Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (207)Книжкові видання та компакт-диски (96)
Пошуковий запит: (<.>U=О808.5$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
Категорія: Транспорт   
1.

Вакуленко К.Є. 
Вибір автотранспортного засобу на маршрутах міського пасажирського транспорту: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / К.Є. Вакуленко ; Харк. нац. акад. міськ. гос-ва. — Х., 2009. — 23 с. — укp.

Проаналізовано наукові підходи та методи вибору транспортних засобів на міських пасажирських маршрутах. Розроблено математичну модель вибору раціональної пасажиромісткості автотранспортного засобу. Наведено пропозиції щодо визначення тарифу на маршрутах міського пасажирського транспорту. Визначено закономірності зміни економічних і соціальних показників роботи маршруту від параметрів автотранспортного засобу. Запропоновано підхід щодо вибору автотранспортного засобу для роботи на маршрутах міського пасажирського транспорту, який дозволяє транспортним підприємствам забезпечити конкурентоспроможність транспортних послуг на ринку міських пасажирських перевезень з урахуванням вимог пасажирів, через зменшення їх транспортної стомлюваності, у разі цього не зашкодивши своїм економічним інтересам.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.5 +
Шифр НБУВ: РА367935

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Калюжний М. В. 
Визначення довжини перегону маршруту міського пасажирського автомобільного транспорту: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.01 / М. В. Калюжний ; Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. — Х., 2011. — 21 с. — укp.

Визначено довжину перегону маршруту міського пасажирського автомобільного транспорту, що забезпечує мінімальні витрати часу пасажирів на пересування. На підставі аналізу методів організації перевезень пасажирів для зменшення витрат часу на пересування визначено фактори, які впливають на час пересування пасажирів. Розроблено математичні моделі, які описують вплив довжини перегону маршруту міського пасажирського автомобільного транспорту на технічну швидкість транспортного засобу на перегоні маршруту і тривалість його простою на зупиночних пунктах. Встановлено закономірності зміни середньої довжини перегону, що забезпечує мінімальні витрати часу пасажирів на пересування залежно від параметрів перевізного процесу. Надано рекомендації щодо визначення середньої довжини перегону міського пасажирського автомобільного транспорту, що забезпечує мінімальні витрати часу пасажирів на пересування. Встановлено, що довжина перегонів, яка забезпечує мінімальні витрати часу пасажирів на пересування, з достатньою точністю описується лінійним регресійним рівнянням, в якому як змінні виступають параметри транспортного засобу, пасажиропотоку й умови руху.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.5
Шифр НБУВ: РА380080 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Лежнева О.І. 
Ефективність експресних маршрутних перевезень пасажирів у найбільших містах: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / О.І. Лежнева ; Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. — Х., 2007. — 18 с. — укp.

Наголошено на необхідності здійснення заходів, спрямованих на соціальний захист людей. Зазначено щодо доцільності забезпечення параметрів їх поїздки у міському пасажирському транспорті, за яких транспортне стомлення пасажирів, витрати на проїзд та негативний вплив на навколишнє середовище мають бути мінімальними. Запропоновано використовувати новий критерій оцінки ефективності експресних маршрутних перевезень пасажирів, який дозволяє враховувати соціально-економічні наслідки транспортного процесу для суспільства в цілому. Виявлено закономірності пасажиропотоків та розроблено математичні моделі розрахунку кореспонденцій залежно від кількості експресних автобусів на маршруті. Наведено математичну модель оцінки ефективності експресного режиму руху за маршрутом, що дозволило встановити загальні закономірності, притаманні комбінованому режиму руху, та визначити раціональне застосування його видів з урахуванням соціально-економічних наслідків транспортного процесу. Використання розробленої методики впровадження експресного режиму руху за маршрутами міського пасажирського транспорту дозволяє вибирати раціональні параметри маршрутів з комбінованим режимом руху.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.5 +
Шифр НБУВ: РА349227

Рубрики:

      
4.

Вдовиченко В.О. 
Ефективність функціонування міської пасажирської транспортної системи: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / В.О. Вдовиченко ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Розроблено математичну модель функціонування міської пасажирської транспортної системи. З використанням методів математичного програмування удосконалено методику розрахунку матриці міжрайонних кореспонденцій пасажирів, яка базується на гравітаційному законі розселення. Експериментально одержано функцію привабливості маршрутів міської пасажирської транспортної системи, що дає змогу визначити перерозподіл пасажиропотоків у маршрутній мережі. На прикладі міської пасажирської транспортної системи м.Суми виявлено закономірності зміни показників ефективності системи за умов її розвитку завдяки збільшенню парку транспортних засобів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.353-07 в611 + О808.5 +
Шифр НБУВ: РА331217

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Транспорт   
5.

Куниця О.А. 
Зниження часу очікування пасажирами міських маршрутних транспортних засобів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / О.А. Куниця ; Харк. нац. акад. міск. госп-ва. — Х., 2008. — 19 с. — укp.

Розвинуто наукові положення стосовно визначення та зменшення часу очікування пасажирами міських маршрутних транспортних засобів. Зниження цього часу є головним внутрішнім резервом перевізного процесу пасажирів, а також напрямком підвищення якості даного процесу. З'ясовано, що відхилення значень дійсного часу очікування пасажирів від його планових значень відбувається під час виконання процесу перевезень. Зазначено, що його доцільно знижувати лише під час виконання цього процесу в режимі реального масштабу часу шляхом оперативного керування. Здійснено дослідження за умов реалізації оперативного втручання керування міською маршрутною мережею автомобільного транспорту з використанням переваг засобів мобільного з'язку та комп'ютерної техніки. Створено модельний комплекс, з використанням якого одержано теоретичні залежності, що з урахуванням зміни поточних значень факторів дозволяють формування пасажиропотоків і руху автобусів, а також зменшувати час очікування пасажирів. З метою зменшення дійсного часу очікування створено новий науковий продукт - алгоритм прийняття рішень щодо розробки заходів оперативного керування параметрами перевезень кожного транспортного засобу у режимі реального масштабу часу. Даний алгоритм розроблено на підставі поєднання різних частин набору теоретичних залежностй модельного комплексу та використання поточних даних, що надає автоматична система оперативного управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.5 +
Шифр НБУВ: РА356529

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Горбачов П.Ф. 
Концепція формування систем маршрутного пасажирського транспорту в містах: автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.01 / П.Ф. Горбачов ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2009. — 39 с. — укp.

На основі теорії транспортних систем і принципів системного аналізу, розроблено концепцію формування систем маршрутного пасажирського транспорту в містах. Показано, що транспортні фактори недоцільно використовувати за розрахунків матриць трудових кореспонденцій, а формування матриці розглядати як випадковий процес розподілу відомих місткостей транспортних районів з прибуття та відправлення між її елементами. Для одержання достовірних результатів формування систем маршрутного пасажирського транспорту в містах запропоновано інтервальну концепцію моделювання потреб населення в трудових пересуваннях. Введено поняття привабливості шляху прямування маршрутним транспортом. Розроблено спосіб розрахунку відносної привабливості шляхів на основі ймовірності використання альтернативних шляхів, визначеного за допомогою імітаційного експерименту закону розподілу часу очікування транспорту на зупинці, шляхом розв'язку системи інтегральних рівнянь та одержано коефіцієнт функції привабливості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.5 +
Шифр НБУВ: РА367359

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Гульчак О.Д. 
Підвищення ефективності міських пасажирських перевезень на основі удосконалення організації руху автобусів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / О.Д. Гульчак ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2005. — 19 с. — укp.

Вперше встановлено, що зміна обсягів перевезень у часі на міському маршруті, викликана впровадженням нових організаційно-технологічних заходів, визначається потенційним пасажиропотоком та інерційністю його зростання, місткістю транспортних засобів, кількістю рейсів, коефіцієнтом змінності пасажирів. Виявлено перевагу стохастичної природи коливань добових обсягів перевезень на таксомоторних маршрутах над відомими закономірностями їх тижневої циклічності. Розроблено аналітичні та імітаційні моделі міських маршрутних перевезень, виявлено закономірності формування пасажиропотоків та наведено характеристики використання транспортних засобів. Встановлено кількісний та якісний взаємозв'язок між параметрами процесу перевезень та ймовірністю вибору шляху переміщення. Уточнено сферу застосування маршрутних таксомоторів і розроблено методику організації руху на маршрутах міського пасажирського транспорту, що дозволяє вибрати раціональні параметри маршрутних перевезень з комбінованим режимом руху.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.5 +
Шифр НБУВ: РА339498

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Дмитрієв О.М. 
Розробка методів і моделей організації маршрутних таксомоторних перевезень: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / О.М. Дмитрієв ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2002. — 16 с. — укp.

З урахуванням вимог гармонійного розвитку режимів руху транспортних засобів реалізовано системний підхід щодо удосконалення міських пасажирських перевезень, запропоновано транспортно-технологічні схеми доставки пасажирів. Визначено основні параметри транспортного обслуговування населення: наявності вільних місць, оцінки відмов пасажирам у перевезенні, розподілу тривалості очікування пасажирами початку транспортного обслуговування на зупинці. Запропоновано імітаційний алгоритм формування координованої таксомоторної маршрутної системи з визначенням засад взаємодії різних видів міського пасажирського транспорту та сполучення маршрутів, кількості та пасажиромісткості маршрутних таксі на кожному з них залежно від чисельності пасажирів і співвідношення вартості проїзду.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О385.2 + О808.5
Шифр НБУВ: РА318667 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
9.

Єрмак О. М. 
Розташування зупиночних пунктів міського пасажирського транспорту: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.01 / О. М. Єрмак ; Харк. нац. акад. міс. госп-ва. — Х., 2010. — 21 с. — укp.

Проаналізовано наукові підходи до визначення місця розташування зупиночних пунктів міського пасажирського транспорту (МПТ). Розроблено математичну модель визначення оптимальної довжини перегону МПТ. Досліджено вплив факторів системи МПТ на довжину перегону, що забезпечує мінімум сукупних витрат суспільства. Запропоновано критерій з визначення місця розташування зупиночних пунктів наземного МПТ в межах площ, які утворенні перехрестям вулиць і доріг. Проаналізовано, що запропонований підхід до визначення раціонального місця розташування зупиночних пунктів МПТ дозволяє мінімізувати витрати суспільства під час планування комплексної транспортної системи міста й обирати на площах, які утворенні перехрестям вулиць і доріг відносно безпечніше місце розташування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.5
Шифр НБУВ: РА375443 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
10.

Крейсман Е.А. 
Удосконалення методики організації автобусних перевезень в транспортній системі міст: Автореф. дис. канд. техн. наук: 05.22.01 / Е.А. Крейсман ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2002. — 24 с. — укp.

Розглянуто питання підвищення ефективності транспортного обслуговування й організації технологічного процесу пасажирських перевезень у містах. Розроблено концепцію та оціночний критерій соціально-етичного маркетингу в автобусних перевезеннях за ринкових умов. Встановлено теоретично обгрунтований комплекс регулювальних заходів, що забезпечують скорочення часу, який пасажири витрачають на поїздки, обмежують експлуатаційні витрати автобусних господарств і знижують рівень забруднення атмосфери міст. Розроблено методику математичного моделювання з метою визначення технічних параметрів транспортної роботи автобуса в окремому циклі та на маршрутах. Оригінальними числовими методами проведено розрахункові дослідження часу і швидкості руху, витрати палива та шкідливих викидів із складовими компонентами залежно від типу і завантаження автобусу та характеристик маршруту. Одержані на новій методологічній основі експериментальні відомості відносно реальних пасажиропотоків на маршрутній мережі міста Кривий Ріг надали широкі можливості до вдосконалення вибору типу автобусів, організації використання, контролю роботи на лінії. Розроблено систему заходів щодо підвищення кваліфікації водіїв рухомого складу. З урахуванням оціночного критерію якості перевезень удосконалено існуючий метод розрахунків потрібної кількості автобусів, з підвищенням якості обслуговування пасажирів, особливо важливої за наявності конкуренції перевізників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О385.3 + О808.5
Шифр НБУВ: РА320520 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
11.

Іванов І.Є. 
Удосконалення методів формування маршрутів обласного пасажирського транспорту (на прикладі Запорізької області): автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / І.Є. Іванов ; Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. — Х., 2008. — 22 с. — укp.

Обгрунтовано шляхи удосконалення методів формування маршрутів обласного пасажирського транспорту. Проаналізовано сучасні методи моделювання та формування раціональної маршрутної обласної пасажирської транспортної системи, удосконалено існуючі методи її створення на основі уточнення видів функцій тяжіння розселення мешканців і привабливості маршрутів для пасажирів. Розроблено модель розрахунку раціональних характеристик функціонування маршрутної обласної пасажирської транспортної системи. Практично перевірено запропонований метод формування маршрутів обласного пасажирського транспорту на прикладі Запорізької області. У даному методі враховано адекватно-доведену функцію тяжіння розселення мешканців області та функції привабливості внутрішньообласних і внутрішньорайонних маршрутів для визначення ймовірності вибору пасажирами шляху сполучення. Проведено експериментальні дослідження за двома варіантами розвитку транспортної системи області: збільшення кількості транспортних засобів і збільшення довжини маршрутної мережі (ММ). На підставі одержаних результатів встановлено зміну інтегральних показників функціонування ММ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.502 +
Шифр НБУВ: РА359886

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
12.

Ламбуцький М.М. 
Формування структури парку міського пасажирського транспорту: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / М.М. Ламбуцький ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Розроблено методичні засади вдосконалення пасажирських перевезень за маршрутами міського транспорту на підставі формування структури його парку. Формалізовано взаємозв'язок параметрів розподілу інтервалів прибуття транспортних засобів на зупинку та часу їх простою зі значенням непродуктивних простоїв рухомого складу. Це дозволяє розрахувати пропускну здатність зупинки з урахуванням ступеня їх завантаження. Обгрунтовано розподіл інтенсивності руху за маршрутами зі спільними перегонами. Розглянуто питання оптимізації місткості транспортних засобів за маршрутами з комбінованим режимом руху. Визначено структурну пропорцію міського пасажирського парку між автомобільним і міським електротранспортом на підставі закономірностей формування маршрутної мережі міста та з метою забезпечення надійності функціонування маршрутів різних видів транспорту. Уточнено шляхи використання даних засобів з урахуванням соціально-екологічної складової витрат суспільства на функціонування міського пасажирського транспорту і сучасних економічних реалій. Удосконалено методику організації міських пасажирських перевезень щодо формування структури дослідженого парку, яка передбачає врахування впливу пасажиропотоків за маршрутами і пропускну здатність зупинок транспорту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.5 +
Шифр НБУВ: РА354109

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського