Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (8)Реферативна база даних (476)Книжкові видання та компакт-диски (523)Журнали та продовжувані видання (556)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)212.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 34
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Тебенко В.М. 
Управлінське консультування (на прикладі інформаційно-консультаційних служб АПК): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / В.М. Тебенко ; Крим. держ. аграр. ун-т. — Сімф., 1999. — 16 с. — укp.

Узагальнено зарубіжний і вітчизняний досвід інформаційно-консультаційного обслуговування в сфері сільськогосподарського виробництва та оцінено практику роботи інформаційно-консультативного центру (ІКЦ) "Агро-Таврія". Обгрунтовано систему бази даних для ефективного функціонування ІКЦ. Запропоновано "Положення про роботу інформаційно-консультативної служби" та "Функціональне положення консультанта з економіки". Розроблено і реалізовано пропозиції щодо інформаційного, технічного, організаційно-методичного і кадрового забезпечення діяльності ІКЦ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)212.1 + У9(4УКР)320-212.1

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Балтачеєва Н.А. 
Управління навчанням керівників та спеціалістів у системі менеджменту персоналу підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Н.А. Балтачеєва ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2000. — 19 с. — укp.

Розглянуто теоретичні та методологічні основи управління навчанням персоналу за умов трансформації економіки України. Проаналізовано управління системою перепідготовки та підвищення кваліфікації керівників і спеціалістів на прикладі підприємств металургійної та машинобудівної промисловості Донеччини. Запропоновано концепцію управління системою перепідготовки та підвищення кваліфікації керівників та спеціалістів. Розроблено методику оцінки ефективності даної системи, використання якої на підприємствах дозволить здійснити добір кандидатів на навчання та визначити доцільність інвестицій до зазначеної системи. Визначено класифікацію чинників, що впливають на ефективність управління системою перепідготовки та підвищення кваліфікації керівників і спеціалістів. Обгрунтовано рекомендації щодо удосконалення механізму внутрішньовиробничого навчання керівників вищої, середньої та нижчої ланок управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)212.1
Шифр НБУВ: РА311363 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Капітанець О.М. 
Педагогічна підготовка менеджерів у вищих технічних навчальних закладах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.М. Капітанець ; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2001. — 19 с. — укp.

Висвітлено проблему педагогічної підготовки менеджера організації. З'ясовано педагогічні функції в професійній діяльності менеджера. Обгрунтовано чинники, що визначають професійну спрямованість педагогічної підготовки менеджерів. Визначено структуру та зміст професійно-педагогічної підготовки. Розглянуто адекватні їй методи і засоби навчання. Простежено методику виховання логічного та творчого професійно-педагогічного мислення у майбутніх менеджерів. Охарактеризовано дидактичні умови реалізації змісту педагогічної підготовки менеджерів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 + У9(4УКР)212.14р3
Шифр НБУВ: РА315146 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Черевко В.П. 
Формування комунікативної компетентності майбутнього менеджера у процесі професійної підготовки: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / В.П. Черевко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Розкрито специфіку та структуру (когнітивний, емоційно-оцінний, поведінковий компоненти) комунікативної компетентності майбутнього менеджера. Визначено критерії діагностування (особливості професійно-комунікативного самовизначення, схильність до обраної професії, наявність професійно-комунікативних і управлінських якостей, володіння засобами спілкування), рівні (високий, середній та низький) та динаміку сформованості протягом періоду професійної підготовки. Розроблено модель формування особистісно-професійної комунікативної компетентності майбутнього менеджера на базі методу керованого інтеріндивідного навчання особистісно-професійної комунікації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю 959.181 + У9(4Укр)212.1
Шифр НБУВ: РА316811 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Влодарска-Зола Л. 
Професійна підготовка майбутніх менеджерів у вищих технічних навчальних закладах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л. Влодарска-Зола ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2003. — 24 с. — укp.

На підставі грунтовного аналізу сучасних соціально-економічних трансформацій у суспільстві сформульовано вимоги до професійної підготовки менеджерів, їх особистісних і професійно значущих якостей. Виявлено особливості структурування змістового компонента професійної підготовки менеджерів у вищому технічному навчальному закладі (ВТНЗ). Проаналізовано структуру, зміст і форми організації професійного навчання менеджерів, а також виявлено та охарактеризовано його основні етапи. Здійснено порівняльний аналіз підготовки майбутніх менеджерів у ВТНЗ Польщі та України. Зроблено прогностичне обгрунтування напрямів удосконалення професійної підготовки даних фахівців.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)212.14-640-963
Шифр НБУВ: РА326698

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Тихомирова 
Механізм державного регулювання підготовки управлінського персоналу в реальному секторі економіки: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Тихомирова ; Н.-д. екон. ін-т М-ва економіки та з питань європ. інтегр. України. — К., 2003. — 17 с.: рис. — укp.

Запропоновано систему організації відносин у реалізації підготовки управлінського персоналу, яка базується на принципах соціального партнерства учасників, що передбачає координацію зусиль, урахування взаємних інтересів, стимулювання спільних ініциатив, а також підвищення ефективності у використанні управлінського ресурсу реального сектора економіки. Розроблено модель діяльності закладу, що працює у сфері підготовки управлінського персоналу, яка базується на інноваційній моделі підприємницької поведінки. Для оцінки зв'язків між кадровою стратегією підприємства по відношенню до управлінців вищої ланки та особливостями зовнішнього середовища, а також між якісними змінами у вищому управлінському персоналі та показниками ефективності діяльності підприємств запропоновано спеціальний клас економіко-математичних моделей (регресійні пробіт-моделі), які дозволили відзначити позитивний зв'язок, що особливо характерно для приватизованих підприємств. Обгрунтовано необхідність використання теоретичної концепції людського капіталу, як бази для удосконалення механізму державного регулювання підготовки даного персоналу. Удосконалено засоби формування механізму підготовки управлінського персоналу за ефективного поєднання елементів державного регулювання та ринкового впливу. Розглянуто методику визначення потреб підприємств у підготовці даного персоналу відповідно до стратегії розвитку бізнесу, яка базується на співставленні цілей стратегічного розвитку та наявності фінансових, організаційних ресурсів підприємства, а також оцінці існуючих проблем і можливостей розвитку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)212.14-640-963 +
Шифр НБУВ: РА323817

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Колесніченко Л.А. 
Психологічні особливості саморегуляції у професійній діяльності менеджерів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л.А. Колесніченко ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Проаналізовано взаємозв'язок особистісного та професійного розвитку, досліджено специфіку професійної діяльності менеджера. Визначено психологічний зміст та функції поняття "саморегуляція". Теоретично обгрунтовано модель особистісної саморегуляції менеджерів, визначено її компоненти: змістовий, процесуальний і чинник самооцінки особистості. Розроблено методику дослідження особистісної саморегуляції менеджерів, проаналізовано процес і наслідки її реалізації. Висвітлено особливості та рівні сформованості особистісної саморегуляції успішних, неуспішних та майбутніх менеджерів. Розроблено програму підвищення рівня особистісної саморегуляції. Встановлено позитивний вплив її реалізації на розвиток і удосконалення досліджуваної професійної якості менеджерів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + У9(4УКР)212.14 +
Шифр НБУВ: РА334108

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Бондарєва Л.І. 
Навчальний тренінг як засіб професійної підготовки майбутніх менеджерів організацій в економічних університетах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.І. Бондарєва ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2006. — 21 с. — укp.

Досліджено проблему використання навчального тренінгу у професійній підготовці майбутніх менеджерів організацій в економічних університетах. Розроблено й обгрунтовано організаційно-педагогічні засади використання навчального тренінгу у їх професійній підготовці, складовими яких є практична модель навчального тренінгу, педагогічні етапи розробки програми та методика проведення навчального тренінгу; критерії ефективності використання навчального тренінгу у професійній підготовці майбутніх менеджерів організацій; вимоги до особистості викладача-тренера та його методичної підготовки. Розвинуто положення щодо змісту професійних знань, умінь і навичок майбутніх менеджерів організацій відповідно до сучасних вимог ринку праці. Удосконалено форми та методи професійної підготовки студентів в економічних університетах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)212.1 р +
Шифр НБУВ: РА348324

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Тарасова С.М. 
Формування у майбутніх менеджерів фінансово-економічного профілю готовності до управлінської діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.М. Тарасова ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. — Кіровоград, 2006. — 20 с. — укp.

Досліджено процес формування у майбутніх менеджерів готовності до управлінської діяльності. На підставі результатів теоретичного вивчення проблеми та дослідно-експериментальної перевірки визначено суть формування готовності до даної діяльності, її зміст, показники рівня сформованості готовності до управлінської діяльності, а також критерії. Розкрито зміст категорії "менеджер" й уточнено суть понять "готовність до управлінської діяльності", "технологія здійснення управлінської діяльності". Наведено модель професійної структури та розглянуто структуру процесу формування у майбутніх менеджерів готовності до управлінської діяльності. Визначено організаційно-педагогічні умови та зміст цього процесу. Здійснено експериментальну перевірку ефективності умов формування готовності до управлінської діяльності майбутніх менеджерів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)212.1 р +
Шифр НБУВ: РА346692

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Редько С.І. 
Психологічні умови розвитку управлінських здібностей майбутніх фахівців економічного профілю: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / С.І. Редько ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2007. — 19 с. — укp.

Вперше теоретично обгрунтовано стратегію розвитку управлінських здібностей студентів - майбутніх фахівців економічного профілю за сучасних соціально-економічних умов. Розкрито структуру та зміст управлінських здібностей, запропоновано засоби визначення рівня їх розвитку у студентів економічних вузів. Емпіричним шляхом виявлено необхідні психологічні утворення, що забезпечують належний рівень розвитку управлінських здібностей. Визначено психологічні засоби та умови розвитку управлінських здібностей у студентів економічних вузів. Розроблено й апробовано програму розвитку управлінських здібностей у студентів економічних ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.24 + Ю959.181:У + У9(4УКР)212.1 +
Шифр НБУВ: РА351030

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
11.

Процик І.С. 
Мотивування керівників в системі управління підприємством: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / І.С. Процик ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2007. — 25 с. — укp.

Зазначено, що більшість підприємств перебувають у стані трансформації використовуваних систем управління. Ефективність більшості змін залежить від суб'єктивних факторів, зокрема, від рівня професійності керівників та їх зацікавленості у результатах діяльності. Розроблено теоретичні положення та практичні рекомендації щодо вдосконалення мотивування керівників у системі управління підприємством. Розкрито суть понять "мотивування" і "стимулювання". Визначено принципи мотивування. Систематизовано фактори, які вливають на результативність застосування методів мотивування керівників підприємств. Розроблено методичні рекомендації з оцінювання результативності їх роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)212.14-645 +
Шифр НБУВ: РА348564

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Харцій О.М. 
Розвиток креативного потенціалу у майбутніх менеджерів організації: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / О.М. Харцій ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Розглянуто проблему сформованості креативного потенціалу у майбутніх менеджерів. Визначено сутність і психологічну структуру креативного потенціалу особистості. Виявлено та проаналізовано систему організаційних умов, що впливають на його формування та розвиток. Розроблено діагностичний інструментарій для виявлення рівня сформованості креативності у майбутніх менеджерів організації. Запропоновано розвивальну програму з формування креативного потенціалу у студентів-менеджерів. Висвітлено психологічні чинники (індивідуальні властивості особистості, комунікативні характеристики групи, особливості організації навчального процесу у ВНЗ), що впливають на оптимізацію підготовки студентів до управлінської діяльності. Обгрунтовано психологічні форми роботи та засоби формування креативного ставлення до даної дійльності у студентів-менеджерів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.1Ю959.18 + У9(4УКР)212.14р +
Шифр НБУВ: РА358591

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Атаманчук Ю.М. 
Організаційно-педагогічні умови самостійної роботи майбутніх менеджерів підприємницької діяльності в інформаційному навчальному середовищі університету: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Ю.М. Атаманчук ; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. — Черкаси, 2008. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено технологію забезпечення самостійної роботи майбутніх менеджерів підприємницької діяльності в інформаційному навчальному середовищі університету. Проаналізовано стан дослідження самостійної роботи у педагогічній теорії та практиці, обгрунтовано її концептуальні засади. На підставі визначених теоретичних підходів і методологічних положень сформовано поняттєвий апарат дослідження. З використанням методики факторного аналізу визначено організаційно-педагогічні умови, які впливають на самостійну роботу студентів. Розроблено технологію забезпечення самостійної роботи майбутніх менеджерів підприємницької діяльності, визначено сутність її основних складових. Експериментально підтверджено ефективність запропонованої технології, обгрунтовано засади та напрямки діяльності щодо покращання організації самостійної роботи студентів у вищій школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.69 + У9(4УКР)212.14 +
Шифр НБУВ: РА363416

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
14.

Галайко Ю.А. 
Методична система математичної підготовки майбутніх менеджерів організації: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Ю.А. Галайко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано необхідність перебудови навчального процесу з математичних дисциплін у вищих закладах освіти на основі застосування комплексного, системного та діяльнісного підходів з метою впровадження математичних знань у систему професійної підготовки студентів - майбутніх менеджерів організації. Виявлено позитивний вплив навчання математичних дисциплін на формування професійної компетентності студентів менеджерського фаху. Визначено психологічні та дидактичні передумови застосування розробленої методичної системи математичної підготовки студентів менеджерських спеціальностей. Обгрунтовано необхідність впровадження у навчальний процес професійно орієнтованої моделі навчання математичних дисциплін студентів менеджерських спеціальностей, що базується на поєднанні психолого-дидактичних закономірностей активізації їх навчально-пізнавальної діяльності та реалізації інтеграційних зв'язків між змістом математичної та відповідної фахової підготовки. Доповнено теорію та методику навчання математики системою вимог до математичних вправ і змісту математичної підготовки студентів менеджерських спеціальностей ВНЗ за умов впровадження кредитно-модульної системи навчання. Обгрунтовано педагогічні умови та визначено методичні особливості застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у процесі математичної підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-3 + У9(4УКР)212.14 р +
Шифр НБУВ: РА361145

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Сорока О.В. 
Формування та розвиток трудового потенціалу управлінських кадрів в умовах ринкових відносин: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.07 / О.В. Сорока ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2008. — 20 с. — укp.

Проаналізовано специфіку діяльності менеджера та його роль за сучасних умов. Розкрито суть трудового потенціалу управлінських кадрів. На баз моделей компетентності досліджено його якісну структуру. Виявлено головні умови та принципи формування трудового потенціалу управлінських кадрів. Обгрунтовано доцільність його безперервного оновлення та збагачення за рахунок професіоналізації управління, підготовки професійних менеджерів, модернізації чинної системи перепідготовки кадрів та підвищення кваліфікації, складовою якої є самоосвіта. За результатами дослідження визначено освітні потреби управлінських кадрів і надано оцінку рівня професіонального розвитку вітчизняних менеджерів. Розглянуто чинники, які уможливлюють адаптацію трудового потенціалу управлінських кадрів до сучасних вимог менеджменту людських ресурсів. Наведено концептуальні положення організаційно-економічного механізму формування та розвитку трудового потенціалу управлінських кадрів з урахуванням вимог до управління, створення структур з координації робіт на державному та регіональному рівнях. Запропоновано організаційне забезпечення роботи з формування, оцінювання та розвитку управлінських кадрів на мікрорівні у напрямку створення внутрішніх центрів. Запропоновоно науково-методичні рекомендації щодо оцінювання трудового потенціалу управлінських кадрів на базі методів нечіткої математики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)212.14 +
Шифр НБУВ: РА356944

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Коваль Т.І. 
Теоретичні та методичні основи професійної підготовки з інформаційних технологій майбутніх менеджерів-економістів: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Т.І. Коваль ; АПН України. Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. — К., 2008. — 44 с. — укp.

Досліджено теоретичні та методичні засади професійної підготовки з інформаційних технологій майбутніх менеджерів-економістів у ВНЗ. Визначено зміст базових понять та основні тенденції розвитку професійної підготовки з інформаційних технологій майбутніх менеджерів-економістів у вищій школі. Розкрито сутність професійної інформаційно-комп'ютерної діяльності менеджерів-економістів. Досліджено сучасний стан і проблеми професійної підготовки з інформаційних технологій майбутніх менеджерів-економістів в Україні, проаналізовано зарубіжний досвід діяльності у даній сфері. Обгрунтовано концепцію, модель та організаційно-методичні умови професійної підготовки з інформаційних технологій майбутніх менеджерів-економістів у ВНЗ, визначено критерії та показники її ефективності. Розглянуто особливості використанння методів, засобів і форм навчання та впровадження е-навчання. Визначено організаційно-методичні умови активізації самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів. Розроблено структуру та зміст навчально-методичного комплексу дисциплін інформаційно-комп'ютерного циклу. Запропоновано систему модульно-рейтингового неперервного контролю й оцінювання результатів навчання майбутніх менеджерів-економістів з інформаційних технологій у ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)212.14 ф121 р +
Шифр НБУВ: РА356492

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Сенча І.А. 
Педагогічні умови формування дослідницької культури майбутніх менеджерів у процесі фахової підготовки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.А. Сенча ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2008. — 21 с. — укp.

Досліджено проблему формування дослідницької культури майбутніх менеджерів у процесі фахової підготовки у ВНЗ, обгрунтовано й апробовано педагогічні умови її ефективного розвитку. Запропоновано визначення дослідницької культури спеціаліста як цілісного утворення, що формується і розвивається у процесі діяльності у певній професійно визначеній сфері та об'єктивується як сукупність норм і методів пізнання її сутності, способів реалізації та удосконалення. Встановлено, що основними функціями дослідницької культури у професійній діяльності спеціаліста є креативна, сигніфікативна, імперативна, адаптивна та розвивальна. Охарактеризовано структуру дослідницької культури спеціалістів-менеджерів, розроблено методику реалізації педагогічних умов, що забезпечують її формування у процесі фахової підготовки. Для визначення рівнів сформованості дослідницької культури спеціалістів-менеджерів запропоновано використовувати критерії суб'єктивності, спрямованості та унікальності дослідницької діяльності у сфері менеджменту. Встановлено показники та рівні сформованості (високий, середній і низький) дослідницької культури майбутніх менеджерів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)212.14 р +
Шифр НБУВ: РА355831

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Чередніченко Г.А. 
Формування творчих здібностей майбутніх бакалаврів-менеджерів у процесі фахової підготовки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Г.А. Чередніченко ; Черніг. держ. пед. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. — Чернігів, 2009. — 20 с. — укp.

Розкрито суть, зміст творчих здібностей майбутніх бакалаврів-менеджерів. Проаналізовано наукові підходи до проблеми формування творчих здібностей і визначено змістові аспекти їх формування. Виявлено й обгрунтовано специфічні принципи та педагогічні умови формування даних здібностей. На підставі теоретичних і методичних засад розроблено модель і методику формування творчих здібностей майбутніх бакалаврів-менеджерів у процесі фахової підготовки. Показано ефективність застосування методики даного формування, яка передбачає поетапне включення студентів у творчу навчально-професійну діяльність і створення ними у процесі цієї діяльності творчих освітніх продуктів. Обгрунтовано критерії, показники та рівні сформованості творчих здібностей майбутніх бакалаврів-менеджерів. Визначено оптимальні способи використання різних форм, методів і засобів навчання з метою ефективного формування даних здібностей. У процесі експериментального навчання доведено доцільність використання педагогічних умов і основних компонент моделі формування творчих здібностей майбутніх бакалаврів у процесі їх фахової підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)212.1 р +
Шифр НБУВ: РА365602

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Нікіфорова Л.Б. 
Формування емоційної культури майбутніх менеджерів у навчально-виховному процесі: автореф. дис... канд. пед. наук.: 13.00.07 / Л.Б. Нікіфорова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2009. — 22 с. — укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми формування емоційної культури майбутніх менеджерів у навчально-виховному процесі ВНЗ. На підставі аналізу сутності, структури й особливостей даного процесу науково обгрунтовано технологію, яка передбачає формування у студентів позитивної мотивації до емоційного розвитку; оволодіння майбутніми менеджерами системи знань про сутніть і значущість емоційної культури та набуття вмінь щодо її реалізації; розвиток у студентів емпатичних, інтерактивних, перцептивних і рефлексивних здібностей; формування особистісного емоційного досвіду майбутніх фахівців шляхом підготовки викладачів до розвитку емоційної культури студентів; мотиваційне забезпечення навчально-виховного процесу щодо формування емоційної культри майбутніх менеджерів; збагачення змісту професійної підготовки майбутніх менеджерів системою знань про сутність і значущість емоційної культури; активне поєднання у навчально-виховному процесі традиційних та інноваційних форм і методів, що сприяють емоційному розвитку майбутніх фахівців; дотримання принципів культуровідповідності, особистісної орієнтації, гуманізації, емоційної насиченості та мажорності, а також аксіологічного принципу. Експериментально підтверджено ефективність розробленої технології формування емоційної культури майбутніх менеджерів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)212.14р +
Шифр НБУВ: РА362627

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Орлов А.О. 
Формування професійної відповідальності майбутніх менеджерів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / А.О. Орлов ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2009. — 21 с. — укp.

Досліджено проблему формування професійної відповідальності майбутніх менеджерів. Розроблено експериментальну модель їх професійної підготовки, яка передбачає цілеспрямоване формування професійної відповідальності, та відповідну методику її реалізації. Доведено, що реалізація навчально-виховних впливів, спрямованих на формування відповідальності, може бути ефективною завдяки методам інтерактивного навчання (ділові ігри, зокрема з використанням спеціальних комп'ютерних програм), роботі в малих групах, проектним методикам. Сформульовано педагогічні умови застосування запропонованої моделі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)212.14р +
Шифр НБУВ: РА368284

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського