Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (55)Книжкові видання та компакт-диски (41)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>U=О486$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
1.

Тимченко І.В. 
Вдосконалення системи комп'ютеризованого екологічного моніторингу перевантаження шкідливих рідин в акваторіях морських портів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 21.06.01 / І.В. Тимченко ; Нац. ун-т кораблебудування ім. адмірала Макарова. — Миколаїв, 2010. — 20 с. — укp.

Розглянуто питання підвищення екологічної безпеки функціонування морських портів шляхом вдосконалення та впровадження системи комп'ютеризованого екологічного моніторингу перевантаження шкідливих рідин (ПШР). Показано, що вона функціонує в режимі екологічного контролю процесів перевантаження та дозволяє формувати заходи з забезпечення екологічної безпеки на етапі запобігання аварійній ситуації та приймати рішення з ліквідації аварійних розливів нафти у реальному часі. Сформовано комплексний критерій екологічної небезпеки процесів ПШР на основі системного підходу й удосконалено механізм оптимального розподілу ресурсів за умов вибору заходів з забезпечення екологічної безпеки з урахуванням даного критерію. Запропоновано критерій оптимізації процесів поповнення, зберігання та розвантаження нафти та нафтопродуктів у акваторіях морських портів з урахуванням екологічних наслідків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 с7,022 + Б1 в641.8,022 + О486.404
Шифр НБУВ: РА375158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Заічко 
Оптимізація завантаження суден генеральними вантажами: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / Володимир Сергійович Заічко ; Одеська національна морська академія. — О., 2007. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О486.8
Шифр НБУВ: РА354449

      
Категорія: Транспорт   
3.

Акімова О.В. 
Організація роботи флоту компаній, що оперують балкерним тоннажем: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / О.В. Акімова ; Одес. нац. мор. ун-т. — О., 2008. — 19 с. — укp.

Розроблено теоретичні та методичні положення щодо організації роботи флоту судноплавних компаній, що оперують балкерним тоннажем з метою підвищення ефективності їх виробничої діяльності у секторі фрахтового ринку трампового тоннажу. Узагальнено матеріали, взаємопов'язані з теоретичними, методичними й організаційними передумовами підвищення ефективності експлуатації балкерного флоту завдяки використанню компаній, що оперують тоннажем, діяльність яких має забезпечити підвищення рівня оперування флотом і сприятиме забезпеченню економічної стабільності України. Виявлено основні фактори, які впливають на ефективність експлуатації балкерного тоннажу у судноплавній компанії та оперування. Обгрунтовано критерії для оцінки ефективності роботи флоту за різних форм оперування. Розроблено методичні положення щодо обгрунтування рівновигідності використання суден у власному управлінні й оперуванні, а також рекомендації щодо обгрунтування розміру оплати за оперування суден. Запропоновано методи вибору оператора шляхом визначення області ефективного використання балкерних суден судноплавними компаніями та компаніями, що оперують тоннажем. Проведено розрахунки, які дозволяють обгрунтувати розмір ставки й оплати за оперування, вибір виду фрахтування залежно від умов рейсу судна, розподілити балкерний флот за напрямками руху залежно від виду фрахтування за часом або рейсом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О486.02 + У9(4УКР)374.61 +
Шифр НБУВ: РА357309

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Транспорт   
4.

Кириллова О.В. 
Організація та управління роботою суден в ролкерній транспортно-технологічній системі: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / О.В. Кириллова ; Одес. нац. мор. ун-т. — О., 2005. — 23 с. — укp.

Розроблено теоретичні та методологічні засади організації та управління роботою суден в ролкерній транспортно-технологічній системі (ТТС) з метою підвищенння ефективності її функціонування. Уточнено класифікацію суден накатного типу, розроблено схему тяжіння вантажів і засобів їх укрупнення до перевезення на суднах спеціалізованого флоту. Проведено структурно-функціональний аналіз ролкерної ТТС і розроблено її модель. Сформульовано методику проведення оцінки судноплавними компаніями поточних виробничих ситуацій. Розроблено підсистему підтримки прийняття рішень, теоретичні та методичні положення якої дозволяють обгрунтувати комерційно виправданий захід судна у порт схеми руху, оптимізувати завантаження ролкера та визначити його оптимальний маршрут.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О486.402 +
Шифр НБУВ: РА339750

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Леснік О.С. 
Принципи організації та методи діяльності портів по залученню вантажопотоків в умовах конкуренції: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.22 / О.С. Леснік ; Одес. держ. мор. ун-т. — О., 2000. — 16 с. — укp.

Обгрунтовано принципи організації роботи портів за умов конкуренції. З метою реалізації даних принципів запропоновано критерії оцінки принадності портів для вантажовласників, моделі вибору найкращих вантажопотоків для залучення в порт, нову організаційну структуру порту, моделі організації роботи оператора-експедитора. Наведено результати статистичних досліджень залежності питомих сукупних витрат на обслуговування вантажопотоків від обсягів вантажопереробки, методику визначення обгрунтованих знижок до діючих тарифів на вантажно-розвантажувальні роботи в порту. Впровадження запропонованих принципів організації та методів роботи порту за умов конкуренції дозволило підвищити якість обслуговування вантажів у порту та раціонально використовувати портові потужності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О486.402
Шифр НБУВ: РА311640 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Шибаєв О.Г. 
Система управління морськими перевезеннями вантажів і роботою флоту судноплавної компанії: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.01 / О.Г. Шибаєв ; Одес. нац. мор. ун-т. — О., 2003. — 33 с. — укp.

Наведено положення, спрямовані на створення теоретичних основ щодо підготовки та обгрунтування рішень у системі управління морськими перевезеннями вантажів і роботою флоту судноплавної компанії. Зазначено, що вони базуються на побудові діалогових систем прийняття рішень, що оснащені пакетом розроблених або відомих моделей та методів, підібраних за принципом близькості до предметних задач, для розв'язання яких призначена система. Встановлено особливості перевізного процесу та системи управління на морському транспорті. Запропоновано концепцію системи управління морськими перевезеннями вантажів і роботою флоту судноплавної компанії. Розроблено та досліджено комплекс моделей та методів формування завантаження суден, а також підтримки рішень за різних рівнів вірогідності вхідної інформації. Наведено основні положення методичного забезпечення системи та запропоновано імітаційно-ігрову модель прийняття рішень у системі управління перевезеннями та роботою флоту морської судноплавної компанії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О486.403 +
Шифр НБУВ: РА324277

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Голіков В.В. 
Удосконалення методів вибору економічно вигідних і безпечних морських шляхів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.16 / В.В. Голіков ; Одес. нац. мор. акад. — О., 2007. — 22 с. — укp.

Обгрунтовано рішення актуальної задачі підвищення ефективності управління судном на базі мінімізації енергетичних втрат та фінансових витрат у процесі морського перевезення за допомогою впровадження нової методики оптимізації планування та перепланування шляху судна на підставі допустимого скорочення дистанції та зменшення опору зовнішніх сил на маршруті руху. Запропоновано новий метод визначення показника економічної ефективності переходу судна з урахуванням факторів його енергетичної та технічної спроможності та основних збурюючих чинників опору зовнішніх сил морського шляху. Внутрішні фактори транспортної ефективності роботи судна представлено безрозмірними коефіцієнтами вантажної ефективності, технічного стану та удосконаленості, які визначаються конструкційними, швидкісними, гвинтовими характеристиками та показником опору тертя корпуса. Зовнішні фактори транспортної ефективності роботи судна предсталено для режимів руху з постійними швидкістю, потужністю та функціонуванням, які визначаються питомими коефіцієнтами опору збурюючих сил зі сторони навколишнього середовища на морському шляху: вітру, хвилювання, течії, мілководдя, ухилення (дрейфу, зносу, обходу, розходження). Розроблено методики та прийоми визначення критеріїв роботи судна для створення умов морехідної безпеки. Результати наукового дослідження реалізовано на балкері "Nenf J" грецької компанії FAIRSKY та ООО "Велл", економічний ефект впровадження інновацій становить відповідно 37 500 у.о. та 160 000 грн на рік.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О486.03 +
Шифр НБУВ: РА352971

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Кубишкін С.В. 
Удосконалення технології і умов перевезення навалочних вантажів транспортними суднами: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / С.В. Кубишкін ; Одес. нац. мор. акад. — О., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено задачу підвищення безпеки балкарів шляхом удосконалення технологічних процесів усадки, поверхневого утримання, зміщення, саморозігріву навалочних вантажів шляхом мінімізації припливу до них зайвої енергії з зовнішнього середовища. Оптимізовано межову амплітуду бортової хитавиці та швидкість судна, які забезпечують гарантовану стійкість вантажу до збурень від хвилювання, а також мінімізовано теплові виділення всередині його маси. Розроблено математичні моделі та розрахункові схеми стану навалочного вантажу під час морських перевезень. Знайдено оптимальні технологічні режими. Запропоновано методи та прийоми підвищення ефективності їх застосування для перевезень вугілля на балкарах, яка коливається у межах від 30 % до 70 %. Такими методам є зволоження, врахування природного ущільнення від вертикального хвилювання, повна герметизація трюмів, зміна режиму руху судна у разі загрози поверхневого зміщення вантажу. Розроблено інженерні методики визначення остійності судна у разі поверхового зміщення вантажу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О486.82 +
Шифр НБУВ: РА362997
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського