Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (10)Реферативна база даних (448)Книжкові видання та компакт-диски (362)Журнали та продовжувані видання (56)
Пошуковий запит: (<.>U=С5*676$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 29
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Щерба О.І. 
Поведінка споживача в умовах становлення та розвитку рекламного простору (соціологічний аналіз): Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / О.І. Щерба ; НАН України. Ін-т соціології. — К., 2007. — 18 с. — укp.

Здійснено аналіз мотиваційних теорій особистості. Проаналізовано зовнішні та внутрішні чинники впливу на поведінку споживачів. Розглянуто сегментацію споживання та типи споживачів за різними критеріями. Проаналізовано їх сприймання та ставлення до реклами та її вплив на поведінку споживачів. Відзначено щодо неадаптованості західної реклами до українських реалій і показано необхідність вивчення регіональних відмінностей споживачів. Розглянуто особливості символів та гендерного аспекту, відображених у національному рекламному продукті. Наголошено на важливості формування споживчої культури в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*332.1-723.21 + С5*676 + С5*122.6 +
Шифр НБУВ: РА349713

Рубрики:

      
2.

Чутова Н. П. 
Впливовість мас-медіа на формування ціннісних орієнтацій сучасної української молоді (на прикладі Дніпропетровського регіону): автореф. дис. ... канд. соцiол. наук : 22.00.04 / Н. П. Чутова ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2010. — 16 с. — укp.

Уточнено поняття "ціннісні орієнтації" та виявлено їх об'єктивні особливості. Розвинуто положення про те, що сучасна молодь є об'єктом впливовості мас-медіа та глобальних транснаціональних інформаційних структур та є самостійним суб'єктом-носієм певних цінностей та ціннісно-мотивованої суспільної діяльності. Вперше розглянуто періодизацію етапів розвитку мас-медіа в Україні й обгрунтовано неоднозначність їх впливовості на формування ціннісних орієнтацій сучасних молодих людей. Здійснено типологізацію груп молоді за сприйняттям мас-медіа за критеріями: ступеня довіри до ЗМІ, рівня соціалізації та ступеня формування стилю життя - опоненти, апологети, індиференти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612 + С5*676 + С5*423.122
Шифр НБУВ: РА374519 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Черноус Л. С. 
Інституціоналізація Інтернет у сучасному українському суспільстві: автореф. дис. ... канд. соцiол. наук : 22.00.04 / Л. С. Черноус ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2011. — 20 с. — укp.

Проаналізовано теоретичні та методологічні засади соціологічного дослідження становлення та функціонування Інтернет у сучасному українському суспільстві. Розкрито зміст понять "інформаційне суспільство", "соціальний інститут", "інституціалізація". Обгрунтовано особливості формування віртосоціальних відносин і практик як основи інституалізіації Інтернет у сучасному українському суспільстві. Доведено, що поява соціальної потреби в доступні до інформації й інтенсивних соціальних зв'язках призвела до виникнення такого явища як віртосоціальність. Доведено, що Інтернет є специфічним формально-неформальним інститутом. На емпіричному матеріалі визначено специфіку функціонування та розвитку Інтернет в Україні. Розглянуто основні етапи процесу інституалізації Інтернет не лише з позицій протреби оцінювання їх сучасного стану, а й з погляду прогнозування та визначення векторів його розвитку в майбутньому.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676 + С5*328.93 + С5*612.154
Шифр НБУВ: РА385093 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Трухачов О. І. 
Соціокультурні та ідейно-політичні аспекти впливу державно-виконавчих установ на засоби масової комунікації: автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.03 / О. І. Трухачов ; Київ. держ. ун-т ім. Т. Г. Шевченка, Ін-т журналістики. — К., 2010. — 29 с. — укp.

Проведено комплексне дослідження соціокультурного й ідейно-політичного аспектів впливу державно-виконавчих установ на засоби масової комунікації, визначено сутність та мету процесів взаємовпливів між державно-виконавчими установами та засобами масової комунікації. Розглянуто сутність та проаналізовано управлінську парадигму державно-виконавчих установ з точки зору масово-комунікаційної складової політики. Описано структуру та визначено специфіку діяльності ЗМІ у сучасному політичному просторі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612 + С5*676 + Ф037.3
Шифр НБУВ: РА374600 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Субота М.М. 
Репрезентація соціальної реальності у текстах масової комунікації: автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / М.М. Субота ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Розроблено концептуальні засади соціологічного вивчення репрезентації соціальної реальності у текстах масової комунікації на прикладі текстів харківських теленовин. Проблему реальності та її репрезентації розглянуту в аспекті соціального конструктивізму. На засадах міждисциплінарного підходу здійснено теоретичну соціологічну інтерпретацію поняття репрезентації, обгрунтовано доцільність його використання у соціологічному вивченні масової комунікації. Обгрунтовано можливості дискурсивної концепції ідеології та концептуальних положень теорії "встановлення порядку денного" як теоретико-методологічних засад дослідження репрезентації соціальної реальності у текстах масової комунікації. Розкрито особливе значення жанру теленовин у конструюванні соціальної реальності й обгрунтовано вибір регіональних теленовин як практичного прикладу для дослідження проблеми. Проаналізовано основні чинники, що зумовлюють зміст теленовин з урахуванням особливостей функціонування українських регіональних мас-медіа. Запропоновано розширити соціологічні уявлення щодо обумовленості новинних репрезантацій шляхом жанрових обмежень. Реалізовано порівняльне якісно-кількісне дослідження репрезентації соціальної реальності у текстах харківських теленовин АТН та "Объектив" у контексті виявлення загальної тематичної структури новин, проблематики інформаційних повідомлень, а також соціальних агентів, з якими співвідносяться медіарепрезентації. Виявлено збіги та розбіжності у репрезентації соціальної реальності досліджуваними медіа, виявлено обумовленість репрезентації інтенціями політичної реклами у змістовому аспекті та в аспекті способу здійснення репрезентації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676 +
Шифр НБУВ: РА360288

Рубрики:

      
6.

Согорін А.А. 
Особливості впливу ЗМК на трудову адаптацію: концептуалізація моделі соціологічного дослідження: автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / А.А. Согорін ; Гуманіт. ун-т "Запоріз. ін-т держ. та муніцип. упр.". — Запоріжжя, 2007. — 16 с. — укp.

Визначено особливості впливу засобів масової комунікації (ЗМК) на процес трудової адаптації. Обгрунтовано теоретико-методологічну базу дослідження феномену "засоби масової комунікації", в якій об'єднано евристичні можливості ідеологічного, критичного й структурно-функціонального підходів. Визначено місце ЗМК як неголовного інституту, що входить до головного інституту масової комунікації. Розкрито сутність трудової адаптації, її структуру та функції, описано інформаційний і комунікативний механізми пристосування працівника до нової трудової ситуації. Розглянуто ефекти масової комунікації та їх вплив на трудову адаптацію. З використанням методів компаративного аналізу й аналогії визначено особливості сутнісних характеристик ЗМК як механізму трудової адаптації. Удосконалено структуру трудової адаптації, зокрема, визначено її рівні (біологічний, психічний та соціальний) та види (професійний, організаційний, соціально-психологічний, матеріально-побутовий та оздоровчо-реабілітаційний). Розроблено й апробовано модель соціологічного дослідження впливів ЗМК на процес трудової адаптації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676 + С5*665.24 +
Шифр НБУВ: РА355107

Рубрики:

      
7.

Синоруб Г.П. 
Поняття конфліктного наповнення діяльності мас-медіа в теорії соціальних комунікацій (контекст формування поведінки аудиторії): автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій: 27.00.01 / Г.П. Синоруб ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка, Ін-т журналістики. — К., 2009. — 16 с. — укp.

Зазначено, що журналістська діяльність тісно пов'язана з суспільно-соціальною діяльністю, а саме: комунікативною активністю, складовою якої і є мас-медіа. Виділено типи причетності мас-медіа до конфліктних ситуацій, проаналізовано управління конфліктом на кожному етапі його проходження, обгрунтовано основні стратегії вирішення конфліктних ситуацій. Найкращою профілактикою психологічної залежності, маніпулювання, вирішення конфліктних ситуацій, контролю свідомості є розвиток в аудиторії комунікативних вмінь. Створено класифікацію комунікативних вмінь аудиторії в сприйнятті медіаконфліктів, розроблено типологію аудиторії за вмінням переживання конфліктів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676 + С5*333.4 +
Шифр НБУВ: РА368641

Рубрики:

      
8.

Семчук С. І. 
Особливості впливу засобів масової інформації на соціалізацію дітей дошкільного віку: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / С. І. Семчук ; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського. — О., 2010. — 21 с. — укp.

Розглянуто проблему визначення особливостей впливу ЗМІ на соціалізацію дітей дошкільного віку. Розкрито сутність і структуру соціальної компетентності дітей дошкільного віку. Уточнено поняття "медіасоціалізація дитини дошкільного віку" та "медіа-розвивальне середовище дошкільного навчального закладу". Визначено провідні групи факторів та охарактеризовано особливості впливу ЗМІ на соціалізацію дітей п'яти-шести років. Визначено критерії, показники та рівні сформованості соціальної компетентності дошкільників. Встановлено педагогічні умови формування соціальної компетентності дітей дошкільного віку в контексті впливу на них ЗМІ. Розроблено й апробовано експериментальну модель і методику реалізації педагогічних умов з формування соціальної компетентності дошкільників у контексті впливу на них ЗМІ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.350.0 + Ю952.1-734 + С5*676*148:Ч30
Шифр НБУВ: РА376125 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
9.

Семченко О.А. 
Засоби масової комунікації у виробничому процесі: вибори Президента України 1999 року: автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / О.А. Семченко ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2008. — 19 с. — укp.

Досліджено роль, функції, тенденції та особливості використання засобів масової комунікації (ЗМК) у президентській виборчій кампанії 1999 р. й умови, принципи, форми діяльності основних ЗМК у виборчому процесі в Україні. Визначено концептуальні та методологічні засади дослідження діяльності ЗМК, розроблені у вітчизняній і зарубіжній комунікативістиці. Обгрунтовано пропозиції щодо вдосконалення та розвитку наявних концепцій масової комунікації, зокрема в аспекті теоретичної та емпіричної інтерпретації понять "засоби масової комунікації", "масова комунікація". Виявлено основні компоненти та типи ЗМК, задіяні у виборчій кампанії 1999 р. Визначнено головні проблемні аспекти в діяльності українських ЗМК. Сформульовано рекомендації щодо їх усунення й оптимізації діяльності ЗМК. Наведено пропозиції стосовно поліпшення можливостей участі й умов використання ЗМК у виборчому процесі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф052 + Ф3(4УКР)64 + С5*676 +
Шифр НБУВ: РА356914

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
10.

Сіріньок-Долгарьова К. Г. 
Глобалізація світового новинного дискурсу (на прикладі англомовних інтернет-медіа США, Великобританії, Індії та Австралії): автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.01 / К. Г. Сіріньок-Долгарьова ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка, Ін-т журналістики. — К., 2011. — 16 с. — укp.

Здійснено комплексне дослідження глобального новинного дискурсу на прикладі англомовних інтернет-медіа США, Великобританії, Індії й Австралії. Розглянуто специфіку інтернету як глобального соціокомунікативного середовища. Проаналізовано тенденції медіаглобалізації, що домінують у світових новинних мас-медійних організаціях за умов сучасного інформаційно-комунікаційного суспільства: процеси комерціалізації й концентрації, інтеграції та глокалізації. Розкрито поняття конвергентності новітніх медіа шляхом детального розгляду диджиталізації та мобілізації мережевих новин, способів залучення інструментарію громадянської журналістики до їх створення. Вивчено контент он-лайн-новин і досліджено смаки користувачів англомовних веб-медіа, завдяки чому сформульовано поняття "глобальні новини" та визначено ключові атрибути глобального новинного дискурсу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 с51 + С5*676*148:С5
Шифр НБУВ: РА383929 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
11.

Прохоренко Є.Я. 
Феномен кіберкультури в інформаційно-технологічному відтворенні соціуму: автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / Є.Я. Прохоренко ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2008. — 23 с. — укp.

Досліджено феномен кіберкультури в інформаційно-технологічному відтворенні соціуму. Висвітлено стан наукової розробки цієї проблеми. Розкрито суть і зміст поняття "кіберкультура". Обгрунтовано концептуальний підхід, який дозволяє здійснити соціологічний аналіз феномену кіберкультури. На підставі результатів соціологічного дослідження доведено, що ціннісно-нормативні системи є найбільш виразними характеристиками кіберкультури. Випускників загальноосвітніх шкіл, орієнтованих на кіберкультуру, у цьому аспекті вирізняє значущість базової цінності - "цікавої роботи", яка посідаймає перше місце у ранговій шкалі, а також специфіка інструментальних цінностей - "упевненість у собі", "самостійність", "свобода" на відміну від традиційних цінностей "здоров'я", "миру та спокою в країні", "щасливого сімейного життя", "матеріального благополуччя", "хороших і вірних друзів". Оптимальні за раціональністю установки осіб, орієнтованих на кіберкультуру, відображають логіку мислення та спосіб дії інформаційного суспільства, що формується, і підтверджують гіпотезу про вплив кіберкультури на характер суспільних відносин.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676 + С5*671.1*4 + С5*328.93 +
Шифр НБУВ: РА356987

Рубрики:

      
12.

Петренко-Лисак А.О. 
Соціальні детермінанти кібервіртуального простору: автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / А.О. Петренко-Лисак ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2007. — 16 с. — укp.

Проведено соціальне дослідження специфіки кібервіртуального простору як компонента соціального простору. На підставі використання просторово-часового концепту розроблено теорію кібервіртуальності. Розкрито соціологічний зміст термінів "кібервіртуальність" та "кібервіртуальний простір". Визначено ознаки соціально-просторових перетворень, спричинених кібервіртуальністю. Розкрито сутність кібервіртуальних спільнот та кібервіртуальної особистості. Проведено моделювання кібервіртуального простору як соціально-просторового виміру, через означення його структуроутворюючих засад, принципів функціонування, форм і типів складових компонентів й рекурсивності соціально-просторових ознак кібервіртуальності та реальності. Розглянуто соціально-технологічний аспект кібервіртуальності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676 +
Шифр НБУВ: РА354345

Рубрики:

      
13.

Піронкова О.Ф. 
Соціокультурна гетерогенність новин в національному медіа просторі: Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / О.Ф. Піронкова ; НАН України. Ін-т соціології. — К., 2003. — 15 с. — укp.

Проведено дослідження змісту і структури новин у пресі та на телебаченні України на трьох рівнях: загальнометодологічному, методично-операціональному, а також на емпіричному рівні, на якому теоретичні установки й обгрунтовані методичні підходи було реалізовано в процедурах збору, обробки й інтерпретації первинної соціологічної інформації. Виявлено механізми трансформації подій у повідомлення. Розглянуто тенденції гомогенізації змісту повідомлень під впливом комерціалізації й деполітизації новин в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676 + С5*333.452.1 +
Шифр НБУВ: РА325952

Рубрики:

      
14.

Лобовікова О.О. 
Інформаційна нерівність як соціологічна проблема: Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / О.О. Лобовікова ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2007. — 22 с. — укp.

Досліджено соціальну специфіку інформаційної нерівності за умов формування інформаційного суспільства. Інформатизацію суспільства розглянуто як макросоціальний процес. Досліджено соціальні наслідки впровадження інформаційно-комунікаційних технологій. Розглянуто суб'єкти й об'єкти формування інформаційного суспільства за умов глобалізації, охарактеризовано його сучасний стан в Україні. Проаналізовано існуючі моделі інформаційного суспільства. Досліджено інформаційну нерівність на макро-, мікро- та мезорівні, описано її структуру, в якій виділено й охарактеризовано цифрову нерівність як важливий елемент інформаційної нерівності. Розроблено механізм подолання інформаційної нерівності. Визначено основні завдання соціальної політики в Україні й обгрунтовано шляхи подолання проблеми інформаційної нерівності за умов формування інформаційного суспільства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*325.8 + С5*676 +
Шифр НБУВ: РА351046

Рубрики:

      
15.

Лильо Т.Я. 
Глобалізація комунікаційного простору і процеси національної ідентифікації у посткомуністичному світі: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Т.Я. Лильо ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. — К., 2001. — 21 с. — укp.

Досліджено вплив глобалізації комунікаційного простору на процеси національної ідентифікації в посткомуністичному світі, проаналізовано ідеологічну природу глобалізації, висвітлено особливості сучаснуої геоінформаційної ситуації та специфіки інформаційної мобільності нації за посткомуністичних умов. Аргументовано, що глобалізація не базується на якісно новій ідеології, а є продовженням інформаційного, політико-економічного впливів відносних переможців у "холодній війні", які сьогодні є лідерами комунікаційної революції. Доведено, що слабкість інформаційного поля нації зумовлена не тільки політикою інфоциду, але й специфікою геоінформаційної ситуації, в якій комунікаційний простір розподіляється на сфери підпорядкування інформаційно розвинутим країнам і транснаціональним корпораціям. Значну увагу приділено впливу нових комунікаційних умов, зокрема, гіпертекстового характеру інформаційного процесу на його зміст, макротексти, які дають ідентифікаційний код для цілісного розуміння суті людини в національному та всесвітньому вимірах. Досліджено основні способи семантизації з використанням національних засобів масової інформації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62в05 + С5*676
Шифр НБУВ: РА315814 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
16.

Курліщук І.І. 
Педагогічні засади соціалізації студентської молоді засобами масової комунікації: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / І.І. Курліщук ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено актуальну проблему соціалізації студентської молоді засобами масової комунікації. Визначено особливості даного процесу, показано роль і місце мас-медіа в його реалізації. Розкрито сутність і специфіку засобів масової комунікації як особливого інституту соціалізації. Обгрунтовано педагогічні засади, що забезпечують ефективність процесу соціалізації студентської молоді засобами масової комунікації, якими є медіа-освіта студентства у контексті соціалізації, педагогічна підтримка спілкування студентської молоді з засобами масової комунікації. Основним критерієм ефективності застосування обгрунтованих педагогічних засад визначено соціальність студентів як сукупність трьох компонентів - когнітивного, емоційно-ціннісного та практично-діяльнісного.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч412(4УКР) + С5*676 +
Шифр НБУВ: РА356371

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Кузнєцова Т. В. 
Аксіологічні моделі мас-медійної інформації: комунікативно-концептуальний підхід: автореф. дис. ... д-ра з соц. комунікацій : 27.00.01 / Т. В. Кузнєцова ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — К., 2010. — 31 с. — укp.

Розроблено методологічні засади аксіологічного моделювання мас-медійної інформації (ММІ), яка розглядає журналістський текст з позиції комунікації та когніції одночасно. Встановлено, що основна ідея концепції полягає в тому, що текст постає як системно-структурна та смислова організація, що актуалізує ціннісні смисли повідомлення. Структурна організація виявляється через аксіологічні моделі, а смислова - через концептуальні утворення, що наповнюють дані моделі в процесі творення тексту. Запропоновано типологію аксіологічних моделей ММІ, виявлено парадигму оцінних текстів. Розроблено нову методику концептуального аналізу шляхом аналізу найчастотніших аксіологічних моделей ММІ, охарактеризовано стан вітчизняної медійної аксіосфери.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676
Шифр НБУВ: РА376522 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
18.

Коритнікова Н.В. 
Інтернет-представництво як комунікативний ресурс державного управління: автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / Н.В. Коритнікова ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Здійснено комплексне дослідження Інтернет-представництв як комунікативного ресурсу державного управління. Проаналізовано теоретико-методологічні підходи до соціологічного аналізу мережних комунікацій. Описано вплив Інтернет-технологій на політичне життя. Досліджено напрями соціально-політичних змін у зв'язку з поширенням мережних комунікацій. Уточнено специфіку функціонування державного управління в період активізації інформаційних потоків. Розглянуто інформаційно-комунікативний аспект розвитку "електронного уряду". Наведено визначення поняття "Інтернет-представництво органів влади", установлено їх цілі та сутнісні характеристики. Розроблено систему показників емпіричного виміру ефективності Інтернет-представництв, що була застосована для виділення комунікативних моделей офіційних веб-сайтів органів влади. Виявлено динаміку інформатизації ураїнського суспільства та її вплив на вирішення проблеми цифрової нерівності. Доведено, що Інтернет не є розповсюдженим засобом професійної взаємодії українських держслужбовців з населенням.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676 + С5*666.1 +
Шифр НБУВ: РА356986

Рубрики:

      
19.

Коноплицький 
Соціальні аспекти комунікації в мережі Інтернет: феноменологічний аналіз: автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.01 / Сергій Михайлович Коноплицький ; НАН України; Інститут соціології. — К., 2007. — 17 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676
Шифр НБУВ: РА359184

Рубрики:

      
20.

Колосок С.В. 
Зв'язки з громадськістю у формуванні іміджу органів державного управління: Автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.01 / С.В. Колосок ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Розвинуто концептуальні підходи і визначено категорії та поняття, які стосуються формування позитивного іміджу органів державного керування у сучасному українському суспільстві. Удосконалено підхід щодо застосування новітніх інформаційних технологій у діяльності органів державного керування та доведено доцільність впровадження до практики даних органів форм і методів паблік рилейшнз як ефективного механізму формування іміджу органів державної влади, який уможливлює реалізацію принципу відкритості та прозорості державного керування, зростання рівня підтримки дій державної влади з боку населення. Визначено напрями формування позитивного іміджу зазначених органів за допомогою створення моделі комунікативного простору, яка грунтується на ефективному прямому і зворотньому зв'язку з населенням та системному дослідженні громадської думки. На підставі наукового аналізу існуючої практики зв'язків органів державного керування з громадськістю внесено пропозиції та рекомендації щодо створення спеціальних підрозділів у системі державного управління та технологій конструювання позитивного корпоративного іміджу державної влади в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)011 + Ч62 в05 + С5*676 + С5*46*332.1-723.58
Шифр НБУВ: РА326983

Рубрики:
  

Географічні рубрики:
  
  
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського