Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (4)Реферативна база даних (205)Книжкові видання та компакт-диски (167)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=О455.5$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія: Транспорт   
1.

Радченко Р. М. 
Вдосконалення системи утилізації теплоти випускних газів суднових малообертових дизелів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.05.03 / Р. М. Радченко ; Нац. ун-т кораблебудування ім. адмірала Макарова. — Миколаїв, 2011. — 24 с. — укp.

Розроблено математичну модель процесів утилізації теплоти, яка враховує енергетичні втрати через низьку інтенсивність теплопередачі на завершальній стадії трансформації теплоти з фазовим переходом низькокиплячого робочого тіла (НРТ), дозволяє скоротити енергетичні втрати. Наведено способи організації процесів трансформації теплоти: неповне випаровування НРТ, рециркуляція НРТ в охолоджувачі повітря, ежектування сухої насиченої пари НРТ, які забезпечують скорочення енергетичних втрат на 20 - 30 %. Визначено раціональні параметри процесів утилізації теплоти випускних газів суднових малообертових дизелів з охолодженням повітря на вході, що забезпечують зниження температури повітря на 20 - 25 °С і питомої витрати палива на 2,5 - 3,0г/(кВт/год).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-044.6
Шифр НБУВ: РА379511 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Варбанець Р. А. 
Діагностичний контроль робочого процесу суднових дизелів в експлуатації: автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.05.03 / Р. А. Варбанець ; Одес. нац. морська акад. — О., 2010. — 36 с. — укp.

Розроблено методи, які підвищують достовірність та скорочують вартість проведення діагностичного контролю. Надано адаптивну математичну модель робочого процесу на базі трифазного розрахунку тепловиділення. Визначено, що модель дозволяє аналізувати ефективність експлуатаційного режиму, проводити оцінку резерву його навантаження та витрат палива, а також знаходити оптимальне поєднання параметрів паливної апаратури та механізму газорозподілу. Встановлено програмно-апаратний комплекс діагностичного контролю робочого процесу дизельних суднових енергетичних установок в експлуатації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-011
Шифр НБУВ: РА371809 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Нгуєн Ван Тхань 
Оптимізація параметрів регуляторів газодизель-генераторних агрегатів суднових електростанцій при різко змінних навантаженнях: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.09.03 / Нгуєн Ван Тхань ; НАН України, Ін-т електродинаміки. — К., 2011. — 21 с.: рис. — укp.

Вперше на основі досліджень сплесків - провалів напруги за зміни навантажень автономної електромережі - розроблено метод прогнозування та обліку таких змін. Розроблено уточнену динамічну модель газового двигуна, яка враховує вплив турбокомпресора, нелінійні властивості та реальні параметри системи паливоподачі та, за рахунок цього, дозволяє пояснити причини виникнення й усунути низькочастотні коливання обертів двигуна за скидання навантажень. Обгрунтовано та розроблено спрощену динамічну модель синхронного генератора для дослідження сплесків - провалів напруги мережі живлення за різко змінних навантажень, що дозволило вирішити завдання оптимізації параматрів регуляторів системи збудження. Вперше розв'язано задачу оптимізації параметрів регуляторів газового двигуна та системи збудження синхронного генератора щодо мінімізації часу перехідного процесу та встановлено залежності коефіцієнтів регуляторів від навантаження. Розроблено нові програмні засоби для автоматичного налаштування оптимальних параметрів регуляторів та їх реалізації в адаптивному та нечіткому регуляторах з метою ефективного підвищення стабільності обертів газового двигуна та напруги у судовій електромережі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.55-052
Шифр НБУВ: РА385059 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Нікольський В.В. 
Основи створення пристроїв п'єзоактивної механіки для систем керування двигунами внутрішнього згоряння: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.13.05 / В.В. Нікольський ; Одес. нац. політехн. ун-т. — О., 2005. — 36 с. — укp.

Досліджено питання створення пристроїв п'єзоактивної механіки для систем керування двигунами внутрішнього згоряння, що сприяють підвищенню ефективності використання важких моторних палив та їх сумішей з урахуванням даних оцінки їх реологічних властивостей. Розроблено структурні схеми, математичні моделі та методику проектування реометрів і віскозиметрів на співвісних циліндрах з п'єзоелектричним приводом. Одержано методику визначення реологічних характеристик і коефіцієнтів динамічної в'язкості за механічними характеристиками п'єзоприводу, що мають лінійний вигляд. Створено комплекс реометрів на співвісних циліндрах з п'єзоелектричним приводом, а також пристрої для систем керування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.5-05 +
Шифр НБУВ: РА341152

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Слободянюк І.М. 
Підвищення довговічності суднових дизелів з відновленими головками поршнів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.08.05 / І.М. Слободянюк ; Одес. нац. мор. акад. — О., 2007. — 19 с. — укp.

Досліджено питання підвищення надійності роботи суднових аварійних дизель-генераторів (АДГ) з використанням методів системного аналізу, що дозволило проаналізувати енергетичні й інформаційні потоки в АДГ. Здійснено математичне моделювання процесів, які відбуваються в АДГ, що дозволило віднайти способи зниження енергетичних затрат, діагностування основних структурних елементів АДГ і спосіб визначення залишкового ресурсу. Здійснено перевірку адекватності математичної моделі та показано, що значення зміни частоти обертання та напруги синхронного генератора у процесі пуску АДГ збігаються з експериментальними значеннями з відхиленням на 10 %. Завдяки впровадженню до практики експлуатації розроблених АДГ способів, скорочено тривалість процесу пуску на 5 - 7 %, підвищено коефіцієнт оперативної готовності на 7 %, знижено шумність роботи АДГ на 2 дБ, підвищено коефіцієнт корисної дії двигуна на 1 - 1,5 %.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-082.01 +
Шифр НБУВ: РА350144

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Задорожний О.О. 
Підвищення ефективності експлуатації мастильних систем циліндрів суднових дизелів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.08.05 / О.О. Задорожний ; Одес. нац. мор. акад. — О., 2006. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано шляхи вирішення актуальної прикладної задачі підвищення ефективності експлуатації суднових дизелів за рахунок удосконалення систем і процесів змащування циліндрів. Проаналізовано сучасні теоретичні дослідження даної проблеми, на підставі яких визначено основні недоліки існуючих систем змащування циліндрів дизелів MAN - B&W. Розроблено методику експериментальних досліджень щодо вивчення процесів подачі мастила в циліндри судових двигунів, здійснено її апробацію за лабораторних та експлуатаційних умов з використанням таких методів, як осцилографування, швидкісна кінозйомка та планування багатофакторного експерименту. Проведено теоретичне вивчення руху мастила в нагнітальному трубопроводі системи та каналі за клапаном та одержано аналітичні залежності для визначення ступеня досконалості системи. Встановлено оптимальну геометрію каналу, що дозволяє підвищити ефективність використання мастила та поліпшити стан дизеля. На підставі експлуатаційних досліджень виявлено, що оптимізація процесу подачі мастила дозволяє знизити на 20 - 25 % витрати циліндрового мастила, у 2 - 2,5 рази зменшити відкладення в циліндрі та у 1,2 - 1,5 рази зменшити ступінь зносу деталей двигуна. Зроблено висновок, що розроблена методика є ефективним засобом підвищення економічності роботи судових дизелів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-082.1/9 +
Шифр НБУВ: РА344661

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Будашко В.В. 
Підвищення ефективності передачі потужності в суднових дизельних пропульсивних комплексах: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.08.05 / В.В. Будашко ; Одес. нац. мор. акад. — О., 2006. — 24 с. — укp.

Обгрунтовано нові шляхи розв'язання науково-прикладної задачі підвищення ефективності передачі потужності у судових пропульсивних комплексах за допомогою використання допоміжного частотно-керованого асинхронного двигуна (АД). Проаналізовано режими передачі потужності та робочих процесів у суднових пропульсивних комплексах з мало-обертовим дизелем (МОД). Визначено критерії оцінки ефективності передачі потужності у судновому дизель-електричному промульсивному комплексі (СДЕПК). Проведено математичне моделювання енергетичних станів в СДЕПК з МОД і частотно-керованим АД на лінії валу гвинта фіксованого кроку (ГФК). Здійснено моніторинг енергетичних процесів у комп'ютерній лабораторії для СДЕПК та проведено експериментальні дослідження передачі потужності у даному комплексі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-014.1 +
Шифр НБУВ: РА345001

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Бендахман Букхалфа 
Підвищення ефективності передачі потужності до суднових підрулюючих пристроїв: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.08.05 / Бендахман Букхалфа ; Одес. держ. мор. акад. — О., 2002. — 17 с. — укp.

Розроблено спосіб зменшення впливу негативних ефектів на передачу потужності від судових дизель-генераторів до судових підрулювальних пристроїв (СПП). Зазначено, що ефективність передачі потужності до СПП для пускових умов, від порівняного за номінальною потужністю дизель-генератора, реалізується за нульового положення кута атаки двигуна регульваного кроку та наявності регулятора напруги з широкими межами зміни напруги та коефіцієнта статизму.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-016
Шифр НБУВ: РА318664 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
9.

Штабов В.О. 
Підвищення ефективності роботи комплексу середньообертовий дизель - гвинт регульованого кроку: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.08.05 / В.О. Штабов ; Одес. нац. мор. акад. — О., 2004. — 18 с.: рис. — укp.

Уперше установлено, що зниження амплітуди відсічної хвилі до небезпечної у процесі подачі палива насосами високого тиску двигунів внутрішнього згорання одержується завдяки інтерференції зустрічної хвилі, генерованої у спеціальному пристрої, наприклад, демпфері з амплітудою, вищою за відсічну. Показано, що процес демпфірування відсічної хвилі у процесах подачі палива найбільш вірогідно можна ідентифікувати за методом гідродинамічного розрахунку. Установлено, що ефективна циліндрова потужність середньообертових дизелів прямо пропорційна швидкості збільшення тиску в циліндрі під час згорання. Запропоновано методику розрахунку генераторів коливань зустрічної хвилі у процесах подачі палива з амплітудою в межах (1,0 - 2,2) значень амплітуди відсічної хвилі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-044.2 +
Шифр НБУВ: РА328331

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
10.

Волков А.В. 
Підвищення ефективності роботи підшипників із тонкостінними вкладишами суднових дизелів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.08.05 / А.В. Волков ; Одес. нац. мор. акад. — О., 2005. — 20 с. — укp.

Установлено, що зсув тонкостінного вкладиша за номінально-нерухомого фрикційного контакту за дії тангенціальних сил має резонансно-коливальний характер з амплітудою, пропорційною інтенсивності зношення зовнішньої поверхні вкладиша. Створено математичну модель визначення динамічних характеристик тертя у підшипнику середньообертового двигуна з тонкостійнним вкладишем циліндричної форми, навантаження якого зумовлене тангенціальною складовою взаємодії колінчатого вала з робочою поверхнею підшипника. Знайдено залежність, що дозволяє визначити оптимальну область роботи підшипника з мінімальним зношенням зовнішньої поверхні вкладиша. За цього необхідно використовувати параметр пластичності його матеріалу, що зумовлює значення коефіцієнта тертя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-082.1/9 +
Шифр НБУВ: РА341334

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
11.

Ву Дик Бао 
Підвищення ефективності суднових дизельних енергетичних установок в тропічних умовах експлуатації: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.08.05 / Ву Дик Бао ; Національний ун-т кораблебудування ім. адмірала Макарова. — Миколаїв, 2004. — 22 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-011.7
Шифр НБУВ: РА330142

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
12.

Личко Б.М. 
Підвищення ефективності суднового пропульсивного комплексу з малообертовим двигуном мінімального типорозміру: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.08.05 / Б.М. Личко ; Нац. ун-т кораблебудування ім. адмірала Макарова. — Миколаїв, 2007. — 20 с. — укp.

Удосконалено методику визначення експлуатаційних гвинтових характеристик малообертового двигуна (МОД), на базі якої створено адаптивну програму, що не має аналогів. Вперше встановлено раніше невідомі поля гвинтових характеристик МОД для деяких морських транспортних суден, що включають їх нормативний строк служби. Встановлено раціональні значення параметрів МОД мінімального типорозміру для проектування суден з водотонажністю приблизно 10 тис. т. Вперше обгрунтовано доцільність застосування в судновому пропульсивному комплексі редуктора, якщо МОД мінімального типорозміру використано як головний двигун.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-02 +
Шифр НБУВ: РА352710

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
13.

Бабенко В.М. 
Підвищення ефективності технічної експлуатації середньообертових дизелів морських суден: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.08.05 / В.М. Бабенко ; Севастопол. нац. техн. ун-т. — Севастополь, 2002. — 20 с. — укp.

Висвітлено питання підвищення ефективності технічної експлуатації середньообертових дизелів морських суден 6ЧН40/46 - головних двигунів великих автономних траулерів типу "Меридіан" (проект 1288) і рибальсько-крильових траулерів (супертраулерів) РКТ-С типу "Антарктида" (проект 16080) з урахуванням вимог Міжнародного кодексу щодо керування безпечною експлуатацією суден і запобігання забрудненню. Розроблено діагностичні моделі забезпечення заданих показників безвідмовності, економічності та довговічності функціонуюючого дизеля як функцій навантаження. Наведено теоретичне обгрунтування оцінки (призначення) міжремонтних періодів експлуатації в межах часу типового періоду використання, типового експлуатаційного циклу, повного розрахункового терміну служби до списання. Висвітлено номенклатуру обов'язкових робіт технічного обслуговування та ремонтів, а також алгоритми розрахунку замовлення-постачання змінних частин і деталей. Збільшено вихідні ресурсні характеристики двигунів: повний ресурс до списання збільшено зі 100 тис.год. до 120 тис.год. без проведення капітального ремонту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-082
Шифр НБУВ: РА319840 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
14.

Єриганов О.В. 
Підвищення надійності пуску головного суднового дизеля: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.05.03 / О.В. Єриганов ; Одес. нац. мор. акад. — О., 2010. — 20 с. — укp.

Розроблено модель для математичного описання процесів, що відбуваються у дизелі та його системах під час пуску, а також технологію дослідження пускового процесу суднового дизеля. Визначено фізичні закономірності під час перебігу пуску, перевірено достовірність математичної моделі. Досліджено фактори, що мають вплив на пуск двигуна. Запропоновано алгоритм корекції тривалості одночасної подачі у циліндри палива та стисненого повітря.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-082.01
Шифр НБУВ: РА371925 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
15.

Єриганов О.В. 
Підвищення надійності пуску головного суднового дизеля: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.05.03 / О.В. Єриганов ; Одес. нац. мор. акад. — О., 2010. — 20 с. — укp.

Розроблено модель для математичного описання процесів, що відбуваються у дизелі та його системах під час пуску, а також технологію дослідження пускового процесу суднового дизеля. Визначено фізичні закономірності під час перебігу пуску, перевірено достовірність математичної моделі. Досліджено фактори, що мають вплив на пуск двигуна. Запропоновано алгоритм корекції тривалості одночасної подачі у циліндри палива та стисненого повітря.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-082.01
Шифр НБУВ: РА371925 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
16.

Єриганов О.В. 
Підвищення надійності пуску головного суднового дизеля: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.05.03 / О.В. Єриганов ; Одес. нац. мор. акад. — О., 2010. — 20 с. — укp.

Розроблено модель для математичного описання процесів, що відбуваються у дизелі та його системах під час пуску, а також технологію дослідження пускового процесу суднового дизеля. Визначено фізичні закономірності під час перебігу пуску, перевірено достовірність математичної моделі. Досліджено фактори, що мають вплив на пуск двигуна. Запропоновано алгоритм корекції тривалості одночасної подачі у циліндри палива та стисненого повітря.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-082.01
Шифр НБУВ: РА371925 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
17.

Єриганов О.В. 
Підвищення надійності пуску головного суднового дизеля: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.05.03 / О.В. Єриганов ; Одес. нац. мор. акад. — О., 2010. — 20 с. — укp.

Розроблено модель для математичного описання процесів, що відбуваються у дизелі та його системах під час пуску, а також технологію дослідження пускового процесу суднового дизеля. Визначено фізичні закономірності під час перебігу пуску, перевірено достовірність математичної моделі. Досліджено фактори, що мають вплив на пуск двигуна. Запропоновано алгоритм корекції тривалості одночасної подачі у циліндри палива та стисненого повітря.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-082.01
Шифр НБУВ: РА371925 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
18.

Доценко С.М. 
Підвищення паливної економічності суднових газодизель-генераторів шляхом інтенсифікації впорскування запального палива: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.08.05 / С.М. Доценко ; Нац. ун-т кораблебудування ім. адмірала Макарова. — Миколаїв, 2006. — 22 с. — укp.

Обгрунтовано можливість підвищення паливної економічності та екологічних показників газодизельних двигунів за рахунок використання модулятора імпульсу тиску (МІТ) шляхом інтенсифікації впорскування запальної дози палива. Вперше запропоновано використовувати для зниження її розміру на розрахунковому режимі роботи суднового газодизель-генератора модулятор імпульсів тиску. Розроблено математичні моделі, які адекватно відображають процеси у паливній системі суднового газодизеля з модуляторами імпульсів тиску та дозволяють з достатньою мірою точності досліжувати процеси паливоподачі на стадії проектування. Визначено основні чинники, що впливають на процес формування паливоподачі суднового газодизельного ДВЗ. Встановлено принципову можливість ефективного зменшення розміру запальної дози дизельного палива за умов використання МІТ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.55-014.1 +
Шифр НБУВ: РА343958

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
19.

Брошков С.Д. 
Підвищення прийомистості суднового дизеля з гвинтом, крок якого регулюється: автореф. дис... канд. тех. наук: 05.05.03 / С.Д. Брошков ; Одес. нац. мор. акад. — О., 2009. — 20 с. — укp.

Встановлено, що крок гвинта нелінійно залежить від характеристик навантаження на СОД, визначення яких здійснюється за допомогою запропонованої математичної моделі обертального руху комплексу дизель - передача - рушій. Удосконалено методику побудови алгоритму для зміни завдання щодо управління енергетичною установкою у мікропроцесорній системі дистанційного ДАУ, яка передбачає врахування виявленої нелінійної залежності кроку гвинта від навантаження СОД.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-011 +
Шифр НБУВ: РА366180

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
20.

Марченко М.В. 
Розробка технології контролю якості втулок циліндрів неруйнівним методом: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.02.01 / М.В. Марченко ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2008. — 15 с. — укp.

Розроблено технологію неруйнівного контролю якості втулок циліндрів з низьколегованого чавуну для малих суднових двигунів, відлитих відцентровим методом. Розроблено бракувальні норми за коерцитивною силою, які дозволяють виключити брак, підвищити довговічність машин в експлуатації, коригувати технологічний процес виробництва втулок. Встановлено, що використання цього методу скорочує витрати та число бракованих втулок, які використовуються як зразки для руйнуючих методів контролю у виробництві. Для встановлення зв'язку між приймальними характеристиками, що існує в даний час (більша частина яких відноситься до стаціонарного лиття), та неруйнівним контролем якості втулок циліндрів, які відливаються відцентровим методом, використано комплексний підхід. Проаналізовано вплив на показники твердості, міцності та коерцитивної сили частини продуктів розпаду аустеніту, цементиту, форми, розмірів і кількості трафіту. Оцінено ступінь впливу як окремих структурних складових металевої матриці, так і їх поєднання. Обгрунтовано рекомендації щодо технології модифікування сплаву, що дозволило підвищити вихід готової продукції втулок на 12 %. На підставі виконаних досліджень розроблено стандарт СОУ 29.32.4-37-532:2007 на неруйнівний контроль якості магнітним методом деталей, що дозволяє здійснювати 100 % контроль втулок циліндрів за коерцитивною силою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.58-061/069-7с +
Шифр НБУВ: РА361200

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського