004. — 17 с.: рис., табл. — укp.

Розроблено нові методи та моделі виявлення сукупного впливу на ефективність транспортного процесу централізованого звезення заготовленого на відповідних пунктах молока предметно-технологічних, природно-виробничих, технічних і організаційних чинників. Розроблено машинну програму для імітаційного моделювання процесу звезення молока за маршрутами та визначення їх раціонального змісту та кількості. Проаналізовано та узагальнено одержані результати виробничих і машинних експериментів. Оптимізовано параметри транспортно-заготівельної інфраструктури для умов Бродівського ЗСЗМ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.353-801.85 + О384.891.1 +
Шифр НБУВ: РА328317

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Транспорт   
5.

Хмельов І.В. 
Підвищення енергоресурсної ефективності вантажних міжнародних автомобільних перевезень: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / І.В. Хмельов ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Розроблено математичні моделі та методи підвищення енергоресурсної ефективності вантажних міжнародних автомобільних перевезень. З використанням новаційного підходу комплексно розв'язано організаційні та технологічні задачі розвитку транспорту згідно з концепцією збереження енергії та ресурсів. На підставі теорії енергоресурсної ефективності автомобіля розроблено методику обгрунтування проектів міжнародних вантажних перевезень для підвищення технологічної конкурентоздатності майбутніх транспортних пропозицій. За результатами проведеного моделювання встановлено характер залежностей показників функціональної ефективності автопоїздів від зміни його конструктивних параметрів, а також умов перевезень і характеристик дороги. Реалізовано загальний підхід до розв'язання комплексних організаційно-технологічних задач перевезень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О384.4 + У583.733.0-813.2 + У9(4УКР)373.30-813.2 +
Шифр НБУВ: РА365311

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
Категорія: Транспорт   
6.

Шептура 
Підвищення ефективності автомобільних перевезень партіонних вантажів при змінному попиті на перевезення: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / Олександр Миколайович Шептура ; Харківський національний автомобільно-дорожній ун-т. — Х., 2004. — 18 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О384.02 + У9(4УКР)373.30-813-07
Шифр НБУВ: РА331043

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Транспорт   
7.

Калініченко О.П. 
Підвищення ефективності спільної роботи вантажних автомобілів і вантажно-розвантажувальних засобів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / О.П. Калініченко ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2003. — 19 с.: рис. — укp.

Розроблено методику складання раціональних графіків спільної роботи вантажно-розвантажувальних засобів і вантажних автомобілів, яка дозволяє знизити витрати на функціонування транспортного процесу за рахунок зниження непродуктивних простоїв вантажно-розвантажувальних засобів у разі очікування вантажних автомобілів і простоїв вантажних автомобілів у пунктах навантаження-розвантаження під час обслуговування. За результатами проведених досліджень одержано регресійні моделі залежності показників якості функціонування автотранспортного комплексу (непродуктивними простоями учасників автотранспортного процесу і часом запізнення прибуття до одержувачів вантажу) від умов перевезень і вихідних даних. Визначено, що рівень завантаження вантажно-розвантажувальних механізмів є параметром, що дає змогу знизити витрати від непродуктивних простоїв транспортного комплексу та штрафів на етапі оперативного змінно-добового планування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О384.04 +
Шифр НБУВ: РА324160

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Скорік О.О. 
Підвищення ефективності транспортного обслуговування вантажовласників при доставці тарно-штучних вантажів у міжнародному автомобільному сполученні: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / О.О. Скорік ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2008. — 23 с. — укp.

Розроблено моделі підвищення ефективності транспортного обслуговування вантажовласників у ході доставки тарно-штучних вантажів у міжнародному автомобільному сполученні, зроблено оцінку його ефективності. Використання запропонованих моделей дозволяє врахувати імовірнісний характер параметрів потоку заявок і елементів транспортного процесу. Запропоновано проводити вибір оптимальної стратегії поведінки вантажовласника на транспортному ринку з урахуванням ризиків. На підставі одержаних результатів показано доцільність використання розрахованих оптимальних параметрів. Запропоновано практичні рекомендації для розробки єдиного технологічного процесу функціонування всього логістичного ланцюга.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О384.81 +
Шифр НБУВ: РА361020

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
9.

Іванов Д.В. 
Підвищення надійності транспортного обслуговування при здійсненні експедиційної діяльності (на прикладі міжнародних автомобільних перевезень): Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / Д.В. Іванов ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Розроблено методику оперативного планування міжнародних автомобільних перевезень вантажів за умов транспортно-експедиційних підприємств (ТЕП), що дозволяє зменшити ризики експедиційної діяльності, мінімізувати втрати ТЕП, пов'язані з відмовами під час виконання замовлень, підвищити конкурентоспроможність підприємств та ефективність їх роботи. Наведено імітаційну модель формування оперативного плану перевезень, що поєднує формальні економіко-математичні обгрунтування рішень та евристичні процедури їх прийняття. Складовою частиною моделі є розрахунок показників надійності систем транспортного обслуговування, що здійснюється за допомогою одержаних регресійних рівнянь надійності, побудованих з урахуванням найбільш значущих факторів: пробіг з початку експлуатації, марка автомобілю, термін експлуатації, рівень мотивації та рівень інформованості водія щодо характеру та умов роботи, а також кількість водіїв на один рейс.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О384.05
Шифр НБУВ: РА320611 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
10.

Мороз О.В. 
Планування автомобільних перевезень вантажів малими партіями: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О.В. Мороз ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2003. — 19 с.: рис. — укp.

Виявлено характерні риси та закономірності функціонування транспортно-технологічних схем обслуговування виробничих об'єктів. Розроблено критерій ефективності функціонування транспортно-виробничого комплексу за ринкових умов, а також алгоритм моделювання оперативного планування вантажних перевезень з урахуванням інтересів автотранспортного підприємства та клієнтури. Запропоновано методику формування змінно-добового плану використання автомобілів з метою доставки розвізно-збірних вантажів малими партіями. Розвинуто метод скорочення розмірності задачі. Удосконалено систему ефективного управління щодо формування змінно-добового завдання на транспортне облуговування ремонтно-будівельних об'єктів та організації, що дає змогу підвищити якість транспортного обслуговування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.30-813 + О384.032 +
Шифр НБУВ: РА325203

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського