Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (468)Книжкові видання та компакт-диски (221)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)290-13$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Іваніченко В.В. 
Стимулювання працівників за випуск конкурентоспроможної продукції на підприємстві: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / В.В. Іваніченко ; Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2006. — 20 с. — укp.

Удосконалено зміст економічного стимулювання за умов ринкової економіки на підставі врахування інтересів учасників виробничих відносин щодо підвищення конкурентоспроможності продукції. Проведено дослідження прояву економічних інтересів, розглянуто їх види та визначено основні показники. Запропоновано відповідні економічні важелі підвищення конкурентоспроможності продукції в напрямках економічного стимулювання діяльності підприємства та суб'єктів ринкового середовища. Розроблено модель оцінки рівня стимулювання працівників і спосіб визначення розміру винагороди працівників за кінцеві результати діяльності підприємства з урахуванням економічних інтересів щодо виробництва конкурентоспроможної продукції. Удосконалено модель фінансового забезпечення випуску продукції, яка враховує витрати на її конкурентоспроможність та можливі джерела фінансування виробничого процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13 + У9(4УКР)290-645 +
Шифр НБУВ: РА344626

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Іващенко Г.А. 
Оцінка організаційно-економічних факторів формування конкурентоспроможності підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Г.А. Іващенко ; Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2005. — 19 с. — укp.

Вперше розроблено концепцію комплексної оцінки організаційно-економічних факторів формування конкурентоспроможності підприємства (ОЕФФКП) на основі визначення складових процесів перетворення конкурентоспроможних можливостей у конкурентні переваги. Розроблено економетричні моделі процесів нарощування конкурентоспроможного потенціалу, з використанням яких визначено та оцінено дієві фактори та періоди їх впливу на можливості формування конкурентоспроможності підприємства. Удосконалено методику проведення комплексної оцінки ОЕФФКП, яка включає експрес-оцінку ОЕФФКП, порівняльну та прогнозну оцінки рівня конкурентоспроможності підприємств, а також оцінку конкурентоспроможного потенціалу на базі дослідження передумов, характеру та результативності впливу ОЕФФКП діяльності промислових підприємств на процеси формування його конкурентоспроможності. Розроблено технологію проведення експрес-оцінки ОЕФФКП для розробки та реалізації стратегічних і тактичних заходів з управління конкурентоспроможністю за рахунок визначення факторів її формування та створення системи показників і моделей аналізу й оцінки, послідовності процедур та етапів. Удосконалено теоретичні засади управління конкурентоспроможністю підприємства на підставі визначення взаємозв'язку між основними категоріями процесів формування конкурентоспроможності та побудови ієрархічної структури ОЕФФКП. Розроблено методичне забезпечення інструментарію процесів управління конкурентоспроможністю підприємств на базі використання запропонованих критеріїв та індикаторів комплексної оцінки й аналізу ОЕФФКП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13 +
Шифр НБУВ: РА339742

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Бідник Н.Б. 
Математичні методи оптимізації конкурентоспроможності підприємства: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.11 / Н.Б. Бідник ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2007. — 20 с. — укp.

Проаналізовано існуючі та розроблено нові теоретичні та методологічні підходи щодо управління конкурентоспроможністю підприємства. Розроблено та реалізовано економіко-математичні методи та моделі її оптимізації з метою підвищення ефективності функціонування швейних підприємств України. Досліджено особливості формування конкурентоспроможності українських підприємств, наведено класифікацію чинників, що впливають на її розвиток. Розроблено економіко-математичну модель максимізації ринкової частки підприємства. Розкрито сутність конкурентоспроможності підприємства та його продукції. Запропоновано економіко-математичну модель оптимізації цін на товари конкурентоспроможного підприємства. Створено економетричні моделі визначення оптимального рівня прибутку конкурентоспроможного підприємства. Проаналізовано сучасні математичні методи та моделі оцінки конкурентоспроможності підприємства. Створено програмне забезпечення для реалізації комплексу моделей управління конкурентоспроможністю підприємства. Обгрунтовано шляхи та напрями підвищення конкурентоспроможності швейних підприємств України. Розглянуто можливості використання розроблених моделей оптимізації конкурентоспроможності підприємства. Створено нову методику оцінки конкурентоспроможності підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13 в611 +
Шифр НБУВ: РА353919

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Балабанова 
Управління конкурентною раціональністю: теорія і методологія: автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.00.04 / Ірина Василівна Балабанова ; Донецький національний ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган- Барановського. — Донецьк, 2009. — 40 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.5 + У9(4УКР)290-13-21
Шифр НБУВ: РА365996

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Боліла М.М. 
Конкурентні стратегії фірм на світовому ринку та особливості їх реалізації в умовах України (на матеріалах ринку побутової техніки): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / М.М. Боліла ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2004. — 19 с. — укp.

Розглянуто питання формування та реалізації конкурентних стратегій фірм. Систематизовано сучасні й традиційні науково-теоретичні та практичні підходи щодо оцінки конкурентних відносин. Обгрунтовано необхідність стратегічного планування поведінки фірми, зокрема формування конкурентної стратегії для досягнення довгострокової конкурентоспроможності кампанії на ринку. Узагальнено традиційні класифікації конкурентних стратегій та запропоновано власну класифікацію. Розкрито значення внутрішнього та зовнішньго стратегічного аналізу фірми, обгрунтовано механізм реалізації та особливості адаптації конкурентних стратегій. Виявлено специфіку конкурентних відносин за умов перехідної економіки України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13 + У9(4УКР)421.52 +
Шифр НБУВ: РА331792

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Вєчорковскі Р.З. 
Управління знаннями при формуванні конкурентних переваг підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Р.З. Вєчорковскі ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2005. — 20 с. — укp.

Розглянуто сутність конкурентних переваг підприємства, визначено та систематизовано джерела їх походження. Показано, що нематеріальні ресурси є джерелом конкурентних переваг підприємства. Розглянуто нематеріальні ресурси підприємства як сукупність його знань. Досліджено сутність категорії "знання підприємства" та охарактеризовано індивідуальні, колективні й синтетичні знання підприємства. Визначено групи чинників, що впливають на виникнення знань підприємства. Запропоновано принципову схему проведення діагностики використання знань у різних сферах діяльності підприємства. Встановлено тенденції використання знань на підприємствах машинобудування, легкої та харчової промисловості України та Польщі. Обгрунтовано необхідність управління знаннями як окремим специфічним об'єктом. Розроблено модель управління знаннями, дія якої спрямована на перетворення знань у конкурентні переваги підприємства. Побудовано картину динамічного ресурсу, метою якої є виявлення найбільш важливих та цінних співробітників, що є носіями знань підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13-21 +
Шифр НБУВ: РА335662

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Гейєр Г.В. 
Управління підприємством в умовах інноваційної конкуренції: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.00.04 / Г.В. Гейєр ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. — Донецьк, 2007. — 32 с. — укp.

Вивчено теоретико-методологічні та практичні підходи до формування системи управління підприємством за умов інноваційної конкуренції. Проаналізовано суть інноваційної конкуренції та інноваційної конкурентоспроможності підприємства. Визначено основні детермінанти останньої. Обгрунтовано напрями вдосконалення системи управління. Проаналізовано нормативно-правове забезпечення у сфері інноваційної діяльності та розроблено основні напрями його вдосконалення. Оцінено інвестиційне забезпечення реалізації програм інноваційного розвитку, доведено доцільність використання єврооблігацій для фінансування інноваційних програм. Досліджено особливості розвитку міжнародного ринку єврооблігацій і проаналізовано специфіку випуску єврооблігацій підприємствами України. Обгрунтовано концептуальну модель організації випуску єврооблігацій. Розроблено теоретико-методологічні засади організаційного розвитку підприємства. Запропоновано механізм удосконалення системи управління цим розвитком й обгрунтовано концептуальні підходи до вдосконалення системи управління брендом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)290-13-55-21 +
Шифр НБУВ: РА351836

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Горбатов В.М. 
Теоретичні основи конкурентоспроможності та розвитку інтегрованих структур бізнесу: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.06.01 / В.М. Горбатов ; Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2006. — 32 с. — укp.

Досліджено проблему забезпечення розвитку інтегрованих структур бізнесу (ІСБ) у новітній висококонцентрованій економіці шляхом підвищення їх конкурентоспроможності завдяки вибору більш ефективних стратегічних зон господарювання (СЗГ). На модельному рівні доведено гіпотези: високої якості життя населення досягають тільки конкурентоспроможні країни світу; високої конкурентоспромоності досягають тільки країни світу, що мають висококонцентровану економіку. Установлено, що основу висококонцентрованих економік країн світу становлять ІСБ, у першу чергу - промислові концерни, фінансово-промислові групи (ФПГ) і стратегічні альянси (СА). Досліджено типи ІСБ, їх характерні особливості та відмінні риси. На базі синергетичного підходу розроблено теоретичні засади оцінки конкурентоспроможності ІСБ. Запропоновано підхід до вибору пріоритетності розвитку СЗГ ІСБ на підставі їх позиціювання й оцінки привабливості. Розмежовано суть понять "розвиток" і "діловий цикл" ІСБ як якісної та кількісної характеристики зміни оцінюваної економіко-виробничої системи. Побудовано модель стадій розвитку ІСБ, що характеризує їх якісну зміну. Запропоновано критерії визначення цих стадій. Розроблено модель ділового циклу ІСБ, що описує кількісні зміни обсягу продажів суб'єктів господарювання (СГ), які входять до їх складу, залежно від зміни конкурентоспроможності. Розроблено класифікацію видів взаємодії між ІСБ. Запропоновано модель конкурентної боротьби між ІСБ, що дозволяє описати криві їх ділових циклів у СЗГ з урахуванням конкурентоспроможності та взаємодії з конкурентами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У529.0-13 + У9(4УКР)290-13 +
Шифр НБУВ: РА346404

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Дикий О.В. 
Формування конкурентних маркетингових стратегій на підприємстві в умовах глобалізації бізнесу: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / О.В. Дикий ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2005. — 21 с. — укp.

Висвітлено існуючі підходи стосовно розвитку процесу глобалізації бізнесу та визначено особливості його прояву на сучасному етапі. Вивчено основні ознаки бізнесу, розглянуто категорії його відмінності від підприємництва: самостійність, відповідальність, ініціативність, ризик, динамічність, а також активний пошук ефективних рішень. Проаналізовано підходи до поняття "глобалізація", зокрема виділено ментальну, або ідеологічно-культурну глобалізацію, а також територіальну, інформаційно-комунікаційну, етнічну та економічну. Зроблено висновок, що підприємство, яке формує свою маркетингову стратегію за умов глобалізації бізнесу та враховує за цього особливості глобалізації на макроекономічному рівні, має змогу підвищити ефективність свого маркетингового комплексу. Розкрито суть поняття стратегії, а також конкурентної боротьби за умов глобалізації бізнесу. Визначено ієрархічність у системі побудови конкурентної маркетингової стратегії, систематизовано класичні підходи до класифікації конкурентних маркетингових стратегій (КМС). З'ясовано переваги та недоліки певних підходів щодо формування підприємства та запропоновано власну теоретико-гіпотетичну модель формування конкурентної маркетингової стратегії "Стратегія циклічного нелінійного управління маркетингом". Вивчено особливості галузевого формування маркетингових стратегій на підприємстві та фактори впливу на конкурентні маркетингові стратегії українських підприємств. Виявлено роль маркетингу у господарській діяльності вітчизняного підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13-211.1 +
Шифр НБУВ: РА336654

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Журан О.А. 
Умови формування характеристик конкурентоспроможності підприємств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О.А. Журан ; Одес. нац. акад. зв'язку ім. О.С.Попова. — О., 2006. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретико-методологічні засади формування та оцінки характеристик конкурентоспроможності підприємств. Вивчено взаємозв'язок конкурентоспроможності економіки, країни, галузі, підприємства та товару. Побудовано структурну схему факторів, що характеризують конкурентоспроможність країни за ринкових умов. Показано суттєвий вплив інноваційної діяльності на рівень конкурентоспроможності підприємства. Досліджено напрямки інноваційного розвитку підприємств. Обгрунтовано шляхи підвищення інноваційного потенціалу підприємств. Розроблено методичний підхід щодо оцінки рівня конкурентоспроможності підприємств на основі інтегрального показника. Сформульовано рекомендації щодо розробки стратегії забезпечення конкурентоспроможності підприємства. Удосконалено систему показників для оцінки конкурентоспроможності товару шляхом додавання індексу його відносної експортної конкурентоспроможності та коефіцієнта економічного ефекту експорту товару. Удосконалено принципи формування стратегії забезпечення конкурентоспроможності підприємств, яка базується на управлінні конкурентними перевагами і ресурсами підприємства та якістю продукції, що випускається.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13 +
Шифр НБУВ: РА344991

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Запухляк В.М. 
Механізм формування конкурентних стратегій фірми (на прикладі підприємств Івано-Франківської області): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / В.М. Запухляк ; НАН України. Ін-т регіон. дослідж. — Л., 2001. — 19 с. — укp.

Обгрунтовано новий підхід до визначення економічної сутності стратегії, що розглядається як об'єднана система ідей і концепцій довготермінової спрямованості, якими керується організація у своїх спробах досягнути конкурентної переваги. Удосконалено модель аналізу конкурентного середовища. Сформовано удосконалений перелік індикаторів. Розроблено новий методичний підхід до аналізу й оцінки рівня конкурентоспроможності товару з використанням інтегрованого показника, як ризик відсутності попиту. Сформульовано підхід до розробки конкурентних стратегій фірми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13 + У9(4УКР-4ІВА)290-13
Шифр НБУВ: РА314705 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Кирчата І.М. 
Оцінка конкурентного потенціалу в системі управління конкурентоспроможністю підприємства: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / І.М. Кирчата ; Приазов. держ. техн. ун-т. — Маріуполь, 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено актуальні проблеми теоретичних, методичних і практичних аспектів системного управління конкурентоспроможністю підприємства. Розкрито суть, обгрунтовано характер взаємозв'язку та запропоновано визначення понять "конкурентний потенціал", "конкурентоспроможність", "конкурентна стійкість", "конкурентна позиція", "конкурентний статус". Обгрунтовано логіко-структурну схему концепції управління конкурентоспроможністю підприємства, яка базується на положеннях комплексного та системного підходів і грунтується на оцінці конкурентного потенціалу та конкурентної стійкості як складових інтегрального показника оцінки конкурентоспроможності підприємства. Наведено методичний підхід до комплексної оцінки конкурентного потенціалу підприємства та розроблено рекомендації щодо виявлення його резервів, що зумовлено використанням ієрархічної системи показників з виділенням одиничних і групових у складі кожного локального потенціалу. Удосконалено методичний підхід до оцінювання конкурентоспроможності підприємства, який грунтується на комплексній оцінці конкурентного потенціалу та конкурентної стійкості підприємства. За цього використано модель конкурентної стійкості підприємства, яка дозволяє враховувати вплив факторів зовнішнього середовища шляхом оцінки рівня загрози, зумовленої конкурентними силами, а також постачальниками та споживачами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13-21 +
Шифр НБУВ: РА353339

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Кислицин В.О. 
Система управління якістю як основа стратегії конкурентоспроможності підприємства: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / В.О. Кислицин ; Приазов. держ. техн. ун-т. — Маріуполь, 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні та практичні аспекти вдосконалення системи управління якістю (СУЯ) як бази стратегії конкурентоспроможності підприємства. Виявлено суть стратегії конкурентних переваг за умов глобальної конкуренції. Досліджено якість як загальнонаукову й економічну категорії, а також як об'єкт управління. Проаналізовано основні дефініції. Виявлено нові парадигми якості. Розроблено модель якості й уточнено моделі її складових елементів, а саме: спіралі та петлі якості. З'ясовано суть і досліджено еволюцію концепцій якості. Розкрито зміст, структуру, функції та складові елементи СУЯ. Побудовано модель даної системи. Проаналізовано суть процесів стандартизації та сертифікації продукції та систем якості. Теоретично обгрунтовано механізм впровадження СУЯ на машинобудівному підприємстві. Розроблено механізм і стратегії вдосконалення СУЯ на підприємстві (СУЯП). Сформовано стратегію конкурентоспроможності підприємства на засадах СУЯП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-823.2-21 + У9(4УКР)290-13 +
Шифр НБУВ: РА354452

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Ковальська Ю.Г. 
Формування конкурентної стратегії підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Ю.Г. Ковальська ; Європ. ун-т фінансів, інформ. систем, менедж. і бізнесу. — К., 2004. — 26 с.: рис., табл. — укp.

Досліджено науково-теоретичні та практичні проблеми формування конкурентної стратегії підприємства у ринковому середовищі. Розкрито зміст поняття конкурентної стратегії підприємства, визначено її рівні, фактори, умови формування та реалізації. Досліджено показники конкурентоспроможності підприємства, обгрунтовано роль та місце цінової політики у конкурентній стратегії. Вивчено динаміку конкурентоспроможності діючих підприємств з використанням методу, що базується на теорії ефективної конкуренції. Розроблено концептуальні підходи щодо визначення конкурентного поля, внутрішніх функціональних сфер формування конкурентних переваг, побудови інтеграційної моделі створення стратегій підприємств, а також організаційно-економічний механізм управління конкурентною стратегією підприємства. Запропоновано методичні підходи щодо оптимізації ціни на продукцію підприємства з урахуванням бар'єрних перешкод та регіоналізації ринків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13 +
Шифр НБУВ: РА330372

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Кондрацька Л.П. 
Управління конкурентоспроможністю підприємства на ринку робочої сили: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Л.П. Кондрацька ; Терноп. держ. екон. ун-т. — Т., 2005. — 23 с. — укp.

Представлено та вирішено нове в управлінській теорії та практиці завдання - формування системи управління конкурентоспроможністю підприємств на ринку робочої сили з урахуванням чинників зовнішнього та внутрішнього середовища. Розкрито суть економічної категорії "конкурентоспроможність підприємства на ринку робочої сили". Запропоновано показники оцінювання та методологію побудови системи управління цією конкурентоспроможністю. Проаналізовано можливості підприємств стосовно створення передумов і засад їх привабливості для наявних і можливих працівників, а також визначено рейтинг підприємств на ринку робочої сили. Сформульовано концепцію управління даною конкурентоспроможністю, що передбачає використання маркетингового та логістичного підходів. Розроблено математичну модель для оптимізації розрахунку потреби у персоналі, а також рекомендації щодо перебудови організаційного забезпечення управління конкурентоспроможністю підприємства на ринку робочої сили.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)240.523.3 + У9(4УКР)290-13-21 +
Шифр НБУВ: РА339099

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Мангушев Д. В. 
Регулювання конкурентних стратегій в умовах турбулентних ринків: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / Д. В. Мангушев ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Вдосконалено теоретичне розуміння сутності турбулентності ринків, понятійно-термінологічний апарат, уявлення про фактори. Доведено релевантність показників зміни регіональних індексів людського розвитку та сили тиску імпортних товарних потоків меті своєчасного регулювання конкурентних стратегій. Запропоновано методологічну розробку про сигнальну інформацію на локальних рівнях. Розроблено моделі спрямованості регулювання, законодавчої підтримки, розширення програми регіонального моніторингу даними сигнальними індикаторами та руху інформації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13
Шифр НБУВ: РА373002 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Милашенко В. М. 
Підприємство в системі суспільного виробництва: механізм забезпечення конкурентоспроможності: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.01 / В. М. Милашенко ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Розроблено концепцію функціонування підприємства в системі суспільного виробництва як конкурентоспроможного суб'єкта господарювання, яка базується на використанні інформаційного потенціалу та на інноваційній спрямованості розвитку підприємства, на удосконаленні механізму управління підприємством, на активізації людського потенціалу та його трансформації в людський капітал, на розвитку системи мотивації персоналу, що в сукупності забезпечить сталий розвиток національної економіки. Удосконалено механізм використання інформаційного потенціалу підприємства. Доведено, що реалізація цього потенціалу як умови забезпечення конкурентоспроможності підприємства залежить від чітко формульованої конкурентої стратегії. Систематизовано методологію формування механізму управління сучасним підприємством у напрямку забезпечення його конкурентоспроможності. Доведено, що в механізмі забезпечення конкурентоспроможності підприємства необхідно враховувати не тільки інноваційно-інвестиційний та інформаційний чинники, але й стимули та організаційні інструменти управління, що створить умови для розвитку конкурентних переваг підприємства, забезпечить спроможність протистояти ризикам і проявам кризи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.35 + У9(4УКР)290-13
Шифр НБУВ: РА380627 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Найденко О.Є. 
Внутрішньовиробничі аспекти формування конкурентної стратегії підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О.Є. Найденко ; Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2006. — 20 с. — укp.

Розглянуто комплекс питань, пов'язаних з узагальненням і розвитком теоретичних і методичних підходів, а також розробкою практичних рекомендацій щодо адаптації внутрішнього середовища підприємства (ВСП) до вимог, які виникають у процесі формування його конкурентної стратегії (КС). Викладено порядок вибору типу КС на підставі застосування критеріїв доцільності її реалізації. Розроблено методи оцінки відповідності організаційної структури управління підприємством його КС, визначення відповідності КС підприємства його технології виробництва. Запропоновано методику діагностики стану ВСП, методичний підхід до забезпечення взаємовідновідності КС підприємства та його ВСП. Наведено методичні рекомендації щодо прогнозування взаємовідповідності ВСП і КС підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13 +
Шифр НБУВ: РА342809

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Наумова О. О. 
Інноваційна діяльність персоналу у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. О. Наумова ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено напрями та методи вдосконалення інноваційної діяльності персоналу підприємства з метою забезпечення його конкурентоспроможності. Здійснено систематизацію факторів забезпечення конкурентоспроможності підприємства за допомогою інноваційної діяльності персоналу. Розроблено методику оцінювання показників інноваційної діяльності персоналу підприємства. Проведено комплексне дослідження чинників інноваційної діяльності персоналу на підприємствах України. Обгрунтовано шляхи підвищення конкурентоспроможності фармацевтичних підприємств України за рахунок інноваційної діяльності персоналу. Встановлено пропозиції щодо вдосконалення мотивації персоналу, який займається інноваційної діяльністю, а також практичні рекомендації щодо напрямів активізації інноваційної діяльності персоналу за допомогою системи управління знаннями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-640-55 + У9(4УКР)290-13
Шифр НБУВ: РА377070 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Осиченко Н.І. 
Управління конкурентоспроможністю підприємства в умовах трансформаційної економіки: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Н.І. Осиченко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2002. — 19 с. — укp.

Показано взаємозв'язок конкурентоспроможності товару, підприємства, галузі, країни, світового ринку, що відбиває фундаментальні основи ринкової екноміки. Проаналізовано реальні можливості аналізу, формування й управління конкурентоспроможністю підприємства з використанням запропонованого підходу, грунтуючись на засадах кругообігу капіталу підприємства. Розкрито послідовність проведення аналізу конкурентоспроможності підприємства, звважаючи на кругообіг та обіг капіталу. Запропоновано методику визначення рівня конкурентоспроможності підприємства трансформаційної економіки на підставі порівняння інтегральних показників підприємств-конкурентів. Розроблено систему управління конкурентоспроможністю, яка є складовою частиною системи управління підприємством. Розглянуто найважливіші елементи системи управління конкурентоспроможністю підприємства. Створено методи рівня кругообігу й обігу капіталу в стратегічному й операційному управлінні підприємством. Наведено напрямки удосконалення системи управління конкурентоспроможністю підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)290-13
Шифр НБУВ: РА318781 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського