Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (127)Книжкові видання та компакт-диски (117)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=О455.54$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія: Транспорт   
1.

Радченко Р. М. 
Вдосконалення системи утилізації теплоти випускних газів суднових малообертових дизелів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.05.03 / Р. М. Радченко ; Нац. ун-т кораблебудування ім. адмірала Макарова. — Миколаїв, 2011. — 24 с. — укp.

Розроблено математичну модель процесів утилізації теплоти, яка враховує енергетичні втрати через низьку інтенсивність теплопередачі на завершальній стадії трансформації теплоти з фазовим переходом низькокиплячого робочого тіла (НРТ), дозволяє скоротити енергетичні втрати. Наведено способи організації процесів трансформації теплоти: неповне випаровування НРТ, рециркуляція НРТ в охолоджувачі повітря, ежектування сухої насиченої пари НРТ, які забезпечують скорочення енергетичних втрат на 20 - 30 %. Визначено раціональні параметри процесів утилізації теплоти випускних газів суднових малообертових дизелів з охолодженням повітря на вході, що забезпечують зниження температури повітря на 20 - 25 °С і питомої витрати палива на 2,5 - 3,0г/(кВт/год).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-044.6
Шифр НБУВ: РА379511 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Варбанець Р. А. 
Діагностичний контроль робочого процесу суднових дизелів в експлуатації: автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.05.03 / Р. А. Варбанець ; Одес. нац. морська акад. — О., 2010. — 36 с. — укp.

Розроблено методи, які підвищують достовірність та скорочують вартість проведення діагностичного контролю. Надано адаптивну математичну модель робочого процесу на базі трифазного розрахунку тепловиділення. Визначено, що модель дозволяє аналізувати ефективність експлуатаційного режиму, проводити оцінку резерву його навантаження та витрат палива, а також знаходити оптимальне поєднання параметрів паливної апаратури та механізму газорозподілу. Встановлено програмно-апаратний комплекс діагностичного контролю робочого процесу дизельних суднових енергетичних установок в експлуатації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-011
Шифр НБУВ: РА371809 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Слободянюк І.М. 
Підвищення довговічності суднових дизелів з відновленими головками поршнів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.08.05 / І.М. Слободянюк ; Одес. нац. мор. акад. — О., 2007. — 19 с. — укp.

Досліджено питання підвищення надійності роботи суднових аварійних дизель-генераторів (АДГ) з використанням методів системного аналізу, що дозволило проаналізувати енергетичні й інформаційні потоки в АДГ. Здійснено математичне моделювання процесів, які відбуваються в АДГ, що дозволило віднайти способи зниження енергетичних затрат, діагностування основних структурних елементів АДГ і спосіб визначення залишкового ресурсу. Здійснено перевірку адекватності математичної моделі та показано, що значення зміни частоти обертання та напруги синхронного генератора у процесі пуску АДГ збігаються з експериментальними значеннями з відхиленням на 10 %. Завдяки впровадженню до практики експлуатації розроблених АДГ способів, скорочено тривалість процесу пуску на 5 - 7 %, підвищено коефіцієнт оперативної готовності на 7 %, знижено шумність роботи АДГ на 2 дБ, підвищено коефіцієнт корисної дії двигуна на 1 - 1,5 %.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-082.01 +
Шифр НБУВ: РА350144

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Задорожний О.О. 
Підвищення ефективності експлуатації мастильних систем циліндрів суднових дизелів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.08.05 / О.О. Задорожний ; Одес. нац. мор. акад. — О., 2006. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано шляхи вирішення актуальної прикладної задачі підвищення ефективності експлуатації суднових дизелів за рахунок удосконалення систем і процесів змащування циліндрів. Проаналізовано сучасні теоретичні дослідження даної проблеми, на підставі яких визначено основні недоліки існуючих систем змащування циліндрів дизелів MAN - B&W. Розроблено методику експериментальних досліджень щодо вивчення процесів подачі мастила в циліндри судових двигунів, здійснено її апробацію за лабораторних та експлуатаційних умов з використанням таких методів, як осцилографування, швидкісна кінозйомка та планування багатофакторного експерименту. Проведено теоретичне вивчення руху мастила в нагнітальному трубопроводі системи та каналі за клапаном та одержано аналітичні залежності для визначення ступеня досконалості системи. Встановлено оптимальну геометрію каналу, що дозволяє підвищити ефективність використання мастила та поліпшити стан дизеля. На підставі експлуатаційних досліджень виявлено, що оптимізація процесу подачі мастила дозволяє знизити на 20 - 25 % витрати циліндрового мастила, у 2 - 2,5 рази зменшити відкладення в циліндрі та у 1,2 - 1,5 рази зменшити ступінь зносу деталей двигуна. Зроблено висновок, що розроблена методика є ефективним засобом підвищення економічності роботи судових дизелів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-082.1/9 +
Шифр НБУВ: РА344661

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Будашко В.В. 
Підвищення ефективності передачі потужності в суднових дизельних пропульсивних комплексах: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.08.05 / В.В. Будашко ; Одес. нац. мор. акад. — О., 2006. — 24 с. — укp.

Обгрунтовано нові шляхи розв'язання науково-прикладної задачі підвищення ефективності передачі потужності у судових пропульсивних комплексах за допомогою використання допоміжного частотно-керованого асинхронного двигуна (АД). Проаналізовано режими передачі потужності та робочих процесів у суднових пропульсивних комплексах з мало-обертовим дизелем (МОД). Визначено критерії оцінки ефективності передачі потужності у судновому дизель-електричному промульсивному комплексі (СДЕПК). Проведено математичне моделювання енергетичних станів в СДЕПК з МОД і частотно-керованим АД на лінії валу гвинта фіксованого кроку (ГФК). Здійснено моніторинг енергетичних процесів у комп'ютерній лабораторії для СДЕПК та проведено експериментальні дослідження передачі потужності у даному комплексі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-014.1 +
Шифр НБУВ: РА345001

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Бендахман Букхалфа 
Підвищення ефективності передачі потужності до суднових підрулюючих пристроїв: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.08.05 / Бендахман Букхалфа ; Одес. держ. мор. акад. — О., 2002. — 17 с. — укp.

Розроблено спосіб зменшення впливу негативних ефектів на передачу потужності від судових дизель-генераторів до судових підрулювальних пристроїв (СПП). Зазначено, що ефективність передачі потужності до СПП для пускових умов, від порівняного за номінальною потужністю дизель-генератора, реалізується за нульового положення кута атаки двигуна регульваного кроку та наявності регулятора напруги з широкими межами зміни напруги та коефіцієнта статизму.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-016
Шифр НБУВ: РА318664 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Штабов В.О. 
Підвищення ефективності роботи комплексу середньообертовий дизель - гвинт регульованого кроку: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.08.05 / В.О. Штабов ; Одес. нац. мор. акад. — О., 2004. — 18 с.: рис. — укp.

Уперше установлено, що зниження амплітуди відсічної хвилі до небезпечної у процесі подачі палива насосами високого тиску двигунів внутрішнього згорання одержується завдяки інтерференції зустрічної хвилі, генерованої у спеціальному пристрої, наприклад, демпфері з амплітудою, вищою за відсічну. Показано, що процес демпфірування відсічної хвилі у процесах подачі палива найбільш вірогідно можна ідентифікувати за методом гідродинамічного розрахунку. Установлено, що ефективна циліндрова потужність середньообертових дизелів прямо пропорційна швидкості збільшення тиску в циліндрі під час згорання. Запропоновано методику розрахунку генераторів коливань зустрічної хвилі у процесах подачі палива з амплітудою в межах (1,0 - 2,2) значень амплітуди відсічної хвилі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-044.2 +
Шифр НБУВ: РА328331

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Волков А.В. 
Підвищення ефективності роботи підшипників із тонкостінними вкладишами суднових дизелів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.08.05 / А.В. Волков ; Одес. нац. мор. акад. — О., 2005. — 20 с. — укp.

Установлено, що зсув тонкостінного вкладиша за номінально-нерухомого фрикційного контакту за дії тангенціальних сил має резонансно-коливальний характер з амплітудою, пропорційною інтенсивності зношення зовнішньої поверхні вкладиша. Створено математичну модель визначення динамічних характеристик тертя у підшипнику середньообертового двигуна з тонкостійнним вкладишем циліндричної форми, навантаження якого зумовлене тангенціальною складовою взаємодії колінчатого вала з робочою поверхнею підшипника. Знайдено залежність, що дозволяє визначити оптимальну область роботи підшипника з мінімальним зношенням зовнішньої поверхні вкладиша. За цього необхідно використовувати параметр пластичності його матеріалу, що зумовлює значення коефіцієнта тертя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-082.1/9 +
Шифр НБУВ: РА341334

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
9.

Ву Дик Бао 
Підвищення ефективності суднових дизельних енергетичних установок в тропічних умовах експлуатації: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.08.05 / Ву Дик Бао ; Національний ун-т кораблебудування ім. адмірала Макарова. — Миколаїв, 2004. — 22 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-011.7
Шифр НБУВ: РА330142

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
10.

Личко Б.М. 
Підвищення ефективності суднового пропульсивного комплексу з малообертовим двигуном мінімального типорозміру: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.08.05 / Б.М. Личко ; Нац. ун-т кораблебудування ім. адмірала Макарова. — Миколаїв, 2007. — 20 с. — укp.

Удосконалено методику визначення експлуатаційних гвинтових характеристик малообертового двигуна (МОД), на базі якої створено адаптивну програму, що не має аналогів. Вперше встановлено раніше невідомі поля гвинтових характеристик МОД для деяких морських транспортних суден, що включають їх нормативний строк служби. Встановлено раціональні значення параметрів МОД мінімального типорозміру для проектування суден з водотонажністю приблизно 10 тис. т. Вперше обгрунтовано доцільність застосування в судновому пропульсивному комплексі редуктора, якщо МОД мінімального типорозміру використано як головний двигун.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-02 +
Шифр НБУВ: РА352710

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
11.

Бабенко В.М. 
Підвищення ефективності технічної експлуатації середньообертових дизелів морських суден: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.08.05 / В.М. Бабенко ; Севастопол. нац. техн. ун-т. — Севастополь, 2002. — 20 с. — укp.

Висвітлено питання підвищення ефективності технічної експлуатації середньообертових дизелів морських суден 6ЧН40/46 - головних двигунів великих автономних траулерів типу "Меридіан" (проект 1288) і рибальсько-крильових траулерів (супертраулерів) РКТ-С типу "Антарктида" (проект 16080) з урахуванням вимог Міжнародного кодексу щодо керування безпечною експлуатацією суден і запобігання забрудненню. Розроблено діагностичні моделі забезпечення заданих показників безвідмовності, економічності та довговічності функціонуюючого дизеля як функцій навантаження. Наведено теоретичне обгрунтування оцінки (призначення) міжремонтних періодів експлуатації в межах часу типового періоду використання, типового експлуатаційного циклу, повного розрахункового терміну служби до списання. Висвітлено номенклатуру обов'язкових робіт технічного обслуговування та ремонтів, а також алгоритми розрахунку замовлення-постачання змінних частин і деталей. Збільшено вихідні ресурсні характеристики двигунів: повний ресурс до списання збільшено зі 100 тис.год. до 120 тис.год. без проведення капітального ремонту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-082
Шифр НБУВ: РА319840 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
12.

Єриганов О.В. 
Підвищення надійності пуску головного суднового дизеля: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.05.03 / О.В. Єриганов ; Одес. нац. мор. акад. — О., 2010. — 20 с. — укp.

Розроблено модель для математичного описання процесів, що відбуваються у дизелі та його системах під час пуску, а також технологію дослідження пускового процесу суднового дизеля. Визначено фізичні закономірності під час перебігу пуску, перевірено достовірність математичної моделі. Досліджено фактори, що мають вплив на пуск двигуна. Запропоновано алгоритм корекції тривалості одночасної подачі у циліндри палива та стисненого повітря.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-082.01
Шифр НБУВ: РА371925 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
13.

Єриганов О.В. 
Підвищення надійності пуску головного суднового дизеля: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.05.03 / О.В. Єриганов ; Одес. нац. мор. акад. — О., 2010. — 20 с. — укp.

Розроблено модель для математичного описання процесів, що відбуваються у дизелі та його системах під час пуску, а також технологію дослідження пускового процесу суднового дизеля. Визначено фізичні закономірності під час перебігу пуску, перевірено достовірність математичної моделі. Досліджено фактори, що мають вплив на пуск двигуна. Запропоновано алгоритм корекції тривалості одночасної подачі у циліндри палива та стисненого повітря.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-082.01
Шифр НБУВ: РА371925 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
14.

Єриганов О.В. 
Підвищення надійності пуску головного суднового дизеля: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.05.03 / О.В. Єриганов ; Одес. нац. мор. акад. — О., 2010. — 20 с. — укp.

Розроблено модель для математичного описання процесів, що відбуваються у дизелі та його системах під час пуску, а також технологію дослідження пускового процесу суднового дизеля. Визначено фізичні закономірності під час перебігу пуску, перевірено достовірність математичної моделі. Досліджено фактори, що мають вплив на пуск двигуна. Запропоновано алгоритм корекції тривалості одночасної подачі у циліндри палива та стисненого повітря.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-082.01
Шифр НБУВ: РА371925 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
15.

Єриганов О.В. 
Підвищення надійності пуску головного суднового дизеля: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.05.03 / О.В. Єриганов ; Одес. нац. мор. акад. — О., 2010. — 20 с. — укp.

Розроблено модель для математичного описання процесів, що відбуваються у дизелі та його системах під час пуску, а також технологію дослідження пускового процесу суднового дизеля. Визначено фізичні закономірності під час перебігу пуску, перевірено достовірність математичної моделі. Досліджено фактори, що мають вплив на пуск двигуна. Запропоновано алгоритм корекції тривалості одночасної подачі у циліндри палива та стисненого повітря.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-082.01
Шифр НБУВ: РА371925 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
16.

Брошков С.Д. 
Підвищення прийомистості суднового дизеля з гвинтом, крок якого регулюється: автореф. дис... канд. тех. наук: 05.05.03 / С.Д. Брошков ; Одес. нац. мор. акад. — О., 2009. — 20 с. — укp.

Встановлено, що крок гвинта нелінійно залежить від характеристик навантаження на СОД, визначення яких здійснюється за допомогою запропонованої математичної моделі обертального руху комплексу дизель - передача - рушій. Удосконалено методику побудови алгоритму для зміни завдання щодо управління енергетичною установкою у мікропроцесорній системі дистанційного ДАУ, яка передбачає врахування виявленої нелінійної залежності кроку гвинта від навантаження СОД.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-011 +
Шифр НБУВ: РА366180

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
17.

Ларбі Мохаммед 
Удосконалення процесів паливоподачі судових малообертових дизелів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.08.05 / Ларбі Мохаммед ; Одес. нац. мор. акад. — О., 2005. — 17 с.: рис. — укp.

Розроблено математичну модель і уточнено метод розрахунку процесу вприскування палива, які дають змогу здійснювати розрахунок сучасної паливної апаратури з паливними насосами високого тиску (НВТ), що містять додаткову прецизійну пару (втулка плунжера - корпус всмоктувального клапана). Запропоновано комплексний метод розрахунку робочого процесу та паливоподачі дизеля, який дає змогу здійснити оцінку впливу зазору на параметри робочого процесу дизеля та його економічність. Одержано нові експериментальні й аналітичні залежності впливу конструктивних параметрів паливної апаратури на паливоподачу та робочий процес дизеля, що дозволяє якісно та кількісно оцінити вплив зазору на параметри паливоподачі та робочого процесу. Науково обгрунтовано рекомендації щодо визначення межово припустимого зазору між корпусом всмоктувального клапана та втулкою плунжера ПНВТ, що сприє збільшенню строку експлуатації досліджених прецизійних пар.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-044.2 +
Шифр НБУВ: РА337468

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
18.

Калуєв А.Г. 
Удосконалення систем підготовки палива суднових дизельних установок: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.08.05 / А.Г. Калуєв ; Одес. нац. мор. акад. — О., 2004. — 23 с. — укp.

Досліджено проблему створення гідродинамічних пристроїв, призначених для удосконалення суднових систем підготовки палива. Запропоновано концепцію, згідно з якою для забезпечення всіх необхідних параметрів палива, що подається до суднових енергетичних установок (СЕУ), використовується тільки кінетична енергія потоку, що рухається, без застосування додаткових енергетичних джерел. Виявлено універсальні ефекти кумулятивного обтікання тіл всередині замкнених просторів. Установлено та описано основні режими обтікання тіла, виконаного у вигляді конус-циліндра всередині циліндричного трубопроводу. Одержано та систематизовано принципово нові дані, на підставі яких розкрито основні особливості взаємодії обмеженого потоку з конусними обтікачами. Визначено принципову відмінність вивченого гідродинамічного процесу від такого, якщо має місце обтікання конусних тіл необмеженим потоком. З'ясовано умови забезпечення якісного згорання палива та зменшення зносу конструктивних елементів ЦПГ суднового дизеля. Створено деталізовану методику проектування обтікачів для суднових систем підготовки палива.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-044.2 + О424.1 +
Шифр НБУВ: РА331959

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
19.

Бачеріков В.А. 
Удосконалення системи наддуву суднових дизельних установок: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.03 / В.А. Бачеріков ; Одес. нац. мор. акад. — О., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему створення допоміжних електроприводних нагнітачів повітря, призначених для підвищення ефективності системи наддуву під час експлуатації суднових дизельних установок за перехідних режимів. Розроблено методику проектування вентиляторів барабанного типу. Їх застосування у системі наддуву дає змогу підвищити загальний коефіцієнт корисної дії суднової дизельної установки за рахунок узгодженої роботи корпуса та робочого колеса нагнітача, застосування у конструкції нагнітача увігнутої лопатки, що профілюється за логарифмічним законом, а також завдяки досягненню під час конструювання оптимальних геометричних і динамічних характеристик нагнітача, які забезпечують безвідривний режим руху потоку повітря у міжлопастному каналі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-044.102 +
Шифр НБУВ: РА354669

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
20.

Холчєв Є.С. 
Удосконалення технічної експлуатації масляних систем суднових дизельних установок: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.08.05 / Є.С. Холчєв ; Одес. нац. мор. акад. — О., 2005. — 19 с. — укp.

Досліджено проблему удосконалення технічної експлуатації масляних систем суднових дизельних установок шляхом підвищення безпеки й економічної ефективності за допомогою запобігання тривалій роботі суднових двигунів внутрішнього згоряння (СДВЗ) на маслах з підвищеним вологовмістом. Розроблено методи визначення концентрації води в маслі циркуляційних масляних систем (ЦМС) СДВЗ, а також дослідження тепломасообмінних процесів у системах мащення СДВЗ. Запропоновано фізичні та імітаційні моделі масляних систем СДВЗ, а також систему контролю вологовмісту масла в ЦМС СДВЗ. Визначено статисні та динамічні характеристики вологовмісту в системі "масло - вода - повітря", а також особливості роботи ЦМС СДВЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-082.1/9 +
Шифр НБУВ: РА336171

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського